Ah oke.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja even, ben onderweg naar huis aan het reizen
The battle of the bookshelf zit er niet bij hoorquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Flaneert Anne een beetje zo zonder zwart-wit?
Dank je tjackaquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ah oke.
Ik ben blij dat je gelukkig bent.
Ja maar dit is vrienden onder elkaar dan mag datquote:
We zijn nog geen vrienden hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:40 schreef I het volgende:
GODVERDOMME WAT DOM @:GGMM @:onlogisch @:JanCees @:Tjacka
Ik zou na één minuut wss. al wegrennen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou best een keer met @:uitstraling uit willen gaan.
Trappen we samen bushokjes plat en gaan we jassen aan de kapstok onderkotsen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:46 schreef Tjacka het volgende:
Ik zou best een keer met @:uitstraling uit willen gaan.
Ik zou met hem en @JanCees gaan drinken. Hij zou ons tempo toch nooit kunnen volgen en in een coma belanden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:47 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou na één minuut wss. al wegrennen.
Kusjekroel oude bange drugsverslaafde van me.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar dit is vrienden onder elkaar dan mag dat
Of niet dan dikke homo van me
Ik zie kansen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou met hem en @:jancees gaan drinken. Hij zou ons tempo toch nooit kunnen volgen en in een coma belanden.
Dat doe ik niet tijdens het uitgaan sorry.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trappen we samen bushokjes plat en gaan we jassen aan de kapstok onderkotsen.
Ja vastquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zou met hem en @:jancees gaan drinken. Hij zou ons tempo toch nooit kunnen volgen en in een coma belanden.
Alleen als je kwoaje keie zegt terwijl ik je film.quote:
Laten we pijpen, liefstequote:
quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet lukkenquote:Op dinsdag 12 november 2019 20:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Alleen als je kwoaje keie zegt terwijl ik je film.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laten we pijpen, liefste
PIJPEN AAN ZEE
Een afscheidswals aan de waterlijn
Thomas de Stoomlocomotief Cinematic Universequote:Op dinsdag 12 november 2019 20:51 schreef I het volgende:
Na Cats: The movie, zie ik dit ook wel gebeuren;
[ afbeelding ]
Featuring Biggie Smalls uiteraard.
[ afbeelding ]
Ben geen loodgieter, sorry.quote:Op dinsdag 12 november 2019 20:52 schreef UitStraling het volgende:
Denk niet dat er veel jongens pijpervaringen hebben hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |