Dit draadje, de trailer, de muziek, dit wordt weer een pareltje hoor!twitter:Pixar twitterde op donderdag 07-11-2019 om 14:54:03Next summer, Joe Gardner will discover his brilliant, passionate self. Watch the new trailer for Disney & Pixar’s Soul. #PixarSoul https://t.co/6agWMa2dC5 reageer retweet
Ik luister eigenlijk bijna alles op Youtube. Of gewoon via de radio.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb wel Spotify maar luister lang niet al mijn muziek vanaf Spotify.
Ik had wel ook progressieve metal als hoogste percentage *Momo-boks*
Ik via mijn eigen mp3-collectie en Spotify.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk bijna alles op Youtube. Of gewoon via de radio.
Dat Pixar is zo briljant qua storytelling. Ik heb laatst Coco zitten kijken op Disney+, heel origineel en grappig. Terwijl Disney zelf alleen maar classics aan het herkauwen is.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:17 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit draadje, de trailer, de muziek, dit wordt weer een pareltje hoor!twitter:Pixar twitterde op donderdag 07-11-2019 om 14:54:03Next summer, Joe Gardner will discover his brilliant, passionate self. Watch the new trailer for Disney & Pixar’s Soul. #PixarSoul https://t.co/6agWMa2dC5 reageer retweet
Wel stiekem even uitzetten natuurlijk op die dagen dat je vooral BZN en Jan Smit luistertquote:Op donderdag 7 november 2019 15:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik via mijn eigen mp3-collectie en Spotify.
Ik hou ook al 9 jaar bij via Last.fm wat ik luister, heerlijk om dat allemaal terug te kunnen zien![]()
Nee ik doe het zo eerlijk mogelijkquote:Op donderdag 7 november 2019 15:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel stiekem even uitzetten natuurlijk op die dagen dat je vooral BZN en Jan Smit luistert
Haha, okay danquote:Op donderdag 7 november 2019 15:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik doe het zo eerlijk mogelijk![]()
Hoewel ik toegegeven soms wel iets verwijder dat ik niet 'vind tellen', maar dat is niet zo vaak
Ja, ken geen andere filmstudio die lastige onderwerpen zo toegankelijk maakt en dat ook nog op een originele en meeslepende manier, meesterlijk gewoon.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:42 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat Pixar is zo briljant qua storytelling. Ik heb laatst Coco zitten kijken op Disney+, heel origineel en grappig. Terwijl Disney zelf alleen maar classics aan het herkauwen is.
Pixar.quote:Op donderdag 7 november 2019 15:17 schreef Hamlapjes het volgende:
*boks*quote:Op donderdag 7 november 2019 15:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb wel Spotify maar luister lang niet al mijn muziek vanaf Spotify.
Ik had wel ook progressieve metal als hoogste percentage *Momo-boks*
Van die drie heb ik alleen Frozen gezien, en dat vond ik een kutfilm. Dan heb ik nog liever dat ze die klassiekers remakenquote:Op donderdag 7 november 2019 15:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, ken geen andere filmstudio die lastige onderwerpen zo toegankelijk maakt en dat ook nog op een originele en meeslepende manier, meesterlijk gewoon.
Nu doet de animatiestudio het de laatste jaren helemaal niet slecht, hoor, met hits als Frozen, Zootopia en Moana, maar zeker dit jaar ligt de nadruk wel heel erg op de remakes, ja, helaas.
Ik heb mijn Last.fm weer teruggevonden, daar is juist al negen jaar niets bijgehoudenquote:Op donderdag 7 november 2019 15:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik via mijn eigen mp3-collectie en Spotify.
Ik hou ook al 9 jaar bij via Last.fm wat ik luister, heerlijk om dat allemaal terug te kunnen zien![]()
Ohquote:Op donderdag 7 november 2019 16:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb mijn Last.fm weer teruggevonden, daar is juist al negen jaar niets bijgehouden![]()
Ah, dan heb je mij overgenomen, mijn laatste was 28 mei 2010quote:
Statistiekenquote:Op donderdag 7 november 2019 15:48 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nu een programma dat via Last.fm allemaal extra stats kan genereren van je luistergedrag met allemaal leuke visuals enzo, dat gaat genot worden.
Ik ben altijd een beetje late-train met dingenquote:Op donderdag 7 november 2019 16:23 schreef Meke het volgende:
[..]
Ah, dan heb je mij overgenomen, mijn laatste was 28 mei 2010![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |