Ik ben geloof ik afgehaakt bij dat Franse verhaal.. wordt het daarna weer beter?quote:Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
En eens kijken of het laatste seizoen van Outlander beter is dan het seizoen ervoor. Vriend en ik hebben echt samen zitten schaterlachen om de idiootheid van bepaalde scčnes
Ik heb altijd "regular fit".quote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef Zilverberk het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben
Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
[ afbeelding ]
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"quote:Op zondag 10 november 2019 20:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwenjeans. Zal kijken of er ook zo'n plaatje voor mannenjeans is.
Ik zie anders genoeg jonge gasten lopen in van die heule strakke broeken. Slim fit. Hartstikke hip.quote:Op zondag 10 november 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"
Genoeg mannen die wel stijl hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"
Oh, okee.quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar versta ik alles onder wat iets verder gaat dan "een broek die zit".
Ik noteer em op mijn verlanglijst.quote:Op zondag 10 november 2019 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens, even cul. Net het boek “de groene bakplaat” binnengekregen met vegetarische en vegan ovenschotels. De een is nog lekkerder dan de ander en ook zijn ze snel te maken/voor te bereiden
quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik val op nerds, die hebben weinig met mode.Dikke prima.
Inleveren bij de lokale Gouden Schaar voor een exacte kopie? Of gewoon merk/model/maat nogmaals kopen?quote:Op zondag 10 november 2019 20:46 schreef fietsie het volgende:
Ik heb 1 echt briljante spijkerbroek. Zit fijn, draagt fijn. Alleen moet wel iedere 2 weken een rondje reparatiewerkzaamheden erop loslaten wegens best we sleets...
Dat laatste, ergens komende maand.quote:Op zondag 10 november 2019 20:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Inleveren bij de lokale Gouden Schaar voor een exacte kopie? Of gewoon merk/model/maat nogmaals kopen?
Misschien gelijk 2 kopen? Een in blauw en 1 in zwart?quote:Op zondag 10 november 2019 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste, ergens komende maand.
Same...quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik val op nerds, die hebben weinig met mode.Dikke prima.
Klopt, we hebben er een aantal van gemaakt en gegeten en ja, goede recepten, smakelijk eindresultaat en wel zo makkelijk zo zonder al teveel preptijd.quote:Op zondag 10 november 2019 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens, even cul. Net het boek “de groene bakplaat” binnengekregen met vegetarische en vegan ovenschotels. De een is nog lekkerder dan de ander en ook zijn ze snel te maken/voor te bereiden
Fijn te horen dat mijn idee klopt. Was wel een beetje sip geweest als je had gezegd dat het heel veel werk was zonder dat het lekker wasquote:Op zondag 10 november 2019 20:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Klopt, we hebben er een aantal van gemaakt en gegeten en ja, goede recepten, smakelijk eindresultaat en wel zo makkelijk zo zonder al teveel preptijd.
Ze heeft ook sinds kort de Snelle Bakplaat geschreven. Vergelijkbaar concept, niet geheel vegetarisch en recepten met nog minder bereidingstijdquote:Op zondag 10 november 2019 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn te horen dat mijn idee klopt. Was wel een beetje sip geweest als je had gezegd dat het heel veel werk was zonder dat het lekker was
Je gaat lekker met afvallen dan!quote:Op zondag 10 november 2019 20:56 schreef minilot het volgende:
Ik woon momenteel in twee dezelfde zwartverwassen skinny maat 40's van de Hema. Verder een heel donkerblauwe bootcut voor als het een pietsie netter moet. In die drie pas ik, de rest is te groot en wat ver weggestopt op zolder ligt is van meer dan vijftien jaar geleden en nog altijd veel te klein.
Devolgende op mijn wensenlijstje, maar ik wilde wat meer vega gaan eten, vandaar dezequote:Op zondag 10 november 2019 21:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze heeft ook sinds kort de Snelle Bakplaat geschreven. Vergelijkbaar concept, niet geheel vegetarisch en recepten met nog minder bereidingstijd
Yep, rond de 62 nu. Bijna klaar. Zal wel weer wat toenemen in december want feestelijke bakzin, maar zo heb ik vast een buffertjequote:
Oei! Succes voor je paquote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Op de Huisartenpost deze avondPa heeft een bloedneus die al twee uur loopt en niet wil stoppen. Ma durft niet te rijden.
Oh bahquote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Op de Huisartenpost deze avondPa heeft een bloedneus die al twee uur loopt en niet wil stoppen. Ma durft niet te rijden.
Zolang het gat niet midden op je kont zit, kun je doen alsof het wel zo hoort toch?quote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Lonaa het volgende:
1 versleten paarse broek, 1 lichtblauwe jeans met een gat (dat niet hoort.), 1 paarse yogabroek.
Ik trok 1 van de lussen voor de riem los. En ik ontdekte en gat in mijn yogabroekquote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zolang het gat niet midden op je kont zit, kun je doen alsof het wel zo hoort toch?
Ahh heeft mijn vader ook vaak last van in de herfst/winter.quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Waar gaat die knie heen danquote:Op zondag 10 november 2019 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ik hou het meest van mijn streepjesbroek. Oude foto, maar vandaag ook aan. Alleen het probleem dat veel teveel van mijn bovenstukjes ook streepjes hebben. Dus dat is een overdaad.En hij begint iets te groot te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Meh; vond je het niet een optie de uitbater van dit gedrag te verwittigen? Zodat die mensen fijn hun kleding konden gaan aantrekken?quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vandaag een dagje naar de sauna geweest. Het was wel fijn, alleen de laatste twee uur dat we er waren niet meer -- ik had toen gewoon al moeten gaan, maar ik vond dat ik er wat van moest maken en gewoon blijven.![]()
In het zwembad waren er mensen luidop commentaar aan het geven op A z'n lijf (hij heeft een opvallend litteken) en toen hij er wat van zei, zeiden ze "nou dan moet je gewoon niet naar ons luisteren, wij hebben recht om te zeggen wat we willen"![]()
![]()
![]()
Ik ben uiteindelijk in m'n eentje in een niet al te warme sauna gaan liggen, en toen waren m'n vrienden me kwijt dus toen ik er redelijk relaxt uit kwam stonden ze allemaal te stressen. Oeps.
Dat hebben we niet gedaan. Had een goed idee geweest.quote:Op zondag 10 november 2019 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meh; vond je het niet een optie de uitbater van dit gedrag te verwittigen? Zodat die mensen fijn hun kleding konden gaan aantrekken?
Druk weekend zo voor jou. Beterschap voor je pa.quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hij normaal niet maar iets met bloedverdunnersquote:Op zondag 10 november 2019 21:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh heeft mijn vader ook vaak last van in de herfst/winter.
Sterkte!
Wat n stomme mensen zeg. Wat doen die in een sauna? Alsof je daar niet veel meer mensen met littekens, vreemduitziende huiden of andere opvallendheden ziet.quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vandaag een dagje naar de sauna geweest. Het was wel fijn, alleen de laatste twee uur dat we er waren niet meer -- ik had toen gewoon al moeten gaan, maar ik vond dat ik er wat van moest maken en gewoon blijven.![]()
In het zwembad waren er mensen luidop commentaar aan het geven op A z'n lijf (hij heeft een opvallend litteken) en toen hij er wat van zei, zeiden ze "nou dan moet je gewoon niet naar ons luisteren, wij hebben recht om te zeggen wat we willen"![]()
![]()
![]()
Ik ben uiteindelijk in m'n eentje in een niet al te warme sauna gaan liggen, en toen waren m'n vrienden me kwijt dus toen ik er redelijk relaxt uit kwam stonden ze allemaal te stressen. Oeps.
Waardeloos zegquote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Wat een naar einde van zo’n fijne dag.quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Laat het dan voor jezelf duidelijk zijn dat dat prima mag; het is irrelevant wat dat met "hun dag" doet.quote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gedaan. Had een goed idee geweest.
Ik was op dat moment al in een "ik trek dit niet, ik wil hier weg, maar ik wil niet moeilijk doen en niemands dag verpesten" mindset en had geen opties in m'n hoofd behalve totaal stilvallen, ervandoor gaan of uit elkaar vallen![]()
Ik weet het. Het is eem gedachtepatroon dat diep zit bij me en frustrerend genoeg lukt het me niet om eruit te komen en gewoon te zeggen "jongens ik heb het gehad voor vandaag, laten we gaan".quote:Op zondag 10 november 2019 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laat het dan voor jezelf duidelijk zijn dat dat prima mag; het is irrelevant wat dat met "hun dag" doet.
Ik denk dat even klagen bij de uitbaters heel terecht was geweest inderdaad.quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
![]()
![]()
Dit ja.quote:Op zondag 10 november 2019 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laat het dan voor jezelf duidelijk zijn dat dat prima mag; het is irrelevant wat dat met "hun dag" doet.
Ow, ik kan je aanraden om dat toch wel een keer te gaan doen, voordat je er echt onderdoor gaat en het te laat is dan. Maar je kunt er ook achteraf nog wel even over praten toch ?quote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het. Het is eem gedachtepatroon dat diep zit bij me en frustrerend genoeg lukt het me niet om eruit te komen en gewoon te zeggen "jongens ik heb het gehad voor vandaag, laten we gaan".
Dit jaquote:Op zondag 10 november 2019 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen om t aankleden.quote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef Zilverberk het volgende:
Dit ja.
Zulke mensen moeten gewoon aankleden en opzouten.
Om ze nou bloot naar buiten te flikkeren, dat gaat wel wat ver hoor.quote:Op zondag 10 november 2019 21:41 schreef Blues het volgende:
[..]
Sorry ik moest lachen om t aankleden.
Maar wat een harken Tele.
Ja lijkt me ookquote:Op zondag 10 november 2019 21:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Om ze nou bloot naar buiten te flikkeren, dat gaat wel wat ver hoor.
Ik weet het. Ik doe m'n best. Therapie en zo. (Überhaupt fatsoenlijk durven aangeven wat ik wel of niet wil is vaak een dingetjequote:Op zondag 10 november 2019 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow, ik kan je aanraden om dat toch wel een keer te gaan doen, voordat je er echt onderdoor gaat en het te laat is dan. Maar je kunt er ook achteraf nog wel even over praten toch ?
Maar ze willen toch ook dat je gewoon een fijne dag hebt.quote:Op zondag 10 november 2019 21:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat hebben we niet gedaan. Had een goed idee geweest.
Ik was op dat moment al in een "ik trek dit niet, ik wil hier weg, maar ik wil niet moeilijk doen en niemands dag verpesten" mindset en had geen opties in m'n hoofd behalve totaal stilvallen, ervandoor gaan of uit elkaar vallen![]()
Met het doel dat je bij de volgende lomperik iets kunt zeggen of doen waardoor jouw dag doorgaat en de lomperik inbindt.quote:Op zondag 10 november 2019 21:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik doe m'n best. Therapie en zo. (Überhaupt fatsoenlijk durven aangeven wat ik wel of niet wil is vaak een dingetje)
Achteraf over praten, waarover? En met welk doel?
Oefenen met praten over wat je denkt en voelt. Na een tijd gaat het dan beter omdat je hun reactie vantevoren beter kunt peilen en het de voorgaande keren ook goed ging. Duurt natuurlijk lang.. maar zie het als oefenen.quote:Op zondag 10 november 2019 21:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik doe m'n best. Therapie en zo. (Überhaupt fatsoenlijk durven aangeven wat ik wel of niet wil is vaak een dingetje)
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggenquote:Op zondag 10 november 2019 21:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik denk dat even klagen bij de uitbaters heel terecht was geweest inderdaad.
Natuurlijk hebben we vrijheid van meningsuiting..
maar we hebben ook hersens gekregen om te verzinnen of we die mening daadwerkelijk moeten uiten of niet.
Blonde hond bij zwarte jeansquote:Op zondag 10 november 2019 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh sauna wat lijkt mij dat heerlijk. Maar iedereen die ik ken wel niet op badkleding dag en ik heb echt issues met mijn lichaam.
We gaan wel in juni als we in IJsland zijn naar de blue lagoon.![]()
Ennuh verder broeken. Een zooi skinny jeans in verschillende tinten blauw. Zwart heb ik een keer geprobeerd.. Wat een ramp in combinatie met een blonde hond![]()
Maar ik draag ook veel jurkjes
Je hebt ook de laatste zin gelezen over dat je ook kunt besluiten je mening voor je te houden?quote:Op zondag 10 november 2019 21:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekent niet dat je alles mag zeggen. Het betekent dat je je overtuigingen kenbaar mag maken en mag uiten, zonder angst op vervolging van de staat.
Waar we het nu over hebben is fatsoen. En dan vooral het gebrek aan, in dit geval.
Dat is waar. Ik had er serieus niet op die manier naar gekeken. Ik dacht alleen "ik moet me niet zo aanstellen, ik moet beter mijn best doen, het slaat nergens op om nu al weg te willen". Ze zeiden zelf ook al dat ze liever hadden dat ik een fijne dag had dan dat ze die twee uurtjes extra in de sauna haddenquote:Op zondag 10 november 2019 21:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Maar ze willen toch ook dat je gewoon een fijne dag hebt.
Dus als voor jou het mooi geweest is.. vinden ze het ook mooi geweest.
Na alle verhalen die we hier van jou lezen.. weet ik dat echt heel zeker. Gouden mannen die 2.
Dat is een goed doel idd.quote:Op zondag 10 november 2019 21:44 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Met het doel dat je bij de volgende lomperik iets kunt zeggen of doen waardoor jouw dag doorgaat en de lomperik inbindt.
Dat helpt zeker. Ik heb geen heel goede inschatting van wat fatsoenlijk is en niet, met een moeder die alles eruitflapt wat ze denkt en dat moest maar mogen omdat hersenletsel, maar zoiets kan je gewoon echt niet zeggen over iemand.quote:En sowieso, nu hoor je van vijf kanten dat die opmerking die gemaakt werd, écht niet kon. Helpt dat niet?
Mja ik zie natuurlijk alleen wat jij vertelt... maar ik vind ze echt toppersquote:Op zondag 10 november 2019 21:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik had er serieus niet op die manier naar gekeken. Ik dacht alleen "ik moet me niet zo aanstellen, ik moet beter mijn best doen, het slaat nergens op om nu al weg te willen". Ze zeiden zelf ook al dat ze liever hadden dat ik een fijne dag had dan dat ze die twee uurtjes extra in de sauna hadden
Dat is lief wat je over ze zegt(en waar, denk ik
)
A zat er ook erg mee, en ik baalde dus extra omdat het me niet lukte om hem te helpen. Het is hartstikke beroerd om op zo'n lompe manier op een litteken gewezen te worden waar je toch al niet blij mee wasquote:Op zondag 10 november 2019 21:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oefenen met praten over wat je denkt en voelt. Na een tijd gaat het dan beter omdat je hun reactie vantevoren beter kunt peilen en het de voorgaande keren ook goed ging. Duurt natuurlijk lang.. maar zie het als oefenen.
En dat ze weten wat er in jouw hoofd speelt... daar rekening mee kunnen houden als ze dat willen.
En bovenal: je bent het kwijt en hoeft er niet meer over te tobben want jij maakt je er veel drukker over dan zij.
Jullie hebben geen relatie omdat ze niet van je houden zoals je bent he. Dus met alle makken en kuren inbegrepen.
Dat je dat bij je moeder kan accepteren hangt samen met haar hersenletsel, maar echt niet iedereen die een horkerige rotopmerking maakt heeft hersenletselquote:Op zondag 10 november 2019 22:04 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat is een goed doel idd.
[..]
Dat helpt zeker. Ik heb geen heel goede inschatting van wat fatsoenlijk is en niet, met een moeder die alles eruitflapt wat ze denkt en dat moest maar mogen omdat hersenletsel, maar zoiets kan je gewoon echt niet zeggen over iemand.
Oh nou ja, ik dacht dat het ging over je vrienden die op je stonden te wachten. Of bespreken hoe je het zelf vond en zo.quote:Op zondag 10 november 2019 21:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat mag niet in de sauna, dus effe een privé plekje opzoeken dan maar.quote:Op zondag 10 november 2019 22:14 schreef Uhmmpie het volgende:
@:tele: kunnen jullie niet afspreken om elkaar gewoon even uitgebreid te kroelen als dat zo is.
Van kroelen voel je je sowieso beter...
en je weet dan ook dat de ander weet waarom je dat doet.
En zonder woorden... dus wellicht makkelijker.
Nee, het was ook dat ik het niet nog erger wilde maken voor m'n vrienden en ik wilde tegen hen er niet moeilijker over doen dan het al was enzovoort, dus je zat goed. Ik formuleerde het nogal vaag. Als die uitschelders een godsgruwelijke pestdag hadden de rest van de dag was het alleen maar hun verdiende loonquote:Op zondag 10 november 2019 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja, ik dacht dat het ging over je vrienden die op je stonden te wachten. Of bespreken hoe je het zelf vond en zo.
Maar iedereen begon al over "het verpesten van hun dag" dat die hun die uitschelders waren dan. Dus dat zal ik dan wel verkeerd begrepen hebben
Da's anders niks om vrolijk over te doenquote:Op zondag 10 november 2019 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Spoedeisende hulp nuHAP kreeg het niet voor elkaar
Wordt een latertje vandaag. Zo maar even de baas mailen dat ik later ben morgen.
Je bedoelt mensen die in een slim-fit/skinny/stretch spijkerbroek gaan lopen omdat de mode het voorschrijft? Heb ook wel een paar van die broeken, maar fijn zit het echt niet.quote:Op zondag 10 november 2019 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Genoeg mannen die wel stijl hebben.
Balen zeg.quote:Op zondag 10 november 2019 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Wordt een latertje vandaag. Zo maar even de baas mailen dat ik later ben morgen.
In dit geval kun je altijd nog zeggen dat je iemand troost omdar iemand anders zich niet kan gedragen. Is dat ook meteen opgelostquote:Op zondag 10 november 2019 22:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat mag niet in de sauna, dus effe een privé plekje opzoeken dan maar.
Heftig weekendje zoquote:Op zondag 10 november 2019 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Dolle pretquote:Op zondag 10 november 2019 22:25 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de zoveelste keer ook echt?quote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik lees net dat op fb dat voor de zoveelste keer er een familieuitje was waar ze mij zijn vergeten uit te nodigen
Whut? Hoe kan je nou vergeten worden? Wat een rare lui zeg.quote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm ik lees net dat op fb dat voor de zoveelste keer er een familieuitje was waar ze mij zijn vergeten uit te nodigen
Kon me niet inhouden en had toch een smiley onder het bericht gezet.
Inmiddels al heel de avond met mijn peettante aan het messagen over waarom ik me niet echt erbij voel horen... die zit met klapperende oren geloof ik..
Ben benieuwd wat hier nog uit gaat komen.
Lullig is dat om dat op fb te lezen ookquote:Op zondag 10 november 2019 22:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Kon me niet inhouden en had toch een smiley onder het bericht gezet.
Inmiddels al heel de avond met mijn peettante aan het messagen over waarom ik me niet echt erbij voel horen... die zit met klapperende oren geloof ik..
Ben benieuwd wat hier nog uit gaat komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |