quote:Herman Geelmuyden bevindt zich nadrukkelijk op de radar bij PSV, zo weet het Eindhovens Dagblad te melden. De Noorse aanvaller, tevens jeugdinternational, wordt in januari achttien en mag dan een contract in Eindhoven ondertekenen. Geelmuyden werd opgeleid bij Stabaek Fotball en speelde daar reeds een handvol wedstrijden in de hoofdmacht.
Het huidige contract van Geelmuyden bij Stabaek loopt in december 2019 af, waardoor PSV alleen een opleidingsvergoeding hoeft neer te tellen voor de jonge aanvaller. De zeventienjarige aanvaller maakte deze jaargang zijn debuut bij Stabaek, voorlopig de nummer tien van de Eliteserien. Tot dusver speelde hij acht officiële wedstrijden in de hoofdmacht van de Noorse middenmoter.
Bij PSV moet Geelmuyden aansluiten bij de Onder-19 of het beloftenteam. De jeugdinternational van Noorwegen is geen onbekende in Eindhoven, want hij liep al een aantal keer stage bij PSV. Het Eindhovens Dagblad schrijft dat Geelmuyden tijdens deze stages een goede indruk heeft achtergelaten bij de Eindhovenaren.
Je moet er idd niet teveel van verwachten. Als het écht wat was zat heel Europa achter hem aan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
Zal wel weer middelmaat zijn. Als je op die leeftijd nog op dit niveau speelt.
Sowieso zijn Noren, Zweden en Denen bijna altijd middelmaat. Vroeger waren het mannelijke vikingen nu zijn Scandinaviers allemaal vrouwelijke metromannetjes.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet er idd niet teveel van verwachten. Als het écht wat was zat heel Europa achter hem aan.
Nee dan Guti met z'n paardenstaartje en z'n halve pootje in de duelsquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso zijn Noren, Zweden en Denen bijna altijd middelmaat. Vroeger waren het mannelijke vikingen nu zijn Scandinaviers allemaal vrouwelijke metromannetjes.
Nou nick gitaar, in Scandinavië worden de mannetjes wel steeds vrouwelijker natuurlijkquote:Op vrijdag 1 november 2019 08:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Nee dan Guti met z'n paardenstaartje en z'n halve pootje in de duelsWat een onzin.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sowieso zijn Noren, Zweden en Denen bijna altijd middelmaat. Vroeger waren het mannelijke vikingen nu zijn Scandinaviers allemaal vrouwelijke metromannetjes.
Niet alleen in Scandinivie. Op het moment dat mannen zich gaan gedragen/kleden als 'hipsters' en meer zalfjes gebruiken dan de gemiddelde vrouw hebben ze hun piemel wat mij betreft ingeleverd.quote:Op vrijdag 1 november 2019 08:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou nick gitaar, in Scandinavië worden de mannetjes wel steeds vrouwelijker natuurlijk
spiegeltijd niet vergetenquote:Op vrijdag 1 november 2019 09:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen in Scandinivie. Op het moment dat mannen zich gaan gedragen/kleden als 'hipsters' en meer zalfjes gebruiken dan de gemiddelde vrouw hebben ze hun piemel wat mij betreft ingeleverd.
Niet alleen, klopt. In Scandinavië lopen ze wel voor qua vrouwelijkheid, net achter bepaalde Aziatische landen meende ik.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niet alleen in Scandinivie. Op het moment dat mannen zich gaan gedragen/kleden als 'hipsters' en meer zalfjes gebruiken dan de gemiddelde vrouw hebben ze hun piemel wat mij betreft ingeleverd.
Bizarre naam voor een Noor inderdaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:19 schreef T3hTommay het volgende:
Herman GeelmuydenPrima naam. Die moet Nederlands bloed in zich hebben.
Hier kan ik me wel in vinden ja. De “echte” (dus niet allochtone) Scandinaviërs zijn heel vaak gewoon middelmaat.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:00 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ook inleveren wanneer je vriendin meer lift dan jij.quote:Op vrijdag 1 november 2019 09:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Uiteraard, goede. Tevens piemel inleveren wanneer dit langer is dan je vrouw/vriendin.
er wordt door NL clubs minder gescout lijkt wel maar dat kan ook financiële reden hebbenquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:15 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden ja. De “echte” (dus niet allochtone) Scandinaviërs zijn heel vaak gewoon middelmaat.
Komen zelden echte toppers door natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
er wordt door NL clubs minder gescout lijkt wel maar dat kan ook financiële reden hebben
nee maar als die toppers dan ook te duur zijn houdt het opquote:Op vrijdag 1 november 2019 11:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Komen zelden echte toppers door natuurlijk.
Je bent een roepende in de woestijn.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft al bijna een seizoen lang weinig laten zien nu. Het krediet is een keer op hè?
top is wel veel gevraagd, als je hem vergelijkt met Depay dan is het een stuk minder en ook die haalde dat niet.quote:Op vrijdag 1 november 2019 11:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je bent een roepende in de woestijn.Blijf me verbazen dat voor een speler die zelden beslissend is er zoveel krediet bestaat. (En nog steeds de compleet irreële verwachting dat hij bij de internationale top zou gaan doorbreken.)
Het klinkt heel lullig maar het is ook geen helder licht. Heeft zelfs op speciaal onderwijs gezeten.(Rein Abrahamse School)quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:01 schreef Doublepain het volgende:
Die Luckassen
Onder Cocu was het al een flop, werd een jaar weggestuurd en gaat nu natrappen lol
Het lag aan alles behalve aan die flapdrol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |