Maik de Boer?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom heeft die kale homo weer een eigen programma. Op naar mediacourant
@:zipportal
FALL BACKquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
Depay weer een goal. MONDJES SNOEREN.
B-zenders.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom heeft die kale homo weer een eigen programma. Op naar mediacourant
@:zipportal
Dat je mod bent is allemaal prima, maar je kan ook overdrijven ouwe reus.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Sparta na 34 jaar afwezigheid terug in de Europa League volgend seizoen.
Let op mijn woorden.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat de commentator wil neuken met Smeets.
Ben je al geweest? (lol)quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:15 schreef Coco. het volgende:
Gaan jullie de nieuwe Terminator kijken?
Middenveld is overratedquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Men doet niet meer aan een middenveld
Dit Sparta kan de play-offs halen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat je mod bent is allemaal prima, maar je kan ook overdrijven ouwe reus.
Goeiste reviews.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij wachten op The Irishman![]()
3,5 uur genot.
Als je toch bezig bent, zeg gelijk dat ze RKC in de finale gaan tegenkomen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit Sparta kan de play-offs halen.
Je hebt gewoon een kut elftal joh tamzakquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef PSVCL het volgende:
Geen Hendrix ,geen middenveld/overwinning
Ja kijk hem ook thuis uiteraard.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk 'm thuis wel, hij gaat niet overal in NL draaien.
Met de winterstop sowieso linkerrijtje.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, zeg gelijk dat ze RKC in de finale gaan tegenkomen.
Vanaf nu alles zetten op het feit dat RKC iedere wedstrijd gaat winnen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Met de winterstop sowieso linkerrijtje.
Kan ik dit ergens in een Unibet of Toto neertyfen?
Zou jij Monica doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Veldwijk maar een vervelende gozer.
Maar zoveel tijd is er nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:22 schreef T3hTommay het volgende:
Kwestie van tijd voor het 2-2 wordt.
Wel echt heel fake dat hoofd en lichaamquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die bijt hem eraf sow.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, zeg gelijk dat ze RKC in de finale gaan tegenkomen.
Lekker met je man samen filmpje kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij wachten op The Irishman![]()
3,5 uur genot.
Lil kleine heeft haar snoeihard geneukt koekoekquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel echt heel fake dat hoofd en lichaam
Maar dat geldt evengoed voor Nicki Minaj natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Raar hoofd, raar lichaam. Dan houdt het al gauw op.
Onder die make-up zit vast een mooie meid.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/monicageuze/
Valt tegen denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die bijt hem eraf sow.
Denk niet dat hij dat kanquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lil kleine heeft haar snoeihard geneukt koekoek
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat geldt evengoed voor Nicki Minaj natuurlijk
Ontzettend mee eens.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl je aan je pik trekt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk wel eens aan Monica, die woonde in de straat op nummer zeven.
Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ik bedoel keihard doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben jaren relatie gehad ouwe reus
De helft kan er idd niks vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kut elftal joh tamzak
Zal wel meevallen met een lil kleinequote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst dansen in zo'n slotshow. Een hele mooie bipsquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
WIE ZOU BO DE MUNK DOEN? Dochter van Ciske de Rat![]()
![]()
https://www.instagram.com/bodemunk_/?hl=nl
Die is echt mokerlekkerquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst dansen in zo'n slotshow. Een hele mooie bips
Vriend van mij heeft haar geneukt op de middelbare school genot.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef T3hTommay het volgende:
Als we het gaan hebben over 'dochters van' kunnen we het ook over de dochter van Antje Monteiro hebben.
Herman van Veen TOVEREN GENOTquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee joh, is een liedje van Herman van Veen.
Feyenoord speelt niet hoor vanavondquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moeten we over dit wanvoetbal hebben dan
Waarom vind jij het genot dat een vriend van jou dat gedaan heeftquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft haar geneukt op de middelbare school genot.
Netjes.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zijn toch kampers?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuke schoonmoeder erbijquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst dansen in zo'n slotshow. Een hele mooie bips
Het is op best veel gebieden buiten de titelstrijd eigenlijk best spannend tochquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat meer spanning in Eredivisie was leuk geweest
Dat zal best maar daar interesseer ik me niet echt voorquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is op best veel gebieden buiten de titelstrijd eigenlijk best spannend toch
Boh.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zit wel klaar voor het degradatiegenotquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal best maar daar interesseer ik me niet echt voor
Heeft er natuurlijk ook heel wat langs zien vliegen de afgelopen wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoet is in paniek bij elk schot op doel.
Niemand niet idd. Behalve fans van die pruts clubsquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal best maar daar interesseer ik me niet echt voor
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen probleemquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij mag je zeker aanraken, maar dan gaan we ook neuken maat.
Wij schakelen allemaal naar ons aller Reemonquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:29 schreef MC-Morgan het volgende:
PSV ken er geen kloten van.
Gelukkig straks de balletjes met Heinrich.
Als we ons nu al moeten vermaken met degradatiekrakers omdat het bovenin niet meer spannend isquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit wel klaar voor het degradatiegenot
Kunnen de Europees spelende clubs elkaar loten?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:29 schreef MC-Morgan het volgende:
PSV ken er geen kloten van.
Gelukkig straks de balletjes met Heinrich.
Condoom hou ik niet van. Dat is meer iets voor de moeder van @PSVCL die verbruikt er tientallen per dagquote:
Het is pas niet meer spannend als Ajax alles wint tot en met AZ uitquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we ons nu al moeten vermaken met degradatiekrakers omdat het bovenin niet meer spannend is
Volgens mij geen restricties meer.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen de Europees spelende clubs elkaar loten?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder die make-up zit vast een mooie meid.
Dus ja Rens, dat zou ik wel doen.
Aanknopingspunten overal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel een pluspunt, zonder rode kaart de wedstrijd door gekomen. Zal Mark toch blij mee zijn.
Mooi.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Volgens mij geen restricties meer.
Ik zie AZ wel puntjes laten liggen in Utrechtquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is pas niet meer spannend als Ajax alles wint tot en met AZ uit
Haramquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Condoom hou ik niet van. Dat is meer iets voor de moeder van @:Psvcl die verbruikt er tientallen per dag
daffy duck genotquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef MC-Morgan het volgende:
Die nieuwe vriendin van Lil Kleine is dan weer helemaal niks he maten.
Ik zie AZ vooralsnog niet als titelkandidaatquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie AZ wel puntjes laten liggen in Utrecht
Wie wel?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie AZ vooralsnog niet als titelkandidaat
Spursquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Op z’n Liverpools kan ook de 2-3 nog wel vallen
Ja is ook wel des PSVsquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Zolang ze blijven winnen wel natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie AZ vooralsnog niet als titelkandidaat
Gebeurt alleen als Gert het zegt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Dat gaan ze dus niet doen ouwe reusquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zolang ze blijven winnen wel natuurlijk
Ajax ook niet kan ik je melden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat gaan ze dus niet doen ouwe reus
Ik hou het bij 2-2, maat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Gebeurt alleen als Gert het zegt.
Niet serieus te nemen.quote:
Op z'n Tottenhams*quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Niemand kijkt die wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:34 schreef Drizzt het volgende:
He verdeurie, 1-0 AZ. Zat er natuurlijk aan te komen, maar toch.
Janken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:35 schreef Marcoss het volgende:
Opvallend, geen extra tijd met een wissel in blessuretijd
Ik druk net op 7 op de afstandsbediening die hier ligt, maar dat is de afstandsbediening van het vibratoreitje die mn vrouw in heeft op dit moment. Enorme trilling genot.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Allemaal even het getal 7 indrukken op de afstandsbediening!
Ja we kunnen hem nu net zo goed uitzettenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:34 schreef Drizzt het volgende:
He verdeurie, 1-0 AZ. Zat er natuurlijk aan te komen, maar toch.
Sommige users vinden dat darten iets voor proleten is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:35 schreef Tagliano het volgende:
Allemaal even het getal 7 indrukken op de afstandsbediening!
Haha, ben blij met het puntenverlies hoor, maar normaal gesproken wordt hier nog wel tijd voor bij getrokkenquote:
FC Twente is voor proleten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Sommige users vinden dat darten iets voor proleten is.
@Zipportalquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
KUT ELFTAL KUT TRAINERquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Haha, ben blij met het puntenverlies hoor, maar normaal gesproken wordt hier nog wel tijd voor bij getrokken
Stukje pinda.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet zonder Bergwijn kunnenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Haha, die kut lampjes kunnen niet zonder Malen en Bergwijn![]()
Sparta
Niet waar. Maar formule 1 is geen sport.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:36 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Sommige users vinden dat darten iets voor proleten is.
Correct.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet waar. Maar formule 1 is geen sport.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Niet waar. Maar formule 1 is geen sport.
Affelay kennen wij niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:40 schreef TLC het volgende:
Met alle respect, maar Affelay op de bank dat kan toch ook echt niet meer.
Hij was ooit een geweldige voetballer maar misschien ergens leuk afbouwen in de Keukenkampioen Divisie
Als ze hadden verloren was dat totaal niet onverdiend geweest.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:43 schreef Dejannn het volgende:
PSV mag nog van geluk spreken dat ze die 2-2 maken, meer dan dat was ook teveel van het goede geweest.
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sparta gaat vanavond gelijk spelen.
Bij nos wel hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is niemand die Willem Vissers serieus neemt.
Misschien iemand in een darkroomquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is niemand die Willem Vissers serieus neemt.
Dumfries geen domme jongen die goed kan praten? Die heb ik niet eerder gehoordquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef leolinedance het volgende:
Haha ruitjeskees weet niet wie de aanvoerder is
Na letterlijk vier wedstrijden en twee CL-voorrondepotjes. Zo goed. Ik ben niet zo van het dingen oprakelen uit archiefjes, maar dit soort opportunisme kan ik niet laten liggen.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been gooit weer wat lege termen over tafel.
Ik zei vanavond nog dat Bommel een parodie op een coach is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na letterlijk vier wedstrijden en twee CL-voorrondepotjes. Zo goed. Ik ben niet zo van het dingen oprakelen uit archiefjes, maar dit soort opportunisme kan ik niet laten liggen.
Bert van Marwijk een van de beste Nederlandse trainers van de laatste decennia noemen.quote:
Wie kun je daar dan wel onder scharen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:54 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bert van Marwijk een van de beste Nederlandse trainers van de laatste decennia noemen.
Die derde wedstrijd is niet relevantquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:00 schreef MC-Morgan het volgende:
PSV-Ajax
Utrecht-AZ
Vitesse-Feyenoord.
Wordt het er in ieder geval iets makkelijker van voor ons.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas is er nu VAR om buitenspeldoelpunten af te keuren.
Ik wel, Makienok scoorde en ging wenenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb niks van dat hele bekervoetbal gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorme kutgoal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wel, Makienok scoorde en ging wenen
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:05 schreef KingRoland het volgende:
ijsselmeervogels - spakenburg
RELLENGENOT
Laten we het hopen, maat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:10 schreef T3hTommay het volgende:
Telstar-uit, mooi.
Heerenveen gaat Roda vernederen.
Half december volgens mij.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wanneer is de volgende ronde eigenlijk?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom? dat zijn toch feestdagen
Elke dag is een feest.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waarom? dat zijn toch feestdagen
Mij boeit dat weinig. Eigenlijk interesseert het me niks wat de rest loot.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:18 schreef KingRoland het volgende:
JR, Lenny en ik hadden liever IJsselmeervogels - Spakenburg gezien
jammer
Wat een negativiteit weer Lenny.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij boeit dat weinig. Eigenlijk interesseert het me niks wat de rest loot.
Alles voor eigen club, ja toch?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een negativiteit weer Lenny.
Hoop altijd op zware wedstrijden voor de concurrentie.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mij boeit dat weinig. Eigenlijk interesseert het me niks wat de rest loot.
Die amateurteams in de beker interesseren mij geen reet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:18 schreef KingRoland het volgende:
JR, Lenny en ik hadden liever IJsselmeervogels - Spakenburg gezien
jammer
Heb je dan wel een mening over Cambuur tegen Feyenoord?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die amateurteams in de beker interesseren mij geen reet.
Oke dat wel ja. Maar eigenlijk vond ik alles wel prima, behalve Ajax. En bij voorkeur natuurlijk thuis.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:20 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Hoop altijd op zware wedstrijden voor de concurrentie.
Ajax verloor een paar jaar geleden nog van Cambuur in de beker, dus daar kan het spoken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je dan wel een mening over Cambuur tegen Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |