abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189743558
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:24 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dit is een kortzichtige opmerking. Het is algemeen bekend dat GroenLinks de grenzen open wil houden voor kansloze migranten. Het interesseert deze partij niets met welke hoge kosten en maatschappelijke problemen dit gepaard gaat. GroenLinks is gewoon een hele enge, foute partij. Laat Jesse Klaver maar zo snel mogelijk opstappen om vluchtelingenwerker in een ver, eng land te worden. Opgeruimd staat netjes.
Dit is gewoon VVD-beleid hoor. Dat kan alleen maar doorgaan omdat mensen zo achterlijk zijn om 'links' de schuld te geven wanneer een VVD-er in verkiezingstijd weer eventjes iets stoers roept.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:35:25 #102
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_189743572
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 10:06 schreef michaelmoore het volgende:
Als ik een uitgeprocedeerde asielzoeker was zonder werk en inkomen, dan ging ik ook kijken of er iets te stelen valt
Ah, ok. Nee, dan is het goed. Leve de empathie! Leve de nuance!
pi_189743628
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:28 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je met dezelfde insteek ook de achterlijke zelfpijp partijtjes op links in de gaten houdt?

Die met feestthema's en evergreens als "Van niemand is illegaal" , "Jij bent welkom in mijn land" en "Ik ben een Marokkaan" liters en liters deugzaad slikken en zo de jubel stemming erin blijven houden.

Toch?
Vind ik veelal ook grote onzin ja.

En als die lui hier op fok continue slechte topics vol verdraaiingen en onwaarheden neer plempen, zal ik daartegen ook streng van leer trekken.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189743642
quote:

[..]

Dit is een kortzichtige opmerking. Het is algemeen bekend dat GroenLinks de grenzen open wil houden voor kansloze migranten. Het interesseert deze partij niets met welke hoge kosten en maatschappelijke problemen dit gepaard gaat. GroenLinks is gewoon een hele enge, foute partij. Laat Jesse Klaver maar zo snel mogelijk opstappen om vluchtelingenwerker in een ver, eng land te worden. Opgeruimd staat netjes.
GroenLinks is tegen de opvang van economische vluchtelingen (de gelukszoekers dus).

Zoals Bram Ojik zei: Nigerianen moeten in Nigeria blijven net als Senegalezen in Senegal.

Maar goed, helaas is het zo dat bepaalde politieke stromingen er baat bij hebben om GL in een slecht daglicht te stellen en derhalve onwaarheden verspreiden zoals jij die net stelt over het vluchtelingenbeleid.
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:41:17 #105
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_189743650
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:40 schreef FYazz het volgende:

[..]

GroenLinks is tegen de opvang van economische vluchtelingen (de gelukszoekers dus).

Zoals Bram Ojik zei: Nigerianen moeten in Nigeria blijven net als Senegalezen in Senegal.

En Gambianen in Gambia ??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_189743666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:41 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

En Gambianen in Gambia ??
En Somaliërs in Somalië etc.
pi_189743711
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:42 schreef FYazz het volgende:

[..]

En Somaliërs in Somalië etc.
En Buitenlanders in Buitenlandia.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
  zaterdag 2 november 2019 @ 11:47:00 #108
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_189743713
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:40 schreef FYazz het volgende:

[..]

Maar goed, helaas is het zo dat bepaalde politieke stromingen er baat bij hebben om GL in een slecht daglicht te stellen en derhalve onwaarheden verspreiden zoals jij die net stelt over het vluchtelingenbeleid.
En dit bericht ontkracht meteen jouw beweringen.

GroenLinks wil asielschepen naar Amsterdam halen
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_189743716
quote:

[..]

Nah, dat ligt toch echt gewoon aan jou.
"Pools are perfect for holding water"
pi_189745365
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 november 2019 11:39 schreef probeer het volgende:

[..]

Vind ik veelal ook grote onzin ja.

En als die lui hier op fok continue slechte topics vol verdraaiingen en onwaarheden neer plempen, zal ik daartegen ook streng van leer trekken.
Duidelijk antwoord.
  zaterdag 2 november 2019 @ 14:50:54 #111
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_189745427
Jullie zijn welkom, welkom in ons land..
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zaterdag 2 november 2019 @ 14:56:13 #112
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_189745468
Je verwacht het niet :')

Dacht dat het hoogopgeleide mensen waren die hier kanker kwamen genezen.

Blijken het toch criminelen :')
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_189745478
Mooi toch? Snap niet dat mensen zich hier druk om maken, dit is juist wat Amsterdam wilt en al jaren voor stemt. Laat de ellende nog maar stukken meer worden, ik ben er zelfs over aan het twijfelen om foldertjes te gaan drukken en uit te delen in kansenwijken om ze daar te attenderen wat voor een mooie stad Amsterdam is en dat in de wijken waar vooral de mensen "links" stemmen veel meer te halen valt dan in de wijken waar de mensen "rechts" stemmen, ook het verzet zal stukken minder zijn gezien ze nu al gecapituleerd zijn.

Misschien moeten we het maar eens zo aanpakken, wie niet horen wil moet maar voelen.
  zaterdag 2 november 2019 @ 14:57:13 #114
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_189745481
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 november 2019 02:16 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Door je eigen wetten te maken misschien, in plaats van je soevereiniteit af te geven aan anonieme ambtenaren in Brussel en een ondemocratisch orgaan als de VN?

De afgelopen jaren heb ik in verschillende landen gewoond waar politici zich niet verschuilen achter internationale verdragen en hun bewoners niet hebben blootgesteld aan rovende bandieten en “boefjes”.

Japan neemt twee of drie asielzoekers per jaar op, maar het aantal legale immigranten neemt gestaag toe. Kwestie van keuzes maken. Choices have consequences. Rovende bendes asielzoekers in Japan? Nee, die hebben ze niet.
Hoho, dat soort hallelujah verhalen kunnen we niet gebruiken he.

quote:
Japan Must Either Open Up To Foreigners Or Face Economic Collapse

Japan faces a stark choice these days: Either open up to gaijins—foreigners—or face economic collapse.

There was a time Japan was the world’s second largest economy, on track to bypass the world’s largest economy, the US.

Scores of books and editorials praised the country’s advantages. Like its state of the art management, hard working and well-disciplined labor force, sound economic policies and technological progress.

That was back in the 1980s, when the Japanese economy was growing at a fast pace, and Japanese corporations were collecting American landmark trophies.

Now, Japan is the world’s third largest economy, almost one-third of the size of China and less than one-fourth of America, barely growing, and mired in debt. And its per capita GDP falling. In the most recent quarter, Japan’s GDP grew at 0.79%, and its debt to GDP ratio reached 240%.

Nowadays, there’s no more praise for the country’s policies and institutions.And the few books written about Japan talk about the 1980s bubble and the “lost decades” that have followed.

What went wrong? Many things.

Like the burst of the equity and the real estate bubbles back in the early 1990s. That’s something that destroyed a great deal wealth, and left banks with piles of non-performing loans.

Then there was trade friction with the US and a soaring yen, which undermined one of the country’s growth engines, exports.

And competition from South Korea and China made matters worse for Japan’s exporters.

But the biggest problem of all was demographics: low birthrates coupled with rising longevity rates. They created a “crumbling” population pyramid.

This is Japan’s biggest problem because the crumbling population pyramid shrunk the country’s labor force and diminished its productive potential.

It also caused a spike in the “dependency ratio,” from 43.3% in 1992 to 67.55% in 2018.

This means that they are roughly 68 dependents (people less than15 or older than 64) for every 100 people of working age (15-64).

Today’s high dependency rate undermines Japan’s economic growth, and pushes the country further into government deficits that add to already skyrocket high debt; and sets up the country for a Greek style debt crisis that could cause an economic collapse.

What’s causing low birth rates? Low marriage rates, which is rooted in the prolonged economic stagnation in the post-bubble economy and the high cost of property values, among others.

And what’s the solution? A number of incentives which encourage young people to get married and have more children.

The trouble is that the Japanese government has tried almost all of them, without avail. That’s why the time may be ripe for Japan to try something radical: like opening up to an American style immigration.

But that will eventually change the fabric of the Japanese society, from a one-race/and culture society to a multi-racial, multi-cultural society.

Is Japan ready for that?
Forbes
pi_189745504
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 november 2019 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm ja ik denk niet dat dit zo door kan gaan.
Eens, opheffen dat zakkenrollers team dan hebben politie en justitie weer tijd voor belangrijker zaken.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
pi_189745742
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 06:48 schreef Scorpie het volgende:
“Geschokt”
“Dit had niemand zien aankomen”
“Hoogste prioriteit”
“Goeden lijden onder de kwaden”

En alles blijft zoals het was.
Blablablabla

De huidige politiek doet toch niet wat er moet gebeuren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 2 november 2019 @ 15:31:05 #117
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_189745813
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 november 2019 01:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Hm ja ik denk niet dat dit zo door kan gaan.
Dit gaat zo door.
pi_189745815
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 15:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Blablablabla

De huidige politiek doet toch niet wat er moet gebeuren.
Ze kunnen ook weinig doen. Langdurige internering van illegalen is in tegenstelling tot bijv. de VS in de EU niet toegestaan. Dit staat buiten de oplegging voor een strafbaar feit. Illegaliteit strafbaar stellen is eveneens niet toegestaan vanuit de EU.
  zaterdag 2 november 2019 @ 15:32:05 #119
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_189745828
Bizar dat het zakkenrollers prio team in Amsterdam net is opgeheven.... terwijl ze zulk mooi werk deden (en alles gefilmd werd :D )
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zaterdag 2 november 2019 @ 15:33:29 #120
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189745845
Dat we hier nog woorden aan vuil maken. Terugsturen en asielprocedure afschaffen. Mag niet? Wat gaat de VN doen dan?
pi_189745891
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 15:33 schreef Eendenkooi het volgende:
Wat gaat de VN doen dan?
Niets
  zaterdag 2 november 2019 @ 15:46:53 #122
22565 asco
Los in deze tent
pi_189745964
quote:
Dat we hier nog woorden aan vuil maken.
En dat in 2019.

Al 35 jaar worden we gewaarschuwd voor dit soort uitschot.
Het is alleen maar (veel) erger geworden.
In 1999 heb ik de toekomst geschetst op een forum welke werd verwijderd. De realiteit is nóg vreselijker gebleken. :')

HOE kunnen mensen nog denken dat het goed gaat komen? Ik snap daar echt niks van.
  zaterdag 2 november 2019 @ 15:48:44 #123
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_189745977
quote:
Dat we hier nog woorden aan vuil maken. Terugsturen en asielprocedure afschaffen. Mag niet? Wat gaat de VN doen dan?
De VN loopt toch al te kankeren kunnen we ze net zo goed een reden geven. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_189745994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 15:46 schreef asco het volgende:

[..]

HOE kunnen mensen nog denken dat het goed gaat komen? Ik snap daar echt niks van.
quote:
Cognitieve_dissonantie
Cognitieve dissonantie is de onaangename spanning die iemand ervaart bij tegenstrijdige overtuigingen, ideeën of opvattingen of bij handelen in strijd met de eigen overtuiging. In zijn boek A Theory of Cognitive Dissonance uit 1957 stelde Leon Festinger dat mensen streven naar het verkleinen van dissonantie en daarvoor hun opvattingen of gedrag aanpassen.

Dit kan bij het slachtoffer leiden tot verandering van die algemeen geldende opvatting. Het slachtoffer gaat zonder dat hij (of zij) daar erg in heeft positiever denken over de motieven van de dader aan wie hij of zij onderworpen is.
  zaterdag 2 november 2019 @ 16:07:37 #125
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_189746162
Niet erg toch, zolang ze dat in Amsterdam doen. Amsterdammers hebben voor het verwelkomen van tuig gestemd dus who cares
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')