quote:
Op zondag 10 november 2019 13:57 schreef Danchelle het volgende:In tegenstelling tot veel anderen heb ik die Monique altijd als een enorme golddiger gezien. Laten we eerlijk zijn: als het de plaatselijke loodgieter of postbode zou zijn geweest met wie ze een relatie had, had ze hem al lang aan de kant geschoven met al die fratsen. Welke zichzelf respecterende vrouw accepteert dit soort gedrag? Mo wel, want dit was haar weg naar meedoen met de BN'ers, erbij horen. Ook gevraagd worden door de borsato's, de van Dammetjes en al die andere vrouwen om mee te loungen naar evenementen en al het andere wat erbij hoort. Monique van de oliebollenkraam was nooit gevraagd om een kinderboek te schrijven. Ik heb nou echt geen greintje medelijden met haar. Ze heeft er een paar jaar bij gehoord en is nu aan de kant geschoven. Ieder weldenkend mens weet dat dit niet eeuwig zou duren. Die jongen wilt genieten en alles meemaken in het leven. Zij is een blok aan het been geworden. En ik vind haar trouwens ook niet geheel vrij van manipulatie naar de pers. Hoe vaak ze dat kind niet noemt in het persbericht...
Ik snap wel wat je bedoelt maar tegelijkertijd denk ik dat het wel naast elkaar bestaat. En aansluiting willen hebben bij de Borsato’s en de Van Dammetjes maar ook niet te beroerd zijn om in een oliebollenkraam te gaan staan. En je kan het haar niet kwalijk nemen dat ze ingaat op aanbiedingen zoals een kinderboek schrijven.
Ik mag toch hopen dat alle Everts van deze wereld druk bezig zijn met het achterhalen van De Andere Vrouw.
Gate-technisch hoop ik op een BN-er in een relatie ofzo.