abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 11:38:22 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189829940
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189829957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

fotoshoot in ruil voor de mand?
I tried :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189829975
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I tried :P
had ik ook gedaan...
en inkoopsprijs is dat ding geen 80e...
dus was een prima prijs geweest voor een gratis fotoshoot lijkt me

jammer dat ze daar kennelijk anders over dachten :)
pi_189829994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

had ik ook gedaan...
en inkoopsprijs is dat ding geen 80e...
dus was een prima prijs geweest voor een gratis fotoshoot lijkt me

jammer dat ze daar kennelijk anders over dachten :)
Ik kreeg het botje gratis waar ze op lag te kauwen. :7

Nee, is prima voor een paar telefoonfoto's voor op hun feestboek. :Y Collega van F zag op de weggeefhoek in zijn woonplaats een hondenmand en heeft voor me gereageerd O+ Die mand komt wel.

Tot die tijd ligt ze lekker naast me op de bank. Daarna waarschijnlijk ook :')
pi_189830011
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb heel heftig gedroomd volgens mij. Kan het me niet meer herinneren maar er spookt nog van alles door m'n hoofd. :?
Dat had ik ook. Heel naar en vervelend en eng en heftig en het ging om mijn kinT :(

En hier ook ff een dikke verjaardagsknufff :* *O* w/
pi_189830021
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:43 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Heel naar en vervelend en eng en heftig en het ging om mijn kinT :(

En hier ook ff een dikke verjaardagsknufff :* *O* w/
Meh ;(
Ik weet dus niet waar het over ging, maar mijn brein was er nog druk mee toen ik al een tijdje wakker was, met een soort...gekke flashbacks die je niet kan grijpen ofzo. Was raar.
pi_189830041
Van harte gefeliciflapstaart Lonaa!! *O*

En levenslang is levenslang in Nederland.
En Nederland is tegen de doodstraf, behalve blijkbaar als je VVD-er bent en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189830063
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Meh ;(
Ik weet dus niet waar het over ging, maar mijn brein was er nog druk mee toen ik al een tijdje wakker was, met een soort...gekke flashbacks die je niet kan grijpen ofzo. Was raar.
Ja zoiets, ik wilde nog een uurtje verder slapen maar het bleef maar spoken... ik weet nog flarden en die wil ik ook niet meer in mijn brein }:|
pi_189830082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja zoiets, ik wilde nog een uurtje verder slapen maar het bleef maar spoken... ik weet nog flarden en die wil ik ook niet meer in mijn brein }:|
Ik was al ruim een uur wakker en op de bank, toen het nog bezig was in mijn brein. Voel me ook maar matig uitgerust vandaag. :')

Naja, nu even lekker op de bank, straks nog even stukje wandelen, dierenarts, eten koken, bezoek, taart eten en potentieel een verjaardagsborrel in de kroeg. :Y
pi_189830114
Straks naar een Lidl :D we kregen bij vrienden koffie en die was erg lekker en dat kwam daar vandaan. Nu ff zoeken waar zo'n winkel zit en lekker struinen en rest van de boodschappenlijst.
En dan daarna prutsen om mijn nieuwe mooie naaimasjien incl een broek korter maken *O*

Heb nieuwe afspraak binnen voor de spataderpoli in mijn eigen zkh voor 25 nov. Ben heel benieuwd of ze nog iets aan dat &**%^&$&&)(** been kunnen doen :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 november 2019 @ 11:52:13 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189830142
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:46 schreef golfer het volgende:
En Nederland is tegen de doodstraf, behalve blijkbaar als je VVD-er bent en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
Vergeet de SGP niet :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189830259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:50 schreef Blues het volgende:
Straks naar een Lidl :D we kregen bij vrienden koffie en die was erg lekker en dat kwam daar vandaan. Nu ff zoeken waar zo'n winkel zit en lekker struinen en rest van de boodschappenlijst.
En dan daarna prutsen om mijn nieuwe mooie naaimasjien incl een broek korter maken *O*

Heb nieuwe afspraak binnen voor de spataderpoli in mijn eigen zkh voor 25 nov. Ben heel benieuwd of ze nog iets aan dat &**%^&$&&)(** been kunnen doen :P
Een heel verschil in gewicht zeker? Ik ga nu mijn naaijuf napraten :P : "eerst een proeflapje maken" ;-) (uithalen is zo'n k-werk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_189830307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een heel verschil in gewicht zeker? Ik ga nu mijn naaijuf napraten :P : "eerst een proeflapje maken" ;-) (uithalen is zo'n k-werk)
Ja, weegt 'niks' :D ik ga zeker eerst ff oefenen en spelen op een oud sloop of zo.
pi_189830309
Onze glazenwasser komt zo. En het staat toch te hozen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189830340
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gemiddelde levensverwachting enzo.

Wat een goed idee. Als de gemiddelde levensverwachting voor mannen is 80 jaar. Stel dat je wordt veroordeeld op je 20e, dan moet je langer zitten dan iemand die pas op zijn 60e wordt veroordeeld? En als je 85 bent, hoef je helemaal niet te zitten maar krijg je een paar bonusjaren leven?

quote:
Maar hoe vaak wordt levenslang opgelegd? Een moordenaar staat meestal ook vrij vlot weer op straat. Volkert van der Graaf had ook nog vast horen zitten.
51 Keer sinds 1970. Nul maal gratie.

Er wordt de laatste jaren steeds zwaarder gestraft en levenslang wordt steeds vaker opgelegd. In Nederland hebben we gelukkig zo'n geëvolueerde maatschappij dat de meeste mensen een tweede kans verdienen, rechters zijn daarom zeer terughoudend met het opleggen van de zwaarste straf.

Overigens is wat mij betreft Volkert van der G prima gestraft. Het is natuurlijk niet zo dat hoe harder de maatschappij roept, hoe zwaarder iemand gestraft wordt. 18 Jaar was destijds een buitengewoon hoge straf voor iemand die zijn eerste zware delict pleegt, die een enkelvoudig delict pleegt en waarvan er geen kans op recidive is omdat zijn daad zich tegen een specifiek persoon richtte en daar bestaan geen kloons van. Hij heeft wel een zwaardere straf gekregen dan normaal vanwege het oogmerk van de moord, namelijk een politicus monddood maken.
Spoilers!
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 12:17:17 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189830535
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:46 schreef golfer het volgende:
en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
Oh nee hoor.
Figuren als Michael Panhuis mogen ze gewoon opruimen.
  donderdag 7 november 2019 @ 12:22:40 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189830624
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:17 schreef derLudolf het volgende:

Oh nee hoor.
Figuren als Michael Panhuis mogen ze gewoon opruimen.
Hup! Op de trekker met hooivorken er op af! :+

Gelukkig bepaalt in Nederland de onafhankelijke rechter en niet de onderbuik van het gepeupel de strafmaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189830669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Gelukkig bepaalt in Nederland de onafhankelijke rechter en niet de onderbuik van het gepeupel de strafmaat.
Gewoon op het schavot. En wij er allemaal omheen met stenen en tomaten :Y Gewoon terug naar de tijd dat we heksen verbrandden en honden ter dood veroordeelden voor het stelen van een brood en hanen voor het te exorbitant kraaien.
Spoilers!
  donderdag 7 november 2019 @ 12:26:13 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189830677
De betrouwbaarheid van sociale media als nieuwsbron...
gisteravond:
envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27 Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Net zoals: ja, maar het heb op feesboek gestaan!
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 november 2019 @ 12:50:21 #20
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189831091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gewoon op het schavot. En wij er allemaal omheen met stenen en tomaten :Y Gewoon terug naar de tijd dat we heksen verbrandden en honden ter dood veroordeelden voor het stelen van een brood en hanen voor het te exorbitant kraaien.
Dat zegt hij niet hè. Hij vindt de doodstraf in bepaalde omstandigheden acceptabel. Dat is iets anders dan mensen lynchen.

Ik ben niet voor de doodstraf. Mensen die levenslang krijgen, laten kiezen is misschien wel een optie.

Ik snap die ISIS kwestie niet zo goed. Als je als staat tegen de doodstraf bent, werk dan gewoon niet mee met dat tribunaal. Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Siesta & Fiesta!
pi_189831367
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:26 schreef golfer het volgende:
De betrouwbaarheid van sociale media als nieuwsbron...
gisteravond:
envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27 Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Net zoals: ja, maar het heb op feesboek gestaan!
Zie hier columniste van de televaag vs misdaadverslaggeven van het AD

pi_189831608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:50 schreef Bramito het volgende:

[..]

[..]

Dat zegt hij niet hè. Hij vindt de doodstraf in bepaalde omstandigheden acceptabel. Dat is iets anders dan mensen lynchen.

Ik ben niet voor de doodstraf. Mensen die levenslang krijgen, laten kiezen is misschien wel een optie.

Ik snap die ISIS kwestie niet zo goed. Als je als staat tegen de doodstraf bent, werk dan gewoon niet mee met dat tribunaal. Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Mijn idee dus.
pi_189831653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:50 schreef Bramito het volgende:
Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Nederland is het land met verreweg de meeste kennis over en ervaring met tribunalen. Dus ja, Nederland zou een grote rol kunnen spelen bij een IS tribunaal, net als dat we dat gedaan hebben in andere landen.
Spoilers!
  donderdag 7 november 2019 @ 13:18:45 #24
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189831672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nederland is het land met verreweg de meeste kennis over en ervaring met tribunalen. Dus ja, Nederland zou een grote rol kunnen spelen bij een IS tribunaal, net als dat we dat gedaan hebben in andere landen.
Dat zal best, maar ze gaan dat tribunaal gewoon organiseren met of zonder Nederland.
Siesta & Fiesta!
pi_189831969
quote:

Jippie, nieuwe naaimachine :)
:* voor je been
pi_189832005
Doodeng hier in Utrecht
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189832063
Gefeliciteerd Lonaa O+

*valt binnen*

Ik had het ineens druk joh :o zondagmiddag naar de Ikea geweest, halve maandag bezig geweest om een joekel van een ladekast in elkaar te zetten (de pakketten wogen bij elkaar bijna 200 kg :o ), druk met project voor studie, allerlei afspraken en bezoek en gesprekken 8)7

Een van @Kaatje1's Syrische vrienden was hier gisteren zodat ik hem kon helpen met Engels. Het was erg leuk om hem te kunnen helpen, we hebben vooral in het Engels zitten kletsen :) en het alfabet geoefend, zodat hij wist hoe de letters klinken als je iets spelt. Vooral de klinkers waren erg moeilijk (geen verrassing eigenlijk). Nu gaan we iedere twee weken oefenen ^O^
  donderdag 7 november 2019 @ 13:45:14 #28
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189832097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:40 schreef fietsie het volgende:
Doodeng hier in Utrecht
Eens!
  donderdag 7 november 2019 @ 13:46:26 #29
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189832116
Krijg net bericht dat t nieuwe bureau thuis is geleverd *O* , in de verkeerde kleur. -O-
pi_189832323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:43 schreef Tele6 het volgende:
Gefeliciteerd Lonaa O+

*valt binnen*

Ik had het ineens druk joh :o zondagmiddag naar de Ikea geweest, halve maandag bezig geweest om een joekel van een ladekast in elkaar te zetten (de pakketten wogen bij elkaar bijna 200 kg :o ), druk met project voor studie, allerlei afspraken en bezoek en gesprekken 8)7

Een van @:Kaatje1's Syrische vrienden was hier gisteren zodat ik hem kon helpen met Engels. Het was erg leuk om hem te kunnen helpen, we hebben vooral in het Engels zitten kletsen :) en het alfabet geoefend, zodat hij wist hoe de letters klinken als je iets spelt. Vooral de klinkers waren erg moeilijk (geen verrassing eigenlijk). Nu gaan we iedere twee weken oefenen ^O^
Safwan vond het ook heel leuk en had er veel van opgestoken schreef hij. Hij moest vanochtend de presentatie geven in het engels en had een 6. Commentaar, hij sprak te veel _O-
Hij was ook een van de eersten die redelijk snel Nederlands sprak, met de opmerking "ik hou van praten, Arabisch verstaan jullie niet dus moet ik snel Nederlands leren". Probleem alleen is dat hij teveel in te korte tijd wil zeggen en dan gaat het articuleren snel achteruit.
pi_189832790
quote:
Doodeng hier in Utrecht
>:)
Waar zit je?
Centrum?
pi_189832805
Wat leuk zeg Kaatje en Tele met S. te oefenen :)
pi_189832872
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Safwan vond het ook heel leuk en had er veel van opgestoken schreef hij. Hij moest vanochtend de presentatie geven in het engels en had een 6. Commentaar, hij sprak te veel _O-
Hij was ook een van de eersten die redelijk snel Nederlands sprak, met de opmerking "ik hou van praten, Arabisch verstaan jullie niet dus moet ik snel Nederlands leren". Probleem alleen is dat hij teveel in te korte tijd wil zeggen en dan gaat het articuleren snel achteruit.
Dat valt me enorm mee dan! Het boek dat ze in zijn lessen gebruiken bevat echt heel lastige teksten met veel lange woorden, dus ik was bang dat zijn niveau en het niveau van zijn lessen enorm zouden verschillen, maar dat is dus wel in orde :)
Hij is inderdaad goed in veel praten, dat helpt enorm als je een taal wilt leren _O_
pi_189832950
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat valt me enorm mee dan! Het boek dat ze in zijn lessen gebruiken bevat echt heel lastige teksten met veel lange woorden, dus ik was bang dat zijn niveau en het niveau van zijn lessen enorm zouden verschillen, maar dat is dus wel in orde :)
Hij is inderdaad goed in veel praten, dat helpt enorm als je een taal wilt leren _O_
't is een streber. Van de meeste van zijn vrienden die ik ook ken zit hij op het "laagste" niveau (ik geef het je te doen, MBO doen in een taal waar je 4 jaar en 2 maanden geleden nog niet van had gehoord). De rest doet HBO. Hij weet precies wat hij wil en komt er ook
pi_189833082
*banjert binnen*

Lonaabeest jarig! O+ Van harte joh!
(Geen tijd voor forum vandaag maar te verzot op @Lonaa dus moest even *; )

*banjert broertjewaarts* :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_189833112
quote:
Het goudkleurige koffiepak van de Lidl! _O_ Drink al een jaar of twee niks anders thuis meer, qua koffie *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 14:56:29 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189833161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:53 schreef minilot het volgende:

Het goudkleurige koffiepak van de Lidl! _O_ Drink al een jaar of twee niks anders thuis *O*
Wij hebben een nespresso-machine. En dus nu de lungo (sterkte 8) en de espresso (sterkte 9) cups bij de, voor ons dichtsbijzijnde, Lidl in IJmuiden gehaald

Meteen even doorgereden naar Waasdorp voor wat lekkere kibbeling en een paar zeeduivelfilets.
Poef.....gone! ©golfer
pi_189833409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hebben een nespresso-machine. En dus nu de lungo (sterkte 8) en de espresso (sterkte 9) cups bij de, voor ons dichtsbijzijnde, Lidl in IJmuiden gehaald

Meteen even doorgereden naar Waasdorp voor wat lekkere kibbeling en een paar zeeduivelfilets.
De blauwe verpakking is hier favoriet :)
Spoilers!
pi_189833434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:20 schreef Aure het volgende:

:D

Wat speel jij eigenlijk?
Priest healer, dus als we een groep zoeken binnen een paar seconden klaar 8-)

Lekker donker hier trouwens. Regen.

Verder met alles eens wat LS schrijft over ons rechtssysteem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189833580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een goed idee. Als de gemiddelde levensverwachting voor mannen is 80 jaar. Stel dat je wordt veroordeeld op je 20e, dan moet je langer zitten dan iemand die pas op zijn 60e wordt veroordeeld? En als je 85 bent, hoef je helemaal niet te zitten maar krijg je een paar bonusjaren leven?
[..]

51 Keer sinds 1970. Nul maal gratie.

Er wordt de laatste jaren steeds zwaarder gestraft en levenslang wordt steeds vaker opgelegd. In Nederland hebben we gelukkig zo'n geëvolueerde maatschappij dat de meeste mensen een tweede kans verdienen, rechters zijn daarom zeer terughoudend met het opleggen van de zwaarste straf.

Overigens is wat mij betreft Volkert van der G prima gestraft. Het is natuurlijk niet zo dat hoe harder de maatschappij roept, hoe zwaarder iemand gestraft wordt. 18 Jaar was destijds een buitengewoon hoge straf voor iemand die zijn eerste zware delict pleegt, die een enkelvoudig delict pleegt en waarvan er geen kans op recidive is omdat zijn daad zich tegen een specifiek persoon richtte en daar bestaan geen kloons van. Hij heeft wel een zwaardere straf gekregen dan normaal vanwege het oogmerk van de moord, namelijk een politicus monddood maken.
Lucky! Als je zo los gaat over dingen waar je duidelijk kaas van hebt gegeten: :9 _O_
pi_189833615
quote:
Doodeng hier in Utrecht
Vanwege je tijdelijke gehandicaptheid, of wat dan? :o
pi_189833650
Tele, wat tof zeg! ^O^ (Syriëruitwisseling binnen de SC! *O* Zoals zo'n vakantiebeertje op school vroeger! Naar wie gaat Safwan hierna? :7)
pi_189833659
Oké, nu echt weg, broertje inmiddels wél thuis :W
  donderdag 7 november 2019 @ 15:27:39 #44
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189833671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:26 schreef minilot het volgende:
Tele, wat tof zeg! ^O^ (Syriëruitwisseling binnen de SC! *O* Zoals zo'n vakantiebeertje op school vroeger! Naar wie gaat Safwan hierna? :7)
:D krijgt ie ook een dagboekje mee?
pi_189833725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Priest healer, dus als we een groep zoeken binnen een paar seconden klaar 8-)

Lekker donker hier trouwens. Regen.

Verder met alles eens wat LS schrijft over ons rechtssysteem.
Oh wauw ja, dat is chill :D
pi_189833737
Doorgeefsyriër O+
Spoilers!
pi_189833781
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doorgeefsyriër O+
aanstaande electricien, dus jullie kunnen er misschien wat mee ;-)
pi_189833836
Terug van de dierenarts.
Ik had het goed gezien dacht de dierenarts.
Verder kijken kon alleen onder narcose en hij had niet direct het idee dat dat nodig was.

Dus poes nog even op de weegschaal 3,81kg incl tuigje.

Consult, leuk gesprek, foto voor dochterlief dat het hartstikke goed ging ondanks dat ze er niet bij was. En snel weer buiten.

Straks om 6 uur afgesproken on wat te gaa drinken en daarna thais bij https://dekleineondeugd.nl
pi_189833850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hmm, verleidelijk. Dit is die smakelijke knul van de columns toch?
Spoilers!
pi_189833852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hmm ik wil nog steeds graag een stopcontact boven mn aanrecht...
maar om hem daar nou half nederland voor af te laten reizen is ook zo wat :)
pi_189833863
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, verleidelijk. Dit is die smakelijke knul vam de columns toch?
Houdt ie van indiaas?
Kunnen we even keuren :D
pi_189833930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Houdt ie van indiaas?

Fijn van de kattentand. Zo lastig dat ze niet laten weten of ze pijn hebben.
Spoilers!
pi_189833963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, verleidelijk. Dit is die smakelijke knul van de columns toch?
Nee, da's Anwar. Safwan is veel smakelijker (maar net als Anwar, kleiner dan ik). Hij is fb vriend dus zo terug te vinden
pi_189833980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Houdt ie van indiaas?
Hij zou zo meegaan. Evt. zelfs een auto regelen en dan kunnen @Tele6 en ik zo meerijden.
  donderdag 7 november 2019 @ 15:59:14 #55
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189834179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
, da's Anwar. Safwan is veel smakelijker (maar
Want jij bent Hollands lang?
Siesta & Fiesta!
pi_189834230
Moggeh :7 Thuis :7
pi_189834253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:59 schreef Bramito het volgende:

[..]

Want jij bent Hollands lang?
Nee, ik red net 1.61. Komt zelden voor dat ik langer ben dan een man. *O*
pi_189834276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Home is where the heart is *;
Zeeland of bij E.?
  donderdag 7 november 2019 @ 16:11:10 #59
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189834342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
*O*
Op je nieuwe bank aan het zitten?
pi_189834463
Doorgeefsyriër :D

Fijn Uhmp qua poes, en eet smakelijk straks.

Masjien: Inrijgen ging goed. Met boekje er naast maar eigenlijk wist ik het wel, spoeltje ging zonder boekje en draad ophalen ook.. dat is denk ik voor elke machine hetzelfde. Leuke steekjes (die ik nooit gebruik) uitgetest en... waarvoor ik die machine heb gekocht, broek korter gemaakt :D
Wat een mini licht ding zeg itt tot die oude loodzware uit 75 of eerder (toen was ie al 2e hands).
Staat nu in de garage tot we weer een keer naar de milieustraat rijden.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 16:26:44 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189834523
  donderdag 7 november 2019 @ 16:28:43 #62
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189835037
Ugh. Thuis. Uur moeten wachten voor we aan de beurt waren bij de DA. Wel goed nieuws, als het puppyhoektandje er met een week uit gaat, komt alles goed. Anders moeten we die er even uithalen, maar ze zag verder geen issues. *O*
pi_189835074
Tevens muppet overprikkeld (goh) en Lonaa hoofdpijn. :')
pi_189835118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, ik red net 1.61. Komt zelden voor dat ik langer ben dan een man. *O*
Haha, ja, A kwam net binnen toen S en ik klaar waren met Engels praten, en die was helemaal verbaasd "een man die kleiner is dan ik! wauw!" (A is 1.65 of zo) :D
pi_189835132
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:04 schreef Lonaa het volgende:
Ugh. Thuis. Uur moeten wachten voor we aan de beurt waren bij de DA. Wel goed nieuws, als het puppyhoektandje er met een week uit gaat, komt alles goed. Anders moeten we die er even uithalen, maar ze zag verder geen issues. *O*
Oh, beter! Hopen dat hoektandje gauw ervandoor is dus ^O^
pi_189835166
Een uur. Jemig dat is echt heel erg lang.
pi_189835168
quote:
Is 19,99 ook gratis verzenden? (8>

Buurvrouw liet al sint kadootjes komen poosje terug, want nog goedkoop.
pi_189835179
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Home is where the heart is *;
Zeeland of bij E.?
In NL... vlieg morgen naar .se

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:11 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

*O*
Op je nieuwe bank aan het zitten?
Met de benen onder tafel bij ma :+
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 17:17:50 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189835240
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is 19,99 ook gratis verzenden? (8>

Buurvrouw liet al sint kadootjes komen poosje terug, want nog goedkoop.
Nee, daarom verkopen ze artikelen van 20 cent :P

Over bol.com en snieklaascadeau's. Dat dikke boek, wat de Intertoys altijd uit gaf, is tegenwoordig ook van bol.com :o Staan ook geen prijzen meer in. Zal wel zijn om daar een beetje mee te kunnen spelen :+
pi_189835285
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, daarom verkopen ze artikelen van 20 cent :P

Over bol.com en snieklaascadeau's. Dat dikke boek, wat de Intertoys altijd uit gaf, is tegenwoordig ook van bol.com :o Staan ook geen prijzen meer in. Zal wel zijn om daar een beetje mee te kunnen spelen :+
Die eerste opmerking snap ik niet.
Mijne was meer de vraag of online 19,99 wordt afgerond op 20 dus gratis verzenden.
pi_189835290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een uur. Jemig dat is echt heel erg lang.
Ja, ik vond het ook wel echt heel kut. Vooral voor puppy, eigenlijk.
pi_189835326
Zo, vandaag voor onderzoeksronde 1 geweest bij lifelines.
Gewicht, lengte, bloeddruk, hartfilmpje en longen: zijn allemaal aanwezig bevonden.
Mooie plastic fles meegekregen om een dag in te piesen. De piesdag valt op een kantoordag, ik moet nog even zien hoe ik dat ga doen :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 17:23:42 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189835362
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Die eerste opmerking snap ik niet.
Mijne was meer de vraag of online 19,99 wordt afgerond op 20 dus gratis verzenden.
Ik weet niet wanneer verzenden gratis is eerlijk gezegd. Ik weet wel dat ze artikelen hebben van een paar cent. Als ¤20 de grens is zeg maar en je hebt ¤19,99 dan koop je een stuiterbal voor ¤0,20.
Dat is goedkoper dan ¤6,75 verzendkosten :+
  donderdag 7 november 2019 @ 17:29:53 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_189835490
quote:
19s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:22 schreef sigme het volgende:
Zo, vandaag voor onderzoeksronde 1 geweest bij lifelines.
Gewicht, lengte, bloeddruk, hartfilmpje en longen: zijn allemaal aanwezig bevonden.
Mooie plastic fles meegekregen om een dag in te piesen. De piesdag valt op een kantoordag, ik moet nog even zien hoe ik dat ga doen :+.
Ja, jaren geleden al ingecheckt.. Alles precies hoe het moest zijn.
Pissen? deed ik kn een cup a soup beker, die ik weer leegkieperder in mijn kluisje waar de bus stond
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_189835555
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer verzenden gratis is eerlijk gezegd. Ik weet wel dat ze artikelen hebben van een paar cent. Als ¤20 de grens is zeg maar en je hebt ¤19,99 dan koop je een stuiterbal voor ¤0,20.
Ze hebben e-books van 1 cent
  donderdag 7 november 2019 @ 17:33:56 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189835585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:43 schreef Tele6 het volgende:
Gefeliciteerd Lonaa O+

*valt binnen*

Een van @:Kaatje1's Syrische vrienden was hier gisteren zodat ik hem kon helpen met Engels. Het was erg leuk om hem te kunnen helpen, we hebben vooral in het Engels zitten kletsen :) en het alfabet geoefend, zodat hij wist hoe de letters klinken als je iets spelt. Vooral de klinkers waren erg moeilijk (geen verrassing eigenlijk). Nu gaan we iedere twee weken oefenen ^O^
Wat leuk O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189835697
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh ja, ik hoorde van iemand met zoon werkzaam bij bol.com dat er heel veel toiletpapier wordt verkocht.
Reden: om aan bedrag voor gratis verzendkosten te komen. w/
Playpapier online. :D
pi_189835700
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook wel echt heel kut. Vooral voor puppy, eigenlijk.
Ja is wel sneu. Nou ja je weet niet nooit waarom iets uitloopt natuurlijk maar rot is het wel.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 17:45:14 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189835753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze hebben e-books van 1 cent
Oh kijk, zo'n pro ben ik dus niet :P
pi_189835758
quote:
Fijn :)

Veel knagen deze week?
pi_189835785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Fijn :)

Veel knagen deze week?
Jup. En beetje trekken en ravotten. :Y
pi_189835796
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja is wel sneu. Nou ja je weet niet nooit waarom iets uitloopt natuurlijk maar rot is het wel.
Nee, naja, het was de poes voor je en dat duurde ineens bijna 50 minuten. Die mevrouw moest ook bijna 500 euro afrekenen dus er was wel echt iets mis met poes. Sneu voor poes ook ;(
  donderdag 7 november 2019 @ 17:48:41 #84
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189835800
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lonaa, voor al uw profi tandverwijderingen *)
pi_189835831
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Lonaa, voor al uw profi tandverwijderingen *)
Ooit, toen Lonaa nog een klein Lonaa'tje was, zei de tandarts: 'als die melksnijtanden er over 4 weken niet uit zijn, gaan we ze trekken'

Guess what. :7
pi_189835846
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh ja, ik hoorde van iemand met zoon werkzaam bij bol.com dat er heel veel toiletpapier wordt verkocht.
Reden: om aan bedrag voor gratis verzendkosten te komen. w/
Playpapier online. :D
Ahja.. ze kocht ik laatst kattenvoer bij de kattenbak.

Kreeg 5% korting en geen verzendkosten.
Ik was uiteindelijk goedkoper uit dan het minimale verzendbedrag omdat ze de verzendkosten bepaalden voordat de korting eraf ging.

Nou prima dan _O-

En eten moeten ze toch.
  donderdag 7 november 2019 @ 17:53:43 #87
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189835885
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ooit, toen Lonaa nog een klein Lonaa'tje was, zei de tandarts: 'als die melksnijtanden er over 4 weken niet uit zijn, gaan we ze trekken'

Guess what. :7
* Zilverberk huivert.
pi_189835895
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, naja, het was de poes voor je en dat duurde ineens bijna 50 minuten. Die mevrouw moest ook bijna 500 euro afrekenen dus er was wel echt iets mis met poes. Sneu voor poes ook ;(
Mensen die heel lang binnen zijn bij de da is niet goed nee.

Hier hele leuke dierenarts bleek.
Die degene die me bracht idd duidelijk kende :)
Die heeft hele verzameling harig tuig op leeftijd dus die gaat wat vaker.
pi_189835913
Zoow. Aangekomen in hotel :) nu even op wat eten jagen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 7 november 2019 @ 18:04:22 #90
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189836136
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles! O+
Waar op de wereld zit je nu weer? :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_189836201
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ogh dat is ook wel naar. Maar wel goed nieuws voor wat betreft de tandjes natuurlijk!
pi_189836392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar hang je nu weer uit?

Enne... wil je lachen? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189836411
Nog niet bijgelezen verder.
Het was weer zo’n dag waarop ik tijd had (maakte) voor drie hapjes brood.
Rond half vijf thuis, foooood in de magnetron en toen begon werk te bellen. Maar hey, na drie keer een poging tot eten (en tussendoor weer opwarmen :') ) zit het eten nu in Cat-astrophe *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189836438
LANG weekend 8-)

Ik ga eens stiekempjes naar NL. Vriendje verrassen *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 18:21:00 #95
112545 Muck
pi_189836450
En Cat :o O+
Zitten jullie hiiiiiier :o
pi_189836459
quote:
Goede berichten *O*

Heb je de tang al klaar liggen? :+
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Doe als mijn moeder: ‘goh kleinkind, laat die losse tand eens zien? Doe je mondje maar ver open’ Ding hing blijkbaar al twee dagen aan een draadje. Oma rukte hem er zo uit. _O-

Kind :o :X :'( ..... ^O^

Truukje lukt trouwens maar één keer per kind.
pi_189836469
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Muck het volgende:
En Cat :o O+
Zitten jullie hiiiiiier :o
:Y

Mucky :W
pi_189836475
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede berichten *O*

[..]

Doe als mijn moeder: ‘goh kleinkind, laat die losse tand eens zien? Doe je mondje maar ver open’ Ding hing blijkbaar al twee dagen aan een draadje. Oma rukte hem er zo uit. _O-

Tandje zit nog best wel vast, dus we gaan eerst wiebelen. :9
pi_189836477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:20 schreef Candaasje het volgende:
LANG weekend 8-)

Ik ga eens stiekempjes naar NL. Vriendje verrassen *O*
Leuk *O*

Nog speciale plannen of alleen maar viespeuken? /minilot :+
pi_189836490
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Tandje zit nog best wel vast, dus we gaan eerst wiebelen. :9
Je vindt het veel te leuk O+ _O_
  donderdag 7 november 2019 @ 18:23:56 #101
112545 Muck
pi_189836513
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede berichten *O*

[..]

Dat deed mijn vader ook :')
Kleine Muck al dagen aan het piepen, moeders mocht er absoluut niet aankomen, 'mag papa eens kijken?' *snok

:o :'( ;( :D
pi_189836525
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Leuk *O*

Nog speciale plannen of alleen maar viespeuken? /minilot :+
Nou, ik ben denk ik pas rond een uur of 23 thuis, en een tikkie ongesteld ;(
Maar de we hebben de rest van het weekend nog. Maandag is feestdag in België, en dinsdag heb ik ook geen les. Dus op zich zouden we toch nog een beetje kunnen sporten *)
pi_189836527
Oh ja... Ik was dat vergeten.. Maar het komt nu allemaal terug :o
pi_189836532
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je vindt het veel te leuk O+ _O_
Valt in de categorie puisten, epileren, korstjes en dingen met pus uitdrukken. Dat vind ik mooi ja :9
pi_189836572
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:17 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waar hang je nu weer uit?

Enne... wil je lachen? :+
Eindhoven :) en ja :Y
  donderdag 7 november 2019 @ 18:28:29 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189836584
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Valt in de categorie puisten, epileren, korstjes en dingen met pus uitdrukken. Dat vind ik mooi ja :9
Dit!

Tevens: TT _O_ _O_ _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189836589
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:24 schreef Lonaa het volgende:

[..]

We want pus boks O+
  donderdag 7 november 2019 @ 18:29:11 #108
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189836598
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:27 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar da's Nederland wel vaker. Geen/weinig moeite willen doen om kinderen die door een ouder ontvoerd zijn terug te halen "want ze zijn nu toch zo gewend daar" maar wel kinderen die hier geboren zijn terug sturen "want ze horen hier niet"
Dat is een berekende keuze op basis van risicoanalyse. Zit een gedachte achter uit veiligheidsoverweging
pi_189836603
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:04 schreef Muck het volgende:

[..]

Fles! O+
Waar op de wereld zit je nu weer? :D
Ohai :W
pi_189836606
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Eindhoven :) en ja :Y
Je bent in de buurt :o

Meeten? :+

Vandaag instructie over wat ICT zaken. Instructeur zag wel een goeie medebeheerder in me _O-
  donderdag 7 november 2019 @ 18:30:45 #111
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189836620
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vandaag instructie over wat ICT zaken. Instructeur zag wel een goeie medebeheerder in me _O-
Ga je op functioneel beheer zitten ja? :D
pi_189836621
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:29 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, jaren geleden al ingecheckt.. Alles precies hoe het moest zijn.
Pissen? deed ik kn een cup a soup beker, die ik weer leegkieperder in mijn kluisje waar de bus stond
Als ik het mij goed herinner kwam jij ook niet uit met die container? Ik de vorige keren niet iig (ik moest toen twee keer, de eerste keer keurden ze af wegens bloed in urine, de tweede keer hebben ze me om diezelfde reden doorverwezen naar nefraloog (zo heet de nierspecialist toch?).

Je tip met kleinere beker & kluisje is heel nuttig, ga ik doen. Thanx!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_189836689
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner kwam jij ook niet uit met die container? Ik de vorige keren niet iig (ik moest toen twee keer, de eerste keer keurden ze af wegens bloed in urine, de tweede keer hebben ze me om diezelfde reden doorverwezen naar nefraloog (zo heet de nierspecialist toch?).

Waarom moet je in een container plassen?
Spoilers!
pi_189836827
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:35 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Waarom moet je in een container plassen?
Ik doe -net als uniek, en Isabeau- mee aan het lifelines-onderzoek. Dat is een langlopend medisch onderzoek, met heel veel deelnemers, waarbij er lichamelijk onderzoek gedaan wordt, en vragenlijsten rondgestuurd, en al die data wordt verzameld en gebruikt voor allerlei onderzoek.
Hun hoofdvraag is 'kunnen we oorzaken vinden voor langer/korter leven' (of 'wat pakt nou eigenlijk goed uit, achteraf bezien').

De metingen van vandaag heb ik een paar jaar geleden ook al gehad. Meestal zijn ze gewoon blij met de data die ik daarmee dus afsta, en die gaat geanonimiseerd bij hun de database (en de kluis voor bloed/poep/urine/haren) in. Maar als ze iets raars vinden, bloed in je urine bijvoorbeeld, dan sturen ze je een bericht zodat je ermee naar de dokter kan. Dat helpt bijvoorbeeld weer voor bijstellen van normen - de grenswaarde voor 'alarm: bloed in urine' blijkt bijvoorbeeld te laag te liggen.
pi_189836828
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:29 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Whehe welkom bij de nerds :D
pi_189836933
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik doe -net als uniek, en Isabeau- mee aan het lifelines-onderzoek. Dat is een langlopend medisch onderzoek, met heel veel deelnemers, waarbij er lichamelijk onderzoek gedaan wordt, en vragenlijsten rondgestuurd, en al die data wordt verzameld en gebruikt voor allerlei onderzoek.
Hun hoofdvraag is 'kunnen we oorzaken vinden voor langer/korter leven' (of 'wat pakt nou eigenlijk goed uit, achteraf bezien').

De metingen van vandaag heb ik een paar jaar geleden ook al gehad. Meestal zijn ze gewoon blij met de data die ik daarmee dus afsta, en die gaat geanonimiseerd bij hun de database (en de kluis voor bloed/poep/urine/haren) in. Maar als ze iets raars vinden, bloed in je urine bijvoorbeeld, dan sturen ze je een bericht zodat je ermee naar de dokter kan. Dat helpt bijvoorbeeld weer voor bijstellen van normen - de grenswaarde voor 'alarm: bloed in urine' blijkt bijvoorbeeld te laag te liggen.
Wat goed :)
Spoilers!
pi_189837014
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:30 schreef Molo het volgende:

[..]

Ga je op functioneel beheer zitten ja? :D
Nee, zo spannend is het niet. Meer coördineren/ aanhoren en oplossen van functionele vragen van teamleden over een nieuwe applicatie.

Omdat ik degene ben die bij voorbeeld roept: als het vakje oplicht NIET klikken! Hand van die muis af! Je weet je wachtwoord niet? ( :|W ) Bel ICT. Nummer staat *klik* daar.
De concurrentie is niet echt groot, zeg maar dus dan val je al snel positief op. :7

No way dat het handig is als ik dat ga doen, met mijn paar uurtjes per week dat ik er werk maar dat kon de instructeur niet weten.
pi_189837021
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:41 schreef sigme het volgende:

Je kan al 'bloed in de urine' hebben als je je tanden wat te enthousiast gepoetst hebt :7

Mijn vader en een neef van me doen ook mee. Ze hadden ook graag veel mensen uit dezelfde familie. Ik zie het als een gratis check up en zij kunnen er mooi onderzoek mee verrichten. Win-win ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 7 november 2019 @ 18:56:17 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837064
quote:

[..]

Nefroloog
  donderdag 7 november 2019 @ 18:57:20 #120
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837086
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nerds O+
pi_189837100
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:56 schreef Molo het volgende:

[..]

Nefroloog
Oh, bijna goed. Dat heb ik meestal met dingen: net fout _O-
Mijn liefste zei laatst 'zoek de foute letter' voor een willekeurig antwoord dat ik geef.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:58:08 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837104
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:53 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee, zo spannend is het niet. Meer coördineren/ aanhoren en oplossen van functionele vragen van teamleden over een nieuwe applicatie.

Omdat ik degene ben die bij voorbeeld roept: als het vakje oplicht NIET klikken! Hand van die muis af! Je weet je wachtwoord niet? ( :|W ) Bel ICT. Nummer staat *klik* daar.
De concurrentie is niet echt groot, zeg maar dus dan val je al snel positief op. :7

No way dat het handig is als ik dat ga doen, met mijn paar uurtjes per week dat ik er werk maar dat kon de instructeur niet weten.
Keyuser dus. Leuk wel! En nuttig. Al is het dan wel handig dat je aanwezig bent om dat ook te kunnen uitnutten :P
pi_189837118
quote:

[..]

Wat goed! En handig voor jezelf ook. Een van de redenen dat ik bloed doneer ook. ;)

Moet je de container koel houden?
Toen ik containers moest volpiesen ging de grote container in een koelboxje met koelelement erin (thuis stond hij in de k.oelkast). En ik pieste in een literbakje van schepijs. Plat genoeg om eronder te passen, voldoende ruimte om niet ernaast te mikken, met het hoekje kon je de overschenk goed mikken en achteraf was het fijn weggooien.

Het is nefroloog trouwens en het herinnert me eraan dat ik ook maar weer eens een labformulier moet gaan regelen. Container staat al twee jaar klaar. Krijg elke keer meteen een verse mee.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:59:10 #124
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837132
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:57 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, bijna goed. Dat heb ik meestal met dingen: net fout _O-
Mijn liefste zei laatst 'zoek de foute letter' voor een willekeurig antwoord dat ik geef.
Hehehe. Niks mis mee hoor, je zat behoorlijk in de buurt :P

Een patiënt van me had het een keer over een afspraak bij de urnenloog O+
pi_189837176
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:58 schreef Molo het volgende:

[..]

Keyuser dus. Leuk wel! En nuttig. Al is het dan wel handig dat je aanwezig bent om dat ook te kunnen uitnutten :P
Dat dus.
En aangezien we ruim in de planning zitten, ik ruim in de vakantiedagen en ik daarom over ruim een maand pas weer werk... leek het mij niet de beste keus.
Ze wilden me ook al voorzitter maken van het teamoverleg. NOPE. Zelfde reden. Te weinig aanwezig.

Ik trek mijn bek wel open vanaf de zijlijn en ondersteun de voorzitter vanaf daar wel. Of niet :+

Edit: en dat ik de juiste term al niet wist helpt mijn CV niet _O-
pi_189837205
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

:'(

Gelukkig werd ik er vanochtend wel vriendelijk (en waarschijnlijk met een diepe zucht) door ICT van de andere baas op gewezen dat op kruisje klikken niet de goede manier van Ikantoor afsluiten is _O- /lui en geen zin om drie keer te klikken.
  donderdag 7 november 2019 @ 19:06:36 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837311
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dus.
En aangezien we ruim in de planning zitten, ik ruim in de vakantiedagen en ik daarom over ruim een maand pas weer werk... leek het mij niet de beste keus.
Ze wilden me ook al voorzitter maken van het teamoverleg. NOPE. Zelfde reden. Te weinig aanwezig.

Ik trek mijn bek wel open vanaf de zijlijn en ondersteun de voorzitter vanaf daar wel. Of niet :+

Edit: en dat ik de juiste term al niet wist helpt mijn CV niet _O-
Lekker over nagedacht ja :D

Wel goed dat jullie zulke structuren opzetten, schort het vaak aan
  donderdag 7 november 2019 @ 19:07:15 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837329
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gelukkig werd ik er vanochtend wel vriendelijk (en waarschijnlijk met een diepe zucht) door ICT van de andere baas op gewezen dat op kruisje klikken niet de goede manier van Ikantoor afsluiten is _O- /lui en geen zin om drie keer te klikken.
Moeten ze dat maar onmogelijk maken of aan elkaar linken. Als het kán, wordt het gebruikt.
Ontwerpfout dit dat *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 19:08:25 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837357
Tevens blijkt een Teasers chocoladereep gewoon Maltesers in reepvorm te zijn. Ik dacht dat ik iets nieuws en verheffends ging eten :(

Antiklacht: alsnog lekker
pi_189837398
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:06 schreef Molo het volgende:

[..]

Lekker over nagedacht ja :D

Wel goed dat jullie zulke structuren opzetten, schort het vaak aan
Zeker. Ik word ook blij van het systeem. Alles in één inlog O+
En goed aangepakt qua begeleiding ook.

Gisteren geteld bij de andere baas: vóór 12 uur had ik al zeven wachtwoorden gebruikt. Die allemaal hun eigen ritme hebben van aanpassing dus ik kan er niet eens een logisch systeem van maken.

Dus ik heb een briefje waar ze op staan. Lekker veilig :')

Inmiddels ook drie telefoons met ieder hun eigen authenticator voor de diverse werkomgevingen in bezit *O* :'(
pi_189837460
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Alt + F4?
pi_189837467
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:08 schreef Molo het volgende:
Tevens blijkt een Teasers chocoladereep gewoon Maltesers in reepvorm te zijn. Ik dacht dat ik iets nieuws en verheffends ging eten :(

;(
quote:
*O*

Ik drink een bietensmoothie. Volgende keer dat ik er kom maar even melden dat een roze pulpje wat is volgedouwd met en smaakt naar banaan eigenlijk geen bietensmoothie mag heten.

Antiklacht: wel lekker
pi_189837483
quote:
3s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Alt + F4?
Start -> user -> logout

Drama :'(
  donderdag 7 november 2019 @ 19:14:04 #134
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837491
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Gisteren geteld bij de andere baas: vóór 12 uur had ik al zeven wachtwoorden gebruikt. Die allemaal hun eigen ritme hebben van aanpassing dus ik kan er niet eens een logisch systeem van maken.

Inmiddels ook drie telefoons met ieder hun eigen authenticator voor de diverse werkomgevingen in bezit *O* :'(
Heerlijk O+

Dat kan beter O+

Ik ben nu dat eenmalig inloggen aan het fixen voor de laatste applicaties. Heerlijk als dat helemaal rond is, scheelt enorm.
Al zijn er dan nog wel mensen die liever apart zouden willen inloggen want dat is veiliger.
Waarom, god only knows. Gelukkig meestal wel 60+ Skeksis, die zijn toch binnen een paar jaar foetsie dus ga ik niet superveel energie in steken :')
pi_189837511
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:08 schreef Molo het volgende:

Als Jross iets mee neemt van de winkel waarvan hij zeker wil weten dat ik er niet van mee ga snoepen dan neemt hij Maltesers mee. Die lust ik echt niet :X
pi_189837518
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Heerlijk O+

Dat kan beter O+

Ik ben nu dat eenmalig inloggen aan het fixen voor de laatste applicaties. Heerlijk als dat helemaal rond is, scheelt enorm.
Al zijn er dan nog wel mensen die liever apart zouden willen inloggen want dat is veiliger.
Waarom, god only knows. Gelukkig meestal wel 60+ Skeksis, die zijn toch binnen een paar jaar foetsie dus ga ik niet superveel energie in steken :')
Jij _O_
  donderdag 7 november 2019 @ 19:16:00 #137
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837533
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:13 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

;(
[..]

*O*

Ik drink een bietensmoothie. Volgende keer dat ik er kom maar even melden dat een roze pulpje wat is volgedouwd met en smaakt naar banaan eigenlijk geen bietensmoothie mag heten.

Antiklacht: wel lekker
Waar heb je dat vandaan? Goeie wel, binnenkort weer eens bietjes klaarmaken :9

Heb alleen nog een shitload hachee en witte kool (met bloempapje :9 ) in de koelkast. En vanavond durum döner gegeten in de trein :9
Soooooonnnn
  donderdag 7 november 2019 @ 19:16:36 #138
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als Jross iets mee neemt van de winkel waarvan hij zeker wil weten dat ik er niet van mee ga snoepen dan neemt hij Maltesers mee. Die lust ik echt niet :X
Waarom niet? :D
Vrij generieke smaken bij elkaar, of textuurdingetje?
pi_189837559
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Waar heb je dat vandaan? Goeie wel, binnenkort weer eens bietjes klaarmaken :9

Heb alleen nog een shitload hachee en witte kool (met bloempapje :9 ) in de koelkast. En vanavond durum döner gegeten in de trein :9
Soooooonnnn
TGTG :+

Oftewel: La Place.
pi_189837562
quote:

Als ik ergens een nieuw wachtwoord moest maken dan veranderde ik voor álles waar ik een wachtwoord voor moet gebruiken het wachtwoord naar het nieuwe wachtwoord. Eén logisch ww for the win :7
pi_189837566
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Molo het volgende:

Waarom niet? :D
Vrij generieke smaken bij elkaar, of textuurdingetje?
Textuurdingetje :Y
  donderdag 7 november 2019 @ 19:18:52 #142
112545 Muck
pi_189837619
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind ze ook naar aan mijn tanden :{
Alsof je zand eet, onder een laagje laffe chocolade ;(
  donderdag 7 november 2019 @ 19:19:03 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837625
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

TGTG :+

Oftewel: La Place.
Ah! Goeie wel! :9
  donderdag 7 november 2019 @ 19:19:28 #144
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837631
quote:

[..]

Als ik ergens een nieuw wachtwoord moest maken dan veranderde ik voor álles waar ik een wachtwoord voor moet gebruiken het wachtwoord naar het nieuwe wachtwoord. Eén logisch ww for the win :7
Dat kan toch meestal niet, overal aanpassen op moment dat jij wilt?
pi_189837665
quote:

[..]

Voor 12 uur had ik er al zeven he.... Ze-ven!

Waarbij er gemiddeld eens per maand eentje veranderen, maar natuurlijk hebben ze allemaal een interval van zes weken tot 3 maanden. Of nooit, die smaak hebben we ook. ;(

Ik heb nu de ijzersterke (onveilige) combo van naam en nummer. Naam klopt altijd en als ik het nummer niet weet kan ik ophogen tot ik raak heb.

Behalve bij één applicatie. Kon ik mobiel het wachtwoord niet updaten maar dat stond nergens. Uiteindelijk BOOOOOS via PC een poging gewaagd met stom wachtwoord... en die deed het uiteraard wel :') :') :')
  donderdag 7 november 2019 @ 19:20:36 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837666
quote:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:18 schreef Muck het volgende:

[..]

Ah, ja dat snap ik wel met die dingen

Ik vind qua textuur leipajuusto (soort van halloumi achtige structuur) ernstig lekker. Koos gaat er.ongeveer van kokhalzen :+
  donderdag 7 november 2019 @ 19:22:46 #147
112545 Muck
pi_189837724
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:20 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Voor 12 uur had ik er al zeven he.... Ze-ven!

Die gemiddeld eens per maand veranderen, maar natuurlijk allemaal met een interval van zes weken tot 3 maanden. Of nooit, die smaak hebben we ook. ;(

Ik heb nu de ijzersterke (onveilige) combo van naam en nummer. Naam klopt altijd en als ik het nummer niet weet kan ik ophogen tot ik raak heb.

Behalve bij één applicatie. Kon ik mobiel het wachtwoord niet updaten maar dat stond nergens. Uiteindelijk BOOOOOS via PC een poging gewaagd met stom wachtwoord... en die deed het uiteraard wel :') :') :')
Ik denk dat de week na de zomervakantie zeker 75% van mijn werk bestond uit wachtwoordresets _O-
Ik heb zelf een beveiligd bestandje in mijn telefoon voor alle wachtwoorden (eigen werk, werk op locatie en admin-wachtwoorden :') )
pi_189837742
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:18 schreef Muck het volgende:

Muck *;
pi_189837745
Poah ma had koeientong. Nu even op m’n bank hangen 8-)
pi_189837781
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:19 schreef Molo het volgende:

Tot nu toe kan ik overal zelf aangeven dat ik nu mijn wachtwoord wil wijzigen. Lijkt me ook wel noodzakelijk dat dat kan, want misschien heeft iemand je wachtwoord 'gekraakt' (lees: je bent je aantekeningenbriefje met wachtwoorden verloren) en dan is het wel handig dat je het direct kan wijzigen.
  donderdag 7 november 2019 @ 19:24:46 #151
112545 Muck
pi_189837782
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Muck *;
Hai O+
Hoe is het met jou? :*
pi_189837797
Ik had mijn arbeidsvoorwaardengesprek, en ik ben blij. *O* Mijn blijheid had even wat tijd nodig. Ik had mijn oog gezet op een schaal, dat is het niet geworden. Maar wel een aantal treden omhoog, wat eigenlijk gewoon meer geld is dan waar ik mijn oog op had laat vallen. Maar ik wilde gewoon die schaal. :')

Maar nu ik het me allemaal een beetje realiseer, ben ik wel blij. Die schaal komt misschien een andere keer nog wel.
pi_189837823
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:25 schreef Myraela het volgende:
Ik had mijn arbeidsvoorwaardengesprek, en ik ben blij. *O* Mijn blijheid had even wat tijd nodig. Ik had mijn oog gezet op een schaal, dat is het niet geworden. Maar wel een aantal treden omhoog, wat eigenlijk gewoon meer geld is dan waar ik mijn oog op had laat vallen. Maar ik wilde gewoon die schaal. :')

Maar nu ik het me allemaal een beetje realiseer, ben ik wel blij. Die schaal komt misschien een andere keer nog wel.
Fijn *O*
pi_189837834
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef Muck het volgende:

Hai O+
Hoe is het met jou? :*
Z'n gangetje. Leuke relatie, leuk werk, leuke kat (via FOK!) en nog steeds te dik *)
  donderdag 7 november 2019 @ 19:26:38 #155
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837841
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tot nu toe kan ik overal zelf aangeven dat ik nu mijn wachtwoord wil wijzigen. Lijkt me ook wel noodzakelijk dat dat kan, want misschien heeft iemand je wachtwoord 'gekraakt' (lees: je bent je aantekeningenbriefje met wachtwoorden verloren) en dan is het wel handig dat je het direct kan wijzigen.
Ja ok, true, of een andere manier om dat te fixen.

Nooit aan de hand gehad eigenlijk
pi_189837861
quote:

Ruimte om te onderhandelen voor de toekomst is ook niet mis *O* Gefeliciteerd, nu is het 'echt', toch?
  donderdag 7 november 2019 @ 19:27:15 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189837863
quote:

Schaal is misschien ook functiewijzigingen?

Anyway, chill, party hard nu
pi_189837911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:27 schreef Isabeau het volgende:
Ruimte om te onderhandelen voor de toekomst is ook niet mis *O* Gefeliciteerd, nu is het 'echt', toch?
Ja, nu ga ik echt in dienst. Nog niet vast, een contract voor 2 jaar en daarna is het vast of eruit.

Moet ook een eed af gaan leggen. :D
pi_189837976
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:29 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, nu ga ik echt in dienst. Nog niet vast, een contract voor 2 jaar en daarna is het vast of eruit.

Je wordt ridder O+
pi_189838000
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:29 schreef Myraela het volgende:

Hoef je nu pas geheimhouding te beloven :7
pi_189838030
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:27 schreef Molo het volgende:
Schaal is misschien ook functiewijzigingen?

Anyway, chill, party hard nu
Mijn functie is nog erg nieuw, dus ik moet zelf het niveau gaan aantonen. Het uitzendbureau wilde mij een jaar geleden eerst bij een ander ministerie plaatsen voor dezelfde functie, daar was het wel een schaal hoger. Dus het kan wel. Maar ach, sowieso niets te klagen hoor.

Ik riep eerst altijd dat mijn vriend niet zo moeilijk moest doen over salaris, we hebben meer dan zat. Maar nu merk ik zelf wel hoe snel je went aan wat je krijgt, en hoe snel je denkt dat je nog veel meer waard bent. :') Dat vind ik eigenlijk echt een lelijke eigenschap aan mezelf, maar wel een menselijke.
pi_189838078
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik riep eerst altijd dat mijn vriend niet zo moeilijk moest doen over salaris, we hebben meer dan zat. Maar nu merk ik zelf wel hoe snel je went aan wat je krijgt, en hoe snel je denkt dat je nog veel meer waard bent. :') Dat vind ik eigenlijk echt een lelijke eigenschap aan mezelf, maar wel een menselijke.
Hoezo? Het is toch ook jezelf serieus nemen als professional?
  donderdag 7 november 2019 @ 19:36:47 #163
112545 Muck
pi_189838118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Z'n gangetje. Leuke relatie, leuk werk, leuke kat (via FOK!) en nog steeds te dik *)
Mooi zo!
Same here, maar dan single en twee katten :+
pi_189838138
quote:

Mijn functie is nog erg nieuw, dus ik moet zelf het niveau gaan aantonen. Het uitzendbureau wilde mij een jaar geleden eerst bij een ander ministerie plaatsen voor dezelfde functie, daar was het wel een schaal hoger. Dus het kan wel. Maar ach, sowieso niets te klagen hoor.

Neeeee, ik vind het een jammere eigenschap als je jezelf te laag inschat en denkt dat je niet meer waard bent. Dat is juist vaak een reden dat vrouwen minder verdienen dan mannen omdat ze niet over salaris durven te onderhandelen. Dus echt *O* voor jou dat je dat wel hebt geprobeerd! En in de toekomst weer gaat doen, bijv als ze je een vast contract aanbieden.
pi_189838153
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:36 schreef Muck het volgende:

Mooi zo!
Same here, maar dan single en twee katten :+
Zo'n tweede kat compenseert prima voor een man in huis :Y
  donderdag 7 november 2019 @ 19:38:34 #166
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189838178
quote:

[..]

Hoezo lelijk?
Je wilt vooruit, meer, dat lijkt me vrij gezond, wie wil er nou minder en achteruitgang of stilstand.

Lekker dat er ruimte is. En nu je 'binnen'bent, ook qua functies en opleiding meer mogelijkheden te groeien toch :)
  donderdag 7 november 2019 @ 19:39:18 #167
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189838197
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Net zo muf en nutteloos :+ :+
pi_189838224
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Net zo muf en nutteloos :+ :+
En geen gezeik over wat ‘we’ gaan kijken op tv *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 19:40:56 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189838230
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Katten hebben het tenminste áltijd voor het zeggen
Duidelijkheid _O_
pi_189838245
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hoezo? Het is toch ook jezelf serieus nemen als professional?
Weet ik niet, voor mij voelt het meer als een soort wedstrijdje en mezelf vergelijken met andere mensen. Maakt me een beetje narcistisch.
pi_189838246
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Katten hebben tenminste áltijd het voor het zeggen
Duidelijkheid _O_
Exact.

*kijkt Vis tv*
  donderdag 7 november 2019 @ 19:42:21 #172
112545 Muck
pi_189838264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog eentje verwijderd van crazy cat lady B-)
Toen mijn bejaarde kat overleed, kreeg ik een kitten van mijn collega's. Ze is nu anderhalf en terroriseert het huishouden O+
pi_189838278
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:41 schreef Myraela het volgende:

[..]

Weet ik niet, voor mij voelt het meer als een soort wedstrijdje en mezelf vergelijken met andere mensen. Maakt me een beetje narcistisch.
Nou, ik denk dat je weerstand je juist tot het tegenovergestelde van een narcist maakt hoor :D

En het is uiteraard algemeen bekend dat iedereen iets van narcist, borderliner, ADHDer, dwangneuroot etc in zich heeft *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 19:44:18 #174
112545 Muck
pi_189838302
quote:

[..]

Nope. Tafeltennis, snooker, voetbal is allemaal prima.
pi_189838358
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:38 schreef Molo het volgende:
Hoezo lelijk?
Je wilt vooruit, meer, dat lijkt me vrij gezond, wie wil er nou minder en achteruitgang of stilstand.
Is wel zo, maar soms vraag ik me gewoon af hoe ver dat gaat en waarom die 'vooruitgang' zo gericht is op geld. Wanneer is het dan genoeg?
  donderdag 7 november 2019 @ 19:46:49 #176
112545 Muck
pi_189838361
Ouwe siamees, die alles best vindt, en zijn grootste fan O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189838365
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:46 schreef Muck het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_189838377
Ik kan ook zo zijn hoor. Ben daar nogal makkelijk in. Hoe meer hier iedere maand binnen komt hoe vaker we een reisje kunnen maken.
pi_189838403
Jaa reisjes maken *O*
pi_189838430
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaa reisjes maken *O*
Dat sowieso *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 19:50:44 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189838455
Zow, thuis. Verkeer was een enorme hel vandaag, en Utrecht was leuk :)

Zere poot deed het ook prima

Nu koken want zin in wat
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 7 november 2019 @ 19:51:06 #182
63722 z80
I fink you freaky
pi_189838458
quote:

[..]

Kan wel. Bij de eerste de verloopt de rest ook aanpassen.
Als ik dat bij mijn systemen niet doe wordt ik horendol. Zit inmiddels een systeem bij met 22 karakters wachtwoord. Niet omdat het kan, maar omdat het moet. |:(
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_189838465
quote:

SPOILER
Ocherm O+
  donderdag 7 november 2019 @ 19:51:56 #184
112545 Muck
pi_189838477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:50 schreef fietsie het volgende:
Zow, thuis. Verkeer was een enorme hel vandaag, en Utrecht was leuk :)

Zere poot deed het ook prima

Nu koken want zin in wat
Fiets :o O+
pi_189838497
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Als ik dat bij mijn systemen niet doe wordt ik horendol. Zit inmiddels een systeem bij met 22 karakters wachtwoord. Niet omdat het kan, maar omdat het moet. |:(
Ik heb er de krachchchchch niet voor z ;(
  donderdag 7 november 2019 @ 19:53:03 #186
112545 Muck
pi_189838505
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ocherm O+
Mevrouw is zo gek op hem, dat ze hem zelfs naar de bak volgt :')
Uiteindelijk had hij een blaasontsteking, omdat hij niet rustig on plassen, dus ik een haar af en toe even af _O-
  donderdag 7 november 2019 @ 19:53:44 #187
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_189838529
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef z80 het volgende:

[..]

Wij moeten veilige wachtwoorden enzo. Dus ik vraag 16 karakters intypen. Gaat Lotus Notes daarover op zijn smoel. Week verder, tig resets, nu 8 karakters :+
  donderdag 7 november 2019 @ 19:53:55 #188
63722 z80
I fink you freaky
pi_189838536
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:19 schreef Molo het volgende:

[..]

Waarom niet? Ben nog geen systeem tegen gekomen waar dit niet bij kan.
pi_189838629
Ik moet overigens elke keer dat ik de TT zie weer even gniffelen :')
  donderdag 7 november 2019 @ 19:58:03 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_189838656
quote:

[..]

Die opmerking kan ik als man alleen ook maken.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:01:47 #191
63722 z80
I fink you freaky
pi_189838760
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:53 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wij moeten veilige wachtwoorden enzo. Dus ik vraag 16 karakters intypen. Gaat Lotus Notes daarover op zijn smoel. Week verder, tig resets, nu 8 karakters :+
Vreemde tekens is ook altijd lol. Op de vms bakken kon je ook de onzichtbare karakters gebruiken. Deed je dat in een windows omgeving had je een mooi blauw scherm.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:02:28 #192
63722 z80
I fink you freaky
pi_189838787
@ Lonaa. Gefeliciteerd.

Eindelijk onderaan de lijst aangekomen.
pi_189838921
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Gelukkig meestal wel 60+ Skeksis, die zijn toch binnen een paar jaar foetsie dus ga ik niet superveel energie in steken :')
Gotver :(
pi_189838938
quote:

SPOILER
O+ Muck :W
pi_189838958
@wachtwoorden: ik gebruik sinds een tijdje LastPass. Er is een app van en een browserextensie. Het is een wachtwoordenkluis. Je bedenkt een supersterk wachtwoord om in je kluis te kunnen komen, en dan vult hij de andere wachtwoorden voor je in. Voor wachtwoorden voor bijvoorbeeld de centrale inlog op je computer kun je dan op je telefoon spieken ^O^
Ik heb inmiddels al mijn inlogs voor sites zoals Fok en voor dingen als m'n google-account omgezet naar series van 12 tot 20 random tekens afhankelijk van hoe belangrijk ik het vond dat het niet te kraken was. En mijn wachtwoord voor de wachtwoordkluis is superlang, dus zie daar maar eens in te komen *O*
pi_189838968
Keyuser was ik ook, heel leuk *O*
pi_189839025
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:08 schreef Blues het volgende:
Keyuser was ik ook, heel leuk *O*
Volgens Molo ben je daar echt te oud voor :P
pi_189839034
Pffff. :( Ik heb afgelopen jaar een aantal maanden lang antidepressiva geslikt. De bijwerking die ik ervan kreeg was trillende, krachteloze, gevoelloze handen (en soms voeten/armen/onderbenen). Nu ben ik een maand of zo gestopt met die antidepressiva en na inspanning heb ik nog steeds die trillende handjes. Als ik erg mijn best doe heb ik er wel controle over, maar ik kan niet op mijn normale manier/snelheid typen als ik al een tijdje bezig ben. :( Ik heb net zitten breien, maar dat wil dus na een tijdje gewoon niet meer, alle coördinatie weg :'(
pi_189839048
Ik bedenk me nu opeens dat ik ook key user ben geweest. :D
Zelfs meegedacht en geadviseerd over de aanschaf van de applicatie. Good times O+
pi_189839092
@Muck kattenfoto's, altijd goed O+ O+ O+
pi_189839103
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:11 schreef Tele6 het volgende:
Pffff. :( Ik heb afgelopen jaar een aantal maanden lang antidepressiva geslikt. De bijwerking die ik ervan kreeg was trillende, krachteloze, gevoelloze handen (en soms voeten/armen/onderbenen). Nu ben ik een maand of zo gestopt met die antidepressiva en na inspanning heb ik nog steeds die trillende handjes. Als ik erg mijn best doe heb ik er wel controle over, maar ik kan niet op mijn normale manier/snelheid typen als ik al een tijdje bezig ben. :( Ik heb net zitten breien, maar dat wil dus na een tijdje gewoon niet meer, alle coördinatie weg :'(
Wat naar ;(

Is het iets wat met tijd wegtrekt nu je de medicatie niet meer slikt?
pi_189839156
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:10 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Volgens Molo ben je daar echt te oud voor :P
:B

Nou wat ik wél heb als bejaarde nerd, is dat ik 2 collega's heb die net ff wat sneller en handiger zijn dan ik.. en dat is echt voor het eerst.. dus ja ik moet toegeven, ik ben niet meer de nerd op de afdeling ;( Afgeschreven :{w
  donderdag 7 november 2019 @ 20:13:55 #203
13783 Anthraxx
pi_189839161
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik bedenk me nu opeens dat ik ook key user ben geweest. :D
Zelfs meegedacht en geadviseerd over de aanschaf van de applicatie. Good times O+
Ik ben de persoon die de key users niet begrijpt en daardoor eindigen jullie met een blauwe button i.p.v. groen.
pi_189839182
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat naar ;(

Is het iets wat met tijd wegtrekt nu je de medicatie niet meer slikt?
Ja, het was eerst veel erger :Y
Ik vond alleen dat het wel weg mocht zijn nu ik al een tijdje helemaal afgebouwd was. Duurt langer kennelijk :{
pi_189839204
Over https://nl.wikipedia.org/wiki/Lifelines en jullie verhalen, ik heb er nog nooit van gehoord zelfs.
Dus opgezocht. Interessant!
pi_189839211
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:07 schreef Blues het volgende:

[..]

Danku
pi_189839247
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:14 schreef Tele6 het volgende:

Ik vond alleen dat het wel weg mocht zijn nu ik al een tijdje helemaal afgebouwd was. Duurt langer kennelijk :{
Kejjenagaan hoelang sommige stofjes in je lichaam blijven -O-
pi_189839262
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:14 schreef Blues het volgende:
Over https://nl.wikipedia.org/wiki/Lifelines en jullie verhalen, ik heb er nog nooit van gehoord zelfs.
Dus opgezocht. Interessant!
Noord Nederland :Y
pi_189839264
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:15 schreef Blues het volgende:

[..]

Kejjenagaan hoelang sommige stofjes in je lichaam blijven -O-
Ja hè -O-
pi_189839333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Noord Nederland :Y
Ja ik lees het. :)
pi_189839404
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ben de persoon die de key users niet begrijpt en daardoor eindigen jullie met een blauwe button i.p.v. groen.
Je bedoelt dat het moderators worden? :+
pi_189839409
quote:

[..]

Duurt laaaaaang :(
  donderdag 7 november 2019 @ 20:24:35 #213
13783 Anthraxx
pi_189839487
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je bedoelt dat het moderators worden? :+
Ik bedoel dat we gewoon half luisteren :+.
pi_189839489
Fijn Myraela. Schaalverhoging kan altijd nog, ooit eens gehad dat ik niet in een hogere schaal kon, functieindeling hing aan de leidinggevende (dat was een beginner), dus toen kreeg ik een (hele leuke) salarisverhoging.

Hoi Muck, wat een schattigheid, jouw katten.

IT etc, niet helemaal maar nieuw telefoongebeuren bij ons. Was gewend om van alles en nogwat zelf in de telefoon te zetten maar dat lukte voor geen meter. IT erbij en wat blijkt, nu moet je dat via een speciale website doen...GVD zeg dat dan en geef me de naam van die k-site :(
Alles ingevoerd, nu kan ik er niet mee bellen. Via de site niets te vinden, handleiding geeft geen duidelijk (heb 3talen doorgenomen)
pi_189839519
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:24 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

O, maar dat hebben ‘we’ toch niet in de gaten _O-
  donderdag 7 november 2019 @ 20:26:01 #216
13783 Anthraxx
pi_189839536
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

O, maar dat hebben ‘we’ toch niet in de gaten _O-
Om het vervolgens te verkopen als nieuwe feature een jaar later.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:26:52 #217
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189839557
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:51 schreef Muck het volgende:

[..]

Fiets :o O+
w/

Hey Muck, jij hier :)
  donderdag 7 november 2019 @ 20:27:31 #218
13783 Anthraxx
pi_189839571
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:24 schreef Kaatje1 het volgende:
Fijn Myraela. Schaalverhoging kan altijd nog, ooit eens gehad dat ik niet in een hogere schaal kon, functieindeling hing aan de leidinggevende (dat was een beginner), dus toen kreeg ik een (hele leuke) salarisverhoging.

Hoi Muck, wat een schattigheid, jouw katten.

IT etc, niet helemaal maar nieuw telefoongebeuren bij ons. Was gewend om van alles en nogwat zelf in de telefoon te zetten maar dat lukte voor geen meter. IT erbij en wat blijkt, nu moet je dat via een speciale website doen...GVD zeg dat dan en geef me de naam van die k-site :(
Alles ingevoerd, nu kan ik er niet mee bellen. Via de site niets te vinden, handleiding geeft geen duidelijk (heb 3talen doorgenomen)
Schaalverhoging bij ons betekent vooral solliciteren op een nieuwe functie en daarop aangenomen worden. Dat zal bij de rest van de overheid ook wel zijn denk ik. Een manager kan je niet zomaar omhoog krijgen :+
pi_189839607
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:18 schreef Blues het volgende:

Ja ik lees het. :)
Dat was waarschijnlijk de reden dat je het niet kent :7 Hier hangt nu overal reclame bij de apotheek, ziekenhuis en huisarts voor LifelinesNEXT voor geloof zwangere vrouwen of vrouwen die net een kindje hebben. Iets met baby's Ik ben geen doelgroep :+

Maar op zich wel mooi, zo'n groot onderzoek. Heeft ook al een paar levens gered omdat er dingen werden ontdekt die niet bekend waren.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:29:09 #220
63722 z80
I fink you freaky
pi_189839636
quote:

[..]

En met een half oor.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:29:55 #221
13783 Anthraxx
pi_189839681
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:29 schreef z80 het volgende:

[..]

En met een half oor.
Dus eigenlijk luisteren we zelfs een kwart.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:31:21 #222
63722 z80
I fink you freaky
pi_189839733
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Maar we luisteren wel. Kan ik van een aantal sleutelgebruikers niet zeggen.
pi_189839734
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Sounds legit :Y
  donderdag 7 november 2019 @ 20:32:05 #224
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189839758
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was waarschijnlijk de reden dat je het niet kent :7 Hier hangt nu overal reclame bij de apotheek, ziekenhuis en huisarts voor LifelinesNEXT voor geloof zwangere vrouwen of vrouwen die net een kindje hebben. Iets met baby's Ik ben geen doelgroep :+

Maar op zich wel mooi, zo'n groot onderzoek. Heeft ook al een paar levens gered omdat er dingen werden ontdekt die niet bekend waren.
En Philips Drachten is waarschijnlijk mede door hun participatie in Lifelines (en toekomstige Lifelines plannen) niet in zijn geheel weggesaneerd maar juist een kennis-hub gemaakt.
Werkgelegenheid in 't Noorden is ook wat waard.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:35:36 #225
13783 Anthraxx
pi_189839918
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Ik ben nooit onderdeel van de focusgroepen en testpanels.

Ik vermoed dat het dan neer gaat komen op het volgende plaatje:

Links: de gebruikers. Rechts: ik.
pi_189839955
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:58 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wat goed! En handig voor jezelf ook. Een van de redenen dat ik bloed doneer ook. ;)

Moet je de container koel houden?
Toen ik containers moest volpiesen ging de grote container in een koelboxje met koelelement erin (thuis stond hij in de k.oelkast). En ik pieste in een literbakje van schepijs. Plat genoeg om eronder te passen, voldoende ruimte om niet ernaast te mikken, met het hoekje kon je de overschenk goed mikken en achteraf was het fijn weggooien.

Het is nefroloog trouwens en het herinnert me eraan dat ik ook maar weer eens een labformulier moet gaan regelen. Container staat al twee jaar klaar. Krijg elke keer meteen een verse mee.
Mijn container hoeft niet koel, voor zover ik weet. Ik lees tegen die tijd de handleiding nog wel eens door. De tip om eerst een liter ijs te eten nemen we mee!

Jij loopt bij de nefroloog omdat je ooit een nier afgestaan hebt denk ik? Ik ben dat ook nog steeds van plan; destijd mocht het eerst niet omdat ik te jong was, en later niet vanwege dan bloed in de urine. Ik ben voornemens om er rond m'n 50ste weer eens achteraan te gaan.
pi_189839957
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:35 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik ben nooit onderdeel van de focusgroepen en testpanels.

Ik vermoed dat het dan neer gaat komen op het volgende plaatje:
[ afbeelding ]
Links: de gebruikers. Rechts: ik.
Awww O+
Kriebel op je kopje O+

Nope, gaat niet werken _O-
  donderdag 7 november 2019 @ 20:37:55 #228
112545 Muck
pi_189839990
quote:

[..]

O+ Muck :W
Hey :D
Wat een reünie hier O+ _O_
pi_189840013
:O Nou, de hap zit erin, en aan deze prijzen ga ik me vanavond geen punthoofd zuipen :D :X Beetje rustig wat dingetjes doen nog, en op tijd naar bed :s)
  donderdag 7 november 2019 @ 20:39:29 #230
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189840042
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:37 schreef Muck het volgende:

[..]

Hey :D
Wat een rüine hier O+ _O_
Oudjes bij elkaar he :P
pi_189840062
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:27 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Schaalverhoging bij ons betekent vooral solliciteren op een nieuwe functie en daarop aangenomen worden. Dat zal bij de rest van de overheid ook wel zijn denk ik. Een manager kan je niet zomaar omhoog krijgen :+
Schaal lukte dus niet, maar dit was bedrijfsleven. Salarisverhoging was financieel leuker dan schaalverhoging.
pi_189840065
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:36 schreef sigme het volgende:

[..]

Mijn container hoeft niet koel, voor zover ik weet. Ik lees tegen die tijd de handleiding nog wel eens door. De tip om eerst een liter ijs te eten nemen we mee!

Jij loopt bij de nefroloog omdat je ooit een nier afgestaan hebt denk ik? Ik ben dat ook nog steeds van plan; destijd mocht het eerst niet omdat ik te jong was, en later niet vanwege dan bloed in de urine. Ik ben voornemens om er rond m'n 50ste weer eens achteraan te gaan.
Zal van het onderzoek afhangen wat nodig is qua temperatuur. :Y

En yups. Leuk dat jij er ook over nadenkt! Het mooie bij zulke dingen is dat je ze niet hoeft te overhaasten. Tenminste, als het anoniem is. Zou ook niet goed zijn. En als het dan rond of na je 50e gaat gebeuren: dikke prima. ^O^ Mocht je vragen hebben, weet me te vinden. Ik heb ook best wat info van FOK! gehaald.

Edit: ik loop trouwens niet bij een nefroloog want het overgebleven niertje is kerngezond en doet het prima. Anders had ik ook geen toestemming voor operatie gekregen.
Ik kan jaarlijks bloed en urine laten onderzoeken in het ziekenhuis waar ik geopereerd ben. 40 minuten enkele reis. Of -makkelijker- de huisarts vertellen welke waarden hij op het labformulier moet aangeven en met 5 minuten fietsen daar de zaak afgeven en bloed laten prikken. Als er afwijkingen zijn hoor ik dat via de huisarts en wordt van daaruit bekeken welk traject nodig is.

Ligt vooralsnog niet in de lijn der verwachting :)
  donderdag 7 november 2019 @ 20:43:33 #233
112545 Muck
pi_189840175
quote:

[..]

Hmmm? Zei je wat?
  donderdag 7 november 2019 @ 20:44:23 #234
112545 Muck
pi_189840202
quote:
99s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:39 schreef fietsie het volgende:

[..]

Oudjes bij elkaar he :P

Noem je me nou oud? :'(
  donderdag 7 november 2019 @ 20:46:24 #235
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189840275
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:44 schreef Muck het volgende:

[..]

Noem je me nou oud? :'(
Ik ben altijd goed in net de verkeerde toon :P
  donderdag 7 november 2019 @ 20:50:50 #236
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189840418
Eigenlijk moet ik nog wat werk dingen doen, maar ik denk dat ik beter vroeg uit mijn bed kan stappen morgenochtend en het dan doen.
  donderdag 7 november 2019 @ 20:53:25 #237
13783 Anthraxx
pi_189840485
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:43 schreef Muck het volgende:

[..]

Hmmm? Zei je wat?
Story of my life.
pi_189840503
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zal van het onderzoek afhangen wat nodig is qua temperatuur. :Y

En yups. Leuk dat jij er ook over nadenkt! Het mooie bij zulke dingen is dat je ze niet hoeft te overhaasten. Tenminste, als het anoniem is. Zou ook niet goed zijn. En als het dan rond of na je 50e gaat gebeuren: dikke prima. ^O^ Mocht je vragen hebben, weet me te vinden. Ik heb ook best wat info van FOK! gehaald.

Edit: ik loop trouwens niet bij een nefroloog want het overgebleven niertje is kerngezond en doet het prima. Anders had ik ook geen toestemming voor operatie gekregen.
Ik kan jaarlijks bloed en urine laten onderzoeken in het ziekenhuis waar ik geopereerd ben. 40 minuten enkele reis. Of -makkelijker- de huisarts vertellen welke waarden hij op het labformulier moet aangeven en met 5 minuten fietsen daar de zaak afgeven en bloed laten prikken. Als er afwijkingen zijn hoor ik dat via de huisarts en wordt van daaruit bekeken welk traject nodig is.

Ligt vooralsnog niet in de lijn der verwachting :)
Lang geleden had ik een collega die z'n nier afstond voor een doodziek nichtje. Zij knapte in een paar dagen enorm op, hij was nog 2 weken van de kaart door hormoonschommelingen - het schijnt dat mannen daar volledig van van slag kunnen raken :D.
Sindsdien heb ik het in m'n achterhoofd, en ik weet dat een nier niet snel te oud is dus ik maak ook niet echt haast.

Maar dat jouw bloedwaarden nog gecontroleerd worden, is dat wel vanwege die missende nier? Of heeft het er geheel niets mee van doen?
pi_189840668
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Lang geleden had ik een collega die z'n nier afstond voor een doodziek nichtje. Zij knapte in een paar dagen enorm op, hij was nog 2 weken van de kaart door hormoonschommelingen - het schijnt dat mannen daar volledig van van slag kunnen raken :D.
Sindsdien heb ik het in m'n achterhoofd, en ik weet dat een nier niet snel te oud is dus ik maak ook niet echt haast.

Maar dat jouw bloedwaarden nog gecontroleerd worden, is dat wel vanwege die missende nier? Of heeft het er geheel niets mee van doen?
Jouw collega O+

Die hormoonschommelingen zijn nieuw voor mij :D Maar van gezond naar herstellende van een toch wel grote operatie, en daarbij de zorgen over het herstel van nichtje... dat hakte er natuurlijk wel in.

Het is een vrijwillige APK (die ik na het eerste jaar al jaren oversla :') ). Urine laat een deel van de conditie van de nier zien, bloed een ander deel.

De kans is niet veel groter dat ik eerder nierproblemen krijg dan duo-nierigen, maar nierfalen is vaak sluipend. En hoe eerder zoiets ontdekt wordt hoe groter de kans is op langer functie behoud. Donatie bij leven zorgt dat ik deze check kosteloos de rest van mijn leven jaarlijks kan laten doen. Als ik mezelf opraap en gewoon weer eens een labformulier ga laten invullen.

En ijs ga eten :Y)
  donderdag 7 november 2019 @ 21:03:33 #240
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189840767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:46 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is wel zo, maar soms vraag ik me gewoon af hoe ver dat gaat en waarom die 'vooruitgang' zo gericht is op geld. Wanneer is het dan genoeg?
Eerst komt geld, daarna zingeving. Dat soort op ouwe daarin.

Geld is leuk, maar zingeving in werk is
nog vele malen toffer

Vind ik zelf dan, maar wordt ook redelijk onderbouwd door literatuur endezulks ^O^
  donderdag 7 november 2019 @ 21:04:56 #241
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189840799
Goedenavond :W
Gewerkt, gesport, nu bank, zo douche en bed. Ben wel klaar met vandaag. :O
  donderdag 7 november 2019 @ 21:05:29 #242
112545 Muck
pi_189840809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Eerst komt geld, daarna zingeving. Dat soort op ouwe daarin.

Geld is leuk, maar zingeving in werk is
nog vele malen toffer

Vind ik zelf dan, maar wordt ook redelijk onderbouwd door literatuur endezulks ^O^
Ik kreeg pas een baan aangeboden die me op het lijf geschreven was O+
Écht leuk, mijn opleiding sloot aan, geen gekke reistijd...
Maar ze konden me maximaal 11 euro per uur bieden en geen garantie op voldoende uren :')

:W
  donderdag 7 november 2019 @ 21:06:17 #243
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189840830
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:53 schreef z80 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ben nog geen systeem tegen gekomen waar dit niet bij kan.
Ik werkte met shit waar de veranderwindows door tijd werden bepaald. Niet door de gebruiker. Of heel vaak verkeerd invoeren, en dan via helpdesk een nieuw wachtwoord aanvragen als de boel geblokkeerd is. Kan ook

Maar we hadden ook applicaties waar je wachtwoord nooit veranderde. En ook niet lockte bij drie miljoen foutieve pogingen :')
  donderdag 7 november 2019 @ 21:06:49 #244
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189840842
quote:

[..]

*)
  donderdag 7 november 2019 @ 21:07:14 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189840849
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:04 schreef Zilverberk het volgende:
Goedenavond :W
Gewerkt, gesport, nu bank, zo douche en bed. Ben wel klaar met vandaag. :O
Ik vond vooral de extreme regen en onweersbui rond de Ketelbrug een sloopmomentje vandaag, na al een lange dag.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:08:32 #246
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189840881
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik vond vooral de extreme regen en onweersbui rond de Ketelbrug een sloopmomentje vandaag, na al een lange dag.
Die heb ik niet gezien. Hele dag binnen, in donker naar huis. -O-
  donderdag 7 november 2019 @ 21:08:46 #247
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189840882
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:13 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Tussenschakel hier O+ O+ O+
Tof werk, mongolen aan elkaar koppelen en soort mediator uithangen O+

SPOILER
  donderdag 7 november 2019 @ 21:09:29 #248
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189840904
quote:

[..]

Veel oefenen, is goed te trainen
Trainen op coördinatie, hersenloze activiteiten en repeterend, geen kracht oefenen want daar verneuk je juist fijne coördinatie mee
pi_189840923
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:05 schreef Muck het volgende:

[..]

Maar ze konden me maximaal 11 euro per uur bieden en geen garantie op voldoende uren :')

Wow, weinig :o

En hallo, welkom enzo :W
Spoilers!
  donderdag 7 november 2019 @ 21:10:47 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189840931
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:09 schreef Molo het volgende:

[..]

Veel oefenen, is goed te trainen
Trainen op coördinatie, hersenloze activiteiten en repeterend, geen kracht oefenen want daar verneuk je juist fijne coördinatie mee
Breien, haken, punniken.
pi_189840933
quote:

[..]

Het was niet persoonlijk bedoeld. Idem😢
  donderdag 7 november 2019 @ 21:11:01 #252
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189840937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:31 schreef z80 het volgende:

[..]

Heerlijk dit

Jullie snappen elkaar gewoon niet en gaat ook nooit gebeuren O+
  donderdag 7 november 2019 @ 21:12:34 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189840976
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:05 schreef Muck het volgende:

[..]

Ha
Ha
Ha
Ha

_O- _O- _O- :')
  donderdag 7 november 2019 @ 21:12:41 #254
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189840980
!koffie
pi_189840981
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Heerlijk dit

Jullie snappen elkaar gewoon niet en gaat ook nooit gebeuren O+
En dan kom jij en slaat ze met de koppen tegen elkaar *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 21:13:12 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189840996
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:07 schreef fietsie het volgende:

[..]

Plus mij stalken in de Jaarbeurs, schrok me kapot, enge man
  donderdag 7 november 2019 @ 21:13:55 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841008
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nee nee

Ik ben daar, geloof het of niet, vrij goed in dat tot een goede uitkomst te brengen O+ :D
  donderdag 7 november 2019 @ 21:14:04 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189841014
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:13 schreef Molo het volgende:

[..]

*grinnik* Doodeng he :P
pi_189841060
quote:

[..]

Nee nee

Ik ben daar, geloof het of niet, vrij goed in dat tot een goede uitkomst te brengen O+ :D
:o

*valt om*

:P
Zou raar zijn als je daar niet goed in was, gezien jouw plek.

SPOILER
  donderdag 7 november 2019 @ 21:17:09 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841095
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:o

*valt om*

:P
Zou raar zijn als je daar niet goed in was, gezien jouw plek.

SPOILER
Herkenbaar, heb weleens als behandelaar een target op huilers afgesproken met mijn collega toen we ons verveelden en een stoet vervelende patiënten hadden :') :')
  donderdag 7 november 2019 @ 21:17:20 #261
63722 z80
I fink you freaky
pi_189841107
quote:

[..]

Maar fiets zie je toch al vanaf de andere kant van de zaal aankomen? Tijd zat om weg te duiken.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:18:58 #262
13783 Anthraxx
pi_189841166
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dan knikken we gewoon braaf. Zo werkt dat.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:21:01 #263
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189841213
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Maar fiets zie je toch al vanaf de andere kant van de zaal aankomen? Tijd zat om weg te duiken.
Plus dat je zijn krakende knie ook wel moet horen.
pi_189841214
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Zonder ook maar iets te hebben gehoord O+
  donderdag 7 november 2019 @ 21:21:51 #265
13783 Anthraxx
pi_189841236
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zonder ook maar iets te hebben gehoord O+
Je begint IT door te krijgen.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:21:53 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189841237
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:21 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Plus dat je zijn krakende knie ook wel moet horen.
Dat viel vandaagn boven verwachting mee. Zelfs geen paracetamolletjes. Alleen echt vol erover draaien is nog pijnlijk.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:23:22 #267
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_189841259
quote:

[..]

Nee man, die container kon wel een keer zo groot :D
Was ook bloed in de urine... en ik ben net zoals moeke.. wil het niet weten :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 7 november 2019 @ 21:23:29 #268
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189841261
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:21 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dat viel vandaagn boven verwachting mee. Zelfs geen paracetamolletjes. Alleen echt vol erover draaien is nog pijnlijk.
Mooi zo!

Mijn stuit is ook bijna genezen. Duurt verdraait lang, wel.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:25:20 #269
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189841289
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:23 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Mooi zo!

Mijn stuit is ook bijna genezen. Duurt verdraait lang, wel.
Da's nog best vlot toch? Ik las dat dat best een serieus aantal weken kon duren voor dat helemaal pijnvrij zou zijn
pi_189841293
Heeft iemand misschien een goed recept voor arretjes cake? O+ O+
  donderdag 7 november 2019 @ 21:26:23 #271
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189841318
quote:

SPOILER
O+
  donderdag 7 november 2019 @ 21:27:08 #272
112545 Muck
pi_189841338
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wow, weinig :o

En hallo, welkom enzo :W
Ik heb het ook niet gedaan :')

En thanks!
Ik val af en toe binnen hoor,maar het is alweer even geleden :D
  donderdag 7 november 2019 @ 21:27:22 #273
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841343
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:17 schreef z80 het volgende:

[..]

Weet nog steeds niet waar hij zat. Blijkbaar in dezelfde congreszaal
  donderdag 7 november 2019 @ 21:27:37 #274
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841345
Waar ik uiteraard te laat binnen kwam, want ouwehoeren O+
  donderdag 7 november 2019 @ 21:27:51 #275
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189841352
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:25 schreef fietsie het volgende:

[..]

Da's nog best vlot toch? Ik las dat dat best een serieus aantal weken kon duren voor dat helemaal pijnvrij zou zijn
Ik ben niet lelijk gevallen of spectaculair onderuit gegaan, ik heb mij gestoten. En niet eens hard. :') Dat duurt normaal geen weken, toch?
  donderdag 7 november 2019 @ 21:28:23 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841364
quote:
7s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:18 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is allemaal te ondervangen jongeman *)
  donderdag 7 november 2019 @ 21:28:49 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189841375
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:27 schreef Molo het volgende:
Waar ik uiteraard te laat binnen kwam, want ouwehoeren O+
Ja dat viel uiteraard op.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:28:57 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841377
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Cat!
  donderdag 7 november 2019 @ 21:29:00 #279
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189841379
quote:
Bestaat niet :N
Vette troep, eet dan sachertorte. :9 Dáár heb ik wel een recept voor.
pi_189841433
quote:
Deze lijkt het meest op die van mijn moeder en oma
https://lekkertafelen.nl/recepten/bakken/cake/arretjescake/
pi_189841435
Ouwe fles gaat ronken vriendjes :W :z
  donderdag 7 november 2019 @ 21:32:41 #282
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189841458
Ik ga maar eens bedje toe en bijkomen van die enerverende Molo-meet :P
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 21:33:29 #283
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189841471
quote:
In Litouwen doen ze dat met gecondenseerde melk. In de Bulgaarse, Nederlandse en Kroaten doen dat niet.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:35:41 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841520
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

In Litouwen doen ze dat met gecondenseerde melk. In de Bulgaarse, Nederlandse en Kroaten doen dat niet.
Dat klinkt nog matiger dan de Nederlandse versie
  donderdag 7 november 2019 @ 21:37:34 #285
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189841561
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:27 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet gedaan :')

En thanks!
Ik val af en toe binnen hoor,maar het is alweer even geleden :D
Ik zie je nog met een tafelkleed (of laken) om je nek in Noordwijk :P

Maar leuk je weer te zien/spreken :*
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 21:38:29 #286
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189841572
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:35 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat klinkt nog matiger dan de Nederlandse versie
Oh, ik vind dat beter smaken. Niet dat ik een arretjescake expert ben hoor :+
pi_189841573
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:28 schreef Molo het volgende:

[..]

Cat!
Jaaa O+

Cacao, boter, ei, suiker, mariekoekjes. Klaar.

Te lang geleden dat ik hem heb gemaakt dus hoeveelheden zitten niet in mijn hoofd.
Maar ik ga dadelijk briefje zoeken.
pi_189841579
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Melk!?

In arretjescake!?
  donderdag 7 november 2019 @ 21:39:09 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841586
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:38 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh, ik vind dat beter smaken. Niet dat ik een arretjescake expert ben hoor :+
Nooit gehad maar klinkt gewoon matig

Ik ga voor jouw favoriete taart, Schwartzwalder O+ O+ O+ O+ O+ O+ _O_
  donderdag 7 november 2019 @ 21:39:42 #290
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189841595
Fles en Fiets al slapen? :o
Ouwe mannen :(
pi_189841612
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:39 schreef Molo het volgende:

[..]

Nooit gehad maar klinkt gewoon matig

Ik ga voor jouw favoriete taart, Schwartzwalder O+ O+ O+ O+ O+ O+ _O_
Chooclademuffin van La Place is ook aanrader, kom ik net achter. :9
  donderdag 7 november 2019 @ 21:40:50 #292
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189841622
Nog nooit arretjescake op *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 21:42:04 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841644
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Chooclademuffin van La Place is ook aanrader, kom ik net achter. :9
Volgens mij zit dat hier nergens meer. Maar zal het eens uittesten ^O^
  donderdag 7 november 2019 @ 21:42:05 #294
112545 Muck
pi_189841645
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik zie je nog met een tafelkleed (of laken) om je nek in Noordwijk :P

Maar leuk je weer te zien/spreken :*
Wahahaha, wel zo veilig _O-
En dan later alsnog whiskey over mijn blouse |:(
  donderdag 7 november 2019 @ 21:42:33 #295
112545 Muck
pi_189841655
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Jaaa O+

Cacao, boter, ei, suiker, mariekoekjes. Klaar.

Te lang geleden dat ik hem heb gemaakt dus hoeveelheden zitten niet in mijn hoofd.
Maar ik ga dadelijk briefje zoeken.
Mini marshmallows erdoor is ook lekker :@
pi_189841674
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Volgens mij zit dat hier nergens meer. Maar zal het eens uittesten ^O^
Ze wonen nu vooral langs snelwegen, heb ik het idee.
  donderdag 7 november 2019 @ 21:43:40 #297
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841683
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:42 schreef Muck het volgende:

[..]

Mini marshmallows erdoor is ook lekker :@
Dit klinkt echt heel verschrikkelijk _O-
  donderdag 7 november 2019 @ 21:44:19 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189841700
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:43 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ze wonen nu vooral langs snelwegen, heb ik het idee.
Daar stop ik nooit voor voer. Altijd alleen maar slechte dingen te koop :{
  donderdag 7 november 2019 @ 21:44:19 #299
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189841701
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:42 schreef Muck het volgende:

[..]

Wahahaha, wel zo veilig _O-
En dan later alsnog whiskey over mijn blouse |:(
Vond het echt een leuke meet toen. Ook de enige x weerwolven voor mij toen En kijken vond ik leuker dan meedoen _O-

Alleen je ex ben ik niet zo dol op (al deed hij toen nog redelijk normaal...
pi_189841720
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:10 schreef fietsie het volgende:

[..]

Breien, haken, punniken.
Haken kan nog best een getrek en geduw zijn als je met katoen werkt om beesten te maken, want die steken worden stevig en dik op elkaar.
De polswarmers die ik nu aan het breien ben gaan wel vrij losjes. Ik ben gelukkig het obsessieve strakke stadium van het aanleren van breien wel voorbij :s)
  donderdag 7 november 2019 @ 21:46:05 #301
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_189841730
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fles en Fiets al slapen? :o
Ouwe mannen :(
Is beter voor het jeugdig houden van het velletje :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')