abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:02:59 #1
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189848519
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb), Fietsie (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189848530
Ja dat dus :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189848542
Ik gebruik trouwens voor de gft van die afbreekbare groene zakjes. Niet te lang erin laten zitten can't dan zijn ze al aan het vergaan :+
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:06:27 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189848569
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik trouwens voor de gft van die afbreekbare groene zakjes. Niet te lang erin laten zitten can't dan zijn ze al aan het vergaan :+
Die heb ik in het bakje in de keuken staan.
Die elke dag of elke twee dagen goed dichtbinden en in de groene container mieteren scheelt enorm in de stank in de zomer iig _O_
pi_189848577
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Die heb ik in het bakje in de keuken staan.
Die elke dag of elke twee dagen goed dichtbinden en in de groene container mieteren scheelt enorm in de stank in de zomer iig _O_
Zeker te weten.
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:08:11 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189848593
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zeker te weten.
Zwermen vliegen en maden bij 30+ graden :r
pi_189848665
PMD staat in Belgie dus voor Plastic verpakkingen (En dan hebben ze het over flessen o.i.d., niet over ander plastic, maar waar de grens dan precies ligt, dat is nog al eens een opgave. We hebben van die bakken staan op de uni, en echt niemand weet wat er nu overal PRECIES in moet.), metalen verpakkingen (dat mogen dan blikjes zijn, maar ook schaaltjes) en drankkarton.

Mijn huisbaas doet niet aan afval scheiden, dus dat is toch een beetje jammer. Plastic statiegeld-flessen kan ik hier ook nergens inleveren bij een supermarkt (kwam ik achter, met mijn volle tas...) Dus die neem ik nog wel eens mee naar NL, samen met papier, als ik eens met de auto ga . En een glasbak heb ik ook niet direct gevonden :') Dus ik heb nog een heel doosje met potjes op mijn kamer staan. -O-

Hier in NL is het ook een beetje meuh: wel papier, glas en plastic (hoewel ze nu van die speciale ophangsystemen voor plastic zakken van de lantaarnpalen weer hebben weggehaald? :?) maar GFT hebben we echt al tig keer de gemeente over gemaild/gebeld, en elke keer zeggen ze dat ze er druk mee bezig zijn...... yeah right :{w
Dus nu belandt GFT bij de rest...... terwijl dat in andere wijken dus wel gescheiden kan worden. idioot gedoe.
pi_189848674
Bij hoogbouw nog geen groenafval mogelijkheid. Heb daar ook nog geen zin in. In mijn vorige flat hadden we ook zo'n bakje gekregen (en konden we de inhoud 1 km verder op legen). Die gebruikte ik dus ook niet.
Maar dat wist een vriend niet. Die hielp een keer koken en gooide het afval in dat groene bakje, wat ik weer niet wist. Week later een vliegen in huis, niet normaal meer. Bleef maar komen die beesten en ik had echt geen idee waarvan. Gelukkig na een paar dagen dat bakje (stond achter de koelkast) opengemaakt. Nog meer vliegen, maar daarna was het opgelost
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:13:27 #9
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189848680
Grijze restafvalbak zou vandaag geleegd worden. Heel de straat geleegd, die van ons overgeslagen. :{
Gebeld met fa. Meerlanden (die er verantwoordelijk voor zijn) en als antwoord: bak laten staan, kan vanmiddag en anders misschien maandag alsnog worden geleegd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:16:11 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189848725
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:13 schreef golfer het volgende:
Grijze restafvalbak zou vandaag geleegd worden. Heel de straat geleegd, die van ons overgeslagen. :{
Gebeld met fa. Meerlanden (die er verantwoordelijk voor zijn) en als antwoord: bak laten staan, kan vanmiddag en anders misschien maandag alsnog worden geleegd.
Netjes opgelost toch?
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:16:22 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189848730
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:30 schreef FranticDJ het volgende:

Cute :+ 1020km hier :7

Maar goed. Blijf vanaf nu wel zoveel mogelijk in zweden.
Ga je dan jouw nieuwe gekochte en met mooie spullen voorziene huis in Nederland weer verkopen of verhuren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189848757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:12 schreef Candaasje het volgende:
PMD staat in Belgie dus voor Plastic verpakkingen (En dan hebben ze het over flessen o.i.d., niet over ander plastic, maar waar de grens dan precies ligt, dat is nog al eens een opgave. We hebben van die bakken staan op de uni, en echt niemand weet wat er nu overal PRECIES in moet.), metalen verpakkingen (dat mogen dan blikjes zijn, maar ook schaaltjes) en drankkarton.

Mijn huisbaas doet niet aan afval scheiden, dus dat is toch een beetje jammer. Plastic statiegeld-flessen kan ik hier ook nergens inleveren bij een supermarkt (kwam ik achter, met mijn volle tas...) Dus die neem ik nog wel eens mee naar NL, samen met papier, als ik eens met de auto ga . En een glasbak heb ik ook niet direct gevonden :') Dus ik heb nog een heel doosje met potjes op mijn kamer staan. -O-

Hier in NL is het ook een beetje meuh: wel papier, glas en plastic (hoewel ze nu van die speciale ophangsystemen voor plastic zakken van de lantaarnpalen weer hebben weggehaald? :?) maar GFT hebben we echt al tig keer de gemeente over gemaild/gebeld, en elke keer zeggen ze dat ze er druk mee bezig zijn...... yeah right :{w
Dus nu belandt GFT bij de rest...... terwijl dat in andere wijken dus wel gescheiden kan worden. idioot gedoe.
Wat ouderwets :o

Betaal je wel statiegeld op die flessen in België dan?
Spoilers!
pi_189848779
Ik keek laatst een Engels programma over plasticrecycling. Daar kunnen zakken van gesneden sla niet in de plasticcontainer omdat dat van een bepaald soort knisperend plastic is gemaakt. Vreemd.
Spoilers!
pi_189848853
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat ouderwets :o

Betaal je wel statiegeld op die flessen in België dan?
hmm....goede...

Even opgezocht: nee, kennelijk niet. Maar Belgen schijnen wel een van de meest voorbeeldige sorteerders te zijn, volgens Coca Cola zelf dan. Dus kennelijk gaat het bij veel huishoudens via de PMD zakken wel goed. In elk geval voor flesjes dan, want daarvan is duidelijk dat ze er in moeten.

Maar dan moet je dus die PMD zak ook wel kunnen inleveren. Ik ga eens navragen bij mijn huisbaas hoe dat zit. Want nu mogen we alles in zijn bedrijfscontainer mikken, maar daar gaat echt álles in. Vind ik wat minder.
pi_189848955
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh? Wat is dat voor iets?
pi_189848961
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Ga je dan jouw nieuwe gekochte en met mooie spullen voorziene huis in Nederland weer verkopen of verhuren?
Geen van beide, wordt 2e huis. Heb m’n werkplaats ook nog steeds in Nederland.
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:34:32 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189848982
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:33 schreef FranticDJ het volgende:

Geen van beide, wordt 2e huis. Heb m’n werkplaats ook nog steeds in Nederland.
Maar dat is toch zonde van de leegstand? Als je het (tijdelijk) verhuurt kan je er nog wat mee verdienen ook?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:35:34 #18
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189848992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:32 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Oh? Wat is dat voor iets?
Wordt gemaakt van zetmeel.

https://www.biofutura.nl/(...)VmCtVfRoCkMAQAvD_BwE
pi_189848995
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar dat is toch zonde van de leegstand? Als je het (tijdelijk) verhuurt kan je er nog wat mee verdienen ook?
Klopt, maar dat zou ik ook houden wanneer ik op zee zit ;)

En.. ik hoef geen pottenkijkers die weten wat er in de werkplaats staat.
pi_189848997
quote:
Ah, interessant ^O^
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:37:43 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189849014
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:35 schreef FranticDJ het volgende:

Klopt, maar dat zou ik ook houden wanneer ik op zee zit ;)

En.. ik hoef geen pottenkijkers die weten wat er in de werkplaats staat.
Maar je kan dat extacy-lab en die wietkwekerij toch gewoon ergens anders naartoe verplaatsen?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:40:08 #22
13783 Anthraxx
pi_189849042
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:35 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ah, interessant ^O^
Ook te koop bij de AH of action.
pi_189849066
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:37 schreef golfer het volgende:

[..]

Maar je kan dat extacy-lab en die wietkwekerij toch gewoon ergens anders naartoe verplaatsen?
Die zit er niet hoor :7
pi_189849074
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:40 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ook te koop bij de AH of action.
Eens naar kijken, volgende keer dat ik in NL ben.
  vrijdag 8 november 2019 @ 12:42:32 #25
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189849076
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek laatst een Engels programma over plasticrecycling. Daar kunnen zakken van gesneden sla niet in de plasticcontainer omdat dat van een bepaald soort knisperend plastic is gemaakt. Vreemd.
Die zijn bewerkt met een andere soort kunststof om de sla vers te houden. Die stof kunnen ze of willen ze niet recyclen.
Siesta & Fiesta!
pi_189849137
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:42 schreef Bramito het volgende:

[..]

Die zijn bewerkt met een andere soort kunststof om de sla vers te houden. Die stof kunnen ze of willen ze niet recyclen.
Ah, ook weer duidelijk. Fijn.

Het valt me in Engelse supermarkten altijd weer op hoe kort producten daar houdbaar zijn. Hummus, room, etc. Hummus is hier zeker een week houdbaar, daar 2-3 dagen. Erg jammer want ze hebben allemaal toffe smaken die ik dan niet mee naar huis kan nemen. Gelukkig hebben we hier tegenwoordig ook toffe smaken. Helaas mag ik het allemaal niet meer want knoflook. Maar het ging dus om conserveermiddelen.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2019 @ 13:17:13 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189849776
Bij mijn flat is het grijs/glas/papier. Kortom glas en papier doe ik apart. De rest verdwijnt in de grijze bak. :s) Voorts #teamnascheiding
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189849814
quote:
15s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:13 schreef golfer het volgende:
Bak is net geleegd, door een klein 'veeg'- wagentje.
Man moest met de hand alles uit de bak in dat wagentje doen -O- Gelukkig zit alles in zakken verpakt.
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:20:00 #29
63722 z80
I fink you freaky
pi_189849838
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:34 schreef golfer het volgende:

[..]

Als je het verhuurt kun je er zelf niet meer wonen.
En het kan belastingtechnisch makkelijker en goedkoper zijn om een woonadres in Nederland te houden. In het buitenland wonen heeft voordelen, zeker. Maar ook nadelen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189849894
Whahaha, de eigenaar van het bedrijf waar ik die grote klus voor doe blijkt nog 2 bedrijven te hebben waarvoor hij mij hetzelfde wil laten doen _O-
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 13:23:38 #31
63722 z80
I fink you freaky
pi_189849905
Voor wat betreft afvalscheiden. In Duitsland zijn ze hier zeer ver mee. In de plastic zak/container mag alles met een groene punt. Samen met blik en deksels/doppen. Pizza dozen bij oud papier. Enkel oudijzer is onduidelijk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189849915
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:42 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Eens naar kijken, volgende keer dat ik in NL ben.
zeker doen ik vind het heel handig. Ik haal ze meestal bij de action want daar kosten ze geen moer :)
pi_189849934
Van mij mogen ze hier de kleine flesjes enzo ook best statieflessen maken. Als ik kijk hoeveel er daar van rondslingeren op straat. Blikjes mag ook nog. Al is dat lastiger bewaren onderweg omdat je het niet kan afsluiten.
pi_189849958
*O* *O* *O* *O*
Spoilers!
pi_189849991
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Whahaha, de eigenaar van het bedrijf waar ik die grote klus voor doe blijkt nog 2 bedrijven te hebben waarvoor hij mij hetzelfde wil laten doen _O-
Kijk dat is alvast fijn om in het vooruitzicht te hebben.
pi_189849997
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Van mij mogen ze hier de kleine flesjes enzo ook best statieflessen maken. Als ik kijk hoeveel er daar van rondslingeren op straat. Blikjes mag ook nog. Al is dat lastiger bewaren onderweg omdat je het niet kan afsluiten.
zit in duitsland gewoon statiegeld op... het is even wennen maar ook geen heel ingewikkeld verhaal uiteindelijk.
pi_189850008
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
*O* *O* *O* *O*
Nieuws???
pi_189850024
quote:
Van mij ook. Ik haal hier wekelijks flesjes en blikjes uit de bocht. En die gana los de kliko in dus als iemand die met de hand moet legen, heeft hij pech want veel zit niet in zakken.

J is laatst gestopt om een plasticzakje uit de mond van een hert te halen. Een hert gehouden als huisdier, dus hij bleef netjes staan. Mensen zijn echt eikels wat afval betreft.
Spoilers!
pi_189850029
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:08 schreef Molo het volgende:

[..]

Zwermen vliegen en maden bij 30+ graden :r
ik bewaar dat soort dingen vaak in een afgesloten bakje in de koelkast.
zeker als ik alleen ben ga ik echt niet elke dag naar de container... (ondergronds, buiten) dus dan gaat dat onwijs stinken als je niet oplet.

het is ook niet ideaal.. maar goed.. beter gekoeld in een goed afgesloten zakje/pakje dan dat mn halve huis ruikt naar oude groente en onder de vliegen zit.
pi_189850044
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:29 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nieuws???
Ja, dat van die nieuwe opdrachten. Het is zulk leuk werk en zo tof dat zo'n bedrijf vertrouwen in me heeft. Ik loop hier jompelend door de kamer *O*
Spoilers!
pi_189850160
En er is nog meer goed nieuws. Ik heb dinsdag champignons op en ik heb er helemaal geen intolerantie voor *O* Wel een beetje jammer dat ik een jaar voor niets geen champignons op heb maar toch *O* *O* *O*
Spoilers!
pi_189850185
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:28 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

zit in duitsland gewoon statiegeld op... het is even wennen maar ook geen heel ingewikkeld verhaal uiteindelijk.
Weet ik. Maar een flesje gooi je terug in je tas en lekt niet bij een open blikje blijft er toch altijd wel een restje achter ofzo. Maargoed zo vaak koop ik geen blikjes drinken.
pi_189850208
Ik gebruik eigenlijk teveel ziplock zakjes. Het scheelt zoveel ruimte in de vriezer op die te gebruiken ipv bakjes. Maar daar zou ik ook wel iets anders op willen hebben
maar met bakjes past het echt allemaal niet meer. En ik maak vaak soep enzo en dan wil ik dat invriezen.
pi_189850221
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Van mij ook. Ik haal hier wekelijks flesjes en blikjes uit de bocht. En die gana los de kliko in dus als iemand die met de hand moet legen, heeft hij pech want veel zit niet in zakken.

J is laatst gestopt om een plasticzakje uit de mond van een hert te halen. Een hert gehouden als huisdier, dus hij bleef netjes staan. Mensen zijn echt eikels wat afval betreft.
vlakbij mijn huis staat een hertenkamp... zal je verbazen hoeveel mensen er groente of brood in een dichtgeknoopte zak over het hek gooien.

die beesten hebben geen handjes toch.
pi_189850245
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

vlakbij mijn huis staat een hertenkamp... zal je verbazen hoeveel mensen er groente of brood in een dichtgeknoopte zak over het hek gooien.

die beesten hebben geen handjes toch.
Zijn er serieus mensen die zo achterlijk zijn.. Ik blijf me verbazen hoor.
pi_189850258
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik eigenlijk teveel ziplock zakjes. Het scheelt zoveel ruimte in de vriezer op die te gebruiken ipv bakjes. Maar daar zou ik ook wel iets anders op willen hebben
maar met bakjes past het echt allemaal niet meer. En ik maak vaak soep enzo en dan wil ik dat invriezen.
Ik vind dat ook lastig. Ik probeer altijd het kleinst mogelijke zakje te pakken, ik heb 8 maten geloof ik. En ik ben onlangs begonnen met het bewaren van de zakjes die ik gebruik voor het invriezen van fruit. Die zijn op zich niet vies, daar kan best nieuw fruit in.
Spoilers!
pi_189850268
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zijn er serieus mensen die zo achterlijk zijn.. Ik blijf me verbazen hoor.
ik zie het dus echt regelmatig... ik vraag me af wat die mensen in hun hoofd hebben.
ik vermoed plastic zakjes ofzo... 8)7
pi_189850274
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik vind dat ook lastig. Ik probeer altijd het kleinst mogelijke zakje te pakken, ik heb 8 maten geloof ik. En ik ben onlangs begonnen met het bewaren van de zakjes die ik gebruik voor het invriezen van fruit. Die zijn op zich niet vies, daar kan best nieuw fruit in.
Die voor spinazie m, broccoli enzo gebruik ik ook rustig meerdere keren hoor. Maar die waar soep of sauzen in heeft gezeten niet :@
pi_189850283
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

ik kocht laatste siliconenzakjes voor in de vriezer... die kunnen gewoon goed gewassen worden.
stiekem heel handig.
pi_189850286
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
En er is nog meer goed nieuws. Ik heb dinsdag champignons op en ik heb er helemaal geen intolerantie voor *O* Wel een beetje jammer dat ik een jaar voor niets geen champignons op heb maar toch *O* *O* *O*
Whaha...da's top nieuws! Misschien omdat het lijf een jaartje rust heeft gekregen? En nu zo door voor knoflook en andere dingen.

Ik dacht eigenlijk aan Lonaa Mod Nieuws
pi_189850300
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ik kocht laatste siliconenzakjes voor in de vriezer... die kunnen gewoon goed gewassen worden.
stiekem heel handig.
Doet me aan m'n oma denken.. Die waste álle plastic zakjes.. en die hingen dan aan de draad te drogen..
pi_189850329
Eens in de zoveel tijd komt de afvalscheiding voorbij in de sc. :D

Conclusie: overal anders geregeld.
Hier zijn de afbreekbare groene zakjes en zakken gratis te halen bij de super.

En een app. van de gemeente wanneer welke kliko van de 4 aan de beurt is.
Inhoud en opbrengst van de papierkliko en glascontainers is voor het dorp en de verenigingen. w/
Muziek-tennis-voetbal-carnaval-gym...etc.etc. w/
pi_189850331
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Whaha...da's top nieuws! Misschien omdat het lijf een jaartje rust heeft gekregen? En nu zo door voor knoflook en andere dingen.

Lonaa mag zelf haar nieuws op dat vlak vertellen. En dat geldt ook voor andere eventueel meelezende sollicitanten :P Maar de procedure loopt dus nog.

Nee, het heeft niets met rust voor het lijf te maken. Ik heb destijds verkeerd getest met champignons. Of eigenlijk moest de test voor mij blijkbaar aangepast worden. Ik moest 2 dagen wachten tussen het proberen van nieuwe voedselgroepen en dat heb ik gedaan. Zodra ik champignons at, werd ik ziek. Maar dat was dus van de test er voor, 2 dagen was niet genoeg.
Spoilers!
pi_189850333
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

stiekem heel handig.
Waar haal je die?
pi_189850385
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:50 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Doet me aan m'n oma denken.. Die waste álle plastic zakjes.. en die hingen dan aan de draad te drogen..
dat gaat me dan net weer wat ver :)
pi_189850452
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Waar haal je die?
¤ 7,97 30% Off | 4 stks/set Herbruikbare Vacuüm Silicone Voedsel Zak Sealer Melk Fruit Vlees Opbergzakken Koelkast Voedsel Opslag Containers Koelkast Zak
https://s.click.aliexpress.com/e/CX4fC0lnV
pi_189850473
Wat tof LS! *O* Dat is wel eer van je werk dan!

En shit en tegelijkertijd fijn van de champignons!

Ik ga nu even 20 minuten mijn tijd besteden aan een tip uit de animatiewereld:
https://robindefilm.nl

Interactieve animatiefilm (vooral focus op artwork, minder op animatie, omdat ze in korte tijd veel moesten maken) met daarin telkens (wetenschappelijke) dilemma's. Er zijn 16 verschillende uitkomsten, afhankelijk van de keuzes die je maakt. (Als ik de beschrijving zo even snel las)

Ziet er wel interessant uit :)
pi_189850566
Jompel voor LS *O*

Ik heb lekker gewandeld. Het is PRACHTIG weer. Muppet was best braaf en er was een leuk hondje om mee te spelen.
Nu is ze duizend moe.

Zo even broodje brie eten, koelkast opruimen, boodschappen inpakken, haren verven en was ophangen. Dan vind ik het wel weer mooi voor vandaag, geloof ik. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189850583
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Dat zou denk ik ook prima nieuws zijn :)
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:15:26 #60
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189850591
quote:
Jij hebt nog nooit achter een Duitser met een kar vol blikjes gestaan dus.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189850610

Strike a pose! Fotomodel hoor, soms. O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 november 2019 @ 14:20:28 #62
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189850665

Dat was dan ¤200.000,-
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:23:42 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189850703
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

¤ 7,97 30% Off | 4 stks/set Herbruikbare Vacuüm Silicone Voedsel Zak Sealer Melk Fruit Vlees Opbergzakken Koelkast Voedsel Opslag Containers Koelkast Zak
https://s.click.aliexpress.com/e/CX4fC0lnV
Ik zou never nooit dingen van Ali gebruiken om mijn voedsel in te bewaren

Voldoet behoorlijk vaak niet aan de EU normen

Ik had siliconen afsluitflapjes gekocht bij de IKEA. Voor potjes en bakjes. Maar die zijn bepaald niet makkelijk schoon te krijgen en ruiken snel muf dus dat is niks
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:24:30 #64
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189850711
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:20 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dan ¤200.000,-
Vaguefokking O+
pi_189850736
Lucky *O*

Ik had een lunch met een bedrijf. Het viel me mee, we konden met werknemers praten en niet alleen recruiters. Nu in de trein terug. Het is er druk. Ik vind dat dat niet hoort om 14:00 's middags :(

Veganistisch eten heeft ook wel voordelen voor hoe je afval zich gedraagt, in ieder geval heb ik nog nooit maden en vliegen in mijn afval gehad en dat ligt niet aan hoe netjes ik mijn afval wegbreng. Ik heb na een tijdje duizendmiljoen fruitvliegjes, maar dat is alles. ^O^
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:28:16 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189850762
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Op zich is dat niet zo vreemd als je wilt recyclen. ;)

Heel veel Nederlands kunststof afval is alsnog onbruikbaar. Verkeerde soorten, smerig etc.

Alles bij elkaar ophalen is efficiënter. Machines scheiden precies wat wel en niet gebruikt kan worden en op grote schaal kun je ook met veel minder water schoonmaken.
pi_189850772
@Lucky_Strike: wat een goed nieuws met een klus erbij.
Overeenkomstig werk? dan heb je de ervaring en skills. w/

Wow...met een weerbarstige stofzuiger de foyer stofgezogen.
#natte rug.
pi_189850789
Ik zou ook geen zakjes uit China laten komen. Alleen al omdat het dan helemaal hierheen moet komen. Ik probeer China zo veel mogelijk links te laten liggen.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:31:41 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189850805
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:20 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dan ¤200.000,-
Ik had het voor 150.000 gedaan. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_189850813
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:28 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike: wat een goed nieuws met een klus erbij.
Overeenkomstig werk? dan heb je de ervaring en skills. w/

Wow...met een weerbarstige stofzuiger de foyer stofgezogen.
#natte rug.
Precies, nu heb ik het wiel al uitgevonden met veel dingen. Er is ook wel veel nieuws aan die klus, dat is ook leuk.

Weerbarstige stofzuigers zijn zooooo vervelend }:|
Spoilers!
pi_189850824
quote:
:D Leuk extra klusje zo :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:33:24 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189850830
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:23 schreef z80 het volgende:
Voor wat betreft afvalscheiden. In Duitsland zijn ze hier zeer ver mee. In de plastic zak/container mag alles met een groene punt. Samen met blik en deksels/doppen. Pizza dozen bij oud papier. Enkel oudijzer is onduidelijk.
Naar de Schrotthandel. Levert geld op ;)
pi_189850838
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:23 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik zou never nooit dingen van Ali gebruiken om mijn voedsel in te bewaren

Voldoet behoorlijk vaak niet aan de EU normen

Ik had siliconen afsluitflapjes gekocht bij de IKEA. Voor potjes en bakjes. Maar die zijn bepaald niet makkelijk schoon te krijgen en ruiken snel muf dus dat is niks
Dat laatste vind ik eigenlijk bijna altijd met siliconen dingen..

:')
pi_189850839
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou ook geen zakjes uit China laten komen. Alleen al omdat het dan helemaal hierheen moet komen. Ik probeer China zo veel mogelijk links te laten liggen.
1 keer wat uit China laten komen, maar toen dacht ik dat het uit Duitsland kwam.

Fijn nieuws L_S, die klus erbij.

Ik heb hier het normale werk even aan de kant gelegd. Werd helemaal krankjorem van iedereen.
pi_189850853
Oh, ook glasgordijnen besteld *O*

Mooi. Nu is 't geld weer effe op :7
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:35:47 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189850863
Groeten vanuit Arnhem. Vanavond etentje in Tilburg. Dacht, dat combineer ik even met foto rondje en bezoekje aan ASA
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:36:14 #77
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189850869
quote:
Personeel!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:36:54 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189850880
quote:
Dat komt met de boot. Dat maakt voor vervoer en milieubelasting echt geen klap uit
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:37:16 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189850884
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom is hij daarmee gestopt dan? Dat is toch zielig voor het beestje?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:37:26 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189850889
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik eigenlijk bijna altijd met siliconen dingen..

:')
Har har har :P
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:38:33 #81
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189850902
Zo'n 90% van Chinees plastic bevat te veel of verboden weekmakers
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:39:22 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189850908
quote:
Op mijn kaart ligt China rechts?
pi_189850912
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:35 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanuit Arnhem. Vanavond etentje in Tilburg. Dacht, dat combineer ik even met foto rondje en bezoekje aan ASA
:W
Nu is Sonsbeek wel erg mooi en als je tijd hebt, is Park Angerenstein nog mooier
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:39:40 #84
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189850913
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat komt met de boot. Dat maakt voor vervoer en milieubelasting echt geen klap uit
De hele uitstoot van Nederland niet alle je zo begint ;)
pi_189850921
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:36 schreef fietsie het volgende:

[..]

Personeel!
:D

Bijna ja. Ik ben in elk geval weer 2 maanden van flinke inkomsten gegarandeerd. Plus maandelijks onderhoud voor hopelijk jaren.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:40:45 #86
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189850922
Mijn brein stelt dat het met weekend is.

Mijn baas denkt er anders over.
pi_189850926
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom is hij daarmee gestopt dan? Dat is toch zielig voor het beestje?
_O-
Spoilers!
pi_189850930
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:39 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De hele uitstoot van Nederland niet alle je zo begint ;)
Scheepvaart is per kg vervoerde lading de schoonste modaliteit.
pi_189850942
Lucky *O* *O* *O* *O*
pi_189850949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

:D

Bijna ja. Ik ben in elk geval weer 2 maanden van flinke inkomsten gegarandeerd. Plus maandelijks onderhoud voor hopelijk jaren.
^O^

Maar zo komt die bbq-blog natuurlijk nooit van de grond :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_189850957
Ik had iets van een overvliegende storing.. mss iets met 't eten van gisteren, maar vannacht was het 'feest' nu nog slap en beetje koppijn. Mooi weer en niet naar het werk, dus maar ff buiten in de tuin in het zonnetje zitten met boek en jas aan :D
pi_189850975
Wat goed Lucky *O*
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:45:52 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189850976
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:38 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n 90% van Chinees plastic bevat te veel of verboden weekmakers
Ja daarom alleen originele oplaadsnoeren en telefoonhoesjes hier en geen spullen die kind aanraakt of waar eten in/op zit ofzo. Rotzooi
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:46:30 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189850984
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dat bedoel ik ^O^
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:46:35 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189850985
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:36 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat komt ook met het vliegtuig. Verhaal over in de krant, dat het met een grote Boeing landt op Maastricht, maar dan leeg naar Luik vliegt omdat het geladen niet meer van Maastricht kan opstijgen. 8)7
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:47:39 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189850997
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat komt ook met het vliegtuig. Verhaal over in de krant, dat het met een grote Boeing landt op Maastricht, maar dan leeg naar Luik vliegt omdat het geladen niet meer van Maastricht kan opstijgen. 8)7
Plastic zakjes die je op Ali koopt? Heb je linkje? Nu ben ik nieuwsgierig :D
pi_189851003
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

^O^

Maar zo komt die bbq-blog natuurlijk nooit van de grond :+
I know _O- Ik heb ook al 3 jaar het plan om een website gerelateerd aan kerst op te zetten. Ik vind het een briljant plan om eens te gaan stoeien met AdSense maar ik heb het steeds te druk na de zomervakantie om het op te zetten. En de voicemail-inspreekbusiness wacht ook nog steeds.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:48:29 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851004
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Rijdend over de Belgische wegen zou niet aan te raden zijn, dan rammelt zo'n kist in 1 rit al uit elkaar.
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:49:08 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851013
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:41 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Dat hoor je me ook niet zeggen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:49:14 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189851015
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Plastic zakjes die je op Ali koopt? Heb je linkje? Nu ben ik nieuwsgierig :D
Producten uit China. Hoezo denk je dat Ali alleen per boot gaat? Linkje?
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:49:43 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189851018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Rijdend over de Belgische wegen zou niet aan te raden zijn, dan rammelt zo'n kist in 1 rit al uit elkaar.
Jij bent echt hilarisch vandaag, hè.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:50:07 #102
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851024
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

I know _O- Ik heb ook al 3 jaar het plan om een website gerelateerd aan kerst op te zetten. Ik vind het een briljant plan om eens te gaan stoeien met AdSense maar ik heb het steeds te druk na de zomervakantie om het op te zetten. En de voicemail-inspreekbusiness wacht ook nog steeds.
Modlife hard life
pi_189851029
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja daarom alleen originele oplaadsnoeren en telefoonhoesjes hier en geen spullen die kind aanraakt of waar eten in/op zit ofzo. Rotzooi
Als je dingen als telefoonhoesjes enzo bij een Nederlandse (web)winkel koopt dan zijn ze wel door keuringen heen geweest hoop/denk ik? Want hoe houd je anders uit elkaar welke hoesjes/snoeren "origineel" zijn en welke Chinees?
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:50:46 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851031
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:45 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh, alles wat in het stopcontact moet hoef ik ook niet van eBay en zo. Wel eens zo'n goedkope USB kabel gebruikt. Mijn hele toetsenbord ging raar doen en opladen schoot niet op.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:51:31 #105
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851038
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:49 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Jij bent echt hilarisch vandaag, hè.
Na van 9:00 - 14:00 bloedserieuze items te hebben behandeld is het serieus zijn echt even helemaal op
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 14:51:35 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als je dingen als telefoonhoesjes enzo bij een Nederlandse (web)winkel koopt dan zijn ze wel door keuringen heen geweest hoop/denk ik? Want hoe houd je anders uit elkaar welke hoesjes/snoeren "origineel" zijn en welke Chinees?
Als iets een CE keurmerk heeft.
pi_189851041
quote:

[..]

Ali heeft een warehouse in europa, welke hoogstwaarschijnlijk per schip bevoorraad wordt (als 1 van de modaliteiten).. Maar als de levertijd 2 weken of langer is, kan je ervan uitgaan dat het per schip uit china komt.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:53:51 #108
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851065
quote:

[..]

Je weet het eigenlijk nooit. De importeur is er verantwoordelijk voor dat de producten aan de norm voldoen, meer niet.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:54:40 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851074
quote:

[..]

Kleine grut gaat dacht ik met zeecontainers

De verlichte make-upspiegel die vanmiddag bezorgd is bij mijn buren niet denk ik.

En ik bedoel linkje van krantenartikel waar je aan refereerde
pi_189851088
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef Molo het volgende:

[..]

Modlife hard life
:Y
Spoilers!
pi_189851090
Even Cul en dan vooral ook voor @Tele6 en @Candaasje (al ga ik hier ook wel een keer eten) https://www.ad.nl/koken-e(...)nijnenvoer~a44282ad/
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:56:15 #112
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851096
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Als iets een CE keurmerk heeft.
Ik denk niet dat telefoonhoesjes een CE keurmerk nodig hebben. Zou ik moeten nakijken.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:56:19 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851098
quote:

[..]

CE-keurmerken

Bij OnePlus zelf via BelSimpel laders besteld, die zijn ook gekeurd volgens Europese normen
pi_189851110
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:56 schreef Molo het volgende:

[..]

CE-keurmerken

Bij OnePlus zelf via BelSimpel laders besteld, die zijn ook gekeurd volgens Europese normen
zegt nog niet alles hoor :+

een CE inspectie in China hoeft niet gelijkend te zijn aan een in Nederland. Ook al worden dezelfde 'normen' verwacht.
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:57:42 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189851114
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Kleine grut gaat dacht ik met zeecontainers

De verlichte make-upspiegel die vanmiddag bezorgd is bij mijn buren niet denk ik.

En ik bedoel linkje van krantenartikel waar je aan refereerde
Je mag hier niet linken naar de Volkskrant en er leest actief een mod mee. }:|

De titel is ‘Elke week vervuilt een lege Boeing voor 9 minuten het Limburgse milieu’.
pi_189851128
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je mag hier niet linken naar de Volkskrant en er leest actief een mod mee. }:|

De titel is ‘Elke week vervuilt een lege Boeing voor 9 minuten het Limburgse milieu’.
Was gisteren op televisie, dus er zijn vast meer bronnen :+

https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-vrachtvlucht-cargo
  vrijdag 8 november 2019 @ 14:58:51 #117
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851132
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Elke week vervuilt een lege Boeing voor 9 minuten het Limburgse milieu
Deze?

Dat verhaal over niet mogen naar de Volkskrant ben ik overigens nog nooit ergens tegengekomen...
pi_189851150
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Deze?

Dat verhaal over niet mogen naar de Volkskrant ben ik overigens nog nooit ergens tegengekomen...

Is wel zo. Dan gaat die krant dreigen bij Danny.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:01:02 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851162
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom is er dan niet een simpel stukje code die dat sloopt, op dezelfde manier dat laptop, wasmachine en playstation gesloopt worden?
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:01:14 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851166
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:56 schreef Bramito het volgende:

[..]

Ik denk niet dat telefoonhoesjes een CE keurmerk nodig hebben. Zou ik moeten nakijken.
Ik kan het niet vinden iig

Maar heb wel het idee (ja is niet hard bewijs ofzo) dat een in Nederlandse goeie webshop verkrijgbaar hoesje een grotere kans heeft op niet schadelijke materialen dan gare webshop of Ali
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:01:24 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851167
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom is er dan niet een simpel stukje code die dat sloopt, op dezelfde manier dat laptop, wasmachine en playstation gesloopt worden?
@Isabeau !!!!!!! Kijk!!!!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:01:56 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851173
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

een CE inspectie in China hoeft niet gelijkend te zijn aan een in Nederland. Ook al worden dezelfde 'normen' verwacht.
Hoe bedoel je?
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:02:18 #123
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851177
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

ç

Dit valt echt wel mee hoor. Chinese QM labs zijn van hoge kwaliteit en de certificering worden gewoon door overkoepelende organen gecontroleerd.
Siesta & Fiesta!
pi_189851184
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:01 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Daar wordt er anders omgegaan met dezelfde inspectienormen dan hier..
pi_189851185
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waarom zou Danny daar tijd in stoppen alleen om VK views te geven die ze blijkbaar niet eens willen?
Spoilers!
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:02:52 #126
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851188
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:W
Nu is Sonsbeek wel erg mooi en als je tijd hebt, is Park Angerenstein nog mooier
Helaas geen kleurenfilm geladen maar Sonsbeek is vlakbij
pi_189851191
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:02 schreef Bramito het volgende:

[..]

ç

Dit valt echt wel mee hoor. Chinese QM labs zijn van hoge kwaliteit en de certificering worden gewoon door overkoepelende organen gecontroleerd.
Mwah.. Kan wel wat verhalen opnoemen hoor :+ Gaat dan niet specifiek om CE labeltjes, maar wel om soortgelijke labeltjes en organen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:03:27 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851197
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 14:58 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Was gisteren op televisie, dus er zijn vast meer bronnen :+

https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-vrachtvlucht-cargo
Ah

Wat heeft dat nou met Ali te maken dan?
pi_189851202
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Ah

Wat heeft dat nou met Ali te maken dan?
Dit specifieke verhaal niks :7
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:03:58 #130
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851206
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:03 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Mwah.. Kan wel wat verhalen opnoemen hoor :+
Verhalen of feiten?
Siesta & Fiesta!
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:04:17 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851209
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ware pacifisten
pi_189851222
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:03 schreef Bramito het volgende:

[..]

Verhalen of feiten?
Feiten
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:04:52 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851224
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ware pacifisten
Azijnbode heeft niet voor niets die naam.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:05:56 #134
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851244
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:04 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Feiten
O, het gaat niet over CE labels opeens.
Siesta & Fiesta!
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:08:14 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851286
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Azijnbode heeft niet voor niets die naam.
Sowieso zijn journalisten de beroepsgroep die het minste seks hebben.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:09:27 #136
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851300
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Whut? echt?
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:09:35 #137
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851304
quote:

[..]

Ik neem aan dat je de onderbouwing al klaar hebt liggen onder Ctrl-V, gezien de " onderbouwing!" roependen in die gelederen?
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:10:58 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851325
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je de onderbouwing al klaar hebt liggen onder Ctrl-V, gezien de " onderbouwing!" roependen in die gelederen?
Ja!
https://panorama.nl/enter(...)ebben-het-vaaks-seks
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:11:54 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851336
quote:

[..]

Wie heeft daar in godesnaam onderzoek naar gedaan, en waarom? :')
pi_189851346
Maar waarom wordt de Volkskrant dan chagrijnig als er mensen zijn op een forum die zeggen "hee ik lees Volkskrant lees dit artikel ook!" Dat is toch juist gunstig voor ze? :?
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:13:04 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851351
quote:
33% van de agrariërs claimt minstens één keer per dag seks te hebben.

Met nadruk op claimt

:+
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:13:23 #142
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851356
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Die persoon overwoog een carriereswitch maken.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:13:40 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:12 schreef Tele6 het volgende:
Maar waarom wordt de Volkskrant dan chagrijnig als er mensen zijn op een forum die zeggen "hee ik lees Volkskrant lees dit artikel ook!" Dat is toch juist gunstig voor ze? :?
Waarom zou dat gunstig zijn voor ze als hun product gratis gelezen kan worden? Het is geen filantropische instelling
pi_189851363
quote:

[..]

Wel makkelijk onderzoek, gewoon paar vragenlijstjes rondsturen en klaaar. Kun je prima een masterstudent op zetten. Ik heb al zo veel zinloze onderzoekjes door masterstudenten langs zien komen :')
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:14:02 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851369
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:13 schreef Bramito het volgende:

[..]

Die persoon overwoog een carriereswitch maken.
:P
pi_189851370
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom zou dat gunstig zijn voor ze als hun product gratis gelezen kan worden? Het is geen filantropische instelling
Omdat je na 7 artikelen een abonnement moet nemen?
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:14:31 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851378
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wel makkelijk onderzoek, gewoon paar vragenlijstjes rondsturen en klaaar. Kun je prima een masterstudent op zetten. Ik heb al zo veel zinloze onderzoekjes door masterstudenten langs zien komen :')
Yes

Velen velen

En dat dan claimen als bewijs en conclusies

Gaat heen

Kwaliteit betrouwbare data O+
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:14:45 #148
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851380
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:14 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Omdat je na 7 artikelen een abonnement moet nemen?
Incognito tabblad
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:15:49 #149
13783 Anthraxx
pi_189851388
quote:

[..]

Journalisten. In de hoop dat boeren er nog bekaaider vanaf zouden komen :+
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:15:55 #150
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189851390
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:13 schreef Molo het volgende:

33% van de agrariërs claimt minstens één keer per dag seks te hebben.

Met nadruk op claimt

:+
Ze denken natuurlijk dat het penetreren van hun dieren ook onder seks valt. ):O
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:16:03 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851391
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Incognito tabblad
Fraudetruc verteld door mod. Niet conform policy dit dude :P
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:16:31 #152
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851396
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:15 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Journalisten. In de hoop dat boeren er nog bekaaider vanaf zouden komen :+
Kan nog steeds, want kut(harhar)onderzoek
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:16:59 #153
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851400
Als het onderzoek al niet zou kloppen, waarom zou je er als journalist dan nog de waarheid over schrijven.
pi_189851404
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:15 schreef golfer het volgende:

[..]

Ze denken natuurlijk dat het penetreren van hun dieren ook onder seks valt. ):O
In theorie is dat natuurlijk ook zo. :7
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:17:59 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851418
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Fraudetruc verteld door mod. Niet conform policy dit dude :P
Ik veronderstel dat als algemene kennis
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:18:35 #156
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851426
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:17 schreef minilot het volgende:

[..]

in de praktijk ook... masturberen is seks, koe neuken ook.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:22:21 #157
13783 Anthraxx
pi_189851475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:18 schreef Bramito het volgende:

[..]

in de praktijk ook... masturberen is seks, koe neuken ook.
Zit jij in die keurmerken wereld trouwens?
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:22:45 #158
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851481
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Is daar een keurmerk voor??
pi_189851499
:O
Wakker vanaf 04:00. Kon niet meer slapen, dus nuttige dingen gaan doen. Aangezien dit toch intussen een satelliettopic van LIF/Dieet is, lijstje:

O: Gedroogde abrikozen, koffie met melk, een banaan
B: Anderhalf uur buiten met Günther geloopfietst
L: Twee zachtgekookte eieren, beetje belegen kaas, handje frambozen, kerstomaten
B: Fapje (zou ik in een onderzoek niet als seks beschouwen hoor @Bramito!)
Nog in de planning:
D: Witte bonen in tomatensaus (grote favoriet van het kind :')) met volkoren toast en spinaziesalade. Skyr met bosbessen toe.
B: In het donker een paar kilometer langs Kinderdijkse molens wandelen

62,5 op de teller vanmorgen dus bijna klaar!
Komt mogelijk nog een speciaalbiertje of twee bij de lijst, afhankelijk van hoe laat ik slaap krijg. :)

Wat eten jullie vanavond? Vast iets CULlers dan ik.. :')
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:23:56 #160
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851501
quote:
5s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:22 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Nee, maar ik zit wel een +15 jaar in de import export van machines en electronica.
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:24:19 #161
13783 Anthraxx
pi_189851509
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:22 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is daar een keurmerk voor??
Voor boerenseks? Vast iets met Yvon Jasper.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:24:20 #162
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851510
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:16 schreef derLudolf het volgende:
Als het onderzoek al niet zou kloppen, waarom zou je er als journalist dan nog de waarheid over schrijven.
Het klopt wel hoor zo te lezen, maar de opzet van het onderzoek is ruk dus de conclusie die jij trok klopt iig niet
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:24:38 #163
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851513
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Midas O+
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:24:44 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851515
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Voor boerenseks? Vast iets met Yvon Jasper.
Hu!
pi_189851523
Ik wil echt zó erg geen seks met Yvon. ;( Brrr!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:25:41 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851528
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:25 schreef minilot het volgende:
Dit ja
pi_189851531
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hu!
Ha, boks! :)
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:26:59 #168
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851548
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:25 schreef Molo het volgende:

[..]

Dit ja
quote:

[..]

Ha, boks! :)
Zo erg? Ik ga d'r nu googlen
Siesta & Fiesta!
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:27:01 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851549
Nou wil ik met het gros van de mensen geen seks hebben maar ik heb wel een lijstje van mensen met wie ik het echt echt echt niet wil. Staat o.a. Yvon op
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:27:17 #170
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851551
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:26 schreef Bramito het volgende:

[..]

[..]

Zo erg? Ik ga d'r nu googlen
Bewegend beeld plus stem :r
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:28:15 #171
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851564
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Het klopt wel hoor zo te lezen, maar de opzet van het onderzoek is ruk dus de conclusie die jij trok klopt iig niet
Ik haalde enkel aan, de conclusie was al getrokken.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:28:43 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851574
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik haalde enkel aan, de conclusie was al getrokken.
Ok, dan zeg ik het zo, die conclusie klopt niet :P
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:29:06 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189851579
Die stem van haar is voldoende om ter plekke impotent te worden. :{w
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:31:13 #174
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851612
Sowieso is de naam Yvon of Yvonne al gewoon vreselijk
pi_189851617
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:27 schreef Molo het volgende:
Nou wil ik met het gros van de mensen geen seks hebben maar ik heb wel een lijstje van mensen met wie ik het echt echt echt niet wil. Staat o.a. Yvon op
Ik denk juist dat ik met voldoende inzet in de meeste mensen wel iets kan vinden dat ik heel leuk vind om seks een aangename bezigheid laten zijn, maar Yvon: nope, nope. Nope. *huiver*
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:31:47 #176
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851622
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik denk juist dat ik met voldoende inzet in de meeste mensen wel iets kan vinden dat ik heel leuk vind om seks een aangename bezigheid laten zijn, maar Yvon: nope, nope. Nope. *huiver*
Ik ben gewoon moeilijk 8-) B-) B-) B-) B-) B-)
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:32:09 #177
13783 Anthraxx
pi_189851627
Is er toch nog 1 gemeenschappelijk iets waar de
SC het over eens is.
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:32:48 #178
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851635
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:27 schreef Molo het volgende:

[..]

Bewegend beeld plus stem :r
Nog nooit die interieurontwerpster van Ron's grote tuinverbouwing gehoord zeker?
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:33:56 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851649
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:31 schreef Molo het volgende:
yvonne dan?
pi_189851652
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:32 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nog nooit die interieurontwerpster van Ron's grote tuinverbouwing gehoord zeker?
Die ouwe is weg. Of ze heeft een stemband operatie ondergaan. Het klonk een paar weken geleden heel anders
pi_189851657
quote:

[..]

De tering ja. Daar staan een paar klemmen op.
pi_189851660
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:31 schreef Molo het volgende:
Hoop dat hier niemand zijn/haar kind zo genoemd heeft _O-
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:35:16 #183
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851664
quote:

[..]

Ohw damn, die is zo mogelijk -nog- erger.
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:35:38 #184
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851667
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:29 schreef golfer het volgende:
Die stem van haar is voldoende om ter plekke impotent te worden. :{w
Laat maar dan. Ik neem het voor waarheid aan.
Siesta & Fiesta!
pi_189851673
quote:

[..]

Leuke ideeën.

Men had haar écht naar de logopedist móeten sturen!
Mèn wat een fout gebruik van stembanden, helaasch -O-
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:37:38 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851692
quote:

[..]

Ron? Geen idee :D
Ik kijk echt weinig tv momenteel O+ O+ O+
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:37:57 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851696
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

yvonne dan?
Ook vreselijk
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:38:41 #188
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851703
Ik hoop voor haar partner gaat ze bepaalde dingen wel goed kan. Dat is dan dubbel genot :+
pi_189851706
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:37 schreef Molo het volgende:

[..]

Ook vreselijk
In de categorie Priscilla.

Ik ken 1 Yvonne, en dat is zo'n onwijze kenau :+
pi_189851708
quote:

[..]

Ron? Geen idee :D
Ik kijk echt weinig tv momenteel O+ O+ O+
Ik kijk 's avonds best veel tv, maar deze ken ik ook niet :+
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:40:40 #191
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851721
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:39 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik kijk 's avonds best veel tv, maar deze ken ik ook niet :+
Die stem is zo vervelend, als je één keer voorbij bent gezapt onthoud je die wel
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:41:25 #192
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189851729
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 15:41:40 #193
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189851733
quote:

[..]

Ook vreselijk
@yvonne:(
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:43:04 #194
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851753
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:39 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

In de categorie Priscilla.

Ik ken 1 Yvonne, en dat is zo'n onwijze kenau :+
De naam doet en altijd denken aan onze oude inkoopster. Beetje zure blik over alles, zoog de vreugde uit het leven gelijk een Skeksis en rook muf naar zure melk gemixt met van die olietjes van de reformwinkel ;(
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:43:19 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851756
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

@:yvonne:(
Klopt
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:48:02 #196
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851811
ik heb Yvon gegoogled... Ik vind het wel meevallen.
Siesta & Fiesta!
pi_189851822
quote:
Dit.

Mijn haar zit EINDELIJK in de verf. Ben wel klaar met/voor vandaag.

Is het te vroeg voor wijn? Nee he? Niet meer toch?

Ik vroeg dit ook aan iemand vanochtend om half 12.
pi_189851832
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:48 schreef Bramito het volgende:
1 x een aflevering van BzV kijken, :P
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:52:26 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851854
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:48 schreef Bramito het volgende:
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:55:18 #200
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189851889
quote:
ok, ik was bij 39 seconden om.
Siesta & Fiesta!
pi_189851918
quote:
Kon er niet lang naar luisteren zonder plaatsvervangend keelpijn te hebben op een bedje van irritatie 8)7
  vrijdag 8 november 2019 @ 15:58:47 #202
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189851949
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:55 schreef Bramito het volgende:

[..]

ok, ik was bij 39 seconden om.
Gelukkig

Faith restored O+
pi_189851969
Over sommige mensen hier en daar heb ik een mening, een indruk op fok! en in real life.

Het stoort mij enorm, dat mensen op fok! zich zo uitgesproken lelijk uitlaten over andere mensen hetzij fokkers hetzij bekende Nederlanders en dan over uiterlijkheden.
En dan een vette grap maken over zichzelf, dan kan je ook een lelijke / negatieve opmerking over een ander’s uiterlijk maken, lijkt het. 8)7
pi_189851971
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 15:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dit.

Mijn haar zit EINDELIJK in de verf. Ben wel klaar met/voor vandaag.

Is het te vroeg voor wijn? Nee he? Niet meer toch?

Ik vroeg dit ook aan iemand vanochtend om half 12.
Het is nooit te vroeg voor wat dan ook, vinden wij hedonisten. :*

Haarpic welkom! *O*
pi_189851983
Ik zou Yvon Jaspers nog wel kunnen doen, als het echt moet. Hans Teeuwen daarentegen :r En stiekem ben ik benieuwd naar de bekken die Thijs van den Brink trekt.
Spoilers!
pi_189851993
Beter laat dan nooit, @drakin :
https://baroeg.nl/programma/wavefest-presents-2/
Daarzo!
Erna nog wel de binnenstad in voor Wunderbar/WORM.
pi_189852014
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou Yvon Jaspers nog wel kunnen doen, als het echt moet. Hans Teeuwen daarentegen :r En stiekem ben ik benieuwd naar de bekken die Thijs van den Brink trekt.
Ik zou zowat geld betalen voor Hans Teeuwen! :o En dan uiteraard intens teleurgesteld zijn als het geen bizarre viespeuk blijkt te zijn. :{
pi_189852020
Leuk mini :) veel plezier morgen! Ik zit volgende week bij Baroeg om kennis te maken met hun communicatiemedewerker :P
pi_189852035
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:00 schreef AnneX het volgende:
Over sommige mensen hier en daar heb ik een mening, een indruk op fok! en in real life.

Het stoort mij enorm, dat mensen op fok! zich zo uitgesproken lelijk uitlaten over andere mensen hetzij fokkers hetzij bekende Nederlanders en dan over uiterlijkheden.
En dan een vette grap maken over zichzelf, dan kan je ook een lelijke / negatieve opmerking over een ander’s uiterlijk maken, lijkt het. 8)7
Niks mis met het uiterlijk van Yvon Jaspers anders hoor. Behoorlijk cute zelfs. Daar zit 't 'm niet in. :)
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:04:45 #210
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852039
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tijdens de seks? _O- :X
pi_189852058
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Haha dat dacht ik ook :D :')
pi_189852059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:03 schreef Aure het volgende:
Leuk mini :) veel plezier morgen! Ik zit volgende week bij Baroeg om kennis te maken met hun communicatiemedewerker :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:06:27 #213
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852072
quote:

Je ergeren mag

Je uiten gelukkig ook
pi_189852073
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat kan niet anders dan fascinerend zijn van dichtbij.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:07:06 #215
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852079
Mensen die lijstjes in Excel plempen om het plempen zonder enig doel. Rot op :')
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:07:27 #216
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852084
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Spontaan aseksueel ervan
pi_189852086
quote:

Over uiterlijk mag je niets zeggen maar over iemands stem wel :?
pi_189852089
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:07 schreef Molo het volgende:
Mensen die lijstjes in Excel plempen om het plempen zonder enig doel. Rot op :')
En dan 'made by.... naam' er onder zetten :+
pi_189852106
quote:
Eh? Maar even geluisterd en best wel zachtjes (slapende koter) maar ik hoor louter vrolijk en enthousiast, niks geks.
Maar da's misschien omdat ik zelf ook een beetje aan de hieperdepiepkant van het stemmenspectrum zit. :7
pi_189852117
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:05 schreef minilot het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_189852120
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik denk dat onder uiterlijkheden in deze context ook stem valt.

Ik ben het niet oneens met AnneX trouwens. Maar dit is blijkbaar mijn hypocrisie.
Spoilers!
pi_189852125
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Misschien ontspant -ie dan wel helemaal en is zijn gezicht één en al zachte tederheid! :o
pi_189852133
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:07 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat men / de productiemaatschappij haar logopedie had kunnen/ moeten aanbieden.
Foutief stemgebruik leidt tot ergere problemen met stembanden.
pi_189852142
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Misschien ontspant -ie dan wel helemaal en is zijn gezicht één en al zachte tederheid! :o
We zullen het waarschijnlijk nooit weten ;( En dat is toch best zonde.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:12:24 #225
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852153
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:07 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

En dan 'made by.... naam' er onder zetten :+
Het si in dit geval echt werkverschaffing van de auteur. Prima, maar kost mij ook extra werk dus dat is minder prima :')
pi_189852159
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk dat onder uiterlijkheden in deze context ook stem valt.

Ik ben het niet oneens met AnneX trouwens. Maar dit is blijkbaar mijn hypocrisie.
Maar daar doet ze dan zelf aan mee. Of snap ik het niet?
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:13:36 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852166
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Komt huilend en excuses aanbiedend klaar, wedden?
pi_189852169
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar daar doet ze dan zelf aan mee. Of snap ik het niet?
Ik snapte het even niet ;)
Spoilers!
pi_189852175
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:10 schreef AnneX het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat men / de productiemaatschappij haar logopedie had kunnen/ moeten aanbieden.
Foutief stemgebruik leidt tot ergere problemen met stembanden.
Kan je ook over een dik persoon op tv zeggen dat de productiemaatschappij diegene maar naar een personal trainer moet sturen.
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:14:29 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189852179
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:08 schreef minilot het volgende:

[..]

Eh? Maar even geluisterd en best wel zachtjes (slapende koter) maar ik hoor louter vrolijk en enthousiast, niks geks.
Maar da's misschien omdat ik zelf ook een beetje aan de hieperdepiepkant van het stemmenspectrum zit. :7
Niemand zegt ook dat het wenselijk is dat jij jouw stem gebruikt tijdens de seks ? *;
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:16:05 #231
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_189852201
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:04 schreef minilot het volgende:

[..]

Niks mis met het uiterlijk van Yvon Jaspers anders hoor. Behoorlijk cute zelfs. Daar zit 't 'm niet in. :)
Dat ja :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:19:18 #232
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189852254
Ondertussen is het bijna weekend, en lijkt er droog weer te zijn de komende dagen: de steenoven gaat denk ik maar weer eens aan.

Pizza, of vleesch?
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:19:36 #233
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852255
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:14 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Kan je ook over een dik persoon op tv zeggen dat de productiemaatschappij diegene maar naar een personal trainer moet sturen.
Heeft idd nul ondertoon zoiets
pi_189852270
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:19 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen is het bijna weekend, en lijkt er droog weer te zijn de komende dagen: de steenoven gaat denk ik maar weer eens aan.

Pizza, of vleesch?
Waarom kiezen? Het weekend heeft 2 dagen :D
pi_189852285
Oh jongens ik weet ook niet wat ik moet koken vanavond }:| misschien moet ik maar voor thuisbezorgd gaan :')
pi_189852302
Hm dat maakt het ook niet veel beter. 347 restaurants om uit te kiezen, nog meer keuzestress :')
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:24:36 #237
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189852313
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

We zullen het waarschijnlijk nooit weten ;( En dat is toch best zonde.
Sowieso moet je dan eerst met hem trouwen. Het ergste is trouwens dat het zonder anticonceptie moet.
Siesta & Fiesta!
pi_189852314
Uiterlijk van Yvonne vind ik niks mee. Best knappe vrouw. Maar ik zou er écht geen seks mee kunnen hebben.
Niet omdat ze een wat euh, andere mening heeft (er zijn best mensen die ik ken die een behoorlijk andere mening hebben, maar die ik niet zou wegsturen :9 ) maar haar hele manier van doen...huuuh :X

Maar goed, dat geldt wel voor meer mensen natuurlijk :P

Ik heb boodschappen gedaan voor linzen met tahin, koriander, tomaten, uitje, limoen, en nogwat.....
Dus ik denk dat het dat wordt vanavond, qua eten. :9
pi_189852322
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:23 schreef Aure het volgende:
Hm dat maakt het ook niet veel beter. 347 restaurants om uit te kiezen, nog meer keuzestress :')
Wow :D
Wij hebben de keuze uit 6 (en 2 daarvan zijn hetzelfde maar in een ander dorp).
pi_189852329
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:22 schreef Aure het volgende:
Oh jongens ik weet ook niet wat ik moet koken vanavond }:| misschien moet ik maar voor thuisbezorgd gaan :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:23 schreef Aure het volgende:
Dit is zo eng herkenbaar :')
pi_189852336
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

[..]

Dit is zo eng herkenbaar :')
Ja dan dwaal ik nog liever een half uurtje rond in de appie geloof ik.
pi_189852343
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:26 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja dan dwaal ik nog liever een half uurtje rond in de appie geloof ik.
Ik eindig dan meestal met een stokbrood. :')
pi_189852344
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wow :D
Wij hebben de keuze uit 6 (en 2 daarvan zijn hetzelfde maar in een ander dorp).
Het wonen in de stad heeft zo z'n voordelen :D soms dan. Nu is het teveel keuze :')
pi_189852362
Ik denk dat ik mijn vriend de keuze laat maken :+ O-)
pi_189852365
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:27 schreef Aure het volgende:

[..]

Het wonen in de stad heeft zo z'n voordelen :D soms dan. Nu is het teveel keuze :')
Iets meer keuze zou fijn zijn (bijvoorbeeld sushi!) Maar te veel is ook niet goed.

Ik ga zo dit maar eens maken:
https://www.ohmyfoodness.(...)t-bacon-en-oude-kaas
pi_189852381
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:24 schreef Bramito het volgende:

[..]

Sowieso moet je dan eerst met hem trouwen. Het ergste is trouwens dat het zonder anticonceptie moet.
Dit wordt een steeds slechter plan ja. Laat maar.
Spoilers!
pi_189852397
Ik heb het gehakt weer in de koelkast gelegd. Ik trakteer op friet van het frietkot aan de grens. Roadtrip *;
Spoilers!
pi_189852401
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit wordt een steeds slechter plan ja. Laat maar.
Je was het eerst nog aan het overwegen? :D
pi_189852433
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:30 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je was het eerst nog aan het overwegen? :D
Nou ja, je moet wel even de voor- en nadelen tegen elkaar wegstrepen in een gedachteexperiment. Maar ik geloof dat er 1001 nadelen zijn en 1 voordeel.
Spoilers!
pi_189852441
pi_189852445
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nou ja, je moet wel even de voor- en nadelen tegen elkaar wegstrepen in een gedachteexperiment. Maar ik geloof dat er 1001 nadelen zijn en 1 voordeel.
Wat is het voordeel? :D Dat je nieuwsgierigheid bevredigd ( :') ) wordt?
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:34:46 #252
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189852458
Ik heb gister boerenkool, pureeaardappelen en diverse varkensonderdelen assorti gehaald.
Ik hoop dat dat straks warm geassembleerd is als ik thuis kom.
pi_189852460
Mensen, ik word echt knettergek van mijn vriendin. Haar kind (7) heeft vandaag een IQ test gedaan want ze snapt haar hersens niet en is hsp enzo. En nou is de uitslag binnen en nou is mijn vriendin helemaal in de war, loopt vast, paniekaanvallen, etc. Een compleet special snowflake gezin vind ik zo moeilijk om te handelen.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:35:37 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189852468
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik word echt knettergek van mijn vriendin. Haar kind (7) heeft vandaag een IQ test gedaan want ze snapt haar hersens niet en is hsp enzo. En nou is de uitslag binnen en nou is mijn vriendin helemaal in de war, loopt vast, paniekaanvallen, etc. Een compleet special snowflake gezin vind ik zo moeilijk om te handelen.
Er kwam " gewoon gemiddeld doorsnee " uit de test?
pi_189852474
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
viel te test tegen?
pi_189852481
Spoilers!
pi_189852486
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wat is het voordeel? :D Dat je nieuwsgierigheid bevredigd ( :') ) wordt?
Ja.
Spoilers!
pi_189852495
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oh my :9~
Ja. Ik heb een ciabatta erbij :9
Voor F. kook ik wat spaghetti, denk ik. Anders 'is het geen eckte maaltijd' ofzo.
pi_189852512
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:27 schreef Aure het volgende:

[..]

Check.

Gevolg van de grote stad is dat ik zou gaan koffie drinken.. maar we nu afspraken bij de mcD omdat er toch ook gegeten moet worden.

Wel op iets vroeger tijdstip thuis dan gisteren wellicht. Alhoewel het vorige keer ook in no time al 2 uur later was. We gaan het zien...
pi_189852520
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er kwam " gewoon gemiddeld doorsnee " uit de test?
Yup. 104 met maximale verwerkingssnelheid. Moeder, die beweert dat haar dochter een kopie van zichzelf is en heeft 131 met heel lage verwerkingssnelheid.

Dat arme kind voelt zich volgens mij enorm gepusht door haar moeder om speciaal te zijn, om ook aparte hersens te hebben. Moeder beweert dat ze school te makkelijk vindt. Op school merken ze niets bijzonders.

Echt, welk kind verzint nou uit zichzelf dat ze haar hersens niet snapt? Het zal wel komen omdat ik geen kinderen heb hoor maar :X
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:39:35 #261
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189852521
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja.
Als ik één ding heb geleerd, is dat hoe mensen naar de buitenwereld toe zijn , helemaal NIKS zegt over hoe ze in de slaapkamer zijn.

Misschien toch het risico nemen?
Siesta & Fiesta!
pi_189852525
Ik eet zo spaghetti met ragout en een gehakt. Vreemde combi, maar ik heb er zin in.
pi_189852536
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef Bramito het volgende:

[..]

Als ik één ding heb geleerd, is dat hoe mensen naar de buitenwereld toe zijn , helemaal NIKS zegt over hoe ze in de slaapkamer zijn.

Mja, het is op zich het overwegen waard. Maar dat trouwen en kans op zo'n koter is dan weer echt minder.
Spoilers!
pi_189852571
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mja, het is op zich het overwegen waard. Maar dat trouwen en kans op zo'n koter is dan weer echt minder.
Beetje je cyclus in de gaten houden en goed plannen :+
pi_189852584
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef Myraela het volgende:
Ik eet zo spaghetti met ragout en een gehakt. Vreemde combi, maar ik heb er zin in.
Dit klinkt stiekem best okay :9
pi_189852591
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:43 schreef Aure het volgende:

[..]

Beetje je cyclus in de gaten houden en goed plannen :+
Nope. Ik wil ontzettend graag geen kind. Zelfs geen godsgeschenk van een echte BN'er.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:47:34 #267
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189852630
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

en kans op zo'n koter is dan weer echt minder.
Beetje opletten met de maanstand en hoe de sterren zich verhouden tot mercurius en dan komt dat wel goed toch?
pi_189852652
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nope. Ik wil ontzettend graag geen kind. Zelfs geen godsgeschenk van een echte BN'er.
Ik bedoelde dat als je het goed plant je dus niet zwanger hoeft te worden :P
pi_189852661
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:49 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat als je het goed plant je dus niet zwanger hoeft te worden :P
Dat snap ik maar toch blijft er een risico.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:51:17 #270
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189852669
Ik wil wel een kind.. maar ik geloof ( >:) ) dat ik thijs even oversla in deze...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:51:52 #271
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189852674
Tevens ga ik binnenkort weer voor 1 cyclus aan de pil! *O* 8)7
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189852690
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Yup. 104 met maximale verwerkingssnelheid. Moeder, die beweert dat haar dochter een kopie van zichzelf is en heeft 131 met heel lage verwerkingssnelheid.

Dat arme kind voelt zich volgens mij enorm gepusht door haar moeder om speciaal te zijn, om ook aparte hersens te hebben. Moeder beweert dat ze school te makkelijk vindt. Op school merken ze niets bijzonders.

Echt, welk kind verzint nou uit zichzelf dat ze haar hersens niet snapt? Het zal wel komen omdat ik geen kinderen heb hoor maar :X
Hmm iedereen heeft speciale hersenen.

En ik zie echt wel voordelen in heel gemiddeld zijn :)
Gedoe dat het opleverde met die gup van mij om daadwerkelijk niet dtandaard te zijn...
en als je bedenkt dat die echt op zeker moment dacht dat ze stuk was..

Dat wens je je kind toch helemaal niet toe?

En hsp test je niet met een iq-test anyway.. dua dat kan ze tot eind der dagen volhouden.
Volgens mij heb ik je er wel vaker over gehoord.

SPOILER
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 16:54:34 #273
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189852706
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:34 schreef fietsie het volgende:

Ik hoop dat dat straks warm geassembleerd is als ik thuis kom.
Je bedoeld een varken in de tuin?
pi_189852710
Ik ben van ‘hell no, echt geen kind’ gegaan naar ‘het lijkt me toch wel erg leuk, maar zo tijdrovend’

En daarbij vind ik zwanger zijn erg eng. Misselijk en meh zijn, toch moeten werken en lang onderweg zijn.
pi_189852725
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben van ‘hell no, echt geen kind’ gegaan naar ‘het lijkt me toch wel erg leuk, maar zo tijdrovend’

En daarbij vind ik zwanger zijn erg eng. Misselijk en meh zijn, toch moeten werken en lang onderweg zijn.
Hmm dat overleven meeste mensen wel :)
pi_189852727
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm iedereen heeft speciale hersenen.

En ik zie echt wel voordelen in heel gemiddeld zijn :)
Gedoe dat het opleverde met die gup van mij om daadwerkelijk niet dtandaard te zijn...
en als je bedenkt dat die echt op zeker moment dacht dat ze stuk was..

Dat wens je je kind toch helemaal niet toe?

En hsp test je niet met een iq-test anyway.. dua dat kan ze tot eind der dagen volhouden.
Volgens mij heb ik je er wel vaker over gehoord.

SPOILER
Ik zei dus ook dat het heel fijn is dat haar dochter net zo slim is als de meeste andere kindjes en daar dus niet onzeker over hoeft te zijn. Maar de moeder beweert dat ze op sommige vlakken toch hoogbegaafd is en dat ze niet normaal is, dat zelf weet en het daar heel moeilijk mee heeft.
Spoilers!
pi_189852737
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik zei dus ook dat het heel fijn is dat haar dochter net zo slim is als de meeste andere kindjes en daar dus niet onzeker over hoeft te zijn. Maar de moeder beweert dat ze op sommige vlakken toch hoogbegaafd is en dat ze niet normaal is, dat zelf weet en het daar heel moeilijk mee heeft.
Mja als je dat maar vaak genoeg zegt...
pi_189852738
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:54 schreef Myraela het volgende:

Je bent nog vrij jong toch? Die angsten kunnen misschien ook wel minder worden met tijd.

Ik denk niet dat ik ooit uit het hell no kamp kom.
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:58:17 #279
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189852754
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Echt jammer dat kinderen verneukt worden door hun ouders.
Siesta & Fiesta!
pi_189852759
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:57 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Precies... En als je zelf de hele dag, waar je dochter bij is, roept dat je je hersens niet snapt, dat je overprikkeld bent, dat je het zo zwaar hebt en dat je kinderen een kopie van jezelf zijn.... Zo lastig. Ze is een schat hoor maar heeft het zo zwaar met de normaalste dingen. Erg sneu ook.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:58:46 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852764
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef Bramito het volgende:

[..]

_O-
  Moderator vrijdag 8 november 2019 @ 16:59:25 #282
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189852771
Leuke mensen bij ASA, bedankt voor de tip Kaatje
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:00:02 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852778
quote:

[..]

Klinkt alsof de moeder flink koekoek is
pi_189852797
Ik geloof overigens wel dat dit meisje een stuk gevoeliger en angstiger is dan de meeste leeftijdsgenootjes. Maar ik denk niet dat het helpt om daar een enorm drama van te maken. Maar ja, wie ben ik hier in? Ik weet ook niet hoe het moet natuurlijk.
Spoilers!
pi_189852798
quote:

[..]

Hier een kind dat daadwerkelijk altijd heeft afgeweken van de massa...
en wij hebben ons altijd hard gemaakt dat het helemaal niet erg is en iedereen anders is.
En dat dat gewoon moet kunnen.

En nu eindelijk op de middelbare school... heeft ze redelijk haar plek gevonden.

Is niet fijn om je kind elke dag te zien worstelen.

Then again... was onze dochter heel goed in een show opzetten dat alles prima ging... dus wellicht je vriendin wel gelijk en zie jij alleen het masker.
En ja, onze gup leidde op 5-jarige leeftijd ook de psycholoog om de tuin met geveinsde desinteresse.. dus het kan best op zich.

Neemt niet weg... dat gemiddeld echt wel voordelen heeft in deze maatschappij.
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:01:38 #286
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189852801
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee, hooggevoelig, snap dat dan!
Al die prikkels, en dan nu ook nog eens negatieve prikkels door een test instituut wat helemaal niet competent is voor dit soort complexe kinderen!
pi_189852812
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:00 schreef Molo het volgende:

[..]

Veel meegemaakt. Echt heel veel. En ze probeert het zo goed te doen juist maar doet volgens mij het tegenovergestelde dan wat goed is voor haar kinderen. Zielige situatie wel hoor.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:03:12 #288
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189852824
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Neemt niet weg... dat gemiddeld echt wel voordelen heeft in deze maatschappij.
Gemiddeld heeft voordelen in elke groep.
Siesta & Fiesta!
pi_189852825
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof overigens wel dat dit meisje een stuk gevoeliger en angstiger is dan de meeste leeftijdsgenootjes. Maar ik denk niet dat het helpt om daar een enorm drama van te maken. Maar ja, wie ben ik hier in? Ik weet ook niet hoe het moet natuurlijk.
Soms geeft afstand wel een heldere blik.

En ik ben zelf nogal van niet de wereld aanpassen aan je kind... maar zorgen dat je kind later de wereld aan kan op zijn/haar manier.
Met zijn kracht. En hsp kan ook een goed ding zijn.. als je kunt leren bij jezelf te blijven.

#ervaring
pi_189852829
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Is dit de dochter van jouw vriendin die jullie even geleden van het spoor hebben geplukt?
Want dan verbaast me dat niet echt, eerlijk gezegd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:04:46 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852845
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:02 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Veel meegemaakt. Echt heel veel. En ze probeert het zo goed te doen juist maar doet volgens mij het tegenovergestelde dan wat goed is voor haar kinderen. Zielige situatie wel hoor.
Als ze dan vanuit zo'n basis bedenkt een kind(eren) te krijgen heeft zij ook de verantwoordelijkheid om hulp voor haarzelf in te schakelen en niet haar ellende door te passen en projecteren op haar kind(eren)
pi_189852855
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Soms geeft afstand wel een heldere blik.

En ik ben zelf nogal van niet de wereld aanpassen aan je kind... maar zorgen dat je kind later de wereld aan kan op zijn/haar manier.
Met zijn kracht. En hsp kan ook een goed ding zijn.. als je kunt leren bij jezelf te blijven.

#ervaring
Dit dus ja. Minder blijven hangen in alle ellende en een wat positievere insteek zou ik graag zien. Maar ja. Ik ben er inderdaad niet bij.
Spoilers!
pi_189852884
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Is dit de dochter van jouw vriendin die jullie even geleden van het spoor hebben geplukt?
Want dan verbaast me dat niet echt, eerlijk gezegd.
Nee, dat is een andere. Een die zich niet voort heeft geplant gelukkig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:04 schreef Molo het volgende:

[..]

Als ze dan vanuit zo'n basis bedenkt een kind(eren) te krijgen heeft zij ook de verantwoordelijkheid om hulp voor haarzelf in te schakelen en niet haar ellende door te passen en projecteren op haar kind(eren)
De meeste ellende bestond nog (of was onbekend) niet toen ze haar eerste kind kreeg.
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:07:10 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852886
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dit dus ja. Minder blijven hangen in alle ellende en een wat positievere insteek zou ik graag zien. Maar ja. Ik ben er inderdaad niet bij.
Heel lullig maar zelfs op moment dat je het verhaal aanhoort en maamaart knikt ben je er al deel van.

Want je hebt op die manier bevestigd.

Ze vertelt het echt niet voor niets aan je

Mensen O+ O+ O+
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:07:54 #295
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189852891
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nee, dat is een andere. Een die zich niet voort heeft geplant gelukkig.
[..]

De meeste ellende bestond nog (of was onbekend) niet toen ze haar eerste kind kreeg.
Dan nog, zij is ouder, zij heeft verantwoordelijkheid haar shit te manager voor haar kinderen

Hard, maar wel waar. Kind heeft ook niks aan zachte heelmeesters
pi_189852896
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Eens hoor
Maar wellicht lastig als je het zelf ook moeilijk hebt.
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:10:02 #297
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189852917
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Heel lullig maar zelfs op moment dat je het verhaal aanhoort en maamaart knikt ben je er al deel van.

Want je hebt op die manier bevestigd.

Ze vertelt het echt niet voor niets aan je

Mensen O+ O+ O+
Godver, zo had ik het nog niet bekeken.
Siesta & Fiesta!
pi_189852992
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:08 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Eens hoor
Maar wellicht lastig als je het zelf ook moeilijk hebt.
Erg lastig ja. Ze heeft zelf echt een mislukte opvoeding gehad en probeert het nu uit alle macht beter te doen. Dat resulteert helaas in een enorm geforceerde paniekerige situatie. Sneu. Ik had dit nooit kunnen denken voor ze kinderen had.
Spoilers!
pi_189853003
Maar goed, leukere onderwerpen zijn welkom. Ik moest even ventileren en dat is prima gelukt.

En ondertussen is mijn werk nog steeds niet af. Laat staan boodschappenlijst en boodschappen :')
Spoilers!
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:20:48 #300
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189853059
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 08:42 schreef Uhmmpie het volgende: [..] mwah toch 10 jaar getrouwd geweest uiteindelijk.. dus echt kort was het ook niet. en ja, jammer... maar mis het niet eerlijk gezegd.
Da's best een tijd ja. O+
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:22:27 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_189853087
Hoi
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')