Ik ben geloof ik afgehaakt bij dat Franse verhaal.. wordt het daarna weer beter?quote:Op zondag 10 november 2019 20:01 schreef Candaasje het volgende:
En eens kijken of het laatste seizoen van Outlander beter is dan het seizoen ervoor. Vriend en ik hebben echt samen zitten schaterlachen om de idiootheid van bepaalde scčnes
Ik heb altijd "regular fit".quote:Op zondag 10 november 2019 20:29 schreef Zilverberk het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben
Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.
[ afbeelding ]
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"quote:Op zondag 10 november 2019 20:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit zijn vrouwenjeans. Zal kijken of er ook zo'n plaatje voor mannenjeans is.
Ik zie anders genoeg jonge gasten lopen in van die heule strakke broeken. Slim fit. Hartstikke hip.quote:Op zondag 10 november 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"
Genoeg mannen die wel stijl hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 20:38 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me niet. Mannen willen gewoon "een broek die zit"
Oh, okee.quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar versta ik alles onder wat iets verder gaat dan "een broek die zit".
Ik noteer em op mijn verlanglijst.quote:Op zondag 10 november 2019 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens, even cul. Net het boek “de groene bakplaat” binnengekregen met vegetarische en vegan ovenschotels. De een is nog lekkerder dan de ander en ook zijn ze snel te maken/voor te bereiden
quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik val op nerds, die hebben weinig met mode.Dikke prima.
Inleveren bij de lokale Gouden Schaar voor een exacte kopie? Of gewoon merk/model/maat nogmaals kopen?quote:Op zondag 10 november 2019 20:46 schreef fietsie het volgende:
Ik heb 1 echt briljante spijkerbroek. Zit fijn, draagt fijn. Alleen moet wel iedere 2 weken een rondje reparatiewerkzaamheden erop loslaten wegens best we sleets...
Dat laatste, ergens komende maand.quote:Op zondag 10 november 2019 20:47 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Inleveren bij de lokale Gouden Schaar voor een exacte kopie? Of gewoon merk/model/maat nogmaals kopen?
Misschien gelijk 2 kopen? Een in blauw en 1 in zwart?quote:Op zondag 10 november 2019 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat laatste, ergens komende maand.
Same...quote:Op zondag 10 november 2019 20:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik val op nerds, die hebben weinig met mode.Dikke prima.
Klopt, we hebben er een aantal van gemaakt en gegeten en ja, goede recepten, smakelijk eindresultaat en wel zo makkelijk zo zonder al teveel preptijd.quote:Op zondag 10 november 2019 20:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh jongens, even cul. Net het boek “de groene bakplaat” binnengekregen met vegetarische en vegan ovenschotels. De een is nog lekkerder dan de ander en ook zijn ze snel te maken/voor te bereiden
Fijn te horen dat mijn idee klopt. Was wel een beetje sip geweest als je had gezegd dat het heel veel werk was zonder dat het lekker wasquote:Op zondag 10 november 2019 20:54 schreef Vork het volgende:
[..]
Klopt, we hebben er een aantal van gemaakt en gegeten en ja, goede recepten, smakelijk eindresultaat en wel zo makkelijk zo zonder al teveel preptijd.
Ze heeft ook sinds kort de Snelle Bakplaat geschreven. Vergelijkbaar concept, niet geheel vegetarisch en recepten met nog minder bereidingstijdquote:Op zondag 10 november 2019 20:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn te horen dat mijn idee klopt. Was wel een beetje sip geweest als je had gezegd dat het heel veel werk was zonder dat het lekker was
Je gaat lekker met afvallen dan!quote:Op zondag 10 november 2019 20:56 schreef minilot het volgende:
Ik woon momenteel in twee dezelfde zwartverwassen skinny maat 40's van de Hema. Verder een heel donkerblauwe bootcut voor als het een pietsie netter moet. In die drie pas ik, de rest is te groot en wat ver weggestopt op zolder ligt is van meer dan vijftien jaar geleden en nog altijd veel te klein.
Devolgende op mijn wensenlijstje, maar ik wilde wat meer vega gaan eten, vandaar dezequote:Op zondag 10 november 2019 21:00 schreef Vork het volgende:
[..]
Ze heeft ook sinds kort de Snelle Bakplaat geschreven. Vergelijkbaar concept, niet geheel vegetarisch en recepten met nog minder bereidingstijd
Yep, rond de 62 nu. Bijna klaar. Zal wel weer wat toenemen in december want feestelijke bakzin, maar zo heb ik vast een buffertjequote:
Oei! Succes voor je paquote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Op de Huisartenpost deze avondPa heeft een bloedneus die al twee uur loopt en niet wil stoppen. Ma durft niet te rijden.
Oh bahquote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Op de Huisartenpost deze avondPa heeft een bloedneus die al twee uur loopt en niet wil stoppen. Ma durft niet te rijden.
Zolang het gat niet midden op je kont zit, kun je doen alsof het wel zo hoort toch?quote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Lonaa het volgende:
1 versleten paarse broek, 1 lichtblauwe jeans met een gat (dat niet hoort.), 1 paarse yogabroek.
Ik trok 1 van de lussen voor de riem los. En ik ontdekte en gat in mijn yogabroekquote:Op zondag 10 november 2019 21:11 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zolang het gat niet midden op je kont zit, kun je doen alsof het wel zo hoort toch?
Ahh heeft mijn vader ook vaak last van in de herfst/winter.quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Waar gaat die knie heen danquote:Op zondag 10 november 2019 20:53 schreef Myraela het volgende:
Ik hou het meest van mijn streepjesbroek. Oude foto, maar vandaag ook aan. Alleen het probleem dat veel teveel van mijn bovenstukjes ook streepjes hebben. Dus dat is een overdaad.En hij begint iets te groot te worden.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Meh; vond je het niet een optie de uitbater van dit gedrag te verwittigen? Zodat die mensen fijn hun kleding konden gaan aantrekken?quote:Op zondag 10 november 2019 21:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben vandaag een dagje naar de sauna geweest. Het was wel fijn, alleen de laatste twee uur dat we er waren niet meer -- ik had toen gewoon al moeten gaan, maar ik vond dat ik er wat van moest maken en gewoon blijven.![]()
In het zwembad waren er mensen luidop commentaar aan het geven op A z'n lijf (hij heeft een opvallend litteken) en toen hij er wat van zei, zeiden ze "nou dan moet je gewoon niet naar ons luisteren, wij hebben recht om te zeggen wat we willen"![]()
![]()
![]()
Ik ben uiteindelijk in m'n eentje in een niet al te warme sauna gaan liggen, en toen waren m'n vrienden me kwijt dus toen ik er redelijk relaxt uit kwam stonden ze allemaal te stressen. Oeps.
Dat hebben we niet gedaan. Had een goed idee geweest.quote:Op zondag 10 november 2019 21:18 schreef fietsie het volgende:
[..]
Meh; vond je het niet een optie de uitbater van dit gedrag te verwittigen? Zodat die mensen fijn hun kleding konden gaan aantrekken?
Druk weekend zo voor jou. Beterschap voor je pa.quote:Op zondag 10 november 2019 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
Hij normaal niet maar iets met bloedverdunnersquote:Op zondag 10 november 2019 21:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ahh heeft mijn vader ook vaak last van in de herfst/winter.
Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |