Boh.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft haar geneukt op de middelbare school genot.
Ik zit wel klaar voor het degradatiegenotquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal best maar daar interesseer ik me niet echt voor
Heeft er natuurlijk ook heel wat langs zien vliegen de afgelopen wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zoet is in paniek bij elk schot op doel.
Niemand niet idd. Behalve fans van die pruts clubsquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zal best maar daar interesseer ik me niet echt voor
Mag ik je aanraken?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft haar geneukt op de middelbare school genot.
Geen probleemquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mij mag je zeker aanraken, maar dan gaan we ook neuken maat.
Wij schakelen allemaal naar ons aller Reemonquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:29 schreef MC-Morgan het volgende:
PSV ken er geen kloten van.
Gelukkig straks de balletjes met Heinrich.
Als we ons nu al moeten vermaken met degradatiekrakers omdat het bovenin niet meer spannend isquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zit wel klaar voor het degradatiegenot
Kunnen de Europees spelende clubs elkaar loten?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:29 schreef MC-Morgan het volgende:
PSV ken er geen kloten van.
Gelukkig straks de balletjes met Heinrich.
Condoom hou ik niet van. Dat is meer iets voor de moeder van @PSVCL die verbruikt er tientallen per dagquote:
Het is pas niet meer spannend als Ajax alles wint tot en met AZ uitquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als we ons nu al moeten vermaken met degradatiekrakers omdat het bovenin niet meer spannend is
Volgens mij geen restricties meer.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen de Europees spelende clubs elkaar loten?
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onder die make-up zit vast een mooie meid.
Dus ja Rens, dat zou ik wel doen.
Aanknopingspunten overal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:31 schreef WethouderHekking het volgende:
Wel een pluspunt, zonder rode kaart de wedstrijd door gekomen. Zal Mark toch blij mee zijn.
Mooi.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:31 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Volgens mij geen restricties meer.
Ik zie AZ wel puntjes laten liggen in Utrechtquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is pas niet meer spannend als Ajax alles wint tot en met AZ uit
Haramquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Condoom hou ik niet van. Dat is meer iets voor de moeder van @:Psvcl die verbruikt er tientallen per dag
daffy duck genotquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef MC-Morgan het volgende:
Die nieuwe vriendin van Lil Kleine is dan weer helemaal niks he maten.
Ik zie AZ vooralsnog niet als titelkandidaatquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie AZ wel puntjes laten liggen in Utrecht
Wie wel?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zie AZ vooralsnog niet als titelkandidaat
Spursquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Op z’n Liverpools kan ook de 2-3 nog wel vallen
Ja is ook wel des PSVsquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef Marcoss het volgende:
Op z’n Liverpools kan ook de 2-3 nog wel vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |