Wij zijn niet in Kiev, vriendquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Die bizarre intro van het Georgië-seizoen was echt geniaal
quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:49 schreef Pino112 het volgende:
Die bizarre intro van het Georgië-seizoen was echt geniaal
Ja, dat sowieso inderdaad. Hij is ook zo'n vrolijk persoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als hij er maar tot het einde is
Rutjesgod
Ik piste echt bijna in m'n broek van enthousiasme toenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Beste quote uit alle Mol-seizoenen.
wie was de mol dat jaar ook alweer?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik piste echt bijna in m'n broek van enthousiasme toen
Die blonde met dat kuifje. Kom ff niet op de naam. Jan?quote:
Moira had een voorgevoel bij het voorstellen van de kandidatenquote:
Ik wist het echt zeker.quote:
Ik hoop het! Ken haar kookprogramma's niet maar nog wel van de TMF-tijd vroegah, vond haar altijd wel tofquote:
quote:
Daar ken ik haar ook van.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ken haar kookprogramma's niet maar nog wel van de TMF-tijd vroegah, vond haar altijd wel tof
Echt fantastisch die manquote:Op zaterdag 4 januari 2020 20:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso inderdaad. Hij is ook zo'n vrolijk persoon.
ik wist ook wel anderen.... maar kan dan niet op de namen komen... ron was de enige die zo binnenschoot met naam.quote:
Denk die kans 50/50 is. Haar zelfvertrouwen kan haar de das om doen (ondanks de tips van de mol).quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |