Er kon hier en daar wat verbeterd worden ja (een iets betere trim van de baard o.a.), maar in ieder geval een geniaal idee!quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, je hebt de test gezien. Dank je! Volgens mij moet hij nog ietsjes mooier kunnen, dus voorlopig ben ik weer even terug naar de oude
Op de originele grootte ziet het er best aardig uit. Ik denk dat er iets fout gaat bij de resize naar het kleine formaat voor Fok, waardoor het er wat korrelig uit ziet. Ik had nu geen zin meer, ik ga er later wel weer mee verderquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er kon hier en daar wat verbeterd worden ja (een iets betere trim van de baard o.a.), maar in ieder geval een geniaal idee!
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:01 schreef Strani het volgende:
OhJohan Derksen vindt dat er niks meer mis kan gaan.
Ik vroeg me al af waar het over gingquote:Op dinsdag 5 november 2019 21:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ah, je hebt de test gezien. Dank je! Volgens mij moet hij nog ietsjes mooier kunnen, dus voorlopig ben ik weer even terug naar de oude
Neequote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeMaar ik was ook nog steeds nerveus toen Nederland met 4-1 voorstond tegen Spanje. Na de 5-1 begon ik er in te geloven
Klinkt als Jan S. Nu moeten ze juist oppassenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:01 schreef Strani het volgende:
Robbenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
NeeMaar ik was ook nog steeds nerveus toen Nederland met 4-1 voorstond tegen Spanje. Na de 5-1 begon ik er in te geloven
De kleur van de neus is niet veranderd. Altijd al blauw geweestquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar het over ging![]()
Vraag me nu wel af of die neus altijd al blauw was![]()
Hopelijk horen ze niet wat Derksen (seniele gek) heeft gezegdquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Klinkt als Jan S. Nu moeten ze juist oppassen
Jan S.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Klinkt als Jan S. Nu moeten ze juist oppassen
Ok, laat het gezegd zijn dat het niet aan mij ligt als ze nu nog verliezen, maar aan de gigantische jinx van die Derksen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:01 schreef Strani het volgende:
Ik verdenk ze ervan dat ze stiekem meekijkenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Hopelijk horen ze niet wat Derksen (seniele gek) heeft gezegd
Nou ja, het is dan natuurlijk óók een beetje jouw schuld!quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, laat het gezegd zijn dat het niet aan mij ligt als ze nu nog verliezen, maar aan de gigantische jinx van die Derksen.
Welke naam, Jan Smit?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je zijn naam volledig uitspreekt is dat al een jinx op zich, in elke situatie.
Jantje Shit?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je zijn naam volledig uitspreekt is dat al een jinx op zich, in elke situatie.
Ja ik ging dus zoeken door de post van Aobhin, maar begreep later al dat er een heel nieuwe UI was geweestquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De kleur van de neus is niet veranderd. Altijd al blauw geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |