Is verplaatst naar volgende week i.v.m de finale van ‘De IJzersterkste’quote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:12 schreef Perrin het volgende:
Ik dacht dat er vandaag al een aflevering zou komen
Is dat echt zo ja? Dat soort dingen vind ik dan echt vreemdquote:Op zaterdag 4 januari 2020 17:16 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Is verplaatst naar volgende week i.v.m de finale van ‘De IJzersterkste’
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:27 schreef Madhouse11 het volgende:
Jammer van Chris maar Marlijn heeft 2 puntjes voor op Margriet
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:27 schreef Madhouse11 het volgende:
En een fatsoenlijker kapsel.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:27 schreef Madhouse11 het volgende:
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:32 schreef Legoblokje het volgende:
Niels grijpt natuurlijk meteen naar de joker
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:32 schreef Legoblokje het volgende:
Niels grijpt natuurlijk meteen naar de joker
jij bent afquote:
zal me al af te vragen wat molkoorys warenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:42 schreef svann het volgende:
Het is wonderlijk hoe snel molkoorts toeslaat.
Een app, een topic, klein stukje moltalk...
Staat op 1 in de verdenkingenquote:
ik ookquote:
Maar ae = a en niet equote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:45 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Claes (je spreekt het uit als Klees)
noors of deens.... daar gelden die regels nietquote:
Wij zijn niet in Kiev, vriendquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Die bizarre intro van het Georgiė-seizoen was echt geniaal
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Die bizarre intro van het Georgiė-seizoen was echt geniaal
Ja, dat sowieso inderdaad. Hij is ook zo'n vrolijk persoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij er maar tot het einde is
Rutjesgod
Ik piste echt bijna in m'n broek van enthousiasme toenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Beste quote uit alle Mol-seizoenen.
wie was de mol dat jaar ook alweer?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik piste echt bijna in m'n broek van enthousiasme toen
Die blonde met dat kuifje. Kom ff niet op de naam. Jan?quote:
Moira had een voorgevoel bij het voorstellen van de kandidatenquote:
Ik wist het echt zeker.quote:
Ik hoop het! Ken haar kookprogramma's niet maar nog wel van de TMF-tijd vroegah, vond haar altijd wel tofquote:
quote:
Daar ken ik haar ook van.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ken haar kookprogramma's niet maar nog wel van de TMF-tijd vroegah, vond haar altijd wel tof
Echt fantastisch die manquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso inderdaad. Hij is ook zo'n vrolijk persoon.
ik wist ook wel anderen.... maar kan dan niet op de namen komen... ron was de enige die zo binnenschoot met naam.quote:
Denk die kans 50/50 is. Haar zelfvertrouwen kan haar de das om doen (ondanks de tips van de mol).quote:
quote:
Ik las zijn achternaam altijd als Dekaaijquote:
ja die is drie keer terug gekomen in het spel toch?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ruud de Wild toch ook, dacht ik.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja die is drie keer terug gekomen in het spel toch?
hij heeft nooit mee gedaanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen.
net zo logischquote:
nathanquote:
Dan was het een andere dj. Gijs Staverman was het. schiet me nu te binnen.quote:
gijs stavermanquote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan was het een andere dj.
Bij twijfel, kies B (Buddy)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:19 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het eerste stuk altijd zo irritant als je echt nog geen flauw idee hebt wie het zou kunnen zijn
Heeft Miljuska ook bij TMF gewerkt? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop het! Ken haar kookprogramma's niet maar nog wel van de TMF-tijd vroegah, vond haar altijd wel tof
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:25 schreef Perrin het volgende:
Rop en Marlijn vind ik persoonlijk een leuker presentatie-duo dan Chris en Margriet.
quote:
Bij mijn weten vertrok Jean-Marc van Tol vrijwillig omdat hij het niet meer aankon. Hij kon niet slapen door alle spanning...quote:Op maandag 6 januari 2020 22:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Legendarische uitspraak inderdaad! Toch blijf ik er bij dat het vreemde exit van hoe heet die knakker (van Tol?) ook alweer? te maken had met het feit dat hij wist dat Jan de mol was omdat Jan zich versproken had o.i.d.
Ja die draaide daar echt door.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bij mijn weten vertrok Jean-Marc van Tol vrijwillig omdat hij het niet meer aankon. Hij kon niet slapen door alle spanning...
Ahzo, dat verklaart. Minder mooi dan Klaas maar 't moet maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
noors of deens.... daar gelden die regels niet
Tsja, je zou verwachten dat een ontwerp slechts een ontwerp is en dat de geldmakers die omzetten naar "echt" geld. Dat copy-paste in 20 stijlen is niet zo mooi nee.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het molgeld? Ik ben er niet bepaald over te spreken... sommige biljetten zijn mooi, maar sommige ook niet...![]()
[ link | afbeelding ]
Jaquote:
Niet wat ik verwacht als ik mijn eerste livetopic over WIDM open.quote:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Nog een paar uurtjes geduld
Is je telefoon opgeladen?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nog een uurtje.
Spnning stijgt.
Nee, intussen 39 %quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Is je telefoon opgeladen?![]()
Ik post trouwens niet tijdens de uitzending, maar kom na afloop bijlezen
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:31 schreef DaMart het volgende:
De visite van vanavond is ziek...kan ik toch live kijken.
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:31 schreef DaMart het volgende:
De visite van vanavond is ziek...kan ik toch live kijken.
Ik doe bewust niet mee. Helaas kan ik dan ook geen spel winnen. Nou ja, dat is dan maar zo.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 19:00 schreef Moira het volgende:
[error]Vergeet de prono niet menson!MOL / [WIN!] FOK! Wie is de Mol? Prono 2020 [/error]
Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik doe bewust niet mee. Helaas kan ik dan ook geen spel winnen. Nou ja, dat is dan maar zo.
Ik hou niet van het gok/spelelement. Ik kijk de afleveringen (WIDM en De Mol op Vier) met een Belgisch molmaatje. En wij bediscussieren dan eea samen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?Je kan ook meedoen in de app om een spel te winnen
Nathan toch wel. van die drop reclame....quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:17 schreef essnhills het volgende:
Ik zit er klaar voor!
![]()
![]()
Is weer eens een seizoen zonder bekende Nederlanders voor mij. Ik ken alleen Anita
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nathan toch wel. van die drop reclame....
Geen idee? Zo van naam en alleen foto ken ik hem niet. Wellicht zometeen met bewegende beelden wel. Welke drop reclame?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nathan toch wel. van die drop reclame....
Ik ken hem écht nietquote:
Dit heb ik nog nooit gezienquote:
De meeste BN'ers ken ik omdįt ze mee hebben gedaan met widmquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ken hem écht niet
Maar jaren amper tv gekeken.
Pcies jaquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
De meeste BN'ers ken ik omdįt ze mee hebben gedaan met widm
Waarom eigenlijk! Bijzonder wel. Als ze normaal de finale niet eens wat langer kunnen doenquote:
JCquote:
Ook leukquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hou niet van het gok/spelelement. Ik kijk de afleveringen (WIDM en De Mol op Vier) met een Belgisch molmaatje. En wij bediscussieren dan eea samen.
ze begonnen gewoon te vroeg!!quote:
ik ook. heb al jaren niet gekeken.. maar doe weer een pogingquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Ga het weer 's proberen te volgen.
ik hoop dat het me lukt nadat ik dit jaar al afgehaakt ben bij masterchef, exoeditie, hhb....quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Van_PoppelGodquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
quote:
GMTAquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:31 schreef DaMart het volgende:
Misschien zeggen die kinderen wel in het Chinees wie de mol is.
doe even een vertaalapp er tegen aan gooien danquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:31 schreef DaMart het volgende:
Te makkelijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:31 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze begonnen gewoon te vroeg!!
ik zat nog op net5
scherpquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:31 schreef DaMart het volgende:
ja dat wordt echt net5 opnemen volgende weekquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had hem al om half 8 op 1 gezet
Dit is Tina de Bruinquote:
komp vanzelfquote:
quote:
Nog niksquote:
vast welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Of ze valt af voordat je dr kent :p
nee het is weer net even een andere babbelquote:
Natuurlijk nietquote:
Joh en in GTST, The masked singerquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze nobuddie zat laatst ook bij de F1.
Klopt. Wist niet dat jij F1 volgdequote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Deze nobuddie zat laatst ook bij de F1.
Ongetwijfeld.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:37 schreef essnhills het volgende:
Iemand bijgehouden wat de wijsheden waren?
ik niet, staat vast straks op twitterquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:37 schreef essnhills het volgende:
Dat waren jaartallen volgens mijquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:37 schreef essnhills het volgende:
Dat was niet op 1.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Je was nog aan het bijkomen van het volleybal?
Daarquote:
neequote:
Nee wat Rik zei bij de kandidaten. Die zijn iedere keer anders.quote:
omdat ze op oudmol Inge lijktquote:
tegeltjeswijshedenquote:
Speciaal voor WIDM gebouwdquote:
Zeker!quote:
Die komen niet helemaal overeen zo te zien.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:41 schreef Nizno het volgende:
onderaan staan de miniversies toch of zag ik dat verkeerd?
nee dat zag ik uiteindelijk ook bij de bruinquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die komen niet helemaal overeen zo te zien.
Voor een hap rijstquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:40 schreef superniger het volgende:
Al die Chinezen moeten daar verplicht staan.
SAD
laat ze eerst 1 aflevering gewoon spelen, daarna kun je ze pas beoordelen.quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben Buddy wel een beetje zat denk ik.
Zeker, het zijn de eerste vibesquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
laat ze eerst 1 aflevering gewoon spelen, daarna kun je ze pas beoordelen.
Kwam misschien door het licht, groen leek het ook welquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef essnhills het volgende:
Het leek wel alsof ie groen zei? Maar hij leek zwart?
hij zei groen idd. misschien licht inval?quote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef essnhills het volgende:
Het leek wel alsof ie groen zei? Maar hij leek zwart?
Nee, zwartquote:Op zaterdag 11 januari 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Buddy je hebt een zwarte vrijstelling, geen gewone!
Edit; of was hij wel groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |