Dat heeft er niks mee te maken. Tandartszorg waarbij er daadwerkelijk behandeld wordt (bijv. gaatje vullen) wordt meestal maar voor 75 % vergoed. Bij sommige verzekeraars 80 %. Controles worden bij sommige verzekeraars wel 100% vergoed.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Oh ja bij de tandarts krijg ik altijd een factuurtje van 17 euro nogwat of zo. Nou ja anders geef ik dat aan de bedelaar voor de deur dusjah
Dat is weer wat anders. Waarschijnlijk heb je een aanvullende tandartsverzekering die een deel van de kosten voor controle en behandelingen vergoedt. Zal ook 80% zijn of zo. En dan moet je een stukje zelf betalen. Heb je geen tandartsverzekering (en ik weet dat je 18+ bentquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:12 schreef Dr_Flash het volgende: [..] Oh ja bij de tandarts krijg ik altijd een factuurtje van 17 euro nogwat of zo. Nou ja anders geef ik dat aan de bedelaar voor de deur dusjah. Bij wijze van spreken
![]()
Teregten Klagdquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik ben dat plaatje wel zat nu...
Gedraag jequote:Op dinsdag 12 november 2019 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe 18+ ik ben
Dat ik heel erg zelf achter een vergoeding aan moest gaan en dat elke klantenadviseur waar ik mee te maken kreeg mij verkeerd heeft ingelicht. En dat vind ik stom.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit al bij VGZ sinds de guldens nog getimmerd werden(1991 ja). Wat is er mis mee? Wat er niet mis is met andere zv's?
En toch in een maand door je ER heen? Dan doe je iets niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hier heb je er nog een: Feliesquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat ik heel erg zelf achter een vergoeding aan moest gaan en dat elke klantenadviseur waar ik mee te maken kreeg mij verkeerd heeft ingelicht. En dat vind ik stom.
Ik ben trouwens 31 gewordenbedankt voor de felicitaties!
Oh bijzonder. Dat had ik volgens mij HEEEEEEL in het begin ook, één keer. Eoa lul aan de keukentafel die telkens maar weer wilde dat ik ergens voor ging tekenen. Heel vervelend. Verder eigenlijk nooit meer last gehad. Wel af en toe wat rekeningen langs zien komenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:
Dat ik heel erg zelf achter een vergoeding aan moest gaan en dat elke klantenadviseur waar ik mee te maken kreeg mij verkeerd heeft ingelicht. En dat vind ik stom.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En toch in een maand door je ER heen? Dan doe je iets niet goed
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ben trouwens 31 gewordenbedankt voor de felicitaties!
⁷
je krijgt er enkel murphy voor terug.quote:Op dinsdag 12 november 2019 19:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mensen zijn vaak de grootste bron van fouten, via automatiseren haal je die uit je proces.
Kieskeurigquote:
Heel erg zelfs.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel erg zelfs.![]()
Niet iedereen is mijn natura bijdrage waard.Hoge eisen wel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Goed!👍zeg.quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:56 schreef fietsie het volgende:
Wisten jullie dat Hugh Laurie dit deed?
Ik doe eens in de week een avondje Youtube muziek filmpjes klikken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed!👍zeg.
Heerlijke versie van een oud ding.
Kom je dat zo maar tegen😳
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens weer nieuw speeltje besteld![]()
Ok, ik neem naar Hengelo een kubus mee die we van vrienden hebben gekregen, en die ik nevernooitnietooit opgelost krijg. Misschien wil jij eens een poging wagen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Minilot heeft een ukelele.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik doe eens in de week een avondje Youtube muziek filmpjes klikken.
Dan klik je van de een naar de ander; zit nu bij het Ukelele Orchestra of Great Brittain.
Watjes zijn awesomequote:Op dinsdag 12 november 2019 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kwam er net achter dat Wildopvang Delft in de problemen zit. Dus eenmalige donatie gedaan, watje dat ik ben..
https://www.omroepwest.nl(...)t-we-blijven-knokken
quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Minilot heeft een ukelele.
Ja, yt filmpjes klikken.weer een paar uur van het leven geweest.
Doe het wel eens met allerlei versies/covers van éen nummer.
Vroegûh kocht ik de diverse uitvoeringen op plaat!
Correctie: Aure nog gefeliciteerd. Klinkt als een leuke dag met eten.![]()
Hoe is het afgelopen met de lama's?quote:
Heb morgen dus weer wat te kijken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:31 schreef derLudolf het volgende:
In de Rijdende rechter is nu een man die er twee maand geleden ook al in wasNu met zijn andere buren.
Was met die mensen met camera's, onduidelijke erfgrens en volgens hun glurende buurman.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heb morgen dus weer wat te kijken.
Ik heb een bel-tijdstip voor morgen gekregen van de verantwoordelijke prof van de uni. Ga ik eens horen wat nu precies het idee is, want de uni wil geld voor de lama's, maar dat gaat een opvang natuurlijk niet doen. (Die hebben namelijk al aangeboden vervoer, castratie, levenslange zorg en eventuele medische zorg te regelen en te betalen......)quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de lama's?
Oh echt.. Wat een lui zeg.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Was met die mensen met camera's, onduidelijke erfgrens en volgens hun glurende buurman.
Ja echt.....quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:31 schreef derLudolf het volgende:
In de Rijdende rechter is nu een man die er twee maand geleden ook al in wasNu met zijn andere buren.
De men zegt nu, over twee honderd jaar oude perenbomen "dan graaf je ze uit en zet je ze toch aan de andere kant van het huis"quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt.....
Je zou toch meteen gaan verhuizen
Oei, de univ wil er geld voor? Dat maakt het wel lastiger ja...quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb een bel-tijdstip voor morgen gekregen van de verantwoordelijke prof van de uni. Ga ik eens horen wat nu precies het idee is, want de uni wil geld voor de lama's, maar dat gaat een opvang natuurlijk niet doen. (Die hebben namelijk al aangeboden vervoer, castratie, levenslange zorg en eventuele medische zorg te regelen en te betalen......)
Maar misschien dat er al andere belangstellenden zijn die wel willen betalen, dat weet ik niet.
Morgen hoop ik meer nieuws te hebben. Hopelijk goed nieuws!![]()
Nu ook nog even een ophaaldienst voor overleden duiven en een overleden big bij een andere opvang regelen. Ik zou er hier eigenlijk betaald voor moeten worden
Stedelingen die in een dorp gaan wonen... Soms zoooo fijnquote:Op dinsdag 12 november 2019 22:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja echt.....
Je zou toch meteen gaan verhuizen
Prima, doequote:Op dinsdag 12 november 2019 22:21 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ok, ik neem naar Hengelo een kubus mee die we van vrienden hebben gekregen, en die ik nevernooitnietooit opgelost krijg. Misschien wil jij eens een poging wagen!
Hebben ze de tuin ook al geasfalteerd?quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stedelingen die in een dorp gaan wonen... Soms zoooo fijn
Euhm... nou, ze zijn verschillend in groottequote:Op dinsdag 12 november 2019 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, doeHoeveel blokjes per kant heeft die? Gewoon 3?
Dat is het vaak wel.....quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stedelingen die in een dorp gaan wonen... Soms zoooo fijn
Hier lijkt ie wel op geloof ik, alleen dan in het blauw:quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prima, doeHoeveel blokjes per kant heeft die? Gewoon 3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel gewoon een kubus toch?quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:55 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Euhm... nou, ze zijn verschillend in grootte![]()
Het is geen gigantisch ding hoor. Inderdaad 3 bij 3 of 4 bij 4 ofzo.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:56 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hier lijkt ie wel op geloof ik, alleen dan in het blauw:De MirrorBlocksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interessant ding is dat ja. Is gewoon hetzelfde als een 3x3, alleen met de variabele "kleur" vervangen door "vorm". Heb er zelf ook eentje. HEEL erg wennen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Oh ja die man met dat traantje...quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is het vaak wel.....
En de broer van die vrouw, enge vent.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De MirrorBlocksInteressant ding is dat ja. Is gewoon hetzelfde als een 3x3, alleen met de variabele "kleur" vervangen door "vorm". Heb er zelf ook eentje. HEEL erg wennen.
Oh, die dingen in het plaatje zijn hetzelfdequote:Op dinsdag 12 november 2019 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De MirrorBlocksInteressant ding is dat ja. Is gewoon hetzelfde als een 3x3, alleen met de variabele "kleur" vervangen door "vorm". Heb er zelf ook eentje. HEEL erg wennen.
ja, solved <> scrambledquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, die dingen in het plaatje zijn hetzelfde
Nou ja als je wilt kan ik hem wel oplossen hoorquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]Ja ik heb geen idee. Ik vond het vooral leuk hem op alle mogelijke manieren te verdraaien. Maar ik heb nog nooit een normale rubix opgelost, dus laat staan dit
![]()
Het staat wel artistiek op het bijzettafeltje naast de bank, zeg maar.
Ik neem hem meequote:Op dinsdag 12 november 2019 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja als je wilt kan ik hem wel oplossen hoorEn dan kan je hem zelf weer door elkaar doen
Cool. Ik ga timenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool. Ik ga timenIk heb een PR van 7:13 minuut op de MirrorBlocks staan
Ik heb nog nooit van mijn leven een kubus opgelost, dus je mag het me leren als je zin hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cool. Gaat alleen niet in 1 avondje lukkenquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven een kubus opgelost, dus je mag het me leren als je zin hebt
Des te meer reden voor meer meets!quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool. Gaat alleen niet in 1 avondje lukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Des te meer reden voor meer meets!![]()
Goed, lieve luitjes, welterusten. Morgen weer een drukke en afwisselende dag.
Te beginnen met een uurtje 'koe-voelen' (met behulp van Hepsie onze 'Haptic Cow' :Oh dat lijkt me een lastige klus ja. Op gevoel, letterlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mot je een peer!quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:31 schreef derLudolf het volgende:
Vind ik ook. Hoewel ik het idee heb dat onze vrienden in de buurt van Duitsland er het niet mee eens zullen zijn. Die willen met hun oude vervuilende auto's vooral flink doorkachelen.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef AnneX het volgende:
Nou, daar zijn wij ook vanaf: gewoon 100 km.max op de snelweg.
Niks geen getuur op bordjes langs de weg of het nou 100/120/ of zelfs 130 mag.
Helemaal prima.
Bedoel je de Trabantjes?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Vind ik ook. Hoewel ik het idee heb dat onze vrienden in de buurt van Duitsland er het niet mee eens zullen zijn. Die willen met hun oude vervuilende auto's vooral flink doorkachelen.
Die meet wordt steeds beter!quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Cool. Ik ga timenIk heb een PR van 7:13 minuut op de MirrorBlocks staan
![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Des te meer reden voor meer meets!![]()
Goed, lieve luitjes, welterusten. Morgen weer een drukke en afwisselende dag.
Te beginnen met een uurtje 'koe-voelen' (met behulp van Hepsie onze 'Haptic Cow' :Woah, die koe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw opleiding brengt wel verrekt fascinerende zaken de SC in!
Let me see you stripped down to the bone
Ah, uit de hand lopende hobbies!quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Is wel mooi, sinds de komst van het internet is het ineens weer helemaal crescendo aan het gaan met die dingen. technische ontwikkelingen alles. Je hebt tegenwoordig bijvoorbeeld cube lube, waarmee je de boel kunt smeren. En je hebt moeren met veertjes die je zowel in bewegingsruimte als in stugheid van de veertjes kunt afstellen. Je hebt cubes met magneten om "doorschieten" te voorkomen. Die magneten kun je dan ook weer verwisselen voor sterkere of slappere etcHet is net Formule 1 geworden
quote:Op woensdag 13 november 2019 06:02 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Vannacht weer rond 4 uur wakker ( ik had even kunnen zwaaien naar mini zo te zien) maar ik kon me heerlijk omdraaien en weer gaan slapen![]()
Dus lekker uitgeslapen vandaag![]()
![]()
![]()
Ja, valt ook best tegenquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:50 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me een lastige klus ja. Op gevoel, letterlijk.
Ik rij meestal 110, maar ik vind overal 100 ook bestquote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef AnneX het volgende:
Helemaal prima.
Kijk je uit, jouw Günther heeft binnen no time een schare fangirls/boys die flauwvallen voor zijn tokkelkunstenquote:Op woensdag 13 november 2019 03:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Die meet wordt steeds beter!
@:AnneX Volgens de huidige situatie heeft vooral Günther een ukelele
Ja, dat ding is ook wel echt fascinerend. Ze hadden er net zo goed een kartonnen doos neer kunnen zetten, want er zit behalve een arm met een dopje voor een vinger dus niks in Hepsie. Werkt met weerstanden die zich aanpassen. Vetquote:Op woensdag 13 november 2019 03:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Woah, die koe!
Jouw opleiding brengt wel verrekt fascinerende zaken de SC in!
Ik vond het vannacht bitter koud! Ik kon het zelf terugzien aan mijn dekens: ik heb keurig in de foetushouding gelegen en heb niet wild mijn dekens rond liggen maaien zoals ik normaal doequote:Op woensdag 13 november 2019 06:02 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Vannacht weer rond 4 uur wakker ( ik had even kunnen zwaaien naar mini zo te zien) maar ik kon me heerlijk omdraaien en weer gaan slapen![]()
Dus lekker uitgeslapen vandaag![]()
![]()
![]()
Oh wowquote:Op woensdag 13 november 2019 06:54 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh! Spanning ende sensatie hier. Werd wakker van ontploffingen. Dacht dat het idioten waren met vuurwerk maar bleef maar doorgaan.
Bleek een auto in brand te staan waar elke keer wat plofte. En de toeter bleef actief. Lampen brandden. Echt bizar.
Goed begin van de dag!quote:Op woensdag 13 november 2019 07:56 schreef minilot het volgende:
*druipt* Kleedhokjesgroeten!
En potver, ik wou dat het zwembad hier gewoon elke dag al om 07:00 open was. Betere douche dan thuis en betere föhn dan thuis!
Zeker. Al zou ik net zo lief later zwemmen hoor, maar dan moet ik oppas fixenquote:
O, zonde! Als ik nu op een bus stond te wachten kon ik daar echt wel een oliebol bij gebruikenquote:Op woensdag 13 november 2019 07:53 schreef Zilverberk het volgende:
Bushalte bij de oliebollenkraam. Is de kraam dicht.Gemiste kans, ditdat alles.
2 maandenquote:Op woensdag 13 november 2019 08:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Mogguh
Hoe lang ben jij eigenlijk vrij nu?
quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gefeliciteerd AureWat heb je vanavond gegeten?
S'ochtends FG ontbijt: brood met van alles en nog wat, croissant, omelet, pancake, wentelteefjes, friandises.quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Gefeliciteerd Aure! Nou ben ik wel benieuwd wat je allemaal gegeten hebt vandaag.
Uitstekende verjaardagsetenscore!quote:Op woensdag 13 november 2019 08:29 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
S'ochtends FG ontbijt: brood met van alles en nog wat, croissant, omelet, pancake, wentelteefjes, friandises.
S'avonds bij café floor: bisque van Hollandse garnalen, steak met aardappelgratin en witte chocoladecheesecake met chocolademousse en koffieijs
Dat is wel de insteek, ja.quote:Op woensdag 13 november 2019 07:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kijk je uit, jouw Günther heeft binnen no time een schare fangirls/boys die flauwvallen voor zijn tokkelkunsten
Waarom zou je een Rubik's willen? Die hebben volgens mij helemaal geen MirrorBlocks ook. DE merken zijn tegenwoordig allemaal Chinees, en dat zijn ook echt de beste dingen. MoYu, MoFangGe, MFJS, GAN. Ik bestel altijd op www.Thecubicle.com. Nadeel is wel dat er dan altijd 25 dollar shipping bij komt. Dus het liefst bestel ik dan een heel zwikkie in 1 keer. Meerdere puzzels, tasjes, lube, onderdelen, een timer soms.quote:Op woensdag 13 november 2019 04:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, uit de hand lopende hobbies!![]()
![]()
Zeg Fles, waar koop ik zo'n Mirror Cube van Rubiks? Ik zie bij Nederlandse webshops alleen varianten van andere merken.. Vind het wel een geinig kadootje voor mijn lief en het ding ziet er in onopgeloste toestand puik uit
Zo he das vroegquote:Op woensdag 13 november 2019 07:56 schreef minilot het volgende:
*druipt* Kleedhokjesgroeten!
En potver, ik wou dat het zwembad hier gewoon elke dag al om 07:00 open was. Betere douche dan thuis en betere föhn dan thuis!
Klinkt goed!quote:Op woensdag 13 november 2019 08:29 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
S'ochtends FG ontbijt: brood met van alles en nog wat, croissant, omelet, pancake, wentelteefjes, friandises.
S'avonds bij café floor: bisque van Hollandse garnalen, steak met aardappelgratin en witte chocoladecheesecake met chocolademousse en koffieijs
Daar zitten wij nu. De gewoon zwarte koffie is ..wowquote:Op woensdag 13 november 2019 08:29 schreef Aure het volgende:
Ohoh.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zitten wij nu. De gewoon zwarte koffie is ..wow
Wij willen morgen of overmorgen gaan. Ben benieuwd wat je er van vindt.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen allemaal.
Ik vind het maar koud.
Vanavond gaan we naar GLOW in Eindhoven. Maar warm aankleden.
Enjoy!quote:Op woensdag 13 november 2019 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoeveel cubes heb jij wel niet onderhand!quote:Op woensdag 13 november 2019 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou je een Rubik's willen? Die hebben volgens mij helemaal geen MirrorBlocks ook. DE merken zijn tegenwoordig allemaal Chinees, en dat zijn ook echt de beste dingen. MoYu, MoFangGe, MFJS, GAN. Ik bestel altijd op www.Thecubicle.com. Nadeel is wel dat er dan altijd 25 dollar shipping bij komt. Dus het liefst bestel ik dan een heel zwikkie in 1 keer. Meerdere puzzels, tasjes, lube, onderdelen, een timer soms.
Ik vind het tot op heden ieder jaar minder worden. Maar... Ik ben vorig jaar niet geweest omdat we toen midden in een verbouwing zaten.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij willen morgen of overmorgen gaan. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ja vinden wij ook.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind het tot op heden ieder jaar minder worden. Maar... Ik ben vorig jaar niet geweest omdat we toen midden in een verbouwing zaten.
Ik zal vanavond / morgen laten weten hoe het was
Niet te druk heb ik denk ik alleen de eerste twee jaar gehad. Andere keren barstte het uit zijn voegen.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja vinden wij ook.
Maar ach als het niet te druk is, is het gewoon een fijne wandeling.
Jaa geniet er van en knuffels aan Lein en babi A.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
inmiddels 42.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:43 schreef Goitske het volgende:
[..]
Hoeveel cubes heb jij wel niet onderhand!
De babi gedraagt zich voorbeeeeldigquote:Op woensdag 13 november 2019 09:55 schreef Aure het volgende:
Jaa geniet er van en knuffels aan Lein en babi A.
Jij wel (jaloers) Babi Aquote:Op woensdag 13 november 2019 10:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De babi gedraagt zich voorbeeeeldiger is naast ons nog een babi van 4 mnd oud. Creche FG
Oh wacht. Geen zin om alles uit en weer in te pakken. Bij vragen hoor ik het welquote:Op woensdag 13 november 2019 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inmiddels 42.
Ik zal in de lunchpauze wel een statieportret maken![]()
Cubes in packing cubesquote:Op woensdag 13 november 2019 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht. Geen zin om alles uit en weer in te pakken. Bij vragen hoor ik het wel![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2019 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
inmiddels 42.
Ik zal in de lunchpauze wel een statieportret maken![]()
Leuk om te zien.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wacht. Geen zin om alles uit en weer in te pakken. Bij vragen hoor ik het wel![]()
[ afbeelding ]
gewoon weer doormekaardoenquote:Op woensdag 13 november 2019 10:59 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk om te zien.
Wat doe je met ze als je ze opgelost hebt?
quote:Op woensdag 13 november 2019 10:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh wow, dat wist ik niet! Ik gebruik dat spul ook niet dus ook aan mijn handen geen koolmeesbloedquote:Op woensdag 13 november 2019 11:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde gisteren dat er massaal koolmezen sterven omdat ze huisdierenhaar gebruiken voor hun nest. En dat huisdieren haar zit vol met gifstoffen tegen vlooien en teken. Want dat moeten we allemaal preventief doen van de dierenartsen.
Gelukkig kon ik wel met gerust hart gaan slapen gisteren, ik gebruik die troep niet.
* Lonaa heeft niet bijgedragen aan massale koolmeessterfte.
Dat werd gedacht, de buxusmot, omdat er een link gevonden was met mussen en de betrijding van buxusmotquote:Op woensdag 13 november 2019 11:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik die troep wel. In het voorjaar en zomer althans. Ga bijna dagelijks naar het bos met meneer en daar zitten nogal veel teken. Vorig jaar was het nog de schuld van het buxus mot vergif..
Mijn tuin hangt vol met vreten voor die beesten en er komen er echt heul veel op af. Zag las wel een ekster met mijn pot pindakaas voor vogels wegvliegen.. Was wel bijna leeg. Maar toch.
Eksterquote:Op woensdag 13 november 2019 11:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik die troep wel. In het voorjaar en zomer althans. Ga bijna dagelijks naar het bos met meneer en daar zitten nogal veel teken. Vorig jaar was het nog de schuld van het buxus mot vergif..
Mijn tuin hangt vol met vreten voor die beesten en er komen er echt heul veel op af. Zag las wel een ekster met mijn pot pindakaas voor vogels wegvliegen.. Was wel bijna leeg. Maar toch.
Oh er zijn er nog veel meer hoor. Maar di vind ik of te lang duren of niet interessant etc.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Dat er zoveel bestonden!!!! Ik kende er maar een en die haatte ik met alle vezels van mijn lijf.
Dat is wel fijn. Loebes vinden ze helaas erg lekker als we niet op tijd zijn met van dat spul. Je ziet ze ook niet door die dubbele vacht.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:11 schreef Lonaa het volgende:
Van Sally gleden teken altijd af ofzo. Ondanks veel in hoge grassen ditdat heeft ze denk ik in 9 jaar 3x een teek gehad. Misschien zelfs minder.
Ja. Sterker nog, als je ze koopt ZIJN ze al opgelostquote:Op woensdag 13 november 2019 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]beter, eenmalig gebruiken zou ook jammer zijn
Ja, dat lijkt me ook wel een uitdaging, met zo'n vacht. Sally, en ook Dora, hebben/hadden hele korte maar dichte vacht, daar komen ze moeilijk in.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat is wel fijn. Loebes vinden ze helaas erg lekker als we niet op tijd zijn met van dat spul. Je ziet ze ook niet door die dubbele vacht.
Nooit geweten....quote:Op woensdag 13 november 2019 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. Sterker nog, als je ze koopt ZIJN ze al opgelost
Onze Jack Russell had er ook nooit een. Denk twee keer ofzo in heel zijn 16,5 jarige leven. Vlooien vonden hem wel the bomb.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook wel een uitdaging, met zo'n vacht. Sally, en ook Dora, hebben/hadden hele korte maar dichte vacht, daar komen ze moeilijk in.
ik heb gister de haren van mijn jongens geknipt, en de haren naar buiten gegooid toen er niemand langs liep, voor de vogeltjes. Gelukkig worden de haren zelfs bijna nooit met shampoo gewassen....quote:Op woensdag 13 november 2019 11:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik hoorde gisteren dat er massaal koolmezen sterven omdat ze huisdierenhaar gebruiken voor hun nest. En dat huisdieren haar zit vol met gifstoffen tegen vlooien en teken. Want dat moeten we allemaal preventief doen van de dierenartsen.
Gelukkig kon ik wel met gerust hart gaan slapen gisteren, ik gebruik die troep niet.
* Lonaa heeft niet bijgedragen aan massale koolmeessterfte.
Zitten ook heel veel neonicotinoīden in dat spul.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:05 schreef Lonaa het volgende:
Ik snap het wel hoor, dat je iets gebruikt als je hond altijd slachtoffer is. Teken kunnen ook nare ziektes overbrengen. Maar dat 'iedere 8 weken preventief ontwormen, ontvlooien en whatever' dat alle dierenartsen en winkels verkondigen is dikke geldklopperij. Niet gezond voorr huisdier en blijkbaar ook niet voor koolmezen.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onze Jack Russell had er ook nooit een. Denk twee keer ofzo in heel zijn 16,5 jarige leven. Vlooien vonden hem wel the bomb.![]()
Ik doe liever ook geen gebruik maken van gif. Beetje kiezen tussen twee kwaden. En gezien de hoeveelheid teken als we het niet doen dan toch maar die rotzooi. Koop het wel altijd bij de dierenarts. Je kan tegenwoordig wel frontline ofzo gebruiken maar dat is echt nutteloos
quote:Op woensdag 13 november 2019 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb gister de haren van mijn jongens geknipt, en de haren naar buiten gegooid toen er niemand langs liep, voor de vogeltjes. Gelukkig worden de haren zelfs bijna nooit met shampoo gewassen....
Oh nee dat doe ik ook niet een keer in het voorjaar en een keer rond juni en dan is het meestal genoeg.quote:Op woensdag 13 november 2019 11:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, dat je iets gebruikt als je hond altijd slachtoffer is. Teken kunnen ook nare ziektes overbrengen. Maar dat 'iedere 8 weken preventief ontwormen, ontvlooien en whatever' dat alle dierenartsen en winkels verkondigen is dikke geldklopperij. Niet gezond voorr huisdier en blijkbaar ook niet voor koolmezen.
Er zat er hier net eentje op een vertikale bakstenen rand, een beetje van mijn plafondplaten te knagenquote:
Vervolgens draaien de motoren weer te weinig toeren en gaat de roetuitstoot enorm omhoogquote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef AnneX het volgende:
Helemaal prima.
Kun je muppet niet stofzuigen?quote:Op woensdag 13 november 2019 11:29 schreef Lonaa het volgende:
OMG de muppet is begonnen met verharen. zo.veel.korte.haartjes.
Flitsmeisterquote:Op woensdag 13 november 2019 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ben helemaal niet zo blij met die 100 km. Komt er nog een kwartier bovenop naar mijn ouders... En ik vind het al zo'n rot eind![]()
Nou ja doet er weinig aan denk ik. Ben al blij dat we in de avond nog wel door mogen rijden (zo lang als het duurt)
Ik moet van Oost Brabant naar West Brabant. Daar mag je nu nog aardig doorrijden op de meeste stukken. En na 19:00 de snelweg op... Dat schiet op dan ben ik om 20:30 bij mijn oudersquote:Op woensdag 13 november 2019 11:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Flitsmeister
Maar best veel wegen mag/kun je nu ook al niet harder. Of je zorgt dat je pas na 19:00 op de snelweg zit.
Nog niet voor het evenement "100 in z'n 3"?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg op Facebook alweer een uitnodiging over het Malieveld op gaan over de snelheidsmaatregelen
Die niet.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog niet voor het evenement "100 in z'n 3"?
Als ik bij mijn ouders ben schiet ik ook altijd even de grens over om te tanken. Tank denk ik nog eens in de 2-3 maanden in Nederland. Scheelde afgelopen weekend 21 cent de liter en dan vergeleek ik het nog met een redelijk goedkope pomp in Nederland.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:06 schreef derLudolf het volgende:
Ze zullen 1/1 de brandstof accijnzen ook wel omhoog gooien. Want het verbruik neemt ook af.
Ach, ja, tank sowieso sporadisch in NL.
Ik heb geen bakbeest, wel een tank van 55Lquote:Op woensdag 13 november 2019 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
De tank van mijn auto is te klein om erg veel voordeel te halen uit tanken over de grens. In theorie moet er een of ander bakbeest komen waar ik in moet gaan rijden, dan zal het meer nut hebben. Ik ga er vanuit dat die meer dan een 30 litertank heeft.
Ah ja bij mij is het rendabel vanaf een halve tank. 50 liter is die tank.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
De tank van mijn auto is te klein om erg veel voordeel te halen uit tanken over de grens. In theorie moet er een of ander bakbeest komen waar ik in moet gaan rijden, dan zal het meer nut hebben. Ik ga er vanuit dat die meer dan een 30 litertank heeft.
België is niet meer aantrekkelijk met een zelfontbrandertquote:Op woensdag 13 november 2019 12:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als ik bij mijn ouders ben schiet ik ook altijd even de grens over on te tanken. Tank denk ik nog eens in de 2-3 maanden in Nederland. Scheelde afgelopen weekend 21 cent de liter en dan vergeleek ik heb nog met een redelijk goedkope pomp in Nederland.
Nee Diesel is inderdaad niet zo interessant.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
België is niet meer aantrekkelijk met een zelfontbrandert
Duitsland scheelt met diesel ook zo'n 18 cent.
Waarom niet? Ik moet straks toch iets met de stroom overdag die we niet gebruiken van de zonnepanelen.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:23 schreef derLudolf het volgende:
Particulier zou ik zo'n ding nooit kopen...
Dat vind ik echt van die über kansloze kinderachtige kutacties, daar bereik je helemaal niks mee. Zelfs als er naar je geluisterd wordt is het hoogst haalbare antwoord "je hebt gelijk, 80 is beter. Doen we dat welquote:Op woensdag 13 november 2019 12:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog niet voor het evenement "100 in z'n 3"?
Beperkt actieradius en zuipen nogal als ie niet is opgeladen.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik moet straks toch iets met de stroom overdag die we niet gebruiken van de zonnepanelen.
Waarom niet gewoon een combo?quote:Op woensdag 13 november 2019 12:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij overwegen ook een elektrische auto. Maar dan moet er dus een andere auto komen met trekhaak, daar moet ik dan in gaan rijden.
quote:Op woensdag 13 november 2019 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg op Facebook alweer een uitnodiging over het Malieveld op gaan over de snelheidsmaatregelen
Ja maar dan kunnen we zo lekker TEGEN de regering zijnquote:Op woensdag 13 november 2019 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Flikker toch op met die protesten. We zijn toch geen gele hesjes
Ik krijg echt zo de kriebels van al dat geprotesteer. Ga toch wat nuttigs doen met je tijd.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we zo lekker TEGEN de regering zijn
Want we hebben het zo slecht in dit land!!
Lobby's zijn effectiever denk ik, en kosten de samenleving minder irritatietijdquote:Op woensdag 13 november 2019 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik krijg echt zo de kriebels van al dat geprotesteer. Ga toch wat nuttigs doen met je tijd.
Ik word vooral gek van de media die er zoveel aandacht aan blijft geven. We weten het nu wel, Andre en Bridget zijn verliefd en voor de rest zijn mensen jankzakken. /carequote:Op woensdag 13 november 2019 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg echt zo de kriebels van al dat geprotesteer. Ga toch wat nuttigs doen met je tijd.
quote:Op woensdag 13 november 2019 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik word vooral gek van de media die er zoveel aandacht aan blijft geven. We weten het nu wel, Andre en Bridget zijn verliefd en voor de rest zijn mensen jankzakken. /care
Mij lijkt het wel handig dat we vooral de korte stukken elektrisch kunnen rijden maar voor de langere stukken ook op benzine.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:43 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Beperkt actieradius en zuipen nogal als ie niet is opgeladen.
Als ik het argument milieu wil gebruiken, de productie van accu's is behoorlijk belastend.
Daarom een hybride.. Anders duurt het inderdaad erg lang voor we in bijvoorbeeld Oostenrijk zijn. We maken sowieso best regelmatig een roadtrip.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:45 schreef Barreltje het volgende:
Hier nog geen elektrische auto vanwege actie radius..
Op wintersport gaan duurt toch al te lang..
Combo als in elektrische auto met trekhaak? Die bestaan niet. Ze hebben geen trekkracht. Of combo als in hybride? Geen idee, daar is een reden voor.quote:
Neem je die auto zakelijk? Dan kun je beste een auto ben 15 jaar oud nemen. Kost je qua bijtelling ook niks.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Combo als in elektrische auto met trekhaak? Die bestaan niet. Ze hebben geen trekkracht. Of combo als in hybride? Geen idee, daar is een reden voor.
Maar elektrisch voor J en auto met trekkracht voor mij en voor vakantie of road trip is het beste. Heeft ie uitgezocht dus het zal wel.
Correct, dat is het plan inderdaad. Kost wel iets trouwens,3.5% van de aankoopwaarde aan bijtelling. Mijn huidige auto is sinds exact 1 maand ook een young timer. Ik ben dus bij Belastingdienst en Autoverzekering mijn IBAN aan het wijzigen omdat ik hem nu zakelijk kan gaan rijdenquote:Op woensdag 13 november 2019 13:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Neem je die auto zakelijk? Dan kun je beste een auto ben 15 jaar oud nemen. Kost je qua bijtelling ook niks.
Aankoopwaarde? Ik dacht 10% van de dagwaardequote:Op woensdag 13 november 2019 13:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kost wel iets trouwens,3.5% van de aankoopwaarde aan bijtelling
Ik twijfel nu ook. Niet de nieuwprijs he, de occassionprijs. 10% Kan wel maar er was ook nog iets met 3,5%. Klok, klepelquote:Op woensdag 13 november 2019 13:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aankoopwaarde? Ik dacht 10% van de dagwaarde
Maar een paar druppels gehad. Even wachten tot de bui over is dan vogelvoer container vullen, das nu even niet leukquote:
Nekharen staan hier overeind.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja maar dan kunnen we zo lekker TEGEN de regering zijn
Want we hebben het zo slecht in dit land!!
quote:Op woensdag 13 november 2019 12:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Mij lijkt het wel handig dat we vooral de korte stukken elektrisch kunnen rijden maar voor de langere stukken ook op benzine.
[..]
Daarom een hybride.. Anders duurt het inderdaad erg lang voor we in bijvoorbeeld Oostenrijk zijn. We maken sowieso best regelmatig een roadtrip.
Korte stukken als in van hier naar Eindhoven. Dat is ongeveer 25 km enkele reis. Daar pak ik toch echt de auto voorquote:Op woensdag 13 november 2019 14:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]Korte stukken met de fiets ja.
wij gaan vlg week woensdag actievoerenquote:Op woensdag 13 november 2019 12:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wij hebben een officieel schrijven ontvangen dat we als ondersteunende afdeling geen onderdeel uitmaken van het actie-draaiboek en derhalve een gewone werkdag hebben. Incl belofte vrije op en uitrit van parkeerterrein.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:37 schreef Blues het volgende:
[..]
wij gaan vlg week woensdag actievoeren![]()
Watjequote:Op woensdag 13 november 2019 14:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Korte stukken als in van hier naar Eindhoven. Dat is ongeveer 25 km enkele reis. Daar pak ik toch echt de auto voor
Welke doelgroep ben jij ook alweer deel van?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat vind ik wat andersquote:Op woensdag 13 november 2019 14:37 schreef Blues het volgende:
[..]
CAO ziekenhuizen.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Welke doelgroep ben jij ook alweer deel van?
Het bijzondere/bizarre hiervan is dat niet alle poli's/afdelingen van dit zkh meedoen.. wij hebben een ochtendprogramma ontvangen en 's middags is vrij in te vullen naar keuze als je niet meegaat naar de actieplek en het toch je werkdag is.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hebben een officieel schrijven ontvangen dat we als ondersteunende afdeling geen onderdeel uitmaken van het actie-draaiboek en derhalve een gewone werkdag hebben. Incl belofte vrije op en uitrit van parkeerterrein.
Wel handig, want Amsterdamumc, Olvg en Umcg komen met hele club mensen langs
Oow, daar zijn toch regels voor? Een draaiboek, afgestemd met bondsbestuur en geaccordeerd door P&O enzo?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Het bijzondere/bizarre hiervan is dat niet alle poli's/afdelingen van dit zkh meedoen.. wij hebben een ochtendprogramma ontvangen en 's middags is vrij in te vullen naar keuze als je niet meegaat naar de actieplek en het toch je werkdag is.
P&O? Een OR toch misschien welquote:Op woensdag 13 november 2019 14:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow, daar zijn toch regels voor? Een draaiboek, afgestemd met bondsbestuur en geaccordeerd door P&O enzo?
H.. Ik had niet begrepen dat jij ook een elektrische auto wilde..quote:Op woensdag 13 november 2019 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Combo als in elektrische auto met trekhaak? Die bestaan niet. Ze hebben geen trekkracht. Of combo als in hybride? Geen idee, daar is een reden voor.
Maar elektrisch voor J en auto met trekkracht voor mij en voor vakantie of road trip is het beste. Heeft ie uitgezocht dus het zal wel.
Sta je dan voor nopquote:Op woensdag 13 november 2019 15:33 schreef AnneX het volgende:
Jaren geleden eens geprotesteerd in september met duizenden paramedische collega’s.
Weken daarvoor al - goed geīnstrueerd- bij de kamerleden en commissies ingesproken en uitgelegd.
Daar stonden wij op het Plein, petitie aangeboden van de diverse beroepsverenigingen.
Later bleek, dat in mei al lang de afspraken waren gemaakt.wat wél en vooral niét in het Zorgpakket zou komen. Bye bye.
Yop.quote:
Dat is ook gewoon psychische marteling, wat wij een kinderfeest noemenquote:Op woensdag 13 november 2019 15:38 schreef AnneX het volgende:
Hoorde van een ouder dat guppie al een slechte nacht had gehad: hoe moest het nou met Paard in de trein?![]()
Voor sommige kinderen is het ook echt te veel.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon psychische marteling, wat wij een kinderfeest noemen![]()
kip uit de grillquote:Op woensdag 13 november 2019 16:06 schreef Lonaa het volgende:
Jungs, wat eten jullie vandaag en morgen? #inspiratievoormorgengezocht
vanavond iig zuurkoolstamppot
Ik neem aan dat dit een speciaal soort naaimachine is.. wat doet deze anders dan een 'gewone'?quote:Op woensdag 13 november 2019 16:16 schreef Kaatje1 het volgende:
Iets met puntpaprika, champignons, gerookte kipfilet en hoisinsaus. Zag vandaag een recept langskomen, maar die kan ik niet meer vinden. Dus gooi de boel straks bij elkaar.
Mezelf een cadeautje gegeven
[ afbeelding ]
Vandaag: gefrituurde spruitjes uit de airfryer met kerrie-mayonaise en daarbij gebakken entrecotes.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:06 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag rijst met curry, morgen pompoensoep.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:06 schreef Lonaa het volgende:
onderandere het gelijktijdig naaien en afsnijden van stof. Wat je aan elkaar naai is rekbaar, zomen is eenvoudiger, en stof lubbert minder snelquote:Op woensdag 13 november 2019 16:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit een speciaal soort naaimachine is.. wat doet deze anders dan een 'gewone'?
Wij hebben een kleinkind die in december een burnout nabij is.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon psychische marteling, wat wij een kinderfeest noemen![]()
Ja, dat snap ikquote:Op woensdag 13 november 2019 15:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Voor sommige kinderen is het ook echt te veel.
Hoe is die bereid?quote:
Snel even geschud.quote:
Het ging een paar weken best goed.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vandaag rijst met curry, morgen pompoensoep.
Ik ben ook inspiratieloos. Mijn boodschappen voor volgende week bestaan uit bijna alleen maar verspakketten.
Dat is al iets.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het ging een paar weken best goed.![]()
Zaterdag uit eten, dus dat staat. En vanavond is er ook eten. So that's nice.
Vandaag Kimchiquote:Op woensdag 13 november 2019 16:06 schreef Lonaa het volgende:
Sinterklaas komt pas zaterdag hoor?quote:
Gebakken rijst met ui, kimchi, gemarineerd gehakt, sesamolie, knoflook. Geserveerd met een spiegelei en wat rauwkost (als dat er nog is, die rauwkost).quote:
Moet hij wetenquote:Op woensdag 13 november 2019 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas komt pas zaterdag hoor?
Warm eten of belegde broodjes?quote:Op woensdag 13 november 2019 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben op weg naar Harderwijk voor een vergadering. Met eten in het vd Valk hotel
Warm etenquote:Op woensdag 13 november 2019 17:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Warm eten of belegde broodjes?
Ahquote:Op woensdag 13 november 2019 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
onderandere het gelijktijdig naaien en afsnijden van stof. Wat je aan elkaar naai is rekbaar, zomen is eenvoudiger, en stof lubbert minder snel
Jaaaquote:Op woensdag 13 november 2019 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Sinterklaas komt pas zaterdag hoor?
Wat zijn deegventen?quote:Op woensdag 13 november 2019 17:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Jaaamorgen ff spullen halen om deegventen te bakken
quote:Op woensdag 13 november 2019 17:53 schreef Blues het volgende:
Zo schattig als je van je werk komt, de donkere tuin inloopt, het licht aanfloept en je kat zit je op te wachten aan de andere kant van het raam![]()
Dat heeft ze echt jaren niet gedaan.
Ik ookquote:Op woensdag 13 november 2019 17:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog een stuk buikspek in de vriezer. What to do.
Oh oh verwijtende blikken zijn straks jouw deelquote:Op woensdag 13 november 2019 17:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Ik gok zomaar dat ik boze poezen heb. Normaal is diner nu al geserveerd maar ik heb vanavond werkoverleg dus ben later begonnen en ga tussendoor niet naar huis.
Diner Cat-astrophe: boterham en cup-a-soup
Diner katten: niks, nada, noppes. Tot ik rond half 11 thuis ben want dan gaan de bakjes vol.
Nog gefeliciteerd! Goed genoten gisterenquote:Op woensdag 13 november 2019 08:29 schreef Aure het volgende:
[..]
[..]
Én een Hele Boze Mauwquote:Op woensdag 13 november 2019 18:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Oh oh verwijtende blikken zijn straks jouw deel![]()
Ik werd zojuist heel blij ontvangen door 3 katten waar ik deze week op pas. De een loopt me voor de voeten met kopjes geven, de ander springt op het aanrecht want wil water drinken uit de kraan en de derde springt op de eettafel om geknuffeld te worden. En als eten staat, en drollen geruimd krijgen er 2 snoepjes (3e lust ze niet) Het is een geprrrrrr van jewelstequote:
Volgens mij is het te vergelijken met aromat (zout met kruiden)quote:Op woensdag 13 november 2019 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik moest vorige week in Rotterdam zijn om het scherm van mijn telefoon te laten vervangen. Dat duurt ongeveer een uur, dus je moet wachten. Je krijgt wel een bon voor een gratis kopje koffie bij een restaurant vlakbij. Maar ik doe geen uur over een kopje koffie en er zat een Lidl tegenover. Ik was nog nooit in een Lidl geweest, dus het leek me een mooi moment om die eens te gaan verkennen nu ik toch moest wachten.
Zo gezegd, zo gedaan. Daar zag ik bij de kruiden een potje met iets dat ik nog nooit gezien had, en ik heb het uit nieuwsgierigheid gekocht. Het is een potje "Aromafond Condiment". Geen idee wat ik er mee moet
Iemand een idee waar je voor/in het kan gebruiken? Soepen of stoofpotten ofzo?
Wat.quote:Op woensdag 13 november 2019 18:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik moest vorige week in Rotterdam zijn om het scherm van mijn telefoon te laten vervangen. Dat duurt ongeveer een uur, dus je moet wachten. Je krijgt wel een bon voor een gratis kopje koffiebij een restaurant vlakbij. Maar ik doe geen uur over een kopje koffie en er zat een Lidl tegenover. Ik was nog nooit in een Lidl geweest, dus het leek me een mooi moment om die eens te gaan verkennen nu ik toch moest wachten.
Zo gezegd, zo gedaan. Daar zag ik bij de kruiden een potje met iets dat ik nog nooit gezien had, en ik heb het uit nieuwsgierigheid gekocht. Het is een potje "Aromafond Condiment". Geen idee wat ik er mee moet
Iemand een idee waar je voor/in het kan gebruiken? Soepen of stoofpotten ofzo?
Dat gebruik ik ook nooitquote:Op woensdag 13 november 2019 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij is het te vergelijken met aromat (zout met kruiden)
Nee echt niet. Aldi wel. En Basismarkt vroegah.quote:
Spaghetti met gehaktballetjes.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:03 schreef Lot_1 het volgende:
Eetinspiratie voor Lonaa:
- hutspot met Johnny Boer-gehaktballen
- gnocchi met kip, zongedroogde tomaatjes en spinazie hun roomsaus
- Sajur Lodeh
- spaghetti met meatballs
- kip, groenten en aardappel op de bakplaat in de oven
- risotto met rode biet en geitenkaas
dat was ons weekmenu zo ongeveer
Maar, hoe dan? Ik bedoel, die winkel zit OVERAL. Hoe kan je daar nou nog nooit geweest zijn?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee echt niet. Aldi wel. En Basismarkt vroegah.
Lidl niet
Ja, lekker hčquote:Op woensdag 13 november 2019 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Spaghetti met gehaktballetjes.Dat is zo lang geleden.
Wil ik ook weer een keer eten.
Maar dat doe ik niet, want daar kan ik echt geen portie mee houden.
DIe ken ik ook wel. Nooit geweest maar wel een (negatieve) mening eroverquote:Op woensdag 13 november 2019 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar, hoe dan? Ik bedoel, die winkel zit OVERAL. Hoe kan je daar nou nog nooit geweest zijn?
mind = blown
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:06 schreef Lonaa het volgende:
De enige supermarkt waar ik nog nooit geweest ben is een Poiesz supermarkt.
Je bent er nooit geweest maar je hebt wel een negatieve mening over een Lidl?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
DIe ken ik ook wel. Nooit geweest maar wel een (negatieve) mening erover
Een hoogvliet ook niet, maar die opent binnenkort bij mijn werk in de buurt. Dan gaat het vast een keer gebeuren.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:06 schreef Lonaa het volgende:
De enige supermarkt waar ik nog nooit geweest ben is een Poiesz supermarkt.
Volgens mij zitten die ook alleen maar echt in noord Nederland. Ik ben er wel eens langs gelopen, trouwens. In Sneek.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:07 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Leuke is dat die ook best wel aardig verschillend zijn, onderling
Kook gewoon sushirijst, beetje suiker, azijn en zout. En dan gemarineerde kip, mango, koriander, wortel, komkommer, sesamzaadjes. Voor mijn vriend met rauwe zalm en nori.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:06 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Ja, lekker hč
Hoe maak jij een poke bowl?
Hmmm. Gnocchi is nog wel een idee.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:03 schreef Lot_1 het volgende:
Eetinspiratie voor Lonaa:
- hutspot met Johnny Boer-gehaktballen
- gnocchi met kip, zongedroogde tomaatjes en spinazie in roomsaus
- Sajur Lodeh
- spaghetti met meatballs
- kip, groenten en aardappel op de bakplaat in de oven
- risotto met rode biet en geitenkaas
dat was ons weekmenu zo ongeveer
Bij de Parkeergarage zeker? En dan zo over de brug naar de DA?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Volgens mij zitten die ook alleen maar echt in noord Nederland. Ik ben er wel eens langs gelopen, trouwens. In Sneek.
Ik niet, maar mensen die ik ken. Een collega (beetje boel snob): "ja, maar een brood van 1 euro, dat kan toch nooit lekker zijn, waarom zou je dat kopen". Ze begreep het niet helemaal toen ik zei "misschien is dat lekker iets minder belangrijk als dat het enige is dat je kan betalen". Dan moesten mensen maar een andere keuze maken. En toen was ik uitgepraat, wist geen antwoordquote:Op woensdag 13 november 2019 19:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent er nooit geweest maar je hebt wel een negatieve mening over een Lidl?
hoe marineer je de kip? En doe je nog iets met de andere dingen (wortel koken bijvoorbeeld)?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kook gewoon sushirijst, beetje suiker, azijn en zout. En dan gemarineerde kip, mango, koriander, wortel, komkommer, sesamzaadjes. Voor mijn vriend met rauwe zalm en nori.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja, die.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Bij de Parkeergarage zeker? En dan zo over de brug naar de DA?
Oh, dan begreep ik je verkeerd. Lidl-brood is trouwens best prima.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik niet, maar mensen die ik ken. Een collega (beetje boel snob): "ja, maar een brood van 1 euro, dat kan toch nooit lekker zijn, waarom zou je dat kopen". Ze begreep het niet helemaal toen ik zei "misschien is dat lekker iets minder belangrijk als dat het enige is dat je kan betalen". Dan moesten mensen maar een andere keuze maken. En toen was ik uitgepraat, wist geen antwoord
Niet op voor mij handig te bereiken plekken. En nou ook weer niet zķ nieuwsgierig dat ik een expeditie ging optuigen. Aldi zit wel op voor mij handige plekken en daar kom ik dus een paar x per jaar.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar, hoe dan? Ik bedoel, die winkel zit OVERAL. Hoe kan je daar nou nog nooit geweest zijn?
mind = blown
Ja hij is stuk.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
https://scontent.fams1-2.(...)07339907366912_o.jpg
Kip marineer ik heel simpel in sojasaus en een beetje gembersiroop. Voor de rest is alles rauw, alleen even raspen (wortel) of in stukjes snijden (komkommer en mango)quote:Op woensdag 13 november 2019 19:10 schreef Lot_1 het volgende:
hoe marineer je de kip? En doe je nog iets met de andere dingen (wortel koken bijvoorbeeld)?
Dat is bij mij niet het geval hoor. Anders kwam ik ook niet in de Aldiquote:Op woensdag 13 november 2019 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
DIe ken ik ook wel. Nooit geweest maar wel een (negatieve) mening erover
Ik kom er ook niet zo vaak, moet er voor omfietsen. Maar ben ik in de buurt, dan ga ik altijd naar binnen. Ik woon net tussen 2 lidl's in en veel dichterbij zitten AH, Aldi, Coop en Deka (en diverse prima turkse winkels)quote:Op woensdag 13 november 2019 19:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh, dan begreep ik je verkeerd. Lidl-brood is trouwens best prima.
Ik overweeg wel een soep. Geen tom kha kai maar een ramen of vietnamese soep. (want buikspek)quote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef Myraela het volgende:
Mijn niet zo inspiratievolle weekmenu voor Loon:
Tom kha kai (verspakket)
Risotto (verspakket)
Bloemkoolpizza voor mij met tomatensaus, ham en olijven. Voor vriend met truffelsaus en ham.
Spinaziestamppot met huttenkase en voor vriend rookworst
Pokebowl
Worteltjes met rijst en vis
Pompoensoep (verspakket)
Gefixed nu. Ff linkje klikkenquote:
Ramen.quote:Op woensdag 13 november 2019 19:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik overweeg wel een soep. Geen tom kha kai maar een ramen of vietnamese soep. (want buikspek)
Bahn mi met buikspek, eventueel.
En ik heb nog schnitzel en boerenkool in de vriezer. Das al 4x eten.
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebber een foto van G.Klein dametje (lijkt het), mooie krullenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Heb je een goed recept?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ramen.Zo lekker. Zeker met buikspek.
Wacht wel tot 1 februari (wat een prachtig prachtig haar)quote:
Qua stad heb je in Sneek nog wel wat te wandelen en zien, in het oude centrumquote:Op woensdag 13 november 2019 19:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, die.En ik heb wel een aantal uren in de binnenstad rondgelopen als Sally onder het mes lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |