Hmm, dit lijkt me wel iets om me verder in te verdiepen "Levensstijl als nieuwetijdskind"quote:Op woensdag 13 november 2019 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar.
We zoeken nog wel iemand voor TRU
Ziet iemand hier wel eens spoken? Of een groene oma?
Het ging over FEE, dat is niet echt lekken. Ze waren samen mod van FEE dus dat is vrij logisch.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:32 schreef Caland het volgende:
@:lenny_leonard deelt informatie van achteren
Benieuwd wat @:ggmm hieraan gaat doen
Het was niet mijn bedoeling. Ik vind het jammer dat het zo moest eindigen.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En hoe voel je jezelf daar nu onder?
Dit kloptquote:Op woensdag 13 november 2019 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging over FEE, dat is niet echt lekken. Ze waren samen mod van FEE dus dat is vrij logisch.
Ik denk dat jij dit ook wel weet en vooral de aandacht van je waardeloze grap probeert af te leiden.
Nee linkquote:Op woensdag 13 november 2019 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik heb net een halve aflevering van de villa bekeken
Lijkt me wel een show waar @:doublepain naar kijkt
Ik denk dat het gaatje in je tand kwam doordat ze een vloek over je uitgesproken hebben.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het ging over FEE, dat is niet echt lekken. Ze waren samen mod van FEE dus dat is vrij logisch.
Ik denk dat jij dit ook wel weet en vooral de aandacht van je waardeloze grap probeert af te leiden.
4=4quote:Op woensdag 13 november 2019 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Geen fake V-V-V-V-VIER op een rij meldingen meer doen hè dp.
https://twitter.com/danielverlaan/status/1194699242117517317?s=21quote:
Ah, hij ging even een zaadje in haar hoofd creëren.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
https://twitter.com/danielverlaan/status/1194699242117517317?s=21
Dit is een beetje het niveau geloof ik
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 07:42 schreef ManianMan het volgende:
Tarot kun je leggen als je de persoon ziet. De kaarten moeten immers de energie voelen. Lenormand kaarten is overigens voor gevordende...
Prima niveau welquote:Op woensdag 13 november 2019 22:40 schreef Caland het volgende:
[..]
https://twitter.com/danielverlaan/status/1194699242117517317?s=21
Dit is een beetje het niveau geloof ik
Wij hadden een voetbalweekend in Düsseldorf regio. Dus ik zou wel even rijden van Düsseldorf naar Keulen om 10 uur sochtends. Nouja, Düsseldorf was een vrij gezellige stad.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gedaan. Uit Lochem terug naar huis. Nog nooit zo een terugrit gehad. Wezen stappen met collega's na een kick-off. Was mijn eerste maand op mijn nieuwe baan en wilde me niet laten kennen. Dus extreem gezopen. Blijkbaar met een collega in het ziekenhuis geweest omdat die in een kliko was gaan zitten die omviel en zijn oogkas brak op de stoeprand. Weet ik niets meer vanaf. Op de foto's zie ik er nog heel helder uit wel.
Jij komen hier in de Sittardquote:Op woensdag 13 november 2019 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vorden jou dat je die mensen niet hierheen laat komen
Dit soort types niet quoten in de VBL slowchat alstublieft. Straks komen die mafkezen allemaal hierheen.quote:
Dit loopt de spuigaten uit.quote:Op donderdag 14 november 2019 10:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben er weer één @:lange_lans
Kan je hem niet meenemen naar jouw SC in KLB?quote:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-comeback~a4d17de9/quote:In mei van dit jaar stierven twee Chinezen uit dezelfde regio aan de pest. Zij liepen die waarschijnlijk op nadat ze de rauwe nieren van een marmot hadden gegeten.
Ik heb het juist hier zo naar mijn zin.quote:Op donderdag 14 november 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je hem niet meenemen naar jouw SC in KLB?
wat een beesten zijn het ook, niet die marmotten maar Chinezen, smerig volkquote:Op donderdag 14 november 2019 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
@:KingRoland , wat vind jij van deze Chinese gewoonte?
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-comeback~a4d17de9/
Is het de bedoeling dat een FA iedereen wegjaagt?quote:Op donderdag 14 november 2019 13:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je hem niet meenemen naar jouw SC in KLB?
Is dit vrijwillig of krijg je een riante onkostenvergoeding?quote:Op donderdag 14 november 2019 14:43 schreef Zipportal het volgende:
MED / [FOK!videocrew] Meld je aan!
@:kingroland
'iedereen'quote:Op donderdag 14 november 2019 14:43 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat een FA iedereen wegjaagt?
@:Danny @:yvonne
Uh.. goeiequote:Op donderdag 14 november 2019 14:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ja, niemand wil in jouw aanwezigheid zijn.
Koekoek.quote:Op donderdag 14 november 2019 14:56 schreef Drizzt het volgende:
Door de rui heeft Tali nu spikes:
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
Waar ben je naar op zoek?quote:Op donderdag 14 november 2019 14:20 schreef Lange_Lans het volgende:
@:caland
Weekendje Nimma. Wat zijn de places to be momenteel?
Ja, dat heb je met ruiende vogels, en omdat mijn toetsenbord één van haar favoriete plekjes is kan ze er hier ook een zooitje van makenquote:Op donderdag 14 november 2019 15:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Koekoek.
(Wel een vadsig keyboard)
Is mooi, is traditie. En goed voor overbevolking Niels ouwe reusquote:Op donderdag 14 november 2019 13:59 schreef AFCNiels het volgende:
Hoi
@:KingRoland , wat vind jij van deze Chinese gewoonte?
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-comeback~a4d17de9/
@yvonne ziet geen talent in mij dus waarom zou ikquote:Op donderdag 14 november 2019 14:43 schreef Zipportal het volgende:
MED / [FOK!videocrew] Meld je aan!
@:kingroland
Klopt, daar blijft ze maar over beginnen.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:yvonne ziet geen talent in mij
die wereldgozer is ook helemaal geen echte fan, die probeert gewoon mijn Ed Baars ding te jatten met één of ander programma wat hij zelf niet eens kijkt.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:38 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens voor de mensen die mij steeds taggen met Onrecht, de afleveringen staan hier al een paar dagen voordat ze op Youtube worden geupload.
https://www.npo3.nl/onrecht/POW_04391230
Dit niet weten
Dit valt mij vies van hem tegen René.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
die wereldgozer is ook helemaal geen echte fan, die probeert gewoon mijn Ed Baars ding te jatten met één of ander programma wat hij zelf niet eens kijkt.
Erg zielig als je het mij vraagt!
Ik zag het.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit valt mij vies van hem tegen René.
Trouwens, ik heb gereageerd in je tandarts topicnaja niet vandaag maar gisteren natuurlijk!
YouTube kijkt gewoon makkelijk.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:38 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens voor de mensen die mij steeds taggen met Onrecht, de afleveringen staan hier al een paar dagen voordat ze op Youtube worden geupload.
https://www.npo3.nl/onrecht/POW_04391230
Dit niet weten
Jammer dat je JR-style niet mentiont.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
De komende dagen ben ik i.v.m. privéomstandigheden niet aanwezig.
Maandag ben ik weer terug!![]()
@:zipportal
@:coco.
@:onlogisch
@:ggmm
@:johannes_vermeer
@:mani89
@:rensajacied
@:tjacka
@:mortaxx
@:lavenderr
@:karina
@:lenny_leonard
@:lange_lans
@:dj_day-v
@:mexicanobakker
@:tagliano
@:napoleonfour
@:drizzt
@:bolasie
@:jr_style-93
@:de_kraam
@:donraja
@:tarado
@:slobeend
@:o.us2.0
@:afcniels
@:jancees
@:doublepain
Normaliter had ik “Moet jij weten” gezegd, maar privéomstandigheden als reden lees ik alsof je nare shit in je leven hebt nu. En dat gun ik je niet.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Toch sympathiek dat je mij als eerste op de lijst zet.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Niet mijn probleem.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Mention afgehandeld.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
(lol)quote:Deze video is mogelijk ongeschikt voor sommige gebruikers.
Gaatje al gevuld?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:drizzt @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard
Afspraak gemaakt voor december.quote:
Ik hoop dat het tegen die tijd niet gedegradeerd is tot een zwarte tandquote:
Nou, die praatjes van jou vullen alleszins nooit een gaatjequote:Op donderdag 14 november 2019 16:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En dan gaan ze je gaatje vullen?
Het was maar een klein gaatje zei ze, dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 14 november 2019 16:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tegen die tijd niet gedegradeerd is tot een zwarte tand
Dat... Dat is goed nieuwsquote:Op donderdag 14 november 2019 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was maar een klein gaatje zei ze, dus ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.
Ik moet inloggen om mijn leeftijd te bevestigen, gaat Ed op de kinky toer met deze uitvinding?quote:Op donderdag 14 november 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[info]![]()
![]()
[/info]
[info]![]()
![]()
[/info]
Gehakt met rijst, Kidney bonen en maisquote:Op donderdag 14 november 2019 17:04 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe (weer) aardappels met spruitjes, worst en groentesausje.
Het mag gewoon wild. Of heel fout.quote:
Sterkte met het verlies.quote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Sterkte gapquote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
Sterkte en beterschap!quote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
moet jij wetenquote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
quote:Op donderdag 14 november 2019 19:18 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)mhoog-doen~ad385672/
DSIgoden
@:Zipportal
RIP in vrede aan de nabestaandenquote:Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef KingRoland het volgende:
VBL MODS KRIJGEN EN COMPLIMENTJEquote:Op donderdag 14 november 2019 21:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Laatste keer dat ik hem gemaakt heb. Ik ga niet moeilijk doen met Nattekat.
Ik mag hem maken maar moet hem eerst aan hem doorsturen zodat hij het topic kan openenEn op woensdag al posten mag ook niet, pas op donderdag mag je gaan voorbeschouwen naar de GP waar je als F1 fan (neem ik aan) zo naar uitkijkt.
Wel vaker een OP gemaakt en in het Voetbal forumgedeelte doen de mods niet moeilijk, ze zien het, reeksen hem gewoon en waarderen dat iemand het doet. Hier moet het precies zoals de ouwe starre autist het wil. Ipv opletten, zien dat iemand de moeite heeft genomen het topic te maken en hem reeksen.
@:HiDiHo kreeg ook al zoveel waardering van die andere ouwe starre, Airbus nogwat.
Succes met de volgende OP van Nattekat met link naar de formule 1 website
Onrechtgodenquote:
Man man man man wat een types bij elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |