Het is zeker te koud nu om te BBQ'en bij Schwaab? Misschien Gourmetten?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:38 schreef Longcat. het volgende:
PSV speelt totaal niet samen, bijna alle combinatie's mislukte, voorzetten kwamen niet goed aan. Op elke linie is er wel miscommunicatie. Kan de gehele PSV selectie niet gaan paintballen ofzo? beetje teambuilding enzo
Deze post is nog pijnlijker dan het puntverlies.quote:Op zaterdag 2 november 2019 16:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ihattaren, Gakpo, Mitroglu? Wie gaat ze bij Sparta maken dan?Schei toch uit man, als we deze al niet winnen. Wat een debiel gejank in dit topic.
Dat is natuurlijk wel zwaar overtrokken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:38 schreef tompsv18 het volgende:
LASK verliezen is ook uit de Euro League
Duitse bratwursten naar binnen schuiven met een paar potten bier.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is zeker te koud nu om te BBQ'en bij Schwaab? Misschien Gourmetten?
Uh nee. Daarna krijg je Sporting-uit en die win je al helemaal nooit.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel zwaar overtrokken.
Nu weten we het wel weer hè Scarface88.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef Scarface88 het volgende:
Gestolen punt. Sparta verdiende de overwinning. Ben hier goed ziek van. Zat te hopen op de 3-1. Hoe eerder Mark opgerot is hoe beter.
Kan ik me volledig in vinden.quote:SneekPSV
5 minuten
Ja, de spelers zijn slecht. Echter heeft van Bommel er ook alles aan gedaan het vertrouwen bij de spelers te ontnemen. Spelers op de verkeerde positie neerzetten. Slecht presterende spelers tot in den treure blijven opstellen. En als een wisselspelers dan 1x een foute aktie heeft, dan mag ie meteen weer banken. Denkt van Bommel dan werkelijk dat ze nog iets voor hem gaan doen? Nee, hij kon wat mij betreft in de stront zakken. Ook de onderlinge verhoudingen zal het niet ten goede komen. Wisselen heeft nu ook geen zin meer. De samenwerking tussen van Bommel en de groep is al verrot. Over het aankoopbeleid heb ikbhet wel een andere keer. Dat is een hoofdstuk op zich.....
Denk dat iedereen beter waterpijp kan gaan roken bij Affelay thuis.. hoorde dat hij nog wat plek over had in zijn huisquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is zeker te koud nu om te BBQ'en bij Schwaab? Misschien Gourmetten?
Oh ja onze 'aanvoerder'quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:43 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Denk dat iedereen beter waterpijp kan gaan roken bij Affelay thuis.. hoorde dat hij nog wat plek over had in zijn huis
En dan?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh nee. Daarna krijg je Sporting-uit en die win je al helemaal nooit.
Goed draaiende selectiequote:Op zaterdag 2 november 2019 21:44 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan?
Spelen we maar 5 wedstrijden in de poule of wat?
Gelijkspel in Portugal kan gewoon hoor met een fitte goed draaiende selectie.
Ja, want thuis tegen die Portugezen was het natuurlijk ook bagger.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:45 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Goed draaiende selectie
Hardop gelachen
Dat was echt een godswonder dat we die wonnenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, want thuis tegen die Portugezen was het natuurlijk ook bagger.
Hoezo mag je geen ambitie uitspreken voor de langere termijn omdat het op de korte termijn niet loopt? Zou toch juist erger zijn als die ambitie er niet eens was.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef Moustachio het volgende:
Toon Gerbrands mag ook wel even dimmen met zijn uitspraken als structureel bij de top 32 van Europa gaan horen... Als je weggespeeld wordt door Sparta Rotterdam.
Die staat sowieso voor joker.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef Longcat. het volgende:
Die Mitroglou staat ook voor joker, amper fatsoenlijke ballen gekregen in de 16 van de tegenstander. Heeft ook geen energie meer door zijn leeftijd dus bij sprintduels heb je amper wat aan hem.
Hij heeft wel een hoog voetbal IQ, dat wel. Loopt steeds slim weg van de dekking. Helaas heeft PSV hem een paar jaar te laat gehuurd
Ambitie prima maar beetje realisme zou hem wel sieren. Het is makkelijk lullen en boeken schrijven. Maar ik zie totaal geen plan klaar liggen hoe ze dat nou voor elkaar willen gaan krijgen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo mag je geen ambitie uitspreken voor de langere termijn omdat het op de korte termijn niet loopt? Zou toch juist erger zijn als die ambitie er niet eens was.
Viel ook wel mee, PSV had er ook makkelijk een paar meer kunnen maken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat was echt een godswonder dat we die wonnen
Ik ben het met je eens JR-Style-93. Zit nog steeds voldoende potentie in. Tussen jaartje dit dat.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo mag je geen ambitie uitspreken voor de langere termijn omdat het op de korte termijn niet loopt? Zou toch juist erger zijn als die ambitie er niet eens was.
Die zit bij Man City hè.quote:
Zoet keept sowieso belabberd.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom wordt Zoet zo vaak in de korte hoek geklopt? Echt een enorm zwak punt lijkt het de laatste weken
Weken?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waarom wordt Zoet zo vaak in de korte hoek geklopt? Echt een enorm zwak punt lijkt het de laatste weken
Hadden ze niet een plan met al die sponsoren bij elkaar om de inkomsten te vergroten? En ze wilden een groter spaarpotje opbouwen volgens mij. Binnen die top-32 is best een realistische ambitie ook.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:50 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Ambitie prima maar beetje realisme zou hem wel sieren. Het is makkelijk lullen en boeken schrijven. Maar ik zie totaal geen plan klaar liggen hoe ze dat nou voor elkaar willen gaan krijgen.
Ja die Doan zijn hype was al een tijdje over bij Groningen en dan haalt PSV hem nog, rare transfer. Net als Bruma die nooit veel rendement had bij zijn clubs.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens JR-Style-93. Zit nog steeds voldoende potentie in. Tussen jaartje dit dat.
Ik weet wel niet of Bommel het op de rit krijgt. Er zit niets verrassends in. Het is zo apathisch en degelijk. Nu veel talenten brengen en er het beste van maken.
Wel zorgelijk vind ik 3 dure aankopen die niet renderen.
Bruma lijkt me weggegooid geld, Doan was goedkoper (of ja, minder duur) en kan wellicht nog stappen zetten. Zal nooit een hoogvlieger worden, maar daar hoef je niet heel veel verlies op te maken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die Doan zijn hype was al een tijdje over bij Groningen en dan haalt PSV hem nog, rare transfer. Net als Bruma die nooit veel rendement had bij zijn clubs.
Dat klopt. Maar dan moet je wel gericht inkopen. Iets wat ze bijvoorbeeld bij AZ al jarenlang erg goed doen. Af en toe een miskoop kan gebeuren natuurlijk maar als je bijvoorbeeld de statistieken van Bruma vooraf bekeek is het geen verrassing dat die jongen er niks van kan. Wel weer 15 miljoen over de balk en zo zijn er meerdere te noemen. De scouting en met name John de Jong scoren een onvoldoende.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden ze niet een plan met al die sponsoren bij elkaar om de inkomsten te vergroten? En ze wilden een groter spaarpotje opbouwen volgens mij. Binnen die top-32 is best een realistische ambitie ook.
Totaal niet. Als je je gaat indekken tegen Sparta dan kun je er beter mee stoppen, ongeacht het resultaat. Als we 0-3 hadden gewonnen dan had ik je niet gehoord natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze post is nog pijnlijker dan het puntverlies.
Het gaat niet zo zeer om “een mindere periode”. Het gaat me er vooral om dat er geen lijn in te ontdekken is. De eerste helft was er 0 inzet en strijd (2e helft iets meer). Zijn wisselbeleid is op z’n zachts gezegd discutabel. De manier waarop van Bommel zich blijft vastklampen aan spelers als Sadilek en Rosario.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen die na een mindere periode altijd gelijk de trainer weg willen hebben
Ik vond Doan wel een aantal keer zijn klasse tonen tegen Sparta. Maar hij voert zijn acties te vaak te ver door en hij moet sterker in duels worden zodat hij niet bij het eerste de beste vlaagje wind van de bal gezet wordt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma lijkt me weggegooid geld, Doan was goedkoper (of ja, minder duur) en kan wellicht nog stappen zetten. Zal nooit een hoogvlieger worden, maar daar hoef je niet heel veel verlies op te maken.
Bij nickhgitaar is het glas altijd half vol iets waar ik wel respect voor heb. Ik ben wat pessimistischer ingesteld.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Deze post is nog pijnlijker dan het puntverlies.
Debiel gejank dit....quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:05 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Totaal niet. Als je je gaat indekken tegen Sparta dan kun je er beter mee stoppen, ongeacht het resultaat. Als we 0-3 hadden gewonnen dan had ik je niet gehoord natuurlijk.
Al deze verhalen hebben we ook bij Cocu gehad. En achteraf was het dan een uitstekende trainer voor PSV.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
Oké Robquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Al deze verhalen hebben we ook bij Cocu gehad. En achteraf was het dan een uitstekende trainer voor PSV.
Vorig jaar is PSV heel lang bijgebleven bij het beste eredivisieteam sinds PSV in 2004/2005. Het is heel normaal dat je tweede werd en heel knap dat je zo lang mee deed. Dan verlies je je beste speler en komt er eigenlijk niks (tot nu toe) noemenswaardigs bij, wat je de scouting kwalijk mag nemen, en kan je dus verwachten dat het wat minder is. Ajax heeft zeker een beter team dus PSV moet gaan voor plek 2. Dat AZ nu zo goed is en daardoor concurrent wordt had ik niet verwacht, maar die krijgen vast ook nog wel een dipje. Dat PSV zo nu en dan punten laat liggen is niet raar als je naar de ploeg kijkt, al is het nu wel wat veel achter elkaar. Als PSV 2e wordt en overwintert in Europa heeft Van Bommel het gewoon goed gedaan. Kampioen worden zou uitzonderlijk zijn met dit Ajax als concurrent.
Bij Doan is het vaak net niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:07 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vond Doan wel een aantal keer zijn klasse tonen tegen Sparta. Maar hij voert zijn acties te vaak te ver door en hij moet sterker in duels worden zodat hij niet bij het eerste de beste vlaagje wind van de bal gezet wordt.
8 miljoen gekost toch? Kan best een duur geintje blijken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bruma lijkt me weggegooid geld, Doan was goedkoper (of ja, minder duur) en kan wellicht nog stappen zetten. Zal nooit een hoogvlieger worden, maar daar hoef je niet heel veel verlies op te maken.
Bij AZ is het aankoopbeleid niet zo goed hoor, maar bij PSV schort er ook wel een hoop aan ja. Zeker omdat er best veel is uitgegeven, al kunnen jullie het nog wel hebben met Malen, Bergwijn en Ihatarren als cashcows.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:02 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar dan moet je wel gericht inkopen. Iets wat ze bijvoorbeeld bij AZ al jarenlang erg goed doen. Af en toe een miskoop kan gebeuren natuurlijk maar als je bijvoorbeeld de statistieken van Bruma vooraf bekeek is het geen verrassing dat die jongen er niks van kan. Wel weer 15 miljoen over de balk en zo zijn er meerdere te noemen. De scouting en met name John de Jong scoren een onvoldoende.
Ajax heeft met de verkoop van de Ligt en de Jong kwaliteit ingeleverd. PSV heeft met de miljoenen die Lozano heeft opgeleverd, te slecht ingekocht. Daar zit een stukje frustratie. Maar van Bommel haalt niet het maximale uit z’n spelers.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Al deze verhalen hebben we ook bij Cocu gehad. En achteraf was het dan een uitstekende trainer voor PSV.
Vorig jaar is PSV heel lang bijgebleven bij het beste eredivisieteam sinds PSV in 2004/2005. Het is heel normaal dat je tweede werd en heel knap dat je zo lang mee deed. Dan verlies je je beste speler en komt er eigenlijk niks (tot nu toe) noemenswaardigs bij, wat je de scouting kwalijk mag nemen, en kan je dus verwachten dat het wat minder is. Ajax heeft zeker een beter team dus PSV moet gaan voor plek 2. Dat AZ nu zo goed is en daardoor concurrent wordt had ik niet verwacht, maar die krijgen vast ook nog wel een dipje. Dat PSV zo nu en dan punten laat liggen is niet raar als je naar de ploeg kijkt, al is het nu wel wat veel achter elkaar. Als PSV 2e wordt en overwintert in Europa heeft Van Bommel het gewoon goed gedaan. Kampioen worden zou uitzonderlijk zijn met dit Ajax als concurrent.
Periode van 9 maandenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:00 schreef FL_Freak het volgende:
Oh, dat is de rol van een aanvoerder? Goede interviews geven?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Dumfries hoort gewoon de aanvoerdersband te krijgen. Altijd goede teksten. FOX vraagt hem na afloop ook meteen voor een interview aan het veld ipv Rosario. Normaal vragen ze altijd de aanvoerders van beide clubs.
PSV met Guardado,Propper,Moreno etc was niet minder dat het ajax van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Vorig jaar is PSV heel lang bijgebleven bij het beste eredivisieteam sinds PSV in 2004/2005. Het is heel normaal dat je
Maar dat is nou juist wat ze hebben gedaanquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat is de rol van een aanvoerder? Goede interviews geven?
Het lijkt me een slecht idee om iemand met een IQ onder de 90 aanvoerder te maken.
Is de enige die praat in het veld. Rosario is een lulletje rozenwater.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, dat is de rol van een aanvoerder? Goede interviews geven?
Het lijkt me een slecht idee om iemand met een IQ onder de 90 aanvoerder te maken.
Nee, dit kan niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV met Guardado,Propper,Moreno etc was niet minder dat het ajax van vorig seizoen.
Ik ben het wederom met je eens. Het beste team voor het Ajax van vorig jaar was het PSV met Cocu die destijds de halve finale CL haalden. Daar tussenin was het allemaal armoe troef.quote:
Dat wil van Bommel niet. Aanvoerder moet een grijze muis zijn zonder eigen mening die naar de pijpen van Mark danst. Lulletje rozenwater als Rosario is dus perfect.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Dumfries zou een prima aanvoerder zijn. Voorop in de strijd, goede realistische teksten, heeft de grootste lul van de selectie, is goed voor de kleedkamer. Allemaal kwaliteiten die je moet bezitten om een goede aanvoerder te kunnen zijn.
We hadden het over het Ajax van vorig seizoen, niet van dit seizoen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Andere speelstijl maar zeker niet minder dan dit ajax.Als je Narsingh wegdenkt
Elke keer denk ik dat er een halve voor de camera staat, zelden zo'n domme aanvoerder gezien dan.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:20 schreef tompsv18 het volgende:
Dumfries hoort gewoon de aanvoerdersband te krijgen. Altijd goede teksten. FOX vraagt hem na afloop ook meteen voor een interview aan het veld ipv Rosario. Normaal vragen ze altijd de aanvoerders van beide clubs.
Oké kurk_droog.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Elke keer denk ik dat er een halve voor de camera staat, zelden zo'n domme aanvoerder gezien dan.
Wie gaat het doelpunt maken zei je, de doelpunten zijn toch gemaakt? Blijf jij je lekker indekken voor RKC, Sparta en HHC Hardenberg. Prima.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Debiel gejank dit....
Ik dekte me niet in, ik sprak mijn ongerustheid uit voor vanavond. En ik bleek gelijk te hebben.
3 Wedstrijden als een natte krant gespeeld en geen doelpunt gemaakt, zou in jouw optiek scorebord journalistiek zijn. Want rode kaart, blessures, en nu zou Ihattaren terug zijn en dus zou winnen geen probleem zijn.
Ben jij Mark van Bommel?quote:Op zondag 3 november 2019 00:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wie gaat het doelpunt maken zei je, de doelpunten zijn toch gemaakt? Blijf jij je lekker indekken voor RKC, Sparta en HHC Hardenberg. Prima.
Daarnaastquote:Op zondag 3 november 2019 00:28 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wie gaat het doelpunt maken zei je, de doelpunten zijn toch gemaakt? Blijf jij je lekker indekken voor RKC, Sparta en HHC Hardenberg. Prima.
Iemand aanspreken op het feit dat die alleen naar de cijfertjes kijkt. En vervolgens alleen de 2 doelpunten van gisteren aanhalen en voor het gemak het spelbeeld, de fouten, het gebrek aan inzet enz. maar buiten beschouwing laten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lol. Ga je alleen naar de cijfertjes kijken of zet je de context er voor de aardigheid ook even bij?
quote:Op zondag 3 november 2019 08:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarnaast
[..]
Iemand aanspreken op het feit dat die alleen naar de cijfertjes kijkt. En vervolgens alleen de 2 doelpunten van gisteren aanhalen en voor het gemak het spelbeeld, de fouten, het gebrek aan inzet enz. maar buiten beschouwing laten.
Toch zou Ajax als ze zoveel bepalende spelers missen als PSV ook punten laten liggen. Wellicht minder omdat hun selectie breder is, maar toch...quote:Op zondag 3 november 2019 08:40 schreef Arts-assistent het volgende:
Ik hoor veel mensen die aangeven dat het niet vreemd is om nu achter Ajax te staan, en dat het daarom geen crisis is nu. Maar onafhankelijk van wat Ajax doet, is een moyenne van 2 punten per wedstrijd dit seizoen bijzonder weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |