Dit, Lonaa. Dit. Ik heb jaaaaaren lang een heel fijn kussen gehad. En toen werd ik steeds vervelender wakker incl stijve nek, hoofdpijn, groggy gevoel etc. Kussen vervangen en alle klachten zijn wegquote:
Ach verder heb ik alles wat ik kan wensen. Dan zou ik geld vragen, nu kunnen mijn ouders/man ook echt iets geven.quote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het echt heel suf om een stofzuiger voor je verjaardag te vragen. Dat is toch gewoon iets voor je gezamenlijke huishouden dat je koopt wanneer het nodig is en geen kadoNet als kinderen die vroeger een jas voor hun verjaardag krijgen. Ik vond dat echt zielig.
Dat neemt niet weg dat een fijne stofzuiger uitermate prettig is.
Nu is het plaatje niet zo groot meerquote:Op maandag 11 november 2019 16:06 schreef Candaasje het volgende:
Beetje matige TT, maar ik vond een grap over zuigen te makkelijk
EDIT: het is wel een beetje een groot plaatje. Sorry
Merci!quote:Op maandag 11 november 2019 16:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nu is het plaatje niet zo groot meer
Afgelopen zaterdag. Bij https://redorchids.nl/. Vond het geen verslag waard. Allemaal net niet spannend.quote:Op maandag 11 november 2019 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
@:golfer, jullie waren uit eten geweest vorige week toch? Was het wat, geen verslagje?
Kom hier werken, 23.3 grquote:Op maandag 11 november 2019 16:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jongens ik heb het koud. Heb alvast mijn thermo kleding maar aangedaan...
Oh lekker warmquote:
Loebes is al een paar dagen hyper. Rondje in het bos heeft voor nu even geholpen hij ligt nu te slapen.quote:Op maandag 11 november 2019 16:31 schreef Lonaa het volgende:
Gaat het stormen ofzo? Muppet is niet te doen. Supervervelend. Blerf.
Ik wacht op de bezorging van Uitgekooktquote:Op maandag 11 november 2019 16:11 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik ga zo maar eens risotto maken.. met kip en champies.
Vandaag is echt ellende.quote:Op maandag 11 november 2019 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loebes is al een paar dagen hyper. Rondje in het bos heeft voor nu even geholpen hij ligt nu te slapen.
Ik hoop dat je geen honger hebtquote:Op maandag 11 november 2019 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wacht op de bezorging van Uitgekookt![]()
Lees net dat ze "tussen 16:00 en 22:00" denken te komen
Je weet dat je een pup in huis hebt als..quote:Op maandag 11 november 2019 16:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Vandaag is echt ellende.Rellen in huis, al 2 x over het kleed gezeken, achter poes aan, achter andere poes aan, trekken aan de riem, alles in d'r bek pakken, blerf.
Wij kregen daarna nog een mailtje met een meer precieze bezorgtijd. (16:33 en 18:03) Kwam keurig om 17:45quote:Op maandag 11 november 2019 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Is dat spul van Uitgekookt eigenlijk vooral een acceptabele hap voer of echt lekker eigenlijk?quote:Op maandag 11 november 2019 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jammer, vind het altijd leuk om te lezen..quote:Op maandag 11 november 2019 16:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag. Bij https://redorchids.nl/. Vond het geen verslag waard. Allemaal net niet spannend.
Zo'n mailtje heb ik nog niet gehad. En het bezorgwindow is al ingegaan.quote:Op maandag 11 november 2019 16:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij kregen daarna nog een mailtje met een meer precieze bezorgtijd. (16:33 en 18:03) Kwam keurig om 17:45
Maar echt hoorquote:Op maandag 11 november 2019 16:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je weet dat je een pup in huis hebt als..
Mja het is ook wel onstuimig buiten. Kreeg ook al een excuus appje van de buurvrouw dat het buurjongetje zoo druk was. Ik was mij idd al aan het afvragen of de buren iets aan het verbouwen waren
Dat hoop ik nog voor middernacht te gaan ontdekken.quote:Op maandag 11 november 2019 16:43 schreef minilot het volgende:
[..]
Is dat spul van Uitgekookt eigenlijk vooral een acceptabele hap voer of echt lekker eigenlijk?
B. had 2 prima maaltijden, ik 1 goede en 1 mindere.quote:Op maandag 11 november 2019 16:43 schreef minilot het volgende:
Is dat spul van Uitgekookt eigenlijk vooral een acceptabele hap voer of echt lekker eigenlijk?
Enige keer dat wij in Alkmaar aten is alweer 9 jaar geleden:quote:Op maandag 11 november 2019 16:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ben nu op zoek naar een restaurant in Alkmaar... Meneer wil geen verrassingsmenu ofzo, geen schelpdieren, geen wild, geen rundvlees.
Maar hij zegt constant dat hij niet moeilijk is met uit eten, dat ik dat ben
Zie nu net dat ik 100 euro heb via staatsloterij... ik ga verder zoeken met restaurants
Awwwwquote:Op maandag 11 november 2019 16:53 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ben aan het spijbelen.
Ruim voor 5 uur vertrokken, hoofd wil niet meer nadenken. Afgelopen week 6 dagen gewerkt ipv 4. Blijkbaar ben ik een watje geworden dat ik daar stuk van ga.
Tofquote:Op maandag 11 november 2019 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
Operatie is goed gegaan![]()
Nu gauw ff eten bij schoonouders en dan mogen we op bezoek en horen we of ze naar huis mag.
Mooi zo.quote:Op maandag 11 november 2019 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
Nu gauw ff eten bij schoonouders en dan mogen we op bezoek en horen we of ze naar huis mag.
quote:Op maandag 11 november 2019 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
Mooiquote:Op maandag 11 november 2019 16:55 schreef FranticDJ het volgende:
Niet heel gek toch, zeker niet na alles wat je ook nog af moest zien te krijgen. Lukte dat wel?quote:Op maandag 11 november 2019 16:53 schreef Zilverberk het volgende:
Ik ben aan het spijbelen.
Ruim voor 5 uur vertrokken, hoofd wil niet meer nadenken. Afgelopen week 6 dagen gewerkt ipv 4. Blijkbaar ben ik een watje geworden dat ik daar stuk van ga.
Blij ei jij ja?quote:Op maandag 11 november 2019 16:42 schreef minilot het volgende:
Weekendnapret. TofheidHele maandag nu al op wolkjes aan het lopen.
Maar dan had je geen prachtige vuurwerkshow in begin November...quote:Op maandag 11 november 2019 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Waarom mag ik bij geen enkele webshop achteraf betalen? Ik wil in een andere wijk wonen.
Is af ja. Na lunchtijd pas.quote:Op maandag 11 november 2019 16:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet heel gek toch, zeker niet na alles wat je ook nog af moest zien te krijgen. Lukte dat wel?
Ik betaal via Bol altijd alles achteraf. B. idem bij BonPrix.quote:Op maandag 11 november 2019 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Waarom mag ik bij geen enkele webshop achteraf betalen? Ik wil in een andere wijk wonen.
Die prachtige vuurwerkshow was in mei.quote:Op maandag 11 november 2019 16:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dan had je geen prachtige vuurwerkshow in begin November...
Er zijn webshops die bepaalde wijken uitsluiten van achteraf betalen ja. Wegens veel wanbetalers in die wijk.quote:Op maandag 11 november 2019 17:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik betaal via Bol altijd alles achteraf. B. idem bij BonPrix.
Oh, is dat wij- en buurt-gebonden?
Ik heb het over het beblafbare vuurwerk van daarnetquote:Op maandag 11 november 2019 17:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die prachtige vuurwerkshow was in mei.
Ligt dat serieus aan de wijk?quote:Op maandag 11 november 2019 16:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik dacht dat jullie er op vooruit waren gegaanquote:Op maandag 11 november 2019 17:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn webshops die bepaalde wijken uitsluiten van achteraf betalen ja. Wegens veel wanbetalers in die wijk.
Ik kon bij de Wehkamp altijd achteraf betalen. Net adreswijziging doorgegeven, nope.
Vragen of ze voor jou wegens goeie klant een uitzondering willen maken en anders nooit meer wat bestellen daarquote:Op maandag 11 november 2019 17:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er zijn webshops die bepaalde wijken uitsluiten van achteraf betalen ja. Wegens veel wanbetalers in die wijk.
Ik kon bij de Wehkamp altijd achteraf betalen. Net adreswijziging doorgegeven, nope.
Postcodequote:Op maandag 11 november 2019 17:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt dat serieus aan de wijk?
Als je nou je factuuradres aanpast?
Oh. Ja. Naja, vuurwerk van t kamp is overal in Enschede te zien, dat is het beste vuurwerk.quote:Op maandag 11 november 2019 17:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik heb het over het beblafbare vuurwerk van daarnet
Dit was vroeger al zoquote:Op maandag 11 november 2019 17:01 schreef Lonaa het volgende:
Van de ene matige buurt naar de ander.quote:Op maandag 11 november 2019 17:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie er op vooruit waren gegaan
Huis zelf is toch de enorme verbetering?quote:
Dat weten de webshops niet.quote:Op maandag 11 november 2019 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huis zelf is toch de enorme verbetering?
Dan woon ik in een net dorp blijkbaar. Of zullen ze ook naar de letters kijkenquote:
quote:Op maandag 11 november 2019 17:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huis zelf is toch de enorme verbetering?
Dit ja.quote:
Ja, letters. Ik had al 7545 en nu weer. Alleen andere letters.quote:Op maandag 11 november 2019 17:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan woon ik in een net dorp blijkbaar. Of zullen ze ook naar de letters kijken
Dan ben ik wel uitgekookt jaquote:Op maandag 11 november 2019 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zet je factuuradres toch op het adres van je ouders of die van F?quote:Op maandag 11 november 2019 17:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, letters. Ik had al 7545 en nu weer. Alleen andere letters.
Oh, F zn werk zou nog wel kunnen.quote:Op maandag 11 november 2019 17:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan zet je factuuradres toch op het adres van je ouders of die van F?
Je kunt ze invriezenquote:Op maandag 11 november 2019 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja ik kan wel wat anders nemen, maar dan komt het schema in gevaar. Het zijn 4 maaltijden en woensdag ga ik al buiten de deur eten.
Redenen genoeg om hangry te zijn ja.quote:Op maandag 11 november 2019 17:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens ben/was ik hangry. Eerste eten sinds ontbijt gaat er nu in.
En dan helpt het niet als je vergaderruimte niet warm te stoken is én de helft van het meubilair ontbreekt![]()
Natuurlijk niemand te bereiken nu.
Ik zat er al langer aan te denken maar dit is de druppel en tijd voor een gesprekje met verhuurder.
De bezorgtijden was ook wat bij tegenhield.quote:Op maandag 11 november 2019 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mij ook. Kan er moeilijk vrij voor nemenquote:Op maandag 11 november 2019 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De bezorgtijden was ook wat bij tegenhield.
Aaah, voor alles een eerste keerquote:Op maandag 11 november 2019 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hoop ik nog voor middernacht te gaan ontdekken.
Ik ken mezelf... nu eerst eten erin, lijstje maken met de punten, en dan een nachtje slapen zodat ik niet als een tsunami over verhuurder heen daal, want dat is ook niet echt constructief. Het is een schat, maar alles gaat zo.... onhandig.quote:Op maandag 11 november 2019 17:26 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Redenen genoeg om hangry te zijn ja.
Bejaarden hebben dat probleem nietquote:Op maandag 11 november 2019 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Kan er moeilijk vrij voor nemen
Fijn Frantic dat het goedgegaan is.
Er staat ook op de website dat je een bevestiging krijgt van hoe laat ze komen. Die heb ik dus nooit gehad (ook niet in mijn spambox etc). Begin me nu af te vragen of ze überhaupt wel gaan komen. Ben er eigenlijk nu alweer klaar mee.quote:Op maandag 11 november 2019 17:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Aaah, voor alles een eerste keerBenieuwd naar de review!
Heeft al een paar dagen geleden gestaan:quote:Op maandag 11 november 2019 17:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bejaarden hebben dat probleem niet
Ben erg benieuwd naar de reviews
quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:29 schreef Blues het volgende:
Vanavond de eerste 2 maaltijden van uitgekookt.nl uitgeprobeerd.
Doos met de 4 maaltijden (2pers 2 dagen)
[ afbeelding ]
De maaltijden (worden gekoeld geleverd)
[ afbeelding ]
golfer had de sla/krieltjes/rollade met honing mosterdsaus en ik de lasagne geitenkaas/spinazie.
Gemiddeld een 8.5. Lekker vers, ruikt lekker, smaakt goed, veel groente en goed gekruid.
Volgens mij sturen ze nooit de rekening per post. Tenminste, dat hoop ik nietquote:
Hč lekker is datquote:Op maandag 11 november 2019 16:42 schreef minilot het volgende:
Weekendnapret. TofheidHele maandag nu al op wolkjes aan het lopen.
Die van jullie had ik gelezen en op gereageerd. Ik bedoelde dan ook Fles.quote:Op maandag 11 november 2019 17:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft al een paar dagen geleden gestaan:
[..]
Die krijg je gewoon in de mail.quote:Op maandag 11 november 2019 17:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij sturen ze nooit de rekening per post. Tenminste, dat hoop ik niet
Geen flespompoen?quote:Op maandag 11 november 2019 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles heeft net al een frikandel op. En een appel. En nog een bakje rauwe waspeen staan.
1x vooruit betaald voor een Kitchenaid mixer.quote:Op maandag 11 november 2019 18:13 schreef Lot_1 het volgende:
Waarom willen jullie achteraf betalen bij een webshop?ik kom niet eens op dat idee.
Oi, bij een KitchenAid ben je dan ook wel veel geld kwijt ja. Goed argumentquote:Op maandag 11 november 2019 18:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1x vooruit betaald voor een Kitchenaid mixer.
Webshop failliet. Mixer niet gehad. Geld ook niet.
Sindsdien achteraf betalen. Eerst product in huis, dan betalen. Dure les gehad dus
Precies, toch niet per post ook nog een keer op het factuuradres?quote:Op maandag 11 november 2019 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon in de mail.
Nee dat deden ze 10 jaar geleden nog weleens. Maar nu al lang niet meer.quote:Op maandag 11 november 2019 18:21 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Precies, toch niet per post ook nog een keer op het factuuradres?
Oh gelukkigquote:Op maandag 11 november 2019 18:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee dat deden ze 10 jaar geleden nog weleens. Maar nu al lang niet meer.
Het schijnt nog steeds erg goed te zijn.. ga wel even naar de websitequote:Op maandag 11 november 2019 16:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Enige keer dat wij in Alkmaar aten is alweer 9 jaar geleden:
https://eetrecensies.word(...)ar-18-december-2010/
Cc heeft een eigen risico van 200 euro, dus niet altijd handig.quote:Op maandag 11 november 2019 18:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dure dingen betaal ik als het even kan met mijn creditcard omdat het dan verzekerd is
Dit was een aanbieding. Goedkoper dan in de winkel in ieder geval.quote:Op maandag 11 november 2019 18:28 schreef derLudolf het volgende:
Ik heb mijn KA gewoon in de winkel gehaald. Voor hetzelfde geld als bij bol.com en met gratis glazen kom.
Maar zonder cc krijg je toch helemaal niks?quote:Op maandag 11 november 2019 18:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Cc heeft een eigen risico van 200 euro, dus niet altijd handig.
Toen zat ik verjaardag te vieren bij mijn zus in Hardenberg.. Daar konden we het zelfs zien. toen natuurlijk geen idee wat het was.quote:Op maandag 11 november 2019 17:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh. Ja. Naja, vuurwerk van t kamp is overal in Enschede te zien, dat is het beste vuurwerk.
Ja. Tenzij PayPal, die zijn ook wel okay.quote:Op maandag 11 november 2019 18:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maar zonder cc krijg je toch helemaal niks?
Ah ja heb ik ook wel een account van geloof ik. Maarja cc werkt ook. Wordt gewoon iedere maand afgeschreven dus kan dat ook niet vergeten haha.quote:Op maandag 11 november 2019 18:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Tenzij PayPal, die zijn ook wel okay.
quote:Op maandag 11 november 2019 18:23 schreef Candaasje het volgende:
Ik kwam chocomuizen/kikkers tegen. Nu natuurlijk misselijk
Fijn Frantic dat het goed is gegaan met Equote:Op maandag 11 november 2019 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]zo fan van
Momenteel bleken die van de Lidl het lekkerst geloof ik. AH was prut (lees: keihard).
Ah, ik was bij de Jumbo. Volgens mij wel prima, maar ik heb al jaren geen andere op dus ik kan niet helemaal vergelijkenquote:Op maandag 11 november 2019 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]zo fan van
Momenteel bleken die van de Lidl het lekkerst geloof ik. AH was prut (lees: keihard).
Mental note... geen kikkers van de AH.quote:Op maandag 11 november 2019 18:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]zo fan van
Niets over fietskoeriers of wat ook. Leugens dus. Het is dat ik al betaald heb anders had ik hem met doos en al weer teruggestuurd. Ik ga nu wat anders maken. Opsodemieteren met deze ongeinquote:Elke maandag- en donderdagochtend sturen wij voor de komende leverdagen een bericht uit met de bezorgtijden binnen een tijdvak van maximaal 3 uur
Hmm balenquote:Op maandag 11 november 2019 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee hier stoppen we mee.
De chatbot begrijpt de vraag niet helemaal en verwijst door naar het telefoonnummer, ik bel het telefoonnummer en ik hang eerst 5 minuten in de wacht en vervolgens komt er een lulverhaal over fietskoeriers die sinds deze week niet meer aangeven hoe laat ze ongeveer bij je zijn. Dat wist Uitgekookt wel, maar dat is helaas jammer excuses misverstand niet aan u doorgegeven. En jah de fietskoeriers maken hun eigen planning dus behalve dat het niet doorgegeven is, is ook nog steeds niet aan te geven wanneer tussen 16 en 22 uur ze er zullen zijn.
En dat op https://uitgekookt.nl/levertijden-en-bezorgkosten dan staat
[..]
Niets over fietskoeriers of wat ook. Leugens dus. Het is dat ik al betaald heb anders had ik hem met doos en al weer teruggestuurd. Ik ga nu wat anders maken. Opsodemieteren met deze ongein
Komt matig uit en ik weet niet welke maat ik heb dus een deel zal vast terug moeten.quote:Op maandag 11 november 2019 18:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Toen zat ik verjaardag te vieren bij mijn zus in Hardenberg.. Daar konden we het zelfs zien. toen natuurlijk geen idee wat het was.
Waarom betaal je niet vooraf?, betalen moet je toch?
Bejaardenquote:Op maandag 11 november 2019 18:55 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm balen
Onhandig ook... weinig mensen die rekening kunnen houden met 16-22 lijkt me.
Als je werkt is dat al geen optie.
Ik probeer het over 65 jaar nog wel een keertje.quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer het over 65 jaar nog wel een keertje.
Mooi. Dan ben ik 111 dus dat gaat wel lukkenquote:Op maandag 11 november 2019 18:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]zijn ze vast wat gaan doen met de kritiek op de bezorging
Nope. Het bezorgwindow is net op de helft. Ik heb een baguette met paprika en salami in de airfryer liggen nu. Sinaasappelkwark toe.quote:Op maandag 11 november 2019 19:02 schreef Lot_1 het volgende:
Was het eten er nog niet Flash? Frustrerend.
En dom van uitgekookt, want juist betrouwbare bezorging zorgt voor klantenbinding, zou ik zeggen.
Stomheid van uitgekooktquote:Op maandag 11 november 2019 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nope. Het bezorgwindow is net op de helft. Ik heb een baguette met paprika en salami in de airfryer liggen nu. Sinaasappelkwark toe.
17 graden is wel fris ja. Mijn ouders hebben de woonkamer op 18 graden en dat vind ik eigenlijk wel een ondergrens voor als je een tijdje stil moet zitten.quote:Op maandag 11 november 2019 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kantoormeubilair weer terug![]()
Nu nog warmte regelen, al vond collega het niet koud. Dadelijk maar eens mening peilen bij de deelnemers. Ondanks vloerverwarming lijkt 17 graden mij namelijk ook objectief fris. Maar wellicht ben ik een koukleum.
Heb je de bezorg-fiets doorgekeken?quote:Op maandag 11 november 2019 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, daar is het eten. Doos in de koelkast gegooid, ik kijk morgenavond wel verder.
De wiezemoeder?quote:Op maandag 11 november 2019 19:16 schreef Barreltje het volgende:
Heb je de bezorg-fiets doorgekeken?
Begrijp ik nou goed dat je vandaag uit was gegaan van 16-22 en dat je nijdig werd toen je hier las dat iemand een concreter tijdsvak kreeg?quote:Op maandag 11 november 2019 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, daar is het eten. Doos in de koelkast gegooid, ik kijk morgenavond wel verder.
Nee, ik was er vanuit gegaan dat het vandaag zou worden. en toen ging ik kijken, 16-22 nou hmm niet erg handig bla maar toen begreep ik dat ik een wat krappere indicatie zou krijgen. Okee prima, zo gaat het met picnic ook, fijn, dat wil ikquote:Op maandag 11 november 2019 19:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je vandaag uit was gegaan van 16-22 en dat je nijdig werd toen je hier las dat iemand een concreter tijdsvak kreeg?
Ook belangrijk werkquote:Op maandag 11 november 2019 19:24 schreef fietsie het volgende:
Ik ben alvast begonnen met de assistentie bij het wegvreten van de gescoorde snoepvoorraad
En nog niet in een piepschuim schaaltje met crimpfolie eromheen zitten.quote:Op maandag 11 november 2019 19:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ook belangrijk werk![]()
Matig Fles, ik zou er ook niet heel blij van worden geloof ik. Hoewel ze dus nog wel aardig op tijd bezorgen, hou ik niet van moeten wachten.
Zo, nou, als het aan de opvang en mij ligt verhuizen de heren lama morgen nog. Maar ik moet eerst nog even de verantwoordelijke prof eens spreken. Even wat dingen kortsluiten. En bevestigd krijgen dat de dieren nog een huis zoeken, je weet nooit natuurlijk.
Maar oi oi oi
Wordt lama gegeten in NL?quote:Op maandag 11 november 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
En nog niet in een piepschuim schaaltje met crimpfolie eromheen zitten.
Geen pijn of was t een snoepje?quote:Op maandag 11 november 2019 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De wiezemoeder?![]()
Nee. De fietskoerierster deed geen pijn aan de ogen trouwens. Maar ja.
Volgende keer zal ik er even aan likken, dan vertel ik het jequote:Op maandag 11 november 2019 19:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Geen pijn of was t een snoepje?
Of taart.quote:Op maandag 11 november 2019 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, kook er maar soep van of zo
Eerst mee uit vragen, bier erin gieten, dán pas likken.quote:Op maandag 11 november 2019 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik er even aan likken, dan vertel ik het je
Oh nee geen volgende keer![]()
Sjips. Dat bier erin, gieten, dat ontschiet me nu iedere keer...quote:Op maandag 11 november 2019 19:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Eerst mee uit vragen, bier erin gieten, dán pas likken.
Hoe vaak lik jij aan bezorgdames?quote:Op maandag 11 november 2019 19:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjips. Dat bier erin, gieten, dat ontschiet me nu iedere keer...
Ik zou zeggen, breng eens een pakje langs. Dan kan je jezelf een indruk vormen.quote:Op maandag 11 november 2019 19:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoe vaak lik jij aan bezorgdames?
Het regent. En het is donker.quote:Op maandag 11 november 2019 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, breng eens een pakje langs. Dan kan je jezelf een indruk vormen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noem je Molo nou een darmbacterie?quote:Op maandag 11 november 2019 19:39 schreef fietsie het volgende:
@:Molo
Vakantie adresje voor jou? Educatief en zulks?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 november 2019 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Smoothquote:Op maandag 11 november 2019 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 november 2019 19:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het regent. En het is donker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
I'm on a rollquote:Op maandag 11 november 2019 19:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Noem je Molo nou een darmbacterie?
[..]Die was te makkelijk.
Niet nog even in je doos kijken?quote:Op maandag 11 november 2019 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed. Toetje eten, afwas doen, bento voor morgen in orde maken. Nog wat redactionele stukjes plaatsen en een uur of tien naar bed. Wie weet zelfs nog even wat dartsen kijken.
Waarschijnlijk stiekem toch welquote:Op maandag 11 november 2019 19:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Niet nog even in je doos kijken?
De ergste boosheid is al weg.quote:Op maandag 11 november 2019 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk stiekem toch wel
Als ik er aan denk. En dat doe ik want hij staat machtig in de weg als ik de bento wil parkeren straks
En ons vermaakt.quote:Op maandag 11 november 2019 19:52 schreef minilot het volgende:
Nou, je hebt je in elk geval even lekker druk kunnen maken, Fles! Ook wat waard.
@Candaasje .....quote:Op maandag 11 november 2019 19:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Niet nog even in je doos kijken?
quote:Op maandag 11 november 2019 19:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wil jij nou in Candaasjes doos kijken?![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2019 19:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Noem je Molo nou een darmbacterie?
[..]Die was te makkelijk.
Weljaaaa. Kost zo'n hoop energie altijd.quote:
Ja ik wil die schotelquote:
Ja he?quote:Op maandag 11 november 2019 19:57 schreef minilot het volgende:
Gepofte mosterdzaadjes klinkt heerlijk fröbelig, Loon
Ook de bezorger af willen likken?quote:Op maandag 11 november 2019 20:31 schreef borisz het volgende:
Mijn doos van Uitgekookt kwam net binnen.. Morgen de eerste proberen
.
Neuhquote:Op maandag 11 november 2019 20:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook de bezorger af willen likken?
Leekquote:
De Groente, het plaatsje in Groningen of de religieuse term?quote:
Jaquote:Op maandag 11 november 2019 20:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
De Groente, het plaatsje in Groningen of de religieuse term?
Zijn pompoen en gelatine wellicht enzym technisch niet 100% compatibel?quote:Op maandag 11 november 2019 20:46 schreef Zilverberk het volgende:
Ik sta pompoenpudding te maken.
Voor een pond pompoen en een halve liter kokosmelk zouden er 4 eetlepels gelatinepoeder in moeten.
Eetlepels.
Dat klinkt mij als achterlijk veel in de oren.
Voor de mensen die blaadjes gewend zijn. Een theelepel gelatinepoeder is 3 gram, twee blaadjes. Een eetlepel is dan zo'n 9 gram, of 6 blaadjes.
4 eetlepels is dus vergelijkbaar met 24 blaadjes gelatine.![]()
Pompoen wordt gekookt, dus ik verwacht geen gedoetjes met enzymen.quote:Op maandag 11 november 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn pompoen en gelatine wellicht enzym technisch niet 100% compatibel?
Alcoholquote:Op maandag 11 november 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelatine is echt fakking raar spul. Ooit eens geëxperimenteerd met citroenwodkagelei in lege citroenschillen. Komt geen reet van terecht. Alcohol verneukt de gelstructuur compleet.
jello halenquote:Op maandag 11 november 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelatine is echt fakking raar spul. Ooit eens geëxperimenteerd met citroenwodkagelei in lege citroenschillen. Komt geen reet van terecht. Alcohol verneukt de gelstructuur compleet.
Laatste stukje kladdkaka in mijn mikquote:
quote:Op maandag 11 november 2019 21:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Laatste stukje kladdkaka in mijn mik
De rest heeft Koos opgevroten
Had jij nou uiteindelijk ook nog gemaakt?quote:Op maandag 11 november 2019 21:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo eens kijken of er nog wat te snaaien is
E. moet nog een nachtje blijven
Dat schijnt wel te lukken met gesmolten gummibeertjes. Geen garantie van mijn kant, trouwens.quote:Op maandag 11 november 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Nopequote:Op maandag 11 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Had jij nou uiteindelijk ook nog gemaakt?
Te weinig geplast..quote:En balen! Hoe komt dat?
Wel godsamme!!!!quote:Op maandag 11 november 2019 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nopewant lui
[..]
Te weinig geplast..
Van wat ik ervan begreep wel.. Ze zit ook nog zwaar onder de verdoving. 3 sneetjes met wat hechtingen, dus geen gapende wonden. Valt ook weer mee..quote:Op maandag 11 november 2019 21:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel godsamme!!!!
En naar, alhoewel het wel prettiger is natuurlijk dat ze haar goed in de gaten houden. Hopelijk morgen weer naar huis. Operatie verder goed gegaan?
Fijn dat het op die manier kon, maar herstellen moet ze er wel van natuurlijkquote:Op maandag 11 november 2019 21:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Van wat ik ervan begreep wel.. Ze zit ook nog zwaar onder de verdoving. 3 sneetjes met wat hechtingen, dus geen gapende wonden. Valt ook weer mee..
Hele lijf boven de dekens jijquote:Op maandag 11 november 2019 21:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En daarna...
* Zilverberk overweegt of het al bedtijd is.
Altijd.quote:Op maandag 11 november 2019 21:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijn dat het op die manier kon, maar herstellen moet ze er wel van natuurlijk
Beetje extra lief voor haar zijn jij he
Ik ga eens tukken, beetje te lange dag vandaag
quote:Op maandag 11 november 2019 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb al een abonnement op Disney+ genomen
Jij timed dat?quote:
Gezelligquote:Op maandag 11 november 2019 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh zijn er weer vieze gedachtes ja..
Ik zat net aan een kitkatje van de st maartenkinderen die nooit zijn geweest, ook zo mieeeerrrroetquote:Op maandag 11 november 2019 20:25 schreef fietsie het volgende:
Wat is een Mars allemachtig vies zoet als je die dingen jaren niet op hebt.
Hm ik vond ze allebei al nooit echt lekker eigenlijkquote:Op maandag 11 november 2019 22:08 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik zat net aan een kitkatje van de st maartenkinderen die nooit zijn geweest, ook zo mieeeerrrroet
Definieer vieze gedachtes.quote:Op maandag 11 november 2019 21:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh zijn er weer vieze gedachtes ja..
Flash kwam met onkuise gedachtes.. Ik dacht nou gaan we het krijgen. Maar viel tegen.quote:Op maandag 11 november 2019 22:10 schreef z80 het volgende:
[..]
Definieer vieze gedachtes.
Dan weet ik of ik er ook last van heb.
Onkuis is vies?quote:Op maandag 11 november 2019 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Flash kwam met onkuise gedachtes.. Ik dacht nou gaan we het krijgen. Maar viel tegen.
Stamppot snijbonen en dan niet eerst de snijbonen in het water zetten? Dan is zout overbodigquote:Op maandag 11 november 2019 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Anyhow.. Skiles gehad goed gesloopt. Piste was ook helemaal naar de klote en het stond vol met Belgen. Veel kamikaze pilootjes moeten ontwijken. Wel jammer want daardoor konden wij onze les niet goed doen.
Bijna bij onze Loebes. Die is bij mijn schoonouders![]()
Heeft iemand nog leuke receptjes voor iemand die weinig smaak heeft? Vanaf zondag is mijn moeder twee weken bij mij. Ze proeft niet zo goed en gooit overal het liefste een emmer zout overheen.
Ga ik dat lekker vinden? Ik vind snijbonen niet zoquote:Op maandag 11 november 2019 22:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Stamppot snijbonen en dan niet eerst de snijbonen in het water zetten? Dan is zout overbodig
Nee, maar die zijn gezouten om ze te conserveren. Liggen vaak op de groenteafdeling naast de pakjes zuurkool.quote:Op maandag 11 november 2019 22:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ga ik dat lekker vinden? Ik vind snijbonen niet zozijn die echt zo zout van zichzelf?
Ik wil trouwens niet overal veel zout aan toevoegen.. Gezien wij zelf geen pekelbek hoeven te hebben
Nog wel goede reuk? Dan eten maken dat lekker en kruidig ruikt.quote:Op maandag 11 november 2019 22:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Anyhow.. Skiles gehad goed gesloopt. Piste was ook helemaal naar de klote en het stond vol met Belgen. Veel kamikaze pilootjes moeten ontwijken. Wel jammer want daardoor konden wij onze les niet goed doen.
Bijna bij onze Loebes. Die is bij mijn schoonouders![]()
Heeft iemand nog leuke receptjes voor iemand die weinig smaak heeft? Vanaf zondag is mijn moeder twee weken bij mij. Ze proeft niet zo goed en gooit overal het liefste een emmer zout overheen.
Lekker. Geen hapjes in huis, ga maar naar bed. Avond veel gelachen, serieus gepraat en heerlijk gegetenquote:
Ik ga er naar kijken dankjewel.quote:Op maandag 11 november 2019 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn gezouten om ze te conserveren. Liggen vaak op de groenteafdeling naast de pakjes zuurkool.
Ook niet echt denk ik. Mijn moeder heeft een hersenbloeding gehad en rookt als een ketter. Dus het is allemaal een beetje anders dan normaal.quote:Op maandag 11 november 2019 22:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Nog wel goede reuk? Dan eten maken dat lekker en kruidig ruikt.
Als ik nasi maak doe ik er inderdaad ook spekjes in.quote:Op maandag 11 november 2019 22:58 schreef Tele6 het volgende:
En ik zou dingen met textuur maken. Dat het geen prutje wordt maar dat er verschillende texturen in zitten. Zoals wanneer je rijst opbakt, of uitgebakken spekjes ergens doorheen doet, of kokos/noten, of groenten die nog knapperig zijn.
Oh en hartige taart!
Haha nee, gewoon zo'n big shirt met korte mouwen.quote:Op maandag 11 november 2019 23:22 schreef Lot_1 het volgende:
Een nachthemd LS!wat voor een? Ik zie zo'n ouderwetse nachtjapon voor me.
Onwaar! Ik maakte ze voor het eerst in zo te zien 2015:quote:Op maandag 11 november 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Instant koude benen als ik het lees!quote:Op maandag 11 november 2019 23:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon zo'n big shirt met korte mouwen.
Dan deed je er gewoon niet genoeg alcohol inquote:Op dinsdag 12 november 2019 02:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Onwaar! Ik maakte ze voor het eerst in zo te zien 2015:
CUL / Zoetekauwen verzamelen! Snoep-zelfmaaktopic!
Mijnes:
[ afbeelding ]
..en daarna nog wel vaker, voor feestjes. Lukken hier juist fantastisch goed altijd
Ja ik was ook om 4 uur wakker. Nog even heerlijk uitgeslapen tot half zesquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:12 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Om 21 uur gaan slapen , om 4 uur wakker..
Nou Ja.. vanavond maar iets later gaan slapen dan...
Ja, grappig dat het voelt als “uitslapen” dan.quote:Op dinsdag 12 november 2019 06:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik was ook om 4 uur wakker. Nog even heerlijk uitgeslapen tot half zes
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 12 november 2019 07:46 schreef Aure het volgende:
Omg ik krijg een FG ontbijt vandaag voor mijn verjaardag en ik ga vrijdag ook al![]()
ik had morgen ook kunnen gaan, gelukkig had ik die afgewezen want anders was het FG overkill deze week
Nou dan zet ik hem niet bij de weg hoor. Wij hebben Diftar. Wij betalen per keer dat we de kliko aanbieden. Dat is bij mij misschien 2 keer per jaarquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:42 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh.
Ik zit in de bus, maar zonder lunch. Ik zag ineens dat ik moest rennen om dat ding te halen.Straks maar wat scoren in de kantine.
Wel de kliko buiten kunnen zetten. Die was nog niet halfvol, mijn afvalreducerende activiteiten beginnen resultaat op te leveren.
Bij diftar had ik hem ook thuisgehouden ja. Al weet ik niet of er dan ook voor PMD betaald zou moeten worden.quote:Op dinsdag 12 november 2019 07:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dan zet ik hem niet bij de weg hoor. Wij hebben Diftar. Wij betalen per keer dat we de kliko aanbieden. Dat is bij mij misschien 2 keer per jaar
Bij ons zit er een NFC (draadloze) chip in de bak zelf. Dus ze weten exact het gewicht en de eigenaar bij het legen. Maar ze doen er niets mee verder. Ik betaal gewoon 1 bedrag.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben Blink en betalen bijna net zoveel als in Eindhoven.. Maar dan komt er nog eens een extra bedrag bovenop per leging. Dus dat doen we zo min mogelijk. PMD is wel gratis. Is dat ergens betaald ja? Hoe controleren ze dat dan?
Ik hoorde van een jaargenoot dat ze bij haar het afval wegen en dat er dus mensen zijn die hun afval bij de buren in de bak doen. Moesten al die kliko's op slot.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons zit er een NFC (draadloze) chip in de bak zelf. Dus ze weten exact het gewicht en de eigenaar bij het legen. Maar ze doen er niets mee verder. Ik betaal gewoon 1 bedrag.
Niet door onregelmatige dienstenquote:Op dinsdag 12 november 2019 07:40 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, grappig dat het voelt als “uitslapen” dan.
@:Barrel..is het slaapritme kapot door onregelmatige diensten?nachtdiensten?
Men zegt wel eens dat ouwe mensen slechter slapen, godenzijdank (nog) geen last van.
Goeiemorgen allen.
Hebben jullie plannen voor vandaag?
straks ga ik nog meer Sint boeken ophalen en uitstallen in de bieb, want we ‘mogen’ los daarmee. Insert Sint plaatje.
Heb nog nooit zoute snijbonen gehad..quote:Op maandag 11 november 2019 22:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee, maar die zijn gezouten om ze te conserveren. Liggen vaak op de groenteafdeling naast de pakjes zuurkool.
Het is beetje net als zuurkool.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog nooit zoute snijbonen gehad..
Maar goed, ik haal ze altijd uit de diepvries.
Ja maar dat is in een bak. Dus jullie hebben PMD bakken? Wij hebben hier zakken namelijk.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Bij ons zit er een NFC (draadloze) chip in de bak zelf. Dus ze weten exact het gewicht en de eigenaar bij het legen. Maar ze doen er niets mee verder. Ik betaal gewoon 1 bedrag.
Hier zijn er ondergrondse containers met pas, zonder betaling voor restafval.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:05 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier Gewoon ondergrondse containers buiten.
En mensen vinden het nu al ingewikkeld om spullen er in te gooien ipv ernaast..
dus de containers met pas waarbij je betaald per zak zullen voorlopig nog wel op zich laten wachten vermoed ik.
PMD, grof afval en groen afval zitten in bakken. Papier en glas halen ze langs de weg op.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja maar dat is in een bak. Dus jullie hebben PMD bakken? Wij hebben hier zakken namelijk.
Supermarkten waar veel bejaarden komen zoals de buurt Coop ofzo, ligt het welquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is beetje net als zuurkool.
Gewoon ouderwets conserveren.
Maar dan met zout ipv zuur.
Je moet ze flink spoelen... en dan stampot van maken. Is echt heel erg lekker.
Maar ik heb het al een aantal jaar niet meer in de supermarkt gezien helaas.
Nog nooit gezienquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het is beetje net als zuurkool.
Gewoon ouderwets conserveren.
Maar dan met zout ipv zuur.
Je moet ze flink spoelen... en dan stampot van maken. Is echt heel erg lekker.
Maar ik heb het al een aantal jaar niet meer in de supermarkt gezien helaas.
Nope.. die verkochten het tot een jaar of 3 terug... en sinds die tijd niet meerquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Supermarkten waar veel bejaarden komen zoals de buurt Coop ofzo, ligt het wel
Ik vind het niet te doen trouwens
Waaien heel de straat door enzulks..quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
PMD bak lijkt mij wel handig. Die plastic zakken gaan echt stinken op een gegeven moment zeker in de zomer.
En zo'n bak stinkt niet?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:17 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
PMD bak lijkt mij wel handig. Die plastic zakken gaan echt stinken op een gegeven moment zeker in de zomer.
Dan vragen of Ludolf wat opstuurt naar jequote:Op dinsdag 12 november 2019 08:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nope.. die verkochten het tot een jaar of 3 terug... en sinds die tijd niet meer
Dat ookquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Waaien heel de straat door enzulks..
er zit te moeten deksel op en staat niet in de garage. De zakken bewaar ik in de garage want de vogels pikken ze anders stuk en dan ligt de ellende door heel de tuin.quote:
Bij ons staan overal in het durp van die persbakken waar je het in kunt flikkeren. Helemaal ideaal. Vuil bij/in je huis bewarenquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat ook
[..]
er zit te moeten deksel op en staat niet in de garage. De zakken bewaar ik in de garage want de vogels pikken ze anders stuk en dan ligt de ellende door heel de tuin.
Mja dit was vandeweek dus...quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hier zijn er ondergrondse containers met pas, zonder betaling voor restafval.
PMD, papier en GFT gaat in kliko's die zonder kosten worden geleegd. In de wijk staan ook nog bovengrondse containers voor PMD, papier, glas en textiel, ook zonder kosten.
En gelukkig snappen mijn wijkgenoten het concept daarvan, vrijwel al het afval gaat in de bakken. Alleen grofvuil staat wel eens aan de stoeprand.
Hier staat ie in de zomer naast de GFT-bak te meuren, gezellig in de voortuin.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat ook
[..]
er zit te moeten deksel op en staat niet in de garage. De zakken bewaar ik in de garage want de vogels pikken ze anders stuk en dan ligt de ellende door heel de tuin.
Valt reuze mee. Als het erg wordt, scheutje lavendel badolie.quote:Op dinsdag 12 november 2019 07:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Bij diftar had ik hem ook thuisgehouden ja. Al weet ik niet of er dan ook voor PMD betaald zou moeten worden.
Hoe hanteer jij de stank van 6-maanden-oud afval eigenlijk? Bak dichtkitten?
Jezus Christus wat een pauperzooi zo. Kennen ze daar het begrip 'stort' of grofvuil niet?quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dit was vandeweek dus...
ik gok dat een pas (zelfs als ie niet betaald is..) geen vooruitgang is wat dit betreft.
Grote grap is dat hij dan dus ook niet geleegd word.. want dat kan nu niet.
[ afbeelding ]
Da's grofvuil, dat is al helemaal asociaal om zo te dumpen.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:21 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja dit was vandeweek dus...
ik gok dat een pas (zelfs als ie niet betaald is..) geen vooruitgang is wat dit betreft.
Grote grap is dat hij dan dus ook niet geleegd word.. want dat kan nu niet.
[ afbeelding ]
Nou het bestaat wel.. maar kennelijk is het voor sommige mensen echt heel ingewikkeld.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Jezus Christus wat een pauperzooi zo. Kennen ze daar het begrip 'stort' of grofvuil niet?
Bij ons ook.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:27 schreef FranticDJ het volgende:
Grofvuil mag bij ons alleen zo aan de straat na een ophaal afspraak te maken. / maandelijks rijden ze volgens mij nog rond om grofvuil op te halen.
Oh!!quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan vragen of Ludolf wat opstuurt naar je
Ik zie dat hier alleen soms bij de flats met Turken en Marokkanen gebeuren, daar zoeken ze wel zoveel mogelijk uit wie dat gedaan heeft, wat iets helpt. Maar blijft debiel asociaal.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou het bestaat wel.. maar kennelijk is het voor sommige mensen echt heel ingewikkeld.
En als ie vol zit met zakken... stapelen ze gewoon naast de container door. En zoals Rotterdam betaamt stikt het hier van de meeuwen... dus ik moet bekennen dat ik dan toch liever grof vuil heb.
Onze burgerblauw mannen maken er altijd melding van als ze het weten...
maarja dat lost de oorzaak dus niet op.
Want de oorzaak is gewoon lui tuig dat het geen flikker interesseert.
Ideaal.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij ons staan overal in het durp van die persbakken waar je het in kunt flikkeren. Helemaal ideaal. Vuil bij/in je huis bewaren
Toen ik nog in de Coolhaven woonde was dat ookquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals bij de Bijlmerflats waar mijn man ooit woonde was echt te erg, daar flikkerden 'mensem' gewoon alles zo hoppa van het balkon af. Bankstellen, tv's, vieze luiers, vuilniszakken etc.
Oplossing van de gemeente: elke dag een wagen langssturen vol mannen die het van onderaan de flat in de grofvuilwagen gooiden. Topppp
![]()
![]()
![]()
Ja dat was in die tijd ook zo'n typische asowijk vol paupersquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Toen ik nog in de Coolhaven woonde was dat ook
Genoeg om loeidronken van te wordenquote:Op dinsdag 12 november 2019 06:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan deed je er gewoon niet genoeg alcohol in
Ben er al eh... 12 jaar wegquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat was in die tijd ook zo'n typische asowijk vol paupers
Ernstig aan het veryuppen nu dacht ik
Het is in ieder geval buiten.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hier staat ie in de zomer naast de GFT-bak te meuren, gezellig in de voortuin.
Time flies, ouwequote:
Het klinkt alsof je hem uit een 3de wereld land gered hebt.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Time flies, ouwe
Koos alweer 17 jaar weg uit de Bijlmer, goddank
Zo voelde het ook welquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je hem uit een 3de wereld land gered hebt.
Ik ben wel benieuwd wat je nu hebt gedaan en hoe het resultaat is geworden.quote:Op maandag 11 november 2019 20:46 schreef Zilverberk het volgende:
Ik sta pompoenpudding te maken.
Voor een pond pompoen en een halve liter kokosmelk zouden er 4 eetlepels gelatinepoeder in moeten.
Eetlepels.
Dat klinkt mij als achterlijk veel in de oren.
Voor de mensen die blaadjes gewend zijn. Een theelepel gelatinepoeder is 3 gram, twee blaadjes. Een eetlepel is dan zo'n 9 gram, of 6 blaadjes.
4 eetlepels is dus vergelijkbaar met 24 blaadjes gelatine.![]()
Glas en papier los bij de weg (iedere 2 weken)quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:43 schreef minilot het volgende:
Voor de statistieken:
- restafval met pasje in ondergrondse straatcontainer vlakbij huis
- compostbakken in de tuin voor alles dat composteetbaar is
- groene bak voor overig groenafhaal, wordt eens per vier weken opgehaald
- papierbak, wordt eens per vier weken opgehaald
- plasticbak, wordt eens per vier weken opgehaald
- glas in de openbare glasbakken, een paar straten verderop
- grof vuil middels pasje zelf wegbrengen naar stortplaats een dorp verderop
170 gram zoete aardappel (flespompoen was nog niet aan de beurt, eerst de ouwe zooi moet eerst op), 170 ml kokosmelk en 1,75 blad gelatine (meer bleek ik niet in huis te hebben). Resultaat staat in de koelkast. Pan uitlikken gaf mij het idee dat 20 gram suiker by far niet genoeg was.quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je nu hebt gedaan en hoe het resultaat is geworden.
Wat een raar recept dan...quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:55 schreef Zilverberk het volgende:
170 gram zoete aardappel (flespompoen was nog niet aan de beurt, eerst de ouwe zooi moet eerst op), 170 ml kokosmelk en 1,75 blad gelatine (meer bleek ik niet in huis te hebben). Resultaat staat in de koelkast. Pan uitlikken gaf mij het idee dat 20 gram suiker by far niet genoeg was.
quote:Op dinsdag 12 november 2019 08:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Glas en papier los bij de weg (iedere 2 weken)
PMD in kliko bij de weg (iedere 2 weken)
GFT in een kliko (iedere 4 weken. Met 6 appartementen hebben we 2 kliko's en dat is zat inclusief tuinsnoeiwerk)
restafval in een kliko met diftar (iedere 4 weken)
Grofvil met een pasje max 300 kilo per jaar naar de stortplaats aan de andere kant van de stad. Nog nooit gebruik van gemaakt want geen vervoer. En geen grofvuil ook. Kapotte apparaten kun je gewoon s avonds buiten zetten, is het s morgens wegZo'n buurt is het dan weer wel.
Ik heb ooit een superleuke side table meegesleeptquote:Op dinsdag 12 november 2019 08:50 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij kan je het grof vuil hier na een telefoontje ook op laten halen, maar we brengen het zelf naar de stort waar je met een pasje gewoon gratis binnen komt.
Vroeger werd het eens in de zoveel tijd aan de straat opgehaald en dan ging ik met mijn broer op zoek naar leuke spulletjesIk geloof niet dat mijn ouders altijd zo dol waren op de aanwinsten.
Mijn slaapkamermuur wacht al een half jaar op het afschilderen van de versiering die ik heb aangebracht. Ik ken het gevoel.quote:Op dinsdag 12 november 2019 09:20 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb ooit een superleuke side table meegesleept![]()
En een kastje dat al eh, eventjes staat te wachten op een likje verf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |