Misschien moet je wat betere antwoorden geven en misschien eens wat beter een OP lezen.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je mij gaat bashen moet je niet raar opkijken dat ik je posts verwijder.
Als je het beter weet zou ik zeggen: verbeter me. En als je dat niet wil doen dan kan je misschien beter niet het topic gaan volgen.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:45 schreef raptorix het volgende:
[..]
Misschien moet je wat betere antwoorden geven en misschien eens wat beter een OP lezen.
Misschien moet je misschien een beetje zelfreflectie hebben, ik geef je aan dat TS aan alle kanten loopt te trollen, en dan ga je ook nog dat topic schonen. man man man.quote:Op maandag 9 januari 2023 18:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je het beter weet zou ik zeggen: verbeter me. En als je dat niet wil doen dan kan je misschien beter niet het topic gaan volgen.
quote:Op zondag 8 januari 2023 22:50 schreef jarajosefff het volgende:
We hebben ongebruikelijke activiteit waargenomen in het account dat je probeert te openen. Volg de onderstaande instructies om door te gaan.
Dat krijg ik als ik in mijn GMAIL probeer in te loggen. Wat betekent dat? Wat als ik gehackt ben en iemand illegale mails of spam of virussen met behulp van mijn email account stuurt? Kom ik dan in de cel terecht?
Kan het de Belgische politie zijn? Ik heb namelijk een aantal emailadressen aangemaakt en naar die Belgische bond gemaild om onze Louis daar in het zadel te helpen. Maar dat is toch niet verboden? Ze hebben zelf een sollicitatieprocedure + GMAIL moet zelf maar een limiet op het aantal emailadressen dat je mag hebben zetten.
WAT MOET IK NU?
Welke mod was datquote:Op zaterdag 21 januari 2023 17:06 schreef THEFXR het volgende:
vroeger was hier een mod actief, die zelf usb kabels deed testen, is deze persoon nog actief op yt?
Is er geen excel topic waar deze vraag goed in past?quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:01 schreef einzeinz het volgende:
Als je heel veel data hebt in Excel, ik spreek dan om 30.000 à 50.000 records, en je Excel loopt hier geregeld bij vast 'Not responding'.
Kan dat dan opgelost worden door enkel naar een zwaardere processor te kijken?
Intel Core I7 of zelfs I9 i.p.v. I5.
Of moet ik ook rekening houden met bv. ram geheugen? Of nog andere zaken?
yupquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:34 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Is er geen excel topic waar deze vraag goed in past?
Nou omdat je het zo netjes vraagt dan maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Is er nou echt geen mod die denkt ‘Jezus, wat een koe van een fout, laat ik die even verbeteren zodat de TS niet stommer lijkt dan hij/zij/het/x is’?
DIG / Hoe werd een voorbespeelde videoband gemaakt?
Het is Goes Vaals Dordrecht al erg genoeg DAT ik het moet vragen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 17:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou omdat je het zo netjes vraagt dan maar
Geen ideequote:Op zondag 5 november 2023 21:56 schreef THEFXR het volgende:
komt er hier een black friday topic of in algemeen?
Centraal topic over javascript bestaat denk ik niet. Misschien bestond het, maar dan is het al een paar jaar dood https://mycroft.fok.nl/in(...)ds=topictitle&page=1quote:Op maandag 20 november 2023 19:03 schreef Chandler het volgende:
Is het niet een idee om alle centrale topics in een topic te plaatsen zodat we die terug kunnen vinden? ik zoek namelijk naar een centraal topic over javascript maar kan die gewoon niet vinden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |