Bridget is er ook niet vies van denk ikquote:Op zondag 10 november 2019 14:58 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]heeft wel echt een pijpsmoeltje
Monique is gewoon een kampsnolletje. Bridget verdient haar eigen knaken. Ik snap hem welquote:Op zondag 10 november 2019 14:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh. My. God.
Ik had een jong blond grietje verwacht, niet dqt ijskonijn. Heb niks met die Monique maar vergeleken met Bridget is ze knap, jong en fris.
Denk dat ze zich daar geen donder van aantrektquote:Op zondag 10 november 2019 15:00 schreef letmehearyouscream het volgende:
Bridget gaat nog minder geliefd worden hierdoor, mark my words.
En je had het goedquote:Op zondag 10 november 2019 15:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zei het al in het vorige topic dat het Bridget kon zijn
Ja dacht ik ook. Dus zal er wel niks over gezegd worden.quote:Op zondag 10 november 2019 15:04 schreef Chia het volgende:
Bridget is toch zelf een presentator van Boulevard?
Een aantal miljoenen? Laat me niet lachen. Ben jij haar fanclub ofzo?quote:Op zondag 10 november 2019 15:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat ze zich daar geen donder van aantrektEchte Haagse natuurlijk en bezit een aantal miljoenen, dus die maakt zich niet druk.
Kijk maar geld van de sterren. Ze is vermogend geworden met huisjes onder andere en zie KVK.nl kun je haar BV bekijkenquote:Op zondag 10 november 2019 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Een aantal miljoenen? Laat me niet lachen. Ben jij haar fanclub ofzo?
Hier kijk dit maar. En deze schattingen zijn nog aan de lage kant trouwens. Bridget heeft poen zat.quote:Op zondag 10 november 2019 15:04 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Een aantal miljoenen? Laat me niet lachen. Ben jij haar fanclub ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |