Ik ben geloof ik afgehaakt bij dat Franse verhaal.. wordt het daarna weer beter?quote:Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
En eens kijken of het laatste seizoen van Outlander beter is dan het seizoen ervoor. Vriend en ik hebben echt samen zitten schaterlachen om de idiootheid van bepaalde scènes
Ik heb altijd "regular fit".quote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef Zilverberk het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben
Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
[ afbeelding ]
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"quote:Op zondag 10 november 2019 20:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwenjeans. Zal kijken of er ook zo'n plaatje voor mannenjeans is.
Ik zie anders genoeg jonge gasten lopen in van die heule strakke broeken. Slim fit. Hartstikke hip.quote:Op zondag 10 november 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"
Genoeg mannen die wel stijl hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"
Oh, okee.quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar versta ik alles onder wat iets verder gaat dan "een broek die zit".
Ik noteer em op mijn verlanglijst.quote:Op zondag 10 november 2019 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens, even cul. Net het boek “de groene bakplaat” binnengekregen met vegetarische en vegan ovenschotels. De een is nog lekkerder dan de ander en ook zijn ze snel te maken/voor te bereiden
quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik val op nerds, die hebben weinig met mode.Dikke prima.
Inleveren bij de lokale Gouden Schaar voor een exacte kopie? Of gewoon merk/model/maat nogmaals kopen?quote:Op zondag 10 november 2019 20:46 schreef fietsie het volgende:
Ik heb 1 echt briljante spijkerbroek. Zit fijn, draagt fijn. Alleen moet wel iedere 2 weken een rondje reparatiewerkzaamheden erop loslaten wegens best we sleets...
Dat laatste, ergens komende maand.quote:Op zondag 10 november 2019 20:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Inleveren bij de lokale Gouden Schaar voor een exacte kopie? Of gewoon merk/model/maat nogmaals kopen?
Misschien gelijk 2 kopen? Een in blauw en 1 in zwart?quote:Op zondag 10 november 2019 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste, ergens komende maand.
Same...quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik val op nerds, die hebben weinig met mode.Dikke prima.
Klopt, we hebben er een aantal van gemaakt en gegeten en ja, goede recepten, smakelijk eindresultaat en wel zo makkelijk zo zonder al teveel preptijd.quote:Op zondag 10 november 2019 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens, even cul. Net het boek “de groene bakplaat” binnengekregen met vegetarische en vegan ovenschotels. De een is nog lekkerder dan de ander en ook zijn ze snel te maken/voor te bereiden
Fijn te horen dat mijn idee klopt. Was wel een beetje sip geweest als je had gezegd dat het heel veel werk was zonder dat het lekker wasquote:Op zondag 10 november 2019 20:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Klopt, we hebben er een aantal van gemaakt en gegeten en ja, goede recepten, smakelijk eindresultaat en wel zo makkelijk zo zonder al teveel preptijd.
Ze heeft ook sinds kort de Snelle Bakplaat geschreven. Vergelijkbaar concept, niet geheel vegetarisch en recepten met nog minder bereidingstijdquote:Op zondag 10 november 2019 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn te horen dat mijn idee klopt. Was wel een beetje sip geweest als je had gezegd dat het heel veel werk was zonder dat het lekker was
Je gaat lekker met afvallen dan!quote:Op zondag 10 november 2019 20:56 schreef minilot het volgende:
Ik woon momenteel in twee dezelfde zwartverwassen skinny maat 40's van de Hema. Verder een heel donkerblauwe bootcut voor als het een pietsie netter moet. In die drie pas ik, de rest is te groot en wat ver weggestopt op zolder ligt is van meer dan vijftien jaar geleden en nog altijd veel te klein.
Devolgende op mijn wensenlijstje, maar ik wilde wat meer vega gaan eten, vandaar dezequote:Op zondag 10 november 2019 21:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze heeft ook sinds kort de Snelle Bakplaat geschreven. Vergelijkbaar concept, niet geheel vegetarisch en recepten met nog minder bereidingstijd
Yep, rond de 62 nu. Bijna klaar. Zal wel weer wat toenemen in december want feestelijke bakzin, maar zo heb ik vast een buffertjequote:
Oei! Succes voor je paquote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Op de Huisartenpost deze avondPa heeft een bloedneus die al twee uur loopt en niet wil stoppen. Ma durft niet te rijden.
Oh bahquote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Op de Huisartenpost deze avondPa heeft een bloedneus die al twee uur loopt en niet wil stoppen. Ma durft niet te rijden.
Zolang het gat niet midden op je kont zit, kun je doen alsof het wel zo hoort toch?quote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Lonaa het volgende:
1 versleten paarse broek, 1 lichtblauwe jeans met een gat (dat niet hoort.), 1 paarse yogabroek.
Ik trok 1 van de lussen voor de riem los. En ik ontdekte en gat in mijn yogabroekquote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zolang het gat niet midden op je kont zit, kun je doen alsof het wel zo hoort toch?
Ahh heeft mijn vader ook vaak last van in de herfst/winter.quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Waar gaat die knie heen danquote:Op zondag 10 november 2019 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ik hou het meest van mijn streepjesbroek. Oude foto, maar vandaag ook aan. Alleen het probleem dat veel teveel van mijn bovenstukjes ook streepjes hebben. Dus dat is een overdaad.En hij begint iets te groot te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Meh; vond je het niet een optie de uitbater van dit gedrag te verwittigen? Zodat die mensen fijn hun kleding konden gaan aantrekken?quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vandaag een dagje naar de sauna geweest. Het was wel fijn, alleen de laatste twee uur dat we er waren niet meer -- ik had toen gewoon al moeten gaan, maar ik vond dat ik er wat van moest maken en gewoon blijven.![]()
In het zwembad waren er mensen luidop commentaar aan het geven op A z'n lijf (hij heeft een opvallend litteken) en toen hij er wat van zei, zeiden ze "nou dan moet je gewoon niet naar ons luisteren, wij hebben recht om te zeggen wat we willen"![]()
![]()
![]()
Ik ben uiteindelijk in m'n eentje in een niet al te warme sauna gaan liggen, en toen waren m'n vrienden me kwijt dus toen ik er redelijk relaxt uit kwam stonden ze allemaal te stressen. Oeps.
Dat hebben we niet gedaan. Had een goed idee geweest.quote:Op zondag 10 november 2019 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meh; vond je het niet een optie de uitbater van dit gedrag te verwittigen? Zodat die mensen fijn hun kleding konden gaan aantrekken?
Druk weekend zo voor jou. Beterschap voor je pa.quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hij normaal niet maar iets met bloedverdunnersquote:Op zondag 10 november 2019 21:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh heeft mijn vader ook vaak last van in de herfst/winter.
Sterkte!
Wat n stomme mensen zeg. Wat doen die in een sauna? Alsof je daar niet veel meer mensen met littekens, vreemduitziende huiden of andere opvallendheden ziet.quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vandaag een dagje naar de sauna geweest. Het was wel fijn, alleen de laatste twee uur dat we er waren niet meer -- ik had toen gewoon al moeten gaan, maar ik vond dat ik er wat van moest maken en gewoon blijven.![]()
In het zwembad waren er mensen luidop commentaar aan het geven op A z'n lijf (hij heeft een opvallend litteken) en toen hij er wat van zei, zeiden ze "nou dan moet je gewoon niet naar ons luisteren, wij hebben recht om te zeggen wat we willen"![]()
![]()
![]()
Ik ben uiteindelijk in m'n eentje in een niet al te warme sauna gaan liggen, en toen waren m'n vrienden me kwijt dus toen ik er redelijk relaxt uit kwam stonden ze allemaal te stressen. Oeps.
Waardeloos zegquote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Wat een naar einde van zo’n fijne dag.quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Laat het dan voor jezelf duidelijk zijn dat dat prima mag; het is irrelevant wat dat met "hun dag" doet.quote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gedaan. Had een goed idee geweest.
Ik was op dat moment al in een "ik trek dit niet, ik wil hier weg, maar ik wil niet moeilijk doen en niemands dag verpesten" mindset en had geen opties in m'n hoofd behalve totaal stilvallen, ervandoor gaan of uit elkaar vallen![]()
Ik weet het. Het is eem gedachtepatroon dat diep zit bij me en frustrerend genoeg lukt het me niet om eruit te komen en gewoon te zeggen "jongens ik heb het gehad voor vandaag, laten we gaan".quote:Op zondag 10 november 2019 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laat het dan voor jezelf duidelijk zijn dat dat prima mag; het is irrelevant wat dat met "hun dag" doet.
Ik denk dat even klagen bij de uitbaters heel terecht was geweest inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Dit ja.quote:Op zondag 10 november 2019 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laat het dan voor jezelf duidelijk zijn dat dat prima mag; het is irrelevant wat dat met "hun dag" doet.
Ow, ik kan je aanraden om dat toch wel een keer te gaan doen, voordat je er echt onderdoor gaat en het te laat is dan. Maar je kunt er ook achteraf nog wel even over praten toch ?quote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is eem gedachtepatroon dat diep zit bij me en frustrerend genoeg lukt het me niet om eruit te komen en gewoon te zeggen "jongens ik heb het gehad voor vandaag, laten we gaan".
Dit jaquote:Op zondag 10 november 2019 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen om t aankleden.quote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef Zilverberk het volgende:
Dit ja.
Zulke mensen moeten gewoon aankleden en opzouten.
Om ze nou bloot naar buiten te flikkeren, dat gaat wel wat ver hoor.quote:Op zondag 10 november 2019 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen om t aankleden.
Maar wat een harken Tele.
Ja lijkt me ookquote:Op zondag 10 november 2019 21:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Om ze nou bloot naar buiten te flikkeren, dat gaat wel wat ver hoor.
Ik weet het. Ik doe m'n best. Therapie en zo. (Überhaupt fatsoenlijk durven aangeven wat ik wel of niet wil is vaak een dingetjequote:Op zondag 10 november 2019 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, ik kan je aanraden om dat toch wel een keer te gaan doen, voordat je er echt onderdoor gaat en het te laat is dan. Maar je kunt er ook achteraf nog wel even over praten toch ?
Maar ze willen toch ook dat je gewoon een fijne dag hebt.quote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gedaan. Had een goed idee geweest.
Ik was op dat moment al in een "ik trek dit niet, ik wil hier weg, maar ik wil niet moeilijk doen en niemands dag verpesten" mindset en had geen opties in m'n hoofd behalve totaal stilvallen, ervandoor gaan of uit elkaar vallen![]()
Met het doel dat je bij de volgende lomperik iets kunt zeggen of doen waardoor jouw dag doorgaat en de lomperik inbindt.quote:Op zondag 10 november 2019 21:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik doe m'n best. Therapie en zo. (Überhaupt fatsoenlijk durven aangeven wat ik wel of niet wil is vaak een dingetje)
Achteraf over praten, waarover? En met welk doel?
Oefenen met praten over wat je denkt en voelt. Na een tijd gaat het dan beter omdat je hun reactie vantevoren beter kunt peilen en het de voorgaande keren ook goed ging. Duurt natuurlijk lang.. maar zie het als oefenen.quote:Op zondag 10 november 2019 21:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik doe m'n best. Therapie en zo. (Überhaupt fatsoenlijk durven aangeven wat ik wel of niet wil is vaak een dingetje)
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggenquote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik denk dat even klagen bij de uitbaters heel terecht was geweest inderdaad.
Natuurlijk hebben we vrijheid van meningsuiting..
maar we hebben ook hersens gekregen om te verzinnen of we die mening daadwerkelijk moeten uiten of niet.
Blonde hond bij zwarte jeansquote:Op zondag 10 november 2019 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh sauna wat lijkt mij dat heerlijk. Maar iedereen die ik ken wel niet op badkleding dag en ik heb echt issues met mijn lichaam.
We gaan wel in juni als we in IJsland zijn naar de blue lagoon.![]()
Ennuh verder broeken. Een zooi skinny jeans in verschillende tinten blauw. Zwart heb ik een keer geprobeerd.. Wat een ramp in combinatie met een blonde hond![]()
Maar ik draag ook veel jurkjes
Je hebt ook de laatste zin gelezen over dat je ook kunt besluiten je mening voor je te houden?quote:Op zondag 10 november 2019 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggen. Het betekent dat je je overtuigingen kenbaar mag maken en mag uiten, zonder angst op vervolging van de staat.
Waar we het nu over hebben is fatsoen. En dan vooral het gebrek aan, in dit geval.
Dat is waar. Ik had er serieus niet op die manier naar gekeken. Ik dacht alleen "ik moet me niet zo aanstellen, ik moet beter mijn best doen, het slaat nergens op om nu al weg te willen". Ze zeiden zelf ook al dat ze liever hadden dat ik een fijne dag had dan dat ze die twee uurtjes extra in de sauna haddenquote:Op zondag 10 november 2019 21:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar ze willen toch ook dat je gewoon een fijne dag hebt.
Dus als voor jou het mooi geweest is.. vinden ze het ook mooi geweest.
Na alle verhalen die we hier van jou lezen.. weet ik dat echt heel zeker. Gouden mannen die 2.
Dat is een goed doel idd.quote:Op zondag 10 november 2019 21:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met het doel dat je bij de volgende lomperik iets kunt zeggen of doen waardoor jouw dag doorgaat en de lomperik inbindt.
Dat helpt zeker. Ik heb geen heel goede inschatting van wat fatsoenlijk is en niet, met een moeder die alles eruitflapt wat ze denkt en dat moest maar mogen omdat hersenletsel, maar zoiets kan je gewoon echt niet zeggen over iemand.quote:En sowieso, nu hoor je van vijf kanten dat die opmerking die gemaakt werd, écht niet kon. Helpt dat niet?
Mja ik zie natuurlijk alleen wat jij vertelt... maar ik vind ze echt toppersquote:Op zondag 10 november 2019 21:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik had er serieus niet op die manier naar gekeken. Ik dacht alleen "ik moet me niet zo aanstellen, ik moet beter mijn best doen, het slaat nergens op om nu al weg te willen". Ze zeiden zelf ook al dat ze liever hadden dat ik een fijne dag had dan dat ze die twee uurtjes extra in de sauna hadden
Dat is lief wat je over ze zegt(en waar, denk ik
)
A zat er ook erg mee, en ik baalde dus extra omdat het me niet lukte om hem te helpen. Het is hartstikke beroerd om op zo'n lompe manier op een litteken gewezen te worden waar je toch al niet blij mee wasquote:Op zondag 10 november 2019 21:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oefenen met praten over wat je denkt en voelt. Na een tijd gaat het dan beter omdat je hun reactie vantevoren beter kunt peilen en het de voorgaande keren ook goed ging. Duurt natuurlijk lang.. maar zie het als oefenen.
En dat ze weten wat er in jouw hoofd speelt... daar rekening mee kunnen houden als ze dat willen.
En bovenal: je bent het kwijt en hoeft er niet meer over te tobben want jij maakt je er veel drukker over dan zij.
Jullie hebben geen relatie omdat ze niet van je houden zoals je bent he. Dus met alle makken en kuren inbegrepen.
Dat je dat bij je moeder kan accepteren hangt samen met haar hersenletsel, maar echt niet iedereen die een horkerige rotopmerking maakt heeft hersenletselquote:Op zondag 10 november 2019 22:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is een goed doel idd.
[..]
Dat helpt zeker. Ik heb geen heel goede inschatting van wat fatsoenlijk is en niet, met een moeder die alles eruitflapt wat ze denkt en dat moest maar mogen omdat hersenletsel, maar zoiets kan je gewoon echt niet zeggen over iemand.
Oh nou ja, ik dacht dat het ging over je vrienden die op je stonden te wachten. Of bespreken hoe je het zelf vond en zo.quote:Op zondag 10 november 2019 21:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat mag niet in de sauna, dus effe een privé plekje opzoeken dan maar.quote:Op zondag 10 november 2019 22:14 schreef Uhmmpie het volgende:
@:tele: kunnen jullie niet afspreken om elkaar gewoon even uitgebreid te kroelen als dat zo is.
Van kroelen voel je je sowieso beter...
en je weet dan ook dat de ander weet waarom je dat doet.
En zonder woorden... dus wellicht makkelijker.
Nee, het was ook dat ik het niet nog erger wilde maken voor m'n vrienden en ik wilde tegen hen er niet moeilijker over doen dan het al was enzovoort, dus je zat goed. Ik formuleerde het nogal vaag. Als die uitschelders een godsgruwelijke pestdag hadden de rest van de dag was het alleen maar hun verdiende loonquote:Op zondag 10 november 2019 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja, ik dacht dat het ging over je vrienden die op je stonden te wachten. Of bespreken hoe je het zelf vond en zo.
Maar iedereen begon al over "het verpesten van hun dag" dat die hun die uitschelders waren dan. Dus dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben
Da's anders niks om vrolijk over te doenquote:Op zondag 10 november 2019 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Spoedeisende hulp nuHAP kreeg het niet voor elkaar
Wordt een latertje vandaag. Zo maar even de baas mailen dat ik later ben morgen.
Je bedoelt mensen die in een slim-fit/skinny/stretch spijkerbroek gaan lopen omdat de mode het voorschrijft? Heb ook wel een paar van die broeken, maar fijn zit het echt niet.quote:Op zondag 10 november 2019 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoeg mannen die wel stijl hebben.
Balen zeg.quote:Op zondag 10 november 2019 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Wordt een latertje vandaag. Zo maar even de baas mailen dat ik later ben morgen.
In dit geval kun je altijd nog zeggen dat je iemand troost omdar iemand anders zich niet kan gedragen. Is dat ook meteen opgelostquote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat mag niet in de sauna, dus effe een privé plekje opzoeken dan maar.
Heftig weekendje zoquote:Op zondag 10 november 2019 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Dolle pretquote:Op zondag 10 november 2019 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de zoveelste keer ook echt?quote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik lees net dat op fb dat voor de zoveelste keer er een familieuitje was waar ze mij zijn vergeten uit te nodigen
Whut? Hoe kan je nou vergeten worden? Wat een rare lui zeg.quote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik lees net dat op fb dat voor de zoveelste keer er een familieuitje was waar ze mij zijn vergeten uit te nodigen
Kon me niet inhouden en had toch een smiley onder het bericht gezet.
Inmiddels al heel de avond met mijn peettante aan het messagen over waarom ik me niet echt erbij voel horen... die zit met klapperende oren geloof ik..
Ben benieuwd wat hier nog uit gaat komen.
Lullig is dat om dat op fb te lezen ookquote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Inmiddels al heel de avond met mijn peettante aan het messagen over waarom ik me niet echt erbij voel horen... die zit met klapperende oren geloof ik..
Nou.. ik hoor steeds dat ze het zo leuk vinden als ik mee ga.quote:Op zondag 10 november 2019 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer ook echt?![]()
En je had er wel bij willen zijn bedoel ik (just checking)?
Nou inderdaad wat een onzin zeg. Time for some real horror. Gewoon volgende keer zeggen van "joh lazer lekker op, met je "we willen jou er ook graag bij zien". Dat wil je helemaal niet. Huichelaars. " of zo.quote:Op zondag 10 november 2019 22:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou.. ik hoor steeds dat ze het zo leuk vinden als ik mee ga.
Als ik dan toevallig eens iemand spreek (wat idd niet zo vaak voorkomt... want voel me al jaar of 15 er niet bij horen.. maarja zie dan nog weleens iemand bij mijn vader oid..) is het altijd dat ze me zo graag wat vaker zouden willen zien.
En ik zie echt regelmatig wel dingen voorbij komen dat ik denk... je had toch kunnen VRAGEN of ik ook kwam als je dan zo graag wil dat ik erbij ben.
Ik heb geen auto dus als ze naar de middle of nowhere willen om 10.00 op zaterdag lukt dat niet altijd even makkelijk.. dat weet ik zelf ook wel.
Maar inmiddels is de lust er bij mij wel een beetje af...
zeker als stiefbroer en -zus wel worden gevraagd maar mijn broertjes en ik niet.
Maar het “gezellig met alle vrouwlijke leden van de familie” steekt soms toch blijkt dan.
Wat??quote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat hield je tegen?quote:Op zondag 10 november 2019 22:57 schreef Uhmmpie het volgende:
@flash: je hebt gelijk hoor.. en merendeel heb ik inmiddels ook van fb gegooid..
en vandaag bijna de rest er achter aan.
Afgeleid door goed gesprek net.quote:
Ach joh. Het was vervelend maar niet levensbedreigend. Het is geregeld. Hij is weer lekker thuis.quote:Op zondag 10 november 2019 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's anders niks om vrolijk over te doen
Andere kant van Delftquote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dolle pret
Wonen je ouders redelijk in de buurt of moet je ook nog een eind naar huis als je klaar bent?
Fijnquote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ach joh. Het was vervelend maar niet levensbedreigend. Het is geregeld. Hij is weer lekker thuis.
Dit klinkt als een behoorlijk stomme situatiequote:Op zondag 10 november 2019 22:57 schreef Uhmmpie het volgende:
@:candaasje: mja het is een ingewikkeld verhaal.
En 2 jaar terug heeft mn vader zn excuses aangeboden, groot kado voor dochterlief.
Vanaf nu wordt alles anders...
Nahja sinds die tijd besta ik echt niet meer geloof ik. Hoor niks op verjaardagen, kerst..
En soms... steekt het meer dan andere keren.
Vandaag was duidelijk zo’n dag.
@:flash: je hebt gelijk hoor.. en merendeel heb ik inmiddels ook van fb gegooid..
en vandaag bijna de rest er achter aan.
Is het ook.quote:Op zondag 10 november 2019 23:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit klinkt als een behoorlijk stomme situatie
Herkenbaar. Soms zijn zulke dingen toch ineens weer pijnlijk.quote:Op zondag 10 november 2019 23:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Is het ook.
Maar ik heb het een beetje opgegeven.
Meest van de tijd dan dus.
Juist na een onwijs leuke week.. valr het soms net even harder lijkt het.quote:Op zondag 10 november 2019 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Herkenbaar. Soms zijn zulke dingen toch ineens weer pijnlijk.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ach joh. Het was vervelend maar niet levensbedreigend. Het is geregeld. Hij is weer lekker thuis.
https://xeroshoes.com/shop/boots/mika/quote:Op maandag 11 november 2019 05:12 schreef Barreltje het volgende:
Morguh..Slechte nacht gehad.
Umph, wat voor schoenen dan? Nu ben ik wel benieuwd!
En P. Fijn dat het toch goed afgelopen is..
WTF! Ben ook benieuwd wat er uit komt.. Hoe dat dan, zo lullig!quote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Mooi dat hij thuis is. En gelukkig geen nachtwerk.quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Lakken kan je vaak op kleur laten mengen:quote:Op maandag 11 november 2019 07:22 schreef Lot_1 het volgende:
Wat naar en teleurstellend, uhmmpie![]()
Goedemorgenhier ook een goede nachtrust gehad.
P, wat een toestand gisteren met je vader! Is hij er zelf net zo nuchter onder als jij?
Mensen ik heb een klusvraag. Ik wil een vloer verven, in een specifieke kleur. Ik kan alleen blanke/witte/zwarte vloer/traplak vinden. Kijk ik niet goed? Of doe je dan eerst gewone gekleurde verf en daaroverheen een blanke vloerlak? De vloer is van hout.
Ahquote:Op maandag 11 november 2019 07:32 schreef Lot_1 het volgende:
Ah natuurlijk!
Ja, ik begreep wel dat je een goed harde lak nodig hebt. Al is het de kinderkamer dus heel intensief zal het niet belopen worden.
quote:Op zondag 10 november 2019 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
Yupquote:Op maandag 11 november 2019 07:22 schreef Lot_1 het volgende:
P, wat een toestand gisteren met je vader! Is hij er zelf net zo nuchter onder als jij?
Dat is niet zo gek natuurlijk.quote:Op maandag 11 november 2019 08:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup
Mijn moeder daarentegen was gister helemaal in paniek en overstuur blijkbaar omdat ze dit niet meer zelf kon oplossen. Normaal reed zij altijd maar ze kan het niet meer en dat accepteren is moeilijk
Die doemscenario’s vallen wel mee denk ik maar meer die afhankelijkheid en toe moeten geven dat ze het niet meer kan.quote:Op maandag 11 november 2019 08:10 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek natuurlijk.
Stel er is wel iets ernstigs.
En uiteindelijk moest er toch iemand naar kijken...
dus dan is ze nu ineens afhankelijk van jou.
Vind jij niet erg.. maar voor je moeder is dat toch heel wat anders.
Die ziet al 300 doemscenario’s voorbij komen waarschijnlijk.
Dat lijkt mij het lastigste. Maar goed dat je er bent als backupquote:Op maandag 11 november 2019 08:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die doemscenario’s vallen wel mee denk ik maar meer die afhankelijkheid en toe moeten geven dat ze het niet meer kan.
Moeders heeft nog maar een klein gedeelte van haar longcapaciteit door bestralingen en allerlei andere ellende.
Do tell!quote:Op maandag 11 november 2019 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig hier echt een dijk van een brainwave te hebben over hoe voor niet al te veel geld de bijkeuken verbouwd kan worden
Daar zijn wij natuurlijk heel erg nieuwsgierig naar.quote:Op maandag 11 november 2019 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik lig hier echt een dijk van een brainwave te hebben over hoe voor niet al te veel geld de bijkeuken verbouwd kan worden
Pen en papier naast je bed! Altijd een goed ideequote:Op maandag 11 november 2019 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou eigenlijk alles er uit rossen en een L-vormige keuken bouwen. We hebben nog 7 kastjes. Goedkoop keukenblad van Ikea. Grote spoelbak aan de korte zijde. Zelfde zeil als wat in de keuken komt. Klaar.quote:
Mijn zus woont ook in Delft dus we zijn binnen een kwartiertje bij mijn ouders. Werkt perfectquote:Op maandag 11 november 2019 08:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het lastigste. Maar goed dat je er bent als backup
Hoe bevalt je nieuwe werk?
Pitjes in mandarijnen zijn afknappers vind ikquote:Op maandag 11 november 2019 08:24 schreef Isabeau het volgende:
13 pitjes in 1 mandarijntje. Meh. Goedemorgen
quote:Op maandag 11 november 2019 09:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Da's wel veel te gebruikelijk bij jou.
`quote:
Kan het je kussen zijn?quote:Op maandag 11 november 2019 09:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
[..]
`
Is ook iets nieuws. Heb in augustus wel veel hoofdpijn gehad, maar dat schrijf ik toe aan stoppen met de AD. Dit weet ik niet. Eerst dacht ik stress van pup, maar mwoah. en een keer verkeerd slapen kan. Een keer verkouden zijn ook, maar dit is wel echt heel naar aan het worden.
Ik zou willen zeggen van niet, want ik heb dit kussen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Maar misschien daarom juist wel?quote:
Kussens worden ook oud, net als matrassen.quote:Op maandag 11 november 2019 09:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik zou willen zeggen van niet, want ik heb dit kussen al jaaaaaaaaaaaaaaaaaren. Maar misschien daarom juist wel?
Warme slaapkamer is hoofdpijn ja, dus dat is ie niet.quote:Op maandag 11 november 2019 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Heb je voldoende frisse lucht 's nachts, Lonaa? Zet anders een raam open of zo? Is je slaapkamer gigantisch warm misschien?
Wat een gek idee.quote:Op maandag 11 november 2019 09:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Misschien een heel buitennissig idee hoor, maar zou je er niet eens mee naar de huisarts gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof niet dat ik er onderuit kan.Dit is het precies.
Sterkheidsbaas van alles.
Ja snap ikquote:Op maandag 11 november 2019 09:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat een gek idee.![]()
I should, maybe. Ja. Maar ik ben zo'n notoire 'joah joah'-huisartsbezoeker.
Hebben wij ook zo gedaan in de garagequote:Op maandag 11 november 2019 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou eigenlijk alles er uit rossen en een L-vormige keuken bouwen. We hebben nog 7 kastjes. Goedkoop keukenblad van Ikea. Grote spoelbak aan de korte zijde. Zelfde zeil als wat in de keuken komt. Klaar.
Alleen nog even bedenken aan welke kant de lange zijde van de L komt. Mooie klus voor de winter. Geen definitieve oplossing maar we kunnen daar wel een jaar of 5-10 mee vooruit.
Mja. True. Maar dan gaan ze of onderzoeken doen en vinden ze niks, of ze sturen me door naar een fysio ofzo.quote:Op maandag 11 november 2019 09:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja snap ikJe hoeft echt niet voor elk wissewasje naar de huisarts natuurlijk. Maar er is een punt dat je zegt "Nu heb ik medische hulp nodig".
quote:Op maandag 11 november 2019 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Even gegoogled op verkeerde slaaphouding:Ik ga ook maar eens een ander kussen halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geloof niet dat ik er onderuit kan.Dit is het precies.
I solemnly swear i'm up to no good
Dat zijn wel een boel aannames op 1 regelquote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. True. Maar dan gaan ze of onderzoeken doen en vinden ze niks, of ze sturen me door naar een fysio ofzo.
Zoiets ja. We hebben in ons hoofd zitten dat we dat willen aanpakken bij de volgende grote verbouwing. Maar dat is een verbouwing van zeker 50.000 euro dus dat duurt nog wel even. Tot die tijd is er van deze ruimte best iets te maken.quote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hebben wij ook zo gedaan in de garage
Oude keuken van het huis staat daar nu. Beetje andere indeling gemaakt.
Er hangen nu ook bovenkastjes trouwens die garage in zo'n we doen iedere keer iets tussendoor projectje.
[ afbeelding ]
Misschien kun je ondertussen ook zoeken op “ juiste slaaphouding”...quote:Op maandag 11 november 2019 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Oke, ik wacht nog even een paar dagen af, en dan ga ik naar de HA, beloofd.
Oh ja dat is wel een flinke verbouwing.quote:Op maandag 11 november 2019 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zoiets ja. We hebben in ons hoofd zitten dat we dat willen aanpakken bij de volgende grote verbouwing. Maar dat is een verbouwing van zeker 50.000 euro dus dat duurt nog wel even. Tot die tijd is er van deze ruimte best iets te maken.
Mooi he?quote:Op maandag 11 november 2019 09:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn wel een boel aannames op 1 regel
Nahja nu vinden ze zeker niksquote:Op maandag 11 november 2019 09:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mja. True. Maar dan gaan ze of onderzoeken doen en vinden ze niks, of ze sturen me door naar een fysio ofzo.
Ohja, zo lag ik vroeger ook. De juf van zwangerschapsgym heeft dat gefixt in de les dat je je kussen mee mocht nemen. Bij 5 van de 8 zwangeren.quote:Op maandag 11 november 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Misschien kun je ondertussen ook zoeken op “ juiste slaaphouding”...![]()
* herinnert zich iemand die dacht dat de schouders óp het kussen hoorden te liggen...
En als je nu het zeil vervangt door een verlijmd laminaat ook nog mooiquote:Op maandag 11 november 2019 09:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou eigenlijk alles er uit rossen en een L-vormige keuken bouwen. We hebben nog 7 kastjes. Goedkoop keukenblad van Ikea. Grote spoelbak aan de korte zijde. Zelfde zeil als wat in de keuken komt. Klaar.
Alleen nog even bedenken aan welke kant de lange zijde van de L komt. Mooie klus voor de winter. Geen definitieve oplossing maar we kunnen daar wel een jaar of 5-10 mee vooruit.
Dat ging bij mij volgens mij pas over nadat ik zo’n ergonomisch ikea kussen kreeg.quote:Op maandag 11 november 2019 10:24 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ohja, zo lag ik vroeger ook. De juf van zwangerschapsgym heeft dat gefixt in de les dat je je kussen mee mocht nemen. Bij 5 van de 8 zwangeren.
Ik moest juist de hoge kant aan de onderkant leggen van de fysio en zo lig ik nog steeds. Maar het hangt wel van de hoogte af. Bij mijn kussen is dat 11 centimeter maar het kan nog een stuk hoger.quote:Op maandag 11 november 2019 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat ging bij mij volgens mij pas over nadat ik zo’n ergonomisch ikea kussen kreeg.
Dat is veel te hoog om met je schouder op te liggen
Grote voordeel van dat kussen was toch wel... dat in geval van snachts benauwd.. ik de hoge kant aan de “onderkant” legde waardoor ik hoger lag en soms dan toch net weer kon slapen.
Ergonomisch gezien wel een doodszonde vermoed ik
Haha, lolbroek. Er kan echt geen laminaat op onze vloeren daar liggen. Veel te ongelijk. Ik vind zeil echt het lelijkste dat er bestaat maar tot er een geïsoleerde betonvloer met vloerverwarming komt hebben we echt geen andere optie.quote:Op maandag 11 november 2019 10:31 schreef fietsie het volgende:
[..]
En als je nu het zeil vervangt door een verlijmd laminaat ook nog mooi
Ook niet met een onderlaag van die gezellige groene ondervloerplaten?quote:Op maandag 11 november 2019 10:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Haha, lolbroek. Er kan echt geen laminaat op onze vloeren daar liggen. Veel te ongelijk. Ik vind zeil echt het lelijkste dat er bestaat maar tot er een geïsoleerde betonvloer met vloerverwarming komt hebben we echt geen andere optie.
Hm geen idee hoe dat precies zit qua hoogte met dat ikea kussen.quote:Op maandag 11 november 2019 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moest juist de hoge kant aan de onderkant leggen van de fysio en zo lig ik nog steeds. Maar het hangt wel van de hoogte af. Bij mijn kussen is dat 11 centimeter maar het kan nog een stuk hoger.
Dan krijg je wiebellaminaat.quote:Op maandag 11 november 2019 10:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ook niet met een onderlaag van die gezellige groene ondervloerplaten?
Ik slaap al decennia op mijn buik, ook een ergonomische doodzonde.quote:Op maandag 11 november 2019 10:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat ging bij mij volgens mij pas over nadat ik zo’n ergonomisch ikea kussen kreeg.
Dat is veel te hoog om met je schouder op te liggen
Grote voordeel van dat kussen was toch wel... dat in geval van snachts benauwd.. ik de hoge kant aan de “onderkant” legde waardoor ik hoger lag en soms dan toch net weer kon slapen.
Ergonomisch gezien wel een doodszonde vermoed ik
En dan ook nog met je achouders op je kussen? Dat klinkt nu al oncomfortabelquote:Op maandag 11 november 2019 10:48 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik slaap al decennia op mijn buik, ook een ergonomische doodzonde.
Met scheuren en breuken. Nope, gene optie hier voorlopig. Ooit wel. Nou ja, geen laminaat maar tegels of gietvloer ofzo.quote:
Ik lig bij voorkeur half bovenop mijn kussen ja. Is wel een heel dun kinderkussen.quote:Op maandag 11 november 2019 10:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En dan ook nog met je achouders op je kussen? Dat klinkt nu al oncomfortabel
Maar goed.. ik slaap echt nooit op mn buik...
En pittig?quote:Op maandag 11 november 2019 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Net voor het eerst haar gewassen na bezoek kapper. HUU kort.
Tegels worden zo glad. Gietvloer vind ik zo bedrijfsachtig.quote:Op maandag 11 november 2019 10:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Met scheuren en breuken. Nope, gene optie hier voorlopig. Ooit wel. Nou ja, geen laminaat maar tegels of gietvloer ofzo.
Hier ookquote:Op maandag 11 november 2019 10:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik lig bij voorkeur half bovenop mijn kussen ja. Is wel een heel dun kinderkussen.
We hebben mooie tegels in de woonkamer, gang en toilet liggen en zijn er zeer tevreden over. Totaal niet glad, makkelijk schoon te houden en het geleidt de vloerverwarming goed. Maar over de vloer in de keuken enzo dromen we over decennium wel verder. Het heeft weinig zin om daar nu veel over na te denken. Dingen blijven toch steeds veranderen.quote:
Daar heb ik over gedroomdquote:Op maandag 11 november 2019 09:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op maandag 11 november 2019 11:10 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik over gedroomd![]()
Helaas bleek bij het wakker worden dat onze bijkeuken er heel anders uitziet dus ik heb er niets aan
De grote vraag is dan... wie zn keuken wil je zo graag verbouwen dat je er van droomt?quote:Op maandag 11 november 2019 11:10 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Daar heb ik over gedroomd![]()
Helaas bleek bij het wakker worden dat onze bijkeuken er heel anders uitziet dus ik heb er niets aan
Ik heb laatst voor ons een vragenlijst over kussens op de site van Jysk ingevuld. Dat leverde ons twee prima kussens op die perfect bij onze wensen en slaaphouding passen.quote:Op maandag 11 november 2019 11:10 schreef fietsie het volgende:
Goede reminder dit, ik moet zorgen voor 2 nieuwe kussens.
Ik had vandezomer een drietal dermate versleten kussens dat ik op drie verschillende ochtenden wakker werd tussen losliggende en los rondzwervende kussenvulling....quote:Op maandag 11 november 2019 11:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb laatst voor ons een vragenlijst over kussens op de site van Jysk ingevuld. Dat leverde ons twee prima kussens op die perfect bij onze wensen en slaaphouding passen.
1 IKEA kast? Ben bang dat er meerdere IKEA projecten aankomenquote:Op maandag 11 november 2019 10:05 schreef AnneX het volgende:
P. wat een gek weekend. Fijn dat je Pa weer snel naar huis kon.
Heb je binnenkort een relatietest met een ikeakast in elkaar zetten?
Wat doe jij 's nachts? Vechten met je vijanden?quote:Op maandag 11 november 2019 11:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik had vandezomer een drietal dermate versleten kussens dat ik op drie verschillende ochtenden wakker werd tussen losliggende en los rondzwervende kussenvulling....
Weerwolfquote:Op maandag 11 november 2019 11:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat doe jij 's nachts? Vechten met je vijanden?
Hoe bedoel je, trekken? Geestelijke of lichamelijk?quote:Op maandag 11 november 2019 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa, kan de hoofdpijn komen doordat je veel aan Dora aan het trekken bent ivm de tanden?
Ik dacht dat jij aan het trekken was aan dingen in haar mond om de tand losser te krijgen. Rubberen kip ofzo.quote:Op maandag 11 november 2019 12:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, trekken? Geestelijke of lichamelijk?
Mwoah, gewoon spelen, dat gaat niet heel heftig, ze weegt nog geen 10 kg he?quote:Op maandag 11 november 2019 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij aan het trekken was aan dingen in haar mond om de tand losser te krijgen. Rubberen kip ofzo.
quote:Op maandag 11 november 2019 11:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat doe jij 's nachts? Vechten met je vijanden?
Zo zag het er wel uitquote:
Ja ok. Het was maar een ideequote:Op maandag 11 november 2019 12:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mwoah, gewoon spelen, dat gaat niet heel heftig, ze weegt nog geen 10 kg he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2019 12:25 schreef FranticDJ het volgende:
Kreeg net een foto van E. Volgens mij had ik haar in een ziekenhuis achtergelaten en niet bij de loodgieter..Artsen zijn net loodgieters/timmermannen/elektriciens hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar mooi kunstwerkje is het wel ja.
Sterkte/Beterschap,![]()
Kreeg net een foto van E. Volgens mij had ik haar in een ziekenhuis achtergelaten en niet bij de loodgieter..Zo dan, ze gaan er echt voor daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet me denken aan mijn vriendin. Die lag eens aan een hartmonitor met allemaal gekleurde draden. Ik verwachtte ieder moment dat Jack Bauer de bom kwam ontmantelen door de rode draad door te knippen.Spoilers!
ziet er altijd heel indrukwekkend uit. Toen mijn moeder in het ziekenhuis op IC lag ook. 4 monitoren met piepjes en op en neergaande pompen en cijfertjes. En vaak in 1 blik zag iemand dat er iets bij/af moest aan medicatie. Dat vond ik helemaal knapquote:Op maandag 11 november 2019 12:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo dan, ze gaan er echt voor daar.
Dat doet me denken aan mijn vriendin. Die lag eens aan een hartmonitor met allemaal gekleurde draden. Ik verwachtte ieder moment dat Jack Bauer de bom kwam ontmantelen door de rode draad door te knippen.
Tnx. Als alles zo goed gaat en ze vanavond voldoende plast mag ze thuis slapen.quote:Op maandag 11 november 2019 12:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Artsen zijn net loodgieters/timmermannen/elektriciens hè![]()
Maar mooi kunstwerkje is het wel ja.
Sterkte/Beterschap,
En is ze dan 1 eggstickquote:Op maandag 11 november 2019 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
Tnx. Als alles zo goed gaat en ze vanavond voldoende plast mag ze thuis slapen.
Beterquote:Op maandag 11 november 2019 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Da's fijn dan.quote:Op maandag 11 november 2019 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijnquote:Op maandag 11 november 2019 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat was er eentje van Frantic zelf die ik onthouden had.quote:
Want ovary kwam op t juiste moment effe niet bovendrijven.quote:Op maandag 11 november 2019 12:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was er eentje van Frantic zelf die ik onthouden had.
Precies dat..quote:Op maandag 11 november 2019 12:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Want ovary kwam op t juiste moment effe niet bovendrijven.
Kleine hoeveelheid inslaan van spullen die je anders zelf wel opeet?quote:Op maandag 11 november 2019 12:53 schreef golfer het volgende:
Dilemma: het is Sint Maarten, maar de vorige jaren bleef ik zitten met al mijn lekkers, want geen kind dat aanbelde.
Twijfel er over om dit jaar spul voor de kinderen in te slaan.
Ja, zoiets ga ik maar doen, denk ik.quote:Op maandag 11 november 2019 12:54 schreef FranticDJ het volgende:
Kleine hoeveelheid inslaan van spullen die je anders zelf wel opeet?
Ik ook niet. Wel eens bij een vriendin gelogeerd die net in een gemeente was gaan wonen waar sint maarten gevierd werd. Zij wist niet van het bestaan (ik ook niet), dus niets in huis, oudere kinderen moesten het uitleggen.quote:Op maandag 11 november 2019 13:13 schreef Barreltje het volgende:
Ik heb echt nog nooit sint maarten "gevierd"
Nee. Maar ik heb geen idee hoe het wel heette. Ik kan me nog goed herinneren dat ik haar niet snapte en zij daar heel verbaasd over was.quote:
Eerste communie, gok ik.quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep eens bij een penvriendinnetje in Limburg. Zij had net haar eerste Katholieke indoctrinatiefeest achter de rug en had bergen en bergen snoep. Ik heb geloof ik nog tegen mijn ouders gezegd dat ik de kerk wel wilde heroverwegen in ruil voor feest en snoep. Maar ze werkten niet mee.
Communiequote:Op maandag 11 november 2019 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb geen idee hoe het wel heette. Ik kan me nog goed herinneren dat ik haar niet snapte en zij daar heel verbaasd over was.
Wormvormig aanhangsel.quote:
quote:Op maandag 11 november 2019 13:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik sliep eens bij een penvriendinnetje in Limburg. Zij had net haar eerste Katholieke indoctrinatiefeest achter de rug en had bergen en bergen snoep. Ik heb geloof ik nog tegen mijn ouders gezegd dat ik de kerk wel wilde heroverwegen in ruil voor feest en snoep. Maar ze werkten niet mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hmm ik deed rond die tijd mijn Eerste Communie”quote:Op maandag 11 november 2019 13:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee. Maar ik heb geen idee hoe het wel heette. Ik kan me nog goed herinneren dat ik haar niet snapte en zij daar heel verbaasd over was.
quote:Op maandag 11 november 2019 13:36 schreef golfer het volgende:
Hier in Noord-Holland is Sint-Maarten echt nog een groot ding en wordt het volop door de kinderen gevierd.
Toen mijn zoontje nog klein was ging hij al zingend met lampionnetje de deuren langs en kwam met tassenvol snoepgoed terug. Vooral ook erg handig omdat hij de 12e november jarig is. 2 dagen dus misselijk van al het snoepen en trakteren.Niet overal trouwens.. vooral in de bovenste helft volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er nog nooit van gehoord tot ik te oud was voor sintmaarten.
En kom toch echt uit noord holland.
Grappige is wel trouwens dat ze dat tegenwoordig wel doen daar... meestal raken tradities verloren ipv dat ze afgestoft worden.
Vind dat toch wel echt leuk om te horen dan.
Idemquote:Op maandag 11 november 2019 13:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb het de buurvrouw even gevraagd wat ze hier doen. Maar dat wordt vanuit de wijk geregeld en ieder jaar is een ander deel van de wijk de sigaar en wij dit jaar niet.
In West Brabant waar ik oorspronkelijk vandaan kom vieren we geen St Maarten trouwens. Ik kom wel uit een katholiek durp en ben gedoopt, communie gedaan met een mooie jurk en een enorm feest en alles wat je kan bedenken uit een dorp waar veel mensen hun oorsprong uit een woonwagen familie hebben. (Ja ik ook, en nee ik draag geen gouden oorbellen, aan mijn nichtjes merk je dat veel meer)
En oh ja vormsel.. Dat ook.. Misdienaar geweest... Ik geloofde ook echt trouwens.
Nu niet zo meer.
Ja, dit welquote:Op maandag 11 november 2019 14:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Idem
Ex betreffend dorp en woonwagenfamilie dan
En er kwam bij de communie geen snoep kijken (behalve dat mijn ouders de traditionele amandel in chocolade met suikerlaagje voor de gasten hadden), wel een hoop cadeautjes. Vormsel was in gewone kleding en heel sober. Geen feest, geen cadeautjes, niks.
En inderdaad géén Sint Maarten in mijn omgeving. Wel 11-11 (de elfde van de elfde, begin vh carnavalsseizoen)
Kreeg net een foto van E. Volgens mij had ik haar in een ziekenhuis achtergelaten en niet bij de loodgieter..Waarom klikte ik nouououu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte voor E.'tje, Frantic
Let me see you stripped down to the bone
Nieuwsgieriger dan goed voor je is.quote:Op maandag 11 november 2019 14:53 schreef minilot het volgende:
[..]
Waarom klikte ik nouououu?
Sterkte voor E.'tje, Frantic
Neuh, het was hier gewoon zonder nadenken of zelfs maar post goed lezen op de spoiler klikken.quote:Op maandag 11 november 2019 14:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Nieuwsgieriger dan goed voor je is.
Ik herken dat.![]()
quote:Op maandag 11 november 2019 14:49 schreef minilot het volgende:
![]()
Dag allen!Ik vind het een pracht van een traditie, dat Sint-Maarten, wordt in deze regio helaas geen fluit aan gedaan..
@:Sarabi, weet je nog van onze stofzuigers-voor-verjaardag-aan-echtgenoot-vragen? Ik heb het toch maar gewoon gedaan, fuck it.Komt vandaag wel anderhalve maand te vroeg binnen, maar onze vorige stofzuiger gaf gisterenochtend de geest
Dat weet ik pas zodra -ie bezorgd is, 'anders is de verrassing eraf', citeer ik J.quote:
Ik heb wel eens een stofzuiger cadeau gegeven op een bruiloft.quote:Op maandag 11 november 2019 15:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat weet ik pas zodra -ie bezorgd is, 'anders is de verrassing eraf', citeer ik J.
Huh, zonder heb je een kruimelduif toch?quote:Op maandag 11 november 2019 15:08 schreef fietsie het volgende:
To slang or not to slang, that's the current question?
Dyson V8 heeft geen slangquote:Op maandag 11 november 2019 15:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Huh, zonder heb je een kruimelduif toch?
Dyson doet het ook zonder wormvormig aanhangsel.quote:Op maandag 11 november 2019 15:09 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Huh, zonder heb je een kruimelduif toch?
Ah...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 november 2019 15:17 schreef Blues het volgende:
Hier een pittig overleg gehadDat klinkt inderdaad nogal meh..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op maandag 11 november 2019 15:17 schreef Blues het volgende:
Hier een pittig overleg gehadBah wat klinkt dat ellendig. Gaat er nu een bemiddelaar op gezet worden die met een frisse (buiten)blik er naar kijkt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Deels belastbare coll die eigenlijk alleen haar eigen verzonnen uren wil draaien en in een diep conflict zit met TLquote:Op maandag 11 november 2019 15:22 schreef minilot het volgende:
Meh zeg Bloes! Kun je wat meer vertellen over het 'iets'?
Nee er is nu een klap op gegeven door TL en nu moeten we met wat veranderingen verder.quote:Op maandag 11 november 2019 15:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bah wat klinkt dat ellendig. Gaat er nu een bemiddelaar op gezet worden die met een frisse (buiten)blik er naar kijkt?
op de trap haal je die stang er tussenuit. Enneh 300?quote:Op maandag 11 november 2019 15:13 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ah...
Maar zo'n slang is toch wel handig? Beetje flexibel enzo.... (op de trap is zo'n stevige stang niet echt heel praktisch?) . Geen snoer snap ik het voordeel nog wel van.
En:
> ¤300 voor een stofzuiger
Ik zou er dan wel soesie mee maken... met vis enzoquote:Op maandag 11 november 2019 15:33 schreef minilot het volgende:
Hmmmmm.Japanse plakrijst aka sushirijst bereiden op klassieke wijze (rijst vijf a zes keer wassen, half uur laten drogen, minstens een uur weken in afgepast koud water, twaalf minuten koken, twintig minuten van het vuur af nagaren en dan nog een minuut of tien tot lauw omscheppen met rijstazijn + suiker + zout) is weliswaar gedoe, maar levert toch steevast een resultaat op dat onvergelijkbaar is met de bereidingswijze die op de rijstverpakking geprint staat..
Moet me inhouden om niet die halve kilo rijst zomaar op te snacken nu, want us voor avondeten (na afkoelen is het awesome om gebakken rijst mee te maken)
Ik vind sushi maken voor tweeënhalf persoon én veel teveel gedoe én bij uitstek iets dat ik het liefste overlaat aan sushichefs die er jaren voor in de leer zijn geweest. Grote hekel aan matige sushi. Dat moeten wij leken helemaal niet willen proberen.quote:Op maandag 11 november 2019 15:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou er dan wel soesie mee maken... met vis enzo
Noem jij mijn sushi nu matige sushi?quote:Op maandag 11 november 2019 15:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind sushi maken voor tweeënhalf persoon én veel teveel gedoe én bij uitstek iets dat ik het liefste overlaat aan sushichefs die er jaren voor in de leer zijn geweest. Grote hekel aan matige sushi. Dat moeten wij leken helemaal niet willen proberen.
Noem jij al die handelingen vooraf dan niet "teveel gedoe"?quote:Op maandag 11 november 2019 15:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik vind sushi maken voor tweeënhalf persoon én veel teveel gedoe én bij uitstek iets dat ik het liefste overlaat aan sushichefs die er jaren voor in de leer zijn geweest. Grote hekel aan matige sushi. Dat moeten wij leken helemaal niet willen proberen.
Ik vind het wel stoer om een V8 voor je verjaardag te krijgenquote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het echt heel suf om een stofzuiger voor je verjaardag te vragen.
Wel op sushivlak, want no way dat Fiets Karate Kid-style een lustrum in training is geweest bij een excentrieke grootmeester op een besneeuwde bergtop!quote:
Ik ook. Maar ik heb me eroverheen gezet.quote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het echt heel suf om een stofzuiger voor je verjaardag te vragen.
Nee. Wel gedoe qua tijd, maar makkelijke handelingen. Günther is hier inmiddels designated rijstwasser, bijvoorbeeld.quote:Op maandag 11 november 2019 15:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Noem jij al die handelingen vooraf dan niet "teveel gedoe"?
Deze zijn met port, dus ze worden ook wel dronken.quote:Op maandag 11 november 2019 15:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik had gisteren bij nicht dronken stoofpeertjes
Eensquote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het echt heel suf om een stofzuiger voor je verjaardag te vragen. Dat is toch gewoon iets voor je gezamenlijke huishouden dat je koopt wanneer het nodig is en geen kadoNet als kinderen die vroeger een jas voor hun verjaardag krijgen. Ik vond dat echt zielig.
Dat neemt niet weg dat een fijne stofzuiger uitermate prettig is.
quote:Op maandag 11 november 2019 15:55 schreef minilot het volgende:
Hartjes voor de verpakking van de V8: Hassle-free. Powerful suction.
Net als ik.
Hmm vond ik ook altijd.quote:Op maandag 11 november 2019 15:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb me eroverheen gezet.
Ik ben tot mijn schaamte toch degene die 95% van de stofzuigsessies hier in huis uitvoert en ik ga hier meermaals per week echt zo ziek veel plezier van hebben![]()
![]()
quote:Op maandag 11 november 2019 15:55 schreef minilot het volgende:
Hartjes voor de verpakking van de V8: Hassle-free. Powerful suction.
Net als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |