Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.quote:Op dinsdag 5 november 2019 11:57 schreef Cat-astrophe het volgende: [..] Niet
Ik heb ook nog het oude voordeeluren abbo
Tegen die tijd maar kijken of het nog zin heeft een abbo aan te houden. Meeste treinreizen maak ik op kosten van de baas (en vanaf dan dus altijd volle prijs, gezien de werktijden) en voor privé reisjes is vaak een korting voor die dag te scoren.
Ligt aan het soort abbo wat je hebt. Even kijken naar naam en voorwaarden dus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
forum
mascara-klodder 1
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.
Heej!quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Die mensen die nog steeds een allang afgeschaft hebbenmoetenzijnde Voordeelurenkaart hebben, krijgen geen 40 % korting meer in de middagspits.
Ik heb nu AltijdVoordeel: In de spits (6:30 - 9:00 en 16:00 - 18:30) 20 % korting, daarbuiten 40 % korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ligt aan het soort abbo wat je hebt. Even kijken naar naam en voorwaarden dus.
Ik heb voordeeluren abbo oude stijl. Volle prijs op weekdagen vóór 9 uur en daarna altijd 40% korting.
Dat gaat nu dus blijkbaar veranderen. Ook tussen 16.00 en 19.00 uur moet ik de volle prijs gaan betalen.
quote:
Tnx. Ik moest sowieso al het volledige bedrag in de middagspits betalen. Voor mij gaat er weinig veranderen, me dunkt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb voordeeluren abbo oude stijl. Volle prijs op weekdagen vóór 9 uur en daarna altijd 40% korting.
Dat gaat nu dus blijkbaar veranderen. Ook tussen 16.00 en 19.00 uur moet ik de volle prijs gaan betalen.
Ah, thanks!quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
NS voordeelwinkel en ze komen langs op mijn FB tijdlijn.
Nooit gekocht nog dus de parate kennis voor websites is ver weg hier.
Maar ik wil niet dat het feestje stoptquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het echt HEEL erg coulant van NS dat ze dat nog zo lang door hebben laten gaan. Maar ooit is het feest ten eindeEn dat is nu
Dan heb je geen Voordeelurenabbo. Die worden ook niet meer verkocht sinds 2011.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:20 schreef mascara-klodder het volgende:
forum
mascara-klodder 1
IndexActiefMyATNieuwGelezen
Textarea errorEr is een fout opgetreden
Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren.
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Even uit de lurk-modus. Heb ook een abbo maar krijg geen 40% korting tijdens de spits. Wat gaat er anders worden dan? Ik maak veelvuldig gebruik van abbo. Voor ¤1,53 ben ik in Den Haag en voor ¤2 in Rotterdam. Goedkoper dan de tram en een stuk sneller.
Mijn schoonouders balen ook al.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ik wil niet dat het feestje stopt
*stampvoet*
Eensch. Ik gebruik het voornamelijk in de middagspitsquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*stampvoet*
quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
*stampvoet*
Zal zo eens kijken in de mail wat voor abbo ik heb. Behalve in de spits heb ik 40% korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan heb je geen Voordeelurenabbo. Die worden ook niet meer verkocht sinds 2011.
Hou je dan op de cent nauwkeurig bij wat je uitgegeven hebt?quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:40 schreef Blues het volgende:
Alle wachtwoorden en in- en uitgaves weer netjes bijgewerkt in Word en Excel
Heerlijk die rijtjes incl. overzicht
Afgerond op hele euro's alleen al onze vaste inkomsten en vaste lasten. Zodat onder de streep duidelijk is wat we elke maand vrij te besteden hebben aan variabele kosten als eten, uitgaan, benzine etc.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:51 schreef Barreltje het volgende:
Hou je dan op de cent nauwkeurig bij wat je uitgegeven hebt?
Hou je ook van lijstjes makenquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:40 schreef Blues het volgende:
Alle wachtwoorden en in- en uitgaves weer netjes bijgewerkt in Word en Excel
Heerlijk die rijtjes incl. overzicht
Ja, fijn is dat ook. Bij mij kan ook altijd iemand meereizen met korting.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:53 schreef golfer het volgende:
Ik maak gebruik van meereis (40%) korting op het abonnement van B. (Dat geldt dus ook alleen buiten de spits).
Heb ik ook, 3 iemanden volgens mij. Maar ik ga nu ook maar eens kijken of het zin heeft om dat abo te behouden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 12:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja, fijn is dat ook. Bij mij kan ook altijd iemand meereizen met korting.
Yup. Maar met zoveel reis ik nooitquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:02 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heb ik ook, 3 iemanden volgens mij. Maar ik ga nu ook maar eens kijken of het zin heeft om dat abo te behouden.
Hm als het agendatechnisch kanquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
Eten bij Bombay Spice in Hengelo:
17 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
18 januari: PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
24 januari: Lonaa, PdeHoog ,Z80, kaat, minilot
25 januari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, kaat, minilot, L_S/J
31 januari: Lonaa,PdeHoog ,Z80, barrel, kaat, minilot
1 februari: Lonaa, PdeHoog, Fles ,Z80, barrel, kaat, minilot, L_S/J, Candaasje, Borisz (misschien)
Geloof dat ik nog geen 3 maanden meehuppelde hier bij m'n eerste meet in Delft.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm als het agendatechnisch kan
En P wil me wel meenemen... zou ik het toch ook wel leuk vinden.
Ook al huppel ik hier nog niet zo lang als de meesten van jullie
Is al die data in Hengelo?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Moet ik je 1 februari erbij zetten?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Delftquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof dat ik nog geen 3 maanden meehuppelde hier bij m'n eerste meet in Delft.
En ook in de zomervakantie geen korting meer voor 9 uur. Terwijk hier in het noorden de treinen om 8 uur 's morgens in de zomer gewoon leeg zijnquote:Op dinsdag 5 november 2019 12:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
In het weekend nog wel de hele dag?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:18 schreef Isabeau het volgende:
Dagkaarten met korting hebben tegenwoordig ook bijna allemaal géén geldigheid tijdens de spits. Dus of voor 16 uur vertrekken (en aankomen op station van bestemming!) van je dagje uit of pas na 18.30.
Sloop de rest er maar uit. En dan Candaaje ook ovb.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Moet ik je 1 februari erbij zetten?
Want volgens mij is dat nu de datum geworden, toch?
Sloop ik de andere opties meteen eruit.
Ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is al die data in Hengelo?
Ik kan ook wel denk ikquote:Op dinsdag 5 november 2019 13:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Sloop de rest er maar uit. En dan Candaaje ook ovb.
Zeker. En chantagemateriaal.quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met gewicht, geboortedatum en sofinummer?
Sofinummer? Uit welk jaar kom jij?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met gewicht, geboortedatum en sofinummer?
91quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Sofinummer? Uit welk jaar kom jij?
Huh, dat vroeg ik toch niet?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja.
Nee, we gaan niet richting randstad.
Zolang al? Ik noem het btw ook nog steeds sofi-nummerquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig. Ik kan het ding mij alleen herinneren als BSN. Maar dat is pas formeel sinds 2007.
En sofinummer bestond tot 2014.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig. Ik kan het ding mij alleen herinneren als BSN. Maar dat is pas formeel sinds 2007.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:10 schreef Blues het volgende:
BSN, het zit al goed vast in mijn hoofd ipv sofinummer ivm werk en legitimaties.
Fijn Mascara dat het nog steeds goed gaaten mijn zieketekostenverzekeringsnummerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende wordt mijn bitlocker key![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja, maar dat zal wel te maken hebben met organisaties waarbij het uitfaseren wat moeilijker is dan 1 dag werkquote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:
Mee-huppelen?quote:Op dinsdag 5 november 2019 13:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geloof dat ik nog geen 3 maanden meehuppelde hier bij m'n eerste meet in Delft.
Huppelen in de SC, strompelen bij wandelingenquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee-huppelen?Geloof niet dat ik je zag huppelen
SPOILER: het is nog een móói fornuis ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik nu het naast de laptop liggend eierwekkertje steeds zetten zodat ik elke drie minuten even ga kijken of de spekkies niet cremeren.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
IK stuur wel een reminder tztquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:14 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens een meet heel leuk vinden, maar ik kan niet zover in de toekomst kijken. En ik heb vaak weinig vrije tijd, en dan ben ik nog een krent ook.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:18 schreef sigme het volgende:
Vandaag ben ik vrij, en bereid ik eten voor voor de komende dagen. Op dit moment ben ik speklapjes aan het uitbakken. Dan ben ik toch zo blij met een extra fornuis, op de deel.
Een afzuigkap kan zoveel lucht nooit aan, en ik slaap in dezelfde ruimte als waar het 'binnen'formuis staat.Dat fornuisSPOILER: het is nog een móói fornuis ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik nu het naast de laptop liggend eierwekkertje steeds zetten zodat ik elke drie minuten even ga kijken of de spekkies niet cremeren.![]()
Vandaag ben ik vrij, en bereid ik eten voor voor de komende dagen. Op dit moment ben ik speklapjes aan het uitbakken. Dan ben ik toch zo blij met een extra fornuis, op de deel.
Een afzuigkap kan zoveel lucht nooit aan, en ik slaap in dezelfde ruimte als waar het 'binnen'formuis staat.Gaaf fornuis!SPOILER: het is nog een móói fornuis ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik nu het naast de laptop liggend eierwekkertje steeds zetten zodat ik elke drie minuten even ga kijken of de spekkies niet cremeren.
BSN, het zit al goed vast in mijn hoofd ipv sofinummer ivm werk en legitimaties.
Fijn Mascara dat het nog steeds goed gaatDie icon blijft. Het is een echte @murpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja het gaat best wel goed. Het is nog wel elke dag knokken maar dat zijn de naweeën denk ik altijd maar.
Ik probeer van elke dag te genieten. Wandelen doe ik heelveel en vaak ook lang met mijn Dachshund
Morgen lekker uiteten met mijn dametje voor haar verjaardag die dan alweer 19 jaar is![]()
Jeetje, 19 alweer?quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Morgen lekker uiteten met mijn dametje voor haar verjaardag die dan alweer 19 jaar is
Al 6 jaar ofzo. Ze doet het relatie-technisch beter dan mijquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje, 19 alweer?![]()
Heeft ze al een beetje verkering?
Euh, is het too much als ik vraag hoe dat sekstechnisch werkt? Zou ze zwanger kunnen raken? Je hoeft niet te antwoorden hoor, ik snap dat de vraag niet helemaal netjes is. Maar ben wel nieuwsgierig eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Al 6 jaar ofzo. Ze doet het relatie-technisch beter dan mij
Ik was de eerste vreemde naar wie hij lachte als babyKen hem dus ruim 18 jaar.
Als ze de kans zouden krijgen hadden ze gewoon seks. Maar alle (stief)ouders zitten er bovenop dat die 2 niet de kans krijgen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:42 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Euh, is het too much als ik vraag hoe dat sekstechnisch werkt? Zou ze zwanger kunnen raken? Je hoeft niet te antwoorden hoor, ik snap dat de vraag niet helemaal netjes is. Maar ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Ik had nog geen gedachtes, alleen maar vragenquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als ze de kans zouden krijgen hadden ze gewoon seks. Maar alle (stief)ouders zitten er bovenop dat die 2 niet de kans krijgen.
Dochter is trouwens al jarenlang aan de pil.
Ik vind het trouwens heel erg netjes dat je dit vraagt.
Dat stelt mij in de gelegenheid om zo’n vraag te beantwoorden en bij jou de gedachtes kunnen worden weggenomen
Heh.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had nog geen gedachtes, alleen maar vragenMaar euh, wel goed dat jullie er bovenop zitten en zij niet op elkaar denk ik.
Ik wist het even niet zo goed te verwoordenquote:Op dinsdag 5 november 2019 14:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik had nog geen gedachtes, alleen maar vragenMaar euh, wel goed dat jullie er bovenop zitten en zij niet op elkaar denk ik.
Ik kan er nu wel om lachen maar destijds zat echt iedereen in de stress hieromquote:
Dit. Behalve dat ik geen krent ben maar gewoon lui.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:14 schreef sigme het volgende:
Ik zou trouwens een meet heel leuk vinden, maar ik kan niet zover in de toekomst kijken. En ik heb vaak weinig vrije tijd, en dan ben ik nog een krent ook.
M is verstandelijk een jaar of 6.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:58 schreef Kaatje1 het volgende:
whaha..![]()
Stel ik ook een brutale vraag....waarom "mag" het niet?
Maar hoe blijf je die uit elkaar houden? Ze zal nog zo'n 20 jaar vruchtbaar zijn, gok ik zo?quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
M is verstandelijk een jaar of 6.
Haar vriendje misschien 8 jaar. Hij kan iig wat woordjes typen.
En het is lastig hoor want ze hebben wel volwassen gevoelens zeg maar.
Ja dat kan ik me voorstellen. Je zou zomaar oma kunnen worden, wtf.quote:Op dinsdag 5 november 2019 14:58 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik kan er nu wel om lachen maar destijds zat echt iedereen in de stress hierom
Nog meer vragen? #dtv
Ze is aan de (prik)pil.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Maar hoe blijf je die uit elkaar houden? Ze zal nog zo'n 20 jaar vruchtbaar zijn, gok ik zo?
Ik word in januari (stief)omaquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me voorstellen. Je zou zomaar oma kunnen worden, wtf.
Dat weet ik, maar waarom willen jullie dat tegenhouden? Als zij het fijn vinden. Ze is aan de pil dus verder kan er niet al te veel gebeuren.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:02 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
M is verstandelijk een jaar of 6.
Haar vriendje misschien 8 jaar. Hij kan iig wat woordjes typen.
En het is lastig hoor want ze hebben wel volwassen gevoelens zeg maar.
Wie krijgt er een kind? Ik blijf gewoon vragen hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik word in januari (stief)oma
Omdat de pil ook niet helemaal 100% waterdicht is? En dan zit je met een kind dat opgevoed moet worden door twee ouders die daar niet de capaciteit voor hebben.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar waarom willen jullie dat tegenhouden? Als zij het fijn vinden. Ze is aan de pil dus verder kan er niet al te veel gebeuren.
Ze zijn niet volwassen. Ze weten niet waar ze mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar waarom willen jullie dat tegenhouden? Als zij het fijn vinden. Ze is aan de pil dus verder kan er niet al te veel gebeuren.
Ik heb een tijdje op een gezinsvervangend huis gewerkt. Daar zat een dame (bewoner) in hetzelfde parket. Leuk vriendje, lief stel samen, maar niet geschikt om moeder te worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:07 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze is aan de (prik)pil.
Verder een lastige om te beantwoorden. Ik denk dat dadelijk als ze uit huis gaat de begeleiders op haar moet gaan letten.
Ze willen het liefste samenwonen. Wij als ouders hebben onze bedenkingen erbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een afzuigkap kan zoveel lucht nooit aan, en ik slaap in dezelfde ruimte als waar het 'binnen'formuis staat.Wat een geweldig fornuisSPOILER: het is nog een móói fornuis ookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen moet ik nu het naast de laptop liggend eierwekkertje steeds zetten zodat ik elke drie minuten even ga kijken of de spekkies niet cremeren.
Ik heb zojuist een nieuwe naaimachine besteld (eigenlijk g, die is altijd heel voortvarend) we hebben even gekeken naar de oude, maar hij is echt kapot.
Was een vendomatic, die ik kreeg van mijn allereerste schoonvader omdat hij niet wilde dat ik die van hem gebruikte![]()
Het apparaat weegt bijna 20k, was in 1976 toen ik 'm kreeg al 2e hands.. maar nu echt overleden![]()
Ze heeft de prikpil dus dat zit wel goed. Verder eens met je laatste zin ookal is dat bij ons niet van toepassingquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:09 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat de pil ook niet helemaal 100% waterdicht is? En dan zit je met een kind dat opgevoed moet worden door twee ouders die daar niet de capaciteit voor hebben.
Ah, zo had ik ooit een singer. Ontilbaar dat ding. Ook die van mijn moeder die ik twee jaar geleden ben gaan gebruiken was heel zwaar. Die ik nu heb is ca 7,5 kg, goed te doen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een geweldig fornuis
Ik heb zojuist een nieuwe naaimachine besteld (eigenlijk g, die is altijd heel voortvarend) we hebben even gekeken naar de oude, maar hij is echt kapot.
Was een vendomatic, die ik kreeg van mijn allereerste schoonvader omdat hij niet wilde dat ik die van hem gebruikte![]()
Het apparaat weegt bijna 20k, was in 1976 toen ik 'm kreeg al 2e hands.. maar nu echt overleden
Ja zo zwaar is de nieuwe ook:quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:14 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ah, zo had ik ooit een singer. Ontilbaar dat ding. Ook die van mijn moeder die ik twee jaar geleden ben gaan gebruiken was heel zwaar. Die ik nu heb is ca 7,5 kg, goed te doen.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op een gezinsvervangend huis gewerkt. Daar zat een dame (bewoner) in hetzelfde parket. Leuk vriendje, lief stel samen, maar niet geschikt om moeder te worden.Lastige kwestie inderdaad. Je gunt ze eigenlijk al het geluk van de wereld maar zo simpel is het in de praktijk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er uit als een fijn ding. Vooruit en achteruit en diverse steken incl. knoopsgatquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zo zwaar is de nieuwe ook:
[ afbeelding ]
De meest eenvoudige gekocht want bij mij gaat het alleen maar om zoompjes en randjes en simpel stikwerk.
Geheel mee eens.quote:Op dinsdag 5 november 2019 15:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Lastige kwestie inderdaad. Je gunt ze eigenlijk al het geluk van de wereld maar zo simpel is het in de praktijk niet.
Fijn Mascara dat het nog steeds goed gaatIk was een tijd steeds in de war met isbn...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Uhmmpie op 05-11-2019 15:32:55 ]
ik app je zo wel evenquote:Op dinsdag 5 november 2019 15:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wie krijgt er een kind? Ik blijf gewoon vragen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |