Die heb ik in het bakje in de keuken staan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik trouwens voor de gft van die afbreekbare groene zakjes. Niet te lang erin laten zitten can't dan zijn ze al aan het vergaan
Zeker te weten.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Die heb ik in het bakje in de keuken staan.
Die elke dag of elke twee dagen goed dichtbinden en in de groene container mieteren scheelt enorm in de stank in de zomer iig
Zwermen vliegen en maden bij 30+ gradenquote:
Netjes opgelost toch?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:13 schreef golfer het volgende:
Grijze restafvalbak zou vandaag geleegd worden. Heel de straat geleegd, die van ons overgeslagen.![]()
Gebeld met fa. Meerlanden (die er verantwoordelijk voor zijn) en als antwoord: bak laten staan, kan vanmiddag en anders misschien maandag alsnog worden geleegd.
Ga je dan jouw nieuwe gekochte en met mooie spullen voorziene huis in Nederland weer verkopen of verhuren?quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:30 schreef FranticDJ het volgende:
Cute1020km hier
Maar goed. Blijf vanaf nu wel zoveel mogelijk in zweden.
Wat ouderwetsquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:12 schreef Candaasje het volgende:
PMD staat in Belgie dus voor Plastic verpakkingen (En dan hebben ze het over flessen o.i.d., niet over ander plastic, maar waar de grens dan precies ligt, dat is nog al eens een opgave. We hebben van die bakken staan op de uni, en echt niemand weet wat er nu overal PRECIES in moet.), metalen verpakkingen (dat mogen dan blikjes zijn, maar ook schaaltjes) en drankkarton.
Mijn huisbaas doet niet aan afval scheiden, dus dat is toch een beetje jammer. Plastic statiegeld-flessen kan ik hier ook nergens inleveren bij een supermarkt (kwam ik achter, met mijn volle tas...) Dus die neem ik nog wel eens mee naar NL, samen met papier, als ik eens met de auto ga . En een glasbak heb ik ook niet direct gevondenDus ik heb nog een heel doosje met potjes op mijn kamer staan.
![]()
Hier in NL is het ook een beetje meuh: wel papier, glas en plastic (hoewel ze nu van die speciale ophangsystemen voor plastic zakken van de lantaarnpalen weer hebben weggehaald?) maar GFT hebben we echt al tig keer de gemeente over gemaild/gebeld, en elke keer zeggen ze dat ze er druk mee bezig zijn...... yeah right
![]()
Dus nu belandt GFT bij de rest...... terwijl dat in andere wijken dus wel gescheiden kan worden. idioot gedoe.
hmm....goede...quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat ouderwets![]()
Betaal je wel statiegeld op die flessen in België dan?
Oh? Wat is dat voor iets?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik trouwens voor de gft van die afbreekbare groene zakjes. Niet te lang erin laten zitten can't dan zijn ze al aan het vergaan
Geen van beide, wordt 2e huis. Heb m’n werkplaats ook nog steeds in Nederland.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Ga je dan jouw nieuwe gekochte en met mooie spullen voorziene huis in Nederland weer verkopen of verhuren?
Maar dat is toch zonde van de leegstand? Als je het (tijdelijk) verhuurt kan je er nog wat mee verdienen ook?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
Geen van beide, wordt 2e huis. Heb m’n werkplaats ook nog steeds in Nederland.
Klopt, maar dat zou ik ook houden wanneer ik op zee zitquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat is toch zonde van de leegstand? Als je het (tijdelijk) verhuurt kan je er nog wat mee verdienen ook?
Ah, interessantquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wordt gemaakt van zetmeel.
https://www.biofutura.nl/(...)VmCtVfRoCkMAQAvD_BwE
Maar je kan dat extacy-lab en die wietkwekerij toch gewoon ergens anders naartoe verplaatsen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:35 schreef FranticDJ het volgende:
Klopt, maar dat zou ik ook houden wanneer ik op zee zit![]()
En.. ik hoef geen pottenkijkers die weten wat er in de werkplaats staat.
Die zit er niet hoorquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar je kan dat extacy-lab en die wietkwekerij toch gewoon ergens anders naartoe verplaatsen?
Die zijn bewerkt met een andere soort kunststof om de sla vers te houden. Die stof kunnen ze of willen ze niet recyclen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek laatst een Engels programma over plasticrecycling. Daar kunnen zakken van gesneden sla niet in de plasticcontainer omdat dat van een bepaald soort knisperend plastic is gemaakt. Vreemd.
Ah, ook weer duidelijk. Fijn.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:42 schreef Bramito het volgende:
[..]
Die zijn bewerkt met een andere soort kunststof om de sla vers te houden. Die stof kunnen ze of willen ze niet recyclen.
Bak is net geleegd, door een klein 'veeg'- wagentje.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:13 schreef golfer het volgende:
Grijze restafvalbak zou vandaag geleegd worden. Heel de straat geleegd, die van ons overgeslagen.![]()
Gebeld met fa. Meerlanden (die er verantwoordelijk voor zijn) en als antwoord: bak laten staan, kan vanmiddag en anders misschien maandag alsnog worden geleegd.
Als je het verhuurt kun je er zelf niet meer wonen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar dat is toch zonde van de leegstand? Als je het (tijdelijk) verhuurt kan je er nog wat mee verdienen ook?
zeker doen ik vind het heel handig. Ik haal ze meestal bij de action want daar kosten ze geen moerquote:Op vrijdag 8 november 2019 12:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eens naar kijken, volgende keer dat ik in NL ben.
Kijk dat is alvast fijn om in het vooruitzicht te hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Whahaha, de eigenaar van het bedrijf waar ik die grote klus voor doe blijkt nog 2 bedrijven te hebben waarvoor hij mij hetzelfde wil laten doen
zit in duitsland gewoon statiegeld op... het is even wennen maar ook geen heel ingewikkeld verhaal uiteindelijk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Van mij mogen ze hier de kleine flesjes enzo ook best statieflessen maken. Als ik kijk hoeveel er daar van rondslingeren op straat. Blikjes mag ook nog. Al is dat lastiger bewaren onderweg omdat je het niet kan afsluiten.
Van mij ook. Ik haal hier wekelijks flesjes en blikjes uit de bocht. En die gana los de kliko in dus als iemand die met de hand moet legen, heeft hij pech want veel zit niet in zakken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Van mij mogen ze hier de kleine flesjes enzo ook best statieflessen maken. Als ik kijk hoeveel er daar van rondslingeren op straat. Blikjes mag ook nog. Al is dat lastiger bewaren onderweg omdat je het niet kan afsluiten.
ik bewaar dat soort dingen vaak in een afgesloten bakje in de koelkast.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Zwermen vliegen en maden bij 30+ graden
Ja, dat van die nieuwe opdrachten. Het is zulk leuk werk en zo tof dat zo'n bedrijf vertrouwen in me heeft. Ik loop hier jompelend door de kamerquote:
Weet ik. Maar een flesje gooi je terug in je tas en lekt niet bij een open blikje blijft er toch altijd wel een restje achter ofzo. Maargoed zo vaak koop ik geen blikjes drinken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:28 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
zit in duitsland gewoon statiegeld op... het is even wennen maar ook geen heel ingewikkeld verhaal uiteindelijk.
vlakbij mijn huis staat een hertenkamp... zal je verbazen hoeveel mensen er groente of brood in een dichtgeknoopte zak over het hek gooien.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik haal hier wekelijks flesjes en blikjes uit de bocht. En die gana los de kliko in dus als iemand die met de hand moet legen, heeft hij pech want veel zit niet in zakken.
J is laatst gestopt om een plasticzakje uit de mond van een hert te halen. Een hert gehouden als huisdier, dus hij bleef netjes staan. Mensen zijn echt eikels wat afval betreft.
Zijn er serieus mensen die zo achterlijk zijn.. Ik blijf me verbazen hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
vlakbij mijn huis staat een hertenkamp... zal je verbazen hoeveel mensen er groente of brood in een dichtgeknoopte zak over het hek gooien.
die beesten hebben geen handjes toch.
Ik vind dat ook lastig. Ik probeer altijd het kleinst mogelijke zakje te pakken, ik heb 8 maten geloof ik. En ik ben onlangs begonnen met het bewaren van de zakjes die ik gebruik voor het invriezen van fruit. Die zijn op zich niet vies, daar kan best nieuw fruit in.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik gebruik eigenlijk teveel ziplock zakjes. Het scheelt zoveel ruimte in de vriezer op die te gebruiken ipv bakjes. Maar daar zou ik ook wel iets anders op willen hebben
maar met bakjes past het echt allemaal niet meer. En ik maak vaak soep enzo en dan wil ik dat invriezen.
ik zie het dus echt regelmatig... ik vraag me af wat die mensen in hun hoofd hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die zo achterlijk zijn.. Ik blijf me verbazen hoor.
Die voor spinazie m, broccoli enzo gebruik ik ook rustig meerdere keren hoor. Maar die waar soep of sauzen in heeft gezeten nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lastig. Ik probeer altijd het kleinst mogelijke zakje te pakken, ik heb 8 maten geloof ik. En ik ben onlangs begonnen met het bewaren van de zakjes die ik gebruik voor het invriezen van fruit. Die zijn op zich niet vies, daar kan best nieuw fruit in.
ik kocht laatste siliconenzakjes voor in de vriezer... die kunnen gewoon goed gewassen worden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind dat ook lastig. Ik probeer altijd het kleinst mogelijke zakje te pakken, ik heb 8 maten geloof ik. En ik ben onlangs begonnen met het bewaren van de zakjes die ik gebruik voor het invriezen van fruit. Die zijn op zich niet vies, daar kan best nieuw fruit in.
Whaha...da's top nieuws! Misschien omdat het lijf een jaartje rust heeft gekregen? En nu zo door voor knoflook en andere dingen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
En er is nog meer goed nieuws. Ik heb dinsdag champignons op en ik heb er helemaal geen intolerantie voorWel een beetje jammer dat ik een jaar voor niets geen champignons op heb maar toch
![]()
![]()
Doet me aan m'n oma denken.. Die waste álle plastic zakjes.. en die hingen dan aan de draad te drogen..quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik kocht laatste siliconenzakjes voor in de vriezer... die kunnen gewoon goed gewassen worden.
stiekem heel handig.
Lonaa mag zelf haar nieuws op dat vlak vertellen. En dat geldt ook voor andere eventueel meelezende sollicitantenquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Whaha...da's top nieuws! Misschien omdat het lijf een jaartje rust heeft gekregen? En nu zo door voor knoflook en andere dingen.
Ik dacht eigenlijk aan Lonaa Mod Nieuws
Waar haal je die?quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik kocht laatste siliconenzakjes voor in de vriezer... die kunnen gewoon goed gewassen worden.
stiekem heel handig.
dat gaat me dan net weer wat verquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doet me aan m'n oma denken.. Die waste álle plastic zakjes.. en die hingen dan aan de draad te drogen..
¤ 7,97 30% Off | 4 stks/set Herbruikbare Vacuüm Silicone Voedsel Zak Sealer Melk Fruit Vlees Opbergzakken Koelkast Voedsel Opslag Containers Koelkast Zakquote:
Dat zou denk ik ook prima nieuws zijnquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan Lonaa Mod Nieuws
Jij hebt nog nooit achter een Duitser met een kar vol blikjes gestaan dus.quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zou never nooit dingen van Ali gebruiken om mijn voedsel in te bewarenquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
¤ 7,97 30% Off | 4 stks/set Herbruikbare Vacuüm Silicone Voedsel Zak Sealer Melk Fruit Vlees Opbergzakken Koelkast Voedsel Opslag Containers Koelkast Zak
https://s.click.aliexpress.com/e/CX4fC0lnV
Op zich is dat niet zo vreemd als je wilt recyclen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik keek laatst een Engels programma over plasticrecycling. Daar kunnen zakken van gesneden sla niet in de plasticcontainer omdat dat van een bepaald soort knisperend plastic is gemaakt. Vreemd.
Ik had het voor 150.000 gedaan.quote:
Precies, nu heb ik het wiel al uitgevonden met veel dingen. Er is ook wel veel nieuws aan die klus, dat is ook leuk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:28 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky_Strike: wat een goed nieuws met een klus erbij.
Overeenkomstig werk? dan heb je de ervaring en skills.![]()
Wow...met een weerbarstige stofzuiger de foyer stofgezogen.
#natte rug.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Whahaha, de eigenaar van het bedrijf waar ik die grote klus voor doe blijkt nog 2 bedrijven te hebben waarvoor hij mij hetzelfde wil laten doen
Naar de Schrotthandel. Levert geld opquote:Op vrijdag 8 november 2019 13:23 schreef z80 het volgende:
Voor wat betreft afvalscheiden. In Duitsland zijn ze hier zeer ver mee. In de plastic zak/container mag alles met een groene punt. Samen met blik en deksels/doppen. Pizza dozen bij oud papier. Enkel oudijzer is onduidelijk.
Dat laatste vind ik eigenlijk bijna altijd met siliconen dingen..quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou never nooit dingen van Ali gebruiken om mijn voedsel in te bewaren
Voldoet behoorlijk vaak niet aan de EU normen
Ik had siliconen afsluitflapjes gekocht bij de IKEA. Voor potjes en bakjes. Maar die zijn bepaald niet makkelijk schoon te krijgen en ruiken snel muf dus dat is niks
1 keer wat uit China laten komen, maar toen dacht ik dat het uit Duitsland kwam.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou ook geen zakjes uit China laten komen. Alleen al omdat het dan helemaal hierheen moet komen. Ik probeer China zo veel mogelijk links te laten liggen.
Personeel!quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat komt met de boot. Dat maakt voor vervoer en milieubelasting echt geen klap uitquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou ook geen zakjes uit China laten komen. Alleen al omdat het dan helemaal hierheen moet komen. Ik probeer China zo veel mogelijk links te laten liggen.
Waarom is hij daarmee gestopt dan? Dat is toch zielig voor het beestje?quote:Op vrijdag 8 november 2019 13:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
J is laatst gestopt om een plasticzakje uit de mond van een hert te halen. Een hert gehouden als huisdier, dus hij bleef netjes staan. Mensen zijn echt eikels wat afval betreft.
Har har harquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik eigenlijk bijna altijd met siliconen dingen..
Op mijn kaart ligt China rechts?quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:35 schreef derLudolf het volgende:
Groeten vanuit Arnhem. Vanavond etentje in Tilburg. Dacht, dat combineer ik even met foto rondje en bezoekje aan ASA
De hele uitstoot van Nederland niet alle je zo begintquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat komt met de boot. Dat maakt voor vervoer en milieubelasting echt geen klap uit
quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom is hij daarmee gestopt dan? Dat is toch zielig voor het beestje?
Scheepvaart is per kg vervoerde lading de schoonste modaliteit.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De hele uitstoot van Nederland niet alle je zo begint
quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Bijna ja. Ik ben in elk geval weer 2 maanden van flinke inkomsten gegarandeerd. Plus maandelijks onderhoud voor hopelijk jaren.
Ja daarom alleen originele oplaadsnoeren en telefoonhoesjes hier en geen spullen die kind aanraakt of waar eten in/op zit ofzo. Rotzooiquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:38 schreef derLudolf het volgende:
Zo'n 90% van Chinees plastic bevat te veel of verboden weekmakers
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Scheepvaart is per kg vervoerde lading de schoonste modaliteit.
Dat komt ook met het vliegtuig. Verhaal over in de krant, dat het met een grote Boeing landt op Maastricht, maar dan leeg naar Luik vliegt omdat het geladen niet meer van Maastricht kan opstijgen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat komt met de boot. Dat maakt voor vervoer en milieubelasting echt geen klap uit
Plastic zakjes die je op Ali koopt? Heb je linkje? Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat komt ook met het vliegtuig. Verhaal over in de krant, dat het met een grote Boeing landt op Maastricht, maar dan leeg naar Luik vliegt omdat het geladen niet meer van Maastricht kan opstijgen.
I knowquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Maar zo komt die bbq-blog natuurlijk nooit van de grond
Rijdend over de Belgische wegen zou niet aan te raden zijn, dan rammelt zo'n kist in 1 rit al uit elkaar.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat komt ook met het vliegtuig. Verhaal over in de krant, dat het met een grote Boeing landt op Maastricht, maar dan leeg naar Luik vliegt omdat het geladen niet meer van Maastricht kan opstijgen.
Dat hoor je me ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Scheepvaart is per kg vervoerde lading de schoonste modaliteit.
Producten uit China. Hoezo denk je dat Ali alleen per boot gaat? Linkje?quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Plastic zakjes die je op Ali koopt? Heb je linkje? Nu ben ik nieuwsgierig
Jij bent echt hilarisch vandaag, hè.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Rijdend over de Belgische wegen zou niet aan te raden zijn, dan rammelt zo'n kist in 1 rit al uit elkaar.
Modlife hard lifequote:Op vrijdag 8 november 2019 14:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
I knowIk heb ook al 3 jaar het plan om een website gerelateerd aan kerst op te zetten. Ik vind het een briljant plan om eens te gaan stoeien met AdSense maar ik heb het steeds te druk na de zomervakantie om het op te zetten. En de voicemail-inspreekbusiness wacht ook nog steeds.
Als je dingen als telefoonhoesjes enzo bij een Nederlandse (web)winkel koopt dan zijn ze wel door keuringen heen geweest hoop/denk ik? Want hoe houd je anders uit elkaar welke hoesjes/snoeren "origineel" zijn en welke Chinees?quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarom alleen originele oplaadsnoeren en telefoonhoesjes hier en geen spullen die kind aanraakt of waar eten in/op zit ofzo. Rotzooi
Oh, alles wat in het stopcontact moet hoef ik ook niet van eBay en zo. Wel eens zo'n goedkope USB kabel gebruikt. Mijn hele toetsenbord ging raar doen en opladen schoot niet op.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daarom alleen originele oplaadsnoeren en telefoonhoesjes hier en geen spullen die kind aanraakt of waar eten in/op zit ofzo. Rotzooi
Na van 9:00 - 14:00 bloedserieuze items te hebben behandeld is het serieus zijn echt even helemaal opquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent echt hilarisch vandaag, hè.
Als iets een CE keurmerk heeft.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als je dingen als telefoonhoesjes enzo bij een Nederlandse (web)winkel koopt dan zijn ze wel door keuringen heen geweest hoop/denk ik? Want hoe houd je anders uit elkaar welke hoesjes/snoeren "origineel" zijn en welke Chinees?
Ali heeft een warehouse in europa, welke hoogstwaarschijnlijk per schip bevoorraad wordt (als 1 van de modaliteiten).. Maar als de levertijd 2 weken of langer is, kan je ervan uitgaan dat het per schip uit china komt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Producten uit China. Hoezo denk je dat Ali alleen per boot gaat? Linkje?
Je weet het eigenlijk nooit. De importeur is er verantwoordelijk voor dat de producten aan de norm voldoen, meer niet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als je dingen als telefoonhoesjes enzo bij een Nederlandse (web)winkel koopt dan zijn ze wel door keuringen heen geweest hoop/denk ik? Want hoe houd je anders uit elkaar welke hoesjes/snoeren "origineel" zijn en welke Chinees?
Kleine grut gaat dacht ik met zeecontainersquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Producten uit China. Hoezo denk je dat Ali alleen per boot gaat? Linkje?
Ik denk niet dat telefoonhoesjes een CE keurmerk nodig hebben. Zou ik moeten nakijken.quote:
CE-keurmerkenquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
zegt nog niet alles hoorquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:56 schreef Molo het volgende:
[..]
CE-keurmerken
Bij OnePlus zelf via BelSimpel laders besteld, die zijn ook gekeurd volgens Europese normen
Je mag hier niet linken naar de Volkskrant en er leest actief een mod mee.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Kleine grut gaat dacht ik met zeecontainers
De verlichte make-upspiegel die vanmiddag bezorgd is bij mijn buren niet denk ik.
En ik bedoel linkje van krantenartikel waar je aan refereerde
Was gisteren op televisie, dus er zijn vast meer bronnenquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je mag hier niet linken naar de Volkskrant en er leest actief een mod mee.![]()
De titel is ‘Elke week vervuilt een lege Boeing voor 9 minuten het Limburgse milieu’.
Deze?quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef Lienekien het volgende:
Elke week vervuilt een lege Boeing voor 9 minuten het Limburgse milieu
Is wel zo. Dan gaat die krant dreigen bij Danny.quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Deze?
Dat verhaal over niet mogen naar de Volkskrant ben ik overigens nog nooit ergens tegengekomen...
Waarom is er dan niet een simpel stukje code die dat sloopt, op dezelfde manier dat laptop, wasmachine en playstation gesloopt worden?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is wel zo. Dan gaat die krant dreigen bij Danny.
Ik kan het niet vinden iigquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:56 schreef Bramito het volgende:
[..]
Ik denk niet dat telefoonhoesjes een CE keurmerk nodig hebben. Zou ik moeten nakijken.
@Isabeau !!!!!!! Kijk!!!!quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom is er dan niet een simpel stukje code die dat sloopt, op dezelfde manier dat laptop, wasmachine en playstation gesloopt worden?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zegt nog niet alles hoor
een CE inspectie in China hoeft niet gelijkend te zijn aan een in Nederland. Ook al worden dezelfde 'normen' verwacht.
çquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zegt nog niet alles hoor
een CE inspectie in China hoeft niet gelijkend te zijn aan een in Nederland. Ook al worden dezelfde 'normen' verwacht.
Waarom zou Danny daar tijd in stoppen alleen om VK views te geven die ze blijkbaar niet eens willen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Waarom is er dan niet een simpel stukje code die dat sloopt, op dezelfde manier dat laptop, wasmachine en playstation gesloopt worden?
Helaas geen kleurenfilm geladen maar Sonsbeek is vlakbijquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]![]()
Nu is Sonsbeek wel erg mooi en als je tijd hebt, is Park Angerenstein nog mooier
Mwah.. Kan wel wat verhalen opnoemen hoorquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:02 schreef Bramito het volgende:
[..]
ç
Dit valt echt wel mee hoor. Chinese QM labs zijn van hoge kwaliteit en de certificering worden gewoon door overkoepelende organen gecontroleerd.
Ahquote:Op vrijdag 8 november 2019 14:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Was gisteren op televisie, dus er zijn vast meer bronnen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)s-vrachtvlucht-cargo
Dit specifieke verhaal niksquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah
Wat heeft dat nou met Ali te maken dan?
Verhalen of feiten?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mwah.. Kan wel wat verhalen opnoemen hoor
Ware pacifistenquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Is wel zo. Dan gaat die krant dreigen bij Danny.
Azijnbode heeft niet voor niets die naam.quote:
Sowieso zijn journalisten de beroepsgroep die het minste seks hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Azijnbode heeft niet voor niets die naam.
Whut? echt?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sowieso zijn journalisten de beroepsgroep die het minste seks hebben.
Ik neem aan dat je de onderbouwing al klaar hebt liggen onder Ctrl-V, gezien de " onderbouwing!" roependen in die gelederen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja!quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de onderbouwing al klaar hebt liggen onder Ctrl-V, gezien de " onderbouwing!" roependen in die gelederen?
Wie heeft daar in godesnaam onderzoek naar gedaan, en waarom?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
33% van de agrariërs claimt minstens één keer per dag seks te hebben.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja!
https://panorama.nl/enter(...)ebben-het-vaaks-seks
Die persoon overwoog een carriereswitch maken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Wie heeft daar in godesnaam onderzoek naar gedaan, en waarom?
Waarom zou dat gunstig zijn voor ze als hun product gratis gelezen kan worden? Het is geen filantropische instellingquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:12 schreef Tele6 het volgende:
Maar waarom wordt de Volkskrant dan chagrijnig als er mensen zijn op een forum die zeggen "hee ik lees Volkskrant lees dit artikel ook!" Dat is toch juist gunstig voor ze?
Wel makkelijk onderzoek, gewoon paar vragenlijstjes rondsturen en klaaar. Kun je prima een masterstudent op zetten. Ik heb al zo veel zinloze onderzoekjes door masterstudenten langs zien komenquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:13 schreef Bramito het volgende:
[..]
Die persoon overwoog een carriereswitch maken.
Omdat je na 7 artikelen een abonnement moet nemen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom zou dat gunstig zijn voor ze als hun product gratis gelezen kan worden? Het is geen filantropische instelling
Yesquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:13 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wel makkelijk onderzoek, gewoon paar vragenlijstjes rondsturen en klaaar. Kun je prima een masterstudent op zetten. Ik heb al zo veel zinloze onderzoekjes door masterstudenten langs zien komen
Incognito tabbladquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:14 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Omdat je na 7 artikelen een abonnement moet nemen?
Journalisten. In de hoop dat boeren er nog bekaaider vanaf zouden komenquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze denken natuurlijk dat het penetreren van hun dieren ook onder seks valt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:13 schreef Molo het volgende:
33% van de agrariërs claimt minstens één keer per dag seks te hebben.
Met nadruk op claimt
Fraudetruc verteld door mod. Niet conform policy dit dudequote:
Kan nog steeds, want kut(harhar)onderzoekquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Journalisten. In de hoop dat boeren er nog bekaaider vanaf zouden komen
In theorie is dat natuurlijk ook zo.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze denken natuurlijk dat het penetreren van hun dieren ook onder seks valt.
Ik veronderstel dat als algemene kennisquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Fraudetruc verteld door mod. Niet conform policy dit dude
in de praktijk ook... masturberen is seks, koe neuken ook.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:17 schreef minilot het volgende:
[..]
In theorie is dat natuurlijk ook zo.
Zit jij in die keurmerken wereld trouwens?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:18 schreef Bramito het volgende:
[..]
in de praktijk ook... masturberen is seks, koe neuken ook.
Is daar een keurmerk voor??quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zit jij in die keurmerken wereld trouwens?
Nee, maar ik zit wel een +15 jaar in de import export van machines en electronica.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zit jij in die keurmerken wereld trouwens?
Het klopt wel hoor zo te lezen, maar de opzet van het onderzoek is ruk dus de conclusie die jij trok klopt iig nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:16 schreef derLudolf het volgende:
Als het onderzoek al niet zou kloppen, waarom zou je er als journalist dan nog de waarheid over schrijven.
Midasquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:17 schreef minilot het volgende:
[..]
In theorie is dat natuurlijk ook zo.
Hu!quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor boerenseks? Vast iets met Yvon Jasper.
Dit jaquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:25 schreef minilot het volgende:
Ik wil echt zó erg geen seks met Yvon.Brrr!
Ik haalde enkel aan, de conclusie was al getrokken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Het klopt wel hoor zo te lezen, maar de opzet van het onderzoek is ruk dus de conclusie die jij trok klopt iig niet
Ok, dan zeg ik het zo, die conclusie klopt nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik haalde enkel aan, de conclusie was al getrokken.
Ik denk juist dat ik met voldoende inzet in de meeste mensen wel iets kan vinden dat ik heel leuk vind om seks een aangename bezigheid laten zijn, maar Yvon: nope, nope. Nope. *huiver*quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:27 schreef Molo het volgende:
Nou wil ik met het gros van de mensen geen seks hebben maar ik heb wel een lijstje van mensen met wie ik het echt echt echt niet wil. Staat o.a. Yvon op
Ik ben gewoon moeilijkquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik met voldoende inzet in de meeste mensen wel iets kan vinden dat ik heel leuk vind om seks een aangename bezigheid laten zijn, maar Yvon: nope, nope. Nope. *huiver*
Nog nooit die interieurontwerpster van Ron's grote tuinverbouwing gehoord zeker?quote:
yvonne dan?quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:31 schreef Molo het volgende:
Sowieso is de naam Yvon of Yvonne al gewoon vreselijk
Die ouwe is weg. Of ze heeft een stemband operatie ondergaan. Het klonk een paar weken geleden heel andersquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog nooit die interieurontwerpster van Ron's grote tuinverbouwing gehoord zeker?
De tering ja. Daar staan een paar klemmen op.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nog nooit die interieurontwerpster van Ron's grote tuinverbouwing gehoord zeker?
Hoop dat hier niemand zijn/haar kind zo genoemd heeftquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:31 schreef Molo het volgende:
Sowieso is de naam Yvon of Yvonne al gewoon vreselijk
Ohw damn, die is zo mogelijk -nog- erger.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Laat maar dan. Ik neem het voor waarheid aan.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:29 schreef golfer het volgende:
Die stem van haar is voldoende om ter plekke impotent te worden.
Leuke ideeën.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ron? Geen ideequote:Op vrijdag 8 november 2019 15:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kijk 's avonds best veel tv, maar deze ken ik ook nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Ron? Geen idee![]()
Ik kijk echt weinig tv momenteel![]()
![]()
Die stem is zo vervelend, als je één keer voorbij bent gezapt onthoud je die welquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik kijk 's avonds best veel tv, maar deze ken ik ook niet
De naam doet en altijd denken aan onze oude inkoopster. Beetje zure blik over alles, zoog de vreugde uit het leven gelijk een Skeksis en rook muf naar zure melk gemixt met van die olietjes van de reformwinkelquote:Op vrijdag 8 november 2019 15:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
In de categorie Priscilla.
Ik ken 1 Yvonne, en dat is zo'n onwijze kenau
Dit.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:25 schreef minilot het volgende:
Ik wil echt zó erg geen seks met Yvon.Brrr!
1 x een aflevering van BzV kijken,quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:48 schreef Bramito het volgende:
ik heb Yvon gegoogled... Ik vind het wel meevallen.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:48 schreef Bramito het volgende:
ik heb Yvon gegoogled... Ik vind het wel meevallen.
Kon er niet lang naar luisteren zonder plaatsvervangend keelpijn te hebben op een bedje van irritatiequote:
Het is nooit te vroeg voor wat dan ook, vinden wij hedonisten.quote:Op vrijdag 8 november 2019 15:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dit.
Mijn haar zit EINDELIJK in de verf. Ben wel klaar met/voor vandaag.
Is het te vroeg voor wijn? Nee he? Niet meer toch?
Ik vroeg dit ook aan iemand vanochtend om half 12.
Ik zou zowat geld betalen voor Hans Teeuwen!quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou Yvon Jaspers nog wel kunnen doen, als het echt moet. Hans Teeuwen daarentegenEn stiekem ben ik benieuwd naar de bekken die Thijs van den Brink trekt.
Niks mis met het uiterlijk van Yvon Jaspers anders hoor. Behoorlijk cute zelfs. Daar zit 't 'm niet in.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:00 schreef AnneX het volgende:
Over sommige mensen hier en daar heb ik een mening, een indruk op fok! en in real life.
Het stoort mij enorm, dat mensen op fok! zich zo uitgesproken lelijk uitlaten over andere mensen hetzij fokkers hetzij bekende Nederlanders en dan over uiterlijkheden.
En dan een vette grap maken over zichzelf, dan kan je ook een lelijke / negatieve opmerking over een ander’s uiterlijk maken, lijkt het.
Tijdens de seks?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou Yvon Jaspers nog wel kunnen doen, als het echt moet. Hans Teeuwen daarentegenEn stiekem ben ik benieuwd naar de bekken die Thijs van den Brink trekt.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:03 schreef Aure het volgende:
Leuk miniveel plezier morgen! Ik zit volgende week bij Baroeg om kennis te maken met hun communicatiemedewerker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Je ergeren magquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:00 schreef AnneX het volgende:
Over sommige mensen hier en daar heb ik een mening, een indruk op fok! en in real life.
Het stoort mij enorm, dat mensen op fok! zich zo uitgesproken lelijk uitlaten over andere mensen hetzij fokkers hetzij bekende Nederlanders en dan over uiterlijkheden.
En dan een vette grap maken over zichzelf, dan kan je ook een lelijke / negatieve opmerking over een ander’s uiterlijk maken, lijkt het.
Spontaan aseksueel ervanquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan fascinerend zijn van dichtbij.
Over uiterlijk mag je niets zeggen maar over iemands stem welquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:00 schreef AnneX het volgende:
En dan 'made by.... naam' er onder zettenquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:07 schreef Molo het volgende:
Mensen die lijstjes in Excel plempen om het plempen zonder enig doel. Rot op
Eh? Maar even geluisterd en best wel zachtjes (slapende koter) maar ik hoor louter vrolijk en enthousiast, niks geks.quote:
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:05 schreef minilot het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat onder uiterlijkheden in deze context ook stem valt.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over uiterlijk mag je niets zeggen maar over iemands stem wel
Misschien ontspant -ie dan wel helemaal en is zijn gezicht één en al zachte tederheid!quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dan fascinerend zijn van dichtbij.
Nee, ik zeg dat men / de productiemaatschappij haar logopedie had kunnen/ moeten aanbieden.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Over uiterlijk mag je niets zeggen maar over iemands stem wel
We zullen het waarschijnlijk nooit wetenquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien ontspant -ie dan wel helemaal en is zijn gezicht één en al zachte tederheid!
Het si in dit geval echt werkverschaffing van de auteur. Prima, maar kost mij ook extra werk dus dat is minder primaquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
En dan 'made by.... naam' er onder zetten
Maar daar doet ze dan zelf aan mee. Of snap ik het niet?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk dat onder uiterlijkheden in deze context ook stem valt.
Ik ben het niet oneens met AnneX trouwens. Maar dit is blijkbaar mijn hypocrisie.
Komt huilend en excuses aanbiedend klaar, wedden?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Misschien ontspant -ie dan wel helemaal en is zijn gezicht één en al zachte tederheid!
Ik snapte het even nietquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar daar doet ze dan zelf aan mee. Of snap ik het niet?
Kan je ook over een dik persoon op tv zeggen dat de productiemaatschappij diegene maar naar een personal trainer moet sturen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:10 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat men / de productiemaatschappij haar logopedie had kunnen/ moeten aanbieden.
Foutief stemgebruik leidt tot ergere problemen met stembanden.
Niemand zegt ook dat het wenselijk is dat jij jouw stem gebruikt tijdens de seks ?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Eh? Maar even geluisterd en best wel zachtjes (slapende koter) maar ik hoor louter vrolijk en enthousiast, niks geks.
Maar da's misschien omdat ik zelf ook een beetje aan de hieperdepiepkant van het stemmenspectrum zit.
Dat jaquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks mis met het uiterlijk van Yvon Jaspers anders hoor. Behoorlijk cute zelfs. Daar zit 't 'm niet in.
Heeft idd nul ondertoon zoietsquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Kan je ook over een dik persoon op tv zeggen dat de productiemaatschappij diegene maar naar een personal trainer moet sturen.
Waarom kiezen? Het weekend heeft 2 dagenquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:19 schreef fietsie het volgende:
Ondertussen is het bijna weekend, en lijkt er droog weer te zijn de komende dagen: de steenoven gaat denk ik maar weer eens aan.
Pizza, of vleesch?
Sowieso moet je dan eerst met hem trouwen. Het ergste is trouwens dat het zonder anticonceptie moet.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zullen het waarschijnlijk nooit wetenEn dat is toch best zonde.
Wowquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:23 schreef Aure het volgende:
Hm dat maakt het ook niet veel beter. 347 restaurants om uit te kiezen, nog meer keuzestress
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:22 schreef Aure het volgende:
Oh jongens ik weet ook niet wat ik moet koken vanavondmisschien moet ik maar voor thuisbezorgd gaan
Dit is zo eng herkenbaarquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:23 schreef Aure het volgende:
Hm dat maakt het ook niet veel beter. 347 restaurants om uit te kiezen, nog meer keuzestress
Ik eindig dan meestal met een stokbrood.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:26 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja dan dwaal ik nog liever een half uurtje rond in de appie geloof ik.
Het wonen in de stad heeft zo z'n voordelenquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wow
Wij hebben de keuze uit 6 (en 2 daarvan zijn hetzelfde maar in een ander dorp).
Iets meer keuze zou fijn zijn (bijvoorbeeld sushi!) Maar te veel is ook niet goed.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Het wonen in de stad heeft zo z'n voordelensoms dan. Nu is het teveel keuze
Dit wordt een steeds slechter plan ja. Laat maar.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:24 schreef Bramito het volgende:
[..]
Sowieso moet je dan eerst met hem trouwen. Het ergste is trouwens dat het zonder anticonceptie moet.
Je was het eerst nog aan het overwegen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit wordt een steeds slechter plan ja. Laat maar.
Nou ja, je moet wel even de voor- en nadelen tegen elkaar wegstrepen in een gedachteexperiment. Maar ik geloof dat er 1001 nadelen zijn en 1 voordeel.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:30 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Je was het eerst nog aan het overwegen?
Wat is het voordeel?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nou ja, je moet wel even de voor- en nadelen tegen elkaar wegstrepen in een gedachteexperiment. Maar ik geloof dat er 1001 nadelen zijn en 1 voordeel.
Er kwam " gewoon gemiddeld doorsnee " uit de test?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik word echt knettergek van mijn vriendin. Haar kind (7) heeft vandaag een IQ test gedaan want ze snapt haar hersens niet en is hsp enzo. En nou is de uitslag binnen en nou is mijn vriendin helemaal in de war, loopt vast, paniekaanvallen, etc. Een compleet special snowflake gezin vind ik zo moeilijk om te handelen.
viel te test tegen?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mensen, ik word echt knettergek van mijn vriendin. Haar kind (7) heeft vandaag een IQ test gedaan want ze snapt haar hersens niet en is hsp enzo. En nou is de uitslag binnen en nou is mijn vriendin helemaal in de war, loopt vast, paniekaanvallen, etc. Een compleet special snowflake gezin vind ik zo moeilijk om te handelen.
Oh myquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:33 schreef Lonaa het volgende:
Ik maak zo dit:
https://www.chefdehome.com/recipes/656/shrimp-saganaki
Ja.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Wat is het voordeel?Dat je nieuwsgierigheid bevredigd (
) wordt?
Ja. Ik heb een ciabatta erbijquote:
Check.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:27 schreef Aure het volgende:
[..]
Het wonen in de stad heeft zo z'n voordelensoms dan. Nu is het teveel keuze
Yup. 104 met maximale verwerkingssnelheid. Moeder, die beweert dat haar dochter een kopie van zichzelf is en heeft 131 met heel lage verwerkingssnelheid.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er kwam " gewoon gemiddeld doorsnee " uit de test?
Als ik één ding heb geleerd, is dat hoe mensen naar de buitenwereld toe zijn , helemaal NIKS zegt over hoe ze in de slaapkamer zijn.quote:
Mja, het is op zich het overwegen waard. Maar dat trouwen en kans op zo'n koter is dan weer echt minder.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef Bramito het volgende:
[..]
Als ik één ding heb geleerd, is dat hoe mensen naar de buitenwereld toe zijn , helemaal NIKS zegt over hoe ze in de slaapkamer zijn.
Misschien toch het risico nemen?
Beetje je cyclus in de gaten houden en goed plannenquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, het is op zich het overwegen waard. Maar dat trouwen en kans op zo'n koter is dan weer echt minder.
Dit klinkt stiekem best okayquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef Myraela het volgende:
Ik eet zo spaghetti met ragout en een gehakt. Vreemde combi, maar ik heb er zin in.
Nope. Ik wil ontzettend graag geen kind. Zelfs geen godsgeschenk van een echte BN'er.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Beetje je cyclus in de gaten houden en goed plannen
Beetje opletten met de maanstand en hoe de sterren zich verhouden tot mercurius en dan komt dat wel goed toch?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
en kans op zo'n koter is dan weer echt minder.
Ik bedoelde dat als je het goed plant je dus niet zwanger hoeft te wordenquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nope. Ik wil ontzettend graag geen kind. Zelfs geen godsgeschenk van een echte BN'er.
Dat snap ik maar toch blijft er een risico.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:49 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als je het goed plant je dus niet zwanger hoeft te worden
Hmm iedereen heeft speciale hersenen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Yup. 104 met maximale verwerkingssnelheid. Moeder, die beweert dat haar dochter een kopie van zichzelf is en heeft 131 met heel lage verwerkingssnelheid.
Dat arme kind voelt zich volgens mij enorm gepusht door haar moeder om speciaal te zijn, om ook aparte hersens te hebben. Moeder beweert dat ze school te makkelijk vindt. Op school merken ze niets bijzonders.
Echt, welk kind verzint nou uit zichzelf dat ze haar hersens niet snapt? Het zal wel komen omdat ik geen kinderen heb hoor maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bedoeld een varken in de tuin?quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:34 schreef fietsie het volgende:
Ik hoop dat dat straks warm geassembleerd is als ik thuis kom.
Hmm dat overleven meeste mensen welquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben van ‘hell no, echt geen kind’ gegaan naar ‘het lijkt me toch wel erg leuk, maar zo tijdrovend’
En daarbij vind ik zwanger zijn erg eng. Misselijk en meh zijn, toch moeten werken en lang onderweg zijn.
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm iedereen heeft speciale hersenen.
En ik zie echt wel voordelen in heel gemiddeld zijn
Gedoe dat het opleverde met die gup van mij om daadwerkelijk niet dtandaard te zijn...
en als je bedenkt dat die echt op zeker moment dacht dat ze stuk was..
Dat wens je je kind toch helemaal niet toe?
En hsp test je niet met een iq-test anyway.. dua dat kan ze tot eind der dagen volhouden.
Volgens mij heb ik je er wel vaker over gehoord.Ik zei dus ook dat het heel fijn is dat haar dochter net zo slim is als de meeste andere kindjes en daar dus niet onzeker over hoeft te zijn. Maar de moeder beweert dat ze op sommige vlakken toch hoogbegaafd is en dat ze niet normaal is, dat zelf weet en het daar heel moeilijk mee heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Mja als je dat maar vaak genoeg zegt...quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zei dus ook dat het heel fijn is dat haar dochter net zo slim is als de meeste andere kindjes en daar dus niet onzeker over hoeft te zijn. Maar de moeder beweert dat ze op sommige vlakken toch hoogbegaafd is en dat ze niet normaal is, dat zelf weet en het daar heel moeilijk mee heeft.
Je bent nog vrij jong toch? Die angsten kunnen misschien ook wel minder worden met tijd.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ik ben van ‘hell no, echt geen kind’ gegaan naar ‘het lijkt me toch wel erg leuk, maar zo tijdrovend’
En daarbij vind ik zwanger zijn erg eng. Misselijk en meh zijn, toch moeten werken en lang onderweg zijn.
Dit inderdaad. Echt jammer dat kinderen verneukt worden door hun ouders.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja als je dat maar vaak genoeg zegt...
Precies... En als je zelf de hele dag, waar je dochter bij is, roept dat je je hersens niet snapt, dat je overprikkeld bent, dat je het zo zwaar hebt en dat je kinderen een kopie van jezelf zijn.... Zo lastig. Ze is een schat hoor maar heeft het zo zwaar met de normaalste dingen. Erg sneu ook.quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:57 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja als je dat maar vaak genoeg zegt...
quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:39 schreef Bramito het volgende:
[..]
Als ik één ding heb geleerd, is dat hoe mensen naar de buitenwereld toe zijn , helemaal NIKS zegt over hoe ze in de slaapkamer zijn.
Misschien toch het risico nemen?
Klinkt alsof de moeder flink koekoek isquote:Op vrijdag 8 november 2019 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik zei dus ook dat het heel fijn is dat haar dochter net zo slim is als de meeste andere kindjes en daar dus niet onzeker over hoeft te zijn. Maar de moeder beweert dat ze op sommige vlakken toch hoogbegaafd is en dat ze niet normaal is, dat zelf weet en het daar heel moeilijk mee heeft.
Hier een kind dat daadwerkelijk altijd heeft afgeweken van de massa...quote:Op vrijdag 8 november 2019 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, hooggevoelig, snap dat dan!quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt alsof de moeder flink koekoek is
Veel meegemaakt. Echt heel veel. En ze probeert het zo goed te doen juist maar doet volgens mij het tegenovergestelde dan wat goed is voor haar kinderen. Zielige situatie wel hoor.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt alsof de moeder flink koekoek is
Gemiddeld heeft voordelen in elke groep.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Neemt niet weg... dat gemiddeld echt wel voordelen heeft in deze maatschappij.
Soms geeft afstand wel een heldere blik.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof overigens wel dat dit meisje een stuk gevoeliger en angstiger is dan de meeste leeftijdsgenootjes. Maar ik denk niet dat het helpt om daar een enorm drama van te maken. Maar ja, wie ben ik hier in? Ik weet ook niet hoe het moet natuurlijk.
Is dit de dochter van jouw vriendin die jullie even geleden van het spoor hebben geplukt?quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik geloof overigens wel dat dit meisje een stuk gevoeliger en angstiger is dan de meeste leeftijdsgenootjes. Maar ik denk niet dat het helpt om daar een enorm drama van te maken. Maar ja, wie ben ik hier in? Ik weet ook niet hoe het moet natuurlijk.
Als ze dan vanuit zo'n basis bedenkt een kind(eren) te krijgen heeft zij ook de verantwoordelijkheid om hulp voor haarzelf in te schakelen en niet haar ellende door te passen en projecteren op haar kind(eren)quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Veel meegemaakt. Echt heel veel. En ze probeert het zo goed te doen juist maar doet volgens mij het tegenovergestelde dan wat goed is voor haar kinderen. Zielige situatie wel hoor.
Dit dus ja. Minder blijven hangen in alle ellende en een wat positievere insteek zou ik graag zien. Maar ja. Ik ben er inderdaad niet bij.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Soms geeft afstand wel een heldere blik.
En ik ben zelf nogal van niet de wereld aanpassen aan je kind... maar zorgen dat je kind later de wereld aan kan op zijn/haar manier.
Met zijn kracht. En hsp kan ook een goed ding zijn.. als je kunt leren bij jezelf te blijven.
#ervaring
Nee, dat is een andere. Een die zich niet voort heeft geplant gelukkig.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Is dit de dochter van jouw vriendin die jullie even geleden van het spoor hebben geplukt?
Want dan verbaast me dat niet echt, eerlijk gezegd.
De meeste ellende bestond nog (of was onbekend) niet toen ze haar eerste kind kreeg.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ze dan vanuit zo'n basis bedenkt een kind(eren) te krijgen heeft zij ook de verantwoordelijkheid om hulp voor haarzelf in te schakelen en niet haar ellende door te passen en projecteren op haar kind(eren)
Heel lullig maar zelfs op moment dat je het verhaal aanhoort en maamaart knikt ben je er al deel van.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit dus ja. Minder blijven hangen in alle ellende en een wat positievere insteek zou ik graag zien. Maar ja. Ik ben er inderdaad niet bij.
Dan nog, zij is ouder, zij heeft verantwoordelijkheid haar shit te manager voor haar kinderenquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, dat is een andere. Een die zich niet voort heeft geplant gelukkig.
[..]
De meeste ellende bestond nog (of was onbekend) niet toen ze haar eerste kind kreeg.
Eens hoorquote:Op vrijdag 8 november 2019 17:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit dus ja. Minder blijven hangen in alle ellende en een wat positievere insteek zou ik graag zien. Maar ja. Ik ben er inderdaad niet bij.
Godver, zo had ik het nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel lullig maar zelfs op moment dat je het verhaal aanhoort en maamaart knikt ben je er al deel van.
Want je hebt op die manier bevestigd.
Ze vertelt het echt niet voor niets aan je
Mensen![]()
![]()
Erg lastig ja. Ze heeft zelf echt een mislukte opvoeding gehad en probeert het nu uit alle macht beter te doen. Dat resulteert helaas in een enorm geforceerde paniekerige situatie. Sneu. Ik had dit nooit kunnen denken voor ze kinderen had.quote:Op vrijdag 8 november 2019 17:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Eens hoor
Maar wellicht lastig als je het zelf ook moeilijk hebt.
Da's best een tijd ja.quote:Op vrijdag 8 november 2019 08:42 schreef Uhmmpie het volgende: [..] mwah toch 10 jaar getrouwd geweest uiteindelijk.. dus echt kort was het ook niet. en ja, jammer... maar mis het niet eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |