Maak maar een eigen topic, is misschien het bestequote:Op donderdag 12 september 2024 18:10 schreef celine420 het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Even het volgende; Ik ben op zoek gegaan op internet naar een forum om mijn fetish te bespreken. Toen ik geregistreerd was heb ik meteen gereageerd op de draad -aparte dingen die je sexy vind- in het subforum sexualiteit. Dat leek me een geschikte plaats om te spreken over mijn fetish. Ik kreeg meteen een aantal reacties en heb daarop gereageerd. Misschien dat ik mij heb laten meeslepen en teveel over mezelf heb verteld maar dat was niet met opzet.
Ik weet niet precies wat je bedoelt met troll gehalte maar ik ben een echt persoon en ik heb niet het idee dat ik iets fout heb gedaan.
Zou het meer passend zijn als ik een eigen topic maak hier over? Ik zie dat er ook een bdsm subforum is. Zou dat een betere plaats zijn? Ik wil mijn fetish graag bespreken en ik ben serieus.
Ik heb het heropend.quote:Op donderdag 12 september 2024 19:43 schreef celine420 het volgende:
Ok ik heb nu een eigen topic gemaakt zoals afgesproken. Nu is dit topic meteen gesloten. Is het echt zo beledigend wat ik zeg? Er zijn wel meer mensen die kicken op een of andere vorm van vernedering.
Kan het topic weer geopend worden? Ik wil dit graag bespreken.
De naam van het topic was -behandeld worden als zeug-
Het is goed opgelost en ik ben blij dat ik mijn fetish nu serieus kan bespreken. Bedankt voor alle moderators.quote:Op donderdag 12 september 2024 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Excuses @celine420 , deze hele discussie gemist en in mijn ijver veel te snel gehandeld!
Wat ben jij toch een nette jongeman!quote:Op donderdag 12 september 2024 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Excuses @:celine420 , deze hele discussie gemist en in mijn ijver veel te snel gehandeld!
Èèènnnn....quote:Op woensdag 13 november 2024 14:13 schreef Sally het volgende:
Wat snapte meneer eerder niet aan "Ik ben niet op zoek".
Nederlander1234 in SEX / FWB vinden voor een man. Waar??
Nederlander1234 in SEX / Te hard.. but i like it.. (bdsm)
P.S. voor smerig uitgemaakt worden is ook niet fijn.
Dat denk ik niet , ik gok een incel en dat soort mensen zijn vaak zo boos, hebben een probleem met vrouwen . Dat zie je ook duidelijk in de posts terugquote:Op woensdag 13 november 2024 15:38 schreef Modus het volgende:
Is het echt de bedoeling ja dat iemand zo wanhopig een date zoekt, meerdere topics daarover opent/kickt
SEX / FWB vinden voor een man. Waar??
SEX / FWB vinden voor een man. Waar?? #2
VER / Wordt er op fok ook daadwerkelijk gefokt? (was geopend in SEX)
èn willekeurige vrouwelijke users opzoekt en aanspreekt:
Nederlander1234 in SEX / Hoe vaak seksen jullie nou?
Nederlander1234 in SEX / date
Nederlander1234 in SEX / Te hard.. but i like it.. (bdsm)
?
Voor zover dit al geen trollkloon is?
Mag ik jou via deze aandragen als moderator?quote:Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef Sally het volgende:
Wie zijn momenteel de moderators van dit subforum?
Het staat niet in de (inmiddels stokoude 🤪) OP.
quote:Op woensdag 13 november 2024 22:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Mag ik jou via deze aandragen als moderator?
Serieus hoor je bent een natuurtalent. Past wel bij je, even de zweep er over zo nu en dan.quote:
Nee man, dan moet ik de policy uit mn hoofd gaan leren.quote:Op woensdag 13 november 2024 22:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus hoor je bent een natuurtalent. Past wel bij je, even de zweep er over zo nu en dan.
Ik, maar ik heb de laatste dagen als een beest gewerktquote:Op woensdag 13 november 2024 22:20 schreef Sally het volgende:
Wie zijn momenteel de moderators van dit subforum?
Het staat niet in de (inmiddels stokoude 🤪) OP.
quote:Op donderdag 14 november 2024 15:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik, maar ik heb de laatste dagen als een beest gewerkt![]()
Mijn excuses voor het late ingrijpen...
Alleen onze Lennyquote:Op donderdag 14 november 2024 15:37 schreef Sally het volgende:
[..]
Dank in elk geval!
Mijn vraag was echter wel serieus - sta jij er in je eentje voor op dit toch wel rumoerige forum?
Ach ja, soms heb je van die topics....quote:Op donderdag 14 november 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen onze Lenny![]()
Eigenlijk valt het met dat rumoerige in dit gedeelte wel mee: er zijn van die momenten dat er ineens van alles gebeurt![]()
En @:Coolguy grijpt ook wel in als er dingen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 14 november 2024 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja, soms heb je van die topics....
Waar iedereen dan een mening heeft - en zo
YepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 14 november 2024 16:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Ach ja, soms heb je van die topics....
Waar iedereen dan een mening heeft - en zo
We hebben het uiteindelijk wel gezellig gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 november 2024 16:31 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
We hebben het uiteindelijk wel gezellig gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |