Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie posten moet ik weer aan onze trouwdag denkenlogisch maar toch raar
Dat hahaquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hadden dezelfde fotograaf en in die tijd kende ik haar alleen daarvan/het trouwtopic.
Coolquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We hadden dezelfde fotograaf en in die tijd kende ik haar alleen daarvan/het trouwtopic.
Was dat 'de' Dario? Die naam zag ik vaak voorbijkomen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:30 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Yesquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:32 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Was dat 'de' Dario? Die naam zag ik vaak voorbijkomen?
quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
CoolDat was een goede/originele fotograaf, dat herinner ik me nog wel.
Leuk! Hij is ook echt een fijn persoon om een hele dag bij te zijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
ZekerHij heeft samen met een vriend de Animal Rights March gefotografeerd voor ons
Zin in gegrilde kip nuquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Trouwens... weekenddienst en wij eten bloemkool, gebakken aardappelen en kippenbout
https://www.darioendara.nl/quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:36 schreef Barreltje het volgende:
Ja euh.. waar kan ik het werk van dario bekijken?![]()
Wij willen ook nog een fotograaf voor in NL
Ik snap dit niet in relatie wat je ervoor zei?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Erg lastig ja. Ze heeft zelf echt een mislukte opvoeding gehad en probeert het nu uit alle macht beter te doen. Dat resulteert helaas in een enorm geforceerde paniekerige situatie. Sneu. Ik had dit nooit kunnen denken voor ze kinderen had.
Tnx!quote:
Waarom niet gewoon 19 ct per kilometer?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:43 schreef Molo het volgende:
Weet iemand waar je gemiddeld verreden kosten aan benzine op een traject kunt berekenen?
Is dat nog altijd de ANWB site ofzo? Net als honderd jaar geleden toen ik voor het laatst keek?
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx!
Ze doen ook op locatie.. eens kijken of ons budget dat toelaat...
Ik heb even teruggelezen en ik zie hoe het niet lijkt te kloppen. Maar dat doet het in deze situatie wel. Moeilijk uit te leggenquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap dit niet in relatie wat je ervoor zei?
Nou Ja.. Argentinië is niet naast de deur..quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
En ja hij is niet de goedkoopste, maar is het wel waard.
Jullie hebben in ieder geval genoeg gave ideeën.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou Ja.. Argentinië is niet naast de deur..maar wel tof als alle foto's door dezelfde persoon gemaakt worden..
Eerst Argentinië maar eens vastleggen.. en/of de strandtent voor de borrel..
Ik ken iemand bij jou in de stad die ervaring heeft met Argentijnse rompslomp. Als je assistentie nodig hebt, geef je maar een gil.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Nou Ja.. Argentinië is niet naast de deur..maar wel tof als alle foto's door dezelfde persoon gemaakt worden..
Is dat niet een fiscaal getal? Of is dat werkelijk wat je per km ongeveer kwijt bent?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:44 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon 19 ct per kilometer?
Ah, ok!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en ik zie hoe het niet lijkt te kloppen. Maar dat doet het in deze situatie wel. Moeilijk uit te leggen
Gewoon bij Los Argentinos!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik dacht te begrijpen dat ze zelf nogal verwaarloosd was en haar problemen niet erkend waren in haar opvoeding, en dat ze dus bij haar eigen kind er Super Alert op is dat ie Niks Tekort Komt en Alleen Het Beste wil en De Wereld Snapt Het Niet en... Ik zie de logica welquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb even teruggelezen en ik zie hoe het niet lijkt te kloppen. Maar dat doet het in deze situatie wel. Moeilijk uit te leggen
Dit is zo ongeveer exact wat er gebeurt ja. Was zelf een angstig/gevoelig kind maar mocht dat van haar moeder niet zijn. Ze had dat van haar eigen opvoeding alleen nooit zo door, tot ze zelf kinderen kreeg. Als er dan ook nog een kind van je overlijdt en je sowieso het hele opvoedproces heel zwaar vindt, krijg je wel een heel ingewikkelde situatie. Lastig om te zien hoor. Ze probeert het zo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik dacht te begrijpen dat ze zelf nogal verwaarloosd was en haar problemen niet erkend waren in haar opvoeding, en dat ze dus bij haar eigen kind er Super Alert op is dat ie Niks Tekort Komt en Alleen Het Beste wil en De Wereld Snapt Het Niet en... Ik zie de logica wel
M'n tante was een nogal angstig kind en m'n oma deed "stel je toch eens niet zo aan", greep haar in d'r nekvel en ging dooor. Tante heeft toen ze kinderen kreeg nogal de neiging gehad om aan ieder twijfeltje toe te geven en op ieder angstje heel erg in te gaan, waardoor ze juist heel "angstige" kinderen kreeg die soms heel tactisch de "ik ben bang" kaart speelden als ze ergens onderuit wilden. - doet ze inmiddels niet meer zo, ze heeft bij een psych gelopen en is nu meer van het "dus wat is het ergste wat er kan gebeuren?" enzo
Hij is echt top! Wat Sara Sarabi al zegt nee hij is niet heel goedkoop. Maar je hebt wel waar voor je geldquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:43 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Tnx!
Ze doen ook op locatie.. eens kijken of ons budget dat toelaat...
Oh daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk .. dm?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken iemand bij jou in de stad die ervaring heeft met Argentijnse rompslomp. Als je assistentie nodig hebt, geef je maar een gil.
Airfryerfähig?quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
Hazelnoot paddestoel bitterballen van de Lidl zijn geslaagd, ik herhaal, de hazelnoot paddestoel bitterballen van de Lidl zijn geslaagd
In het begin kwam ze best spontaan over (of ik was minder kritisch) maar de laatste keer dat ik bzv keek was het zo gemaakt. Maar waar ik echt jeuk van kreeg was toen zijn "over mijn lijk" presenteerde. Zo totaal geen inleving. Nou zitten de andere presentatoren ook niet te ach en weeen, maar zij was heel ongevoelig.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:21 schreef Isabeau het volgende:
Nu kijk ik amper tv, maar ik dacht altijd dat Yvon Jaspers gewoon als leuk mens werd gezien![]()
Beetje verbaasd dat ze blijkbaar 'uit' is of zo
Zijn ovenbitterballen dus ërfraer kan vast ookquote:
Gisteren naar die verschrikkelijke winkel geweest voor koffie. Ga niet nog een keer, was er vandaag ziek vanquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
Hazelnoot paddestoel bitterballen van de Lidl zijn geslaagd, ik herhaal, de hazelnoot paddestoel bitterballen van de Lidl zijn geslaagd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor OML vond ik weinig van haar, tijdens OML ben ik haar echt onsympathiek gaan vinden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
In het begin kwam ze best spontaan over (of ik was minder kritisch) maar de laatste keer dat ik bzv keek was het zo gemaakt. Maar waar ik echt jeuk van kreeg was toen zijn "over mijn lijk" presenteerde. Zo totaal geen inleving. Nou zitten de andere presentatoren ook niet te ach en weeen, maar zij was heel ongevoelig.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Zijn ovenbitterballen dus ërfraer kan vast ook
Niet aan mij? @Joëlquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:31 schreef Molo het volgende:
@:minilot
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ere-locatie-a3979394
Hij (Joël) heeft het over geitenboterkoek, moest aan je denken
Mooi maar die term 'knuffelveteraan' is vreselijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach kijk toch. Dit is een veteraan van operatie Market Garden, die afgelopen september voor het eerst naar de herdenking in Arnhem is geweest. Hij durfde nooit omdat de bevrijding mislukt was en hij dacht dat Arnhem boos op de veteranen was (dit heb ik vaker gehoord). Hij is overgehaald en heeft genoten. De man is 97, familie heeft hij niet meer, en Omroep Gelderland heeft een actie gestart zodat hij "wat" kaartjes zou krijgen
https://www.omroepgelderl(...)t-al-jullie-kaartjes
quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Gisteren naar die verschrikkelijke winkel geweest voor koffie. Ga niet nog een keer, was er vandaag ziek van
LOLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind hun koffie op de grote gouden pakken na niet lekker trouwens
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Dat is het wel. Maar ik heb 'm die avond een paar keer mensen naar zich toe zien trekken voor een knuffel, dus in dit geval is het letterlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:40 schreef Blues het volgende:
[..]
Mooi maar die term 'knuffelveteraan' is vreselijk.
Vandaag een pak dark roast koffie bij de lidl in Nederland gehaald. xxl pak. Ruikt in ieder geval goed. Ben bijna door het aangebroken pak heen. Dan een proeven of deze koffie smaakt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:44 schreef Molo het volgende:
[..]
LOL
Vind hun koffie op de grote gouden pakken na niet lekker trouwens
Ow baroegquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:01 schreef minilot het volgende:
Beter laat dan nooit, @:drakin :
https://baroeg.nl/programma/wavefest-presents-2/
Daarzo!
Erna nog wel de binnenstad in voor Wunderbar/WORM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Misschien gewoon Jeff Ascough inhurenquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:36 schreef Barreltje het volgende:
Ja euh.. waar kan ik het werk van dario bekijken?![]()
Wij willen ook nog een fotograaf voor in NL
quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow baroeg
Hotel, opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:50 schreef z80 het volgende:
[..]
Vandaag een pak dark roast koffie bij de lidl in Nederland gehaald. xxl pak. Ruikt in ieder geval goed. Ben bijna door het aangebroken pak heen. Dan een proeven of deze koffie smaakt.
Neequote:
Ik maar denken dat midden in Rotterdam dat dapper zou zijn. Voor het weer bestaat gewoon een goede slaapzak.quote:
Jij weetquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Warme slaapzak. Met scouting zo vaak in de sneeuw gestaan als je materiaal maar in orde is.
Auto voltanken. Heen en weer rijden. Auto voltanken. Getankt bedrag / 2.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat niet een fiscaal getal? Of is dat werkelijk wat je per km ongeveer kwijt bent?
Gaat niet om werk dit. Wil even berekenen of ¤6,90 per dag met de metro duurder of goedkoper is dan met de auto
Niks gemist hoor.. alleen wat intense Yvonne haat..quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:15 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb gewoon een heel topic gemist vandaag.
Ah, daar is de presentatie wel heel erg belangrijk, bij 'over mijn lijk'. Ik heb alleen seizoen 1 gezien, maar dat was gelukkig dus niet met Yvon Jaspers. Al had ik van te voren wel verwacht dat ze dat goed zou kunnen, je inleven. Maar misschien was ze er te gevoelig voor en was dit haar manier van afstand nemen. Niet fraai bij zo'n type programma.quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:29 schreef Kaatje1 het volgende:
In het begin kwam ze best spontaan over (of ik was minder kritisch) maar de laatste keer dat ik bzv keek was het zo gemaakt. Maar waar ik echt jeuk van kreeg was toen zijn "over mijn lijk" presenteerde. Zo totaal geen inleving. Nou zitten de andere presentatoren ook niet te ach en weeen, maar zij was heel ongevoelig.
Ahja dat had ik vanmiddag ook, dat gevoel.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, daar is de presentatie wel heel erg belangrijk, bij 'over mijn lijk'. Ik heb alleen seizoen 1 gezien, maar dat was gelukkig dus niet met Yvon Jaspers. Al had ik van te voren wel verwacht dat ze dat goed zou kunnen, je inleven. Maar misschien was ze er te gevoelig voor en was dit haar manier van afstand nemen. Niet fraai bij zo'n type programma.
Ik wil eigenlijk al naar bedNog geen 8 uur.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks gemist hoor.. alleen wat intense Yvonne haat..
Dit deed me herinneren aan het feit dat ik nog een stuk chocoladetaart had van gisteren.quote:
Dat wil ik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit deed me herinneren aan het feit dat ik nog een stuk chocoladetaart had van gisteren.
Dat eet ik nu
Ik wil ook naar bed. Maar de wasmachine draait nog.quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, daar is de presentatie wel heel erg belangrijk, bij 'over mijn lijk'. Ik heb alleen seizoen 1 gezien, maar dat was gelukkig dus niet met Yvon Jaspers. Al had ik van te voren wel verwacht dat ze dat goed zou kunnen, je inleven. Maar misschien was ze er te gevoelig voor en was dit haar manier van afstand nemen. Niet fraai bij zo'n type programma.
Nee in de Op gaat het over Indiaas toch, niet over taart?quote:
Ik liep op dat vlak een teleurstelling op.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:16 schreef Zilverberk het volgende:
Zo thuis en gegeten. Op zoek naar n toetje.
Ik heb nog griesmeel in de kast en vla in de koelkast. Keuzes keuzes...quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik liep op dat vlak een teleurstelling op.
Versta je onder ‘afstand nemen’ ook de volgende scčne:quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bohhh!quote:Op vrijdag 8 november 2019 19:50 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit deed me herinneren aan het feit dat ik nog een stuk chocoladetaart had van gisteren.
Dat eet ik nu
Ik weet dat er nog biologisch vanille ijs staat. Ik probeer dat idee te negeren.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb nog griesmeel in de kast en vla in de koelkast. Keuzes keuzes...
Oh, en magnums in de vriezer.
Anders schep je 1 bolletje op?quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik weet dat er nog biologisch vanille ijs staat. Ik probeer dat idee te negeren.
Het is dat je zo ver weg woont. Anders had ik je van dat idee af kunnen helpen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik weet dat er nog biologisch vanille ijs staat. Ik probeer dat idee te negeren.
Biologisch is gezond. Kan primaquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hmmm... ik zou hem van dat ijs afhelpen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:25 schreef z80 het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont. Anders had ik je van dat idee af kunnen helpen.
Dit ja. Geen speld tussen te krijgen. Goed advies van een wijze vrouw.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Biologisch is gezond. Kan prima
Jammer voor fiets dat het geen chocolade ijs was, want dan was het ook nog groente geweestquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit ja. Geen speld tussen te krijgen. Goed advies van een wijze vrouw.
Beetje opwarmen in de magnetron en dan in koud water laten ontdooien. Als de peertjes een niet te grote klomp zijn gaat dat best snel.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zouden bevroren stoofpeertjes smaken? Verder geen toetje in huis
Die volg ik even niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jammer voor fiets dat het geen chocolade ijs was, want dan was het ook nog groente geweest
Dat allemaal, en dan nog dat ze met een grote lach op haar gezicht een kamer binnen loopt waar een jongen ligt. Ik weet niet meer wat ze zei, maar nog wel dat ik m'n beide handen tegen m'n gezicht sloeg. Dat was zo ontzettend mis en pijnlijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Versta je onder ‘afstand nemen’ ook de volgende scčne:
Yvon loopt binnen bij een jonge vrouw in het eindstadium van kanker. Ze hebben elkaar al een paar keer eerder gesproken, Kan alleen nog maar in bed liggen, datum euthanasie is afgesproken voor een paar dagen later.
Yvon vraagt hoe het met haar gaat: slecht, veel pijn, vooral aan haar benen waar liters vocht in zitten.
Dame slaat deken terug om het te laten zien.
Yvon:’ oeh joh, wat veeeeeel! Gelukkig zie je het niet met de deken erover’.
.......
En ik herinner me ook nog een zeer ongemakkelijke scčne met een tiener die dood ging. Hij was een paar maanden later jarig en zij vroeg wat hij dan wilde als kado. Waarop tiener zei dat hij dan waarschijnlijk dood zou zijn.
Afstand nemen, my ass
Je weet dat hulpeloze omstanders zulke stomme dingen kunnen zeggen, maar iemand die presentatie als haar vak heeft en speciaal hiervoor is aangenomen, die zou beter moeten weten.
Ja, het zit diep
Ongeschikt. Hoelang heeft zij dat gedaan, dat programma? Hopelijk maar 1 seizoen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Versta je onder ‘afstand nemen’ ook de volgende scčne:
Yvon loopt binnen bij een jonge vrouw in het eindstadium van kanker. Ze hebben elkaar al een paar keer eerder gesproken, Kan alleen nog maar in bed liggen, datum euthanasie is afgesproken voor een paar dagen later.
Yvon vraagt hoe het met haar gaat: slecht, veel pijn, vooral aan haar benen waar liters vocht in zitten.
Dame slaat deken terug om het te laten zien.
Yvon:’ oeh joh, wat veeeeeel! Gelukkig zie je het niet met de deken erover’.
.......
En ik herinner me ook nog een zeer ongemakkelijke scčne met een tiener die dood ging. Hij was een paar maanden later jarig en zij vroeg wat hij dan wilde als kado. Waarop tiener zei dat hij dan waarschijnlijk dood zou zijn.
Afstand nemen, my ass
Je weet dat hulpeloze omstanders zulke stomme dingen kunnen zeggen, maar iemand die presentatie als haar vak heeft en speciaal hiervoor is aangenomen, die zou beter moeten weten.
Ja, het zit diep
Pan, vuur eronder, gaan!quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe zouden bevroren stoofpeertjes smaken? Verder geen toetje in huis
1 seizoen gelukkig. Dat was meteen 1 teveelquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Ongeschikt. Hoelang heeft zij dat gedaan, dat programma? Hopelijk maar 1 seizoen.
Zeker weten? Ik dacht dat ze haar ook nog een tweede seizoen hadden losgelatenquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
1 seizoen gelukkig. Dat was meteen 1 teveel
Dit was absurd en uitzonderlijk. Contract van 20 uur per week, deze week bijna 40 uur gewerkt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:31 schreef Blues het volgende:
Wat een lange werkdagen maak jij Zilverberk! Of is dat niet altijd zo
Volgende week vakantie van de tvtquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit was absurd en uitzonderlijk. Contract van 20 uur per week, deze week bijna 40 uur gewerkt.
Boontjes zijn groenten, en chocolade komt van... bonenquote:
Ik heb deze uren al verbruikt, met herfstvakantie.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Volgende week vakantie van de tvt![]()
Is dat vaker, dat je zoveel extra moet werken?
Handig, zo’n uitruil en fijn als dat flexibel kan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb deze uren al verbruikt, met herfstvakantie.
En dit gebeurt vaker ja.
Maar je houdt een slag om de arm, want je typte iets als ‘mijn eerste huwelijk’.quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:57 schreef Zilverberk het volgende:
Ohja, Lot vroeg hoe vaak ik getrouwd ben.
Eén keer, gaat nog steeds prima.
Mijn laatste huwelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar je houdt een slag om de arm, want je typte iets als ‘mijn eerste huwelijk’.
Schrijven! /roepen mijn collega's dan meteen in koorquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:33 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit was absurd en uitzonderlijk. Contract van 20 uur per week, deze week bijna 40 uur gewerkt.
Ahahaha!quote:
Tevens ook eerste en wat mij betreft blijft deze constructie intact tot één van ons twee dood gaat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zich is het logisch... juist als je ergens echt problemen mee had ben je alerter dat je dat niet wil voor je eigen kinderen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:51 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik dacht te begrijpen dat ze zelf nogal verwaarloosd was en haar problemen niet erkend waren in haar opvoeding, en dat ze dus bij haar eigen kind er Super Alert op is dat ie Niks Tekort Komt en Alleen Het Beste wil en De Wereld Snapt Het Niet en... Ik zie de logica wel
M'n tante was een nogal angstig kind en m'n oma deed "stel je toch eens niet zo aan", greep haar in d'r nekvel en ging dooor. Tante heeft toen ze kinderen kreeg nogal de neiging gehad om aan ieder twijfeltje toe te geven en op ieder angstje heel erg in te gaan, waardoor ze juist heel "angstige" kinderen kreeg die soms heel tactisch de "ik ben bang" kaart speelden als ze ergens onderuit wilden. - doet ze inmiddels niet meer zo, ze heeft bij een psych gelopen en is nu meer van het "dus wat is het ergste wat er kan gebeuren?" enzo
quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:57 schreef Tele6 het volgende:
@:minilot en @:andere-geīnteresseerden
Eén polswarmer a.k.a. handsok is af!![]()
De volgende wordt waarschijnlijk mooier, want dan snap ik het garen beter en zijn mijn handen meer gewend aan het breien, dus dan moet ik mezelf er even van overtuigen dat de twee goed genoeg op elkaar lijken. We zien welTof gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En anders brei je een derde, en heb je daarna iig 1 setje van 2 bijna identieke.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Dankje!quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tof gewordenEn anders brei je een derde, en heb je daarna iig 1 setje van 2 bijna identieke.
De volgende wordt waarschijnlijk mooier, want dan snap ik het garen beter en zijn mijn handen meer gewend aan het breien, dus dan moet ik mezelf er even van overtuigen dat de twee goed genoeg op elkaar lijken. We zien welWat een leuk ding en vooral wat knap (haat aan breien)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
En hier maar doen alsof je recalcitrant en vervelend bent :pquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:02 schreef golfer het volgende:
3x samengewoond/getrouwd
1e keer 1975-1981(samenwonen)
2e keer 1984-1992 (getrouwd in 1986)
3e keer 1998 gaan latten, samenwonen 2004-heden (getrouwd in 2005)
Met al mijn exen nog steeds een prima contact.
Werd dat toen gezien als hokken?quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:07 schreef Blues het volgende:
Oh ik heb ook nog een keer samengewoond vķķr het 1e huwelijk van 1983.
1 maand
De volgende wordt waarschijnlijk mooier, want dan snap ik het garen beter en zijn mijn handen meer gewend aan het breien, dus dan moet ik mezelf er even van overtuigen dat de twee goed genoeg op elkaar lijken. We zien welLekker bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit toevallig nu op de bank te breien. Dekentje, koppie thee
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En hier maar doen alsof je recalcitrant en vervelend bent :p
Kennelijk houden mensen het toch aardig met je uit
Ik zit onder mijn gekochte wollen deken (Finse shizzlequote:Op vrijdag 8 november 2019 22:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Lekker bezig!
Ik zit toevallig nu op de bank te breien. Dekentje, koppie thee
Ja bedankt, nu zin in ossenhaassatehquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:45 schreef borisz het volgende:
Avond
In De Roemer terecht gekomen. Ossenhaassaté was. De Pindasaus echter was behanglijm.
. De Oersoep bockjes zijn wel.
. Sexy Motherbocker
.
Qua samenwonen staat de teller op 0. Niet het gevoel dat ik iets mis
Pics van je dekenquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zit onder mijn gekochte wollen deken (Finse shizzle).
Met kladdkaka
Zie Whatsapp, voor ik weer hijgDM's krijg. Geen zin inquote:
Geile wollen deken en plakkerig koekspul, hou op met mequote:Op vrijdag 8 november 2019 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie Whatsapp, voor ik weer hijgDM's krijg. Geen zin in
Ok, ik stuur je wel wat clitpics ook, bij jou kan het welquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Geile wollen deken en plakkerig koekspul, hou op met me
Dat was volgens mij de wat negatieve term voor ''ongetrouwd" samenwonen in gristelijke kringen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is hokken iets anders dan samenwonen?
Ow godquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Zie Whatsapp, voor ik weer hijgDM's krijg. Geen zin in
Ik doe niet zo. Ik ben zo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:08 schreef Uhmmpie het volgende:
En hier maar doen alsof je recalcitrant en vervelend bent :p
Kennelijk houden mensen het toch aardig met je uit
Dat kon écht niet, in die tijdquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat was volgens mij de wat negatieve term voor ''ongetrouwd" samenwonen in gristelijke kringen.
Dat is snel gegaan danquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
1 keer samengewoond na een maand relatie en na 8 maanden een huis gekocht. En daar laat ik het graag bij
neeee, je wil het misschien niet in het openbaar hebben, maar je bent best lief.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik doe niet zo. Ik ben zo.
En dat vinden massa's vrouwen nog steeds aantrekkelijk.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:50 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat kon écht niet, in die tijd![]()
Mijn vader kon 41 jaar geleden een huis krijgen en wilde daar met mijn moeder gaan wonen.
Romanticus als het is, heeft hij toen gevraagd of ze niet gelijk maar konden trouwen, dan hadden ze dat ook maar gehad.
En ze wonen er nog steeds
I rest my case.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
neeee, je wil het misschien niet in het openbaar hebben, maar je bent best lief.
Ik app jou voortaan wel privéquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Ow god
* Blues heeft de groep verlaten
Doe niet zo eng.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:51 schreef Kaatje1 het volgende:
neeee, je wil het misschien niet in het openbaar hebben, maar je bent best lief.
Lag misschien aan de gemeente ofzo?quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Toen ik in 1975 (ook alweer 44 jaar geleden dus) ging hokken konden we trouwens wel gewoon een huis krijgen.
Ze keken alleen maar naar inkomen.
Amsterdam, destijds.quote:
Het is een arbeiderswoning bij de steenfabriek waar mijn opa werkte. Mijn vader kon daar ook aan de slag als monteur voor de trein en sommige apparaten en kon toen zo'n huisje krijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Toen ik in 1975 (ook alweer 44 jaar geleden dus) ging hokken konden we trouwens wel gewoon een huis krijgen.
Ze keken alleen maar naar inkomen.
Wel sociale wereld toenquote:Op vrijdag 8 november 2019 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
Het is een arbeiderswoning bij de steenfabriek waar mijn opa werkte. Mijn vader kon daar ook aan de slag als monteur voor de trein en sommige apparaten en kon toen zo'n huisje krijgen.
Inkomen wist de huisbaas wel, want dat was in werkgever
Mijn overgrootvader maakte stenen, dús mijn opa maakte stenen, dús mijn vader kon aan de slag bij de steenfabriek...quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel sociale wereld toen
Bekrompen ook, maar wel sociaal
Kan jij ook een beetje stenen maken? Of is de traditie doorbroken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:01 schreef Muck het volgende:
Mijn overgrootvader maakte stenen, dús mijn opa maakte stenen, dús mijn vader kon aan de slag bij de steenfabriek...
Klein, bekrompen,maar wel overzichtelijk
Yesquote:Op zaterdag 9 november 2019 00:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn overgrootvader maakte stenen, dús mijn opa maakte stenen, dús mijn vader kon aan de slag bij de steenfabriek...
Klein, bekrompen,maar wel overzichtelijk
De fabriek is 2 jaar voor mijn geboorte gesloten, dus helaas, helaasquote:Op zaterdag 9 november 2019 00:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Kan jij ook een beetje stenen maken? Of is de traditie doorbroken?
Tukse!quote:Op zaterdag 9 november 2019 00:16 schreef Muck het volgende:
Ik ga mijn bed eens opzoeken...
Slaap lekker allemaal
Oh ja ook nul keer getrouwd. Is over 20.000 jaar nog zoquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:52 schreef Muck het volgende:helemaal niet na te denken
Hier staat de teller nog steeds op 0 keer getrouwd![]()
Twee keer samengewoond, nu junior crazy cat lady
Ooh!quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik maak zo dit:
https://www.chefdehome.com/recipes/656/shrimp-saganaki
Ha mooi! De kaasversie zit hier nog in de vriezer, en geslaagdheid dus nog in het ongewissequote:Op vrijdag 8 november 2019 18:11 schreef Molo het volgende:
Oooh! Straks lezen, thanks. Idee van mij gepikt natuurlijk - moet welquote:Op vrijdag 8 november 2019 18:31 schreef Molo het volgende:
@:minilot
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ere-locatie-a3979394
Hij (Joël) heeft het over geitenboterkoek, moest aan je denken
quote:Op vrijdag 8 november 2019 18:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow baroeg
Wavefeestjes sowieso voornamelijk in de Randstad, Eindhoven, Gent en Antwerpen - een behoorlijk eind bij je vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let me see you stripped down to the bone
Zohee, dat klinkt als een gave verzamelig! Pic van eettafel?quote:Op vrijdag 8 november 2019 20:54 schreef sigme het volgende:
Meubilair
Spul uit 1 serie vind ik armoedig. Mijn spul zou ik geen 'samengeraapt zooitje' noemen.
Bank-met-drankkast is gemaakt door overgrootvader, eettafel komt uit humanistisch zomerkamp waar opa & oma elkaar ontmoetten in jaren '30, bureau is gemaakt voor overgootmoeder, kast gekocht door vader die 'm heeft aangepast zodat er de tv die erin stond ook naar gekeken kon worden. En dan nog wat antieke en moderne dingen die we zelf gekocht hebben.
De volgende wordt waarschijnlijk mooier, want dan snap ik het garen beter en zijn mijn handen meer gewend aan het breien, dus dan moet ik mezelf er even van overtuigen dat de twee goed genoeg op elkaar lijken. We zien welJoh, ik vind deze anders al ontzettend netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank voor het delen, heeft je tante (toch?) de tussenstand al gezien?
Goed handje/armpje ook wel! #mooi
Let me see you stripped down to the bone
Moggeh!quote:
Congresseren.quote:Op zaterdag 9 november 2019 07:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Moggeh!
Je avondeten klonk goed!
Wat ga je doen in Breda?
Op zaterdag!quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 07:18 schreef minilot het volgende:
Pee, ook goeiemorgen! Kijk jou lol hebben
Zeker! Maar iedereen om mij heen zegt bruiswater, dan klinkt prikwater leukerquote:Op zaterdag 9 november 2019 07:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Best een gewoon woord voor wat het is, toch?
Ah. Dan vind ik prik- ook beduidend leuker ja.quote:Op zaterdag 9 november 2019 07:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Zeker! Maar iedereen om mij heen zegt bruiswater, dan klinkt prikwater leuker
Is er nog taart?quote:
Maar hij kwam van de Jumbo, toch? Dus kan barrel zo om de hoek zelf wat halenquote:
Minder blues...quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:51 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is snel gegaan dan
Ik ging na een half jaar al trouwen/samenwonen..na het 1e kind dacht ik al hmmm, is dit wel wat ik wil..toch nog 16 jaar gebleven. Toen ik ging scheiden had ik het gevoel dat ik het 15 jr eerder had moeten doen...
Herkenbaar wel...quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon sinds 30 december 2009 samen, dus binnenkort al 10 jaarToch blijf ik denken dat het geen stand zal houden, want vorige relatie was ook van de ene op de andere dag weg zonder dat ik (of onze omgeving) dat ooit zag aankomen
Dus ik blijf nu denken dat dat altijd weer kan gebeuren.
GoedemorgenBietje mistig hier.
Oh, dat rijdt toch minder fijn als je zo'n eind moet. Maar goed dat het dan rustig op de weg was.quote:
Yvonquote:Op vrijdag 8 november 2019 19:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niks gemist hoor.. alleen wat intense Yvonne haat..
Hopelijk gaat dat gevoel nog weg. Bij mij is het helaas nooit echt weg gegaanquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:29 schreef Uhmmpie het volgende:
Herkenbaar wel...
Hier eerder gehad dat het moment dat ik dacht dat het goed zat en het tegen mensen durfde te vertellen het spontaan over was.
En ondanks dat het nu, volgens mij, prima gaat... durf ik het niet zo goed hardop uit te spreken.
En het pas sinds kort uberhaupt aan mezelf toe te geven.
Ooooh, ik ben niet gek! Ik vroeg me gisteren al af of ik haar naam al die tijd verkeerd zei omdat hier steeds Yvonne stond.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:32 schreef Clubsoda het volgende:
YvonWaarom willen mensen haar toch zo nodig Yvonne noemen?
Raar verhaal eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hopelijk gaat dat gevoel nog weg. Bij mij is het helaas nooit echt weg gegaanIk dacht namelijk serieus dat hij stapelgek op mij was (bleek uit woord en gedrag), maar blijkbaar kan je ook binnen no time stapelgek op een andere vrouw worden
Lijkt me wel een heel vervelend gevoel. Zou dat je ook tegenhouden als je bijvoorbeeld keuzes voor de langere termijn maakt?quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik woon sinds 30 december 2009 samen, dus binnenkort al 10 jaarToch blijf ik denken dat het geen stand zal houden, want vorige relatie was ook van de ene op de andere dag weg zonder dat ik (of onze omgeving) dat ooit zag aankomen
quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Een van de hoofdredenen dat wij zo lang in dat 'hok' hebben gewoond had daar mee te maken. In mijn relatie hiervoor ben ik ingetrokken bij mijn ex, en die liet me ook out of the blue weten dat hij er wel een punt achter wilde zetten. Het was zijn huis, dus ik moest weg.
Dat hok, hoe kut ook, was van mij. En nu woon ik opnieuw 'in' bij F. Als het niet meer werkt, moet ik weg. Huis op zijn naam, ik kan t niet betalen. Ik vind dat nog steeds eng.
Ook 1 van de redenen dat ik geen huis wil kopen.
We zijn er beste allebei heel erg door beschadigd blijkbaar. Zo zonde.quote:
Oh awesome.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteren kwark gehaald bij een biologische boerderij in de buurt en het smaakt heul niet naar kwarkIk zit hier héél dikke room (triple cream?) met honing en walnoten te eten
Meer mensen als ik de verhalen zo leesquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
We zijn er beste allebei heel erg door beschadigd blijkbaar. Zo zonde.
*knuf* tot nu toe is hij je blijkbaar nog lang niet zatquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:43 schreef Myraela het volgende:
Oh, en nu soms wel zat dat hij me door mijn angst te saai gaat vinden en het zat gaat worden om elke keer rekening met mij te moeten houden.
Eensquote:Op zaterdag 9 november 2019 06:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Zohee, dat klinkt als een gave verzamelig! Pic van eettafel?
En eens over meubilair uit één serie. Ik trek het eigenlijk al niet als ik een setje twee- en driezitsbank bij elkaar zie staan
Je bent niet gekquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ooooh, ik ben niet gek! Ik vroeg me gisteren al af of ik haar naam al die tijd verkeerd zei omdat hier steeds Yvonne stond.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:45 schreef Lonaa het volgende:
Oh awesome.
Ik had een hele snelle plak roggebrood met zeeuws spek. Zo hond uitlaten, verjaardag van nepnichtje, even kijken of ik nog naar de markt ga, boodschappen doen, hond uitlaten, taxi spelen, eten koken. Druk.
En hoofdpijn. Win.
BIjna.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]op je hoofdpijn. Nu weg?
Volgens mij wel een leuke dag voor de boeg
Ik heb nog geen plannen voor vandaag. Ja, vannacht werken dus plannen maken kan tot ca 5 uur. En ik reis gratis met de trein, dus zou nog ergens kunnen gaan wandelen. Maar alleen is ook zo alleen. En jij hebt al een druk bezette dagquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:49 schreef Lonaa het volgende:
BIjna.
Ja, wel leuke dag, maar wel druk. Iets drukker dan gepland ook
Dat moeten wij beter plannen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen voor vandaag. Ja, vannacht werken dus plannen maken kan tot ca 5 uur. En ik reis gratis met de trein, dus zou nog ergens kunnen gaan wandelen. Maar alleen is ook zo alleen. En jij hebt al een druk bezette dagEn P zit in de IKEA.
Wij hebben twee banken. 1 grote comfortabele in de media hoek. Knus hoekje waar alleen Anna en ik zitten om te gamen of een film te kijken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:46 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
EensDaarom hebben wij ook een roze bank en een blauwe stoel
(woonkamer is te klein voor twee banken
)
quote:
Je mag helpen komen klussen in Spijkenisse als je wil?quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen voor vandaag. Ja, vannacht werken dus plannen maken kan tot ca 5 uur. En ik reis gratis met de trein, dus zou nog ergens kunnen gaan wandelen. Maar alleen is ook zo alleen. En jij hebt al een druk bezette dagEn P zit in de IKEA.
Als ze nou in Zwolle oid woonde, okquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:06 schreef PdeHoog het volgende:
Je mag helpen komen klussen in Spijkenisse als je wil?
Fijn! Nou ja, niet van de kou maar een genormaliseerde temperatuur is wel praktisch.quote:Op zaterdag 9 november 2019 09:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Môgge
Denk dat de overgang bijna over is, vannacht voor het eerst in 10 jaar een extra deken over m’n zomerdekbed gelegd, wat had ik het koud. Ga maar eens kijken naar een normaal winterdekbed.
Weinig plannen dit weekend, huis opruimen is misschien een goed plan.
Was ook best idioot, slaapkamer 15 gr en ik zwiepte mijn zomerdekbed af. Vond het altijd zo lekker om helemaal in m’n dekbed weg te kruipen, hopelijk komt dat weerquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn! Nou ja, niet van de kou maar een genormaliseerde temperatuur is wel praktisch.
Toch jammer dat je altijd weer die afstand erbij haaltquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze nou in Zwolle oid woonde, ok
Laatste keer was het nog hier in Liwwadden, maar das ook alweer een jaar of 15 terug denk ik.quote:Op zaterdag 9 november 2019 06:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Wavefeestjes sowieso voornamelijk in de Randstad, Eindhoven, Gent en Antwerpen - een behoorlijk eind bij je vandaan
Ik heb het raam op een kier staan en lig 's nachts als een soort burrito in mijn winterdekbed gekropen, héérlijkquote:Op zaterdag 9 november 2019 09:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was ook best idioot, slaapkamer 15 gr en ik zwiepte mijn zomerdekbed af. Vond het altijd zo lekker om helemaal in m’n dekbed weg te kruipen, hopelijk komt dat weer
Hier is het raam dicht, iets te makkelijk binnenkomen voor ongenode gasten. Maar slaapkamerdeur wel openquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb het raam op een kier staan en lig 's nachts als een soort burrito in mijn winterdekbed gekropen, héérlijk![]()
Goeiemorgen trouwens!
Anders haal je dr gewoon even opquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Toch jammer dat je altijd weer die afstand erbij haaltWat zijn die paar uurtjes treinen nou in een mensenleven?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ennn weer in de trein naar huisgoedemorgen allemaal
Bij mij was het half tweequote:Op zaterdag 9 november 2019 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goedemorgen
3u is te laat om te gaan slapenmaar het was wel gezellig.
Zometeen maar eens naar Almere, voor alles is een eerste keer
quote:
Ik woon in the middle of nowhere en ik slaap op zolder.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:34 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is het raam dicht, iets te makkelijk binnenkomen voor ongenode gasten. Maar slaapkamerdeur wel open
Ik woon 1hoog, maar ze zijn, al klauterend aan de buitenkant van de balkons al eens op 4hoog binnen geweest. Daar stond een raam openquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:13 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik woon in the middle of nowhere en ik slaap op zolder.
Knappe jongen die daar binnen komt
Moet lukken tochquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook even weer terug brengen voor 7 uur, want dan doe ik doorgaans een dutje voor mijn nachtdienst
Ik krijg niet alles mee maar het klinkt als gezellig.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:25 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Moet lukken toch
Of je laat fiets je ophalen weer... kan ie meteen hier even bakkie komen doen
Dat was dan ook mijn katalysatorquote:Op zaterdag 9 november 2019 08:26 schreef Uhmmpie het volgende:
Minder blues...
Gelukkig kwam het goed met de golfer
Je weet het idd nooit, maar hopelijk denk je er niet te vaak aan!quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:26 schreef Isabeau het volgende:
Oh dat is wel eng.. maar dit is toch een huurhuis? Kan het niet op beider namen? Dat hebben wij hier ook.quote:Op zaterdag 9 november 2019 08:38 schreef Lonaa het volgende:
Een van de hoofdredenen dat wij zo lang in dat 'hok' hebben gewoond had daar mee te maken. In mijn relatie hiervoor ben ik ingetrokken bij mijn ex, en die liet me ook out of the blue weten dat hij er wel een punt achter wilde zetten. Het was zijn huis, dus ik moest weg.
Dat hok, hoe kut ook, was van mij. En nu woon ik opnieuw 'in' bij F. Als het niet meer werkt, moet ik weg. Huis op zijn naam, ik kan t niet betalen. Ik vind dat nog steeds eng.
Ook 1 van de redenen dat ik geen huis wil kopen.
Wat vleiend!quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:29 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo weer even de trotse tante uithangen![]()
Alledrie mijn aapjes zijn bij opa en oma en de middelste (4 jaar) belde 'of tante Jo komt spelen'
Ieww... ik denk altijd dat wij geen insluipers krijgen omdat het een voor een buitenstaander 'raar in elkaar steek' huis is omdat we boven wonen en beneden garage/tuinkamer is.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik woon 1hoog, maar ze zijn, al klauterend aan de buitenkant van de balkons al eens op 4hoog binnen geweest. Daar stond een raam open
Meneertje is sowieso een charmeur, zonder dat hij het doorheeft...quote:
Ja maar niet zo netjes voor de ex in dit geval.quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Meneertje is sowieso een charmeur, zonder dat hij het doorheeft...
Een paar weken geleden logeerde hij bij me en de dag erna zouden er naar de Efteling gaan. Hij vond het wel een beetje spannend, dus hij wilde graag in het grote bed slapen. Prima.
Hij was compleet lek gestoken door muggen (eind oktober? Huh?) en ik niet, dus hij wilde graag weten waarom.
Ik: "geen idee jongen, muggen vinden mij gewoon niet zo lekker, denk ik"
Muppet: "Oh! Je bent anders nog best een lekker meisje!"
Thanks
Dan ga ik die maar niet kopen. Ik overweeg wel die bitterballen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:45 schreef minilot het volgende:
De faux gras van Lidl was misdadig smerig![]()
Oei, dat klinkt lekker!quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben het hier al 2 weken vrijwel dagelijks over de goddelijke eendenlever met spekkoek die we laatst in een restaurant hebben gekregen
Kennelijk had je dat duwtje toch wel nodig..quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja maar niet zo netjes voor de ex in dit geval.
Ik had beter eerder weg kunnen gaan vķķr ik een duwtje in de rug kreeg door gevoelens voor een andere man.
Ook qua timing met de leeftijd van de 2 kinderen was niet zo heel handig (11 en 13)
Ik snap je. Maar het is zo lekkerquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt lekker!
Na die Lidl-wanstalt vanmorgen is mijn Nu Dus Wel Heel Graag Echte Foie Gras Willende Ik in hevige strijd verwikkeld met mijn inner- @:Candaasje
Ik heb het nog liggen, onaangeroerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:45 schreef minilot het volgende:
De faux gras van Lidl was misdadig smerig![]()
Tet compensatie een vers stuk stokbrood met pittige mayo en dikke plakken gebakken bacon gegeten.Omgekeere balansdagje dan maar, want vandaag ook nog taart en pizza en drank.
Nee natuurlijk is zoiets oneetbaarquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:03 schreef Blues het volgende:
Lidl.
Ik eet nu het brood dat we kochten bij diezaak
echt niet lekker!
Ik hoef definitief nooit meer naar die winkel
Ja maar Ja maar iedereen verdient een kansquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is zoiets oneetbaarLidl heeft briljante dingen maar veel ook niet hoor.
Niet te omschrijven. Gewoon proberen en iets lekkers paraat houden voor meteen erna.quote:
Vind dat ze heerlijk vers afgebakken brood hebben daarquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:03 schreef Blues het volgende:
Lidl.
Ik eet nu het brood dat we kochten bij diezaak
echt niet lekker!
Ik hoef definitief nooit meer naar die winkel
Nou ja, ik moet daar wel bij vermelden dat ik geregeld allerlei soorten vega-paté met plezier eet (laatst ook nog heel aangename vega-haggis) en de ingrediënten op het blikje lekken me dikke prima, maar huuuu!quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is zoiets oneetbaarLidl heeft briljante dingen maar veel ook niet hoor.
Patat houdenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet te omschrijven. Gewoon proberen en iets lekkers patat houden voor meteen erna.
Die vega haggis moet ik nog steeds bestellenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou ja, ik moet daar wel bij vermelden dat ik geregeld allerlei soorten vega-paté met plezier eet (laatst ook nog heel aangename vega-haggis) en de ingrediënten op het blikje lekken me dikke prima, maar huuuu!
Dat zei ikquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:09 schreef minilot het volgende:
De in de winkel afgebakkem broodjes en stokbroden enzo zijn wel serieus goed![]()
De verpakte hele en halve broden, als in, boterhammen: niet te vreten. Echt niet.
Oh heerlijk, smelt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Meneertje is sowieso een charmeur, zonder dat hij het doorheeft...
Een paar weken geleden logeerde hij bij me en de dag erna zouden er naar de Efteling gaan. Hij vond het wel een beetje spannend, dus hij wilde graag in het grote bed slapen. Prima.
Hij was compleet lek gestoken door muggen (eind oktober? Huh?) en ik niet, dus hij wilde graag weten waarom.
Ik: "geen idee jongen, muggen vinden mij gewoon niet zo lekker, denk ik"
Muppet: "Oh! Je bent anders nog best een lekker meisje!"
Thanks
quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Oh heerlijk, smelt.
Mijn “neefje” (van bijna 2meter) noemt mij tegenwoordig minitante en klopt mij lief op m’n bol
Echt stikjaloers, of overdrijf je nu? Zou dat eerste wel spijtig vinden namelijk, vervelend als je er zo naar kijkt vind ikquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn neef(je) is een dunne spijker, nichtje ook #stikjaloers
Lol! Neefjes en nichtjes hier moeten altijd lachen als ik mijn broer ‘broertje’ noem.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:32 schreef Uhmmpie het volgende:
Hehe daar heb ik met dochterlief altijd discussie over.
Die kan er niet bij dat ik mijn broertjes (5 jaar jonger) stug broertje blijf noemen.
En dat ik 5 jaar ouder ben gaat er ook nog noet echt in
Allebei zijn ze een kop groter dan ik
En ik ben met mn 1.77 echt niet heel klein toch.
Is dat niet zo'n mini mini mini parfummetje?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lol! Neefjes en nichtjes hier moeten altijd lachen als ik mijn broer ‘broertje’ noem.
Logisch wel, hij is 2 jaar ouder en 20 cm langer dan ik![]()
Voor alle vrijgezellen (en mensen in relaties): het is singles weekend. Voor veel zaken blijkbaar reden om korting te geven.![]()
Ik had wat bij cremetjes bij Douglas besteld. Kon er een gratis kadootje bij kiezen en dat werd een mini parfum.
Doosje arriveerde net: lek en het rook naar parfumNu weet ik dus al dat ik hem lekker vind, maar doosje ging uiteraard weer richting afzender en wordt opnieuw opgestuurd.
Alles kunnen eten en mooi slank blijven? Dat zou ik ook wel willen ja. Zeker omdat zij niet eens van lekker(lees met liefde gemaakte mooie gerechten) houden maar liefst altijd fastfood etenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Echt stikjaloers, of overdrijf je nu? Zou dat eerste wel spijtig vinden namelijk, vervelend als je er zo naar kijkt vind ik
Ik had twee miniminis van 1 ml (samples)quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n mini mini mini parfummetje?
Mijn foundation was bijna op dus die mooi met dikke korting daar besteld
Trouwens deze parel al gezien
R&P / Een nette oplossing vinden.
Ben benieuwd wanneer het boek uitkomt
Medium mager... is wel practischerquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alles kunnen eten en mooi slank blijven? Dat zou ik ook wel willen ja. Zeker omdat zij niet eens van lekker(lees met liefde gemaakte mooie gerechten) houden maar liefst altijd fastfood eten
Minder last van gewrichten, kleding kopen. Of ik “graatmager” mooier vind, nee niet echt.
Je zou op FOK! een soort 'alert' moeten krijgen als een bepaalde user een nieuw topic opent oid. Dat maakt het wat makkelijker om die hele soap te volgen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:39 schreef Molo het volgende:
Trouwens deze parel al gezien
R&P / Een nette oplossing vinden.
Ben benieuwd wanneer het boek uitkomt
Slank zijn met slecht eetpatroon zegt natuurlijk niks over gezondheid.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:42 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Alles kunnen eten en mooi slank blijven? Dat zou ik ook wel willen ja. Zeker omdat zij niet eens van lekker(lees met liefde gemaakte mooie gerechten) houden maar liefst altijd fastfood eten
Minder last van gewrichten, kleding kopen. Of ik “graatmager” mooier vind, nee niet echt.
Oh zou ik rustig kopen hoor.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:46 schreef Uhmmpie het volgende:
@:singles weekend: kruitvat heeft singles stedentrips in de aanbieding
Maar wat ik gekker vond.. op de folder onder de aankondiging van dat singles weekend...
stond een reclame voor 2 flessen nivea plus 2 gratis.
Sta je daar dan single te zijn met 4 flessen nivea.
Je kunt in ieder geval heeeeel uitgebreid douchen voor je date
Yep, eens!quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zou op FOK! een soort 'alert' moeten krijgen als een bepaalde user een nieuw topic opent oid. Dat maakt het wat makkelijker om die hele soap te volgen.![]()
Gekeken naar een paar daagjes weg met de familie en dat is toch best rot vinden als iemand in een rolstoel mee gaat en je niet een 2 of 4 persoons huisje wilt. Tot nu toe beste optie bij Hof van Saksen. Wel lekker dichtbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |