Bij twijfel, kies B (Buddy)quote:Op zaterdag 4 januari 2020 21:19 schreef Moira. het volgende:
Ik vind het eerste stuk altijd zo irritant als je echt nog geen flauw idee hebt wie het zou kunnen zijn
Heeft Miljuska ook bij TMF gewerkt? Dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop het! Ken haar kookprogramma's niet maar nog wel van de TMF-tijd vroegah, vond haar altijd wel tof
quote:Op maandag 6 januari 2020 21:25 schreef Perrin het volgende:
Rop en Marlijn vind ik persoonlijk een leuker presentatie-duo dan Chris en Margriet.
quote:
Bij mijn weten vertrok Jean-Marc van Tol vrijwillig omdat hij het niet meer aankon. Hij kon niet slapen door alle spanning...quote:Op maandag 6 januari 2020 22:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Legendarische uitspraak inderdaad! Toch blijf ik er bij dat het vreemde exit van hoe heet die knakker (van Tol?) ook alweer? te maken had met het feit dat hij wist dat Jan de mol was omdat Jan zich versproken had o.i.d.
Ja die draaide daar echt door.quote:Op maandag 6 januari 2020 23:27 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Bij mijn weten vertrok Jean-Marc van Tol vrijwillig omdat hij het niet meer aankon. Hij kon niet slapen door alle spanning...
Ahzo, dat verklaart. Minder mooi dan Klaas maar 't moet maar.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
noors of deens.... daar gelden die regels niet
Tsja, je zou verwachten dat een ontwerp slechts een ontwerp is en dat de geldmakers die omzetten naar "echt" geld. Dat copy-paste in 20 stijlen is niet zo mooi nee.quote:Op maandag 6 januari 2020 21:27 schreef Legoblokje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van het molgeld? Ik ben er niet bepaald over te spreken... sommige biljetten zijn mooi, maar sommige ook niet...![]()
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |