nog bedankt voor je kaartje pakte ze er gisteren even allemaal bij.quote:
Daar heb je gelijk in, beetje voorbereiding op de feestdagenpens kan natuurlijk geen kwaadquote:Op woensdag 13 november 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja
[..]
Ja gezondheid ja, dat zegt niets over mijn fysiek liefje
Hoe heeft jouw autocorrect kanaaltje erin staanquote:[..]
Oh lol tering auto correct
quote:Wat maakte je dag een top dag? En dat klinkt heerlijk
quote:Op woensdag 13 november 2019 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nog bedankt voor je kaartje pakte ze er gisteren even allemaal bij.
Wat voor sport ga je doen? Is niet erg toch beetje vetjes om beet te pakken?quote:Op woensdag 13 november 2019 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ja
[..]
Oh lol tering auto correct
Wat maakte je dag een top dag? En dat klinkt heerlijk
Zo werkt dat natuurlijk wel ja.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennelijk heb ik geen vriendin, omdat ik haar nooit verkering heb gevraagd.
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2019 16:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, beetje voorbereiding op de feestdagenpens kan natuurlijk geen kwaad
[..]
Hoe heeft jouw autocorrect kanaaltje erin staan?
[..]
Zal even met vriend overleggen hoe hij daar over denktquote:Op woensdag 13 november 2019 16:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat voor sport ga je doen? Is niet erg toch beetje vetjes om beet te pakken?
Erg gelachen met de kindjes. Een kindje zelf voor de klas gezet om uitleg te geven over een hoofdstuk, iets dat ze hartstikke goed deed. Kinderen die ik ooit een les heb gegeven als invaller kwamen naar me toe voor een praatje, en bedankten me nog voor die ene les zodat ze voldoende hadden en over mochten. Met een paar meiden gepraat over hoeveel vriendinnetjes ik heb gehad. Kennelijk heb ik geen vriendin, omdat ik haar nooit verkering heb gevraagd. Heerlijk.
Je kan het wel op een gegeven moment zeggen terwijl diegene erbij is en vervolgens de reactie van diegene peilen. Ik heb wel eens ontkennend gereageerd toen iemand over mij zei dat we vrienden warenquote:Op woensdag 13 november 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je of je met iemand vrienden bent? Dat vraag je ook niet toch.
Toen ik haar vertelde dat ik dat eigenlijk nooit gevraagd heb, nam ze maar als criterium hoeveel meisjes ik gezoend had.quote:
Ook nog een oud mentorkindje die trots kwam vertellen dat ze een mooi cijfer had. Ik ging echt met een blij gezicht van school vandaag.quote:Op woensdag 13 november 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies
Ja weet ik het.
[..]
Zal even met vriend overleggen hoe hij daar over denkt
Dat klinkt eigenlijk ook echt heel leuk.Wel heel dankbaar ook dan
En hahaha, dat is wel grappige logica.
vieze sletquote:Op woensdag 13 november 2019 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik haar vertelde dat ik dat eigenlijk nooit gevraagd heb, nam ze maar als criterium hoeveel meisjes ik gezoend had.
[..]
Ook nog een oud mentorkindje die trots kwam vertellen dat ze een mooi cijfer had. Ik ging echt met een blij gezicht van school vandaag.
Ik werd keihard gejudged door ze, omdat ze vonden dat ik wel erg veel vriendinnetjes had gehad
Eerst zelf zeggenquote:Op woensdag 13 november 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoeveel meisjes heb jij gezoend dan?
Ik haal de twee handen niet hoor.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
2quote:Op woensdag 13 november 2019 17:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen wij vriendjes zijn?quote:Op woensdag 13 november 2019 16:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar wanneer weet je of je met iemand vrienden bent? Dat vraag je ook niet toch.
Ik zou niet eens weten hoeveelquote:Op woensdag 13 november 2019 17:19 schreef Tjacka het volgende:
Nouja of misschien wel door mijn labiele Tinder periode
Zolang je maar gelukkig bent, Tjack.quote:Op woensdag 13 november 2019 17:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik haal de twee handen niet hoor.
Dacht dat het er meer waren, omdat je over meerdere vrouwen hebt gesproken waar je aan had gevoeld en dergelijke.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |