Dat vliegtuig links ervan heeft als bestemming madridquote:Op woensdag 6 november 2019 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vliegtuig beweeg dan echt wel raar jaStaat nu ook een ander vliegtuig naast
Ja een grotere die naar Madrid gaat staat ernaast, of is dat juist hét vliegtuig?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vliegtuig beweeg dan echt wel raar jaStaat nu ook een ander vliegtuig naast
Inderdaadquote:Op woensdag 6 november 2019 20:18 schreef Guanabana het volgende:
Hoop natuurlijk dat er geen slachtoffers vallen, maar vind dit soort dingen toch altijd wel weer spannend om met elkaar mee te beleven
Dat id dus de vraag, ik dacht ook dat het het kleine vliegtuig met hulpdiensten was...quote:Op woensdag 6 november 2019 20:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja een grotere die naar Madrid gaat staat ernaast, of is dat juist hét vliegtuig?
Staat er bij mij nog wel.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
Dat grote Madrid vliegtuig lijkt nu weg te zijn?
Inmiddels is hij bij mij ook weer terug. Even was dat vliegtuig weg bij mijquote:
En nu weer wegquote:Op woensdag 6 november 2019 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inmiddels is hij bij mij ook weer terug. Even was dat vliegtuig weg bij mij
Die rijdt ook wat op en neerquote:Op woensdag 6 november 2019 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Inmiddels is hij bij mij ook weer terug. Even was dat vliegtuig weg bij mij
bleeghquote:
Stond bij mij Fire department bij die auto!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:21 schreef Aoibhin het volgende:
Er rijdt net een ambulance heel hard weg op de radar
Wel goed dan van die noodknop! Veel mensen dus nog niet aan boord! (Indien kaping waar is)quote:Op woensdag 6 november 2019 20:23 schreef Dave het volgende:
Piloot heeft op noodknop gedrukt. Kaping of gijzeling. Was aan het boarden, al 27 mensen aan boord.
OH ik keek niet goed; zou kunnen!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Stond bij mij Fire department bij die auto!
Aiquote:Op woensdag 6 november 2019 20:24 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen bij Lingo op SBS6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |