Briljantquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Thomas de Stoomlocomotief Cinematic Universe
Ja, want ik ga niet meer uit. Ach jouw leven is inderdaad zeer interessant en hoogstaand. Zo erg dat je dit aan iedereen op een internetforum moet delen!quote:
Blaahblaahblah.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, want ik ga niet meer uit. Ach jouw leven is inderdaad zeer interessant en hoogstaand. Zo erg dat je dit aan iedereen op een internetforum moet delen!
Nodig mij eens een avondje uit voor een typisch uitstraling avondjequote:
Doe normaal joh mongoolquote:
Kutzooi, kon ik het zelf maar doenquote:
Lijkt me best leuk met jou, ware het niet dat ik me kapot verveel als mensen drugs op hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nodig mij eens een avondje uit voor een typisch uitstraling avondje
Ja dat mag niet hè.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kutzooi, kon ik het zelf maar doen
Zal ik je eens wat verklappenquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk met jou, ware het niet dat ik me kapot verveel als mensen drugs op hebben.
Wie komt daar nou achter johquote:
Dan ben je van harte welkom, ga ik je koppelen aan een rijk naïef paardenmeisje, ok?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat verklappen
Ik doe vaker geen drugs dan wel
In zijn drankje mag het wel hoor!quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zal ik je eens wat verklappen
Ik doe vaker geen drugs dan wel
Die heeft hij al gehadquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ben je van harte welkom, ga ik je koppelen aan een rijk naïef paardenmeisje, ok?
Ben je nu de witte ridder aan het spelen voor een actricetje?quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:58 schreef Fok-it het volgende:
Als Geert zo onheus bejegend wordt spreken we over demonisering
DE KOGEL KWAM VAN LINKS SOLO
Met g nooit meer neequote:
Keta is kutquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Of wat keta. Al heb ik wel het gevoel dat hij al in een k hole zit.
lol keta is juist lache manquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Keta is kut
Neem het alleen als ik al 3 dingen op heb en overal ja op zeg
Toppa killquote:
Tuig van de richelquote:
Niet iedereen kan een echt alfa-mannetje zijn in het levenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Beetje op de borst slaan en oeoeen
Oh ik weet niet al jaren geen harddrugs gebruiktquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Keta is kut
Neem het alleen als ik al 3 dingen op heb en overal ja op zeg
Wat gebruik je dan joh?quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:19 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ik weet niet al jaren geen harddrugs gebruikt
Ja wel hoor. Hoezo nietquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zielsgelukkig nog met de vrouw?
Okequote:Op dinsdag 12 november 2019 21:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O niks.
Ik gun je een fijn samenzijn.
quote:
Dan is het goed jongenquote:Op dinsdag 12 november 2019 21:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als het over de liefde gaat wel.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 21:02 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
lol keta is juist lache man
Echte bikkels fietsen ook door de regen!quote:Op dinsdag 12 november 2019 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
Alweer regen op het moment dat ik moet gaan fietsen, kut weer.
Pak auto danquote:Op dinsdag 12 november 2019 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
Alweer regen op het moment dat ik moet gaan fietsen, kut weer.
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen rijbewijs, ook niet van plan te verkrijgen.
Oh dont get me wrong, er zijn genoeg redenen om je rijbewijs niet te willen halen, was alleen benieuwd welke Naatje heeftquote:
Ik zie geen reden om je rijbewijs niet te halen. 'Niet nodig' vind ik geen reden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dont get me wrong, er zijn genoeg redenen om je rijbewijs niet te willen halen, was alleen benieuwd welke Naatje heeft
Je kan het milieuvriendelijker vinden, je kan rijbewijs+auto+onderhoud+verzekeringshizzle teveel geld vinden. Je kan onpraktisch wonen (Amsterdamquote:Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Ik zie geen reden om je rijbewijs niet te halen. 'Niet nodig' vind ik geen reden.
Daarnaast ben je in een stad als Amsterdam gewoon sneller op een fiets of elektrische scooterquote:Op woensdag 13 november 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het milieuvriendelijker vinden, je kan rijbewijs+auto+onderhoud+verzekeringshizzle teveel geld vinden. Je kan onpraktisch wonen (Amsterdam) Je kan student zijn.
Maar, rijbewijs staat niet gelijk aan al het bovenstaande.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan het milieuvriendelijker vinden, je kan rijbewijs+auto+onderhoud+verzekeringshizzle teveel geld vinden. Je kan onpraktisch wonen (Amsterdam) Je kan student zijn.
Dat haal je er in 25 jaar nooit uit iddquote:Op woensdag 13 november 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
Over 25 jaar is privé autobezit toch verboden dus rijbewijs is slechte investering
Als je in een stad woont nietquote:Op woensdag 13 november 2019 00:10 schreef I het volgende:
[..]
Dat haal je er in 25 jaar nooit uit idd
Wel bij een eeuwige studentquote:Op woensdag 13 november 2019 00:08 schreef I het volgende:
[..]
En 'student zijn' heeft niks te maken met het "ook niet van plan te verkrijgen" natuurlijk.
Lolquote:Op woensdag 13 november 2019 00:12 schreef I het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet vijfentwintig jaar blijven wonen?!
En waarom niet?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:12 schreef I het volgende:
[..]
Mag hopen van welquote:Op woensdag 13 november 2019 00:12 schreef I het volgende:
[..]
25 jaar later, ben ik 54, dan hoef ik echt nog niet de rust op te zoeken in een dorp hoorquote:Op woensdag 13 november 2019 00:13 schreef I het volgende:
[..]
Da's gewoon sneu.
[..]
Wel dan? Zou ik echt stom vinden.
En wat als de stad je ligt en je het er je naar je zin hebt? Waarom zou je er dan niet blijven wonen?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:13 schreef I het volgende:
[..]
Da's gewoon sneu.
[..]
Wel dan? Zou ik echt stom vinden.
Mwah, ik zou echt niet 25 jaar in hetzelfde stadje willen hangen.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
25 jaar later, ben ik 54, dan hoef ik echt nog niet de rust op te zoeken in een dorp hoor
Da's alleen als je in een boeren gehucht woont. Daar woont praktisch niemand.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
Even naar de supermarkt. Oh die is 20 km verderop. Oh het is 6 uur die is al gesloten
Ach wie weet, misschien heb ik in die 25 jaar al op welke uithoek van de wereld dan ook gewoondquote:Op woensdag 13 november 2019 00:20 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ik zou echt niet 25 jaar in hetzelfde stadje willen hangen.
Moet jij wetenquote:Op woensdag 13 november 2019 00:21 schreef -Chakotay- het volgende:
nog 1 potje red alert 3 alvorens ik ga slapen
Die in m'n UI bedoel je?quote:
geef eens antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 13 november 2019 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die in m'n UI bedoel je?
Als dat mijn zusje was had ik een weloverwogen besluit over incestueuze relaties gemaakt
Wat een fucking voor oordeel, ja bij jou in je gehucht of stad werkt dat zo maar Nederland is groter dan jou!quote:Op woensdag 13 november 2019 00:21 schreef I het volgende:
[..]
Da's alleen als je in een boeren gehucht woont. Daar woont praktisch niemand.
Maar nee, ik heb wel een broertje, interesse?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:24 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
geef eens antwoord op mijn vraag
nee!quote:Op woensdag 13 november 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nee, ik heb wel een broertje, interesse?
Nou die houdt van jonger maar 16 zit ze niet op te wachten denk ikquote:
nou.. ik had ooit een docente die vond mij anders wel de moeite waardquote:Op woensdag 13 november 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou die houdt van jonger maar 16 zit ze niet op te wachten denk ik
Een zekere angst, maar daarbuiten vind ik het ook de investering niet waard. De enige reden om een auto te nemen is om op vakantie te gaan, maar dan is het dus echt een luxeproduct.quote:
Dat denken alle puber-scholiertjesquote:Op woensdag 13 november 2019 00:27 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nou.. ik had ooit een docente die vond mij anders wel de moeite waard
scheelde ook 20 jaar
En nu een milf fetisch?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:27 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
nou.. ik had ooit een docente die vond mij anders wel de moeite waard
scheelde ook 20 jaar
Angst voor het je in het verkeer begeven bedoel je?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een zekere angst, maar daarbuiten vind ik het ook de investering niet waard. De enige reden om een auto te nemen is om op vakantie te gaan, maar dan is het dus echt een luxeproduct.
Voor met een gemotoriseerd voertuig rijden jaquote:Op woensdag 13 november 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Angst voor het je in het verkeer begeven bedoel je?
Ah zo. Nou ja met mijn oogafwijking kan ik begrijpen wat je bedoelt. Ik zit als bijrijder al niet chill in een auto.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Voor met een gemotoriseerd voertuig rijden ja
klopt wel jaquote:Op woensdag 13 november 2019 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denken alle puber-scholiertjes
Daarom. Worth it.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach wie weet, misschien heb ik in die 25 jaar al op welke uithoek van de wereld dan ook gewoond
Daar ga je sowieso wel veel aan hebben. Wordt veel geïnvesteerd in nice fietspaden. Ook tussen steden en tussen treinstations.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik dan in suburbia terecht kom zou ik eerder investeren in een elektrische fiets. Ik hoop verder nooit in een gehucht terecht te komen waar geen fatsoenlijk OV is.
Dat heb ik nu ook, maar ik wil dus echt wel weer zsm in m'n eigen autootje rijden.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ja met mijn oogafwijking kan ik begrijpen wat je bedoelt. Ik zit als bijrijder al niet chill in een auto.
In den Haag wil je wel je hele leven wonenquote:Op woensdag 13 november 2019 00:20 schreef I het volgende:
[..]
Mwah, ik zou echt niet 25 jaar in hetzelfde stadje willen hangen.
Echt?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In den Haag wil je wel je hele leven wonen
Precies ja, fietssnelwegen genotquote:Op woensdag 13 november 2019 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je sowieso wel veel aan hebben. Wordt veel geïnvesteerd in nice fietspaden. Ook tussen steden en tussen treinstations.
Alle steden in het groene hart is perfect. Woerden ook.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:35 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn ouders wonen hun hele leven al in en rond Gouda vanaf dat ze getrouwd zijn. Enorm goed bereikbaar met het OV
Ben er maar twee keer geweest, vond het een hele ervaring.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mooiste stad van Nederland (en de wereld)
Op naar fbquote:Op woensdag 13 november 2019 00:36 schreef I het volgende:
Oh snap, de Sint/Piet icoontjes zijn er weeerrr
[ afbeelding ]
Exact.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle steden in het groene hart is perfect. Woerden ook.
Natuur en alle grote steden binnen pakweg 40 min met trein
Het neemt steeds zieligere vormen aan, van de pro- en antipietenquote:Op woensdag 13 november 2019 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen ieder jaar die discussie aan blijven gaan.
Wat ben jij voor boeren lul als je dat niet snapt? Vallen in liefde telt ook voor een stad. Niet alleen voor een vrouw of man.quote:
Al maken ze er groene cisgender lesbiennes van. Ben zo klaar met dat gedoequote:Op woensdag 13 november 2019 00:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Het neemt steeds zieligere vormen aan, van de pro- en antipieten
Gewoon afschaffen. Kinderen beleven er laatste jaren echt geen plezier meer aan hoor. Die weten dat net zo goed.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Vorig jaar was de intocht bij mij om de hoek, huilende kinderen gezien omdat ZP weg moestquote:Op woensdag 13 november 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon afschaffen. Kinderen beleven er laatste jaren echt geen plezier meer aan hoor. Die weten dat net zo goed.
Ja weet je, ik heb sowieso al niks met dat kutfeest. Dus ik vind volwassen mannen die zich daar zo druk om maken echt te lachwekkend voor woorden. En dan praten over KINDERFEEST, TRADITIE! pleur op man. Over 5 jaar is het voor ieder kind bekend en is dit traditie Daar zijn het kinderen voor. Aan de andere kant betwijfel ik de hoeveelheid mensen die er echt aanstoot aan nemen. Maar als je alles naast elkaar legt dan ben ik meer op de hand van de tegenstanders. Maar dat komt puur omdat het voor kinderen niks uitmaakt als het verandertquote:Op woensdag 13 november 2019 00:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Vorig jaar was de intocht bij mij om de hoek, huilende kinderen gezien omdat ZP weg moest
Ook waren er roetveegpieten, en ach, het went wel, al zal Oom Theo sneller herkend worden,
Ik heb de perfecte polderoplossing gezien: de zwarte katquote:Op woensdag 13 november 2019 00:45 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Vorig jaar was de intocht bij mij om de hoek, huilende kinderen gezien omdat ZP weg moest
Ook waren er roetveegpieten, en ach, het went wel, al zal Oom Theo sneller herkend worden,
Dit draadjetwitter:Sanspareille twitterde op vrijdag 08-11-2019 om 00:08:36Al jaren geef ik steeds opnieuw tevergeefs mijn simpele, kloppende sluitende oplossing voor de kwestie #ZwartePiet, namelijk maak er een #zwarte #kat van https://t.co/OYTIxjGbNF reageer retweet
Waarom vind je het een kutfeest?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet je, ik heb sowieso al niks met dat kutfeest. Dus ik vind volwassen mannen die zich daar zo druk om maken echt te lachwekkend voor woorden. En dan praten over KINDERFEEST, TRADITIE! pleur op man. Over 5 jaar is het voor ieder kind bekend en is dit traditie Daar zijn het kinderen voor. Aan de andere kant betwijfel ik de hoeveelheid mensen die er echt aanstoot aan nemen. Maar als je alles naast elkaar legt dan ben ik meer op de hand van de tegenstanders. Maar dat komt puur omdat het voor kinderen niks uitmaakt als het verandert
Ja deels door dit gezeik elk jaar uiteraard. Maar als kind ben ik meer opgegroeid met kerst. Dus ja. Ik ben meer #TeamKerstquote:Op woensdag 13 november 2019 00:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom vind je het een kutfeest?
Blijf gewoon van mijn en alle andere Nederlanders hun geschiedenis af!! Zint het je niet omdat je elders vandaan komt, ben je ook vrij om Nederland weer te verlaten!quote:Op woensdag 13 november 2019 00:41 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Kansloos ja. Leuk kinderfeest zo.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Snap niet dat mensen ieder jaar die discussie aan blijven gaan.
Ik vond het als een kind een mooi feest, maar die hele discussie verpest het voor iedereen.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet je, ik heb sowieso al niks met dat kutfeest. Dus ik vind volwassen mannen die zich daar zo druk om maken echt te lachwekkend voor woorden. En dan praten over KINDERFEEST, TRADITIE! pleur op man. Over 5 jaar is het voor ieder kind bekend en is dit traditie Daar zijn het kinderen voor. Aan de andere kant betwijfel ik de hoeveelheid mensen die er echt aanstoot aan nemen. Maar als je alles naast elkaar legt dan ben ik meer op de hand van de tegenstanders. Maar dat komt puur omdat het voor kinderen niks uitmaakt als het verandert
Geschiedenis? Nederland heeft ooit witte pieten gehad, maar dat wist je zeker niet?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Blijf gewoon van mijn en alle andere Nederlanders hun geschiedenis af!!
Sorry, had toquote:
Daar gebruiken we voortaan wel Valentijnsdag voorquote:Op woensdag 13 november 2019 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
Sinterklaas is een van de weinige feesten binnen Nederland waarbij we kinderen aanleren om niet zomaar alles te geloven wat autoriteiten (i.e. ouders, omgeving) hun aanpraten.
Alles is liefde, haha, nee, toch niet.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar gebruiken we voortaan wel Valentijnsdag voor
Nee, dat wist ik niet idd, maar wist jij dat de pieten Moren waren die een goedaardige Sint uit Turkije kwamen helpen die arme kinderen hier in Europa kado's kwam geven? Moren die assistenten waren! Geen slaven.quote:Op woensdag 13 november 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geschiedenis? Nederland heeft ooit witte pieten gehad, maar dat wist je zeker niet?
Ssssssssssstquote:Op woensdag 13 november 2019 00:51 schreef naatje_1 het volgende:
Sinterklaas is een van de weinige feesten binnen Nederland waarbij we kinderen aanleren om niet zomaar alles te geloven wat autoriteiten (i.e. ouders, omgeving) hun aanpraten. Zorgt m.i. voor een kritische distantie tegenover de wereld. Je zou het ook met Santa Clause kunnen doen, maar dit is al helemaal kut
quote:Op woensdag 13 november 2019 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet idd, maar wist jij dat de pieten Moren waren die een goedaardige Sint uit Turkije kwamen helpen die arme kinderen hier in Europa kado's kwam geven? Moren die assistenten waren! Geen slaven.
quote:
Tsja, en als een deel van de publieke opinie luidt dat het verandert moet worden en dat gebeurtquote:Op woensdag 13 november 2019 00:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee, dat wist ik niet idd, maar wist jij dat de pieten Moren waren die een goedaardige Sint uit Turkije kwamen helpen die arme kinderen hier in Europa kado's kwam geven? Moren die assistenten waren! Geen slaven.
Dat was al wel duidelijk.quote:Op woensdag 13 november 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
Mag toch hopen van niet als kindloze volwassene. Dan heb je echt serieuze issues namelijk
Als de publieke opinie onjuist , ja waarom niet? Piet is geen slaaf! Piet kwam hier om ons te helpen dat is de geschiedenis niet dat fabeltje wat onze immigranten er van proberen te maken! Wij als Nederlanders horen dit allemaal te weten en als dit duidelijk is is de anti piet ook meteen klaar.quote:Op woensdag 13 november 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, en als een deel van de publieke opinie luidt dat het verandert moet worden en dat gebeurt
Ga jij dan na 5 jaar wanneer alles veranderd is nog steeds door in je relaas dat de geschiedenis is veranderd?
In en uitquote:Op woensdag 13 november 2019 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als de publieke opinie onjuist , ja waarom niet? Piet is geen slaaf! Piet kwam hier om ons te helpen dat is de geschiedenis niet dat fabeltje wat onze immigranten er van proberen te maken! Wij als Nederlanders horen dit allemaal te weten en als dit duidelijk is is de anti piet ook meteen klaar.
Hoe je het ook verwoord.. Piet dit, piet dat. Je bent toch geen 12? Het gemiddelde kind rationaliseert nog beter dan jij doetquote:Op woensdag 13 november 2019 01:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als de publieke opinie onjuist , ja waarom niet? Piet is geen slaaf! Piet kwam hier om ons te helpen dat is de geschiedenis niet dat fabeltje wat onze immigranten er van proberen te maken! Wij als Nederlanders horen dit allemaal te weten en als dit duidelijk is is de anti piet ook meteen klaar.
Hoe is het met krijgen van een huis daar?quote:Op woensdag 13 november 2019 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alle steden in het groene hart is perfect. Woerden ook.
Natuur en alle grote steden binnen pakweg 40 min met trein
Wel lastig. Maar beter dan Amsterdam dat zeker. In Woerden staan er weinig huizen vrij in ieder geval, maar je zou ook naar Gouda kunnen kijken, Bodegraven, Oudewater enzo zijn ook leuke plekjesquote:Op woensdag 13 november 2019 01:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe is het met krijgen van een huis daar?
Daar ben ik het wel mee eens inderdaadquote:Op woensdag 13 november 2019 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
Punt is dit: 'ik ben beledigd' zou geen argument moeten zijn om iets wel of niet te tonen.
quote:Op woensdag 13 november 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens inderdaad
De Tour wacht op niemandquote:
Als er maar een trein is naar de Bijlmer en ik niet zoveel hoef te rijden naar werk. Gekeken voor het Gooi, maar ook niet makkelijk daar.quote:Op woensdag 13 november 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel lastig. Maar beter dan Amsterdam dat zeker. In Woerden staan er weinig huizen vrij in ieder geval, maar je zou ook naar Gouda kunnen kijken, Bodegraven, Oudewater enzo zijn ook leuke plekjes
Hilversum moet nog wel goed te doen zijn hoorquote:Op woensdag 13 november 2019 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als er maar een trein is naar de Bijlmer en ik niet zoveel hoef te rijden naar werk. Gekeken voor het Gooi, maar ook niet makkelijk daar.
Dit is het groepje Marokkanen wat ook pleitte om voodoo tegen Ihattaren te gebruiken. Niet al teveel aandacht aan besteden dusquote:Op woensdag 13 november 2019 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.soccernews.nl/(...)-vliegveld-eindhoven
Is hij nou uitgescholden door Marokkanen of door Nieuwe Nederlanders, I'm confused... Indien dat laatste pleit ik er wel voor dat deze specifieke groep lekker teruggaan naar Marokko dan...
Gouda - Bijlmer is binnen een sprinter te doen (sprinter Rotterdam - Uitgeest). Als die forse vertraging heeft kan je altijd gaan voor de intercity's Gouda - Utrecht, Utrecht - Bijlmer. Scheelt maar een paar minuten.quote:Op woensdag 13 november 2019 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Als er maar een trein is naar de Bijlmer en ik niet zoveel hoef te rijden naar werk. Gekeken voor het Gooi, maar ook niet makkelijk daar.
Serieus?quote:Op woensdag 13 november 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hilversum moet nog wel goed te doen zijn hoor
Mja, sta je ingeschreven dan?quote:Op woensdag 13 november 2019 01:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Serieus?
Ik mik wel op sociale huur.
Nee, maar wil mij best bij midden holland inschrijven lol. Of particulier als het daar beetje te doen is.quote:
oh sta ik ook voor utrechtquote:Op woensdag 13 november 2019 01:45 schreef Fok-it het volgende:
Sta door foutje ook echt nogmaar 2 jaar ingeschreven lol. Hadden er gewoon 6 al kunnen zijn
Maar als je je nu inschrijft heb je toch never nooit binnen jaar sociale huurwoning. Je moet wel particulier hurenquote:Op woensdag 13 november 2019 01:47 schreef Tjacka het volgende:
maja wil gewoon iets waar ik voor tijdje kan wonen lol
heb nu nog inkomsten onder sociale huur norm
dat zou volgend jaar wel anders zijn helaas en dan heb ik echt een probleem
In Amsterdam heb je nog loting en Utrecht ook. Had vorige maand nog een loting waar ik voor mocht kijken maar was echt in een kut buurt. (en vlakbij naatje)quote:Op woensdag 13 november 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als je je nu inschrijft heb je toch never nooit binnen jaar sociale huurwoning. Je moet wel particulier huren
Hoelang stond je daar ingeschreven dan?quote:Op woensdag 13 november 2019 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je nog loting en Utrecht ook. Had vorige maand nog een loting waar ik voor mocht kijken maar was echt in een kut buurt. (en vlakbij naatje)
Was een loting dus dan maakt het niet uit he. Denk twee jaar nu.quote:Op woensdag 13 november 2019 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang stond je daar ingeschreven dan?
Want ik heb al lang niet meer gereageerde maar toen ik het deed stondje bij elk huis op plek 200 ofzo. Was dan wel in Utrecht, maar als je in een minder populaire regio je inschrijft dan heb je eerste jaar ook niet gelijk dat je bij de eersten zit hoor, dat kan echt niet. Ja behalve als je loting hebt dan
Wat voor huurprijs zit je dan aan?quote:Op woensdag 13 november 2019 01:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was een loting dus dan maakt het niet uit he. Denk twee jaar nu.
zijn die twee verbonden vraag je je dan afquote:Op woensdag 13 november 2019 01:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In Amsterdam heb je nog loting en Utrecht ook. Had vorige maand nog een loting waar ik voor mocht kijken maar was echt in een kut buurt. (en vlakbij naatje)
Tot het moment dat jij verhuist vermoed ikquote:Op woensdag 13 november 2019 02:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zijn die twee verbonden vraag je je dan af
dan is het geen kutbuurt meer wellichtquote:Op woensdag 13 november 2019 02:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot het moment dat jij verhuist vermoed ik
MURICAquote:Op woensdag 13 november 2019 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan is het geen kutbuurt meer wellicht
tevens: https://www.nbcnews.com/n(...)?cid=sm_npd_nn_tw_ma
man man man
Was 580quote:Op woensdag 13 november 2019 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor huurprijs zit je dan aan?
En dan nog huurtoeslag eraf. Tering. Dat is wel ziekquote:
Kan je niet voor blijven thuiswonen als je dat ziet hequote:Op woensdag 13 november 2019 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan nog huurtoeslag eraf. Tering. Dat is wel ziek
Ghe, ghe.quote:Op woensdag 13 november 2019 12:30 schreef naatje_1 het volgende:
Hebben jullie de week mooi doormidden gezaagd?
Kaneeeltjequote:Op woensdag 13 november 2019 16:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip lekker ding.
Hoe is de leef?
Dacht alquote:Op woensdag 13 november 2019 16:37 schreef naatje_1 het volgende:
Sjezus, wil ik een grap maken typ ik verkeerd
Oei. Heb je een muffintop?quote:Op woensdag 13 november 2019 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneeeltje
Ik moet weer gaan sporten. Ik word dikker denk ik
Voor uw gezondheid is 50 minuten joggen per week genoeg: frequentie, snelheid en duur maken niet uitquote:Op woensdag 13 november 2019 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kaneeeltje
Ik moet weer gaan sporten. Ik word dikker denk ik
Ik neem aan dat je mij Freudiaans bedoelt.quote:
Nou jaquote:
Ja gezondheid ja, dat zegt niets over mijn fysiek liefjequote:
Oh lol tering auto correctquote:Op woensdag 13 november 2019 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij Freudiaans bedoelt.
Ja, heerlijk. Had een topdag. Nu even uitgestrekt op de bank chillen met een kat op schoot.
nog bedankt voor je kaartje pakte ze er gisteren even allemaal bij.quote:
Daar heb je gelijk in, beetje voorbereiding op de feestdagenpens kan natuurlijk geen kwaadquote:Op woensdag 13 november 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja
[..]
Ja gezondheid ja, dat zegt niets over mijn fysiek liefje
Hoe heeft jouw autocorrect kanaaltje erin staanquote:[..]
Oh lol tering auto correct
quote:Wat maakte je dag een top dag? En dat klinkt heerlijk
quote:Op woensdag 13 november 2019 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nog bedankt voor je kaartje pakte ze er gisteren even allemaal bij.
Wat voor sport ga je doen? Is niet erg toch beetje vetjes om beet te pakken?quote:Op woensdag 13 november 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja
[..]
Oh lol tering auto correct
Wat maakte je dag een top dag? En dat klinkt heerlijk
Zo werkt dat natuurlijk wel ja.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk heb ik geen vriendin, omdat ik haar nooit verkering heb gevraagd.
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2019 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, beetje voorbereiding op de feestdagenpens kan natuurlijk geen kwaad
[..]
Hoe heeft jouw autocorrect kanaaltje erin staan?
[..]
Zal even met vriend overleggen hoe hij daar over denktquote:Op woensdag 13 november 2019 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor sport ga je doen? Is niet erg toch beetje vetjes om beet te pakken?
Erg gelachen met de kindjes. Een kindje zelf voor de klas gezet om uitleg te geven over een hoofdstuk, iets dat ze hartstikke goed deed. Kinderen die ik ooit een les heb gegeven als invaller kwamen naar me toe voor een praatje, en bedankten me nog voor die ene les zodat ze voldoende hadden en over mochten. Met een paar meiden gepraat over hoeveel vriendinnetjes ik heb gehad. Kennelijk heb ik geen vriendin, omdat ik haar nooit verkering heb gevraagd. Heerlijk.
Je kan het wel op een gegeven moment zeggen terwijl diegene erbij is en vervolgens de reactie van diegene peilen. Ik heb wel eens ontkennend gereageerd toen iemand over mij zei dat we vrienden warenquote:Op woensdag 13 november 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je of je met iemand vrienden bent? Dat vraag je ook niet toch.
Toen ik haar vertelde dat ik dat eigenlijk nooit gevraagd heb, nam ze maar als criterium hoeveel meisjes ik gezoend had.quote:
Ook nog een oud mentorkindje die trots kwam vertellen dat ze een mooi cijfer had. Ik ging echt met een blij gezicht van school vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
Ja weet ik het.
[..]
Zal even met vriend overleggen hoe hij daar over denkt
Dat klinkt eigenlijk ook echt heel leuk.Wel heel dankbaar ook dan
En hahaha, dat is wel grappige logica.
vieze sletquote:Op woensdag 13 november 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik haar vertelde dat ik dat eigenlijk nooit gevraagd heb, nam ze maar als criterium hoeveel meisjes ik gezoend had.
[..]
Ook nog een oud mentorkindje die trots kwam vertellen dat ze een mooi cijfer had. Ik ging echt met een blij gezicht van school vandaag.
Ik werd keihard gejudged door ze, omdat ze vonden dat ik wel erg veel vriendinnetjes had gehad
Eerst zelf zeggenquote:Op woensdag 13 november 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes heb jij gezoend dan?
Ik haal de twee handen niet hoor.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2quote:Op woensdag 13 november 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen wij vriendjes zijn?quote:Op woensdag 13 november 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je of je met iemand vrienden bent? Dat vraag je ook niet toch.
Ik zou niet eens weten hoeveelquote:Op woensdag 13 november 2019 17:19 schreef Tjacka het volgende:
Nouja of misschien wel door mijn labiele Tinder periode
Zolang je maar gelukkig bent, Tjack.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik haal de twee handen niet hoor.
Dacht dat het er meer waren, omdat je over meerdere vrouwen hebt gesproken waar je aan had gevoeld en dergelijke.quote:
Sletquote:Op woensdag 13 november 2019 17:21 schreef naatje_1 het volgende:
oh, nee, 3 meiden gezoend, bedenk ik me net, was er eentje vergeten
voelen impliceert niet altijd zoenenquote:Op woensdag 13 november 2019 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang je maar gelukkig bent, Tjack.
[..]
Dacht dat het er meer waren, omdat je over meerdere vrouwen hebt gesproken waar je aan had gevoeld en dergelijke.
toen waren we nog de beste maatjes jammer hoe dingen soms lopen vriend.quote:
Of wilt vergeten braddaquote:Op woensdag 13 november 2019 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar is dat hé hoe snel je mensen vergeet
True, maar lijkt mij logischere eerste zet. Maar is natuurlijk slechts mijn ervaring.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
voelen impliceert niet altijd zoenen
Voor 3/5quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True, maar lijkt mij logischere eerste zet. Maar is natuurlijk slechts mijn ervaring.
[..]
Ik was er nog een vergeten, ik zit nu op 4quote:Op woensdag 13 november 2019 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
True, maar lijkt mij logischere eerste zet. Maar is natuurlijk slechts mijn ervaring.
ohquote:Op woensdag 13 november 2019 17:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Voor 3/5
Hij valt toch op jongens?quote:Op woensdag 13 november 2019 17:26 schreef Tjacka het volgende:
hoeveel meisjes zou @:ggmm hebben gezoend
ik gok 1
(Zijn moeder)
Dacht dat het een Indiër zou zijn door de naam.quote:
Kijkt, al een 100% foutmarge.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was er nog een vergeten, ik zit nu op 4Lijkt mij ook een logische eerste zet, maarja, niet alles verloopt logisch
ik val niet op jongensquote:Op woensdag 13 november 2019 17:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie eens daten
Was ze lekker?quote:Op woensdag 13 november 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
Genoeg vrouwen die mij wilde zoenen waarschijnlijk, eentje had het lef.
Klopt, maar dat maakt geen verschil uit. Ik voel geen aantrekking tot mannen, wel tot vrouwen.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je paxcon vast nog nooit ontmoet
Ja best wel..quote:
Mwa je lijkt wel gayquote:Op woensdag 13 november 2019 17:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat maakt geen verschil uit. Ik voel geen aantrekking tot mannen, wel tot vrouwen.
was het een foksterquote:Op woensdag 13 november 2019 17:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja best wel..
2 keer kuste ze mij ineens, van die lieve kleine kinderen kusjes.
Daarna een beetje hopeloos mee omgegaan, als een echte fokker.
Zou hem hard raken.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan heb je paxcon vast nog nooit ontmoet
Lief.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja best wel..
2 keer kuste ze mij ineens, van die lieve kleine kinderen kusjes.
Daarna een beetje hopeloos mee omgegaan, als een echte fokker.
Dat denken wel meer mannen. Denk dat een aantal vrouwen dat ook denken en dan zoiets hebben 'oh, dit wordt mn gay best friend' waardoor ik weer nul kans maakquote:
Kun je ze wel naakt zien.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat denken wel meer mannen. Denk dat een aantal vrouwen dat ook denken en dan zoiets hebben 'oh, dit wordt mn gay best friend' waardoor ik weer nul kans maak
Ontzettendquote:Op woensdag 13 november 2019 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lief.
De volgende gaat vast beter.
Vind het ook zonde.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
toen waren we nog de beste maatjes jammer hoe dingen soms lopen vriend.
ja ik zou niet voor de leuk een keer uit gaan in een homo barquote:Op woensdag 13 november 2019 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat denken wel meer mannen. Denk dat een aantal vrouwen dat ook denken en dan zoiets hebben 'oh, dit wordt mn gay best friend' waardoor ik weer nul kans maak
Mijn anus is gewoon heel gebleven in de Exit en De School gelukkig.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja ik zou niet voor de leuk een keer uit gaan in een homo bar
je anus zou niet heel blijven die avond
Per abuis een erectie krijgen als ze zich uitkleed en claimen dat je verward bent.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon in de kast hetero zijn tot het juiste moment
zijn dat homobarsquote:Op woensdag 13 november 2019 17:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mijn anus is gewoon heel gebleven in de Exit en De School gelukkig.
ik krijg geen erectie van naakte vrouwen hoorquote:Op woensdag 13 november 2019 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Per abuis een erectie krijgen als ze zich uitkleed en claimen dat je verward bent.
Dit werkt 50% van de tijd 100% van de tijd.
De technoscene (De School) wordt gedragen door de gayscene, de beroemdste club in Berlijn Berghain heeft dat ook. Exit is een gaybar waar over het algemeen foute popmuziek wordt gedraaid.quote:
Beetje gay dit.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik krijg geen erectie van naakte vrouwen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |