SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I reject reality and substitute my own
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind de kleurtjes altijd zo mooi, maar ik krijg het niet weg
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar staat voor bijna 3000 euro aan flessen...
Maar ook zonde om het niet op te drinken.quote:
Nee joh, de flessen zijn 3000 euro. De inhoud is een tientjequote:
Waarom? Je kunt ze niet meenemen in je urn.quote:
Regel er voor die prijs even een paar voor me...quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee joh, de flessen zijn 3000 euro. De inhoud is een tientje
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Regel er voor die prijs even een paar voor me...
Ja en ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Zijn er bij whisk(e)y ook van die prijzen die ze kunnen winnen, net als bij wijn? En zijn die dan net zo random als bij wijn?
En de radio is yet to have its finest hour!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef CindieY het volgende:
Potverdriedubbeltjes zeg, is het alweer 23.00 u geweest
tijd voor je 2e fles Merlotquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef CindieY het volgende:
Ja, maar ik moet deze fles leegmaken. Kan ik niet open wegzetten. Dus ga ik nog even door tot deze leeg is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:05 schreef CindieY het volgende:
Okee, goed om te weten als iemand mij iets wil aansmeren met "deze heeft prijs <whatever> gewonnen".quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja en ja.
Als je geen prijs wint, ben je gewoon echt een kneus.
Oftewel, die prijzen zeggen geen ruk.
Gewoon proeven en zelf oordelen...
Precies, allemaal bullshit...quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Okee, goed om te weten als iemand mij iets wil aansmeren met "deze heeft prijs <whatever> gewonnen".
Bijna heel Hot Space vind ik al slechter dan ditquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Dit is by far het slechtste nummer van Queen ever...
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook Gewurtztraminer en Tokaj wijn gedronken.
Ook niet vies...
Ik ken Tokaj alleen van hun gitaren.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb vanavond ook Gewurtztraminer en Tokaj wijn gedronken.
Ook niet vies...
Is dat nog steeds je whisky-infused bier?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet deze fles leegmaken. Kan ik niet open wegzetten. Dus ga ik nog even door tot deze leeg is.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat nog steeds je whisky-infused bier?
Nu pas. Vanaf 21.00 heb ik getwijfeld of ik aan het bier ging of niet. En net een kwartiertje geleden heb ik besloten dat het koffie werd.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu pas. Vanaf 21.00 heb ik getwijfeld of ik aan het bier ging of niet. En net een kwartiertje geleden heb ik besloten dat het koffie werd.
#knopendoorhakkenisnietmijnding
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu pas. Vanaf 21.00 heb ik getwijfeld of ik aan het bier ging of niet. En net een kwartiertje geleden heb ik besloten dat het koffie werd.
#knopendoorhakkenisnietmijnding
Ik weet het. Stond vanmiddag in de AH te twijfelen of ik er 1 zou kopen. Als ik het had gedaan was de keuze tussen bier en koffie wat makkelijker geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh.... ik dacht dat je wel aan het bier zat.
Je moet dat La Chouffe pakket nog steeds een keer komen halen hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |