Vooral sympathieker op de een of andere manier.quote:Op zondag 10 november 2019 14:48 schreef roos94 het volgende:
Vind monique wel knapper dan ons Bridget
Dit ja. Vriendelijker en ook gewoner uitstraling.quote:Op zondag 10 november 2019 14:48 schreef roos94 het volgende:
Vind monique wel knapper dan ons Bridget
Sunshine zei het gisteravond alquote:Op zondag 10 november 2019 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Die hadden we moeten zien aankomen.
Inside information. Interessant.quote:Op zondag 10 november 2019 14:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Sunshine zei het gisteravond al
Veel onsympathieker dan Bridget ben ik ze niet vaak tegengekomen, wat een zelfingenomen trut is dat zegquote:Op zondag 10 november 2019 14:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral sympathieker op de een of andere manier.
Hoe oud is Monique?quote:BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.
André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ.
Die leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van net nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.
Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.
André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beer te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
Wtfquote:
41quote:Op zondag 10 november 2019 14:52 schreef maily het volgende:
Bridget is nieuwe liefde Andre Hazes
[..]
Hoe oud is Monique?
Wtfquote:Op zondag 10 november 2019 14:52 schreef maily het volgende:
Bridget is nieuwe liefde Andre Hazes
[..]
Hoe oud is Monique?
Bridget is er ook niet vies van denk ikquote:Op zondag 10 november 2019 14:58 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]heeft wel echt een pijpsmoeltje
Monique is gewoon een kampsnolletje. Bridget verdient haar eigen knaken. Ik snap hem welquote:Op zondag 10 november 2019 14:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh. My. God.
Ik had een jong blond grietje verwacht, niet dqt ijskonijn. Heb niks met die Monique maar vergeleken met Bridget is ze knap, jong en fris.
Denk dat ze zich daar geen donder van aantrektquote:Op zondag 10 november 2019 15:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bridget gaat nog minder geliefd worden hierdoor, mark my words.
En je had het goedquote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zei het al in het vorige topic dat het Bridget kon zijn
Ja dacht ik ook. Dus zal er wel niks over gezegd worden.quote:Op zondag 10 november 2019 15:04 schreef Chia het volgende:
Bridget is toch zelf een presentator van Boulevard?
Een aantal miljoenen? Laat me niet lachen. Ben jij haar fanclub ofzo?quote:Op zondag 10 november 2019 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat ze zich daar geen donder van aantrektEchte Haagse natuurlijk en bezit een aantal miljoenen, dus die maakt zich niet druk.
Kijk maar geld van de sterren. Ze is vermogend geworden met huisjes onder andere en zie KVK.nl kun je haar BV bekijkenquote:Op zondag 10 november 2019 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Een aantal miljoenen? Laat me niet lachen. Ben jij haar fanclub ofzo?
Hier kijk dit maar. En deze schattingen zijn nog aan de lage kant trouwens. Bridget heeft poen zat.quote:Op zondag 10 november 2019 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Een aantal miljoenen? Laat me niet lachen. Ben jij haar fanclub ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |