Iedereen weet dat mensen altijd moeten luisteren naar iemand die als profielnaam CommissarisMissionaris heeft XDquote:Op woensdag 13 november 2024 01:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ja vooral met gefrustreerde incelgekkies zoals deze
Zegt degene die XD gebruikt anno 2024.quote:Op woensdag 13 november 2024 02:04 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Iedereen weet dat mensen altijd moeten luisteren naar iemand die als profielnaam CommissarisMissionaris heeft XD
Alleen als die echt verdient is. Zoals in jouw geval XDquote:Op woensdag 13 november 2024 02:05 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Zegt degene die XD gebruikt anno 2024.
XDDDDDquote:Op woensdag 13 november 2024 02:06 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Alleen als die echt verdient is. Zoals in jouw geval XD
Schitterend😂quote:Op woensdag 13 november 2024 09:14 schreef RM-rf het volgende:
Ik wordt reuze geil van nederlanders die tot 4 kunnen tellen.... DM me en we krijgen vast een spannende avond!
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:14 schreef RM-rf het volgende:
Ik wordt reuze geil van nederlanders die tot 4 kunnen tellen.... DM me en we krijgen vast een spannende avond!
Als dat zo is dan maak ik toch gewoon een nieuw profiel aan? Niemand kent me.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:28 schreef SemperLibertas het volgende:
Iedereen neukt elkaar hier op FOK!, alleen jou niet dus helaas pindakaas.
Als jij je hetzelfde gaat posten maakt dat geen kut uit, je zal nog steeds dames afstoten met je gedrag.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:47 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Als dat zo is dan maak ik toch gewoon een nieuw profiel aan? Niemand kent me.
Nee, zeker niet, dan post ik andere dingen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:49 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Als jij je hetzelfde gaat posten maakt dat geen kut uit, je zal nog steeds dames afstoten met je gedrag.
Als je er serieus een zou hebben die fwb wilt, dan ja. Anders (wat waarschijnlijk het geval is) nee. Dus zeg het maar, verdoe je mijn tijd of niet?quote:
Dit verbaast niemandquote:Op woensdag 13 november 2024 10:52 schreef DrDentz het volgende:
Als je eens in OUD kijkt zie je dat de kinderen van Fokkers vaak wel autistische probleemgevallen zijn. Zou beter zijn dat hier niet wordt gefokt.
Dat zou ik nooit zeggen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Geloof ik geen kut van, meneer "mij van seks onthouden is jodenhaat"
@:Puzzie check deze grap
Hoeft er maar 1 te zijn. Geen interesse in een leuk diner?quote:Op woensdag 13 november 2024 06:02 schreef Luuntje het volgende:
Verwacht niet dat de dames hier warm lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |