Ik vind het kleine verhaal tegen de achtergrond van een space opera wel lekker, hopelijk laten ze zich niet teveel verleiden om daarop in te gaan, geef mij maar duizenden kleine verhalen in dat universum, die heb ik altijd boeiender gevonden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet per se slecht hoor, maar ik zet alleen even snel uiteen waarom het bij bijna iedereen goed scoort. En met name die haast autistisch reagerende oude fans zijn nogal vocaal aanwezig voor alles wat ze niet aanstaat (en dat is serieus al sinds Empire zo) en verzieken het voor wat meer tolerante fans...
ja, ik heb niks met dat soort fans. er valt altijd wel iets te zeuren. ik vind het tot nu toe allemaal zeer vermakelijk, wat disney doet. het een beter dan het andere, maar wat geeft het.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet per se slecht hoor, maar ik zet alleen even snel uiteen waarom het bij bijna iedereen goed scoort. En met name die haast autistisch reagerende oude fans zijn nogal vocaal aanwezig voor alles wat ze niet aanstaat (en dat is serieus al sinds Empire zo) en verzieken het voor wat meer tolerante fans...
Huh? Ik snap niet hoe een azijnpissende fan van de oudere films het voor mij als tolerante fan, kan verzieken. Waarom zou zo iemand invloed hebben op mijn kijkervaring?quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat een meute mondademers die op internet nogal luidruchtig de mening verkondigend vaak aanpassingen binnen de studio betekenen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:02 schreef illusions het volgende:
[..]
Huh? Ik snap niet hoe een azijnpissende fan van de oudere films het voor mij als tolerante fan, kan verzieken. Waarom zou zo iemand invloed hebben op mijn kijkervaring?
Verder vind ik het een prachtige serie, dacht alleen dat de afleveringen een uur zouden duren. Ik denk dat ik, en dat wordt moeilijk, alles ga opsparen om het later in 1 keer te bingen.
Dat hebben ze ook gedaan, ik dacht ook dat het helemaal cgi was maar blijkbaar maar een gedeelte.quote:Op donderdag 14 november 2019 17:19 schreef Craptacular het volgende:
Wel jammer dat baby yoda cgi is, hadden ze gewoon practical moeten doen.
Klopt in de 2e ep zie je het goed. Baby yoda is natuurlijk typisch Disney. Kerst komt eraan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:31 schreef 1shot1kill het volgende:
[..]
Dat hebben ze ook gedaan, ik dacht ook dat het helemaal cgi was maar blijkbaar maar een gedeelte.
https://newsprima.xyz/wer(...)-van-de-mandalorian/
Het zijn 8 eps in totaal en de eerste 2 zouden de kortste moeten zijn had ik begrepen. En deze kosten al 10 miljoen per episode begreep ikquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:39 schreef Craptacular het volgende:
Is er al wat meer bekend over de hoeveelheid afleveringen en speelduur? Half uurtje is wel zo om. Een uurtje zou meer op zn plaats zijn.
Doet niets af aan de kwaliteitquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
3e aflevering is in ieder geval nauwelijks langer dan de eerste 2.
De regisseur van deze aflevering, Deborah Chow, gaat de Obi-Wan serie regisserenquote:Op vrijdag 22 november 2019 22:16 schreef 1shot1kill het volgende:
De kwaliteit is perfect inderdaad, niet zo gek dat ze het 2e seizoen al besteld hebben. Hopen dat de Obi Wan serie van vergelijkbare kwaliteit gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op 't laatst lel.
Weer een week wachten.![]()
quote:Op zaterdag 23 november 2019 10:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Good lord.. ligt het aan mij of word deze serie letterlijk per aflevering beter?
Wat een goeie show weer deeltje 3 ..en die referentie naarDie laatste referentie snap ik even niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op 't laatst lel.
Weer een week wachten.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zaterdag 23 november 2019 23:40 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Die laatste referentie snap ik even niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 november 2019 09:30 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]Mwah tikkeltje vergezocht...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Niet echt vanwege John Favreauquote:Op zondag 24 november 2019 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah tikkeltje vergezocht...
ja vind ik ook.quote:Op zondag 24 november 2019 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mwah tikkeltje vergezocht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |