Dat heb ik ook een keer gedaan. Uit Lochem terug naar huis. Nog nooit zo een terugrit gehad. Wezen stappen met collega's na een kick-off. Was mijn eerste maand op mijn nieuwe baan en wilde me niet laten kennen. Dus extreem gezopen. Blijkbaar met een collega in het ziekenhuis geweest omdat die in een kliko was gaan zitten die omviel en zijn oogkas brak op de stoeprand. Weet ik niets meer vanaf. Op de foto's zie ik er nog heel helder uit wel.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik wel een keer met een enorme kater
dat was ook niet echt verantwoord
Thanksquote:Op woensdag 13 november 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kom je wel overheen maat. Goed dat je ermee bezig bent.
Ik ben trots op je Picoquote:Op woensdag 13 november 2019 22:15 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Wil je hier iets over kwijt? Hier kan het. Wij oordelen niet, wij luisteren.
Nee. De politie was er ook heel snel.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je nog weggekomen na je crash?
Dat is lastig.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee. De politie was er ook heel snel.
Scrummie leest hier dus gewoon mee hè. Met welk account doet hij dat?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Picoecht goed dat je erkent hoe stompzinnig dat was en je je probleem aanpakt.
Dank je wel René.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je Picoecht goed dat je erkent hoe stompzinnig dat was en je je probleem aanpakt.
Je kan gewoon lezen zonder account.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Scrummie leest hier dus gewoon mee hè. Met welk account doet hij dat?
Wel je rijbewijs terug?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:17 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee. De politie was er ook heel snel.
quote:Op woensdag 13 november 2019 22:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je wel René.
Over twee weken (tijdens Lille-Ajax... gvd) is er een van ons 25 jaar clean, dus FEESTJE.
Met chips en cola denk ik.
Die zitten samen op forum.rituals.nlquote:Op woensdag 13 november 2019 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zijn scrummie en Charlotte weg gegaan?
Oh, is Charlotte ook weg.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
Oh, als ik vroeger wel eens een ban had kon ik alleen niet meer in deze sc. Dacht dat dat ook het geval was als je geen account meer had.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan gewoon lezen zonder account.
Ze waren boos.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:20 schreef Mortaxx het volgende:
Wie?quote:
Het is van 20.00 tot 22.00, dus misschien dat ik gewoon om 22.00 ga kijken en daarvoor mijn telefoon uitzet.quote:
Onnesiequote:Op woensdag 13 november 2019 22:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh, als ik vroeger wel eens een ban had kon ik alleen niet meer in deze sc. Dacht dat dat ook het geval was als je geen account meer had.
Enfin; mijn zoon geniet erg van Luigi's Mansion en van Mario Onnesie.
Ja, daar kwam na 3 dagen eindelijk iemand achterquote:
Hij krijgt het echt niet uitgesproken en iedere keer als hij onnesie zegt moet ik gniffelen.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onnesie
Maar daar ben ik blij omzijn ook topgames
Niet mee eens.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben hier deels voor verantwoordelijk.
Kun je niet je excuses aanbieden zodat ze terug komen?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ze waren boos.
Charlotte vooral en Scrummie doet alles wat Charlotte wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |