Die fotoquote:Op woensdag 6 november 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zijn favoriete wielrenner was vroeger VanDerBroeckequote:
Hij schijnt de afkickkliniek zwaar te trekken, maar het is gelukkig al aan de beterende handquote:
Wie?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En zijn favoriete wielrenner was vroeger VanDerBroecke![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt de afkickkliniek zwaar te trekken, maar het is gelukkig al aan de beterende hand
Bottrainingquote:Op woensdag 6 november 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij zit in een kliniek in Nice toch?
Een narcistische, Über manipulatieve goden kind die zich 2 maal met 10ml insuline zelfmoord heeft proberen te plegen wat uiteindelijk beide keren niet lukte en in Senegal is gestorven aan een longembolie.quote:
Buiten?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:40 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga toch nog even wat te snacken halen. Heb echt honger.
Nee, gewoon lekker thuis. Vind het binnen al koud genoeg.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Buiten?
Hier is niks meer open
Ik heb thuis ook niks. Misschien maar beter ookquote:Op woensdag 6 november 2019 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, gewoon lekker thuis. Vind het binnen al koud genoeg.
quote:Op woensdag 6 november 2019 22:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Neee klopt dat er geen geluid bij zit. Maar dit was ongeveer het hoogtepunt van mijn vakantie vorige maand![]()
Neequote:Op woensdag 6 november 2019 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Tof!
Jij had toch een ander kanaal?
Ik heb een uitsmijter gemaaktquote:Op woensdag 6 november 2019 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb thuis ook niks. Misschien maar beter ook
Pakkende naam wel.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Koeielul112 is mijn kanaal. Like it or hate it.
HaagseSjonnie450 vind ik leuker.quote:
Kan ik daar de vakantievideo’s van Haags bekijken?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
HaagseSjonnie450 vind ik leuker.
Die vallen te bekijken op haagskliekjes.vunzigemedia.xxxquote:Op woensdag 6 november 2019 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan ik daar de vakantievideo’s van Haags bekijken?
Zie je wel ik wist hetquote:Op woensdag 6 november 2019 23:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die vallen te bekijken op haagskliekjes.vunzigemedia.xxx
Hij schijnt ook zijn diensten aan te bieden op de website www.bickdig-boys.com onder de naam 'Haags-Kanonnetje' heb ik van horen zeggen.quote:
Waar haalt ie de tijd vandaanquote:Op woensdag 6 november 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij schijnt ook zijn diensten aan te bieden op de website www.bickdig-boys.com onder de naam 'Haags-Kanonnetje' heb ik van horen zeggen.
Vaag gedoe dat hele VAG gedoequote:
WTFquote:Op woensdag 6 november 2019 23:35 schreef bitterbal het volgende:
Vrouwen die vragen of je een extra tafel hebt voor hun handtas
dan begrijp je het ook niet helemaal.
Ja toen k zei dat ze hem over haar stoel kon hangen kreeg ik een doodsblik.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
WTF![]()
Dat heb ik zelfs nog nooit megemaakt
Ik had die handtas gepakt, er een baksteen in gedaan en die vrouw de handtas in kwestie van heel dichtbij te laten zienquote:Op donderdag 7 november 2019 00:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja toen k zei dat ze hem over haar stoel kon hangen kreeg ik een doodsblik.
Heheheh.
Geloof k niks van.quote:Op donderdag 7 november 2019 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had die handtas gepakt, er een baksteen in gedaan en die vrouw de handtas in kwestie van heel dichtbij te laten zien
Zou ik inderdaad niet doen. Ik zou op haar maaltijd spugenquote:
Ook nietquote:Op donderdag 7 november 2019 00:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ik inderdaad niet doen. Ik zou op haar maaltijd spugen
Die is hier al een dik half jaar niet meer gesigneerdquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 23:36 schreef TaMieke het volgende:
Sagan![]()
Ik kom vaker hier
wel honger trouwens
Ik was hier vorige week nog hoorquote:Op donderdag 7 november 2019 05:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Die is hier al een dik half jaar niet meer gesigneerd
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 29-10-2019
nr / aantal posts / gebruiker
12 010 DaMart
13 009 Koen66
klik hier voor meer stats
wtfquote:Op donderdag 7 november 2019 06:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was hier vorige week nog hoor.
Ik had toen zelfs nog meer posts dan jij.
[..]
Het is de K van kruidnotenquote:Op donderdag 7 november 2019 07:10 schreef Pumpalov het volgende:
Altijd al afgevraagd waar die k nu voor stond
Groeten terug uit je woonplaatsquote:Op donderdag 7 november 2019 07:09 schreef Koen66 het volgende:
Groetsels uit het altijd mooie Almere
Oke, dan ontvolg ik want mensen die dat lekker vinden vertrouw ik niet.quote:
alles ok daar? MiniMart groeit lekker door?quote:Op donderdag 7 november 2019 07:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Groeten terug uit je woonplaats.
Sinterklaascomplex opgelopen toen je leerde dat ie niet echt was?quote:Op donderdag 7 november 2019 07:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oke, dan ontvolg ik want mensen die dat lekker vinden vertrouw ik niet.
Dat heb ik met mensen die vrijwillig sushi eten.quote:Op donderdag 7 november 2019 07:21 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Oke, dan ontvolg ik want mensen die dat lekker vinden vertrouw ik niet.
Ja. Hij loopt nu zelfstandig rondquote:Op donderdag 7 november 2019 07:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
alles ok daar? MiniMart groeit lekker door?
Sushiquote:Op donderdag 7 november 2019 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik met mensen die vrijwillig sushi eten.
tofquote:Op donderdag 7 november 2019 07:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja. Hij loopt nu zelfstandig rond.
ik leef ook maar van winterslaap tot winterslaap hoorquote:Op donderdag 7 november 2019 08:06 schreef Koen66 het volgende:
meeste andere KSC dino's zijn reeds uitgestorven
XDquote:Op donderdag 7 november 2019 08:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik leef ook maar van winterslaap tot winterslaap hoor
Stakenquote:Op donderdag 7 november 2019 08:31 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blijkbaar te vroeg op de uni wat de koffie is van gister.... en ik heb geen idee hoe de koffiemachine (zo'n grote met een x liter thermokan met kraan) hier werkt.
Mijn opties: wachten tot iemand anders koffie gaat zetten of naar een andere afdeling toe en hopen dat daar wel iemand vroeg is begonnen.
Gelukkig wel al thuis een kop op, dus geen crisis
Moet ik eerst naar mijn auto toe, teveel moeite.quote:
Nee, is gewoon niet te vreten. Droge zoete bagger. Bah. Dan zijn pepernoten zelfs nog beter te vreten.quote:Op donderdag 7 november 2019 07:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Sinterklaascomplex opgelopen toen je leerde dat ie niet echt was?
Koffie was thuis opquote:Op donderdag 7 november 2019 08:31 schreef Fogel het volgende:
Ik ben blijkbaar te vroeg op de uni wat de koffie is van gister.... en ik heb geen idee hoe de koffiemachine (zo'n grote met een x liter thermokan met kraan) hier werkt.
Mijn opties: wachten tot iemand anders koffie gaat zetten of naar een andere afdeling toe en hopen dat daar wel iemand vroeg is begonnen.
Gelukkig wel al thuis een kop op, dus geen crisis
Sinds die een vriendin heb zijn we hem kwijt idd.quote:
Ik was op weg naar mijn Planet Zoo toen ik hier langs kwamquote:Op donderdag 7 november 2019 08:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toek.
Mocht je ook even weg van je plek in het KSC-museum?
Dat klotespel is enkel voor PCquote:Op donderdag 7 november 2019 08:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik was op weg naar mijn Planet Zoo toen ik hier langs kwam
Levens, ze zouden verboden moeten worden!quote:Op donderdag 7 november 2019 08:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sinds die een vriendin heb zijn we hem kwijt idd.
Als je z'n oude posts bekijkt is ie ook z'n roze kleurtje kwijtquote:Op donderdag 7 november 2019 08:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
Sinds die een vriendin heb zijn we hem kwijt idd.
Dat is niet zo gek, toch? Als hij is gestopt met FOK!, zal hij ook zijn FP-functie hebben neergelegdquote:Op donderdag 7 november 2019 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je z'n oude posts bekijkt is ie ook z'n roze kleurtje kwijt
Trustequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |