SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind de kleurtjes altijd zo mooi, maar ik krijg het niet weg
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar staat voor bijna 3000 euro aan flessen...
Maar ook zonde om het niet op te drinken.quote:
Nee joh, de flessen zijn 3000 euro. De inhoud is een tientjequote:
Waarom? Je kunt ze niet meenemen in je urn.quote:
Regel er voor die prijs even een paar voor me...quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee joh, de flessen zijn 3000 euro. De inhoud is een tientje
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel er voor die prijs even een paar voor me...
Ja en ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Zijn er bij whisk(e)y ook van die prijzen die ze kunnen winnen, net als bij wijn? En zijn die dan net zo random als bij wijn?
En de radio is yet to have its finest hour!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef CindieY het volgende:
Potverdriedubbeltjes zeg, is het alweer 23.00 u geweest
tijd voor je 2e fles Merlotquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef CindieY het volgende:
Ja, maar ik moet deze fles leegmaken. Kan ik niet open wegzetten. Dus ga ik nog even door tot deze leeg is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef CindieY het volgende:
Okee, goed om te weten als iemand mij iets wil aansmeren met "deze heeft prijs <whatever> gewonnen".quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja en ja.
Als je geen prijs wint, ben je gewoon echt een kneus.
Oftewel, die prijzen zeggen geen ruk.
Gewoon proeven en zelf oordelen...
Precies, allemaal bullshit...quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, goed om te weten als iemand mij iets wil aansmeren met "deze heeft prijs <whatever> gewonnen".
Bijna heel Hot Space vind ik al slechter dan ditquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit is by far het slechtste nummer van Queen ever...
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook Gewurtztraminer en Tokaj wijn gedronken.
Ook niet vies...
Ik ken Tokaj alleen van hun gitaren.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook Gewurtztraminer en Tokaj wijn gedronken.
Ook niet vies...
Is dat nog steeds je whisky-infused bier?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet deze fles leegmaken. Kan ik niet open wegzetten. Dus ga ik nog even door tot deze leeg is.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat nog steeds je whisky-infused bier?
Nu pas. Vanaf 21.00 heb ik getwijfeld of ik aan het bier ging of niet. En net een kwartiertje geleden heb ik besloten dat het koffie werd.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu pas. Vanaf 21.00 heb ik getwijfeld of ik aan het bier ging of niet. En net een kwartiertje geleden heb ik besloten dat het koffie werd.
#knopendoorhakkenisnietmijnding
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu pas. Vanaf 21.00 heb ik getwijfeld of ik aan het bier ging of niet. En net een kwartiertje geleden heb ik besloten dat het koffie werd.
#knopendoorhakkenisnietmijnding
Ik weet het. Stond vanmiddag in de AH te twijfelen of ik er 1 zou kopen. Als ik het had gedaan was de keuze tussen bier en koffie wat makkelijker geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... ik dacht dat je wel aan het bier zat.
Je moet dat La Chouffe pakket nog steeds een keer komen halen hè?
Ook dat..... maar het is deze:quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:16 schreef MadMaster het volgende:
Paul McCartney - We Alll Live Together
Ach, dan kan ik iig zeggen dat ik met een paar dagen het drukste gedeelte van het jaar bijna achter de rug hebquote:
Ja, net was het misschien nog iets te vroeg, maar nu is het absoluut Kerst.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, net was het misschien nog iets te vroeg, maar nu is het absoluut Kerst.
Dat is weer een meevaller dan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, dan kan ik iig zeggen dat ik met een paar dagen het drukste gedeelte van het jaar bijna achter de rug heb
Maar nog geen sneeuwquote:
Dat komt pas aan het eind van het nummer.quote:
zou ik die voor mijn e-bike ook nodig hebbenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wachten nog, de winterbanden moeten eerst nog onder de auto...
Je hebt geen all weather banden genomen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
zou ik die voor mijn e-bike ook nodig hebben
Sneeuwkettingen zijn voldoende.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
Spijkerbandenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:19 schreef just me het volgende:
[..]
komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 2 november 2019 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Damn, zit ik hier een beetje emo te zijn...
Vanwege het nummer net?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Damn, zit ik hier een beetje emo te zijn...
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heeft iets met het overlijden van mijn ouder te maken...
Awwquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, heeft iets met het overlijden van mijn ouder te maken...
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Godd - Marco V...![]()
![]()
![]()
![]()
Or do you believe in me?
Dat duurde nog best langquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Godd - Marco V...![]()
![]()
![]()
![]()
Or do you believe in me?
Is inderdaad een lekkere plaat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:27 schreef MadMaster het volgende:
Dit is 1 van mijn favorieten, helemaal grijs gedraaid...
Ik had extra tekst, ik gokte er op dat niemand het zou weten...quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
De snelheid waarmee hier soms antwoorden worden getypt
Ik gunde je de eerquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had extra tekst, ik gokte er op dat niemand het zou weten...
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef MadMaster het volgende:
Working My Way Back To You - Spinners
Oh zo verschrikkelijk lekkerquote:
"Tast toe. Er is genoeg"quote:
Plagiaat!quote:
Ik heb het weleens zelf gemaaktquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Plagiaat!![]()
Maar lang geleden dat ik dit gegeten heb. Geen idee meer hoe het smaakt.
Kun je heel simpel zelf makenquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Plagiaat!![]()
Maar lang geleden dat ik dit gegeten heb. Geen idee meer hoe het smaakt.
Het is precies jouw muziekquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik kom er anders niet aan te pas...
Oh, dat is heerlijk iddquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben vandaag ook eindeloos over muziek zitten ouwehoeren.
Heerlijk...
whiskyquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:35 schreef CindieY het volgende:
Ik ga me toch afvragen wat er in die biertjes van Melting zit
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:35 schreef CindieY het volgende:
Ik ga me toch afvragen wat er in die biertjes van Melting zit
Dat onder andere.quote:
Slaap lekker, en veel plezier morgen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:36 schreef just me het volgende:
Ik ga slapen, heb morgen ook een ouwehoer dag![]()
en morgenavond een concert en dat was ik helemaal vergeten
Melting bedankt voor de muziekjes enwelterusten
Ouwehoer ze morgen!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:36 schreef just me het volgende:
Welterusten just mequote:Op zaterdag 2 november 2019 23:36 schreef just me het volgende:
Nee spijkerbroek, hou je in. Niet doen, niet zeggen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:36 schreef just me het volgende:
Ik ga slapen, heb morgen ook een ouwehoer dag
Veel plezier dan maar!quote:en morgenavond een concert en dat was ik helemaal vergeten
Als je het zo zegt, doet me dat denken aan het Duits nagesynchroniseerde A-Team.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als je het zo zegt, doet me dat denken aan het Duits nagesynchroniseerde A-Team.![]()
The A-Team is slecht, maar Das A-Team is zó slecht dat het goed isquote:
Did he?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:40 schreef livelink het volgende:
Hoe verschrikkelijk ik Trump ook vind, ik kan hem niet kwalijk nemen dat hij zich uit die Vietnamoorlog heeft gewurmd.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:45 schreef MadMaster het volgende:
Stop In The Name Of Love - Supremes
Was eigenlijk een volwaardige show, met thema, kop en staart.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:46 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
2 keer zelfs. Al was de eerste test maar een paar minuten.
Ja die.quote:
Voor de volgende show.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:51 schreef brother52 het volgende:
Nu ik dit hoor bedenk ik me dat ik ook een cover die we zelf hebben opgenomen in mijn show had kunnen proppen
Eerst zeggen dat je aan het bier gaat, dat vervolgens niet doen.quote:Op zondag 3 november 2019 00:04 schreef livelink het volgende:
Ik schenk nog even een wijntje in. Ik loop een beetje achter vandaag.
Goedemorgen Meltingquote:Op zondag 3 november 2019 07:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Eerst zeggen dat je aan het bier gaat, dat vervolgens niet doen.
Dan zeggen dat je aan de wijn gaat.....
Was het nog wel lekker?
Goedemorgen.quote:Op zondag 3 november 2019 07:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Ja, was wel lekker. Ging wel pas om 01.30 naar bed om die reden.
Ik lag eigenlijk al vanaf 07.00 wakker, dus toch maar mijn bed uitgegaan. Het klopt eigenlijk wel. Normaal ga ik rond middernacht naar bed en sta om 05.30 op. Dus kennelijk heb ik zo'n 5,5 uur slaap nodig.quote:Op zondag 3 november 2019 07:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dan ben je wel vroeg op alweer?
En nu is het nog lekker rustig in huis.quote:Op zondag 3 november 2019 07:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik lag eigenlijk al vanaf 07.00 wakker, dus toch maar mijn bed uitgegaan. Het klopt eigenlijk wel. Normaal ga ik rond middernacht naar bed en sta om 05.30 op. Dus kennelijk heb ik zo'n 5,5 uur slaap nodig.
Ja, maar niet voor lang. De heren gaan mountainbiken, dus die staan zo op.quote:Op zondag 3 november 2019 07:53 schreef Melting het volgende:
[..]
En nu is het nog lekker rustig in huis.
Snel het huis uit zetten dan, dan heb jij het huis alleen totdat de dochter opstaat. En dat kan nog lang duren.quote:Op zondag 3 november 2019 07:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor lang. De heren gaan mountainbiken, dus die staan zo op.
Goedemorgen.quote:
Livelink doet het goed op zo'n 5,5 uur slaap, ik doe het goed op zo'n 8 uur slaapquote:Op zondag 3 november 2019 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Het is zondag hè, je had nog even kunnen blijven liggen.
Fijn dat jullie zo genoten hebbenquote:Op zondag 3 november 2019 08:59 schreef peaceman het volgende:
Musical Lazarus gisteren was leuk, raar en bizar. Wel leuk om gezien te hebben.
Daarna lekker gegeten in onze vaste pizzeria in Amsterdam (2e keer dat we er waren).
Was een leuke dag! Eenmaal thuis wel helemaal op
Is dat die redelijk goedkope met zo'n trappetje omlaag?quote:Op zondag 3 november 2019 08:59 schreef peaceman het volgende:
Musical Lazarus gisteren was leuk, raar en bizar. Wel leuk om gezien te hebben.
Daarna lekker gegeten in onze vaste pizzeria in Amsterdam (2e keer dat we er waren).
Was een leuke dag! Eenmaal thuis wel helemaal op
Nee, geen trapje omlaag. Nabij het Leidse plein. O sole mio. Uitstekend eten.quote:Op zondag 3 november 2019 09:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Is dat die redelijk goedkope met zo'n trappetje omlaag?
Vanaf een uurtje of 10 welquote:Op zondag 3 november 2019 09:31 schreef peaceman het volgende:
Zijn er mensen die zin hebben in good old Sunday morning tunes?
Check! Dan ga ik de pc aanslingerenquote:
Ja, volgens mij ging het wel redelijk. En niemand weggejaagd geloof ikquote:
blijft mooiquote:Op zondag 3 november 2019 10:17 schreef peaceman het volgende:
Dusty Springfield - I Close My Eyes and Count to Ten
quote:Op zondag 3 november 2019 10:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij ging het wel redelijk. En niemand weggejaagd geloof ik
gek genoeg ga ik dit nummer de laatste jaren weer meer waarderen.quote:
en nog steeds prachtigquote:
Ik ben Ry X gaan luisteren door een show van jou, zo mooiquote:
Ja he, live ook schitterend!quote:Op zondag 3 november 2019 10:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben Ry X gaan luisteren door een show van jou, zo mooi
quote:Op zondag 3 november 2019 11:51 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonmoeder is geweldig.
Ze heeft ons er zojuist aan herinnert dat het onze trouwdag is...
De musical is geen levensverhaal van Bowie, maar een musical met muziek van Bowie.quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
De musical is geen levensverhaal van Bowie, maar een musical met muziek van Bowie.
Het wat was raar, bizar soms en toch goed.
Ik zat al net te denken dat het zo langzamerhand tijd wordt om wat nuttigs te doen met m'n tijdquote:Op zondag 3 november 2019 12:16 schreef peaceman het volgende:
hierna nog twee liedjes en dan stop ik ermee.
Net zoals die We Will Rock You musical rond de muziek van Queen?quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
De musical is geen levensverhaal van Bowie, maar een musical met muziek van Bowie.
Het wat was raar, bizar soms en toch goed.
naar mooie muziek luisteren is ook nuttigquote:Op zondag 3 november 2019 12:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat al net te denken dat het zo langzamerhand tijd wordt om wat nuttigs te doen met m'n tijd
die heb ik niet gezien.quote:Op zondag 3 november 2019 12:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Net zoals die We Will Rock You musical rond de muziek van Queen?
Zelden zo een vage voorstelling gezien om maar zo veel mogelijk Queen songs in 2 uur te proppen...
True, maar het huis ruimt zichzelf niet op. Jammer genoegquote:Op zondag 3 november 2019 12:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
naar mooie muziek luisteren is ook nuttig
Dat was bij We Will Rock You dus ook.quote:Op zondag 3 november 2019 12:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien.
ik heb wel genoten hoor, alleen was het 'verhaal' nogal vaag.
en een fijne trouwdagquote:Op zondag 3 november 2019 12:25 schreef MadMaster het volgende:
Zo ook maar eens aan het werk.
Besluiten of we de erfpacht afkopen of niet en wat papieren doornemen voor een bespreking morgen.
Daarna komt ons neefje met z'n vlam en vanavond uit eten met wat vrienden.
Dank voor de muziekjes, Peaceman!
Dank, hoewel we er dus helemaal niets aan doen.quote:
Mwoah, tot 2040 hebben we het al afgekocht, dan zijn we beide al in de 70.quote:Op zondag 3 november 2019 12:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Da’s wel een lastig iets, dat afkopen van die erfpacht of niet, succes ermee
Oh da’s wel een mooie oplossing, dat vastzetten. En er hoeft niks over te blijven, da’s bij ons ook. Tegen mijn ouders hebben we ook altijd gezegd: maak het lekker zelf op. Er zal uiteraard iets overblijven, maar dat moet niet het uitgangspunt zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 12:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mwoah, tot 2040 hebben we het al afgekocht, dan zijn we beide al in de 70.
We hebben geen kinderen, dus voor wie zouden we de erfpacht geheel afkopen?
Wat we wel gaan doen is de jaarlijkse canonbetaling vanaf 2040 vast laten zetten (excl. inflatie indexering), dat kan ook. Weten we in ieder geval waar we dan vanaf 2040 aan toe zijn...
Het gaat alleen nog wel eventjes duren:quote:Op zondag 3 november 2019 13:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh da’s wel een mooie oplossing, dat vastzetten. En er hoeft niks over te blijven, da’s bij ons ook. Tegen mijn ouders hebben we ook altijd gezegd: maak het lekker zelf op. Er zal uiteraard iets overblijven, maar dat moet niet het uitgangspunt zijn.
Daarom vragen we het ook nu pas aan, we hebben geen haast...quote:Wacht op aanbieding
U ontvangt een e-mail zodra uw aanbieding gereed is.
Dit kan enkele weken tot enkele jaren duren.
Wat ik nu hoor is anders behoorlijk gek op dit tijdstip.quote:Op maandag 4 november 2019 05:11 schreef Rafeiro het volgende:
Ik gooi zo weer wat muziekjes op de stream om wakker te worden. Zal het niet te gek maken gezien het tijdstip.
Ja zal hierna dat mamma appelsapje eens draaien dat is wat liever.quote:Op maandag 4 november 2019 05:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ik nu hoor is anders behoorlijk gek op dit tijdstip.
Ik geloof je meteenquote:Op maandag 4 november 2019 06:16 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh voor zo'n random showtje is 4 decks echt veel fijner als 2 decks vind ik.
Nooit eerder gebruikt
Auto-DJ vind ik niet leuk, maar zo kan je 4 nummers klaar zitten. Je moet nog wel op play drukken, maar meer tijd om te zoeken enzo.quote:
Ik ga even voor je kijken.quote:Op maandag 4 november 2019 06:32 schreef livelink het volgende:
Heb je misschien ook Breakfast van The Associates? Dat is ook wel een mooie, toepasselijke plaat zo in de ochtend.
Jammer.quote:
05:56 : Slipknot - Psychosocialquote:Op maandag 4 november 2019 06:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Jammer.
Wat was dat laatste nummer dat je net draaide? Klonk goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |