Uit je moeder.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:56 schreef KingRoland het volgende:
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN???????????????
uit de oven!! en op de stapel!!!quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:56 schreef KingRoland het volgende:
WAAR KOMEN JODEN TOCH VANDAAN???????????????
dikke homo hoop dat je je verslaapt!!! sukkel!quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
ik ga een dutje doen vrienden ik ben er rond 21 uur weer![]()
@:coco.
@:onlogisch ter info mocht mensen op zoek zijn naar mij en ook @:zipportal ter info
ik ben moe jc ik heb hard gewerkt vandaag had paar colleges vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:15 schreef JanCees het volgende:
[..]
dikke homo hoop dat je je verslaapt!!! sukkel!
Flopland act.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:14 schreef KingRoland het volgende:
DONNY VAN DE BEEK DONNNIIEEEE VAN DEEBEEEKUHHH JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mention in de shredder.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
ik ga een dutje doen vrienden ik ben er rond 21 uur weer![]()
@:coco.
@:onlogisch ter info mocht mensen op zoek zijn naar mij en ook @:zipportal ter info
Dit is ook een vreselijke manier om een opstelling weer te geven zeg.quote:
Van de week voor het eerst Schindlers List gezien.quote:
twitter:AmEstrelladam twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 15:03:27#CHEAJA :Mammie is er klaar voor!
https://t.co/NuqA4Hk0Bj reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 20:02:37Of er Ajacieden in Londen van de partij zijn? Oh, jazeker! 😉😅😎
#cheaja #ajax https://t.co/DYo0Niab21 reageer retweet
Hopen dat ze zich dit keer kunnen gedragen zodat we niet nóg een wedstrijd krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:ajaxlife twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 20:02:37Of er Ajacieden in Londen van de partij zijn? Oh, jazeker! 😉😅😎 [ afbeelding ]#cheaja #ajax https://t.co/DYo0Niab21 reageer retweet
Milfhunting @de_boswachterquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:AmEstrelladam twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 15:03:27#CHEAJA :Mammie is er klaar voor! [ afbeelding ]https://t.co/NuqA4Hk0Bj reageer retweet
Gelukkig speelt Dest niet, wat komt die jongen fysiek tekort voor Europese duels zeg.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:00 schreef 3rr0r het volgende:
Neres vanaf het begin en Mazraoui ipv Dest
[ afbeelding ]
Jammer dat de gaskamers tegenwoordig toch een beetje not dun zijnquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
twitter:AmEstrelladam twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 15:03:27#CHEAJA :Mammie is er klaar voor! [ afbeelding ]https://t.co/NuqA4Hk0Bj reageer retweet
HBO heeft daar gewoon honderden miljoenen voor neergeteld.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:28 schreef Wereldgozer het volgende:
The big bang theory is een programma
Da's mode in broabantquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:39 schreef Mani89 het volgende:
Helene heeft echt wansmaak, wat een afgrijselijke outfit weer.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Ja, maar te slecht voor een screenshot nog.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik kijk mee.
Pink van Helene al gespot?
@:zipportal
@:kingroland
Ed BaarsGod zou haar gewoon in een metalenkist stoppen en opladen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Oh, dacht Rotterdamquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik kom daar ook vandaan maatje
Jammer. We wachten geduldig afquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, maar te slecht voor een screenshot nog.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jammer. We wachten geduldig af
Fapje gelegdquote:
Oh. Genot. Brabantquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, das slechts mijn woonplaats
Wereldgozer woont slechts enkele kilometers bij mij vandaan. Stukje bdsm.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee, das slechts mijn woonplaats
gelukkig niet zegquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een beetje jouw formaat condoom? Bohhhhhh
Weet niet wat die wil die Rikkertquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wereldgozer is wel een rare.
Van zijn AVG:
Komt uut Broabant
Woont in R'dam
En is voor Ajax.
? Jij komt toch ergens uit west broabant tochquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wereldgozer woont slechts enkele kilometers bij mij vandaan. Stukje bdsm.
Mag dit wel van @Danny? Jij hebt een GROOT PROBLEEMquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wereldgozer is wel een rare.
Van zijn AVG:
Komt uut Broabant
Woont in R'dam
En is voor Ajax.
Ja. Niet heel ver van Rotterdam af. Ik woon precies in de driehoek: Belgie, Zeeland, Zuid Holland.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
? Jij komt toch ergens uit west broabant toch
@Danny zit lekker aan de uitkering. Fok levert geen donder meer op GENOTquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Mag dit wel van @:Danny? Jij hebt een GROOT PROBLEEM
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Niet gegegegegelezen.quote:We respecteren uw privacy
Wij en onze partners gebruiken technologieën, zoals cookies, en verwerken persoonlijke gegevens, zoals IP-adressen en cookie-identificatoren, om advertenties en inhoud te personaliseren op basis van uw interesses, de resultaten van advertenties en inhoud te meten en inzichten te verkrijgen over het publiek dat deze advertenties en inhoud heeft bekeken. Klik hieronder om toestemming te geven voor het gebruik van deze technologie en de verwerking van uw persoonlijke gegevens voor deze doeleinden. U kunt op elk moment van gedachten veranderen en uw toestemmingskeuzes wijzigen door terug te keren naar deze site.
Zeuveberge allenquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja. Niet heel ver van Rotterdam af. Ik woon precies in de driehoek: Belgie, Zeeland, Zuid Holland.
Dan heb je ook jodiumtabletten in huus?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja. Niet heel ver van Rotterdam af. Ik woon precies in de driehoek: Belgie, Zeeland, Zuid Holland.
Jazeker ouwe reus. En een AK-47 voor lastige arabieren allenquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan heb je ook jodiumtabletten in huus?
Mag niet, maar ik heb het hierbij wel afgehandeld.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Waarom pleeg je geen aanslag in Amsterdam met die madheid altijdquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:56 schreef PSVCL het volgende:
4-0
Ajax na vandaag weer beide benen op de grond
Niet mijn probleem dusquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zij jou ook niet, dus dat scheelt allen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:56 schreef PSVCL het volgende:
4-0
Ajax na vandaag weer beide benen op de grond
Dat vang je op met die dikke lippen van jequote:Op dinsdag 5 november 2019 20:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Mooie kont. Wel jammer dat er poep uitkomt.
Is hij niet die bolle die @Zipportal altijd spot?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is dat PSVCL in die rolstoel? #dtv
Gewoon dichtnaaien. xDquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Mooie kont. Wel jammer dat er poep uitkomt.
PsvCL is een Marokkaan met bontkraagje allenquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is hij niet die bolle die @:zipportal altijd spot?
De vrouw opende net haar benen en ik zag een geschoren hutje, maar geen tijd. VOETBAL IS OORLOGquote:
Die Bolle zit heel ergens anders.quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is hij niet die bolle die @:zipportal altijd spot?
Genoteerdquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Bolle zit heel ergens anders.
El Camino al gezien maatje?quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Bolle zit heel ergens anders.
En na 2-3 Breezers mogen ze alles doen, wejeldsquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou breezer vind ik soms ook wel lekkerwel met lemon.
Ik doe sowieso van allesquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:01 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En na 2-3 Breezers mogen ze alles doen, wejelds
Jawel. Jij kent @Wereldgozer en mij nog niet. De Witte Kenianenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe sowieso van allesMaar niet wat jij bedoelt gok ik.
Laat me liever cuckenquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jawel. Jij kent @:Wereldgozer en mij nog niet. De Witte Kenianen
huhquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als die dit snelste 1-1 ooit in de CL?
Niks davyquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat zien ajacieden toch in die Veltman?
veltman.gifquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
landverraderquote:
En op het midden en aan het eind.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:04 schreef Karina het volgende:
Altijd in het begin zitten kutten he, die veltman.
hij is van de verkeerde kantquote:
vooral in het begin altijd. hij is zeker supernerveus of zo.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:05 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En op het midden en aan het eind.
Ik hekel die gast zo erg, faalhaas pur sang
Alleen als de keeper een hoedje op heeft.quote:
alsquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:06 schreef VacaLoca het volgende:
Naja als ajax nog wint is het iig met beter onderling resultaat
nu niets meerquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Codquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb jouw CoD review NIET gelezen.
Nogmaals een GIGANTISCH MES ONDERWATER.
Overmars: "Veltman is het DNA van een Ajacied".quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:05 schreef Zeroku het volgende:
Ze hadden die kneus beter kunnen laten gaan afgelopen zomer. Wat een drama is die gast zeg.
Lang genoeg de trainer zuigen doet wonderen voor jequote:Op dinsdag 5 november 2019 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kan het trouwens echt dat zo’n kneus speelt bij Ajax. Hij is niet eens jong ofzo, Ajax heeft toch zat geld om een betere vervanger te kopen??
daar lig ik nou echt wakker vanquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb jouw CoD review NIET gelezen.
Nogmaals een GIGANTISCH MES ONDERWATER.
Veel clubs hebben zulke spelers of denk je dat een Zouma zo fantastisch isquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe kan het trouwens echt dat zo’n kneus speelt bij Ajax. Hij is niet eens jong ofzo, Ajax heeft toch zat geld om een betere vervanger te kopen??
quote:Veltman is de 'opvolger' van Matthijs de Ligt, de tiener die vóór dit seizoen furore maakte centraal in de Ajax-defensie. 'Hij is een uitzonderlijke jongen', is Veltman lovend. 'Ik zat op die leeftijd nog te klooien op het kunstgras in de A'tjes, maar hij speelde al Champions League alsof het niets was. Hij is fysieker en ik moet het met mijn slimheid doen. Als ik iets moet noemen waarin ik beter ben, zou dat het zijn.'
Aan de andere kant zou ie hem inderdaad niet geven.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamja.com/Zn66
NO ERA
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:07 schreef Coco. het volgende:
Er schijnt een fittie te zijn tussen @Dagjesvolk. en @:Zipportal
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:07 schreef Coco. het volgende:
Er schijnt een fittie te zijn tussen @:Oscar. en @:NSB
quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://streamja.com/Zn66
NO ERA
quote:
Pieperdepiepquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ie hem inderdaad niet geven.
Helemaal prima, zolang ze Veltman maar niet bij ons droppen dan. We hebben met Scharie, Botteghin en vBeek al genoeg ellendequote:Op dinsdag 5 november 2019 21:08 schreef BB-King het volgende:
Als jullie Senesi willen kopen om Veltman te vervangen dan zijn die 20 miljoen euro welkom hoor.
Beter dan dat kinderachtige gefluit in de Arena.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zo te horen is ook het Chelsea publiek verbannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |