Die fotoquote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zijn favoriete wielrenner was vroeger VanDerBroeckequote:
Hij schijnt de afkickkliniek zwaar te trekken, maar het is gelukkig al aan de beterende handquote:
Wie?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zijn favoriete wielrenner was vroeger VanDerBroecke![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt de afkickkliniek zwaar te trekken, maar het is gelukkig al aan de beterende hand
Bottrainingquote:Op woensdag 6 november 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij zit in een kliniek in Nice toch?
Een narcistische, Über manipulatieve goden kind die zich 2 maal met 10ml insuline zelfmoord heeft proberen te plegen wat uiteindelijk beide keren niet lukte en in Senegal is gestorven aan een longembolie.quote:
Buiten?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog even wat te snacken halen. Heb echt honger.
Nee, gewoon lekker thuis. Vind het binnen al koud genoeg.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buiten?
Hier is niks meer open
Ik heb thuis ook niks. Misschien maar beter ookquote:Op woensdag 6 november 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker thuis. Vind het binnen al koud genoeg.
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Neee klopt dat er geen geluid bij zit. Maar dit was ongeveer het hoogtepunt van mijn vakantie vorige maand![]()
Neequote:Op woensdag 6 november 2019 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tof!
Jij had toch een ander kanaal?
Ik heb een uitsmijter gemaaktquote:Op woensdag 6 november 2019 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook niks. Misschien maar beter ook
Pakkende naam wel.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Koeielul112 is mijn kanaal. Like it or hate it.
HaagseSjonnie450 vind ik leuker.quote:
Kan ik daar de vakantievideo’s van Haags bekijken?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
HaagseSjonnie450 vind ik leuker.
Die vallen te bekijken op haagskliekjes.vunzigemedia.xxxquote:Op woensdag 6 november 2019 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik daar de vakantievideo’s van Haags bekijken?
Zie je wel ik wist hetquote:Op woensdag 6 november 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die vallen te bekijken op haagskliekjes.vunzigemedia.xxx
Hij schijnt ook zijn diensten aan te bieden op de website www.bickdig-boys.com onder de naam 'Haags-Kanonnetje' heb ik van horen zeggen.quote:
Waar haalt ie de tijd vandaanquote:Op woensdag 6 november 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt ook zijn diensten aan te bieden op de website www.bickdig-boys.com onder de naam 'Haags-Kanonnetje' heb ik van horen zeggen.
Vaag gedoe dat hele VAG gedoequote:
WTFquote:Op woensdag 6 november 2019 23:35 schreef bitterbal het volgende:
Vrouwen die vragen of je een extra tafel hebt voor hun handtas
dan begrijp je het ook niet helemaal.
Ja toen k zei dat ze hem over haar stoel kon hangen kreeg ik een doodsblik.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WTF![]()
Dat heb ik zelfs nog nooit megemaakt
Ik had die handtas gepakt, er een baksteen in gedaan en die vrouw de handtas in kwestie van heel dichtbij te laten zienquote:Op donderdag 7 november 2019 00:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja toen k zei dat ze hem over haar stoel kon hangen kreeg ik een doodsblik.
Heheheh.
Geloof k niks van.quote:Op donderdag 7 november 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had die handtas gepakt, er een baksteen in gedaan en die vrouw de handtas in kwestie van heel dichtbij te laten zien
Zou ik inderdaad niet doen. Ik zou op haar maaltijd spugenquote:
Ook nietquote:Op donderdag 7 november 2019 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad niet doen. Ik zou op haar maaltijd spugen
Die is hier al een dik half jaar niet meer gesigneerdquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 23:36 schreef TaMieke het volgende:
Sagan![]()
Ik kom vaker hier
wel honger trouwens
Ik was hier vorige week nog hoorquote:Op donderdag 7 november 2019 05:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is hier al een dik half jaar niet meer gesigneerd
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 29-10-2019
nr / aantal posts / gebruiker
12 010 DaMart
13 009 Koen66
klik hier voor meer stats
wtfquote:Op donderdag 7 november 2019 06:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was hier vorige week nog hoor.
Ik had toen zelfs nog meer posts dan jij.
[..]
Het is de K van kruidnotenquote:Op donderdag 7 november 2019 07:10 schreef Pumpalov het volgende:
Altijd al afgevraagd waar die k nu voor stond
Groeten terug uit je woonplaatsquote:Op donderdag 7 november 2019 07:09 schreef Koen66 het volgende:
Groetsels uit het altijd mooie Almere
Oke, dan ontvolg ik want mensen die dat lekker vinden vertrouw ik niet.quote:
alles ok daar? MiniMart groeit lekker door?quote:Op donderdag 7 november 2019 07:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groeten terug uit je woonplaats.
Sinterklaascomplex opgelopen toen je leerde dat ie niet echt was?quote:Op donderdag 7 november 2019 07:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oke, dan ontvolg ik want mensen die dat lekker vinden vertrouw ik niet.
Dat heb ik met mensen die vrijwillig sushi eten.quote:Op donderdag 7 november 2019 07:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oke, dan ontvolg ik want mensen die dat lekker vinden vertrouw ik niet.
Ja. Hij loopt nu zelfstandig rondquote:Op donderdag 7 november 2019 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alles ok daar? MiniMart groeit lekker door?
Sushiquote:Op donderdag 7 november 2019 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die vrijwillig sushi eten.
tofquote:Op donderdag 7 november 2019 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Hij loopt nu zelfstandig rond.
ik leef ook maar van winterslaap tot winterslaap hoorquote:Op donderdag 7 november 2019 08:06 schreef Koen66 het volgende:
meeste andere KSC dino's zijn reeds uitgestorven
XDquote:Op donderdag 7 november 2019 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik leef ook maar van winterslaap tot winterslaap hoor
Stakenquote:Op donderdag 7 november 2019 08:31 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blijkbaar te vroeg op de uni wat de koffie is van gister.... en ik heb geen idee hoe de koffiemachine (zo'n grote met een x liter thermokan met kraan) hier werkt.
Mijn opties: wachten tot iemand anders koffie gaat zetten of naar een andere afdeling toe en hopen dat daar wel iemand vroeg is begonnen.
Gelukkig wel al thuis een kop op, dus geen crisis
Moet ik eerst naar mijn auto toe, teveel moeite.quote:
Nee, is gewoon niet te vreten. Droge zoete bagger. Bah. Dan zijn pepernoten zelfs nog beter te vreten.quote:Op donderdag 7 november 2019 07:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinterklaascomplex opgelopen toen je leerde dat ie niet echt was?
Koffie was thuis opquote:Op donderdag 7 november 2019 08:31 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blijkbaar te vroeg op de uni wat de koffie is van gister.... en ik heb geen idee hoe de koffiemachine (zo'n grote met een x liter thermokan met kraan) hier werkt.
Mijn opties: wachten tot iemand anders koffie gaat zetten of naar een andere afdeling toe en hopen dat daar wel iemand vroeg is begonnen.
Gelukkig wel al thuis een kop op, dus geen crisis
Sinds die een vriendin heb zijn we hem kwijt idd.quote:
Ik was op weg naar mijn Planet Zoo toen ik hier langs kwamquote:Op donderdag 7 november 2019 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek.
Mocht je ook even weg van je plek in het KSC-museum?
Dat klotespel is enkel voor PCquote:Op donderdag 7 november 2019 08:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was op weg naar mijn Planet Zoo toen ik hier langs kwam
Levens, ze zouden verboden moeten worden!quote:Op donderdag 7 november 2019 08:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sinds die een vriendin heb zijn we hem kwijt idd.
Als je z'n oude posts bekijkt is ie ook z'n roze kleurtje kwijtquote:Op donderdag 7 november 2019 08:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sinds die een vriendin heb zijn we hem kwijt idd.
Dat is niet zo gek, toch? Als hij is gestopt met FOK!, zal hij ook zijn FP-functie hebben neergelegdquote:Op donderdag 7 november 2019 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je z'n oude posts bekijkt is ie ook z'n roze kleurtje kwijt
Trustequote:
Mag niet, dan gaan ze me wakker porren.quote:
Ja, maar tot die tijd slaap je wel...quote:Op donderdag 7 november 2019 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mag niet, dan gaan ze me wakker porren.
Verder niet gekeken, had ook gekund dat ie alleeen KSC vermijdtquote:Op donderdag 7 november 2019 08:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek, toch? Als hij is gestopt met FOK!, zal hij ook zijn FP-functie hebben neergelegd.
Gevoelsmatig heb ik er vandaag al 24 uur opzittenquote:
Die verdwijnen als je weer teruggaat. En ik ben meestal aangeschoten na het vliegen dus da's ook niet productiefquote:Op donderdag 7 november 2019 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even naar het westen vliegen en je snoept er zo wat uurtjes bij
Met melk en suikerquote:Op donderdag 7 november 2019 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja lekker he. Zwart toch neem ik aan?
Heb je vliegangst? Ik drink meestal koffie in het vliegtuig. Ik drink sowieso meestal koffiequote:Op donderdag 7 november 2019 10:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die verdwijnen als je weer teruggaat. En ik ben meestal aangeschoten na het vliegen dus da's ook niet productief
Bitterballen met mayo eten bijvoorbeeldquote:Op donderdag 7 november 2019 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is niet erg. Iedereen heeft wel wat
Preciesquote:Op donderdag 7 november 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bitterballen met mayo eten bijvoorbeeld
Absoluut niet, zou ook niet erg handig zijn want ik vlieg nogal eens. Ik ga gewoon graag door het menu heen en probeer alle dranksoorten die ze hebben en bij de koffie komt meestal ook een glas cognac oid, dus tja, dan krijg je datquote:Op donderdag 7 november 2019 10:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je vliegangst? Ik drink meestal koffie in het vliegtuig. Ik drink sowieso meestal koffie
Vlieg je ook wel eens first class?OF bv bij Emirates waar je in die A380 dat bovendek hebt?quote:Op donderdag 7 november 2019 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Absoluut niet, zou ook niet erg handig zijn want ik vlieg nogal eens. Ik ga gewoon graag door het menu heen en probeer alle dranksoorten die ze hebben en bij de koffie komt meestal ook een glas cognac oid, dus tja, dan krijg je datEn de pre-take-off champagne zeg ik ook geen nee tegen.
Ik weet dat het mogelijk is om niet te drinken, maar heb over het algemeen toch niks beters te doen.
Ik varieer, mayo, curry of met mosterd, net waar ik zin in heb.quote:
Altijd een goede reden om te drinken!quote:Op donderdag 7 november 2019 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Absoluut niet, zou ook niet erg handig zijn want ik vlieg nogal eens. Ik ga gewoon graag door het menu heen en probeer alle dranksoorten die ze hebben en bij de koffie komt meestal ook een glas cognac oid, dus tja, dan krijg je datEn de pre-take-off champagne zeg ik ook geen nee tegen.
Ik weet dat het mogelijk is om niet te drinken, maar heb over het algemeen toch niks beters te doen.
First heb ik nog niet gevlogen, business wel regelmatig. Bovenverdieping in een 747 heb ik wel een paar keer gezeten, maar dat was eind jaren 90 met British Airways en die hadde economy bovenquote:Op donderdag 7 november 2019 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vlieg je ook wel eens first class?OF bv bij Emirates waar je in die A380 dat bovendek hebt?
Ja, jij vliegt business class. Ik zit gewoon bij het vee te smachten tot die trolley eindelijk eens bij mijn stoel is. En dan zijn natuurlijk net de broodjes kaas weer opquote:Op donderdag 7 november 2019 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af wat voor mensen dat zijn. Dacht prijzen met emirates naar bangkok is 6 duizend euro ofzo. Bizarquote:Op donderdag 7 november 2019 10:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
First heb ik nog niet gevlogen, business wel regelmatig. Bovenverdieping in een 747 heb ik wel een paar keer gezeten, maar dat was eind jaren 90 met British Airways en die hadde economy boven
quote:Op donderdag 7 november 2019 10:43 schreef Karzai het volgende:
Mijn christmas bierpakket wordt vandaag bezorgd.
Wilde hem eigenlijk aan mijn vader schenken.
Maar er ging iets mis bij het bezorgadres
Vorige maand vloog ik economy plus naar New York, geen business.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, jij vliegt business class. Ik zit gewoon bij het vee te smachten tot die trolley eindelijk eens bij mijn stoel is. En dan zijn natuurlijk net de broodjes kaas weer op
Lekkerquote:Op donderdag 7 november 2019 10:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorige maand vloog ik economy plus naar New York, geen business.
Vooral omdat ik het voor die 7,5 uur het niet waard vind om 1000 euro meer te betalen.
Maar ben nu aan het kijken voor een vlucht naar Singapore, dan wel in business omdat het een takke eind weg is en ik maar een lang weekend wil gaan.
Voor first class is dat nog wel te doen eigenlijk, maar of dat het waard is, mwah. Zolang ik een stoel heb die helemaal plat kan vind ik het al snel goed. En dat kan gewoon in business al.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vraag mij altijd af wat voor mensen dat zijn. Dacht prijzen met emirates naar bangkok is 6 duizend euro ofzo. Bizar
Ik heb geen idee wat voor biertjes erin zitten, geloof 24 verschillendequote:Op donderdag 7 november 2019 10:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]wat onhandig. Heb je er al eentje uitgezocht voor vanavond?
Ik vind dat echt superveel geldquote:Op donderdag 7 november 2019 10:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor first class is dat nog wel te doen eigenlijk, maar of dat het waard is, mwah. Zolang ik een stoel heb die helemaal plat kan vind ik het al snel goed. En dat kan gewoon in business al.
Ik zal nooit verder komen dan economy plus. Ben maar een arme sloeberquote:Op donderdag 7 november 2019 10:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vorige maand vloog ik economy plus naar New York, geen business.
Vooral omdat ik het voor die 7,5 uur het niet waard vind om 1000 euro meer te betalen.
Maar ben nu aan het kijken voor een vlucht naar Singapore, dan wel in business omdat het een takke eind weg is en ik maar een lang weekend wil gaan.
Dit weekend bureau en goede stoel en nog wat spullen halen en dan kantoortje inrichten hierquote:Op donderdag 7 november 2019 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik vind dat echt superveel geld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Klinkt als een leuk pakket. Heeft het nog een bepaald thema?quote:Op donderdag 7 november 2019 10:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor biertjes erin zitten, geloof 24 verschillende
quote:Op donderdag 7 november 2019 10:55 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dit weekend bureau en goede stoel en nog wat spullen halen en dan kantoortje inrichten hierOh:DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk. Had zon inrichting helemaal niet bij jou verwacht eigenlijk![]()
Gewoon meeliften in het landingsgestelquote:Op donderdag 7 november 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal nooit verder komen dan economy plus. Ben maar een arme sloeber![]()
Singapore lijkt me wel tof! Het Duitsland van Azië
Gisteren geprobeerd naar Madrid. Drukt die piloot weer op een knopjequote:Op donderdag 7 november 2019 10:56 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Gewoon meeliften in het landingsgestel
Want?quote:Op donderdag 7 november 2019 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh:D
Leuk. Had zon inrichting helemaal niet bij jou verwacht eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Pehehehequote:Op donderdag 7 november 2019 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren geprobeerd naar Madrid. Drukt die piloot weer op een knopje
Zo duur hoeft het niet te zijn. TAP heeft vaak aanbiedingen, ca 1000 euro voor een retourtje New York in business.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal nooit verder komen dan economy plus. Ben maar een arme sloeber![]()
Singapore lijkt me wel tof! Het Duitsland van Azië
Echte pro's binden zich daarom vast zodat ze niet per ongeluk een klein valletje naar beneden makenquote:Op donderdag 7 november 2019 10:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gisteren geprobeerd naar Madrid. Drukt die piloot weer op een knopje
Jouw hont?quote:Op donderdag 7 november 2019 10:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Want?
Nu richting terras/buitenkantoorMaar moet ook nog flink verbouwd gaan worden zoals je ziet
[spoiler][ afbeelding ][spoiler]
Oh vetquote:Op donderdag 7 november 2019 10:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Want?
Nu richting terras/buitenkantoorMaar moet ook nog flink verbouwd gaan worden zoals je ziet
[spoiler][ afbeelding ][spoiler]
*hontenquote:
Staat vol met hippie en punktroepquote:Op donderdag 7 november 2019 10:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh vet
Vind de inrichting zo uhm burgerlijk?
Ja zag al die tas hangenquote:Op donderdag 7 november 2019 11:00 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Staat vol met hippie en punktroep![]()
O, dat valt nog wel mee.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zo duur hoeft het niet te zijn. TAP heeft vaak aanbiedingen, ca 1000 euro voor een retourtje New York in business.
Dit gaat buitenkantoor wordenquote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 11:02 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dit gaat buitenkantoor wordenAl zal het 's avonds voor andere zaken gebruikt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor uitzicht heb je daar?
Doe die achter de Jean-Claude van Damme deur. Ik ben nieuwsgierig.quote:Op donderdag 7 november 2019 10:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat voor biertjes erin zitten, geloof 24 verschillende
quote:Op donderdag 7 november 2019 11:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wat voor uitzicht heb je daar?
quote:Op donderdag 7 november 2019 11:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]Naaais!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 7 november 2019 11:04 schreef Pumpalov het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vet.![]()
Was bang dat het weer slechter ging worden en ik er weinig gebruik van kon maken maar komende twee weken in ieder geval nog goedquote:
Wacht maar tot ik klaar ben met de renovatiequote:
Gewoon een lekkere Hästensdeken en kussen johquote:Op donderdag 7 november 2019 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat valt nog wel mee.Ik zou dat overwegen als het een nachtvlucht is. Op een gewone stoel proberen te slapen onder zo’n polyester knetterdekentje is geen succes.
quote:Op donderdag 7 november 2019 11:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon een lekkere Hästensdeken en kussen joh
[ afbeelding ]
TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #11
Verstoppertjekampioene 2018/2019 jaquote:Op donderdag 7 november 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die achterste heeft goeie schutkleuren.
jij nog in Noorwegen? Daar zat je toch?quote:
Ik ging naar aanleiding van deze post nogmaals kijken naar de honten.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]die achterste heeft goeie schutkleuren.
Dameshontenquote:Op donderdag 7 november 2019 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ging naar aanleiding van deze post nogmaals kijken naar de honten.
Yup, zit hier prima op mijn berg.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:09 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
jij nog in Noorwegen? Daar zat je toch?
Gewoon thermostaat het hele jaar door zijn ding laten doen, dan hoef je niet te wachten.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie bij jullie thuis de verwarming aan zetten, hoe lang duurt het dan voordat het warm wordt?
Wat voor iets heb je ? Ik heb een ouderwetse. Zon Honeywell draai dingetje.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon thermostaat het hele jaar door zijn ding laten doen, dan hoef je niet te wachten.
Een NIBE F370 staat hier voor het grootste deel van de verwarming.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor iets heb je ? Ik heb een ouderwetse. Zon Honeywell draai dingetje.
De besturing zit daar ook op, maar de thermometer hangt in de gang, en een buiten ook. Ding zoekt zelf maar uit of ie aan moet of niet, niet mijn probleem.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh bedoelde de 'besturing'Maar jij hebt het hele jaar aan?
Bergleefquote:
5 minuten kachel aan en raam moet al open want het is anders te heetquote:Op donderdag 7 november 2019 11:16 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie bij jullie thuis de verwarming aan zetten, hoe lang duurt het dan voordat het warm wordt?
quote:Op donderdag 7 november 2019 11:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
De besturing zit daar ook op, maar de thermometer hangt in de gang, en een buiten ook. Ding zoekt zelf maar uit of ie aan moet of niet, niet mijn probleem.
Normaal gesproken 20 graden. Nu warmer vanwege kachel.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wat is de temp binnen?
Ik heb hem een uur geleden aangezet en ben net 1 graad gestegen. Maar weet niet wat normaal is. Wel oud huis.
Bij mij thuis gaat 'ie eigenlijk vrij vlot van de 17/18 bij thuiskomst naar de 19.5. Duurt geen uur in ieder geval. Huis van eind jaren 80.quote:Op donderdag 7 november 2019 11:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Wat is de temp binnen?
Ik heb hem een uur geleden aangezet en ben net 1 graad gestegen. Maar weet niet wat normaal is. Wel oud huis.
Ah das wel snelquote:Op donderdag 7 november 2019 11:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij thuis gaat 'ie eigenlijk vrij vlot van de 17/18 bij thuiskomst naar de 19.5. Duurt geen uur in ieder geval. Huis van eind jaren 80.
Ik dacht dat je jonger wasquote:Op donderdag 7 november 2019 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah das wel snel![]()
Ja dit is uit 1927 dus wat ouder. :p
Dan staat mijn ouderwetse gewoon nog uit. (Of ja, teruggedraaid naar 15 ofzo, in de ochtend is het toch meestal nog 17.5/18. Voor dat kwartier dat we beneden zitten, is dat de moeite niet.)quote:Op donderdag 7 november 2019 12:05 schreef DerRabbit het volgende:
Hier staat de verwarming vanaf een uurtje of 11 al op 20 graden.
In de ochtend zet ik hem normaliter ook niet aan. Zeker niet als ik minder dan een uur thuis ga zijn. Het was dat ik om 11 uur terug thuis wasquote:Op donderdag 7 november 2019 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan staat mijn ouderwetse gewoon nog uit. (Of ja, teruggedraaid naar 15 ofzo, in de ochtend is het toch meestal nog 17.5/18. Voor dat kwartier dat we beneden zitten, is dat de moeite niet.)
Weet niet hoe lang je contract nog loopt maar kijk gewoon even voor een goedkopere leverancier en volgens mij krijg je bijna altijd zo'n gratis ding erbij die ze nog voor je komen plaatsen ook.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:06 schreef bitterbal het volgende:
K zit nu te kijken naar zon slimme thermostaat. Geen idee waar ik op moet letten. En plug je dat in op de aansluiting van de oude?
Neuh, was meer dat ik me kan voorstellen dat jouw uren thuis wat anders zijn dan die van een 9-5 kantoorzitter.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de ochtend zet ik hem normaliter ook niet aan. Zeker niet als ik minder dan een uur thuis ga zijn. Het was dat ik om 11 uur terug thuis was
Oh goede tipquote:Op donderdag 7 november 2019 12:11 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang je contract nog loopt maar kijk gewoon even voor een goedkopere leverancier en volgens mij krijg je bijna altijd zo'n gratis ding erbij die ze nog voor je komen plaatsen ook.
Bij Vattenfall kan je je cadeautje zelfs kiezenquote:
Oeh airfryerquote:Op donderdag 7 november 2019 12:17 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Bij Vattenfall kan je je cadeautje zelfs kiezen
[ afbeelding ]
Maar is zoiets is niet iets wat je zelf kan installeren indien je geen deskundige bent. En alhoewel ik een groot vertrouwen heb in jouw deskundigheid op tal van vlakken geloof ik niet dat ik dat heb met het installeren van dit soort geriefDat kost je nog wel een euro of 50 ofzo denk ik.
Ik weet op het moment niet wat voor contract ik heb. Ging allemaal via mijn vader en we moeten het nog overzetten. Kan ook niet inloggen ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:19 schreef Pumpalov het volgende:
Bij Eneco krijg je momenteel de Toon cadeu (heeft m'n moeder ook hangen, geinig ding wel) maar dat is wel ism 4-jarig contract. Best lang. Installatie kost ook nog 75 piek.
Dat klinkt niet zo technischquote:Op donderdag 7 november 2019 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh airfryer
Dat laatste heb je echt helemaal gelijk![]()
Ik ben zo technisch als een krop sla.
Eventjes nagaan dan. Weet niet hoe vattenfall zit met hun tarieven voor de rest.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik weet op het moment niet wat voor contract ik heb. Ging allemaal via mijn vader en we moeten het nog overzetten. Kan ook niet inloggen ofzo.
betalen voor installatie vind ik niet erg.
Ja moet er even op wachtenquote:Op donderdag 7 november 2019 12:20 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Eventjes nagaan dan. Weet niet hoe vattenfall zit met hun tarieven voor de rest.
Dat is wel prettig ja. Zou ik op de slaapkamer ook wel willen hebben maar goed, onmogelijk. Daarom 's winters half uur voordat ik naar bed ga even de radiator aanzetten zodat het niet te koud is en dan weer uitquote:Op donderdag 7 november 2019 12:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja moet er even op wachtenLijkt mij gewoon chill om de verwarming aan te zetten op werk voordat ik naar huis ga ofzo zodat ik niet eerst 2 uur hoef te klappertanden :p
Oh das wel irritantquote:Op donderdag 7 november 2019 12:23 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Dat is wel prettig ja. Zou ik op de slaapkamer ook wel willen hebben maar goed, onmogelijk. Daarom 's winters half uur voordat ik naar bed ga even de radiator aanzetten zodat het niet te koud is en dan weer uit
Slimme thermostaten zullen hier wel over een jaar of 15 breed hun intrede doenquote:
Gooi je daar hele pallets in? :pquote:Op donderdag 7 november 2019 12:26 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Slimme thermostaten zullen hier wel over een jaar of 15 breed hun intrede doen
Alhoewel ik een pelletkachel ga aanschaffen en daar kan ook een slimme thermostaat op aangesloten worden.
quote:Op donderdag 7 november 2019 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gooi je daar hele pallets in? :p
Da's zonde man, europallets kan je prachtige meubels van makenquote:
Ohquote:Op donderdag 7 november 2019 12:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
PELLETS
Soort van paardenvoer
[ afbeelding ]
Kom maar halen, er liggen er hier nog twee in de weg. Ze wilden ze niet meenemen de vorige keer.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:29 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Da's zonde man, europallets kan je prachtige meubels van maken
Beetje verquote:Op donderdag 7 november 2019 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kom maar halen, er liggen er hier nog twee in de weg. Ze wilden ze niet meenemen de vorige keer.
Gewoon thuis. Optisch iets minder qua vuur dan een gewone kachel maar wel betere regulering van de warmte. En milieuvriendelijker.quote:Op donderdag 7 november 2019 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Vroeg mij al af waar je zon unit dan plaatst
Moutsmoothiequote:Op donderdag 7 november 2019 12:32 schreef Pumpalov het volgende:
Oke, even een biertje drinken op het terras. Liquid lunch
Tot later
O, dat zijn diezelfde dingen die je ook in de kattenbak kunt doen?quote:Op donderdag 7 november 2019 12:28 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
PELLETS
Soort van paardenvoer
[ afbeelding ]
Inclusief de kat.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Handig voor katteneigenaren. Kunnen gewoon die kattenbak er in kieperen
Zou dat niet enorm stinken?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:09 schreef bitterbal het volgende:
Handig voor katteneigenaren. Kunnen gewoon die kattenbak er in kieperen
Weet ik niet?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou dat niet enorm stinken?
schijnt anders wel goede brandstof te zijnquote:
jaquote:Op donderdag 7 november 2019 13:28 schreef bitterbal het volgende:
Misschien beetje domme vraag.
Stel je doet een bod op een huis, verkoper gaat akkoord maar krijgt daarna een hoger bod kan hij jouw bod dan alsnog afkeuren en voor de hogere gaan?
Oke dus beide partijen kunnen er onderuit? Wanneer moet je dan die boete betalen als koper? En als je dat bod hebt gedaan en verkoper gaat akkoord. Dan ga je naar de bank toch voor de aanvraag van de hypotheek. Dus dat hele traject is niet zeker?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja
https://www.nvm.nl/actuee(...)ftelijkheidsvereiste
Dat ligt eraan hoe vaak je deze week al zelf gekookt hebt.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Ben ik een lui kreng als ik het koken vanavond aan Joop wil overlaten?
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
ligt er aan hoe zwaar ieders dag isquote:Op donderdag 7 november 2019 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Maandag en dinsdag. En gisteren de extra gekookte portie van dinsdag opgewarmd, maar toen zat ik toch alleen. Ma-do zijn over het algemeen "mijn" dagen.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:31 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe vaak je deze week al zelf gekookt hebt.
Dan heeft ie er vast begrijp voor.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag. En gisteren de extra gekookte portie van dinsdag opgewarmd, maar toen zat ik toch alleen. Ma-do zijn over het algemeen "mijn" dagen.
boete is volgens mij pas als een voorlopig koopcontract is getekend. Hierin staan ook de voorwaarden hiervoor opgesteld.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke dus beide partijen kunnen er onderuit? Wanneer moet je dan die boete betalen als koper? En als je dat bod hebt gedaan en verkoper gaat akkoord. Dan ga je naar de bank toch voor de aanvraag van de hypotheek. Dus dat hele traject is niet zeker?
Dat ze liever een bod accepteren van iemand die geen hypo nodig heeft bedoel je?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boete is volgens mij pas als een voorlopig koopcontract is getekend. Hierin staan ook de voorwaarden hiervoor opgesteld.
En vaak is een voorlopig koopcontract inderdaad "op voorwaarde van financiering".
Al is die voorwaarde in de huidige huizenmarkt in de grote stad soms al een dealbreaker
Ik ben doordeweeks zo'n twee uur eerder klaar, maar gaar.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan hoe zwaar ieders dag is
ja.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ze liever een bod accepteren van iemand die geen hypo nodig heeft bedoel je?
Ja is ook niet vreemd toch. Als je het voor het kiezen hebtquote:Op donderdag 7 november 2019 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja.
Al heb ik daar zelf weinig ervaring mee. aangezien ik mijn huis 5 jaar geleden in een boerengat heb gekocht.
Maar dat is wat ik hoor van mensen die nu in de randstad huizen kopen.
Dat begrijp ik niet. Je wilt er als verkoper toch van uit kunnen gaan dat zij het dan ook kunnen betalen?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:39 schreef gianni61 het volgende:
Al betekend het niet dat ze geen hypotheek nodig hebben, maar gewoon die voorwaarde niet in het voorlopige contract opnemen
vaak weet je vooraf wel of je een hypotheek kunt krijgen en is dat maar een formaliteit.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat begrijp ik niet. Je wilt er als verkoper toch van uit kunnen gaan dat zij het dan ook kunnen betalen?
Misschien als je beide al hebt getekend?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Is het niet zo dat je een boete moet betalen als je niet blijkt te kunnen financieren dan? Dus vergoeding aan de andere partij?
zo gaat het normaal gesproken ook.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:47 schreef bitterbal het volgende:
Ingewikkeld allemaal maar.
Ik dacht je doet een bod, wordt geaccepteerd, gaat naar bank voor hypo, goedkeuring en dan beide naar notaris om de koop te bevestigen.
Ja das ook wel logisch om te weten wat je mag lenen natuurlijk. Maar het is dus zo dat totdat je ook daadwerkelijk hebt getekend er nog besloten kan worden om het huis aan een ander te verkopen. Wel een stressvolle gedachte :pquote:Op donderdag 7 november 2019 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo gaat het normaal gesproken ook.
Al was ik wel eerst naar de bank gegaan voor een eerste gesprek en ben ik daarna pas huizen gaan bezichtigen
ja oke, maar als je eenmaal al een voorlopig contract hebt getekend dan ben je wel al redelijk zeker.quote:Op donderdag 7 november 2019 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja das ook wel logisch om te weten wat je mag lenen natuurlijk. Maar het is dus zo dat totdat je ook daadwerkelijk hebt getekend er nog besloten kan worden om het huis aan een ander te verkopen. Wel een stressvolle gedachte :p
Ah voor de aanvraag van de hypo teken je een voorlopig koopcontract?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja oke, maar als je eenmaal al een voorlopig contract hebt getekend dan ben je wel al redelijk zeker.
bij mij was dit volgens mij nog dezelfde dag als dat ik een mondelinge overeenkomst had
die doe je pas na tekenen van het voorlopige koopcontract, dat is ook 1 vand e ontbindende voorwaardenquote:Op donderdag 7 november 2019 13:51 schreef bitterbal het volgende:
En stel je wilt een bouwkundig rapport laten uitvoeren heb je ook nog kans dat je dat dan voor niks hebt gedaan bij dat specifieke huis.
Jepquote:Op donderdag 7 november 2019 13:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah voor de aanvraag van de hypo teken je een voorlopig koopcontract?
Dat klinkt idd logisch. Om elke keer naar de bank te gaan zonder enige zekerheid vond ik al vreemdquote:Op donderdag 7 november 2019 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die doe je pas na tekenen van het voorlopige koopcontract, dat is ook 1 vand e ontbindende voorwaarden
[..]
Jep
je bent nu op zoek naar eigen huis?quote:Op donderdag 7 november 2019 13:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat klinkt idd logisch. Om elke keer naar de bank te gaan zonder enige zekerheid vond ik al vreemd
Ja eigenlijk 2e huis als investering. Weet niet wat verstandig is om te doen. Of ik zoek specifiek voor verhuur of 1 waar ik zelf ga wonen en daar zit qua wensen en prijs natuurlijk wel een verschil in.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent nu op zoek naar eigen huis?
rijke bitterbalquote:Op donderdag 7 november 2019 14:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja eigenlijk 2e huis als investering. Weet niet wat verstandig is om te doen. Of ik zoek specifiek voor verhuur of 1 waar ik zelf ga wonen en daar zit qua wensen en prijs natuurlijk wel een verschil in.
Wilde er nog een topic voor in wgr voor openen maar dan wordt het weer zo technisch met discussies onderling en zo![]()
Ja dat weet ik. Het kan eventueel zonder hypo. Maar goed dan ook weer de vraag verhuur of voor mijzelf. Voor verhuur probeer ik natuurlijk zo goedkoop mogelijk iets te vindenquote:Op donderdag 7 november 2019 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
rijke bitterbal
houdt er wel rekening mee dat bij de meeste hypotheken is opgenomen dat het huis is voor eigen bewoning en niet voor verhuur
Verhuren moet je juist zo duur mogelijk doen johquote:Op donderdag 7 november 2019 14:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat weet ik. Het kan eventueel zonder hypo. Maar goed dan ook weer de vraag verhuur of voor mijzelf. Voor verhuur probeer ik natuurlijk zo goedkoop mogelijk iets te vinden
Ja maar de aankoop van de woning bv.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Verhuren moet je juist zo duur mogelijk doen joh
ligt er aan voor hoeveel je het kunt verhurenquote:Op donderdag 7 november 2019 14:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar de aankoop van de woning bv.
Ik ga geen woning van bv 3 ton kopen puur voor verhuur.
Ja vind 3 ton voor verhuur wel wat gortig hoorquote:Op donderdag 7 november 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ligt er aan voor hoeveel je het kunt verhuren
over dergelijke bedragen hoef ik gelukkig niet na te denkenquote:Op donderdag 7 november 2019 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind 3 ton voor verhuur wel wat gortig hoor
Waar ik woon koop je voor 3 ton een schoenendoosquote:Op donderdag 7 november 2019 14:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind 3 ton voor verhuur wel wat gortig hoor
Noorwegen?quote:Op donderdag 7 november 2019 14:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar ik woon koop je voor 3 ton een schoenendoos
Ja, omgeving Trondheim.quote:
Klinkt goed, mits internet.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, omgeving Trondheim.
Als je 100km verderop wil wonen kan je een prima huis kopen voor de helft daarvan. Maargoed, dan is er ook NIKS in de buurt.
Noorwegen is overall duur toch ?quote:Op donderdag 7 november 2019 14:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, omgeving Trondheim.
Als je 100km verderop wil wonen kan je een prima huis kopen voor de helft daarvan. Maargoed, dan is er ook NIKS in de buurt.
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151708631quote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151708631
Meer dan 3 ton (euros) voor 37m2 daar.
Leven, ja, wonen, niet perse.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Noorwegen is overall duur toch ?
daar heb ik een leuke 2 onder 1 kap met garage voorquote:Op donderdag 7 november 2019 14:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=151708631
Meer dan 3 ton (euros) voor 37m2 daar.
Waar?quote:Op donderdag 7 november 2019 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar heb ik een leuke 2 onder 1 kap met garage voor
"de provincie"quote:
Ah daarquote:Op donderdag 7 november 2019 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"de provincie"
oftewel zuid limburg
Heb je daar dan ook dingen zoals bv zorgtoeslag ?quote:Op donderdag 7 november 2019 14:21 schreef Fogel het volgende:
Een gemiddeld salaris zal hier rond de 45k¤ liggen ongeveer. Maar da's vrij karig.
Zorg is "gratis", daar betaal je belasting voor enzo. Maximale eigen bijdrage is 150 euro per jaar of iets in die geest.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je daar dan ook dingen zoals bv zorgtoeslag ?
maar bier is daar ook duur, dus aan die 45k zou ik niet genoeg hebbenquote:Op donderdag 7 november 2019 14:21 schreef Fogel het volgende:
Een gemiddeld salaris zal hier rond de 45k¤ liggen ongeveer. Maar da's vrij karig.
Oh das netjesquote:Op donderdag 7 november 2019 14:23 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zorg is "gratis", daar betaal je belasting voor enzo. Maximale eigen bijdrage is 150 euro per jaar of iets in die geest.
Zelf brouwenquote:Op donderdag 7 november 2019 14:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar bier is daar ook duur, dus aan die 45k zou ik niet genoeg hebben
klinkt als veel werkquote:
Paar Polen of andere oostblokkers onderdak bieden in ruil voor huisgestookt spul?quote:
of niet in noorwegen gaan wonen.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Paar Polen of andere oostblokkers onderdak bieden in ruil voor huisgestookt spul?
Is dat erg?quote:Op donderdag 7 november 2019 14:52 schreef Pumpalov het volgende:
Oef. Die lunchsessie was iets langer dan verwacht.
6 halve liters voor 4 uur is niet erg goed voor de productie neequote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 14:57 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
6 halve liters voor 4 uur is niet erg goed voor de productie nee
Niet echt, maar nog steedsquote:
Ga ik wel redden.quote:Op donderdag 7 november 2019 14:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Niet echt, maar nog steeds
Nog 3 posts en je bent m'n derde vriendjeNog twaalf en de tweede
eerste ga je niet meer redden dit jaar :'D
moet je wel wat meer posten, denk ikquote:
Moet hem toch quoten :pquote:Op donderdag 7 november 2019 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel wat meer posten, denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |