Zoals de waard is.....quote:Op zondag 10 november 2019 07:17 schreef Kassamiep het volgende:
Maar goed. Heeft men het schaartje al gevonden waarmee de imam de draadjes heeft doorgeknipt ?
lekker effe komen aankakken met een artikel uit 2004, heel relevant ook weer.quote:Op zondag 10 november 2019 07:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals de waard is.....
https://www.volkskrant.nl(...)gen-partij~b5c6ad5b/
Ze blijven onder het maximaal aantal db. Als jij dat ook doet mag je inderdaad je boxen gewoon aanzetten.quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:20 schreef ems. het volgende:
[..]
Achja, wetten. Daar staan ook wat notities in over overlast enzo. Dus nee, het past in jouw straatje. Prima verder, maar je kan niet verwachten dat iedereen zit te wachten op lawaai. Ik kan ook niet zomaar de boksen buiten keihard aanzetten zodat de hele wijk kan meegenieten, immers.
Nu nog een bron voor deze verzonnen percentages.quote:Op zaterdag 9 november 2019 19:05 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
63% van de Nederlanders vind dat de islam hier niet thuis hoort.
Op Fok zelf is het overigens zelfs 80%.
Jij en jouw medestanders hierin zijn flink in de minderheid.
Want jij gelooft dat een boze witte man ongezien de moskee is binnengedrongen, feilloos in dat gebouw wist hoe hij naar de speakerinstallatie moest lopen, daar een draadje doorknipte en daarna stilletjes weer vertrok - gezien en gehoord door niemand ? Wetend dat de moskee dit uit zou melken ?quote:Op zondag 10 november 2019 07:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Zoals de waard is.....
https://www.volkskrant.nl(...)gen-partij~b5c6ad5b/
Nomen est Omen gaat in dit geval niet echt op.quote:Op zondag 10 november 2019 08:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Want jij gelooft dat een boze witte man ongezien de moskee is binnengedrongen, feilloos in dat gebouw wist hoe hij naar de speakerinstallatie moest lopen, daar een draadje doorknipte en daarna stilletjes weer vertrok - gezien en gehoord door niemand ? Wetend dat de moskee dit uit zou melken ?
Lord Vetinari zou zijn wenkbrauw optrekken
Moet je ook daadwerkelijk door de moskee heen om bij die installatie te komen? Kan dat niet vanaf een ander dak of zo?quote:Op zondag 10 november 2019 08:24 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Want jij gelooft dat een boze witte man ongezien de moskee is binnengedrongen, feilloos in dat gebouw wist hoe hij naar de speakerinstallatie moest lopen, daar een draadje doorknipte en daarna stilletjes weer vertrok - gezien en gehoord door niemand ? Wetend dat de moskee dit uit zou melken ?
Lord Vetinari zou zijn wenkbrauw optrekken
quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:44 schreef Hathor het volgende:
Het is de wil van allah dat jullie die kankerherrie binnenskamers houden.
Niets verzonnen.quote:Op zondag 10 november 2019 08:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nu nog een bron voor deze verzonnen percentages.
Maurice de Hond heeft in opdracht van de PVV een enquête gehouden of de Islam wenselijk is in NLquote:Op zondag 10 november 2019 11:10 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Niets verzonnen.![]()
63%
Bonus percentage sociaal en cultureel planbureau één procentje minder;
62% Tabel 6.5.
Fok bijna 81%
Ik ben benieuwd welk antwoord jij nu gaat verzinnen.
Je vergelijking is eigenlijk wel treffend en bewijst het punt eerder dan dat het het ontkracht.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maurice de Hond heeft in opdracht van de PVV een enquête gehouden of de Islam wenselijk is in NL![]()
Ik ga morgen een geheel neutrale enquête houden op het ROC opleiding nagelstyliste of het wenselijk is om mobiele telefoons tijdens de les te gebruiken. Héél benieuwd naar de uitslag.
Ik wist dat jij met die reactie zou komen, daarom heb ik er nog een gelijkwaardig resultaat van een ander onderzoek erbij gedaan, van het sociaal cultureel planbureau.quote:Op zondag 10 november 2019 11:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maurice de Hond heeft in opdracht van de PVV een enquête gehouden of de Islam wenselijk is in NL![]()
Ik ga morgen een geheel neutrale enquête houden op het ROC opleiding nagelstyliste of het wenselijk is om mobiele telefoons tijdens de les te gebruiken. Héél benieuwd naar de uitslag.
Dat is ook op basis van een selectief groepje. Ik denk dat je zeker niet daaruit jouw conclusie kunt trekken dat heel Nederland vindt dat...quote:Op zondag 10 november 2019 11:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Ik wist dat jij met die reactie zou komen, daarom heb ik er nog een gelijkwaardig resultaat van een ander onderzoek erbij gedaan, van het sociaal cultureel planbureau.
Wat jij verder maar negeert. Maar ook dat verwachtte ik al.
Het zijn behoorlijk representatieve enquetes, dus ik denk dat je wel kunt stellen dat het zo is. Wetten zijn er verder om verandert te worden.quote:Op zondag 10 november 2019 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook op basis van een selectief groepje. Ik denk dat je zeker niet daaruit jouw conclusie kunt trekken dat heel Nederland vindt dat...
Maar al was het zo. Dan nog staat het los van de rechten die mensen ontlenen aan de grondwet.
Grondwetten op basis van geloofsovertuiging? Tweederde meerderheid in de kamer ja? Ik snap niet dat mensen zich er niet bij neer kunnen leggen dat we op basis van stemgedrag kunnen concluderen dat de meerderheid van Nederland niet zit te wachten op praktijken zoals mensen beperken in hun godsdienstvrijheid. Als dat zo was zouden figuren als Wilders en Baudet niet zo’n marginaal deel van de kiezer kunnen overtuigen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:32 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Het zijn behoorlijk representatieve enquetes, dus ik denk dat je wel kunt stellen dat het zo is. Wetten zijn er verder om verandert te worden.
Dat is een flauwekul-argument. Er kunnen tig verschillende redenen zijn om niet op Wilders en Baudet te stemmen, van de manier waarop ze zich presenteren tot elk van hun andere standpunten. Uit alle representatieve polls komt dat we hier niet zitten te wachten op islam en dat we nog minder zitten te wachten op (definitieve)migratie. Maar er zijn meer issues dan dat alleen.quote:Op zondag 10 november 2019 11:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Grondwetten op basis van geloofsovertuiging? Tweederde meerderheid in de kamer ja? Ik snap niet dat mensen zich er niet bij neer kunnen leggen dat we op basis van stemgedrag kunnen concluderen dat de meerderheid van Nederland niet zit te wachten op praktijken zoals mensen beperken in hun godsdienstvrijheid. Als dat zo was zouden figuren als Wilders en Baudet niet zo’n marginaal deel van de kiezer kunnen overtuigen.
Ook dat mag jij vinden.quote:Op zondag 10 november 2019 11:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat is ook op basis van een selectief groepje. Ik denk dat je zeker niet daaruit jouw conclusie kunt trekken dat heel Nederland vindt dat...
Maar al was het zo. Dan nog staat het los van de rechten die mensen ontlenen aan de grondwet.
Ok, in dat geval wordt het scenario dat iemand die niet bij de moskee hoort het heeft doorgeknipt wel een stuk waarschijnlijkerquote:Op zondag 10 november 2019 12:47 schreef YuckFou het volgende:
Die hele "geluidsinstallatie" bestaat dus kennelijk uit 1 zielig speakertje wat ergens langs de rand van het dak hangt .
Gelukkig ben ik daar, in tegenstelling tot religieuzen, te fatsoenlijk voor. En dat staat nog los van de verderfelijke boodschap die het geloof met zich meebrengt.quote:Op zondag 10 november 2019 08:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ze blijven onder het maximaal aantal db. Als jij dat ook doet mag je inderdaad je boxen gewoon aanzetten.
Dat is heel leuk voor die meerderheid. Het is echter net zo zinnig als willen dat we hier net zoveel zonuren krijgen als in Griekenland.quote:Op zondag 10 november 2019 12:16 schreef SpaceOddity het volgende:
Blijft het feit staan; een meerderheid hier ziet de islam, en alles daaraan gerelateerd, hier liever verdwijnen.
Smartpho nes mogen niet gebruikt worden als je de Geschriften goed doorleest. Maar ja, de meeste gelovigen lezen nogal selectief. Geldt zowel voor Christenen, Moslims, Hindoestanen, Joden etc.quote:Op zondag 10 november 2019 12:47 schreef YuckFou het volgende:
Die hele "geluidsinstallatie" bestaat dus kennelijk uit 1 zielig speakertje wat ergens langs de rand van het dak hangt .
Wat mij het meest opvalt is dat het iemand dus moeiteloos is gelukt om 's nachts het dak op te klimmen en dat kabeltje door te knippen waardoor er nu weer ophef is...
[ afbeelding ]
Overigens vind ik persoonlijk dat zowel oud Hollands klokgelui als niet Hollands azaan gejengel beide per direct verboden&afgeschaft mogen worden, je roept je volgelingen maar op per whatsapp, ik heb geen behoefte aan je religieuze gezeik, niet 5 keer per dag, en niet op zondag ochtend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |