abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215546142
Je kent het wel apps als Badoo en Tinder worden misschien wel vaker genoemd voor het vinden van een FWB, maar veel vrouwen hebben al in hun profiel staan geen ONS of FWB te willen. De meeste andere willen het ook niet. Verdere problemen zijn dat je al vaak moet matchen wil je überhaupt een bericht kunnen sturen (in het geval van Badoo, kun je hier ook voor betalen met credits, maar dit is een groot risico wegens bovenstaande redenen. In de praktijk gooi je dan mogelijk veel geld weg). Als iemand een topic opent worden er vaak nog andere sites of apps genoemd, maar als je deze gaat googelen dan lees je een hoop verhalen over nep profielen, betalen per bericht wat je verstuurd en dat soort zaken. De vraag blijft dan: Wat moet je wel doen om een FWB te krijgen (via internet)? Wel naast de benefits iemand waarmee je een super fijne en warme vriendschap mee kunt hebben, maar die simpelweg geen relatie wil.
pi_215546153
De lokale kroeg al geprobeerd?
pi_215546155
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 00:05 schreef Origami94 het volgende:
De lokale kroeg al geprobeerd?
Ik heb mijn tekst veranderd naar online iemand vinden. Daar gaat dit echt over. De kroeg is niet mijn ding, voor het vinden van een FWB, dus nee niet geprobeerd.
pi_215546932
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 00:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
Je kent het wel apps als Badoo en Tinder worden misschien wel vaker genoemd voor het vinden van een FWB, maar veel vrouwen hebben al in hun profiel staan geen ONS of FWB te willen. De meeste andere willen het ook niet. Verdere problemen zijn dat je al vaak moet matchen wil je überhaupt een bericht kunnen sturen (in het geval van Badoo, kun je hier ook voor betalen met credits, maar dit is een groot risico wegens bovenstaande redenen. In de praktijk gooi je dan mogelijk veel geld weg). Als iemand een topic opent worden er vaak nog andere sites of apps genoemd, maar als je deze gaat googelen dan lees je een hoop verhalen over nep profielen, betalen per bericht wat je verstuurd en dat soort zaken. De vraag blijft dan: Wat moet je wel doen om een FWB te krijgen (via internet)? Wel naast de benefits iemand waarmee je een super fijne en warme vriendschap mee kunt hebben, maar die simpelweg geen relatie wil.
Je moet gewoon op Facebook een paar vrijgezelle dames toevoegen en dan is de kans groot dat je er die avond op 1 ligt.
pi_215546953
Wat is ONS en FWB?

ONS one night stand?
  maandag 11 november 2024 @ 08:28:01 #6
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_215547086
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:15 schreef Cupfighter het volgende:
Wat is ONS en FWB?

ONS one night stand?
Ja, en FWB = Friend with benefits.
pi_215547320
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:28 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ja, en FWB = Friend with benefits.
Ah oke dank je wel
pi_215548648
Open een profiel op een willekeurige datingsite met daarin je wensen... er is niet een app waarin allemaal dames zichzelf gratis aanbieden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 11 november 2024 @ 11:55:17 #9
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215548738
Gewoon gaan FOK!ken natuurlijk, hoogste winkans
Le Diable
pi_215548751
Is lastig gezien de 80/20 ratio van vrouw/man op dat soort sites kunnen vrouwen zeer selectief zijn.

En die azen vervolgens vrijwel zonder uitzondering op de top-tier mannen. Dus aantrekkelijk, welgesteld etc. Wat je kansen heel klein maken als je niet zelf tot de groep alpha's behoort.

Wat je kan doen is Tinder en dan swipen tot je een ons weegt en hopen dat je zo wat tegen het lijf loopt.
blablablabla
pi_215549050
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 11:55 schreef SemperLibertas het volgende:
Gewoon gaan FOK!ken natuurlijk, hoogste winkans
Ik heb een soort gelijk bericht eerder gezien. Is dit BS of mag dat hier echt? Want 9 van de 10 sites of topics hebben hier strenge eisen op tegen.
pi_215549067
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
Is lastig gezien de 80/20 ratio van vrouw/man op dat soort sites kunnen vrouwen zeer selectief zijn.

En die azen vervolgens vrijwel zonder uitzondering op de top-tier mannen. Dus aantrekkelijk, welgesteld etc. Wat je kansen heel klein maken als je niet zelf tot de groep alpha's behoort.

Wat je kan doen is Tinder en dan swipen tot je een ons weegt en hopen dat je zo wat tegen het lijf loopt.
Ja, sorry maar dat gaf ik in mijn tekst al aan dat ik dat geen goede optie vind. Je geeft in jouw tekst ook al precies 1 reden aan waarom het geen goede optie is. De andere reden (dat ze vaak geen ONS of FWB zoeken) gaf ik al aan.
pi_215549136
quote:
99s.gif Op maandag 11 november 2024 11:45 schreef bijdehand het volgende:
Open een profiel op een willekeurige datingsite met daarin je wensen... er is niet een app waarin allemaal dames zichzelf gratis aanbieden.
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Zou jij met je gezicht op een site willen staan en vragen om een FWB, terwijl bekenden je daar kunnen vinden? Eigenlijk moet het iets zijn waar je enkel profielen tegenkomt die ook een FWB of iets casuals zoeken.
pi_215549145
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:08 schreef hoechst het volgende:

[..]
Je moet gewoon op Facebook een paar vrijgezelle dames toevoegen en dan is de kans groot dat je er die avond op 1 ligt.
In welke fantasiewereld lopen vrouwen warm voor een creep die willekeurige dames op Facebook toevoegt? :')
pi_215549150
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 08:08 schreef hoechst het volgende:

[..]
De kans groot? Sorry, maar geloof je het zelf?
pi_215549218
Ik schat je kansen minimaal in TS, zeker nu met de 4B movement zullen er ook bijna geen vrouwen zijn die trek hebben in een FWB.
pi_215549272
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:54 schreef Stepperoller het volgende:
Ik schat je kansen minimaal in TS, zeker nu met de 4B movement zullen er ook bijna geen vrouwen zijn die trek hebben in een FWB.
Ik moest dat even googelen maar ik denk dat dit in NL erg klein is. Vrouwen die niks van mannen willen toch? Sorry hoor, maar hoor jij daar ook maar iets over op je werk of in je persoonlijke kringen?
pi_215549325
Moet je niet eerst vrienden zijn met iemand voor je FWB kan worden? Jij zoekt gewoon een neukertje en daar gaat het al fout denk ik.
pi_215549340
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Zou jij met je gezicht op een site willen staan en vragen om een FWB, terwijl bekenden je daar kunnen vinden? Eigenlijk moet het iets zijn waar je enkel profielen tegenkomt die ook een FWB of iets casuals zoeken.
Secondlove.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
pi_215549347
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 12:40 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Ja, sorry maar dat gaf ik in mijn tekst al aan dat ik dat geen goede optie vind. Je geeft in jouw tekst ook al precies 1 reden aan waarom het geen goede optie is. De andere reden (dat ze vaak geen ONS of FWB zoeken) gaf ik al aan.
Vrees toch dat wat jij zoekt niet bestaat.
Je kunt wat exclusievere datingsites gericht op jouw specifieke wensen zoeken maar ook daar ga je tegen dezelfde problemen aanlopen. Google is je vriend. Ik kwam deze site tegen die voldoet aan wat jij zoekt en tevens wel aardige recensies krijgt:

https://friendswithbenefit.nl/friends-with-benefits-zoeken/
blablablabla
pi_215549350
quote:
1s.gif Op maandag 11 november 2024 13:06 schreef Document1 het volgende:
Moet je niet eerst vrienden zijn met iemand voor je FWB kan worden? Jij zoekt gewoon een neukertje en daar gaat het al fout denk ik.
Dat is een vooroordeel. Mogelijk heb ik het ook niet goed uitgelegd. Maar ik bedoel ook specifiek iemand waar je bijv. eerst mee gaat uiteten of iets anders leuks mee gaat ondernemen. Dus samen een vriendschap opbouwen en daarna de benefits. Dus als einddoel de benefits maar als basis de vriendschap. Niet gelijk er boven op springen nee.
pi_215549431
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Elan het volgende:

[..]
Vrees toch dat wat jij zoekt niet bestaat.
Je kunt wat exclusievere datingsites gericht op jouw specifieke wensen zoeken maar ook daar ga je tegen dezelfde problemen aanlopen. Google is je vriend. Ik kwam deze site tegen die voldoet aan wat jij zoekt en tevens wel aardige recensies krijgt:

https://friendswithbenefit.nl/friends-with-benefits-zoeken/
Bedankt voor je hulp, maar die site zou ik al niet heen gaan. Kijk maar eens op trustpilot, dan weet je al genoeg. Waar staan de positieve recenties waar je het over hebt?
pi_215549450
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2024 13:07 schreef nostra het volgende:

[..]
Secondlove.
Ik heb niet eens een firstlove op dit moment XD Maar even zonder gekheid is dit een goede optie? Iemand ervaringen of ook weer vol scam profielen en betalen per bericht?
  maandag 11 november 2024 @ 13:22:44 #24
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_215549500
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:08 schreef Nederlander1234 het volgende:

[..]
Dat is een vooroordeel. Mogelijk heb ik het ook niet goed uitgelegd. Maar ik bedoel ook specifiek iemand waar je bijv. eerst mee gaat uiteten of iets anders leuks mee gaat ondernemen. Dus samen een vriendschap opbouwen en daarna de benefits. Dus als einddoel de benefits maar als basis de vriendschap. Niet gelijk er boven op springen nee.
Vriendschap + benefits = een relatie.

Beter neuk je gewoon en bespaar je jezelf dat hele gezeik eromheen. Het begint allemaal leuk en ongedwongen, maar uiteindelijk komen de verwachtingen en dan wordt het niet zo vrijblijvend meer
Le Diable
pi_215549583
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2024 13:22 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Vriendschap + benefits = een relatie.

Beter neuk je gewoon en bespaar je jezelf dat hele gezeik eromheen. Het begint allemaal leuk en ongedwongen, maar uiteindelijk komen de verwachtingen en dan wordt het niet zo vrijblijvend meer
Weer een vooroordeel. Wat je schetst kan inderdaad, maar hoeft niet. Heb je dit zelf zo letterlijk meegemaakt? Want ik hoor wel een stukje frustratie, sorry dat ik het zeg, of ligt dat aan mij?

Bovendien zou ik het liefste iemand ontmoeten die het me juist lastig maakt. Dat je juist gaat twijfelen en kriebels voelt. Niks mis mee toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')