Gewon goedkop aanbiedieng van Meggabool.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als ik die imam was zou ik geen dure apparatuur aanschaffen.
AliAchmedExpress.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:43 schreef Fer het volgende:
[..]
Gewon goedkop aanbiedieng van Meggabool.
Normaliseren van islam ís provoceren.quote:Vorige maand zei hoofdimam Yassin Elforkani dat het initiatief bedoeld is om de islam te ‘normaliseren’. ,,Wij willen hiermee niet provoceren, maar proberen de islamitische tradities juist te normaliseren.”
Da’s Theo Maassenquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef TomStall het volgende:
tsja, wie zei dat ook al weer? elke dag een deegroller in je kont proberen te douwen gaat op een gegeven moment ook wennen, maar dat is nog geen reden om het te doen!
Strakke actie dus, bedankt draadknipper!
Nee joh.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:35 schreef CarbonC het volgende:
Volgende keer sabotage met Me so horny van de 2 Live crew i.p.v. dat gejank, graag.
Deze mensen horen hier niet thuis, ga lekker ergens in een woestijn naar je provocerende geblaat luisteren.quote:Verschillende aanwezigen gaven vooraf aan het prachtig te vinden dat de oproep versterkt te horen zal zijn, en zeiden te hopen dat meer Amsterdamse moskeeën het voorbeeld zullen volgen.
Voor mij mag godsdienstvrijheid ophouden waar het serieus overlast voor 'niet gelovigen' gaat opleveren. Leven en laten leven is mijn uitgangspunt maar die herrie is een grote inbreuk op mijn manier van leven.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:31 schreef CarbonC het volgende:
De gemeenteraad en burgemeester Femke Halsema staan kritisch tegenover het voornemen, al erkennen zij dat het plan onder de godsdienstvrijheid valt.
Asjemenou.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:58 schreef Loekie1 het volgende:
Valt overlast onder godsdienstvrijheid? Het moet niet gekker worden.
dan zou dat ook gelden voor de Klokken die luiden elke zondag. ( Mogen ze van mij ook wel per direct afschaffen )quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Voor mij mag godsdienstvrijheid ophouden waar het serieus overlast voor 'niet gelovigen' gaat opleveren. Leven en laten leven is mijn uitgangspunt maar die herrie is een grote inbreuk op mijn manier van leven.
Een moskee bouwen vind ik prima en als iemand met een hoofddoek of zelfs nikab wil rondlopen hebben ze ook mijn zegen. Maar dit zou mij ook hinderen.
Als ze de tijd aangeven vind ik het prima. De oproep om naar de kerk te komen of het luiden omdat iemand overleden is hoeft voor mij ook niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef genakt het volgende:
[..]
dan zou dat ook gelden voor de Klokken die luiden elke zondag. ( Mogen ze van mij ook wel per direct afschaffen )
quote:Het voornemen leidde tot onrust. Vorige maand zei hoofdimam Yassin Elforkani dat het initiatief bedoeld is om de islam te ‘normaliseren’. ,,Wij willen hiermee niet provoceren, maar proberen de islamitische tradities juist te normaliseren.”
quote:Er waren ook tegenstanders van de versterkte gebedsoproep naar de avond gekomen, hoofdimam Yassin El Forkani zegt met hen vooral het gesprek te willen blijven. 'Laten we elkaar in de ogen durven kijken en vooral elkaar opzoeken op het moment dat we denken, het voelt toch niet zo lekker, laten we het gesprek voeren met elkaar. We gaan het besluit niet herzien, laten we daar helder over zijn.'
Zou mij niet verbazen dat een moslimmetje weer heeft gefaald en nu roept dat er een kabeltje is doorgeknipt zodat de echte racisten in deze samenleving weer vingertje kunnen wijzen natuurlijk.quote:
weinig woestijn in Indonesië (het grootste islamitische land)quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:55 schreef p1no het volgende:
Goed zo, mooie actie.
[..]
Deze mensen horen hier niet thuis, ga lekker ergens in een woestijn naar je provocerende geblaat luisteren.
yep vandaar die kut kerkklokken op zondagquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:58 schreef Loekie1 het volgende:
Valt overlast onder godsdienstvrijheid? Het moet niet gekker worden.
Als het aan mij ligt is het de laatste keer, want de moskee kiest eieren voor z'n geld en stopt er gewoon mee.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:29 schreef Axia het volgende:
En nu maar hopen dat het vaker doorgeknipt gaat worden.
De islam heeft dat land niet leuker gemaakt...quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:32 schreef devlinmr het volgende:
[..]
weinig woestijn in Indonesië (het grootste islamitische land)
Ik ben het helemaal met jou eens. Alleen ben ik bang dat die gasten niet zo denken en dat zij het zullen blijven proberen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:36 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt is het de laatste keer, want de moskee kiest eieren voor z'n geld en stopt er gewoon mee.
Hoe kun je van normaliseren praten, indien er zo veel weerstand is? Dit is gewoon iets mensen door de strot heen douwen.
Tsja, welk land wel?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De islam heeft dat land niet leuker gemaakt...![]()
Ik vraag me oprecht af of de Islam ooit ergens een positieve bijdrage heeft geleverd, op welke manier dan ook.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/reli(...)-verandert~b35e8939/
https://www.volkskrant.nl(...)oot-is-dat~b4bc03fa/
https://www.elsevierweekb(...)shariastaat-146214w/
Nederland wel wou je zeggenquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/reli(...)-verandert~b35e8939/
https://www.volkskrant.nl(...)oot-is-dat~b4bc03fa/
https://www.elsevierweekb(...)shariastaat-146214w/
Ik vraag mij meer af hoe ze dit blijkbaar zeer belangrijk onderdeel van de islam honderden jaren geleden uitvoerden, volgens mij waren er toen toch echt geen winkels waar Mohammed een setje Bose speakers kon jatten.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:30 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik snap gelovigen niet echt. Als je god echt een plezier doet met je gebedsomroep, waarom lukt hij dan niet? Net zo met gristenen. Kerktorens fikten vroeger massaal af door bliksem en toch bleven ze lekker doorbouwen. Als god echt je toren of geluidsinstallatie wil dan doet hij toch wel het minimale om hem te beschermen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |