Dan lukt het nergensquote:
Dat kanquote:Op woensdag 13 november 2024 14:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
In het vorige topic kwam al uit dat TS vindt dat het aan iedereen behalve hemzelf ligt
Waar word je precies in dit topic beledigd?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:03 schreef Nederlander1234 het volgende:
Grappig dat ik nog geen woord heb gesproken in deel 2 en nu wordt ik al weer beledigd. Deze mensen moeten toch wel echt niks beters te doen hebben? Super triest.
Dat zat ik me inderdaad ook al af te vragen XDquote:Op woensdag 13 november 2024 15:05 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Waar word je precies in dit topic beledigd?
Ja hiero, match made in heaven.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
Iemand nog tips, zonder dat we weer in drama vervallen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:08 schreef Nederlander1234 het volgende:
Iemand nog tips, zonder dat we weer in drama vervallen?
quote:
Makkelijk te regelenquote:
FTFY.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:55 schreef Document1 het volgende:
Heb je überhaupt vrouwelijke vrienden?
Wil je me Britney? Een lieve man van 30 jaar, die precies doet wat jij wilt en uiteten e.d. voor je wilt betalen?quote:
Heb je toevallig een Dominicaans paspoort (of uiterlijk)? Spreek je Spaans? Kun je een vrouw (plus kids) geven wat ze nodig heeft? 🤩quote:Op woensdag 13 november 2024 16:18 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Wil je me Britney? Een lieve man van 30 jaar, die precies doet wat jij wilt en uiteten e.d. voor je wilt betalen?
En uiteraard... GEEN strafblad!!1!!1!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:24 schreef Sanvi het volgende:
[..]
Heb je toevallig een Dominicaans paspoort (of uiterlijk)? Spreek je Spaans? Kun je een vrouw (plus kids) geven wat ze nodig heeft? 🤩
Mijn tip voor een fwb is kroegquote:Op woensdag 13 november 2024 16:18 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik heb al in deel 1 aangegeven iemand online te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |