Oh raar, hij was een paar weken geleden nog beter dan Neres. Nu weet ik niet of jij die mening deelde.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:00 schreef Doublepain het volgende:
Jongens
Bruma
Kan
Echt
Niet
Einde
Bericht
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:00 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Oh raar, hij was een paar weken geleden nog beter dan Neres. Nu weet ik niet of jij die mening deelde.
7 miljoen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
Luckassen slaat PSV-deur hard dicht: 'Van Bommel ligt mij niet'
Tja, ik denk dat maar weinig jongens daar een echt fijne relatie hebben met Bommel. Ik kan mij die blik van Guti nog goed herinneren. Het is dan ook een moeilijke man, dat was ie ook op het veld al, en het allerergste is dat hij daar destijds ook nog voor geprezen werd ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
is wat te makkelijk, op basis van momentopnames kunnen Ziyech en ten Hag ook niet door 1 deur maar dat blijkt toch ook anders te liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 14:56 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat maar weinig jongens daar een echt fijne relatie hebben met Bommel. Ik kan mij die blik van Guti nog goed herinneren. Het is dan ook een moeilijke man, dat was ie ook op het veld al, en het allerergste is dat hij daar destijds ook nog voor geprezen werd ook.
Eigenlijk is het jammer dat Dickie nu naar 010 gaat, die had ik graag nog eens in Eindhoven gezien.
ja joh, ik gun Dick nog een mooi succes in de herfst winter van z'n carrièrequote:Op woensdag 30 oktober 2019 15:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wat te makkelijk, op basis van momentopnames kunnen Ziyech en ten Hag ook niet door 1 deur maar dat blijkt toch ook anders te liggen.
En over Advocaat, je bedoelt 3 keer is scheepsrecht?
Koude club dat PSV..quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
Bepaalde mensen in dit topic ook niet hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Iedereen snapt dat maar Mark ziet dat anders.
Ik weet het.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:50 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Bepaalde mensen in dit topic ook niet hoor
zelfs niet de voorselectie, dat is toch wel pijnlijk, beter dan Berghuis is hij toch welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bergwijn niet bij selectie NL-elftal. Terecht dunkt me.
Nou ja, hij heeft al bijna een seizoen lang weinig laten zien nu. Het krediet is een keer op hè?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelfs niet de voorselectie, dat is toch wel pijnlijk, beter dan Berghuis is hij toch wel
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 09:17 schreef Tarado het volgende:
Zeker. Geblesseerde spelers oproepen zou gek zijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Malen er ook niet bij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel toch?quote:
Yupquote:
Geen typo?? Bergwijn bedoelde iequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup
Doel: Cillessen (Valencia),Bizot (AZ),
Zoet (PSV),Vermeer (Feyenoord);
Verdediging: Van Dijk (Liverpool),De
Ligt (Juventus),Aké (Bournemouth),Van
Aanholt (Crystal Palace),Dumfries (PSV)
Blind,Veltman (beiden Ajax),Hateboer
(Atalanta),De Vrij (Inter);
Middenveld: Van de Beek (Ajax),De Jong
(Barcelona),Pröpper (Brighton),Vilhena
(Krasnodar),Strootman (Marseille),De
Roon (Atalanta),Wijnaldum (Liverpool);
Aanval: Babel (Galatasaray),Malen (PSV)
Promes (Ajax),Depay (Lyon),Stengs (AZ),
Weghorst (Wolfsburg),De Jong (Sevilla).
Berghuis (Feyenoord).
Dan valt zijn blessure dus mee... denk dat hij tegen Lask en Willem II er weer bij is. (en daarom door Koeman is geselecteerd.).quote:Op donderdag 31 oktober 2019 05:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dacht dat ie nog blessa was. Foutje.
Gewoon Boadu ipv de Jong of Weghorst. Bergwijn zal wel nog 2-3 weken geblesseerd zijn. Daatom niet geselecteerd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 22:24 schreef SaferSephy het volgende:
Vilhenadie gast heeft de draaicirkel van een tractor. Om over de voorhoede maar te zwijgen, wat een armoede
quote:Herman Geelmuyden bevindt zich nadrukkelijk op de radar bij PSV, zo weet het Eindhovens Dagblad te melden. De Noorse aanvaller, tevens jeugdinternational, wordt in januari achttien en mag dan een contract in Eindhoven ondertekenen. Geelmuyden werd opgeleid bij Stabaek Fotball en speelde daar reeds een handvol wedstrijden in de hoofdmacht.
Het huidige contract van Geelmuyden bij Stabaek loopt in december 2019 af, waardoor PSV alleen een opleidingsvergoeding hoeft neer te tellen voor de jonge aanvaller. De zeventienjarige aanvaller maakte deze jaargang zijn debuut bij Stabaek, voorlopig de nummer tien van de Eliteserien. Tot dusver speelde hij acht officiële wedstrijden in de hoofdmacht van de Noorse middenmoter.
Bij PSV moet Geelmuyden aansluiten bij de Onder-19 of het beloftenteam. De jeugdinternational van Noorwegen is geen onbekende in Eindhoven, want hij liep al een aantal keer stage bij PSV. Het Eindhovens Dagblad schrijft dat Geelmuyden tijdens deze stages een goede indruk heeft achtergelaten bij de Eindhovenaren.
Je moet er idd niet teveel van verwachten. Als het écht wat was zat heel Europa achter hem aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
Zal wel weer middelmaat zijn. Als je op die leeftijd nog op dit niveau speelt.
Sowieso zijn Noren, Zweden en Denen bijna altijd middelmaat. Vroeger waren het mannelijke vikingen nu zijn Scandinaviers allemaal vrouwelijke metromannetjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet er idd niet teveel van verwachten. Als het écht wat was zat heel Europa achter hem aan.
Nee dan Guti met z'n paardenstaartje en z'n halve pootje in de duelsquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso zijn Noren, Zweden en Denen bijna altijd middelmaat. Vroeger waren het mannelijke vikingen nu zijn Scandinaviers allemaal vrouwelijke metromannetjes.
Nou nick gitaar, in Scandinavië worden de mannetjes wel steeds vrouwelijker natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dan Guti met z'n paardenstaartje en z'n halve pootje in de duelsWat een onzin.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso zijn Noren, Zweden en Denen bijna altijd middelmaat. Vroeger waren het mannelijke vikingen nu zijn Scandinaviers allemaal vrouwelijke metromannetjes.
Niet alleen in Scandinivie. Op het moment dat mannen zich gaan gedragen/kleden als 'hipsters' en meer zalfjes gebruiken dan de gemiddelde vrouw hebben ze hun piemel wat mij betreft ingeleverd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou nick gitaar, in Scandinavië worden de mannetjes wel steeds vrouwelijker natuurlijk
spiegeltijd niet vergetenquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen in Scandinivie. Op het moment dat mannen zich gaan gedragen/kleden als 'hipsters' en meer zalfjes gebruiken dan de gemiddelde vrouw hebben ze hun piemel wat mij betreft ingeleverd.
Niet alleen, klopt. In Scandinavië lopen ze wel voor qua vrouwelijkheid, net achter bepaalde Aziatische landen meende ik.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen in Scandinivie. Op het moment dat mannen zich gaan gedragen/kleden als 'hipsters' en meer zalfjes gebruiken dan de gemiddelde vrouw hebben ze hun piemel wat mij betreft ingeleverd.
Bizarre naam voor een Noor inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:19 schreef T3hTommay het volgende:
Herman GeelmuydenPrima naam. Die moet Nederlands bloed in zich hebben.
Hier kan ik me wel in vinden ja. De “echte” (dus niet allochtone) Scandinaviërs zijn heel vaak gewoon middelmaat.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook inleveren wanneer je vriendin meer lift dan jij.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Uiteraard, goede. Tevens piemel inleveren wanneer dit langer is dan je vrouw/vriendin.
er wordt door NL clubs minder gescout lijkt wel maar dat kan ook financiële reden hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden ja. De “echte” (dus niet allochtone) Scandinaviërs zijn heel vaak gewoon middelmaat.
Komen zelden echte toppers door natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
er wordt door NL clubs minder gescout lijkt wel maar dat kan ook financiële reden hebben
nee maar als die toppers dan ook te duur zijn houdt het opquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komen zelden echte toppers door natuurlijk.
Je bent een roepende in de woestijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft al bijna een seizoen lang weinig laten zien nu. Het krediet is een keer op hè?
top is wel veel gevraagd, als je hem vergelijkt met Depay dan is het een stuk minder en ook die haalde dat niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bent een roepende in de woestijn.Blijf me verbazen dat voor een speler die zelden beslissend is er zoveel krediet bestaat. (En nog steeds de compleet irreële verwachting dat hij bij de internationale top zou gaan doorbreken.)
Het klinkt heel lullig maar het is ook geen helder licht. Heeft zelfs op speciaal onderwijs gezeten.(Rein Abrahamse School)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Die Luckassen
Onder Cocu was het al een flop, werd een jaar weggestuurd en gaat nu natrappen lol
Het lag aan alles behalve aan die flapdrol
Van Bommel en zijn bekende vaagheden. "Hij is gewoon een optie", "hij maakt kans op speeltijd". Dat VI zo'n onzin op durft te schrijven, hier heeft niemand iets aan.quote:Ondanks de flinke lijst afwezigen tegen AZ, bleef Gastón Pereiro vorig weekend op de bank. Van Bommel zegt dat de bijrol van de Uruguayaan niets te maken heeft met zijn intentie om zijn aflopende contract niet te verlengen. 'Hij heeft de kans gehad om te verlengen en heeft een andere keuze gemaakt, maar op basis daarvan maak ik zelf mijn keuzes niet. Hij is gewoon een optie.' Van Bommel ging ook nog kort in op de situatie van Toni Lato, die sinds zijn komst van Valencia afgelopen zomer in een uitzichtloze situatie lijkt beland. 'Zolang hij hier zit, hoort hij erbij en maakt hij kans op speeltijd.'
Ja is ook zo. Hoewel de meeste Mexicanen wel mannelijke kerels zijn. Maar Scandinaviers zijn wel echt voorloper. Ben er best vaak geweest en de mannen zijn er super verwijfd. Ik woon nu in een conservatief stadje waar elke man een lange baard heeft en naar WD-40 ruikt. Zoals het hoort.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dan Guti met z'n paardenstaartje en z'n halve pootje in de duelsWat een onzin.
En met een f250 naar de walmart gaan om kogels te kopen toch?quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Hoewel de meeste Mexicanen wel mannelijke kerels zijn. Maar Scandinaviers zijn wel echt voorloper. Ben er best vaak geweest en de mannen zijn er super verwijfd. Ik woon nu in een conservatief stadje waar elke man een lange baard heeft en naar WD-40 ruikt. Zoals het hoort.
Preciesquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
En met een f250 naar de walmart gaan om kogels te kopen toch?
Raar jij ertussen als soyboyquote:Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Hoewel de meeste Mexicanen wel mannelijke kerels zijn. Maar Scandinaviers zijn wel echt voorloper. Ben er best vaak geweest en de mannen zijn er super verwijfd. Ik woon nu in een conservatief stadje waar elke man een lange baard heeft en naar WD-40 ruikt. Zoals het hoort.
Ik heb een bumpersticker met "Left, Right, Behind" als tekst.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
PreciesEn een grote Trump "make America great again" sticker op de achterbumper.
quote:Op vrijdag 1 november 2019 18:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb een bumpersticker met "Left, Right, Behind" als tekst.
[..]
[..]
Klinkt als IS-territorium.quote:Op vrijdag 1 november 2019 17:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sparta uit zie ik. Daar zie ik ons niet winnen inderdaad.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:00 schreef Gutanoth het volgende:
Na vandaag 9 punten achterstand op de nummer 1![]()
![]()
Wellicht weten Baumgartner en Schwaab niet wat left, right, behind is?quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sparta uit zie ik. Daar zie ik ons niet winnen inderdaad.
Die kunnen prima met elkaar communiceren auf Deutsch.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Wellicht weten Baumgartner en Schwaab niet wat left, right, behind is?
maar toch staat 1 van de 2 niet op z'n favoriete plekquote:Op zaterdag 2 november 2019 07:25 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die kunnen prima met elkaar communiceren auf Deutsch.
Dit win je wel ,met 11 man.quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:00 schreef Gutanoth het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:00 schreef Gutanoth het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2019 07:08 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sparta uit zie ik. Daar zie ik ons niet winnen inderdaad.
Lol. Ga je alleen naar de cijfertjes kijken of zet je de context er voor de aardigheid ook even bij?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:59 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
3-0, 0-0, 0-4 in 1 week. Vrij logisch, lijkt me.
Roflolquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lol. Ga je alleen naar de cijfertjes kijken of zet je de context er voor de aardigheid ook even bij?
Laatste 3 wedstrijden 0 doelpunten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 14:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Lol. Ga je alleen naar de cijfertjes kijken of zet je de context er voor de aardigheid ook even bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |