Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende: [..] Niet
Ik heb ook nog het oude voordeeluren abbo
Tegen die tijd maar kijken of het nog zin heeft een abbo aan te houden. Meeste treinreizen maak ik op kosten van de baas (en vanaf dan dus altijd volle prijs, gezien de werktijden) en voor privé reisjes is vaak een korting voor die dag te scoren.
Ligt aan het soort abbo wat je hebt. Even kijken naar naam en voorwaarden dus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
forum
mascara-klodder 1
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.
Heej!quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Die mensen die nog steeds een allang afgeschaft hebbenmoetenzijnde Voordeelurenkaart hebben, krijgen geen 40 % korting meer in de middagspits.
Ik heb nu AltijdVoordeel: In de spits (6:30 - 9:00 en 16:00 - 18:30) 20 % korting, daarbuiten 40 % korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt aan het soort abbo wat je hebt. Even kijken naar naam en voorwaarden dus.
Ik heb voordeeluren abbo oude stijl. Volle prijs op weekdagen vóór 9 uur en daarna altijd 40% korting.
Dat gaat nu dus blijkbaar veranderen. Ook tussen 16.00 en 19.00 uur moet ik de volle prijs gaan betalen.
quote:
Tnx. Ik moest sowieso al het volledige bedrag in de middagspits betalen. Voor mij gaat er weinig veranderen, me dunkt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb voordeeluren abbo oude stijl. Volle prijs op weekdagen vóór 9 uur en daarna altijd 40% korting.
Dat gaat nu dus blijkbaar veranderen. Ook tussen 16.00 en 19.00 uur moet ik de volle prijs gaan betalen.
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
NS voordeelwinkel en ze komen langs op mijn FB tijdlijn.
Nooit gekocht nog dus de parate kennis voor websites is ver weg hier.
Maar ik wil niet dat het feestje stoptquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het echt HEEL erg coulant van NS dat ze dat nog zo lang door hebben laten gaan. Maar ooit is het feest ten eindeEn dat is nu
Dan heb je geen Voordeelurenabbo. Die worden ook niet meer verkocht sinds 2011.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
forum
mascara-klodder 1
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.
Mijn schoonouders balen ook al.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat het feestje stopt
*stampvoet*
Eensch. Ik gebruik het voornamelijk in de middagspitsquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*stampvoet*
quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*stampvoet*
Zal zo eens kijken in de mail wat voor abbo ik heb. Behalve in de spits heb ik 40% korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan heb je geen Voordeelurenabbo. Die worden ook niet meer verkocht sinds 2011.
Hou je dan op de cent nauwkeurig bij wat je uitgegeven hebt?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:40 schreef Blues het volgende:
Alle wachtwoorden en in- en uitgaves weer netjes bijgewerkt in Word en Excel
Heerlijk die rijtjes incl. overzicht
Afgerond op hele euro's alleen al onze vaste inkomsten en vaste lasten. Zodat onder de streep duidelijk is wat we elke maand vrij te besteden hebben aan variabele kosten als eten, uitgaan, benzine etc.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:51 schreef Barreltje het volgende:
Hou je dan op de cent nauwkeurig bij wat je uitgegeven hebt?
Hou je ook van lijstjes makenquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:40 schreef Blues het volgende:
Alle wachtwoorden en in- en uitgaves weer netjes bijgewerkt in Word en Excel
Heerlijk die rijtjes incl. overzicht
Ja, fijn is dat ook. Bij mij kan ook altijd iemand meereizen met korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:53 schreef golfer het volgende:
Ik maak gebruik van meereis (40%) korting op het abonnement van B. (Dat geldt dus ook alleen buiten de spits).
Heb ik ook, 3 iemanden volgens mij. Maar ik ga nu ook maar eens kijken of het zin heeft om dat abo te behouden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja, fijn is dat ook. Bij mij kan ook altijd iemand meereizen met korting.
Yup. Maar met zoveel reis ik nooitquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb ik ook, 3 iemanden volgens mij. Maar ik ga nu ook maar eens kijken of het zin heeft om dat abo te behouden.
Hm als het agendatechnisch kanquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
17 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
18 januari: PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
24 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
25 januari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
31 januari: Lonaa,PdeHoog ,Z80, barrel, kaat, minilot
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje, Borisz (misschien)
Geloof dat ik nog geen 3 maanden meehuppelde hier bij m'n eerste meet in Delft.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm als het agendatechnisch kan
En P wil me wel meenemen... zou ik het toch ook wel leuk vinden.
Ook al huppel ik hier nog niet zo lang als de meesten van jullie
Is al die data in Hengelo?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Moet ik je 1 februari erbij zetten?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Delftquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof dat ik nog geen 3 maanden meehuppelde hier bij m'n eerste meet in Delft.
En ook in de zomervakantie geen korting meer voor 9 uur. Terwijk hier in het noorden de treinen om 8 uur 's morgens in de zomer gewoon leeg zijnquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het weekend nog wel de hele dag?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Dagkaarten met korting hebben tegenwoordig ook bijna allemaal géén geldigheid tijdens de spits. Dus of voor 16 uur vertrekken (en aankomen op station van bestemming!) van je dagje uit of pas na 18.30.
Sloop de rest er maar uit. En dan Candaaje ook ovb.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik je 1 februari erbij zetten?
Want volgens mij is dat nu de datum geworden, toch?
Sloop ik de andere opties meteen eruit.
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is al die data in Hengelo?
Ik kan ook wel denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sloop de rest er maar uit. En dan Candaaje ook ovb.
Zeker. En chantagemateriaal.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met gewicht, geboortedatum en sofinummer?
Sofinummer? Uit welk jaar kom jij?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met gewicht, geboortedatum en sofinummer?
91quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sofinummer? Uit welk jaar kom jij?
Huh, dat vroeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja.
Nee, we gaan niet richting randstad.
Zolang al? Ik noem het btw ook nog steeds sofi-nummerquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig. Ik kan het ding mij alleen herinneren als BSN. Maar dat is pas formeel sinds 2007.
En sofinummer bestond tot 2014.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig. Ik kan het ding mij alleen herinneren als BSN. Maar dat is pas formeel sinds 2007.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:10 schreef Blues het volgende:
BSN, het zit al goed vast in mijn hoofd ipv sofinummer ivm werk en legitimaties.
Fijn Mascara dat het nog steeds goed gaaten mijn zieketekostenverzekeringsnummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende wordt mijn bitlocker key![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, maar dat zal wel te maken hebben met organisaties waarbij het uitfaseren wat moeilijker is dan 1 dag werkquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Mee-huppelen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof dat ik nog geen 3 maanden meehuppelde hier bij m'n eerste meet in Delft.
Huppelen in de SC, strompelen bij wandelingenquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee-huppelen?Geloof niet dat ik je zag huppelen
SPOILER: het is nog een móói fornuis ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik nu het naast de laptop liggend eierwekkertje steeds zetten zodat ik elke drie minuten even ga kijken of de spekkies niet cremeren.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
IK stuur wel een reminder tztquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:14 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens een meet heel leuk vinden, maar ik kan niet zover in de toekomst kijken. En ik heb vaak weinig vrije tijd, en dan ben ik nog een krent ook.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:18 schreef sigme het volgende:
Vandaag ben ik vrij, en bereid ik eten voor voor de komende dagen. Op dit moment ben ik speklapjes aan het uitbakken. Dan ben ik toch zo blij met een extra fornuis, op de deel.
Een afzuigkap kan zoveel lucht nooit aan, en ik slaap in dezelfde ruimte als waar het 'binnen'formuis staat.Dat fornuisSPOILER: het is nog een móói fornuis ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik nu het naast de laptop liggend eierwekkertje steeds zetten zodat ik elke drie minuten even ga kijken of de spekkies niet cremeren.![]()
Vandaag ben ik vrij, en bereid ik eten voor voor de komende dagen. Op dit moment ben ik speklapjes aan het uitbakken. Dan ben ik toch zo blij met een extra fornuis, op de deel.
Een afzuigkap kan zoveel lucht nooit aan, en ik slaap in dezelfde ruimte als waar het 'binnen'formuis staat.Gaaf fornuis!SPOILER: het is nog een móói fornuis ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik nu het naast de laptop liggend eierwekkertje steeds zetten zodat ik elke drie minuten even ga kijken of de spekkies niet cremeren.
BSN, het zit al goed vast in mijn hoofd ipv sofinummer ivm werk en legitimaties.
Fijn Mascara dat het nog steeds goed gaatDie icon blijft. Het is een echte @murpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja het gaat best wel goed. Het is nog wel elke dag knokken maar dat zijn de naweeën denk ik altijd maar.
Ik probeer van elke dag te genieten. Wandelen doe ik heelveel en vaak ook lang met mijn Dachshund
Morgen lekker uiteten met mijn dametje voor haar verjaardag die dan alweer 19 jaar is![]()
Jeetje, 19 alweer?quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen lekker uiteten met mijn dametje voor haar verjaardag die dan alweer 19 jaar is
Al 6 jaar ofzo. Ze doet het relatie-technisch beter dan mijquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, 19 alweer?![]()
Heeft ze al een beetje verkering?
Euh, is het too much als ik vraag hoe dat sekstechnisch werkt? Zou ze zwanger kunnen raken? Je hoeft niet te antwoorden hoor, ik snap dat de vraag niet helemaal netjes is. Maar ben wel nieuwsgierig eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Al 6 jaar ofzo. Ze doet het relatie-technisch beter dan mij
Ik was de eerste vreemde naar wie hij lachte als babyKen hem dus ruim 18 jaar.
Als ze de kans zouden krijgen hadden ze gewoon seks. Maar alle (stief)ouders zitten er bovenop dat die 2 niet de kans krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh, is het too much als ik vraag hoe dat sekstechnisch werkt? Zou ze zwanger kunnen raken? Je hoeft niet te antwoorden hoor, ik snap dat de vraag niet helemaal netjes is. Maar ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Ik had nog geen gedachtes, alleen maar vragenquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ze de kans zouden krijgen hadden ze gewoon seks. Maar alle (stief)ouders zitten er bovenop dat die 2 niet de kans krijgen.
Dochter is trouwens al jarenlang aan de pil.
Ik vind het trouwens heel erg netjes dat je dit vraagt.
Dat stelt mij in de gelegenheid om zo’n vraag te beantwoorden en bij jou de gedachtes kunnen worden weggenomen
Heh.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had nog geen gedachtes, alleen maar vragenMaar euh, wel goed dat jullie er bovenop zitten en zij niet op elkaar denk ik.
Ik wist het even niet zo goed te verwoordenquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had nog geen gedachtes, alleen maar vragenMaar euh, wel goed dat jullie er bovenop zitten en zij niet op elkaar denk ik.
Ik kan er nu wel om lachen maar destijds zat echt iedereen in de stress hieromquote:
Dit. Behalve dat ik geen krent ben maar gewoon lui.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:14 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens een meet heel leuk vinden, maar ik kan niet zover in de toekomst kijken. En ik heb vaak weinig vrije tijd, en dan ben ik nog een krent ook.
M is verstandelijk een jaar of 6.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
whaha..![]()
Stel ik ook een brutale vraag....waarom "mag" het niet?
Maar hoe blijf je die uit elkaar houden? Ze zal nog zo'n 20 jaar vruchtbaar zijn, gok ik zo?quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
M is verstandelijk een jaar of 6.
Haar vriendje misschien 8 jaar. Hij kan iig wat woordjes typen.
En het is lastig hoor want ze hebben wel volwassen gevoelens zeg maar.
Ja dat kan ik me voorstellen. Je zou zomaar oma kunnen worden, wtf.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan er nu wel om lachen maar destijds zat echt iedereen in de stress hierom
Nog meer vragen? #dtv
Ze is aan de (prik)pil.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar hoe blijf je die uit elkaar houden? Ze zal nog zo'n 20 jaar vruchtbaar zijn, gok ik zo?
Ik word in januari (stief)omaquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Je zou zomaar oma kunnen worden, wtf.
Dat weet ik, maar waarom willen jullie dat tegenhouden? Als zij het fijn vinden. Ze is aan de pil dus verder kan er niet al te veel gebeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
M is verstandelijk een jaar of 6.
Haar vriendje misschien 8 jaar. Hij kan iig wat woordjes typen.
En het is lastig hoor want ze hebben wel volwassen gevoelens zeg maar.
Wie krijgt er een kind? Ik blijf gewoon vragen hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word in januari (stief)oma
Omdat de pil ook niet helemaal 100% waterdicht is? En dan zit je met een kind dat opgevoed moet worden door twee ouders die daar niet de capaciteit voor hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar waarom willen jullie dat tegenhouden? Als zij het fijn vinden. Ze is aan de pil dus verder kan er niet al te veel gebeuren.
Ze zijn niet volwassen. Ze weten niet waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar waarom willen jullie dat tegenhouden? Als zij het fijn vinden. Ze is aan de pil dus verder kan er niet al te veel gebeuren.
Ik heb een tijdje op een gezinsvervangend huis gewerkt. Daar zat een dame (bewoner) in hetzelfde parket. Leuk vriendje, lief stel samen, maar niet geschikt om moeder te worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is aan de (prik)pil.
Verder een lastige om te beantwoorden. Ik denk dat dadelijk als ze uit huis gaat de begeleiders op haar moet gaan letten.
Ze willen het liefste samenwonen. Wij als ouders hebben onze bedenkingen erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een afzuigkap kan zoveel lucht nooit aan, en ik slaap in dezelfde ruimte als waar het 'binnen'formuis staat.Wat een geweldig fornuisSPOILER: het is nog een móói fornuis ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik nu het naast de laptop liggend eierwekkertje steeds zetten zodat ik elke drie minuten even ga kijken of de spekkies niet cremeren.
Ik heb zojuist een nieuwe naaimachine besteld (eigenlijk g, die is altijd heel voortvarend) we hebben even gekeken naar de oude, maar hij is echt kapot.
Was een vendomatic, die ik kreeg van mijn allereerste schoonvader omdat hij niet wilde dat ik die van hem gebruikte![]()
Het apparaat weegt bijna 20k, was in 1976 toen ik 'm kreeg al 2e hands.. maar nu echt overleden![]()
Ze heeft de prikpil dus dat zit wel goed. Verder eens met je laatste zin ookal is dat bij ons niet van toepassingquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat de pil ook niet helemaal 100% waterdicht is? En dan zit je met een kind dat opgevoed moet worden door twee ouders die daar niet de capaciteit voor hebben.
Ah, zo had ik ooit een singer. Ontilbaar dat ding. Ook die van mijn moeder die ik twee jaar geleden ben gaan gebruiken was heel zwaar. Die ik nu heb is ca 7,5 kg, goed te doen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een geweldig fornuis
Ik heb zojuist een nieuwe naaimachine besteld (eigenlijk g, die is altijd heel voortvarend) we hebben even gekeken naar de oude, maar hij is echt kapot.
Was een vendomatic, die ik kreeg van mijn allereerste schoonvader omdat hij niet wilde dat ik die van hem gebruikte![]()
Het apparaat weegt bijna 20k, was in 1976 toen ik 'm kreeg al 2e hands.. maar nu echt overleden
Ja zo zwaar is de nieuwe ook:quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, zo had ik ooit een singer. Ontilbaar dat ding. Ook die van mijn moeder die ik twee jaar geleden ben gaan gebruiken was heel zwaar. Die ik nu heb is ca 7,5 kg, goed te doen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op een gezinsvervangend huis gewerkt. Daar zat een dame (bewoner) in hetzelfde parket. Leuk vriendje, lief stel samen, maar niet geschikt om moeder te worden.Lastige kwestie inderdaad. Je gunt ze eigenlijk al het geluk van de wereld maar zo simpel is het in de praktijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er uit als een fijn ding. Vooruit en achteruit en diverse steken incl. knoopsgatquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zo zwaar is de nieuwe ook:
[ afbeelding ]
De meest eenvoudige gekocht want bij mij gaat het alleen maar om zoompjes en randjes en simpel stikwerk.
Geheel mee eens.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lastige kwestie inderdaad. Je gunt ze eigenlijk al het geluk van de wereld maar zo simpel is het in de praktijk niet.
Fijn Mascara dat het nog steeds goed gaatIk was een tijd steeds in de war met isbn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Uhmmpie op 05-11-2019 15:32:55 ]
ik app je zo wel evenquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wie krijgt er een kind? Ik blijf gewoon vragen hoor
naaiturkquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:26 schreef AnneX het volgende:
Mooie machine Bloes.![]()
Voor het weinige wat ik heb, vraag ik buurvrouw of ga naar de naaiturk.
Had ik er plek voor gehad. Soms aarzel ik bij zo’n mini apparaat bij blokker.
Meisjes en jongetjes...uren later...gebeld met ohra en nn.
Teruggebeld, want druk druk druk daar.
Eindelijk een gebruikersnaam ... zónder hoofdletters![]()
App. geïnstalleerd en het werkt. Eindelijk.
Dank jullie voor de hulp ende bijstand.
Hier is het vooral het geduld hebben.. het kunnen is de issue nietquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind dat knap als mensen met zo'n naaimachine overweg kunnen. Bij mij zit binnen een par seconde heel die draad in de knoop.
Mijn schoonmoeder is altijd zo lief om mijn jurken in te korten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Even kijken of het werk/kind-technisch ook kan hoor.quote:
Wat zou been wel waarderen dan? Zwemmen in warm water? Hangen in een hangmat?quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:47 schreef fietsie het volgende:
Allemachtig, vergaderdagen zijn ook niet de beste dagen als je krakkemikkig bent....
Been vind al het gezit en het geslenter tussen zaaltjes niet echt fijn.
Goede stoel, ieder kwartier even klein rondje lopen, ieder uur wat verder lopenquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat zou been wel waarderen dan? Zwemmen in warm water? Hangen in een hangmat?
Kan je die dame die gisteren met je ging lopen geen goede stoel laten brengen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Goede stoel, ieder kwartier even klein rondje lopen, ieder uur wat verder lopen
Nope; als dat had gekund zou ik het georganiseerd hebben..quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:51 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kan je die dame die gisteren met je ging lopen geen goede stoel laten brengen?
quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:46 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Hier is het vooral het geduld hebben.. het kunnen is de issue niet![]()
Nu ook weer begonnen met borduren.. handwerken is stiekem wel heel erg leuk..Handwerken is hartstikke leuk. Als ik zie wat @Sarabi en @Sunnythesun allemaal maken. Stikjaloers dat de handen het niet meer kunnen. Ben ook zo blij met mijn gewonnen naaimachine. En vanavond weer naailes, en dan ga ik waarschijnlijk op de lockmachine. Kijken of dat wat voor mij is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Wat is/doet een lockmachine? Lijkt op een naaimachine.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Handwerken is hartstikke leuk. Als ik zie wat @:Sarabi en @:Sunnythesun allemaal maken. Stikjaloers dat de handen het niet meer kunnen. Ben ook zo blij met mijn gewonnen naaimachine. En vanavond weer naailes, en dan ga ik waarschijnlijk op de lockmachine. Kijken of dat wat voor mij is.
Slotjuhs overal op zettenquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is/doet een lockmachine? Lijkt op een naaimachine.
oa in één keer naden afwerken en afsnijden. Zodat de boel niet gaat rafelen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat is/doet een lockmachine? Lijkt op een naaimachine.
Bijgewerkte OP. Niemand vergeten?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb)
Volgens mij Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebbenquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bijgewerkte OP. Niemand vergeten?
een zoom maken dus? Nu moet je zelf de boel dubbelvouwen en dan naaien ofzo?quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
oa in één keer naden afwerken en afsnijden. Zodat de boel niet gaat rafelen.
Aangepastquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:01 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Volgens mij Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben
jamaar. Machinaalquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daarvoor is een blauwe naam genoeg
Soort van. Als je een t-shirt aan hebt kan je het zien aan de naad. Zijnaad. Dat ziet er anders uit als de zoom. Zoom is met een tweelingnaald, en zijnaad meestal met een lockmachinequote:Op dinsdag 5 november 2019 16:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
een zoom maken dus? Nu moet je zelf de boel dubbelvouwen en dan naaien ofzo?
Ik zeg maar oké want het wordt aardig abracadabra nuquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Soort van. Als je een t-shirt aan hebt kan je het zien aan de naad. Zijnaad. Dat ziet er anders uit als de zoom. Zoom is met een tweelingnaald, en zijnaad meestal met een lockmaschine
Zeg maar WOW!!!!!111111quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:07 schreef derLudolf het volgende:
Ik zeg maar oké want het wordt aardig abracadabra nu
Heb je ook nog ergens een oude, die ook lekker zit, maar die je met goed fatsoen niet meer aan kunt? Of een pyamabroek? Die uit elkaar slopen en overtrekken op stof.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:07 schreef Blues het volgende:
Ik zou wel weer een keer een zomerbroek voor mezelf willen maken.. ik heb er eentje (een gekochte) die zo lekker zit, en hij is zo simpel (elastiek van boven) dat ik het zo zou kunnen.. nu nog een patroon vinden en leuke stof kopen.
Ja. Ga ik echt een keer doen, op mn nieuwe masjien
Ik zou het nu ook echt nog niet kunnen missen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Handwerken is hartstikke leuk. Als ik zie wat @:Sarabi en @:Sunnythesun allemaal maken. Stikjaloers dat de handen het niet meer kunnen. Ben ook zo blij met mijn gewonnen naaimachine. En vanavond weer naailes, en dan ga ik waarschijnlijk op de lockmachine. Kijken of dat wat voor mij is.
Sommige cullertjes zijn closer met elkaar dan anderequote:Op dinsdag 5 november 2019 16:09 schreef Blues het volgende:
Is er trouwens een soort schaduwculwhatsappgroep of zo? Zie zo vaak: zie je app of ik app je even voorbij komen?
Gelockte naadquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik zeg maar oké want het wordt aardig abracadabra nu
Er is een Eftelingapp, maar daar zit alleen ik inquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:09 schreef Blues het volgende:
Is er trouwens een soort schaduwculwhatsappgroep of zo? Zie zo vaak: zie je app of ik app je even voorbij komen?
Aha. Vind dat onderste netter trouwensquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelockte naad
[ afbeelding ]
Tweelingnaald naad
[ afbeelding ]
Ik heb een paar losse users op de app staan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:09 schreef Blues het volgende:
Niet bij mijn weten. MK heeft me ook een DM gestuurd en geen appquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:09 schreef Blues het volgende:
Da's ook zichtbaar, de andere zit tegen je lijf aan, aan de binnenkant van je kleding.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Aha. Vind dat onderste netter trouwens
Hee ik app jouw man ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:09 schreef Blues het volgende:
Die tweelingnaald heb ik ook. Tot net geen idee wat het nou was.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Gelockte naad
[ afbeelding ]
Tweelingnaald naad
[ afbeelding ]
goeie tip!!quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb je ook nog ergens een oude, die ook lekker zit, maar die je met goed fatsoen niet meer aan kunt? Of een pyamabroek? Die uit elkaar slopen en overtrekken op stof.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er is een Eftelingapp, maar daar zit alleen ik in
Niet specifiek jou, valt me vaker op dat mensen dat hier noemen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:18 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Hee ik app jouw man ook gewoon hoor
Ik neem even aan dat je op mij doelt maar soms is app/DM even iets fijner dan gewoon op FOK! te posten
Ja, maar die seksapp zouden we toch alleen voor ons zelf houden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:18 schreef mascara-klodder het volgende:
Hee ik app jouw man ook gewoon hoor
Zou het niet eerder DM of zo zijn?quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Niet specifiek jou, valt me vaker op dat mensen dat hier noemen.
Was gewoon een vraag meer niet
Ohja. Kak!quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar die seksapp zouden we toch alleen voor ons zelf houden.
Ik ga er altijd zo snel mogelijk uit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben te lui om uit appgroeps te gaan
Ik post hier eigenlijk ook zelden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:23 schreef Blues het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hou die voorkeuren ook evne in de app
Naar aanleiding van dit berichtje maar even wat eenzame oude groepen opgeruimd iddquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben te lui om uit appgroeps te gaan
Rozen zijn roodquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:27 schreef Blues het volgende:
wilde ook in het begin stilletjes wegsluipen door te zeggen dat ik ff tijdens een vakantie onderdook en eruit ging, voegden ze me w
Heb je Ludolf ook gelijk geruimd?quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Naar aanleiding van dit berichtje maar even wat eenzame oude groepen opgeruimd idd
Ik dacht eigenlijk ook dat er een CUL app wasquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Sowieso leuk dat je weer (even) mee postquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik post hier eigenlijk ook zelden.
Vond het wel weer even leuk om in de SC te posten
De SC die ik honderd jaar geleden weer nieuw leven heb ingeblazen;)
alleen (volgens mij) als er een meet is. Iets makkelijker communiceren. Dus gewoon naar Enschede komen jij.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk ook dat er een CUL app was
Wie weet ooit een 1 op 1 meet met jou.quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
alleen (volgens mij) als er een meet is. Iets makkelijker communiceren. Dus gewoon naar Enschede komen jij.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weet ooit een 1 op 1 meet met jou.
Ooit durfde ik dat nog met P, sindsdien niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.helemaal verlegen
We have far more in common than that which devides us..
Is er ook. Zit alleen ik inquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Autocommunicatie met jezelf en al je andere persoonlijkheden?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wie weet ooit een 1 op 1 meet met jou.
Ooit durfde ik dat nog met P, sindsdien niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou ook bang worden van mij
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Makkelijk afstemmen wel hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Autocommunicatie met jezelf en al je andere persoonlijkheden?
Nou waarom? Hoeft niet eprse hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hou die voorkeuren ook evne in de app
peopsxe is wel een redelijk specifieke voorkeur geloof ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou waarom? Hoeft niet eprse hoor
Jij en je ego ja. Toen was de limiet van whatsapp groepsgrootte wel bereiktquote:
Die poepsekscampingtopics die steeds terugkomenquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
peopsxe is wel een redelijk specifieke voorkeur geloof ik
quote:Op dinsdag 5 november 2019 16:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
peopsxe is wel een redelijk specifieke voorkeur geloof ik
Ik zie dit als een complimentquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij en je ego ja. Toen was de limiet van whatsapp groepsgrootte wel bereikt
Heej, dat is een user met een serieuze vraag jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:54 schreef Molo het volgende:
[..]
Die poepsekscampingtopics die steeds terugkomen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Opeens weet je het! Fles werkt bij een toilettenfabrikantquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ons wekelijks teamoverleg zit er weer op. Het motto was deze keer "Met confetti in je reet is het feest bij elke scheet". Vorige week hadden we een dansende glittersmiley in de vorm van een drol.
Komt wel heel dichtbij allemaal
Is de meet gepland?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje (ovb), Borisz (ovb), Uhmmpie, Anthraxx, DerLudolf, mascara-klodder (ovb)
Volgens Kaatje ook Tav en Sunny als ze kunnen/zin hebben
Wat lief. Tnxquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso leuk dat je weer (even) mee post
Nou, aan dat schijtwerk wat we voor alle schijtklanten moeten doen zou je dat bjna denken jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Opeens weet je het! Fles werkt bij een toilettenfabrikant
Ga ik eindelijk Kaatje irl zienquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is de meet gepland?
Volgens mij hadden jullie een oud overzicht want ooit stond ik ook in de lijst
Maar ik kom graag ook. Met een kleine ovb dat niet net die dag m'n hoofd stuk gaat ofzo
Wat gebeurt hier allemaal als ik twee en een halve dag hier niet meelees![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, aan dat schijtwerk wat we voor alle schijtklanten moeten doen zou je dat bjna denken ja
Groot gelijk. Ik hou niet van honden maar Jeroen is wel geniaalquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat lief. Tnx
Vind het leuk om jou en al jouw creatieve dingen op FB te volgen.
Ik post geloof ik alleen nog maar over Jeroen![]()
Maar zij is natuurlijk te schattig en grappig om niet over te posten
Die vibe krijg ik ook regelmatig! Maar ik heb ooit in een Eftelingapp gezeten van CUL, maar ja, daar ging iedereen uitquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:35 schreef Sarabi het volgende:
Ik vind haar bij vlagen zelfs briljantquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Groot gelijk. Ik hou niet van honden maar Jeroen is wel geniaal
Behalve Ludolf dusquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die vibe krijg ik ook regelmatig! Maar ik heb ooit in een Eftelingapp gezeten van CUL, maar ja, daar ging iedereen uit
Ik heb alleen een BBQ-app en daar heb ik het geluid van uitstaan.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zat ooit in een app groep van fok. Toen vond de beheerder dat we te weinig nog gepost werd en heeft iedereen eruit getyft
Deezertje?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik zat ooit in een app groep van fok. Toen vond de beheerder dat we te weinig nog gepost werd en heeft iedereen eruit getyft
Jup.quote:
Excuus, dan had ik niet het meest recente overzicht opgediept.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is de meet gepland?
Maar ik kom graag ook. Met een kleine ovb dat niet net die dag m'n hoofd stuk gaat ofzo
Je staat erbijquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is de meet gepland?
Whatsapp is de functie aan t uitrollen dat je alleen op uitnodiging toegevoegd Jan worden aan groepsapppsquote:Op dinsdag 5 november 2019 16:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ga er altijd zo snel mogelijk uit.
Soms maakt iemand op het werk een groep aan om alleen een kadootje of een verrassing te regelen, als het dan afgesproken is ga ik er meteen uit.
Het liefst ga ik ook uit onze 'cluster app' dat is een app met 3 specialismes in één omdat we nu eenmaal fysiek bij elkaar gezet zijn, dus de hele dag met elkaar werken, daar worden alleen maar vakantiefoto's gedeeld. 1 dappere collega zit daar niet in.. ik wilde ook in het begin stilletjes wegsluipen door te zeggen dat ik ff tijdens een vakantie onderdook en eruit ging, voegden ze me weer toe toen ik terug kwam.. /mislukt
Nu verwijder ik maar meteen die foto's en reageer nooit.
Ah tof, dan kan ik er komende vakantie weer uitsluipen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Whatsapp is de functie aan t uitrollen dat je alleen op uitnodiging toegevoegd Jan worden aan groepsapppsthe sooner the better..
Ja! Ze zijn al een jaar aan het uitrollen ondertussenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:47 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah tof, dan kan ik er komende vakantie weer uitsluipen.
* Molo zwaait terug vanuit Rotterdamquote:
Incel met vele klonenquote:Op dinsdag 5 november 2019 17:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wie is die Deezertje toch? Ik zag zijn/haar naam ookal in een ander topic voorbij komen.
Oh ga je ook mee?quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga ik eindelijk Kaatje irl zien
Ik zou moeten googlen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden moest ik gewoon googlen wat incel nu weer is
Ja inderdaad.....zo leer je nog eens iets op Fok!quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nog geen jaar geleden moest ik gewoon googlen wat incel nu weer is
Als het mag van P en jouquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh ga je ook mee?
Zie ik ook eens dat gekke mascara kloddertje dat me steeds ontloopt op de haagse markt
Ik appte en kreeg geen reactie, dus ik belde er achteraan. Over 15 min eten, maar ik was nog 10 km van huis.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:09 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik appte even dat ik later was.
En de reactie was: OK.
Zal goed zijn dan denk ik.
Nou P is de baas denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als het mag van P en jou
En ik moet oppas hebben voor Jeroen natuurlijk.
Markt Leyweg ga jij altijd heen toch? Ik werk niet op dinsdag
Eerder sip.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is heel intrigerend/fascinerend.
Oh das minderquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:12 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik appte en kreeg geen reactie, dus ik belde er achteraan. Over 15 min eten, maar ik was nog 10 km van huis.
Soms kan je ook teveel lerenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja inderdaad.....zo leer je nog eens iets op Fok!
Deezertje heb ik wel al een tijdje niet meer gezien, of ik weet de nieuwste kloon niet.
Ik ben niet beschikbaar, dus het is niet boeiend wie mijn type is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh das minder
En incels zijn niet jouw type vermoed ik
De meeste meisjes van 16 vallen niet op engerds, en enkel keertje wel op loosers. En dan wordt zo'n looser geen incelquote:
Mwah net sjans bij de koffieautomaat van redelijk mijn typequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ben niet beschikbaar, dus het is niet boeiend wie mijn type is.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:24 schreef sigme het volgende:
[..]
De meeste meisjes van 16 vallen niet op engerds, en enkel keertje wel op loosers. En dan wordt zo'n looser geen incel.
Ziet er prima uitquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:29 schreef Blues het volgende:
Vanavond de eerste 2 maaltijden van uitgekookt.nl uitgeprobeerd.
Doos met de 4 maaltijden (2pers 2 dagen)
[ afbeelding ]
De maaltijden (worden gekoeld geleverd)
[ afbeelding ]
golfer had de sla/krieltjes/rollade met honing mosterdsaus en ik de lasagne geitenkaas/spinazie.
Gemiddeld een 8.5. Lekker vers, ruikt lekker, smaakt goed, veel groente en goed gekruid.
Is dat een soort van HF?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:29 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
golfer had de sla/krieltjes/rollade met honing mosterdsaus en ik de lasagne geitenkaas/spinazie.
Gemiddeld een 8.5. Lekker vers, ruikt lekker, smaakt goed, veel groente en goed gekruid.
En gaan jullie het vaker doen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:29 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
www.uitgekookt.nlquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:32 schreef mascara-klodder het volgende:
Is dat een soort van HF?
Ik krijg nu spontaan zin om rollade te braden.
Denk niet dat we het vaak gaan doen. Vind zelf koken veel te leuk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:32 schreef Sarabi het volgende:
En gaan jullie het vaker doen?
Had jullie niet echt als de doelgroep ingeschat.
Uitgekookt adverteert er ook mee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:32 schreef derLudolf het volgende:
Een maaltijdservice, zijn jullie al zo oud?
Je zit niet vast aan een abonnement, dus hoeft niks op te zeggen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Uitgekookt adverteert er ook mee.![]()
Niet zo’n slimme zet lijkt me. Want het is ook prima voor jongere mensen die het druk hebben of fysieke problemen waardoor koken niet lukt.
Ik denk dat ik me ook zo’n proefpakket ga aanschaffen![]()
@:blues moet je het abbo daarna actief opzeggen of krijg je niks als je niks bestelt die week?
Ik kende hier in de regio alleen appetito. Dat is echt voor senioren/mensen die beperkingen hebben. Krijg je elke dag een warme maaltijd in een warmhoudbox. Dus dan hoef je er helemaal niks meer aan te doen.
Ziet er niet verkeerd uit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
www.uitgekookt.nl
Kant-en-klaar, vers gemaakt. Alleen zelf opwarmen.
Ik las het netquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Je zit niet vast aan een abonnement, dus hoeft niks op te zeggen.
Tafeltje dekjequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:32 schreef derLudolf het volgende:
Een maaltijdservice, zijn jullie al zo oud?
Kun je ook gewoon de shoarmaturk bellenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Krijg je elke dag een warme maaltijd in een warmhoudbox. Dus dan hoef je er helemaal niks meer aan te doen.
Alleen als warm je enige voorwaarde is.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon de shoarmaturk bellen
Dat lijkt mij ook wel een vereiste, voor de beoogde doelgroepquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las het net![]()
En sympathiek dat je ze ook kunt bellen met je bestelling of een formulier aan de bezorger mee kunt geven.
Niet iedereen is digitaal.
Oh ja voor de senioren is "slurpbaar" er vaak ook eentjequote:Op dinsdag 5 november 2019 18:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alleen als warm je enige voorwaarde is.
De kniepert in mij heeft een proefbestelling gedaan met maximum portiegrootte. Blijft 15 euroquote:
Dat krijgt m'n oma. Dat blijft echt nog lang warm trouwens.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Krijg je elke dag een warme maaltijd in een warmhoudbox.
Die krijgt waarschijnlijk geen sleutelcode van je als je niet uit je bed kuntquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je ook gewoon de shoarmaturk bellen
Ze beloven 2,5 uur en dat halen ze makkelijk in hun warme nestje.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat krijgt m'n oma. Dat blijft echt nog lang warm trouwens.
Okee, lijkt me ideaal. Maar het gaat dus niet om spul wat anders morgen aan de varkens gevoerd moet worden of zo?quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:33 schreef golfer het volgende:
[..]
www.uitgekookt.nl
Kant-en-klaar, vers gemaakt. Alleen zelf opwarmen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
De kniepert in mij heeft een proefbestelling gedaan met maximum portiegrootte. Blijft 15 euro![]()
Alleen komt de bezorgdatum deze week niet uit dus ik bewaar hem voor volgende week of zo.
Hoezo, dat zijn toch altijd hele vriendelijke mensen? Vragen altijd "wad izz je probleem"quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die krijgt waarschijnlijk geen sleutelcode van je als je niet uit je bed kunt
Nee dat gaat wel wat ver inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Die krijgt waarschijnlijk geen sleutelcode van je als je niet uit je bed kunt
Nee, geen ToGoodToGoquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, lijkt me ideaal. Maar het gaat dus niet om spul wat anders morgen aan de varkens gevoerd moet worden of zo?Gewoon enigszins houdbaar?
Ik deed ook de duurste maaltijden uitzoeken.quote:
Hmm, eens kijken of die ook in Deemter komen danquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, geen ToGoodToGo![]()
Per maaltijd is het voor de volle prijs dan ook iets boven wat je in de supermarkt koopt, als ik het zo zie.
Maar je betaalt natuurlijk ook voor kwaliteit en bezorgservice.
Ik vind er aan de k&k maaltijden van de supermarkt altijd een 'houdbaarheids'smaakje zitten...nu was t echt alsof we het zelf hadden gemaakt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee, geen ToGoodToGo![]()
Per maaltijd is het voor de volle prijs dan ook iets boven wat je in de supermarkt koopt, als ik het zo zie.
Maar je betaalt natuurlijk ook voor kwaliteit en bezorgservice.
Maaltijden zijn vijf dagen houdbaar zie ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee, lijkt me ideaal. Maar het gaat dus niet om spul wat anders morgen aan de varkens gevoerd moet worden of zo?Gewoon enigszins houdbaar?
En invriesbaar.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Maaltijden zijn vijf dagen houdbaar zie ik
Ze komen hier, dan zullen ze ook wel in koekstad komen.
Ze komen zelfs bij mij. Natuurlijk komen ze ook in Deemter.quote:Op dinsdag 5 november 2019 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm, eens kijken of die ook in Deemter komen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Eigenlijk zouden G en B een referral korting moeten krijgenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben benieuwdKomende maandag proefpakket met 4 maaltijden
Nog meer korting?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden G en B een referral korting moeten krijgen
Www.uitgekookt.nlquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:22 schreef Lucky_Strike het volgende:
Geen zin om van de bank de komen om eten te maken.
quote:
We verwachten review.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen enorm spannende dingen gekozen. Later zag ik pas dat ze ook kip teriyaki in omelet hebben en allerlei vis en zoNou, dit gaat wel goedkomen lijkt me
Morgen nog twee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
CUL / [CULSC] Rotte rolstoelen
Elke week krijg je een klein deel van het patroon dus dan is het goed te overzienquote:
Vet handig, beetje doseren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Elke week krijg je een klein deel van het patroon dus dan is het goed te overzien
Thanks Zilverberk
Ik had wel een voorbeeld gezien maar had niet helemaal in de gaten dat het zulke moeilijke technieken waren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh dus bij het begin weet je nog niet wat een monsterklus het wordt![]()
Misschien maar beter ook
Maar wel gewoon doorbijtenquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik had wel een voorbeeld gezien maar had niet helemaal in de gaten dat het zulke moeilijke technieken waren.
Je mag best mee, maar ik heb al Barrel en Uhmp in de auto op de terugweg en de plek achter me is alleen geschikt voor een relatief klein persoonquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als het mag van P en jou
En ik moet oppas hebben voor Jeroen natuurlijk.
Markt Leyweg ga jij altijd heen toch? Ik werk niet op dinsdag
Knusquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag best mee, maar ik heb al Barrel en Uhmp in de auto op de terugweg en de plek achter me is alleen geschikt voor een relatief klein persoon
Ja uhh, dat kan ik niet.quote:
En iets knutselen met een groot krat en een dekentje?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja uhh, dat kan ik niet.
Maar viel me wel op. Was ook even aan het kijken voor een goed tuig en/of halsband, en een kussen/mand. Dure grapjes. Wel vaak maar eenmalige aanschaf ditdat, maar toch.
zul je zien, geef je 60 euro uit aan een mand, blijft ze op de bank liggen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:
Tof Sarabi, wat een werk inderdaad!
Een vriendin van mij doet ook veel aan haakprojecten e.d., en ik vind het toch altijd knap. Ik heb over het algemeen veel geduld, ook voor priegelwerk, maar haken of breien heb ik nooit voor stil kunnen zitten.
Ik heb vandaag geleerd om een kreupel schaap te vangen (das niet zo heel moeilijk, die van mij kon niet zo hard rennen), en op haar kont te zetten (Dat valt wel tegen als je het nooit gedaan hebt en je schaap tegenstribbelt.En ze toch moet gaan zitten terwijl d'r achterpoot zeer doet. ). Ze heeft rotstraal, en dat moest behandeld worden.
Er waren maar een paar mensen die het wel aandurfden om een schaap te vangen, de rest bleef toch een beetje schaapachtig () toekijken. En er waren er ook die te aarzelend waren. (Ik heb dat inmiddels wel afgeleerd door mijn werk in de kliniek, maar heeft ook even geduurd). Maar we hebben toch de meeste manken eruit kunnen pikken. Op een gegeven moment moesten we wel stoppen, want de herdershond was compleet uitgeput. Die is zoveel volk heel niet gewend, en dat is mentaal dus enorm zwaar voor hem. De schapen zelf waren vooral nieuwsgierig naar al die lui in hun weitje.
Geduld is vaak toch wel het grootste punt. Maar breien lukt mij ook niet. Of heeft minder mijn interesse, wie weet komt het ooit nog.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:48 schreef Candaasje het volgende:
Tof Sarabi, wat een werk inderdaad!
Een vriendin van mij doet ook veel aan haakprojecten e.d., en ik vind het toch altijd knap. Ik heb over het algemeen veel geduld, ook voor priegelwerk, maar haken of breien heb ik nooit voor stil kunnen zitten.
Ik heb vandaag geleerd om een kreupel schaap te vangen (das niet zo heel moeilijk, die van mij kon niet zo hard rennen), en op haar kont te zetten (Dat valt wel tegen als je het nooit gedaan hebt en je schaap tegenstribbelt.En ze toch moet gaan zitten terwijl d'r achterpoot zeer doet. ). Ze heeft rotstraal, en dat moest behandeld worden.
Er waren maar een paar mensen die het wel aandurfden om een schaap te vangen, de rest bleef toch een beetje schaapachtig () toekijken. En er waren er ook die te aarzelend waren. (Ik heb dat inmiddels wel afgeleerd door mijn werk in de kliniek, maar heeft ook even geduurd). Maar we hebben toch de meeste manken eruit kunnen pikken. Op een gegeven moment moesten we wel stoppen, want de herdershond was compleet uitgeput. Die is zoveel volk heel niet gewend, en dat is mentaal dus enorm zwaar voor hem. De schapen zelf waren vooral nieuwsgierig naar al die lui in hun weitje.
Thnx, morgen @ thuisquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:49 schreef Candaasje het volgende:
@:Fiets, ik hoop dat het morgen een betere, niet-vergaderdag voor je wordt
Dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En iets knutselen met een groot krat en een dekentje?
Oh wat goed! Is 'ie lekker? De eigen zuurkool dus hèquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:30 schreef Zilverberk het volgende:
De mannen hadden op mij gewacht.De eerste zuurkool uit eigen pot van het seizoen.
![]()
![]()
Action heeft soms wat. Hornbach heeft behoorlijk betaalbare rieten manden.quote:
Ik baal er echt van dat we geen Hornbach in de buurt hebben. Action zal ik in de gaten houden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Action heeft soms wat. Hornbach heeft behoorlijk betaalbare rieten manden.
De Chinese bazars in Spanje zijn het best.
Beste tuig haalde ik tot mijn verrassing bij de Tuinland (lokale intratuin, zeg maar). Meer, beter en goedkoper dan Jumper.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik baal er echt van dat we geen Hornbach in de buurt hebben. Action zal ik in de gaten houden.
Hmm bij ons heeft de action en bigbazar ook leuk hondenspul als mandjes.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja uhh, dat kan ik niet.
Maar viel me wel op. Was ook even aan het kijken voor een goed tuig en/of halsband, en een kussen/mand. Dure grapjes. Wel vaak maar eenmalige aanschaf ditdat, maar toch.
zul je zien, geef je 60 euro uit aan een mand, blijft ze op de bank liggen.
Dichtszijnde Tuinland, zit net als de Hornbach, in Zwolle.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Beste tuig haalde ik tot mijn verrassing bij de Tuinland (lokale intratuin, zeg maar). Meer, beter en goedkoper dan Jumper.
Komt wel dichtbij allemaal zoquote:Op dinsdag 5 november 2019 20:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dichtszijnde Tuinland, zit net als de Hornbach, in Zwolle.
Hmm was ie net als het voorlaatste album?quote:Op dinsdag 5 november 2019 20:04 schreef fietsie het volgende:
Hmmm de nieuwe Rammstein is wel ehm, smaakgevoelig, laten we het daar op houden.
Ik weeg nog steeds een kilootje of 54quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je mag best mee, maar ik heb al Barrel en Uhmp in de auto op de terugweg en de plek achter me is alleen geschikt voor een relatief klein persoon
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:08 schreef Barreltje het volgende:
Wij aten vanavond in een alleraardigst Spaans tapas restaurant in onze hoofdstad
Waar was je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Mallorcaans konijn, lekker!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |