abonnement Unibet Coolblue
pi_189905748


Vanaf 12 november is Star Wars: The Mandalorian the zien op Disney+

The Mandalorian is een live-actionserie in het Star Wars-universum die zal verschijnen op het streamingplatform Disney+. De serie is ontwikkeld door Jon Favreau en is geproduceerd door Lucasfilm. Het speelt zich af tussen Return of the Jedi en The Force Awakens. Het titelpersonage wordt gespeeld door Pedro Pascal.

De serie speelt zich af na de val van het Galactisch Keizerrijk en de opkomst van de First Order. Het volgt een eenzame huurmoordenaar in de buitenrand van het sterrenstelsel.

https://www.starwars.com/series/the-mandalorian




Graag dit topic spoiler vrij houden, dus gebruik spoiler tags

[ Bericht 2% gewijzigd door CoExist op 12-11-2019 11:22:15 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_189905761
Ep 1 gezien en ik was blij verrast. Echt Star Wars maar toch ook klein gehouden. Zie ook wel de hand van Jon Favreau erin.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_189905774
Zojuist de eerste aflevering gezien.
Er zit een goede Star Wars vibe in tot nu toe.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_189905997
Het is echt heel heel goed gedaan inderdaad.

Ik hoop oprecht dat het Multi seizoen iets gaat worden, de kwaliteit, humor, opbouw, muziek, mysterie etc., alles past gewoon.

8 seizoenen please.

Oh en iemand is overduidelijk fan van the old republic, ik weet niet hoe dat precies is verwerkt qua canon (nee, niet de camera fok), meen dat het niet daaronder valt officieel gesproken, maar elementen zijn duidelijk zichtbaar.
pi_189906119
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:34 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het is echt heel heel goed gedaan inderdaad.

Ik hoop oprecht dat het Multi seizoen iets gaat worden, de kwaliteit, humor, opbouw, muziek, mysterie etc., alles past gewoon.

8 seizoenen please.

Oh en iemand is overduidelijk fan van the old republic, ik weet niet hoe dat precies is verwerkt qua canon (nee, niet de camera fok), meen dat het niet daaronder valt officieel gesproken, maar elementen zijn duidelijk zichtbaar.
Ik moet nog gaan kijken, maar seizoen 2 is al in ontwikkeling iig.

Favreau en Feloni hadden al gezegd dat er voor alle liefhebbers wat in zou zitten :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 12 november 2019 @ 11:45:12 #6
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189906132
Vanavond beginnen. Zin in!
And so is the past
pi_189906396
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik moet nog gaan kijken, maar seizoen 2 is al in ontwikkeling iig.

Favreau en Feloni hadden al gezegd dat er voor alle liefhebbers wat in zou zitten :)
De artwork alleen al bij de credits.
Deze serie word door liefhebbers gemaakt, geen twijfel over mogelijk
pi_189911357
Net gekeken. Tof!!!
Eerste star wars waar armor doet waar het voor is

I have spoken
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 12 november 2019 @ 18:56:41 #9
442397 UitStraling
pi_189912207
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 11:43 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik moet nog gaan kijken, maar seizoen 2 is al in ontwikkeling iig.

Favreau en Feloni hadden al gezegd dat er voor alle liefhebbers wat in zou zitten :)
Ja echt wel, herkende zoveel Feloni shit _O_
  Knapste mannelijke user 2022 dinsdag 12 november 2019 @ 18:57:50 #10
206731 Mortaxx
Doomer
pi_189912227
Deze ga ik zeker volgen
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Grootste filosoof 2022 dinsdag 12 november 2019 @ 18:58:49 #11
442397 UitStraling
pi_189912242
Deze heeft precies het juiste sfeertje.
pi_189914501
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 17:54 schreef over_hedge het volgende:
Net gekeken. Tof!!!
Eerste star wars waar armor doet waar het voor is

I have spoken
Beskar armour om precies te zijn! Maar eens, doet het verhaaltechnisch en voor het karakter veel goed.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_189914935
Heel apart, op ps4 app de ondertitels bij Mandalorian boven het scherm (en lijkt out of sync), op de vertaalde alien ondertitels na.... Op browser wel gewoon..... (en bij andere dingen ook D+ ook gewoon).

Prima 1e aflevering, benieuwd waar het heen gaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door VelitoX op 12-11-2019 21:40:13 ]
  dinsdag 12 november 2019 @ 23:00:05 #14
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_189916440
Vond de eerste aflevering zeer smaakvol. Ik verbaas me er nogsteeds over dat tegenwoordig televisieseries vaak zoveel beter zijn dan films. Als je nu alleen al kijkt naar de arrowverse crossovers van de concurent, dat was gewoon vele malen beter dan de justice league film.

Eerste mandalorian smaakt naar meer
  dinsdag 12 november 2019 @ 23:55:53 #15
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189917103
Wanneer komt de volgende ep?

Genoten!
And so is the past
pi_189917140
Mijn gratis Disney+ abonnement is verlopen na 2 maanden.
Heb weinig zin om die te verlengen nu.
Echt balen dat het seizoen niet gelijk ge-aired word.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_189917349
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef CoExist het volgende:
Mijn gratis Disney+ abonnement is verlopen na 2 maanden.
Heb weinig zin om die te verlengen nu.
Echt balen dat het seizoen niet gelijk ge-aired word.
Psst. Torrenting ;)
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2019 @ 00:36:17 #18
88815 The_Emotion
98.3
pi_189917397
De eerste aflevering beviel goed, de sfeer zit er goed in
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_189918189
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:55 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Wanneer komt de volgende ep?

Genoten!
Vrijdag komt er een nieuwe
pi_189918311
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:59 schreef Karstman het volgende:

[..]

Beskar armour om precies te zijn! ...
Alleen z'n helm en z'n shoulderpad tot nu toe volgens mij.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Admin woensdag 13 november 2019 @ 08:38:27 #21
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189918955
Ik vond het wel leuk.

De serie was natuurlijk een beetje gehyped "want het is Star Wars dus dat móet wel goed zijn", maar ik had de afgelopen maanden meer zoiets van "waarom gaat dit zo goed worden dan?" en dus was ik er nieuwsgierig naar.

Naar aanleiding van de eerste aflevering ben ik wel positief gestemd. Het is geen piew piew, death star, jumps door hyperspace, Jar-Jar Star Wars, maar meer een soort ruimtewestern over een (mij) totaal onbekend personage. Een nieuw stukje uit het universum, zonder de grote figuren die we uit de films kennen. Een leuke mix tussen dat simpele, ruige westerngenre en de spacy Star Wars estethiek die het bijvoorbeeld ook zo leuk maakt om in Galaxy's Edge rond te lopen.

Ik heb geen idee waar dit naartoe gaat; we volgen een premiejager en wat hij in de eerste aflevering vindt is waarschijnlijk relevant voor de rest van het seizoen, maar ik vond het fijn wegkijken en kijk graag verder. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189918987
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:06 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Alleen z'n helm en z'n shoulderpad tot nu toe volgens mij.
Klopt, maar met die kist vol Beskar als beloning voor zijn bounty moet dat wel goed komen, hoewel ik denk dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij heeft nog geen "sigil" dus dat zal ook nog wel komen in combinatie met meer armour.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  Admin woensdag 13 november 2019 @ 08:43:37 #23
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189919010
Is dat Beskar-spul iets dat ook in andere Star Wars-titels is voorgekomen?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189919054
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:38 schreef Breuls het volgende:
Ik vond het wel leuk.

De serie was natuurlijk een beetje gehyped "want het is Star Wars dus dat móet wel goed zijn", maar ik had de afgelopen maanden meer zoiets van "waarom gaat dit zo goed worden dan?" en dus was ik er nieuwsgierig naar.

Naar aanleiding van de eerste aflevering ben ik wel positief gestemd. Het is geen piew piew, death star, jumps door hyperspace, Jar-Jar Star Wars, maar meer een soort ruimtewestern over een (mij) totaal onbekend personage. Een nieuw stukje uit het universum, zonder de grote figuren die we uit de films kennen. Een leuke mix tussen dat simpele, ruige westerngenre en de spacy Star Wars estethiek die het bijvoorbeeld ook zo leuk maakt om in Galaxy's Edge rond te lopen.

Ik heb geen idee waar dit naartoe gaat; we volgen een premiejager en wat hij in de eerste aflevering vindt is waarschijnlijk relevant voor de rest van het seizoen, maar ik vond het fijn wegkijken en kijk graag verder. :)
Klopt het is kleiner maar met goed getroffen de juiste look en feel. Er is duidelijik geld in gestopt om het "echt" te laten zijn. De makers, onder ander Favreau, hebben letterlijk gezegd dat ze het benanderen als het maken van een soort Western on Steriods.

Het zou zelfs kunnen zijn dat wat hij gevonden heeft van belang is voor de opkomende film. Ik weet het niet maar de buzz vooraf was dat er een spoiler over de film in de eerste aflevering zou zitten. Ik heb hem niet gezien anders dan dat misschien.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:43 schreef Breuls het volgende:
Is dat Beskar-spul iets dat ook in andere Star Wars-titels is voorgekomen?
Niet met zoveel woorden volgens mij maar het zit in de Lore dat dit het traditionele Mandalorian Armour is en dat het een van de weinige legeringen is die blastervuur tegen kan houden en zelfs klappen van een lightsaber.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_189919932
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:41 schreef Karstman het volgende:

[..]

Klopt, maar met die kist vol Beskar als beloning voor zijn bounty moet dat wel goed komen, hoewel ik denk dat:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij heeft nog geen "sigil" dus dat zal ook nog wel komen in combinatie met meer armour.
o klopt, in vrijgekomen promotiemateriaal zie je hem ook in full beskar armour dus dat komt wel goed idd :)

Zat wel te giechelen als een schoolmeisje bij die smid :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189920728
Wel benieuwd wat het verhaal van die baby gaat zijn. Er is zo weinig bekend over het ras van yoda
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Admin woensdag 13 november 2019 @ 10:54:42 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189920742
Zouden ze in deze serie een naam voor dat ras introduceren?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189920778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:54 schreef Breuls het volgende:
Zouden ze in deze serie een naam voor dat ras introduceren?
Bij aflevering hopelijk.

Iemand zag ook al dat die wetenschapper een kamino-kloon logo op z'n mouw heeft staan. leuk detail.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189920798
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bij aflevering hopelijk.

Iemand zag ook al dat die wetenschapper een kamino-kloon logo op z'n mouw heeft staan. leuk detail.
Dan krijg je straks een yoda kloon vs sidious kloon in de nieuwe film :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189921089
ik vond het een leuke eerste aflevering. ik ben geen hard core star wars fan (ken niet de hele background van mandalorians en dergelijke) Maar ik heb er toch van genoten en ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_189921438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan krijg je straks een yoda kloon vs sidious kloon in de nieuwe film :P
Denk dat we nog geen 'visual dictionary' voor de serie hebben omdat er anders teveel spoilers in zouden staan. Is het niet voor IX dan wel voor de serie zelf.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 13 november 2019 @ 11:50:04 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189921547
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef CoExist het volgende:
Mijn gratis Disney+ abonnement is verlopen na 2 maanden.
Heb weinig zin om die te verlengen nu.
Echt balen dat het seizoen niet gelijk ge-aired word.
Dit was lang en breed bekend en voor de prijs van een paar pilsjes hoef je het ook niet te laten.

Ik vond het een sterke eerste aflevering, muziek vreselijk generiek, airbrush op stormtroopers getuigen van beperkte fantasie en kunde, maar de rest is echt wel op en top star wars.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189921648
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit was lang en breed bekend en voor de prijs van een paar pilsjes hoef je het ook niet te laten.

Ik vond het een sterke eerste aflevering, muziek vreselijk generiek, airbrush op stormtroopers getuigen van beperkte fantasie en kunde, maar de rest is echt wel op en top star wars.
Die Stormtroopers zijn mensen van het 501st met als ik het goed begrepen heb hun eigen spullen.

En inderdaad dit zijn niet de bedragen om over te zeuren voor iets wat je al wist of kon weten en waarvan je 2 maanden gratis gebruik van hebt kunnen maken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 14 november 2019 @ 00:16:17 #34
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189932539
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:59 schreef Karstman het volgende:

[..]

Die Stormtroopers zijn mensen van het 501st met als ik het goed begrepen heb hun eigen spullen.

En inderdaad dit zijn niet de bedragen om over te zeuren voor iets wat je al wist of kon weten en waarvan je 2 maanden gratis gebruik van hebt kunnen maken.
Dat zijn toch die sneue figuren met onmogelijke eisen als je wil aansluiten waar je costuum allemaal aan moet voldoen? Ik heb daar nooit de lol van gesnapt, ik heb dergelijke groepen enthousiaste beginnelingen in het gekostumeerde echt zien affakkelen...

Maar het was gewoon een te groot contrast met de rest, helmen leken me ook gewoon rogue one materiaal. Maar ik zal nog eens kijken.

Blijft die muzak nog over als kritiekpunt, de rest zat gewoon goed in elkaar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189940894
Geslaagde spin off serie die naar meer smaakt. Niveau van CGI is voor een serie echt heel goed. Er zit ook goede chemie tussen de mandolorian en de andere robot bounty hunter (self destruct gebbetje was leuk).

Wel jammer dat baby yoda cgi is, hadden ze gewoon practical moeten doen.
pi_189941358
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:19 schreef Craptacular het volgende:.Wel jammer dat baby yoda cgi is, hadden ze gewoon practical moeten doen.
Door een Henson pop!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 15 november 2019 @ 15:55:04 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189955342
Tot nu toe vond ik het een beetje saai.
Vooral het begin.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_189957859
De tweede aflevering is een visueel meesterwerkje! Qua verhaal begint het langzaam aan wel iets te worden. Ik vind het alleen erg jammer dat de afleveringen maar een halfuurtje duren ;(

The child O+
pi_189961597
2e ep is wel echt kort, maar ik vind het verder prima. Ziet er goed uit.
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 15 november 2019 @ 22:31:35 #40
206731 Mortaxx
Doomer
pi_189961850
Half uur is echt te weinig ;(
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
pi_189961924
wel grappig dat ze met deze wel de juiste toon weten te raken. iedereen lijkt dit goed te vinden.
pi_189961972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef pokkerdepok het volgende:
wel grappig dat ze met deze wel de juiste toon weten te raken. iedereen lijkt dit goed te vinden.
Het is in grote lijnen nieuw en rustiger opgebouwd dan een aantal nieuwe films. Dit geeft in ieder geval wel vertrouwen voor het geen wat komen gaat in de toekomst. Een Obi-wan serie in deze stijl gaat in ieder geval genieten worden.
pi_189961989
Een mini Yoda die sterk met the force is. Kan nog leuk worden :D
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Admin vrijdag 15 november 2019 @ 23:00:44 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189962347
Waarom maar een half uurtje, met alle credits, muziek blabla blijven er amper 25 minuten over :'(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189962461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:00 schreef yvonne het volgende:
Waarom maar een half uurtje, met alle credits, muziek blabla blijven er amper 25 minuten over :'(
De 10 000 000 die elke aflevering kost zal er wel wat mee te maken hebben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Admin vrijdag 15 november 2019 @ 23:11:09 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189962576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

De 10 000 000 die elke aflevering kost zal er wel wat mee te maken hebben
Zit wat in :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189963942
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het is in grote lijnen nieuw en rustiger opgebouwd dan een aantal nieuwe films. Dit geeft in ieder geval wel vertrouwen voor het geen wat komen gaat in de toekomst. Een Obi-wan serie in deze stijl gaat in ieder geval genieten worden.
ja, dat wordt geweldig denk ik. en met mcgregor.
  zaterdag 16 november 2019 @ 01:04:54 #48
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189964679
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef pokkerdepok het volgende:
wel grappig dat ze met deze wel de juiste toon weten te raken. iedereen lijkt dit goed te vinden.
Klopt. Maar afhankelijk van wat er nog gaat gebeuren is dit ook wel enorme fanservice: mooie plaatjes, toffe, mysterieuze karakters en nog geen gevolgen voor de rest van het universum... dat kun je met een film wel vergeten, waar er weer mensen kunnen piepen. Dit is, tot nu toe, wel een van de veiligste dingen die Disney gedaan heeft en het werkt omdat het gewoon bekend aanvoelt, waar de rest de kritiek krijgt teveel af te wijken of juist teveel lijken op eerdere delen.

Beetje makkelijke Indiana Jones knipoog ook deze aflevering...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189964874
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Klopt. Maar afhankelijk van wat er nog gaat gebeuren is dit ook wel enorme fanservice: mooie plaatjes, toffe, mysterieuze karakters en nog geen gevolgen voor de rest van het universum... dat kun je met een film wel vergeten, waar er weer mensen kunnen piepen. Dit is, tot nu toe, wel een van de veiligste dingen die Disney gedaan heeft en het werkt omdat het gewoon bekend aanvoelt, waar de rest de kritiek krijgt teveel af te wijken of juist teveel lijken op eerdere delen.

Beetje makkelijke Indiana Jones knipoog ook deze aflevering...
ja dat dat is wel waar.
  zaterdag 16 november 2019 @ 12:17:36 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189968534
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja dat dat is wel waar.
Niet per se slecht hoor, maar ik zet alleen even snel uiteen waarom het bij bijna iedereen goed scoort. En met name die haast autistisch reagerende oude fans zijn nogal vocaal aanwezig voor alles wat ze niet aanstaat (en dat is serieus al sinds Empire zo) en verzieken het voor wat meer tolerante fans...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 12:32:42 #51
442397 UitStraling
pi_189968791
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet per se slecht hoor, maar ik zet alleen even snel uiteen waarom het bij bijna iedereen goed scoort. En met name die haast autistisch reagerende oude fans zijn nogal vocaal aanwezig voor alles wat ze niet aanstaat (en dat is serieus al sinds Empire zo) en verzieken het voor wat meer tolerante fans...
Ik vind het kleine verhaal tegen de achtergrond van een space opera wel lekker, hopelijk laten ze zich niet teveel verleiden om daarop in te gaan, geef mij maar duizenden kleine verhalen in dat universum, die heb ik altijd boeiender gevonden.
pi_189968975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet per se slecht hoor, maar ik zet alleen even snel uiteen waarom het bij bijna iedereen goed scoort. En met name die haast autistisch reagerende oude fans zijn nogal vocaal aanwezig voor alles wat ze niet aanstaat (en dat is serieus al sinds Empire zo) en verzieken het voor wat meer tolerante fans...
ja, ik heb niks met dat soort fans. er valt altijd wel iets te zeuren. ik vind het tot nu toe allemaal zeer vermakelijk, wat disney doet. het een beter dan het andere, maar wat geeft het.

ze zorgen er dan wel weer voor, dat kwaliteit voorop moet staan als je iets starwars maakt. en dat is prima.
pi_190014983
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet per se slecht hoor, maar ik zet alleen even snel uiteen waarom het bij bijna iedereen goed scoort. En met name die haast autistisch reagerende oude fans zijn nogal vocaal aanwezig voor alles wat ze niet aanstaat (en dat is serieus al sinds Empire zo) en verzieken het voor wat meer tolerante fans...
Huh? Ik snap niet hoe een azijnpissende fan van de oudere films het voor mij als tolerante fan, kan verzieken. Waarom zou zo iemand invloed hebben op mijn kijkervaring?

Verder vind ik het een prachtige serie, dacht alleen dat de afleveringen een uur zouden duren. Ik denk dat ik, en dat wordt moeilijk, alles ga opsparen om het later in 1 keer te bingen.
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:59:37 #54
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190018587
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef illusions het volgende:

[..]

Huh? Ik snap niet hoe een azijnpissende fan van de oudere films het voor mij als tolerante fan, kan verzieken. Waarom zou zo iemand invloed hebben op mijn kijkervaring?

Verder vind ik het een prachtige serie, dacht alleen dat de afleveringen een uur zouden duren. Ik denk dat ik, en dat wordt moeilijk, alles ga opsparen om het later in 1 keer te bingen.
Omdat een meute mondademers die op internet nogal luidruchtig de mening verkondigend vaak aanpassingen binnen de studio betekenen.

Terwijl er dus eigenlijk niks mis is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  Moderator dinsdag 19 november 2019 @ 12:29:33 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_190019578
Ik vind het wel leuk. En de kleine Yoda is echt superschattig *;
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_190019601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:19 schreef Craptacular het volgende:
Wel jammer dat baby yoda cgi is, hadden ze gewoon practical moeten doen.
Dat hebben ze ook gedaan, ik dacht ook dat het helemaal cgi was maar blijkbaar maar een gedeelte.


https://newsprima.xyz/wer(...)-van-de-mandalorian/
pi_190019683
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:31 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Dat hebben ze ook gedaan, ik dacht ook dat het helemaal cgi was maar blijkbaar maar een gedeelte.

https://newsprima.xyz/wer(...)-van-de-mandalorian/
Klopt in de 2e ep zie je het goed. Baby yoda is natuurlijk typisch Disney. Kerst komt eraan.

Ik moet zeggen dat de 2e serie toch van mindere kwaliteit was dan de eerste. Het was een soort van tussenverhaaltje met weinig toegevoegde waarde. Schip wordt verneukt en dan moet hij een ei stelen om zn shit terug te krijgen.

Ondertussen wordt er spanning opgebouwd om baby yoda "want kennie de force al en gaat ie het gebruiken?".
pi_190019696
Is er al wat meer bekend over de hoeveelheid afleveringen en speelduur? Half uurtje is wel zo om. Een uurtje zou meer op zn plaats zijn.
pi_190019854
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:39 schreef Craptacular het volgende:
Is er al wat meer bekend over de hoeveelheid afleveringen en speelduur? Half uurtje is wel zo om. Een uurtje zou meer op zn plaats zijn.
Het zijn 8 eps in totaal en de eerste 2 zouden de kortste moeten zijn had ik begrepen. En deze kosten al 10 miljoen per episode begreep ik :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 22 november 2019 @ 18:42:51 #60
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_190071725
3e aflevering is in ieder geval nauwelijks langer dan de eerste 2.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_190071821
Kort of niet. Fuck wat een toffe serie. Deze aflevering was wel beetje voorspelbaar. Maar dat maakt het niet minder tof
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190071858
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 november 2019 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
3e aflevering is in ieder geval nauwelijks langer dan de eerste 2.
Doet niets af aan de kwaliteit :7 Had zelf ook op afleveringen van 45-60 minuten gehoopt. Maar wat zijn de afleveringen genieten zeg. Ik zie het ondertussen gewoon als een lange film van +/- vier uur. Ben benieuwd waar het verhaal heen gaat en wat we in de flashbacks nog gaan zien van de jonge Mandalorian tijdens de Clone Wars :7

[ Bericht 3% gewijzigd door lord_bono op 22-11-2019 19:47:10 ]
pi_190075654
De kwaliteit is perfect inderdaad, niet zo gek dat ze het 2e seizoen al besteld hebben. Hopen dat de Obi Wan serie van vergelijkbare kwaliteit gaat zijn.
pi_190076426
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 22:16 schreef 1shot1kill het volgende:
De kwaliteit is perfect inderdaad, niet zo gek dat ze het 2e seizoen al besteld hebben. Hopen dat de Obi Wan serie van vergelijkbare kwaliteit gaat zijn.
De regisseur van deze aflevering, Deborah Chow, gaat de Obi-Wan serie regisseren ^O^
  vrijdag 22 november 2019 @ 23:02:44 #65
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190076491
toffe aflevering weer, ga heb zeker nog eens bingen als alles uit is.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  † In Memoriam † zaterdag 23 november 2019 @ 00:07:58 #66
88815 The_Emotion
98.3
pi_190077621
Dit kijkt heerlijk weg, als een frisse wind in het SW universum.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  zaterdag 23 november 2019 @ 00:11:33 #67
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190077665
/hooked
And so is the past
pi_190080094
Good lord.. ligt het aan mij of word deze serie letterlijk per aflevering beter?
Wat een goeie show weer deeltje 3 ..en die referentie naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op 't laatst lel.

Weer een week wachten. :'(
pi_190081935
erg leuk inderdaad.
dat de afleveringen kort zijn, vind ik eigenlijk niet eens erg. ik kijk steeds de vorige nog een keer, en dan de nieuwe.
  zaterdag 23 november 2019 @ 23:40:58 #70
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190090873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 10:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Good lord.. ligt het aan mij of word deze serie letterlijk per aflevering beter?
Wat een goeie show weer deeltje 3 ..en die referentie naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op 't laatst lel.

Weer een week wachten. :'(
Die laatste referentie snap ik even niet...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190094331
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2019 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Die laatste referentie snap ik even niet...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 24 november 2019 @ 09:34:09 #72
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190094377
Batman Begins toch? :@.
And so is the past
  zondag 24 november 2019 @ 10:36:11 #73
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190095046
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 09:30 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah tikkeltje vergezocht...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190095317
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah tikkeltje vergezocht...
Niet echt vanwege John Favreau :9
pi_190095808
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah tikkeltje vergezocht...
ja vind ik ook.
pi_190095990
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:57 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja vind ik ook.
Het is van de zelfde regisseur. En het is bij alle 2 een gast in een metalen pak die naast een vliegtuig vliegt en een groet doet. Hoe duidelijk wil je het hebben :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_190105135
Toch een beetje jammer dat ze nooit hun helm afzetten. Zou wat meer diepgang aan de personages geven.
  zondag 24 november 2019 @ 20:13:45 #78
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190105543
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 11:03 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Niet echt vanwege John Favreau :9
Generieke beweging van poppetje met jetpack, ach.
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:56 schreef illusions het volgende:
Toch een beetje jammer dat ze nooit hun helm afzetten. Zou wat meer diepgang aan de personages geven.
Het zou ze menselijker maken, laten ze dat nou net proberen te voorkomen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190105584
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Generieke beweging van poppetje met jetpack, ach.
Zelfde principe, gewoon een hint richting een andere film. Net zoals de Sandcrawler scene die op de tank scene uit The Last Crusade lijkt.
pi_190105783
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:

Het zou ze menselijker maken, laten ze dat nou net proberen te voorkomen.
Jij weet wat "ze" proberen?

Het lijkt me niet, want dan zouden ze elkaar niet helpen en Baby Yoda redden.
pi_190111534
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2019 20:13 schreef Skull-splitter het volgende:

Het zou ze menselijker maken, laten ze dat nou net proberen te voorkomen.
Aan de andere kant: in de Clone Wars hadden ze te pas en te onpas hun helm af.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  Admin maandag 25 november 2019 @ 10:56:23 #82
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190113333
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Mwah tikkeltje vergezocht...
Een referentie kan ook een referentie zijn als de filmmaker (of in dit geval tv-maker) het niet bewust zo gedaan heeft. ;)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 25 november 2019 @ 12:50:24 #83
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_190115041
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 20:15 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Zelfde principe, gewoon een hint richting een andere film. Net zoals de Sandcrawler scene die op de tank scene uit The Last Crusade lijkt.
ITT Last Crusade zag ik hier gewoon geen IM in.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_190115165
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Een referentie kan ook een referentie zijn als de filmmaker (of in dit geval tv-maker) het niet bewust zo gedaan heeft. ;)
Nee. Dat is onzin.

Wat denken mensen dat er een keuze wordt gemaakt om een in een ander universum een ode te maken aan een Marvel karakter? :')
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 25 november 2019 @ 13:01:42 #85
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_190115194
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 10:56 schreef Breuls het volgende:

[..]

Een referentie kan ook een referentie zijn als de filmmaker (of in dit geval tv-maker) het niet bewust zo gedaan heeft. ;)
Nou nee, want als je ergens aan refereert, doe je het bewust.
Doe je het niet bewust, dan is het toeval en dus geen referentie.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  maandag 25 november 2019 @ 13:03:24 #86
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_190115215
quote:
13s.gif Op maandag 25 november 2019 12:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nee. Dat is onzin.

Wat denken mensen dat er een keuze wordt gemaakt om een in een ander universum een ode te maken aan een Marvel karakter? :')
Allemaal Disney nu?
And so is the past
pi_190115300
quote:
9s.gif Op maandag 25 november 2019 13:03 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Allemaal Disney nu?
Dus ook zelfde fanbase nu?
pi_190115336
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2019 19:56 schreef illusions het volgende:
Toch een beetje jammer dat ze nooit hun helm afzetten. Zou wat meer diepgang aan de personages geven.
Nee dat hoeft niet voor diepgang. Dat heeft hij nu in principe ook door terug te gaan naar baby yoda en hem op het einde dat balletje te geven.

De actie van de mede mando's geeft ook aan dat hij nu wel geaccepteerd is als 1 van hun. Daar hoefden ze hun helm niet voor af te zetten.
  Admin maandag 25 november 2019 @ 13:29:59 #89
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190115593
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:01 schreef Tokus het volgende:

[..]

Nou nee, want als je ergens aan refereert, doe je het bewust.
Doe je het niet bewust, dan is het toeval en dus geen referentie.
Mijn punt is dus exact het tegenovergestelde. ;)

Een filmmaker kan, al dan niet bewust, zijn beïnvloed door een ander werk en daar een kenmerk van hebben meegenomen in hun eigen werk. Een kijker kan dat zien als referentie naar dat andere werk, en dat is een geldige observatie, ook als de maker dat niet met die intentie heeft gedaan (of het zich niet eens heeft gerealiseerd).

Da's het mooie van kunst; geen interpretatie is fout. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_190116848
Wel mooi bewijs dat de serie dus zo goed is en dat er niks anders te zeuren valt dan of een Rocketeer (dat was mijn associatie) eventuele een verwijzing is naar ander werk van deze makers.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_190116933
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:12 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet voor diepgang. Dat heeft hij nu in principe ook door terug te gaan naar baby yoda en hem op het einde dat balletje te geven.

De actie van de mede mando's geeft ook aan dat hij nu wel geaccepteerd is als 1 van hun. Daar hoefden ze hun helm niet voor af te zetten.
Je kan lezen? Ik zeg niet dat de personages geen diepgang hebben of kunnen hebben met helm op, ik zeg dat ze meer diepgang zouden hebben als die helmen soms eens af gingen en dat lijkt me vrij evident. :+
  Admin maandag 25 november 2019 @ 14:57:32 #92
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_190116976
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_190117265
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:01 schreef Tokus het volgende:

[..]

Nou nee, want als je ergens aan refereert, doe je het bewust.
Doe je het niet bewust, dan is het toeval en dus geen referentie.
Zo’n beetje iedere site die deze serie volgt, heeft het gemarkeerd als een Easter egg qua iron man.
Niet zo vreemd ook, gezien hij iron man 1 en 2 geregisseerd heeft.
  Moderator maandag 25 november 2019 @ 15:52:48 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_190118052
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 13:12 schreef Craptacular het volgende:
en hem op het einde dat balletje te geven.
Dat vond ik zo aandoenlijk he.Nadat hij kleine yoda had afgeleverd zat ik de hele tijd al: ga hem terughalen man, die yoda is lief. En natuurlijk deed hij dat (anders was het verhaal ook al klaar natuurlijk).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 25 november 2019 @ 16:36:53 #95
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_190118833
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kan lezen? Ik zeg niet dat de personages geen diepgang hebben of kunnen hebben met helm op, ik zeg dat ze meer diepgang zouden hebben als die helmen soms eens af gingen en dat lijkt me vrij evident. :+
Die Mandalorian loopt de hele serie rond met een helm op, hij heeft ook nog eens nauwelijks tekst en die komt dan nog vervormd uit de helm. Benieuwd of Pedro Pascal eigenlijk al eens op de set is geweest.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_190118893
quote:
99s.gif Op maandag 25 november 2019 16:36 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Die Mandalorian loopt de hele serie rond met een helm op, hij heeft ook nog eens nauwelijks tekst en die komt dan nog vervormd uit de helm. Benieuwd of Pedro Pascal eigenlijk al eens op de set is geweest.
Precies dit. Desalniettemin een topserie hoor, daar niet van.
  Grootste filosoof 2022 maandag 25 november 2019 @ 16:50:12 #97
442397 UitStraling
pi_190119059
De zeikbrigade is er weer hoor :')
pi_190119264
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 14:54 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kan lezen? Ik zeg niet dat de personages geen diepgang hebben of kunnen hebben met helm op, ik zeg dat ze meer diepgang zouden hebben als die helmen soms eens af gingen en dat lijkt me vrij evident. :+
Totaal onnodig. Als of we Darth Vader meer zonder helm hadden moeten zien om hem meer diepgang te geven. Boba Fett was juist een fan favorite vanwege z'n mysterieuze achtergrond. Maar ik verwacht wel dat we Pedro Pascal nog zonder helm gaan zien. Snap sowieso niet zo waar dat vandaan is gekomen bij de Mandalorians. In Rebels zijn ze vaak genoeg zonder helm in beeld gekomen meen ik.
pi_190119300
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:04 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Totaal onnodig. Als of we Darth Vader meer zonder helm hadden moeten zien om hem meer diepgang te geven. Boba Fett was juist een fan favorite vanwege z'n mysterieuze achtergrond. Maar ik verwacht wel dat we Pedro Pascal nog zonder helm gaan zien. Snap sowieso niet zo waar dat vandaan is gekomen bij de Mandalorians. In Rebels zijn ze vaak genoeg zonder helm in beeld gekomen meen ik.
Misschien onnodig, maar daarom niet per se onwaar, en met Darth Vader kies je er natuurlijk wel eentje. ;) Maar Boba Fett en Jango Fett hebben we vaak zat zonder helm gezien.
pi_190119371
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2019 17:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Misschien onnodig, maar daarom niet per se onwaar, en met Darth Vader kies je er natuurlijk wel eentje. ;) Maar Boba Fett en Jango Fett hebben we vaak zat zonder helm gezien.
Klopt, daarom ben ik wel benieuwd naar de reden waarom ze de helm niet meer af mogen zetten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')