quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sparta gaat vanavond gelijk spelen.
Bij nos wel hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is niemand die Willem Vissers serieus neemt.
Misschien iemand in een darkroomquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is niemand die Willem Vissers serieus neemt.
Dumfries geen domme jongen die goed kan praten? Die heb ik niet eerder gehoordquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef leolinedance het volgende:
Haha ruitjeskees weet niet wie de aanvoerder is
Na letterlijk vier wedstrijden en twee CL-voorrondepotjes. Zo goed. Ik ben niet zo van het dingen oprakelen uit archiefjes, maar dit soort opportunisme kan ik niet laten liggen.quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mario Been gooit weer wat lege termen over tafel.
Ik zei vanavond nog dat Bommel een parodie op een coach is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Na letterlijk vier wedstrijden en twee CL-voorrondepotjes. Zo goed. Ik ben niet zo van het dingen oprakelen uit archiefjes, maar dit soort opportunisme kan ik niet laten liggen.
Bert van Marwijk een van de beste Nederlandse trainers van de laatste decennia noemen.quote:
Wie kun je daar dan wel onder scharen?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:54 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Bert van Marwijk een van de beste Nederlandse trainers van de laatste decennia noemen.
Die derde wedstrijd is niet relevantquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:00 schreef MC-Morgan het volgende:
PSV-Ajax
Utrecht-AZ
Vitesse-Feyenoord.
Wordt het er in ieder geval iets makkelijker van voor ons.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Helaas is er nu VAR om buitenspeldoelpunten af te keuren.
Ik wel, Makienok scoorde en ging wenenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb niks van dat hele bekervoetbal gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Enorme kutgoal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wel, Makienok scoorde en ging wenen
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:05 schreef KingRoland het volgende:
ijsselmeervogels - spakenburg
RELLENGENOT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |