Dat is wel vreemdquote:Op woensdag 6 november 2019 20:00 schreef Strani het volgende:
Boe, NOS Journaal opent met iets heel anders.
Ook weer zo vaag..twitter:thejermaine twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:00:22Het ontruimingsalarm op #Utrecht Centraal gaat niet meer af. Maar dat ging het net wel. Op alle incheckpoortjes stond dat mensen het station moesten verlaten. reageer retweet
Misschien nog te weinig info? Dat ze hopen dat ze er later in de aflevering meer over kunnen vertellen?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:00 schreef Strani het volgende:
Boe, NOS Journaal opent met iets heel anders.
Nu.nl ook ontruimd?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Meke het volgende:
Het liveblog op nu.nl is ook al 10 minuten stil...
Verstandig inderdaad. Anders krijg je weer allemaal verhalen die later toch niet waar blijken.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Dave het volgende:
NOS journaal heeft een item van 10 seconden. zodra er meer bekend is komen we er op terug.
Misschien maar beter ook.
Fok even eerder ookquote:
Ja precies, dat gaven ze uiteindelijk ook aan.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Misschien nog te weinig info? Dat ze hopen dat ze er later in de aflevering meer over kunnen vertellen?
Lijkt me welquote:
Precies. Ik zou gillend wegrennenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort dingen zou ik wel eng vinden hoor
KOM NIET AAN DE TREINEN!!!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, precies.. Helemaal als je nog geen tien minuten daarvoor een push-melding van Nu krijgt dat er een GRIP-3 melding bij Schiphol is.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Een vriendin van mij is doof. Er was een keer een storing waardoor dit op de poortjes stond, maar er werd omgeroepen dat dat een storing was.. Ja, dat kon ze dus niet horenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een debiele actie.twitter:thejermaine twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:04:11Woordvoerder #ProRail: “Er heeft iemand de handbrandmelder ingedrukt op #Utrecht Centraal. Wie dit is geweest zoeken we uit. Het was loos alarm. Als iemand dit alarm indrukt gaat het ontruimingsalarm af.” reageer retweet
Kijk uit, dat laatste stukje kan de AIVD ook heel anders uitleggenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:04 schreef Guanabana het volgende:
En ik ben uberhaupt al een angsthaas die altijd met een aanslag in het achterhoofd zit
Wat een slechte timing ook vooralquote:Op woensdag 6 november 2019 20:05 schreef I het volgende:
Wat een debiele actie.twitter:thejermaine twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:04:11Woordvoerder #ProRail: “Er heeft iemand de handbrandmelder ingedrukt op #Utrecht Centraal. Wie dit is geweest zoeken we uit. Het was loos alarm. Als iemand dit alarm indrukt gaat het ontruimingsalarm af.” reageer retweet
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:05 schreef I het volgende:
![]()
![]()
Mooi. Typisch Utrecht hè, altijd aandacht zoeken als iemand anders even in de spotlight staatquote:Op woensdag 6 november 2019 20:05 schreef Aoibhin het volgende:
Liveblog meldt dat het op Utrecht vals alarm was
Echt, wtf bezielt je danquote:Op woensdag 6 november 2019 20:05 schreef I het volgende:
![]()
![]()
Ai ja, dat soort dingen zijn wel naar als je als dove alleen bent.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Een vriendin van mij is doof. Er was een keer een storing waardoor dit op de poortjes stond, maar er werd omgeroepen dat dat een storing was.. Ja, dat kon ze dus niet horen![]()
Zij doodsbang naar buiten, hele reis met de bus en later hoorde ze viavia dat dat dus een storing was
Hoooo dat valt reuze mee hoor! Utrecht hield zich aardig afzijdig in de stedenstrijdquote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi. Typisch Utrecht hè, altijd aandacht zoeken als iemand anders even in de spotlight staat
Het Catalonië van Nederlandquote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Mooi. Typisch Utrecht hè, altijd aandacht zoeken als iemand anders even in de spotlight staat
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan ook een kind zijn, of een verstandelijk gehandicapte, of Johan Derksen.
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zo, die mag als hij klaar is wel even met mij mee!
[..]
Ook geen JSF met laagje blusschuim?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Dave het volgende:
Er is GEEN F16 opgestegen volgens Defensie.
Misschien een JSFquote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Dave het volgende:
Er is GEEN F16 opgestegen volgens Defensie.
Als ie niet wil stuur je hem maar naar Zwolle!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja en op zich supergoed over nagedacht natuurlijk, dat het zowel via alarm als via poortjes gaat, maar niet zo handig als één van beide niet werkt/een storing heeftquote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ai ja, dat soort dingen zijn wel naar als je als dove alleen bent.
Mijn vriend is slechthorend en die zou dat soort dingen waarschijnlijk ook slecht meekrijgen als ik er niet bij was.
Zo leeg heb ik het nog nooit gezien volgens mijquote:
[..]
Klinkt als kaping toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:08 schreef I het volgende:
Dienst Speciale Interventies is ook aanwezig.
Da's maar goed ook.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Zo leeg heb ik het nog nooit gezien volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |