abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189920728
Wel benieuwd wat het verhaal van die baby gaat zijn. Er is zo weinig bekend over het ras van yoda
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Admin woensdag 13 november 2019 @ 10:54:42 #27
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_189920742
Zouden ze in deze serie een naam voor dat ras introduceren?
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_189920778
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:54 schreef Breuls het volgende:
Zouden ze in deze serie een naam voor dat ras introduceren?
Bij aflevering hopelijk.

Iemand zag ook al dat die wetenschapper een kamino-kloon logo op z'n mouw heeft staan. leuk detail.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_189920798
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Bij aflevering hopelijk.

Iemand zag ook al dat die wetenschapper een kamino-kloon logo op z'n mouw heeft staan. leuk detail.
Dan krijg je straks een yoda kloon vs sidious kloon in de nieuwe film :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189921089
ik vond het een leuke eerste aflevering. ik ben geen hard core star wars fan (ken niet de hele background van mandalorians en dergelijke) Maar ik heb er toch van genoten en ben benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_189921438
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:58 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Dan krijg je straks een yoda kloon vs sidious kloon in de nieuwe film :P
Denk dat we nog geen 'visual dictionary' voor de serie hebben omdat er anders teveel spoilers in zouden staan. Is het niet voor IX dan wel voor de serie zelf.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 13 november 2019 @ 11:50:04 #32
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_189921547
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef CoExist het volgende:
Mijn gratis Disney+ abonnement is verlopen na 2 maanden.
Heb weinig zin om die te verlengen nu.
Echt balen dat het seizoen niet gelijk ge-aired word.
Dit was lang en breed bekend en voor de prijs van een paar pilsjes hoef je het ook niet te laten.

Ik vond het een sterke eerste aflevering, muziek vreselijk generiek, airbrush op stormtroopers getuigen van beperkte fantasie en kunde, maar de rest is echt wel op en top star wars.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_189921648
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Dit was lang en breed bekend en voor de prijs van een paar pilsjes hoef je het ook niet te laten.

Ik vond het een sterke eerste aflevering, muziek vreselijk generiek, airbrush op stormtroopers getuigen van beperkte fantasie en kunde, maar de rest is echt wel op en top star wars.
Die Stormtroopers zijn mensen van het 501st met als ik het goed begrepen heb hun eigen spullen.

En inderdaad dit zijn niet de bedragen om over te zeuren voor iets wat je al wist of kon weten en waarvan je 2 maanden gratis gebruik van hebt kunnen maken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 14 november 2019 @ 00:16:17 #34
12888 Skull-splitter
pi_189932539
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:59 schreef Karstman het volgende:

[..]

Die Stormtroopers zijn mensen van het 501st met als ik het goed begrepen heb hun eigen spullen.

En inderdaad dit zijn niet de bedragen om over te zeuren voor iets wat je al wist of kon weten en waarvan je 2 maanden gratis gebruik van hebt kunnen maken.
Dat zijn toch die sneue figuren met onmogelijke eisen als je wil aansluiten waar je costuum allemaal aan moet voldoen? Ik heb daar nooit de lol van gesnapt, ik heb dergelijke groepen enthousiaste beginnelingen in het gekostumeerde echt zien affakkelen...

Maar het was gewoon een te groot contrast met de rest, helmen leken me ook gewoon rogue one materiaal. Maar ik zal nog eens kijken.

Blijft die muzak nog over als kritiekpunt, de rest zat gewoon goed in elkaar.
pi_189940894
Geslaagde spin off serie die naar meer smaakt. Niveau van CGI is voor een serie echt heel goed. Er zit ook goede chemie tussen de mandolorian en de andere robot bounty hunter (self destruct gebbetje was leuk).

Wel jammer dat baby yoda cgi is, hadden ze gewoon practical moeten doen.
pi_189941358
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:19 schreef Craptacular het volgende:.Wel jammer dat baby yoda cgi is, hadden ze gewoon practical moeten doen.
Door een Henson pop!
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 15 november 2019 @ 15:55:04 #37
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189955342
Tot nu toe vond ik het een beetje saai.
Vooral het begin.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_189957859
De tweede aflevering is een visueel meesterwerkje! Qua verhaal begint het langzaam aan wel iets te worden. Ik vind het alleen erg jammer dat de afleveringen maar een halfuurtje duren ;(

The child O+
pi_189961597
2e ep is wel echt kort, maar ik vind het verder prima. Ziet er goed uit.
pi_189961850
Half uur is echt te weinig ;(
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_189961924
wel grappig dat ze met deze wel de juiste toon weten te raken. iedereen lijkt dit goed te vinden.
pi_189961972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef pokkerdepok het volgende:
wel grappig dat ze met deze wel de juiste toon weten te raken. iedereen lijkt dit goed te vinden.
Het is in grote lijnen nieuw en rustiger opgebouwd dan een aantal nieuwe films. Dit geeft in ieder geval wel vertrouwen voor het geen wat komen gaat in de toekomst. Een Obi-wan serie in deze stijl gaat in ieder geval genieten worden.
pi_189961989
Een mini Yoda die sterk met the force is. Kan nog leuk worden :D
  Admin vrijdag 15 november 2019 @ 23:00:44 #44
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189962347
Waarom maar een half uurtje, met alle credits, muziek blabla blijven er amper 25 minuten over :'(
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189962461
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:00 schreef yvonne het volgende:
Waarom maar een half uurtje, met alle credits, muziek blabla blijven er amper 25 minuten over :'(
De 10 000 000 die elke aflevering kost zal er wel wat mee te maken hebben
  Admin vrijdag 15 november 2019 @ 23:11:09 #46
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189962576
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

De 10 000 000 die elke aflevering kost zal er wel wat mee te maken hebben
Zit wat in :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189963942
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Het is in grote lijnen nieuw en rustiger opgebouwd dan een aantal nieuwe films. Dit geeft in ieder geval wel vertrouwen voor het geen wat komen gaat in de toekomst. Een Obi-wan serie in deze stijl gaat in ieder geval genieten worden.
ja, dat wordt geweldig denk ik. en met mcgregor.
  zaterdag 16 november 2019 @ 01:04:54 #48
12888 Skull-splitter
pi_189964679
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef pokkerdepok het volgende:
Klopt. Maar afhankelijk van wat er nog gaat gebeuren is dit ook wel enorme fanservice: mooie plaatjes, toffe, mysterieuze karakters en nog geen gevolgen voor de rest van het universum... dat kun je met een film wel vergeten, waar er weer mensen kunnen piepen. Dit is, tot nu toe, wel een van de veiligste dingen die Disney gedaan heeft en het werkt omdat het gewoon bekend aanvoelt, waar de rest de kritiek krijgt teveel af te wijken of juist teveel lijken op eerdere delen.

Beetje makkelijke Indiana Jones knipoog ook deze aflevering...
pi_189964874
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Klopt. Maar afhankelijk van wat er nog gaat gebeuren is dit ook wel enorme fanservice: mooie plaatjes, toffe, mysterieuze karakters en nog geen gevolgen voor de rest van het universum... dat kun je met een film wel vergeten, waar er weer mensen kunnen piepen. Dit is, tot nu toe, wel een van de veiligste dingen die Disney gedaan heeft en het werkt omdat het gewoon bekend aanvoelt, waar de rest de kritiek krijgt teveel af te wijken of juist teveel lijken op eerdere delen.

Beetje makkelijke Indiana Jones knipoog ook deze aflevering...
ja dat dat is wel waar.
  zaterdag 16 november 2019 @ 12:17:36 #50
12888 Skull-splitter
pi_189968534
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:26 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

ja dat dat is wel waar.
Niet per se slecht hoor, maar ik zet alleen even snel uiteen waarom het bij bijna iedereen goed scoort. En met name die haast autistisch reagerende oude fans zijn nogal vocaal aanwezig voor alles wat ze niet aanstaat (en dat is serieus al sinds Empire zo) en verzieken het voor wat meer tolerante fans...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')