abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 11:38:22 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189829940
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:

1 februari: Lonaa, PdeHoog +1, Fles, Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb), Tele (klein ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben :+

Sta je er niet bij, even melden bij TS of een blauwe.

Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_189829957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

fotoshoot in ruil voor de mand?
I tried :P
Sterkheidsbaas van alles.
pi_189829975
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

I tried :P
had ik ook gedaan...
en inkoopsprijs is dat ding geen 80e...
dus was een prima prijs geweest voor een gratis fotoshoot lijkt me

jammer dat ze daar kennelijk anders over dachten :)
pi_189829994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:41 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

had ik ook gedaan...
en inkoopsprijs is dat ding geen 80e...
dus was een prima prijs geweest voor een gratis fotoshoot lijkt me

jammer dat ze daar kennelijk anders over dachten :)
Ik kreeg het botje gratis waar ze op lag te kauwen. :7

Nee, is prima voor een paar telefoonfoto's voor op hun feestboek. :Y Collega van F zag op de weggeefhoek in zijn woonplaats een hondenmand en heeft voor me gereageerd O+ Die mand komt wel.

Tot die tijd ligt ze lekker naast me op de bank. Daarna waarschijnlijk ook :')
pi_189830011
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 08:58 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb heel heftig gedroomd volgens mij. Kan het me niet meer herinneren maar er spookt nog van alles door m'n hoofd. :?
Dat had ik ook. Heel naar en vervelend en eng en heftig en het ging om mijn kinT :(

En hier ook ff een dikke verjaardagsknufff :* *O* w/
pi_189830021
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:43 schreef Blues het volgende:

[..]

Dat had ik ook. Heel naar en vervelend en eng en heftig en het ging om mijn kinT :(

En hier ook ff een dikke verjaardagsknufff :* *O* w/
Meh ;(
Ik weet dus niet waar het over ging, maar mijn brein was er nog druk mee toen ik al een tijdje wakker was, met een soort...gekke flashbacks die je niet kan grijpen ofzo. Was raar.
pi_189830041
Van harte gefeliciflapstaart Lonaa!! *O*

En levenslang is levenslang in Nederland.
En Nederland is tegen de doodstraf, behalve blijkbaar als je VVD-er bent en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189830063
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Meh ;(
Ik weet dus niet waar het over ging, maar mijn brein was er nog druk mee toen ik al een tijdje wakker was, met een soort...gekke flashbacks die je niet kan grijpen ofzo. Was raar.
Ja zoiets, ik wilde nog een uurtje verder slapen maar het bleef maar spoken... ik weet nog flarden en die wil ik ook niet meer in mijn brein }:|
pi_189830082
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:47 schreef Blues het volgende:

[..]

Ja zoiets, ik wilde nog een uurtje verder slapen maar het bleef maar spoken... ik weet nog flarden en die wil ik ook niet meer in mijn brein }:|
Ik was al ruim een uur wakker en op de bank, toen het nog bezig was in mijn brein. Voel me ook maar matig uitgerust vandaag. :')

Naja, nu even lekker op de bank, straks nog even stukje wandelen, dierenarts, eten koken, bezoek, taart eten en potentieel een verjaardagsborrel in de kroeg. :Y
pi_189830114
Straks naar een Lidl :D we kregen bij vrienden koffie en die was erg lekker en dat kwam daar vandaan. Nu ff zoeken waar zo'n winkel zit en lekker struinen en rest van de boodschappenlijst.
En dan daarna prutsen om mijn nieuwe mooie naaimasjien incl een broek korter maken *O*

Heb nieuwe afspraak binnen voor de spataderpoli in mijn eigen zkh voor 25 nov. Ben heel benieuwd of ze nog iets aan dat &**%^&$&&)(** been kunnen doen :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 november 2019 @ 11:52:13 #11
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_189830142
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:46 schreef golfer het volgende:
En Nederland is tegen de doodstraf, behalve blijkbaar als je VVD-er bent en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
Vergeet de SGP niet :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_189830259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:50 schreef Blues het volgende:
Straks naar een Lidl :D we kregen bij vrienden koffie en die was erg lekker en dat kwam daar vandaan. Nu ff zoeken waar zo'n winkel zit en lekker struinen en rest van de boodschappenlijst.
En dan daarna prutsen om mijn nieuwe mooie naaimasjien incl een broek korter maken *O*

Heb nieuwe afspraak binnen voor de spataderpoli in mijn eigen zkh voor 25 nov. Ben heel benieuwd of ze nog iets aan dat &**%^&$&&)(** been kunnen doen :P
Een heel verschil in gewicht zeker? Ik ga nu mijn naaijuf napraten :P : "eerst een proeflapje maken" ;-) (uithalen is zo'n k-werk)
We have far more in common than that which devides us..
pi_189830307
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Een heel verschil in gewicht zeker? Ik ga nu mijn naaijuf napraten :P : "eerst een proeflapje maken" ;-) (uithalen is zo'n k-werk)
Ja, weegt 'niks' :D ik ga zeker eerst ff oefenen en spelen op een oud sloop of zo.
pi_189830309
Onze glazenwasser komt zo. En het staat toch te hozen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_189830340
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Gemiddelde levensverwachting enzo.

Wat een goed idee. Als de gemiddelde levensverwachting voor mannen is 80 jaar. Stel dat je wordt veroordeeld op je 20e, dan moet je langer zitten dan iemand die pas op zijn 60e wordt veroordeeld? En als je 85 bent, hoef je helemaal niet te zitten maar krijg je een paar bonusjaren leven?

quote:
Maar hoe vaak wordt levenslang opgelegd? Een moordenaar staat meestal ook vrij vlot weer op straat. Volkert van der Graaf had ook nog vast horen zitten.
51 Keer sinds 1970. Nul maal gratie.

Er wordt de laatste jaren steeds zwaarder gestraft en levenslang wordt steeds vaker opgelegd. In Nederland hebben we gelukkig zo'n geëvolueerde maatschappij dat de meeste mensen een tweede kans verdienen, rechters zijn daarom zeer terughoudend met het opleggen van de zwaarste straf.

Overigens is wat mij betreft Volkert van der G prima gestraft. Het is natuurlijk niet zo dat hoe harder de maatschappij roept, hoe zwaarder iemand gestraft wordt. 18 Jaar was destijds een buitengewoon hoge straf voor iemand die zijn eerste zware delict pleegt, die een enkelvoudig delict pleegt en waarvan er geen kans op recidive is omdat zijn daad zich tegen een specifiek persoon richtte en daar bestaan geen kloons van. Hij heeft wel een zwaardere straf gekregen dan normaal vanwege het oogmerk van de moord, namelijk een politicus monddood maken.
Spoilers!
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 12:17:17 #16
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189830535
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:46 schreef golfer het volgende:
en het de doodstraf van Nederlanders in het buitenland betreft. ;)
Oh nee hoor.
Figuren als Michael Panhuis mogen ze gewoon opruimen.
  donderdag 7 november 2019 @ 12:22:40 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189830624
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:17 schreef derLudolf het volgende:

Oh nee hoor.
Figuren als Michael Panhuis mogen ze gewoon opruimen.
Hup! Op de trekker met hooivorken er op af! :+

Gelukkig bepaalt in Nederland de onafhankelijke rechter en niet de onderbuik van het gepeupel de strafmaat.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_189830669
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

Gelukkig bepaalt in Nederland de onafhankelijke rechter en niet de onderbuik van het gepeupel de strafmaat.
Gewoon op het schavot. En wij er allemaal omheen met stenen en tomaten :Y Gewoon terug naar de tijd dat we heksen verbrandden en honden ter dood veroordeelden voor het stelen van een brood en hanen voor het te exorbitant kraaien.
Spoilers!
  donderdag 7 november 2019 @ 12:26:13 #19
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189830677
De betrouwbaarheid van sociale media als nieuwsbron...
gisteravond:
envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27 Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Net zoals: ja, maar het heb op feesboek gestaan!
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 november 2019 @ 12:50:21 #20
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189831091
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:22 schreef golfer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gewoon op het schavot. En wij er allemaal omheen met stenen en tomaten :Y Gewoon terug naar de tijd dat we heksen verbrandden en honden ter dood veroordeelden voor het stelen van een brood en hanen voor het te exorbitant kraaien.
Dat zegt hij niet hè. Hij vindt de doodstraf in bepaalde omstandigheden acceptabel. Dat is iets anders dan mensen lynchen.

Ik ben niet voor de doodstraf. Mensen die levenslang krijgen, laten kiezen is misschien wel een optie.

Ik snap die ISIS kwestie niet zo goed. Als je als staat tegen de doodstraf bent, werk dan gewoon niet mee met dat tribunaal. Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Siesta & Fiesta!
pi_189831367
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:26 schreef golfer het volgende:
De betrouwbaarheid van sociale media als nieuwsbron...
gisteravond:
envirosec twitterde op woensdag 06-11-2019 om 19:44:27 Er schijnt een kaping aan de gang te zijn. Drie mensen met een mes bedreigen het kabine personeel en eisen een vertrek. F16 zojuist opgestegen om eventuele maatregelen te nemen. Arrestatieteam is onderweg. Grote paniek in het vliegtuig. #Schiphol reageer retweet
Net zoals: ja, maar het heb op feesboek gestaan!
Zie hier columniste van de televaag vs misdaadverslaggeven van het AD

pi_189831608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:50 schreef Bramito het volgende:

[..]

[..]

Dat zegt hij niet hè. Hij vindt de doodstraf in bepaalde omstandigheden acceptabel. Dat is iets anders dan mensen lynchen.

Ik ben niet voor de doodstraf. Mensen die levenslang krijgen, laten kiezen is misschien wel een optie.

Ik snap die ISIS kwestie niet zo goed. Als je als staat tegen de doodstraf bent, werk dan gewoon niet mee met dat tribunaal. Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Mijn idee dus.
pi_189831653
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:50 schreef Bramito het volgende:
Alsof ze hulp uit Nederland nodig hebben daar.
Nederland is het land met verreweg de meeste kennis over en ervaring met tribunalen. Dus ja, Nederland zou een grote rol kunnen spelen bij een IS tribunaal, net als dat we dat gedaan hebben in andere landen.
Spoilers!
  donderdag 7 november 2019 @ 13:18:45 #24
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189831672
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Nederland is het land met verreweg de meeste kennis over en ervaring met tribunalen. Dus ja, Nederland zou een grote rol kunnen spelen bij een IS tribunaal, net als dat we dat gedaan hebben in andere landen.
Dat zal best, maar ze gaan dat tribunaal gewoon organiseren met of zonder Nederland.
Siesta & Fiesta!
pi_189831969
quote:

Jippie, nieuwe naaimachine :)
:* voor je been
pi_189832005
Doodeng hier in Utrecht
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_189832063
Gefeliciteerd Lonaa O+

*valt binnen*

Ik had het ineens druk joh :o zondagmiddag naar de Ikea geweest, halve maandag bezig geweest om een joekel van een ladekast in elkaar te zetten (de pakketten wogen bij elkaar bijna 200 kg :o ), druk met project voor studie, allerlei afspraken en bezoek en gesprekken 8)7

Een van @Kaatje1's Syrische vrienden was hier gisteren zodat ik hem kon helpen met Engels. Het was erg leuk om hem te kunnen helpen, we hebben vooral in het Engels zitten kletsen :) en het alfabet geoefend, zodat hij wist hoe de letters klinken als je iets spelt. Vooral de klinkers waren erg moeilijk (geen verrassing eigenlijk). Nu gaan we iedere twee weken oefenen ^O^
  donderdag 7 november 2019 @ 13:45:14 #28
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189832097
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:40 schreef fietsie het volgende:
Doodeng hier in Utrecht
Eens!
  donderdag 7 november 2019 @ 13:46:26 #29
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189832116
Krijg net bericht dat t nieuwe bureau thuis is geleverd *O* , in de verkeerde kleur. -O-
pi_189832323
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:43 schreef Tele6 het volgende:
Gefeliciteerd Lonaa O+

*valt binnen*

Ik had het ineens druk joh :o zondagmiddag naar de Ikea geweest, halve maandag bezig geweest om een joekel van een ladekast in elkaar te zetten (de pakketten wogen bij elkaar bijna 200 kg :o ), druk met project voor studie, allerlei afspraken en bezoek en gesprekken 8)7

Een van @:Kaatje1's Syrische vrienden was hier gisteren zodat ik hem kon helpen met Engels. Het was erg leuk om hem te kunnen helpen, we hebben vooral in het Engels zitten kletsen :) en het alfabet geoefend, zodat hij wist hoe de letters klinken als je iets spelt. Vooral de klinkers waren erg moeilijk (geen verrassing eigenlijk). Nu gaan we iedere twee weken oefenen ^O^
Safwan vond het ook heel leuk en had er veel van opgestoken schreef hij. Hij moest vanochtend de presentatie geven in het engels en had een 6. Commentaar, hij sprak te veel _O-
Hij was ook een van de eersten die redelijk snel Nederlands sprak, met de opmerking "ik hou van praten, Arabisch verstaan jullie niet dus moet ik snel Nederlands leren". Probleem alleen is dat hij teveel in te korte tijd wil zeggen en dan gaat het articuleren snel achteruit.
pi_189832790
quote:
Doodeng hier in Utrecht
>:)
Waar zit je?
Centrum?
pi_189832805
Wat leuk zeg Kaatje en Tele met S. te oefenen :)
pi_189832872
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Safwan vond het ook heel leuk en had er veel van opgestoken schreef hij. Hij moest vanochtend de presentatie geven in het engels en had een 6. Commentaar, hij sprak te veel _O-
Hij was ook een van de eersten die redelijk snel Nederlands sprak, met de opmerking "ik hou van praten, Arabisch verstaan jullie niet dus moet ik snel Nederlands leren". Probleem alleen is dat hij teveel in te korte tijd wil zeggen en dan gaat het articuleren snel achteruit.
Dat valt me enorm mee dan! Het boek dat ze in zijn lessen gebruiken bevat echt heel lastige teksten met veel lange woorden, dus ik was bang dat zijn niveau en het niveau van zijn lessen enorm zouden verschillen, maar dat is dus wel in orde :)
Hij is inderdaad goed in veel praten, dat helpt enorm als je een taal wilt leren _O_
pi_189832950
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:37 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat valt me enorm mee dan! Het boek dat ze in zijn lessen gebruiken bevat echt heel lastige teksten met veel lange woorden, dus ik was bang dat zijn niveau en het niveau van zijn lessen enorm zouden verschillen, maar dat is dus wel in orde :)
Hij is inderdaad goed in veel praten, dat helpt enorm als je een taal wilt leren _O_
't is een streber. Van de meeste van zijn vrienden die ik ook ken zit hij op het "laagste" niveau (ik geef het je te doen, MBO doen in een taal waar je 4 jaar en 2 maanden geleden nog niet van had gehoord). De rest doet HBO. Hij weet precies wat hij wil en komt er ook
pi_189833082
*banjert binnen*

Lonaabeest jarig! O+ Van harte joh!
(Geen tijd voor forum vandaag maar te verzot op @Lonaa dus moest even *; )

*banjert broertjewaarts* :W
Let me see you stripped down to the bone
pi_189833112
quote:
Het goudkleurige koffiepak van de Lidl! _O_ Drink al een jaar of twee niks anders thuis meer, qua koffie *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 14:56:29 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_189833161
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:53 schreef minilot het volgende:

Het goudkleurige koffiepak van de Lidl! _O_ Drink al een jaar of twee niks anders thuis *O*
Wij hebben een nespresso-machine. En dus nu de lungo (sterkte 8) en de espresso (sterkte 9) cups bij de, voor ons dichtsbijzijnde, Lidl in IJmuiden gehaald

Meteen even doorgereden naar Waasdorp voor wat lekkere kibbeling en een paar zeeduivelfilets.
Poef.....gone! ©golfer
pi_189833409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Wij hebben een nespresso-machine. En dus nu de lungo (sterkte 8) en de espresso (sterkte 9) cups bij de, voor ons dichtsbijzijnde, Lidl in IJmuiden gehaald

Meteen even doorgereden naar Waasdorp voor wat lekkere kibbeling en een paar zeeduivelfilets.
De blauwe verpakking is hier favoriet :)
Spoilers!
pi_189833434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:20 schreef Aure het volgende:

:D

Wat speel jij eigenlijk?
Priest healer, dus als we een groep zoeken binnen een paar seconden klaar 8-)

Lekker donker hier trouwens. Regen.

Verder met alles eens wat LS schrijft over ons rechtssysteem.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_189833580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 12:03 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat een goed idee. Als de gemiddelde levensverwachting voor mannen is 80 jaar. Stel dat je wordt veroordeeld op je 20e, dan moet je langer zitten dan iemand die pas op zijn 60e wordt veroordeeld? En als je 85 bent, hoef je helemaal niet te zitten maar krijg je een paar bonusjaren leven?
[..]

51 Keer sinds 1970. Nul maal gratie.

Er wordt de laatste jaren steeds zwaarder gestraft en levenslang wordt steeds vaker opgelegd. In Nederland hebben we gelukkig zo'n geëvolueerde maatschappij dat de meeste mensen een tweede kans verdienen, rechters zijn daarom zeer terughoudend met het opleggen van de zwaarste straf.

Overigens is wat mij betreft Volkert van der G prima gestraft. Het is natuurlijk niet zo dat hoe harder de maatschappij roept, hoe zwaarder iemand gestraft wordt. 18 Jaar was destijds een buitengewoon hoge straf voor iemand die zijn eerste zware delict pleegt, die een enkelvoudig delict pleegt en waarvan er geen kans op recidive is omdat zijn daad zich tegen een specifiek persoon richtte en daar bestaan geen kloons van. Hij heeft wel een zwaardere straf gekregen dan normaal vanwege het oogmerk van de moord, namelijk een politicus monddood maken.
Lucky! Als je zo los gaat over dingen waar je duidelijk kaas van hebt gegeten: :9 _O_
pi_189833615
quote:
Doodeng hier in Utrecht
Vanwege je tijdelijke gehandicaptheid, of wat dan? :o
pi_189833650
Tele, wat tof zeg! ^O^ (Syriëruitwisseling binnen de SC! *O* Zoals zo'n vakantiebeertje op school vroeger! Naar wie gaat Safwan hierna? :7)
pi_189833659
Oké, nu echt weg, broertje inmiddels wél thuis :W
  donderdag 7 november 2019 @ 15:27:39 #44
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189833671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:26 schreef minilot het volgende:
Tele, wat tof zeg! ^O^ (Syriëruitwisseling binnen de SC! *O* Zoals zo'n vakantiebeertje op school vroeger! Naar wie gaat Safwan hierna? :7)
:D krijgt ie ook een dagboekje mee?
pi_189833725
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Priest healer, dus als we een groep zoeken binnen een paar seconden klaar 8-)

Lekker donker hier trouwens. Regen.

Verder met alles eens wat LS schrijft over ons rechtssysteem.
Oh wauw ja, dat is chill :D
pi_189833737
Doorgeefsyriër O+
Spoilers!
pi_189833781
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doorgeefsyriër O+
aanstaande electricien, dus jullie kunnen er misschien wat mee ;-)
pi_189833836
Terug van de dierenarts.
Ik had het goed gezien dacht de dierenarts.
Verder kijken kon alleen onder narcose en hij had niet direct het idee dat dat nodig was.

Dus poes nog even op de weegschaal 3,81kg incl tuigje.

Consult, leuk gesprek, foto voor dochterlief dat het hartstikke goed ging ondanks dat ze er niet bij was. En snel weer buiten.

Straks om 6 uur afgesproken on wat te gaa drinken en daarna thais bij https://dekleineondeugd.nl
pi_189833850
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hmm, verleidelijk. Dit is die smakelijke knul van de columns toch?
Spoilers!
pi_189833852
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:33 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hmm ik wil nog steeds graag een stopcontact boven mn aanrecht...
maar om hem daar nou half nederland voor af te laten reizen is ook zo wat :)
pi_189833863
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, verleidelijk. Dit is die smakelijke knul vam de columns toch?
Houdt ie van indiaas?
Kunnen we even keuren :D
pi_189833930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Houdt ie van indiaas?
:D

Fijn van de kattentand. Zo lastig dat ze niet laten weten of ze pijn hebben.
Spoilers!
pi_189833963
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hmm, verleidelijk. Dit is die smakelijke knul van de columns toch?
Nee, da's Anwar. Safwan is veel smakelijker (maar net als Anwar, kleiner dan ik). Hij is fb vriend dus zo terug te vinden
pi_189833980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:38 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Houdt ie van indiaas?
Hij zou zo meegaan. Evt. zelfs een auto regelen en dan kunnen @Tele6 en ik zo meerijden.
  donderdag 7 november 2019 @ 15:59:14 #55
157897 Bramito
Espeen ies dieferent!
pi_189834179
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:43 schreef Kaatje1 het volgende:
, da's Anwar. Safwan is veel smakelijker (maar
Want jij bent Hollands lang?
Siesta & Fiesta!
pi_189834230
Moggeh :7 Thuis :7
pi_189834253
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:59 schreef Bramito het volgende:

[..]

Want jij bent Hollands lang?
Nee, ik red net 1.61. Komt zelden voor dat ik langer ben dan een man. *O*
pi_189834276
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
Home is where the heart is *;
Zeeland of bij E.?
  donderdag 7 november 2019 @ 16:11:10 #59
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189834342
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:03 schreef FranticDJ het volgende:
*O*
Op je nieuwe bank aan het zitten?
pi_189834463
Doorgeefsyriër :D

Fijn Uhmp qua poes, en eet smakelijk straks.

Masjien: Inrijgen ging goed. Met boekje er naast maar eigenlijk wist ik het wel, spoeltje ging zonder boekje en draad ophalen ook.. dat is denk ik voor elke machine hetzelfde. Leuke steekjes (die ik nooit gebruik) uitgetest en... waarvoor ik die machine heb gekocht, broek korter gemaakt :D
Wat een mini licht ding zeg itt tot die oude loodzware uit 75 of eerder (toen was ie al 2e hands).
Staat nu in de garage tot we weer een keer naar de milieustraat rijden.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 16:26:44 #61
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189834523
  donderdag 7 november 2019 @ 16:28:43 #62
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189835037
Ugh. Thuis. Uur moeten wachten voor we aan de beurt waren bij de DA. Wel goed nieuws, als het puppyhoektandje er met een week uit gaat, komt alles goed. Anders moeten we die er even uithalen, maar ze zag verder geen issues. *O*
pi_189835074
Tevens muppet overprikkeld (goh) en Lonaa hoofdpijn. :')
pi_189835118
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:05 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, ik red net 1.61. Komt zelden voor dat ik langer ben dan een man. *O*
Haha, ja, A kwam net binnen toen S en ik klaar waren met Engels praten, en die was helemaal verbaasd "een man die kleiner is dan ik! wauw!" (A is 1.65 of zo) :D
pi_189835132
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:04 schreef Lonaa het volgende:
Ugh. Thuis. Uur moeten wachten voor we aan de beurt waren bij de DA. Wel goed nieuws, als het puppyhoektandje er met een week uit gaat, komt alles goed. Anders moeten we die er even uithalen, maar ze zag verder geen issues. *O*
Oh, beter! Hopen dat hoektandje gauw ervandoor is dus ^O^
pi_189835166
Een uur. Jemig dat is echt heel erg lang.
pi_189835168
quote:
Is 19,99 ook gratis verzenden? (8>

Buurvrouw liet al sint kadootjes komen poosje terug, want nog goedkoop.
pi_189835179
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:06 schreef AnneX het volgende:

[..]

Home is where the heart is *;
Zeeland of bij E.?
In NL... vlieg morgen naar .se

quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:11 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

*O*
Op je nieuwe bank aan het zitten?
Met de benen onder tafel bij ma :+
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 17:17:50 #70
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189835240
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:12 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is 19,99 ook gratis verzenden? (8>

Buurvrouw liet al sint kadootjes komen poosje terug, want nog goedkoop.
Nee, daarom verkopen ze artikelen van 20 cent :P

Over bol.com en snieklaascadeau's. Dat dikke boek, wat de Intertoys altijd uit gaf, is tegenwoordig ook van bol.com :o Staan ook geen prijzen meer in. Zal wel zijn om daar een beetje mee te kunnen spelen :+
pi_189835285
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee, daarom verkopen ze artikelen van 20 cent :P

Over bol.com en snieklaascadeau's. Dat dikke boek, wat de Intertoys altijd uit gaf, is tegenwoordig ook van bol.com :o Staan ook geen prijzen meer in. Zal wel zijn om daar een beetje mee te kunnen spelen :+
Die eerste opmerking snap ik niet.
Mijne was meer de vraag of online 19,99 wordt afgerond op 20 dus gratis verzenden.
pi_189835290
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Een uur. Jemig dat is echt heel erg lang.
Ja, ik vond het ook wel echt heel kut. Vooral voor puppy, eigenlijk.
pi_189835326
Zo, vandaag voor onderzoeksronde 1 geweest bij lifelines.
Gewicht, lengte, bloeddruk, hartfilmpje en longen: zijn allemaal aanwezig bevonden.
Mooie plastic fles meegekregen om een dag in te piesen. De piesdag valt op een kantoordag, ik moet nog even zien hoe ik dat ga doen :+.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 17:23:42 #74
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189835362
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:20 schreef AnneX het volgende:

[..]

Die eerste opmerking snap ik niet.
Mijne was meer de vraag of online 19,99 wordt afgerond op 20 dus gratis verzenden.
Ik weet niet wanneer verzenden gratis is eerlijk gezegd. Ik weet wel dat ze artikelen hebben van een paar cent. Als ¤20 de grens is zeg maar en je hebt ¤19,99 dan koop je een stuiterbal voor ¤0,20.
Dat is goedkoper dan ¤6,75 verzendkosten :+
  donderdag 7 november 2019 @ 17:29:53 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_189835490
quote:
19s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:22 schreef sigme het volgende:
Zo, vandaag voor onderzoeksronde 1 geweest bij lifelines.
Gewicht, lengte, bloeddruk, hartfilmpje en longen: zijn allemaal aanwezig bevonden.
Mooie plastic fles meegekregen om een dag in te piesen. De piesdag valt op een kantoordag, ik moet nog even zien hoe ik dat ga doen :+.
Ja, jaren geleden al ingecheckt.. Alles precies hoe het moest zijn.
Pissen? deed ik kn een cup a soup beker, die ik weer leegkieperder in mijn kluisje waar de bus stond
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_189835555
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik weet niet wanneer verzenden gratis is eerlijk gezegd. Ik weet wel dat ze artikelen hebben van een paar cent. Als ¤20 de grens is zeg maar en je hebt ¤19,99 dan koop je een stuiterbal voor ¤0,20.
Ze hebben e-books van 1 cent
  donderdag 7 november 2019 @ 17:33:56 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_189835585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:43 schreef Tele6 het volgende:
Gefeliciteerd Lonaa O+

*valt binnen*

Een van @:Kaatje1's Syrische vrienden was hier gisteren zodat ik hem kon helpen met Engels. Het was erg leuk om hem te kunnen helpen, we hebben vooral in het Engels zitten kletsen :) en het alfabet geoefend, zodat hij wist hoe de letters klinken als je iets spelt. Vooral de klinkers waren erg moeilijk (geen verrassing eigenlijk). Nu gaan we iedere twee weken oefenen ^O^
Wat leuk O+
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_189835697
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:23 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh ja, ik hoorde van iemand met zoon werkzaam bij bol.com dat er heel veel toiletpapier wordt verkocht.
Reden: om aan bedrag voor gratis verzendkosten te komen. w/
Playpapier online. :D
pi_189835700
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:20 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, ik vond het ook wel echt heel kut. Vooral voor puppy, eigenlijk.
Ja is wel sneu. Nou ja je weet niet nooit waarom iets uitloopt natuurlijk maar rot is het wel.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 17:45:14 #80
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_189835753
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:32 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ze hebben e-books van 1 cent
Oh kijk, zo'n pro ben ik dus niet :P
pi_189835758
quote:
Fijn :)

Veel knagen deze week?
pi_189835785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Fijn :)

Veel knagen deze week?
Jup. En beetje trekken en ravotten. :Y
pi_189835796
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja is wel sneu. Nou ja je weet niet nooit waarom iets uitloopt natuurlijk maar rot is het wel.
Nee, naja, het was de poes voor je en dat duurde ineens bijna 50 minuten. Die mevrouw moest ook bijna 500 euro afrekenen dus er was wel echt iets mis met poes. Sneu voor poes ook ;(
  donderdag 7 november 2019 @ 17:48:41 #84
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189835800
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Lonaa, voor al uw profi tandverwijderingen *)
pi_189835831
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Lonaa, voor al uw profi tandverwijderingen *)
Ooit, toen Lonaa nog een klein Lonaa'tje was, zei de tandarts: 'als die melksnijtanden er over 4 weken niet uit zijn, gaan we ze trekken'

Guess what. :7
pi_189835846
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:41 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh ja, ik hoorde van iemand met zoon werkzaam bij bol.com dat er heel veel toiletpapier wordt verkocht.
Reden: om aan bedrag voor gratis verzendkosten te komen. w/
Playpapier online. :D
Ahja.. ze kocht ik laatst kattenvoer bij de kattenbak.

Kreeg 5% korting en geen verzendkosten.
Ik was uiteindelijk goedkoper uit dan het minimale verzendbedrag omdat ze de verzendkosten bepaalden voordat de korting eraf ging.

Nou prima dan _O-

En eten moeten ze toch.
  donderdag 7 november 2019 @ 17:53:43 #87
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_189835885
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ooit, toen Lonaa nog een klein Lonaa'tje was, zei de tandarts: 'als die melksnijtanden er over 4 weken niet uit zijn, gaan we ze trekken'

Guess what. :7
* Zilverberk huivert.
pi_189835895
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, naja, het was de poes voor je en dat duurde ineens bijna 50 minuten. Die mevrouw moest ook bijna 500 euro afrekenen dus er was wel echt iets mis met poes. Sneu voor poes ook ;(
Mensen die heel lang binnen zijn bij de da is niet goed nee.

Hier hele leuke dierenarts bleek.
Die degene die me bracht idd duidelijk kende :)
Die heeft hele verzameling harig tuig op leeftijd dus die gaat wat vaker.
pi_189835913
Zoow. Aangekomen in hotel :) nu even op wat eten jagen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 7 november 2019 @ 18:04:22 #90
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189836136
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Fles! O+
Waar op de wereld zit je nu weer? :D
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_189836201
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:48 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ogh dat is ook wel naar. Maar wel goed nieuws voor wat betreft de tandjes natuurlijk!
pi_189836392
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Waar hang je nu weer uit?

Enne... wil je lachen? :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189836411
Nog niet bijgelezen verder.
Het was weer zo’n dag waarop ik tijd had (maakte) voor drie hapjes brood.
Rond half vijf thuis, foooood in de magnetron en toen begon werk te bellen. Maar hey, na drie keer een poging tot eten (en tussendoor weer opwarmen :') ) zit het eten nu in Cat-astrophe *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_189836438
LANG weekend 8-)

Ik ga eens stiekempjes naar NL. Vriendje verrassen *O*
  donderdag 7 november 2019 @ 18:21:00 #95
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189836450
En Cat :o O+
Zitten jullie hiiiiiier :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_189836459
quote:
Goede berichten *O*

Heb je de tang al klaar liggen? :+
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:47 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Doe als mijn moeder: ‘goh kleinkind, laat die losse tand eens zien? Doe je mondje maar ver open’ Ding hing blijkbaar al twee dagen aan een draadje. Oma rukte hem er zo uit. _O-

Kind :o :X :'( ..... ^O^

Truukje lukt trouwens maar één keer per kind.
pi_189836469
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Muck het volgende:
En Cat :o O+
Zitten jullie hiiiiiier :o
:Y

Mucky :W
pi_189836475
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:21 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Goede berichten *O*

Heb je de tang al klaar liggen? :+
[..]

Doe als mijn moeder: ‘goh kleinkind, laat die losse tand eens zien? Doe je mondje maar ver open’ Ding hing blijkbaar al twee dagen aan een draadje. Oma rukte hem er zo uit. _O-

Kind :o :X :'( ..... ^O^

Truukje lukt trouwens maar één keer per kind.
Tandje zit nog best wel vast, dus we gaan eerst wiebelen. :9
pi_189836477
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:20 schreef Candaasje het volgende:
LANG weekend 8-)

Ik ga eens stiekempjes naar NL. Vriendje verrassen *O*
Leuk *O*

Nog speciale plannen of alleen maar viespeuken? /minilot :+
pi_189836490
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Tandje zit nog best wel vast, dus we gaan eerst wiebelen. :9
Je vindt het veel te leuk O+ _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')