quote:Het kabinet staat op het punt om in grote delen van Nederland de maximumsnelheid te verlagen naar 100 kilometer per uur. Er zal slechts een beperkt aantal uitzonderingen overblijven. De coalitie hakt dinsdag waarschijnlijk de knoop door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rest van het artikel: https://www.volkskrant.nl(...)r-100-km-u~b4647bc9/
Bron: Volkskrant
Dit gaan een hoop mensen niet leuk vinden.....
Ik rijd dagelijks van Utrecht naar Zwolle..... Als ik dat hele stuk 100 moet rijden in plaats van 130 kost me dat ongeveer 40 minuten per dag.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:09 schreef LXIV het volgende:
Verder denk ik dat als je overal 100 moet rijden, er veel betere doorstroom is en minder ongelukken en wisselen van rijbaan etc. Hierdoor kan het best zijn dat de gemiddelde reistijd daadwerkelijk afneemt. Bovendien is het veel duidelijker, nu is het 100, 110, 120 of 130 en dan ook nog afhankelijk van de weekdag en het tijdstip en dat wisselt dan iedere 5 kilometer.
Gewoon overal 100 is lekker duidelijk.
Het aller grootste probleem in het verkeer zijn de mensen die op een 130km weg een vrachtauto inhalen met 100kmph...... daardoor kan iedereen op de rem. Ik snap dat vrachtauto's nu eenmaal niet sneller kunnen, maar als iedereen gewoon zou inhalen met 130 zou een groot deel van het fileprobleem opgelost zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:12 schreef Vliegbaard het volgende:
Notoire linksrijders zijn anders ook een hardnekkig probleem. Dat gaat met 100 kmh echt niet anders worden of minder files veroorzaken mag ach...we kunnen weer bouwen met die 0,5% die we besparen. Compleet van de pot gerukt.
Die afstand is 90 km. Met 100 km pu doe je daar 54 minuten over, met 130 km 41 minuten. Dat scheelt 13 minuten. Als je het hele stuk continue 130 kan rijden! Dat is niet zo, dus het verschil is in werkelijkheid nog veel kleiner.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:11 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks van Utrecht naar Zwolle..... Als ik dat hele stuk 100 moet rijden in plaats van 130 kost me dat ongeveer 40 minuten per dag.
Afgelopen zondag nog opende A58 gezien dat er een enorme rij ontstaat door 1 mongool die denkt 110 te moeten blijven rijden op de linkerbaan waar je 130 mag.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:14 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Het aller grootste probleem in het verkeer zijn de mensen die op een 130km weg een vrachtauto inhalen met 100kmph...... daardoor kan iedereen op de rem. Ik snap dat vrachtauto's nu eenmaal niet sneller kunnen, maar als iedereen gewoon zou inhalen met 130 zou een groot deel van het fileprobleem opgelost zijn.
Maal 2, omdat mensen ook weer terug moeten rijden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Die afstand is 90 km. Met 100 km pu doe je daar 54 minuten over, met 130 km 41 minuten. Dat scheelt 13 minuten. Als je het hele stuk continue 130 kan rijden! Dat is niet zo, dus het verschil is in werkelijkheid nog veel kleiner.
Ik denk dat gemiddeld genomen er minder files zijn, waardoor je die 13 minuten ruimschoots terugverdient. Je moet zelf proberen na te denken/rekenen ipv de VVD na te praten.
Je rijdt het hele stuk geen 130 nu. Het zal per dag geen 15 min schelen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maal 2, omdat mensen ook weer terug moeten rijden.![]()
26 is aardig wat als het dagelijks is. Maar ik ben benieuwd of het echt tot minder files gaat komen.....
Eigen volk eerst!quote:Een snelheidsverlaging in Groningen levert bijvoorbeeld toch al weinig op, omdat de meeste stikstofdepositie daar richting Duitsland de grens over gaat.
Wel als je tijdig vertrekt.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je rijdt het hele stuk geen 130 nu. Het zal per dag geen 15 min schelen.
nu ga je ervan uit dat je continu 130 kan rijden, en aangezien dat een utopie is, is je werkelijke tijdverlies slechts een fractie van 26 minuten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maal 2, omdat mensen ook weer terug moeten rijden.![]()
26 is aardig wat als het dagelijks is. Maar ik ben benieuwd of het echt tot minder files gaat komen.....
Dat argument gaat ook alleen op voor de spits. Als je nu in het weekend of voor/na de spits de auto pakt gaat het wel veel tijd schelen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu ga je ervan uit dat je continu 130 kan rijden, en aangezien dat een utopie is, is je werkelijke tijdverlies slechts een fractie van 26 minuten.
Die windmolens als ventilatoren gebruiken en alle stinklucht terug naar Duitslandquote:Op dinsdag 12 november 2019 10:43 schreef Hahahaha..alweer.wachtwoo het volgende:
Ruim 32 % komt ons land binnenwaaien vanuit Belgie en Duitsland.
Mijn oplossing is;
De grenzen dicht en we kunnen volop bouwen![]()
![]()
![]()
Het gaat om enkele minuten per rit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:18 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Maal 2, omdat mensen ook weer terug moeten rijden.![]()
26 is aardig wat als het dagelijks is. Maar ik ben benieuwd of het echt tot minder files gaat komen.....
Voor mij zal het wel een serieuze impact hebben. Rijd veel buiten de spits de A2 van Breukelen naar Maastricht en visa versa. Op zo'n afstand, zonder file, maakt het wel serieus uit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nu ga je ervan uit dat je continu 130 kan rijden, en aangezien dat een utopie is, is je werkelijke tijdverlies slechts een fractie van 26 minuten.
Precies!quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Die windmolens als ventilatoren gebruiken en alle stinklucht terug naar Duitsland
Dat wordt een duur geintje voor je dan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:05 schreef Headlong het volgende:
Prima, maar tenzij ze overal trajectcontrole gaan neerzetten ga ik mijn snelheid niet aanpassen.
Precies. De echte reden om de snelheid te verlagen is om met flitsen de staatskas te spekken. Niemand geeft een neuck om het milieu, tot het geld op kan leveren.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat wordt een duur geintje voor je dan.
De reden is dat de rechter de staat aan zijn eigen wetgeving heeft gehouden en nu moeten ze wel.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Precies. De echte reden om de snelheid te verlagen is om met flitsen de staatskas te spekken. Niemand geeft een neuck om het milieu, tot het geld op kan leveren.
En schijt aan de forenzen die voor een heleboel geld (wegenbelasting, accijnzen) toch al elke dag in de file staan en veel te lang onderweg zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:15 schreef Elan het volgende:
Als de geplande bouwactiviteiten dan gewoon door kunnen gaan, prima.
Het gaat Nederland boos maken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:25 schreef VoMy het volgende:
Een maatregel waar iedereen wat van gaat merken. Kijken wat het doet.
Kan me niet herinneren wanneer ik nu voor het laatst een bekeuring gekregen heb. Hoezo zou het dan anders zijn? Flitsmeister doet zn werk welquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:08 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat wordt een duur geintje voor je dan.
Zijdelings gerelateerde sketch.twitter:BrentToderian twitterde op donderdag 07-11-2019 om 23:24:30This is BRILLIANT! “It means you spend a lot of money now for a very short-term benefit."“I guess for $300 billion dollars we were hoping for something a little more dramatic.”#JevonsParadox isn’t a death metal band. It’s #inducedTraffic. Via @ABCTV: https://t.co/Xl2qaEgZ3i reageer retweet
en over 365 dagen staan we weer voor dezelfde problemen als waar we nu voor staanquote:Op dinsdag 12 november 2019 11:15 schreef Elan het volgende:
Als de geplande bouwactiviteiten dan gewoon door kunnen gaan, prima.
Wat is de definitie van een forens? De wegen rondom Utrecht, Amsterdam en Den Haag zijn toch bijna allemaal 100. Tevens is het zo extreem druk dat je blij mag zijn als je 100 kunt rijden....quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En schijt aan de forenzen die voor een heleboel geld (wegenbelasting, accijnzen) toch al elke dag in de file staan en veel te lang onderweg zijn.
Precies mijn idee idd. Maak daar bouwgrond van en hoppa twee vliegen in 1 klap.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:29 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
En als zo'n maatregeltje al kennelijk zo'n groot verschil maakt, waarom dan niet de portemonnee trekken en per direct wat boeren uitkopen voor een bedrag dat ze niet zullen weigeren? Dan bespaar je waarschijnlijk veel meer en ben je voor jaren van dit gedoe af.
Iedereen met een auto betaald wegenbelasting, en als je in de file staat kun je toch geen 130 of 100 of wat dan ook rijden. De lagere snelheid zorgt eerder voor minder files.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:23 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En schijt aan de forenzen die voor een heleboel geld (wegenbelasting, accijnzen) toch al elke dag in de file staan en veel te lang onderweg zijn.
Dit is wel een beetje de omgekeerde wereld.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Iedereen met een auto betaald wegenbelasting, en als je in de file staat kun je toch geen 130 of 100 of wat dan ook rijden. De lagere snelheid zorgt eerder voor minder files.
En als je zo ver van je werk woont dat je significant tijdwinst kunt pakken doordat je én 130 kan rijden ipv 100 over een lange afstand, woon je misschien ook wel gewoon heel erg ver van je werk. De bouw hoeft toch niet stil te liggen omdat het anders lichtjes onhandig is voor de mensen die 150km van hun werk af wonen?
In de kern van de steden misschien ligt de prijs hoog, maar ook in de Randstad staan heel veel woningen helemaal niet in de Amsterdamse grachtengordel maar gewoon in vinexwijken en dorpen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje de omgekeerde wereld.
In de Randstad zijn amper betaalbare woningen, daarom gaan mensen steeds verder weg wonen. Niet omdat ze dol zijn op autorijden.
En 0,13 procent op de stikstofdepositie. Die alleen maar zal verder zal dalen naarmate de oude diesels uit het wagenpark gaan lopen en er überhaupt een transitie naar elektrisch aan het plaatsvinden is. Totaal van de zotten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:48 schreef Red_85 het volgende:
Een winst van 0.34% op de totale co2 uitstoot.
Dit.quote:Op dinsdag 12 november 2019 10:16 schreef asco het volgende:
Hoeveel duidelijker wil je het met zo'n maatregel hebben dat de overheid het in feite ook niet meer weet?
Maargoed, trap er gerust weer in hoor. 🙄
Ik heb een vrouw die vast zit aan een 5 jarige arts specialisatie in Groningen terwijl ik zelf onderzoek doe naar kinder-oncologie en sinds de centralisatie naar het Prinses Maxima Centrum is er nog maar 1 plek in Nederland waar ik dat kan doen --> in Utrecht.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
In de kern van de steden misschien ligt de prijs hoog, maar ook in de Randstad staan heel veel woningen helemaal niet in de Amsterdamse grachtengordel maar gewoon in vinexwijken en dorpen.
Er zijn natuurlijk mensen die graag een extra grote tuin willen of iets dergelijks, en daarom heel erg ver van hun werk wonen, maar zoals ik zeg, moeten we specifiek om die mensen te pleasen dit soort maatregelen dan niet nemen?
Dan heb je een verkeerd beeld van de woningmarkt:quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
In de kern van de steden misschien ligt de prijs hoog, maar ook in de Randstad staan heel veel woningen helemaal niet in de Amsterdamse grachtengordel maar gewoon in vinexwijken en dorpen.
Er zijn natuurlijk mensen die graag een extra grote tuin willen of iets dergelijks, en daarom heel erg ver van hun werk wonen, maar zoals ik zeg, moeten we specifiek om die mensen te pleasen dit soort maatregelen dan niet nemen?
De kans dat mensen gedwongen moeten uitwijken naar goedkopere provincies is dus levensgroot en heeft in de meeste gevallen niets te maken met de keuze voor een grotere tuin.quote:Koophuis voor modale inkomens haast onbetaalbaar
De uitkomst is niet hoopgevend. Van het totale huisaanbod in Nederland is slechts 6 procent bereikbaar voor deze groep. In de provincie Utrecht is de kans welhaast verwaarloosbaar dat je met dit inkomen een koophuis gaat vinden: slechts 1 procent van het aanbod valt in de juiste prijscategorie.
In Noord-Brabant (2 procent), Noord-Holland (3 procent), Flevoland (4 procent), Zuid-Holland (5 procent) en Gelderland (5 procent) is het al niet veel beter.
Zorgwekkend
De grootste kans om een huis te vinden heeft Jan Modaal in het noorden van het land. In Groningen staat nog 24 procent van de huizen te koop voor minder dan 163.000 euro. In Friesland en Drenthe is dat respectievelijk 16 en 14 procent. Ook in Zeeland en Limburg (beide 13 procent) is er nog wel wat te vinden.
https://www.rtlz.nl/life/(...)r-randstad-groningen
Als je in Zwolle woont en naar Groningen/Utrecht moet, waarom zou je dan niet met de trein kunnen?quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:50 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw die vast zit aan een 5 jarige arts specialisatie in Groningen terwijl ik zelf onderzoek doe naar kinder-oncologie en sinds de centralisatie naar het Prinses Maxima Centrum is er nog maar 1 plek in Nederland waar ik dat kan doen --> in Utrecht.
Dus heel veel meer keus dan in Zwolle wonen tussen Groningen en Utrecht in hebben we dan niet. Of we zouden uit elkaar moeten gaan wonen.
Ik ben geen uitzondering. In hoog-opgeleid Nederland ken ik tal van dergelijke voorbeelden.
Zal meer effect hebben.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer zijn de kerncentrales af?
Jij combineert nu mensen met een modaal inkomen, met mensen die elke dag 150km heen en terug rijden. Voor mensen met een modaal inkomen is dat ook al bijna onbetaalbaar...quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerd beeld van de woningmarkt:
Omdat op dat traject al een hoop gekloot is en de ns dat al jaren links laat liggen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je in Zwolle woont en naar Groningen/Utrecht moet, waarom zou je dan niet met de trein kunnen?
Uitstoot.quote:
Welk van de 2 trajecten heb je het over? En dan kan de overheid toch gewoon extra investeren in de belangrijkste treinsporen - dat gebeurd sowieso al. De frequentie op Utrecht - Amersfoort en later Zwolle gaat ook in de nabije toekomst al extra omhoog.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Omdat op dat traject al een hoop gekloot is en de ns dat al jaren links laat liggen.
Heen en weer rijden met een auto is daarentegen gratis.quote:Daarbij is ns monsterlijk duur.
Uitstoot waarvan? Stikstof?quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Uitstoot.
Geen vragen stellen naar de bekende weg.
Nooit gehoord van reiskostenvergoeding zeker.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:57 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij combineert nu mensen met een modaal inkomen, met mensen die elke dag 150km heen en terug rijden. Voor mensen met een modaal inkomen is dat ook al bijna onbetaalbaar...
Mensen die een modaal inkomen hebben, werken meestal niet op de banen waar je reiskostenvergoeding door kunt trekken tot hoe ver je maar woont. Je combineert 2 situaties die gezamenlijk niet veelvoorkomend zijn.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit gehoord van reiskostenvergoeding zeker.
Jij doet het onterecht voorkomen als een keuze, als je maar X bedrag aan hypotheek kunt krijgen bij de bank er amper tot geen aanbod is, vrije sector huren is onbetaalbaar is moet je wel kijken naar alternatieven.
Toekomst. Nu nog blijkbaar niet. Gezien dat ze dus willen investeren.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:00 schreef VoMy het volgende:
[..]
Welk van de 2 trajecten heb je het over? En dan kan de overheid toch gewoon extra investeren in de belangrijkste treinsporen - dat gebeurd sowieso al. De frequentie op Utrecht - Amersfoort en later Zwolle gaat ook in de nabije toekomst al extra omhoog.
[..]
Heen en weer rijden met een auto is daarentegen gratis.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:04 schreef Nattekat het volgende:
Deze 0,1% stikstof uitstoot reductie is mede mogelijk gemaakt door symboolpolitiek.
Vet comfortabel, in de file staan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:05 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daarbij is je auto een stuk comfortabeler en sneller. Op welk traject dan ook.
Reiskostenvergoeding is in de meeste gevallen gewoon een CAO-aangelegenheid. Wel zitten er limieten aan, die je als je echt ver weg gaat wonen ruimschoots zou overtreffen. Aan de andere kant moet je wat als je in de buurt niks kunt kopen. Ik heb jonge collega's die op of net onder modaal zitten (werk in Diemen) en noodgedwongen moeten uitwijken naar Lelystad en verder, omdat de prijzen in Almere ook al de pan uit rijzen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mensen die een modaal inkomen hebben, werken meestal niet op de banen waar je reiskostenvergoeding door kunt trekken tot hoe ver je maar woont. Je combineert 2 situaties die gezamenlijk niet veelvoorkomend zijn.
Juist mensen met een hoog salaris en een genereuze reiskostenvergoeding (of lease-auto), twee dingen die nogal gecorreleerd zijn aan elkaar, gaan verder van hun werk af wonen, omdat dat nu toch vergoed wordt en ze dan extra ruim kunnen wonen.
Maar ik had het over een veel grotere orde dan 100 per dag. Als je 50km heen, 50km terug moet rijden naar een van die drukke steden, dan gaat het snelheidsverschil 100/130 namelijk toch amper verschil maken, omdat je maar een heel beperkt aantal kilometers die 130 kan aantikken.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Reiskostenvergoeding is in de meeste gevallen gewoon een CAO-aangelegenheid. Wel zitten er limieten aan, die je als je echt ver weg gaat wonen ruimschoots zou overtreffen. Aan de andere kant moet je wat als je in de buurt niks kunt kopen. Ik heb jonge collega's die op of net onder modaal zitten (werk in Diemen) en noodgedwongen moeten uitwijken naar Lelystad en verder, omdat de prijzen in Almere ook al de pan uit rijzen.
Jij doet het onterecht voorkomen als een keuze, als er amper tot geen aanbod is qua woningen moet je wel verder weg gaan wonen.
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ndgemeenten-a1604530
Dan zit je zo aan 100 kilometer of meer per dag. Dat zijn echt geen excessen.
Vet comfortabel, niet in de file staan.quote:
Dat komt omdat er veel van die trajecten de maximumsnelheid geen 130 is.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar ik had het over een veel grotere orde dan 100 per dag. Als je 50km heen, 50km terug moet rijden naar een van die drukke steden, dan gaat het snelheidsverschil 100/130 namelijk toch amper verschil maken, omdat je maar een heel beperkt aantal kilometers die 130 kan aantikken.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vet comfortabel, in de file staan.
Treinreizen staat echt niveau's boven autorijden qua comfort. Het enige wat autorijden comfortabeler kan maken, is als je een chauffeur zou hebben.
Nachtdiensten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Als je in Zwolle woont en naar Groningen/Utrecht moet, waarom zou je dan niet met de trein kunnen?
Die heeft sowieso geen idee dat Zwolle - Groningen maar een keer half uur gaat en ook nog eens regelmatig flinke vertraging heeft. Bovenop een bizar hoge prijs tijdens de spits.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:25 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Nachtdiensten.
Maar trein wordt ook zeker gebruik van gemaakt hoor.
Oh ja dat ben ik wel met je eens. Ik begreep die 150 als totaal, dat zijn er genoeg die dat elke dag doen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:20 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar ik had het over een veel grotere orde dan 100 per dag. Als je 50km heen, 50km terug moet rijden naar een van die drukke steden, dan gaat het snelheidsverschil 100/130 namelijk toch amper verschil maken, omdat je maar een heel beperkt aantal kilometers die 130 kan aantikken.
Mijn opmerking was dan ook dat áls je zover van je werk zou wonen dat het veel verschil maakt of je 100 of 130 rijdt (bijv. 150km heen, 150km terug), dat je dan wellicht te ver van je werk woont - en dat die groep zo klein is, dat je je af moet vragen of je daar je verkeersmaatregelen op moet afstemmen.
Hahahahahaquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:07 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vet comfortabel, in de file staan.
Treinreizen staat echt niveau's boven autorijden qua comfort. Het enige wat autorijden comfortabeler kan maken, is als je een chauffeur zou hebben.
Vraag me af wat het waarheidsgehalte is. Want de bron is de enige bron welke er melding van maakt op het moment.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:14 schreef vosss het volgende:
Wacht even. Is deze debiele maatregel er serieus al door???!
Tuurlijk niet man. Het gros boeit het in de praktijk geen reet of ze nou 100 of 130 rijden. Ben je ook zo weer aan gewend.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Vraag me af wat het waarheidsgehalte is. Want de bron is de enige bron welke er melding van maakt op het moment.
Dit is serieus zo'n bizarre maatregel, welke impopulair is en weinig toegevoegde waarde heeft, dat dit echt hele grote politieke gevolgen gaat hebben. Niet nu, maar bij de volgende verkiezingen.
Ofwel, dit is politieke zelfmoord van de vvd.
Droom verder, treinreizen is echt prima. Ga gerust in je koekblik in een file staan als je alleen daar gelukkig van wordt.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hahahahaha
Confortabel man, trein reizen in NL.
Liever in mijn eigen auto in de file, dan een vertraagde stilstaande trein, vol met ander volk waar ik niets mee te maken wil hebben, welke niet vooruit komt.
Nee. Heb mijn deel wel gehad met de ns.
Wat lul jij nu weer voor onzin?quote:Op dinsdag 12 november 2019 11:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
In de kern van de steden misschien ligt de prijs hoog, maar ook in de Randstad staan heel veel woningen helemaal niet in de Amsterdamse grachtengordel maar gewoon in vinexwijken en dorpen.
Treinrijden in de randstad is gewoon aids, en dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Droom verder, treinreizen is echt prima. Ga gerust in je koekblik in een file staan als je alleen daar gelukkig van wordt.
Ja, want Osdorp is de enige niet-stedelijke plek in de Randstad waar je kan wonen dus dit bewijst alles.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:56 schreef 75020 het volgende:
[..]
Wat lul jij nu weer voor onzin?![]()
Ik woonde tot vorig jaar in Amsterdam Osdorp de Aker. Mijn huis had ik in een paar dagen voor een bedrag verkocht waarbij ik me de ballen uit de broek lachte. Omdat binnen de grachtengordel onbetaalbaar is geworden gaat het daarbuiten ook hard wat de prijs ook weer asociaal opdrijft.
En bijna duurder dan gwn met auto gaan met eigen muziek, verwarming. Trein gaat natuurlijk ook van deur tot deurquote:Op dinsdag 12 november 2019 12:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Treinrijden in de randstad is gewoon aids, en dat weet iedereen.
Maar dat is niet waar.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Treinrijden in de randstad is gewoon aids, en dat weet iedereen.
In jouw fantasiewereldje misschienquote:
Interpretatie-afhankelijk als jij graag in een vieze stoel wil zitten en daar te veel voor betaaltquote:
Bel Den Haag en zeg dat ze rekening moeten houden met je idiote vooroordelen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:23 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik rijd liever zelf in een dikke bak dan dat ik op een vieze stoel tussen allerlei kutvolk moet zitten
Wat is er mis met treinreizen dan? Kom dan met iets...quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
In jouw fantasiewereldje misschien.
Dan ga jij lekker met de trein en ik met de auto. Treinen zijn voor paupers en tokkies.quote:Op dinsdag 12 november 2019 12:59 schreef VoMy het volgende:
[..]
Bel Den Haag en zeg dat ze rekening moeten houden met je idiote vooroordelen.
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 12 november 2019 13:01 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Dan ga jij lekker met de trein en ik met de auto. Treinen zijn voor paupers en tokkies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |