Maik de Boer?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom heeft die kale homo weer een eigen programma. Op naar mediacourant
@:zipportal
FALL BACKquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:14 schreef Poepz0r het volgende:
Depay weer een goal. MONDJES SNOEREN.
B-zenders.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:12 schreef Wereldgozer het volgende:
Waarom heeft die kale homo weer een eigen programma. Op naar mediacourant
@:zipportal
Dat je mod bent is allemaal prima, maar je kan ook overdrijven ouwe reus.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:16 schreef o.us2.0 het volgende:
Sparta na 34 jaar afwezigheid terug in de Europa League volgend seizoen.
Let op mijn woorden.
Uh, oké.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Ik denk dat de commentator wil neuken met Smeets.
Ben je al geweest? (lol)quote:Op maandag 21 oktober 2019 21:15 schreef Coco. het volgende:
Gaan jullie de nieuwe Terminator kijken?
Middenveld is overratedquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef Tagliano het volgende:
Men doet niet meer aan een middenveld
Dit Sparta kan de play-offs halen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat je mod bent is allemaal prima, maar je kan ook overdrijven ouwe reus.
Goeiste reviews.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij wachten op The Irishman![]()
3,5 uur genot.
Als je toch bezig bent, zeg gelijk dat ze RKC in de finale gaan tegenkomen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit Sparta kan de play-offs halen.
Je hebt gewoon een kut elftal joh tamzakquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef PSVCL het volgende:
Geen Hendrix ,geen middenveld/overwinning
Ja kijk hem ook thuis uiteraard.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik kijk 'm thuis wel, hij gaat niet overal in NL draaien.
Met de winterstop sowieso linkerrijtje.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, zeg gelijk dat ze RKC in de finale gaan tegenkomen.
Vanaf nu alles zetten op het feit dat RKC iedere wedstrijd gaat winnen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:21 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Met de winterstop sowieso linkerrijtje.
Kan ik dit ergens in een Unibet of Toto neertyfen?
Zou jij Monica doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die Veldwijk maar een vervelende gozer.
Maar zoveel tijd is er nietquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:22 schreef T3hTommay het volgende:
Kwestie van tijd voor het 2-2 wordt.
Wel echt heel fake dat hoofd en lichaamquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die bijt hem eraf sow.
Moet jij wetenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, zeg gelijk dat ze RKC in de finale gaan tegenkomen.
Lekker met je man samen filmpje kijkenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wij wachten op The Irishman![]()
3,5 uur genot.
Lil kleine heeft haar snoeihard geneukt koekoekquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel echt heel fake dat hoofd en lichaam
Maar dat geldt evengoed voor Nicki Minaj natuurlijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Raar hoofd, raar lichaam. Dan houdt het al gauw op.
Onder die make-up zit vast een mooie meid.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:23 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/monicageuze/
Valt tegen denk ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Die bijt hem eraf sow.
Denk niet dat hij dat kanquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lil kleine heeft haar snoeihard geneukt koekoek
Doe even normaal.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar dat geldt evengoed voor Nicki Minaj natuurlijk
Ontzettend mee eens.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
@GGMMquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Terwijl je aan je pik trekt?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:25 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Ik denk wel eens aan Monica, die woonde in de straat op nummer zeven.
Wie?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja ik bedoel keihard doenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hebben jaren relatie gehad ouwe reus
De helft kan er idd niks vanquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:20 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kut elftal joh tamzak
Zal wel meevallen met een lil kleinequote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst dansen in zo'n slotshow. Een hele mooie bipsquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:25 schreef Poepz0r het volgende:
WIE ZOU BO DE MUNK DOEN? Dochter van Ciske de Rat![]()
![]()
https://www.instagram.com/bodemunk_/?hl=nl
Die is echt mokerlekkerquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst dansen in zo'n slotshow. Een hele mooie bips
Vriend van mij heeft haar geneukt op de middelbare school genot.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef T3hTommay het volgende:
Als we het gaan hebben over 'dochters van' kunnen we het ook over de dochter van Antje Monteiro hebben.
Herman van Veen TOVEREN GENOTquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Nee joh, is een liedje van Herman van Veen.
Feyenoord speelt niet hoor vanavondquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moeten we over dit wanvoetbal hebben dan
Waarom vind jij het genot dat een vriend van jou dat gedaan heeftquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft haar geneukt op de middelbare school genot.
Netjes.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het zijn toch kampers?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Leuke schoonmoeder erbijquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zag haar laatst dansen in zo'n slotshow. Een hele mooie bips
Het is op best veel gebieden buiten de titelstrijd eigenlijk best spannend tochquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat meer spanning in Eredivisie was leuk geweest
Dat zal best maar daar interesseer ik me niet echt voorquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is op best veel gebieden buiten de titelstrijd eigenlijk best spannend toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |